Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lønmedarbejder, deltid eller fuld tid


Vi har travlt hos MatchMind, og vi søger derfor endnu en dygtig og engageret medarbejder til at varetage timeløn og fakturering samt en række andre administrative opgaver.

MatchMind er en vikar- og rekrutteringsvirksomhed med afdelinger i hele DK og med hovedkontor i Aalborg. Herfra udarbejdes der løn hver 14. dag til virksomhedens vikarer og der sendes fakturaer til kunderne. Der arbejdes med en række forskellige overenskomster og mange forskellige lokalaftaler, så det er vigtigt, at du er meget interesseret i løndelen, og det er en fordel, hvis du har erfaring med at køre løn til timelønnede.

Jobbet

Dine arbejdsopgaver vil primært bestå i at fakturere vores kunder og varetage timelønningerne. Hertil kommer en række administrative opgaver, som du også vil få ansvar for, bl.a. opdateringer og reguleringer i forbindelse med overenskomstfornyelser og ændringer ved lønforhandlinger, opdatering af lønsystemet, statistik m.m.

Der vil desuden være almindelige kontoropgaver såsom telefonbetjening, arkivering, post m.m.

Stillingen er på ca. 25-30 timer ugl., men er du interesseret i fuld tid, hører vi også gerne fra dig.

Kvalifikationer og personlige egenskaber

Du har erfaring fra lignende job og er vaks på tasterne. Kendskab til C5 er en fordel, men vigtigst er, at du har arbejdet med et eller flere lønsystemer og har flair for IT. Herudover er det en fordel, hvis du har kendskab til Industriens Overenskomst.

Du bliver del af en organisation, hvor der arbejdes meget på tværs både geografisk og fagligt, og hvor fleksibilitet falder naturligt. Gode samarbejdsevner er derfor et must. Godt humør og en positiv indstilling—en stor fordel. Herudover er det vigtigt, at du som person er systematisk og omhyggelig samt har et godt overblik - også i pressede situationer.

Vi tilbyder

Ansættelse i en succesfuld, velfungerende og struktureret virksomhed. Du bliver en del af et engageret team, hvor alle tager ejerskab for forretningen. Vi arbejder med personlig og faglig udvikling, og bruger mange ressourcer på at udvikle og sikre trivsel.

Har ovenstående vakt din interesse, så send os din ansøgning.

Vi glæder os til at høre fra dig!

-------------------------------------------------



MatchMind er en landsdækkende vikar- og rekrutteringsvirksomhed, der blev etableret i 2003, og tilbyder vikarassistance, Try & Hire, Rekruttering og Search & Selection inden for en lang række fagområder for timelønnede og funktionærer. Vores udvælgelsesprocedure er en af branchens skrappeste og går både tæt på faglige færdigheder, menneskelige egenskaber og personlige motiver. Grundighed, substans og konstant fokus på kvalitet giver kunde og kandidat sikkerhed for, at job og person passer sammen.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her