Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Løsarbejdere til lagerarbejde

Vi søger stabile og fleksible løsarbejdere til vores terminal i Høje-Taastrup. Jobbet kan være et økonomisk supplement under studier. Du vil indgå i et team, hvor de primære opgaver består af lagerarbejde, herunder blandt andet modtagelse af reklametryksager og betjening af pakkemaskiner til pakning af reklametryksager. Oplæring vil finde sted. 
 
Arbejdstiden placeres fortrinsvis lørdage – onsdage og kan ligge på alle tider af døgnet, enten på daghold fra kl. 07.00 til kl. 16.00, på aftenhold fra kl. 16.00 til kl. 23.00 eller på nathold fra kl. 23.00 til kl. 07.00. Som løsarbejder skal du kunne træde til i forbindelse med større produktioner, ferie, sygdom og lignende. 
 
Dine personlige og faglige kvalifikationer 
  • Du er serviceminded, omhyggelig og har 0 fejls–holdning 
  • Du bevarer overblikket, når der er travlt 
  • Du har god fysik 
  • Du kan tale, læse og skrive dansk 
  • Du har godt humør, er hjælpsom og tænker i løbende forbedringer 
  • Du er forandringsparat 
  • Du er mødestabil og tager ansvar for opgaver 
FK tilbyder 
  • Afvekslende lagerarbejde blandt andet i forbindelse med håndtering af reklametryksagers modtagelse, pakning og udlevering 
  • Større helhedsforståelse for vores processer i Logistik 
  • At blive en del af et team, hvor løbende forbedringer og målstyring prioriteres højt, og hvor der sættes en ære i at hjælpe hinanden 
  • Stor frihed under ansvar 
  • Motionsrum og gode omklædningsforhold 
  • Kantineordning 
  • Mulighed for tilmelding til sundhedsforsikring efter nærmere retningslinjer 
Vil du lære mere om FK Distribution, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk. 
 
Der vil blive afholdt samtaler løbende, så send din ansøgning og CV hurtigst muligt.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329812910Phoenix-a91fb63812018-05-16T10:00:53.620Løsarbejdere til lagerarbejde
Vi søger stabile og fleksible løsarbejdere til vores terminal i Høje-Taastrup. Jobbet kan være et økonomisk supplement under studier. Du vil indgå i et team, hvor de primære opgaver består af lagerarbejde, herunder blandt andet modtagelse af reklametryksager og betjening af pakkemaskiner til pakning af reklametryksager. Oplæring vil finde sted. 
 
Arbejdstiden placeres fortrinsvis lørdage – onsdage og kan ligge på alle tider af døgnet, enten på daghold fra kl. 07.00 til kl. 16.00, på aftenhold fra kl. 16.00 til kl. 23.00 eller på nathold fra kl. 23.00 til kl. 07.00. Som løsarbejder skal du kunne træde til i forbindelse med større produktioner, ferie, sygdom og lignende. 
 
Dine personlige og faglige kvalifikationer 
  • Du er serviceminded, omhyggelig og har 0 fejls–holdning 
  • Du bevarer overblikket, når der er travlt 
  • Du har god fysik 
  • Du kan tale, læse og skrive dansk 
  • Du har godt humør, er hjælpsom og tænker i løbende forbedringer 
  • Du er forandringsparat 
  • Du er mødestabil og tager ansvar for opgaver 
FK tilbyder 
  • Afvekslende lagerarbejde blandt andet i forbindelse med håndtering af reklametryksagers modtagelse, pakning og udlevering 
  • Større helhedsforståelse for vores processer i Logistik 
  • At blive en del af et team, hvor løbende forbedringer og målstyring prioriteres højt, og hvor der sættes en ære i at hjælpe hinanden 
  • Stor frihed under ansvar 
  • Motionsrum og gode omklædningsforhold 
  • Kantineordning 
  • Mulighed for tilmelding til sundhedsforsikring efter nærmere retningslinjer 
Vil du lære mere om FK Distribution, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk. 
 
