Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lønmedarbejder til Administrationsservice

Da en af vores dygtige medarbejdere har valgt at gå på pension, søger vi en fuldtidsansat lønmedarbejder, fra 1. april 2018

 Om jobbet:
Som lønmedarbejder kommer du til at arbejde med lønsagsbehandling, lønkontrol og diverse økonomiopgaver, herunder bl.a.:

   • udfærdigelse af ansættelsesbreve, skrivelser vedr. diverse stillingsændringer
   • oprettelser og vedligeholdelse af ansættelser i KMD Opus, administration i forhold til fravær og refusionssøgning via Virk.dk.
   • rådgivning af decentrale ledere og sekretærer
   • diverse bogføringer, afregninger og afstemninger.

Vi forventer, at du  
er struktureret og detaljeorienteret i din tilgang til opgaverne, og at du har evnen til at bevare overblikket - også når det går stærkt.
 
Derudover er det vigtigt, at du:  

   • har kvalitetssans, er hjælpsom, fleksibel og udviklingsorienteret  
   • er god til at kommunikere og vidensdele  
   • er rutineret bruger af KMD OPUS
   • har et godt kendskab til overenskomster og aftaler inden for det kommunale område
   • er serviceminded, og besidder vilje og evne til at understøtte det gode samarbejde  
   • kan arbejde selvstændigt og kan lide, at der er travlt, herunder kunne agere i forhold til deadlines
   • kan have mange bolde i luften
   • trives med en hverdag med mange kontaktflader til vores decentrale brugere
   • trives med et varieret job, hvor dagene sjældent er ens
   • ikke er bange for at prøve kræfter med nye opgaver

Om os  
Lønteamet består af 7 medarbejdere, som er en del af Administrationsservice.
Her får du muligheden for at blive medarbejder i lønteamet, som er et ungt og dynamisk team. Vi arbejder selvstændigt med vores områder, men hjælper i fællesskab til at nå vores mange deadlines.
Vi lægger vægt på et positivt arbejdsmiljø, samt et højt fagligt niveau, så vi kan yde den bedst mulige service overfor vores brugere, og derigennem sikrer en faglig og personlig udvikling for den enkelte medarbejder.

Hvad tilbyder vi?

   • Et spændende job med ansvar og afvekslende opgaver
   • En hverdag kendetegnet ved et godt arbejdsklima med høj faglighed
   • Her er plads til humor og empati
   • Mulighed for efteruddannelse

Løn og ansættelsesvilkår
Du får arbejdssted ved Administrationsservice, der er beliggende på rådhuset i Hadsund.
Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst for kontor- og IT-personale m.fl. (HK).
 
Ansøgningen
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til teamleder Anja Sloth Abildgaard, tlf: 97113055, teamleder Kirsten Leth, tlf: 97113069 eller leder af Administrationsservice Morten Overgaard, tlf: 97113110
Ansøgningen skal være os i hænde senest mandag, den 19. februar 2018.
Samtaler vil blive afviklet mandag, den 26. februar 2018.
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her