Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lønningsbogholder

Vi søger en lønningsbogholder på fuld tid til vores hovedsæde i Brande med tiltrædelse snarest muligt.  

Vi kan tilbyde dig et aktivt kontorjob, hvor du får stor indflydelse på din opgaveløsning samt berøring med mange af vores knap 1.200 ansatte over hele landet. Dine kommende arbejdsopgaver indeholder bl.a.: 

  • Oprettelse af medarbejdere i Multiløn Erhverv samt i Virksomhedens pensionsordninger og sundhedsforsikring.
  • Lønbehandling af data fra såvel timelønnede som funktionærer - begge kategorier har lønudbetaling månedsvis.
  • Håndtering af lønrefusion for sygemeldte medarbejdere, lærlinge og tilskudsordninger.
  • Administration af feriekort for fratrådte medarbejdere.

Du tilbydes en attraktiv løn efter kvalifikationer, pensionsordning samt sundhedsforsikring. Stillingen er med en daglig arbejdstid fra 08.00 til 16.00 (inkl. 35 minutters selvbetalt pause per dag).

Du har mindst 10 års erfaring fra lignende stillinger og har således indgående kendskab til et eller flere lønsystemer. Da vi anvender Vismas "Multiløn Erhverv" er erfaring hermed naturligvis et stort plus. Ligeledes er erfaring med Industriens Overenskomst samt Industriens Funktionæroverenskomst en fordel.

Du trives i et arbejdsmiljø, hvor du selv har stor indflydelse på løsningen af dine pålagte opgaver. Du er grundig i din opgaveløsning og har gode kommunikative evner – både på skrift og via telefonen. Du er indforstået med, at arbejdet med lønbehandling medfører en varierende arbejdsmængde i løbet af måneden.

Da du skal arbejde med fortrolige data, vil du fysisk sidde på kontor med din kollega i lønteamet og vil herfra varetage hovedparten af dit koordinationsbehov på mail/telefon med kollegerne. Du vil særligt skulle arbejde tæt med dine tre løn-kolleger, hvor den ene er placeret i Brande og de to i vores Næstved-afdeling. Endelig vil du også skulle samarbejde tæt med HR-afdelingen, som sidder i Aarhus.

Sidst men ikke mindst er du meget fortrolig med anvendelsen af Microsoft Excel.   

Kontakt økonomidirektør Torben Søndergaard på telefon 7211 6189 eller på mail t.sondergaard@hessel.dk, hvis du har spørgsmål til stillingen.    

Vi glæder os til at høre fra dig!   


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330079630Phoenix-aeda251c12019-08-28T00:00:00Lønningsbogholder

Vi søger en lønningsbogholder på fuld tid til vores hovedsæde i Brande med tiltrædelse snarest muligt.  

Vi kan tilbyde dig et aktivt kontorjob, hvor du får stor indflydelse på din opgaveløsning samt berøring med mange af vores knap 1.200 ansatte over hele landet. Dine kommende arbejdsopgaver indeholder bl.a.: 

  • Oprettelse af medarbejdere i Multiløn Erhverv samt i Virksomhedens pensionsordninger og sundhedsforsikring.
  • Lønbehandling af data fra såvel timelønnede som funktionærer - begge kategorier har lønudbetaling månedsvis.
  • Håndtering af lønrefusion for sygemeldte medarbejdere, lærlinge og tilskudsordninger.
  • Administration af feriekort for fratrådte medarbejdere.

Du tilbydes en attraktiv løn efter kvalifikationer, pensionsordning samt sundhedsforsikring. Stillingen er med en daglig arbejdstid fra 08.00 til 16.00 (inkl. 35 minutters selvbetalt pause per dag).

Du har mindst 10 års erfaring fra lignende stillinger og har således indgående kendskab til et eller flere lønsystemer. Da vi anvender Vismas "Multiløn Erhverv" er erfaring hermed naturligvis et stort plus. Ligeledes er erfaring med Industriens Overenskomst samt Industriens Funktionæroverenskomst en fordel.

Du trives i et arbejdsmiljø, hvor du selv har stor indflydelse på løsningen af dine pålagte opgaver. Du er grundig i din opgaveløsning og har gode kommunikative evner – både på skrift og via telefonen. Du er indforstået med, at arbejdet med lønbehandling medfører en varierende arbejdsmængde i løbet af måneden.