Der vil blive afholdt samtaler løbende, så send din ansøgning og CV hurtigst muligt.
2018-07-15T01:50:09.150 Vi søger stabile og fleksible løsarbejdere til vores terminal i Høje-Taastrup. Jobbet kan være et økonomisk supplement under studier. Du vil indgå i et team, hvor de primære opgaver består af lagerarbejde, herunder blandt andet modtagelse af reklametryksager og betjening af pakkemaskiner til pakning af reklametryksager. Oplæring vil finde sted. Arbejdstiden placeres fortrinsvis lørdage onsdage og kan ligge på alle tider af døgnet, enten på daghold fra kl. 07.00 til kl. 16.00, på aftenhold fra kl. 16.00 til kl. 23.00 eller på nathold fra kl. 23.00 til kl. 07.00. Som løsarbejder skal du kunne træde til i forbindelse med større produktioner, ferie, sygdom og lignende. Dine personlige og faglige kvalifikationer Du er serviceminded, omhyggelig og har 0 fejls holdning Du bevarer overblikket, når der er travlt Du har god fysik Du kan tale, læse og skrive dansk Du har godt humør, er hjælpsom og tænker i løbende forbedringer Du er forandringsparat Du er mødestabil og tager ansvar for opgaver FK tilbyder Afvekslende lagerarbejde blandt andet i forbindelse med håndtering af reklametryksagers modtagelse, pakning og udlevering Større helhedsforståelse for vores processer i Logistik At blive en del af et team, hvor løbende forbedringer og målstyring prioriteres højt, og hvor der sættes en ære i at hjælpe hinanden Stor frihed under ansvar Motionsrum og gode omklædningsforhold Kantineordning Mulighed for tilmelding til sundhedsforsikring efter nærmere retningslinjer Vil du lære mere om FK Distribution, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk. Der vil blive afholdt samtaler løbende, så send din ansøgning og CV hurtigst muligt.10Phoenixa91fb638101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-15T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1444&ProjectId=143665&DepartmentId=19992&MediaId=4618&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-Taastrup3248465FK Distribution A/S11Bredebjergvej 62630TaastrupDKDanmarkORS/a91fb638_logo.pngORS/Small/a91fb638_logo.png155.6383440012.25751000DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent572238FKMedium0011https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a91fb638https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a91fb638https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a91fb638&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a91fb638&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/2.jpgSom Økonom hos FK Distribution A/S bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale244103Økonom3Økonomi355013470pawel.poleszczuk@fk.dkDKDanmarkDKDanmark329937000Analysestærk økonom med interesse for dataudviklingRobot Bliv en del af et engageret og ambitiøst team, som brænder for at udvikle styringen af det specialiserede socialområde for voksne. Om jobbet Du vil indgå i Social- og Handicapcentrets økonomiteam bestående af fem medarbejdere og en teamchef som varetager en central del af centrets opgaver indenfor økonomi, administration og ledelsesbetjening. Team Økonomi er en del af staben og har en særlig vigtig funktion i forhold til udviklingen og implementeringen af de indsatser som retter sig direkte mod en bedre styring af det specialiserede socialområde for voksne. Det specialiserede socialområde er kendetegnet ved en høj grad af kompleksitet, hvilket gør jobbet særlig spændende for dig som brænder for at omsætte store tal- og datamængder til viden, der kan anvendes i praksis. Vi deltager pt. i flere nationale projekter som kobler sig til vores arbejde med udvikling og validering af data, som bl.a. skal gøre os bedre til at måle effekten af vores faglige indsatser for borgerne. Du vil få en nøglerolle i dette arbejde, hvor du bliver ansvarlig for validering og analyse af data. Dine primære arbejdsopgaver vil herudover være fortsat udvikling af vores ledelsesinformation, budgetlægning og politiske budgetopfølgninger samt prognose- og analysearbejde. Arbejdet vil ofte foregå i tæt samarbejde med ledere og kollegaer, så det er vigtigt, at du