Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lønmedarbejder til Administrationsservice

Da en af vores dygtige medarbejdere har valgt at gå på pension, søger vi en fuldtidsansat lønmedarbejder, fra 1. april 2018

 Om jobbet:
Som lønmedarbejder kommer du til at arbejde med lønsagsbehandling, lønkontrol og diverse økonomiopgaver, herunder bl.a.:

   • udfærdigelse af ansættelsesbreve, skrivelser vedr. diverse stillingsændringer
   • oprettelser og vedligeholdelse af ansættelser i KMD Opus, administration i forhold til fravær og refusionssøgning via Virk.dk.
   • rådgivning af decentrale ledere og sekretærer
   • diverse bogføringer, afregninger og afstemninger.

Vi forventer, at du  
er struktureret og detaljeorienteret i din tilgang til opgaverne, og at du har evnen til at bevare overblikket - også når det går stærkt.
 
Derudover er det vigtigt, at du:  

   • har kvalitetssans, er hjælpsom, fleksibel og udviklingsorienteret  
   • er god til at kommunikere og vidensdele  
   • er rutineret bruger af KMD OPUS
   • har et godt kendskab til overenskomster og aftaler inden for det kommunale område
   • er serviceminded, og besidder vilje og evne til at understøtte det gode samarbejde  
   • kan arbejde selvstændigt og kan lide, at der er travlt, herunder kunne agere i forhold til deadlines
   • kan have mange bolde i luften
   • trives med en hverdag med mange kontaktflader til vores decentrale brugere
   • trives med et varieret job, hvor dagene sjældent er ens
   • ikke er bange for at prøve kræfter med nye opgaver

Om os  
Lønteamet består af 7 medarbejdere, som er en del af Administrationsservice.
Her får du muligheden for at blive medarbejder i lønteamet, som er et ungt og dynamisk team. Vi arbejder selvstændigt med vores områder, men hjælper i fællesskab til at nå vores mange deadlines.
Vi lægger vægt på et positivt arbejdsmiljø, samt et højt fagligt niveau, så vi kan yde den bedst mulige service overfor vores brugere, og derigennem sikrer en faglig og personlig udvikling for den enkelte medarbejder.

Hvad tilbyder vi?

   • Et spændende job med ansvar og afvekslende opgaver
   • En hverdag kendetegnet ved et godt arbejdsklima med høj faglighed
   • Her er plads til humor og empati
   • Mulighed for efteruddannelse

Løn og ansættelsesvilkår
Du får arbejdssted ved Administrationsservice, der er beliggende på rådhuset i Hadsund.
Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst for kontor- og IT-personale m.fl. (HK).
 
Ansøgningen
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til teamleder Anja Sloth Abildgaard, tlf: 97113055, teamleder Kirsten Leth, tlf: 97113069 eller leder af Administrationsservice Morten Overgaard, tlf: 97113110
Ansøgningen skal være os i hænde senest mandag, den 19. februar 2018.
Samtaler vil blive afviklet mandag, den 26. februar 2018.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329750611Phoenix-1899601412018-01-31T13:59:22.477Lønmedarbejder til AdministrationsserviceDa en af vores dygtige medarbejdere har valgt at gå på pension, søger vi en fuldtidsansat lønmedarbejder, fra 1. april 2018

 Om jobbet:
Som lønmedarbejder kommer du til at arbejde med lønsagsbehandling, lønkontrol og diverse økonomiopgaver, herunder bl.a.:

   • udfærdigelse af ansættelsesbreve, skrivelser vedr. diverse stillingsændringer
   • oprettelser og vedligeholdelse af ansættelser i KMD Opus, administration i forhold til fravær og refusionssøgning via Virk.dk.
   • rådgivning af decentrale ledere og sekretærer
   • diverse bogføringer, afregninger og afstemninger.

Vi forventer, at du  
er struktureret og detaljeorienteret i din tilgang til opgaverne, og at du har evnen til at bevare overblikket - også når det går stærkt.
 
Derudover er det vigtigt, at du:  

   • har kvalitetssans, er hjælpsom, fleksibel og udviklingsorienteret  
   • er god til at kommunikere og vidensdele  
   • er rutineret bruger af KMD OPUS
   • har et godt kendskab til overenskomster og aftaler inden for det kommunale område
   • er serviceminded, og besidder vilje og evne til at understøtte det gode samarbejde  
   • kan arbejde selvstændigt og kan lide, at der er travlt, herunder kunne agere i forhold til deadlines
   • kan have mange bolde i luften
   • trives med en hverdag med mange kontaktflader til vores decentrale brugere
   • trives med et varieret job, hvor dagene sjældent er ens
   • ikke er bange for at prøve kræfter med nye opgaver

Om os  
Lønteamet består af 7 medarbejdere, som er en del af Administrationsservice.
Her får du muligheden for at blive medarbejder i lønteamet, som er et ungt og dynamisk team. Vi arbejder selvstændigt med vores områder, men hjælper i fællesskab til at nå vores mange deadlines.
Vi lægger vægt på et positivt arbejdsmiljø, samt et højt fagligt niveau, så vi kan yde den bedst mulige service overfor vores brugere, og derigennem sikrer en faglig og personlig udvikling for den enkelte medarbejder.