Da du skal arbejde med fortrolige data, vil du fysisk sidde på kontor med din kollega i lønteamet og vil herfra varetage hovedparten af dit koordinationsbehov på mail/telefon med kollegerne. Du vil særligt skulle arbejde tæt med dine tre løn-kolleger, hvor den ene er placeret i Brande og de to i vores Næstved-afdeling. Endelig vil du også skulle samarbejde tæt med HR-afdelingen, som sidder i Aarhus.

Sidst men ikke mindst er du meget fortrolig med anvendelsen af Microsoft Excel.   

Kontakt økonomidirektør Torben Søndergaard på telefon 7211 6189 eller på mail t.sondergaard@hessel.dk, hvis du har spørgsmål til stillingen.    

Vi glæder os til at høre fra dig!   

2019-10-18T15:53:31.730 Vi søger en lønningsbogholder på fuld tid til vores hovedsæde i Brande med tiltrædelse snarest muligt. Vi kan tilbyde dig et aktivt kontorjob, hvor du får stor indflydelse på din opgaveløsning samt berøring med mange af vores knap 1.200 ansatte over hele landet. Dine kommende arbejdsopgaver indeholder bl.a.: Oprettelse af medarbejdere i Multiløn Erhverv samt i Virksomhedens pensionsordninger og sundhedsforsikring. Lønbehandling af data fra såvel timelønnede som funktionærer - begge kategorier har lønudbetaling månedsvis. Håndtering af lønrefusion for sygemeldte medarbejdere, lærlinge og tilskudsordninger. Administration af feriekort for fratrådte medarbejdere. Du tilbydes en attraktiv løn efter kvalifikationer, pensionsordning samt sundhedsforsikring. Stillingen er med en daglig arbejdstid fra 08.00 til 16.00 (inkl. 35 minutters selvbetalt pause per dag). Du har mindst 10 års erfaring fra lignende stillinger og har således indgående kendskab til et eller flere lønsystemer. Da vi anvender Vismas Multiløn Erhverv er erfaring hermed naturligvis et stort plus. Ligeledes er erfaring med Industriens Overenskomst samt Industriens Funktionæroverenskomst en fordel. Du trives i et arbejdsmiljø, hvor du selv har stor indflydelse på løsningen af dine pålagte opgaver. Du er grundig i din opgaveløsning og har gode kommunikative evner både på skrift og via telefonen. Du er indforstået med, at arbejdet med lønbehandling medfører en varierende arbejdsmængde i løbet af måneden. Da du skal arbejde med fortrolige data, vil du fysisk sidde på kontor med din kollega i lønteamet og vil herfra varetage hovedparten af dit koordinationsbehov på mail telefon med kollegerne. Du vil særligt skulle arbejde tæt med dine tre løn-kolleger, hvor den ene er placeret i Brande og de to i vores Næstved-afdeling. Endelig vil du også skulle samarbejde tæt med HR-afdelingen, som sidder i Aarhus. Sidst men ikke mindst er du meget fortrolig med anvendelsen af Microsoft Excel. Kontakt økonomidirektør Torben Søndergaard på telefon 7211 6189 eller på mail t.sondergaard@hessel.dk, hvis du har spørgsmål til stillingen. Vi glæder os til at høre fra dig!11jobnetaeda251c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-21T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejle3595403EJNER HESSEL A/S11Jyllandsvej 47330BrandeDKDanmark0
t.sonergaard@hessel.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent812576JobNet5034764503476410026-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=aeda251chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=aeda251chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=aeda251c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=aeda251c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/3.jpgLønningsbogholder12008001Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi362466183t.sonergaard@hessel.dkt.sonergaard@hessel.dkDKDanmarkDKDanmark330154461BogholderRobot flexible Bogholder kontor hjælp til ny oprette stilling være med til digitalisere alle vores systemer biler boliger leasing

 

flexible Bogholder / kontor hjælp

til ny oprette stilling være med til digitalisere alle vores systemer 

 

biler 

boliger 

leasing 

FREDSKOV - EJENDOMME ApSBrande2020-01-10T00:00:002020-03-04T00:00:00
330160259Vestjysk beton søger en bogholderRobot Vestjysk beton søger en bogholder 30-37 timer i ugen Du er uddannet bogholder eller kontorassistent. Krav til faglige kvalifikationer: Erfaring med fakturering og alt hvad et bogholderi indebære. Dansk i skridt og tale Gerne erfaring fra byggebranchen, men ikke et krav. Send CV og ansøgning til vestjyskbeton@gmail.com Spørgsmål til stillingen kan fås ved Orhan Utsun på 22290333

Vestjysk beton søger en bogholder

 

30-37 timer i ugen

 

Du er uddannet bogholder eller kontorassistent.

