Lønkonsulent til Lønafdelingen

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference


Barselsvikar søges til et stærkt fagligt fællesskab med gode kollegaer.
 

Om jobbet


Lønafdelingen i Vejle kommune mangler en medarbejder til et barselsvikariat på 37 timer. Hos os vil du blive beskæftige med mange forskellige og spændende opgaver. Der vil være opgaver med ændringer, oprettelser og fratrædelser, udfærdigelse af ansættelsesbreve i lønsystemet og evt. at indhente dagpenge refusioner.
Der er også en del rådgivning og vejledning af administrative medarbejdere, ledere og lønmodtagere om løn- og personaleadministration og selvfølgelig andre ad hoc opgaver.
Du vil indgå i et team, der varetager lønopgaverne i fællesskab, hvor samarbejde og faglighed er i højsædet. Tiltrædelse så snart det er muligt.
 

Vi forventer af dig

 
  • At du er initiativrig og nysgerrig på løn området
  • At du er udadvendt og trives med både mundtlig og skriftlig kommunikation
  • At du kan arbejde selvstændigt, men samtidig kan indgå i et team og bidrage positivt til afdelingen som helhed.
  • At du arbejder systematisk, har et godt overblik og kan håndtere mange afbrydelser
  • At du er serviceminded og imødekommende
  • Relevant kontoruddannelse, og gerne med erfaring inden for løn og personale området
 

Vi tilbyder dig

 
  • Et godt og uformelt arbejdsmiljø, hvor vi spiller hinanden gode
  • Et fagligt stærkt fællesskab
  • Et arbejdsfelt i konstant bevægelse
  • Et afvekslende job med en god blanding af faste opgaver og ad hoc opgaver
 

Ansættelsesvilkår


Løn og ansættelse efter gældende overenskomst og regler om ny løn og med udgangspunkt i grundløn 22.
 

Om os


Vi er en afdeling med høj faglighed og i konstant udvikling. Det er rigtig vigtigt for os, at have et godt samarbejde med Vejle Kommunes institutioner, så vi i fællesskab når målsætningen om, at alle får rette løn til rette tid.
Afdelingen har 21 medarbejder med en rigtig fin aldersfordeling fra 28 – 61 år. Vi trives med en uformel og til tider humor fyldt omgangstone.
 

Flere oplysninger


Flere oplysninger om stillingen kan fås hos afdelingsleder Britta Brunbjerg på 76811629, bribr@vejle.dk eller faglig koordinator Dorthe Slæbo 76811618
 

Ansøgningsfrist


31. oktober 2021

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Lønkonsulent til Lønafdelingen


Barselsvikar søges til et stærkt fagligt fællesskab med gode kollegaer.
 

Om jobbet


Lønafdelingen i Vejle kommune mangler en medarbejder til et barselsvikariat på 37 timer. Hos os vil du blive beskæftige med mange forskellige og spændende opgaver. Der vil være opgaver med ændringer, oprettelser og fratrædelser, udfærdigelse af ansættelsesbreve i lønsystemet og evt. at indhente dagpenge refusioner.
Der er også en del rådgivning og vejledning af administrative medarbejdere, ledere og lønmodtagere om løn- og personaleadministration og selvfølgelig andre ad hoc opgaver.
Du vil indgå i et team, der varetager lønopgaverne i fællesskab, hvor samarbejde og faglighed er i højsædet. Tiltrædelse så snart det er muligt.
 

Vi forventer af dig

 
  • At du er initiativrig og nysgerrig på løn området
  • At du er udadvendt og trives med både mundtlig og skriftlig kommunikation
  • At du kan arbejde selvstændigt, men samtidig kan indgå i et team og bidrage positivt til afdelingen som helhed.
  • At du arbejder systematisk, har et godt overblik og kan håndtere mange afbrydelser
  • At du er serviceminded og imødekommende
  • Relevant kontoruddannelse, og gerne med erfaring inden for løn og personale området
 

Vi tilbyder dig

 
  • Et godt og uformelt arbejdsmiljø, hvor vi spiller hinanden gode
  • Et fagligt stærkt fællesskab
  • Et arbejdsfelt i konstant bevægelse
  • Et afvekslende job med en god blanding af faste opgaver og ad hoc opgaver
 

Ansættelsesvilkår


Løn og ansættelse efter gældende overenskomst og regler om ny løn og med udgangspunkt i grundløn 22.
 

Om os


Vi er en afdeling med høj faglighed og i konstant udvikling. Det er rigtig vigtigt for os, at have et godt samarbejde med Vejle Kommunes institutioner, så vi i fællesskab når målsætningen om, at alle får rette løn til rette tid.
Afdelingen har 21 medarbejder med en rigtig fin aldersfordeling fra 28 – 61 år. Vi trives med en uformel og til tider humor fyldt omgangstone.
 

Flere oplysninger


Flere oplysninger om stillingen kan fås hos afdelingsleder Britta Brunbjerg på 76811629, bribr@vejle.dk eller faglig koordinator Dorthe Slæbo 76811618
 

Ansøgningsfrist


31. oktober 2021

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.