Hvad tilbyder vi?

   • Et spændende job med ansvar og afvekslende opgaver
   • En hverdag kendetegnet ved et godt arbejdsklima med høj faglighed
   • Her er plads til humor og empati
   • Mulighed for efteruddannelse

Løn og ansættelsesvilkår
Du får arbejdssted ved Administrationsservice, der er beliggende på rådhuset i Hadsund.
Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst for kontor- og IT-personale m.fl. (HK).
 
Ansøgningen
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til teamleder Anja Sloth Abildgaard, tlf: 97113055, teamleder Kirsten Leth, tlf: 97113069 eller leder af Administrationsservice Morten Overgaard, tlf: 97113110
Ansøgningen skal være os i hænde senest mandag, den 19. februar 2018.
Samtaler vil blive afviklet mandag, den 26. februar 2018.
 
2018-02-20T01:03:26.107 Da en af vores dygtige medarbejdere har valgt at gå på pension, søger vi en fuldtidsansat lønmedarbejder, fra 1. april 2018 Om jobbet: Som lønmedarbejder kommer du til at arbejde med lønsagsbehandling, lønkontrol og diverse økonomiopgaver, herunder bl.a.: udfærdigelse af ansættelsesbreve, skrivelser vedr. diverse stillingsændringer oprettelser og vedligeholdelse af ansættelser i KMD Opus, administration i forhold til fravær og refusionssøgning via Virk.dk. rådgivning af decentrale ledere og sekretærer diverse bogføringer, afregninger og afstemninger. Vi forventer, at du er struktureret og detaljeorienteret i din tilgang til opgaverne, og at du har evnen til at bevare overblikket - også når det går stærkt. Derudover er det vigtigt, at du: har kvalitetssans, er hjælpsom, fleksibel og udviklingsorienteret er god til at kommunikere og vidensdele er rutineret bruger af KMD OPUS har et godt kendskab til overenskomster og aftaler inden for det kommunale område er serviceminded, og besidder vilje og evne til at understøtte det gode samarbejde kan arbejde selvstændigt og kan lide, at der er travlt, herunder kunne agere i forhold til deadlines kan have mange bolde i luften trives med en hverdag med mange kontaktflader til vores decentrale brugere trives med et varieret job, hvor dagene sjældent er ens ikke er bange for at prøve kræfter med nye opgaver Om os Lønteamet består af 7 medarbejdere, som er en del af Administrationsservice. Her får du muligheden for at blive medarbejder i lønteamet, som er et ungt og dynamisk team. Vi arbejder selvstændigt med vores områder, men hjælper i fællesskab til at nå vores mange deadlines. Vi lægger vægt på et positivt arbejdsmiljø, samt et højt fagligt niveau, så vi kan yde den bedst mulige service overfor vores brugere, og derigennem sikrer en faglig og personlig udvikling for den enkelte medarbejder. Hvad tilbyder vi? Et spændende job med ansvar og afvekslende opgaver En hverdag kendetegnet ved et godt arbejdsklima med høj faglighed Her er plads til humor og empati Mulighed for efteruddannelse Løn og ansættelsesvilkår Du får arbejdssted ved Administrationsservice, der er beliggende på rådhuset i Hadsund. Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst for kontor- og IT-personale m.fl. (HK). Ansøgningen Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til teamleder Anja Sloth Abildgaard, tlf: 97113055, teamleder Kirsten Leth, tlf: 97113069 eller leder af Administrationsservice Morten Overgaard, tlf: 97113110 Ansøgningen skal være os i hænde senest mandag, den 19. februar 2018. Samtaler vil blive afviklet mandag, den 26. februar 2018.11Jobnet18996014100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-19T00:00:000010https://mariagerfjord.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=5faeed37-69f9-4c47-8ca1-47ace06c27fe0EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandNordjyllandRebildEuropaDanmarkJyllandNordjyllandMariagerfjord3093889Mariagerfjord Kommune11Himmerlandsgade 99560HadsundDKDanmark156.7171890010.11041500
DKDanmarkAdvertiser
8Fuldtid46Permanent515181JobNet47416781000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=18996014https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=18996014https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=18996014&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=18996014&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration352655681importimport_18996014AdvertiserAdvertiserda-DK