 

Krav til faglige kvalifikationer:

  • Erfaring med fakturering og alt hvad et bogholderi indebære.
  • Dansk i skridt og tale
  • Gerne erfaring fra byggebranchen, men ikke et krav.

 

 

Send CV og ansøgning til vestjyskbeton@gmail.com

Spørgsmål til stillingen kan fås ved Orhan Utsun på 22290333

Vestjysk BetonKolding2020-01-20T00:00:002020-03-12T00:00:00
330159944BOGHOLDER - REVISORRobot ServiceKompagniet søger hjælp 7 timer ugentligt fordelt på 2 dage. Arbejdstiden er i lige uger: tirsdage 11:30 til 15:30 og fredage 08:30 til 11:30 Arbejdstiden er i ulige uger: torsdage 12:30 til 15:30 og fredage 10:30 til 14:30 Det er vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt, holde hovedet koldt, have overblik og have arbejdet med e-conomic, bogføring, fakturering, afstemning og lønadministration. e-conomic er et af landets letteste faktureringssystemer og der findes vidoer på alle funktioner. Derudover skal der udarbejdes indberettes løntimer på medarbejdere. Andre forfaldne administrative opgaver kan og vil forekomme - lettere kontorarbejde, oprettelse af ansættelseskontrakter, tilbudsskrivning, telefonbetjening o. lign., men med hovedfokus på fakturering, udligning, afstemning, lønadministration o. lign. Uden disse kvalifikationer er henvendelse unødvendigt. Vi søger en moden dame mand som har nogle timer i overskud og har lysten evnen til at gøre en forskel. Fleksmedarbejder efterlønner er en mulighed. Arbejdet SKAL finde sted på vores lokation i Kolding grundet omfanget. Timelønnen udgør de første 3 måneder DKK. 135,00 med tillæg af feriepenge. Læs mere om os på www.servicekompagniet.dk Vi glæder os til at modtage din ansøgning på adressen. Stillingen ønskes besat fra tirsdag, den 4. februar 2020.

ServiceKompagniet søger hjælp 7 timer ugentligt fordelt på 2 dage.

Arbejdstiden er i lige uger: tirsdage 11:30 til 15:30 og fredage 08:30 til 11:30

Arbejdstiden er i ulige uger: torsdage 12:30 til 15:30 og fredage 10:30 til 14:30 

Det er vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt, holde hovedet koldt, have overblik og have arbejdet med e-conomic, bogføring, fakturering, afstemning og lønadministration. 

e-conomic er et af landets letteste faktureringssystemer og der findes vidoer på alle funktioner. Derudover skal der udarbejdes/indberettes løntimer på medarbejdere. 

Andre forfaldne administrative opgaver kan og vil forekomme - lettere kontorarbejde, oprettelse af ansættelseskontrakter, tilbudsskrivning, telefonbetjening o. lign., men med hovedfokus på fakturering, udligning, afstemning, lønadministration o. lign. 

Uden disse kvalifikationer er henvendelse unødvendigt. 

Vi søger en moden dame / mand som har nogle timer i overskud og har lysten/evnen til at gøre en forskel. Fleksmedarbejder / efterlønner er en mulighed. Arbejdet SKAL finde sted på vores lokation i Kolding grundet omfanget.  

Timelønnen udgør de første 3 måneder DKK. 135,00 med tillæg af feriepenge. 

Læs mere om os på www.servicekompagniet.dk

Vi glæder os til at modtage din ansøgning på adressen.  

Stillingen ønskes besat fra tirsdag, den 4. februar 2020.

 

SERVICEKOMPAGNIET FACILITY SERVICE ApSKolding2020-01-17T00:00:002020-01-24T00:00:00
330151706Studentermedhjælp - bogholderiRobot Er du i gang med uddannelsen til Finansøkonom, en HA eller 1. år på Cand Merc. eller lignende, og kan du li´ at arbejde med tal, så er det lige dig, vi mangler. Dine arbejdsopgaver vil bestå i Bogføring af dagligt salg iht. kasseopgørelse og diverse kasseposteringer Bogføring af Bank Diverse afstemninger Opgørelse og afstemning af moms Månedsrapportering i Excel Du vil få 1-2 butikker, som du selvstændigt skal bogføre for, men du vil selvfølgelig blive lært op og have flere søde kollegaer, som du kan sparre med. Der vil være tale om 20-35 timers arbejde i måneden (I starten lidt flere og når rutinen er der, lidt færre). Vi modtager materiale fra butikkerne typisk én gang i måneden (ca. en uge efter månedslut), og arbejdstiden vil derfor være koncentreret til perioden lige derefter. Bogføringen skal således gerne være færdigt senest 2 uger efter modtagelse af bilagene, hvorfor der typisk vil være mest at lave midt på måneden. Der vil i øvrigt være mulighed for en meget fleksibel arbejdstid. Du vil skulle sidde på hovedkontoret i Kolding og bogføre på hverdage i vores åbningstid, - men ellers bestemmer du selv, hvilke dage og hvor mange timer pr. dag. Bare arbejdet bliver klaret rettidigt. Vores krav til dig er, At du er hurtigt opfattende Har flair og interesse for tal og Excel Er pligtopfyldende Har du kendskab til bogføring og NAV, er det selvfølgelig en fordel Har du spørgsmål til stillingen, da kontakt Økonomichef Helle Gejl Madsen, tlf. 7630 5541. Ansøgning sendes pr. mail til hgm@mr.dk Om Indkøbsforeningen Mr: Mr er en landsdækkende forening med cirka 70 inspirerende kvalitetsbutikker inden for herremode. Vi tilbyder et bredt sortiment af stærke mærkevarer og lægger vægt på et højt fagligt niveau og en professionel service i butikkerne og online. Mr Indkøbsforeningen af 1964 A.M.B.A. er driftsselskabet bag de selvstændigt ejede butikker. Foreningen blev etableret i 1964 af en gruppe driftige købmænd, der så store muligheder i fællesskabet. Du kan læse mere om Mr her på Mr.dk, og du kan desuden finde os på Facebook og Instagram.

Er du i gang med uddannelsen til Finansøkonom, en HA eller 1. år på Cand Merc. eller lignende, og kan du li´ at arbejde med tal, så er det lige dig, vi mangler.

Dine arbejdsopgaver vil bestå i

  • Bogføring af dagligt salg iht. kasseopgørelse og diverse kasseposteringer
  • Bogføring af Bank
  • Diverse afstemninger
  • Opgørelse og afstemning af moms
  • Månedsrapportering i Excel

Du vil få 1-2 butikker, som du selvstændigt skal bogføre for, men du vil selvfølgelig blive lært op og have flere søde kollegaer, som du kan sparre med.

Der vil være tale om 20-35 timers arbejde i måneden (I starten lidt flere – og når rutinen er der, lidt færre). Vi modtager materiale fra butikkerne typisk én gang i måneden (ca. en uge efter månedslut), og arbejdstiden vil derfor være koncentreret til perioden lige derefter. Bogføringen skal således gerne være færdigt senest 2 uger efter modtagelse af bilagene, hvorfor der typisk vil være mest at lave midt på måneden.

Der vil i øvrigt være mulighed for en meget fleksibel arbejdstid. Du vil skulle sidde på hovedkontoret i Kolding og bogføre på hverdage i vores åbningstid, - men ellers bestemmer du selv, hvilke dage og hvor mange timer pr. dag. Bare arbejdet bliver klaret rettidigt.

Vores krav til dig er,

  • At du er hurtigt opfattende
  • Har flair og interesse for tal og Excel
  • Er pligtopfyldende
  • Har du kendskab til bogføring og NAV, er det selvfølgelig en fordel

Har du spørgsmål til stillingen, da kontakt Økonomichef Helle Gejl Madsen,

tlf. 7630 5541.

Ansøgning sendes pr. mail til hgm@mr.dk

 

Om Indkøbsforeningen Mr:
Mr er en landsdækkende forening med cirka 70 inspirerende kvalitetsbutikker inden for herremode. Vi tilbyder et bredt sortiment af stærke mærkevarer og lægger vægt på et højt fagligt niveau og en professionel service i butikkerne og online.

Mr Indkøbsforeningen af 1964 A.M.B.A. er driftsselskabet bag de selvstændigt ejede butikker. Foreningen blev etableret i 1964 af en gruppe driftige købmænd, der så store muligheder i fællesskabet.

Du kan læse mere om Mr her på Mr.dk, og du kan desuden finde os på Facebook og Instagram.

INDKØBSFORENINGEN AF 1964 AMBAKolding2020-01-08T00:00:002020-01-31T00:00:00
330162446Er du bogholder med interesse i debitor-delen?Profile JKS søger en erfaren og selvstændig debitorbogholder til en opgaverig hverdag hos én af vores kunder i Viborg. Vi søger en erfaren bogholder med flair for debitor-delen af bogholderiet til en spændende stilling hos en af vores gode kunder. Der er tale om et længerevarende vikariat som kan blive til en fast stilling for den rette. Arbejdsopgaver: Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver, bl.a.: Bogføring Regnskab Debitor- kreditorbogholderi Indberetning og opfølgning Dialog med projektlederne Rapportering Øvrige regnskabsmæssige opgaver Faglige kompetencer Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og meget gerne erfaring indenfor regnskab, bogholderi eller økonomi Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse Du har erfaring med IT på brugerniveau, herunder MS Office, og gerne kendskab til regnskabsprogrammer som fx C5, Axapta eller Navision Om dig: Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines Ansøgning: Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende. Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger? Opret dit CV på www.jks.dk cv - så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.JKS søger en erfaren og selvstændig debitorbogholder til en opgaverig hverdag hos én af vores kunder i Viborg.

Vi søger en erfaren bogholder med flair for debitor-delen af bogholderiet til en spændende stilling hos en af vores gode kunder.
Der er tale om et længerevarende vikariat som kan blive til en fast stilling for den rette. 


Arbejdsopgaver:
Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver, bl.a.:

  • Bogføring
  • Regnskab
  • Debitor-/kreditorbogholderi
  • Indberetning og opfølgning
  • Dialog med projektlederne
  • Rapportering
  • Øvrige regnskabsmæssige opgaver


Faglige kompetencer

  • Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og meget gerne erfaring indenfor regnskab, bogholderi eller økonomi
  • Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
  • Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse
  • Du har erfaring med IT på brugerniveau, herunder MS Office, og gerne kendskab til regnskabsprogrammer som fx C5, Axapta eller Navision


Om dig:

  • Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret
  • Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
  • Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen
  • Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer
  • Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines


Ansøgning:
Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.


Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
Opret dit CV på www.jks.dk/cv - så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.

ORS/Small/df2f0cd6_logo.pngJKS A/SViborg2020-01-22T11:01:51.0972020-02-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Bogholder

FREDSKOV - EJENDOMME ApS

Brande
flexible Bogholder kontor hjælp til ny oprette stilling være med til digitalisere alle vores systemer biler boliger leasing
Indrykket:10. januar 2020

Vestjysk beton søger en bogholder

Vestjysk Beton

Kolding
Vestjysk beton søger en bogholder 30-37 timer i ugen Du er uddannet bogholder eller kontorassistent. Krav til faglige kvalifikationer: Erfaring med fakturering og alt hvad et bogholderi indebære. Dansk i skridt og tale Gerne erfaring fra byggebranch...
Indrykket:20. januar 2020

BOGHOLDER - REVISOR

SERVICEKOMPAGNIET FACILITY SERVICE ApS

Kolding
ServiceKompagniet søger hjælp 7 timer ugentligt fordelt på 2 dage. Arbejdstiden er i lige uger: tirsdage 11:30 til 15:30 og fredage 08:30 til 11:30 Arbejdstiden er i ulige uger: torsdage 12:30 til 15:30 og fredage 10:30 til 14:30 Det er vigtigt, at ...
Indrykket:17. januar 2020

Studentermedhjælp - bogholderi

INDKØBSFORENINGEN AF 1964 AMBA

Kolding
Er du i gang med uddannelsen til Finansøkonom, en HA eller 1. år på Cand Merc. eller lignende, og kan du li´ at arbejde med tal, så er det lige dig, vi mangler. Dine arbejdsopgaver vil bestå i Bogføring af dagligt salg iht. kasseopgørelse og diverse...
Indrykket:8. januar 2020

Er du bogholder med interesse i debitor-delen?

JKS A/S

Viborg
JKS søger en erfaren og selvstændig debitorbogholder til en opgaverig hverdag hos én af vores kunder i Viborg. Vi søger en erfaren bogholder med flair for debitor-delen af bogholderiet til en spændende stilling hos en af vores gode kunder. Der er ta...
Indrykket:22. januar 2020