trives med at udvikle idéer og metoder i dialog med andre, som kan give dig nye perspektiver på dine faglige overvejelser. Vores ambitionsniveau i Social- og Handicapcentret er højt, og vi arbejder tæt sammen på tværs af alle centrets enheder med at sikre mest mulig effekt og kvalitet for pengene. En vigtig forudsætning for at lykkes i jobbet er derfor, at du har både interesse for og evne til at opnå indsigt i Social- og Handicapcentrets prioriterede indsatsområder, som du kan læse mere om her. Om dig Vi forestiller os, at du har en uddannelse som cand.polit., cand.oecon. eller en anden relevant samfundsvidenskabelig kandidatuddannelse. Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har erfaring med offentlig forvaltning enten fra en kommune eller en anden politisk styret organisation. Vi forventer, at du: • Kan forstå og arbejde i dybden med komplicerede økonomiske problemstillinger • Er analytisk stærk og kan lide at arbejde med udvikling og kvalitetssikring af data • Evner hurtigt at sætte dig ind i nyt stof og kan omsætte komplekse analyser til klare budskaber • Er initiativrig, nysgerrig og god til at opsøge viden på egen hånd • Kan lide at blive udfordret og er fleksibel og åben overfor nye opgaver • Er hjælpsom og trives med at løse opgaver i dialog og samspil med andre • Kan samarbejde bredt og anvende og dele din viden, så den kommer flest mulige til gavn • Har god IT-forståelse og er lærenem i forhold til at sætte dig ind i kommunens mange fagsystemer • Kan beherske Excel på ekspertniveau og gerne med kendskab til SAS-programmering Det er vigtigt for os, at du både fagligt og personligt bidrager til det gode kollegaskab og samarbejde, da vi vægter et godt socialt arbejdsmiljø højt. Vores team er præget af en uformel omgangstone det gælder både i vores faglige drøftelser, og når vi får et godt grin i hverdagen. Vi kan tilbyde • Et spændende job med masser af faglige udfordringer og rig mulighed for at præge egne arbejdsopgaver • Kompetente og engagerede kollegaer som brænder for deres arbejde • Et godt teamsamarbejde, hvor den enkeltes indsats gør en forskel • Mulighed for at netværke med mange forskellige samarbejdspartnere tæt på det politiske niveau • Et godt arbejdsmiljø med balance mellem familie- og arbejdsliv Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er på 37 timer ugentlig og ønskes besat snarest muligt eller senest den 1. marts 2019. Ansættelse sker efter gældende overenskomst og følger reglerne om ny løn. Høje-Taastrup Kommune tilbyder endvidere gratis sundhedstilbud til alle ansatte. Yderligere oplysninger og ansøgning Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamchef for Økonomi Charlotte Lehmann på telefon 23993269. Ansøgningsfristen er tirsdag den 22. januar 2019 og ansøgning sendes via kommunens e-rekrutteringssystem. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 28. januar 2019 i tidsrummet kl. 9-16. Om Social- og Handicapcentret Du vil blive ansat i Høje-Taastrup Kommunes Social- og Handicapcenter, som løser de samlede opgaver indenfor handicap og psykiatriområdet herunder udredning og visitation af borgere samt drift af egne bo-, støtte og aktivitetstilbud. Centret har endvidere ansvaret for misbrugsindsatsen, hjemløseindsatsen, specialundervisning for voksne samt tilkendelse af førtidspension. Læs mere om Høje-Taastrup Kommune på http: www.htk.dkBliv en del af et engageret og ambitiøst team, som brænder for at udvikle styringen af det specialiserede socialområde for voksne.
 
Om jobbet
Du vil indgå i Social- og Handicapcentrets økonomiteam bestående af fem medarbejdere og en teamchef som varetager en central del af centrets opgaver indenfor økonomi, administration og ledelsesbetjening. Team Økonomi er en del af staben og har en særlig vigtig funktion i forhold til udviklingen og implementeringen af de indsatser som retter sig direkte mod en bedre styring af det specialiserede socialområde for voksne.
 
Det specialiserede socialområde er kendetegnet ved en høj grad af kompleksitet, hvilket gør jobbet særlig spændende for dig som brænder for at omsætte store tal- og datamængder til viden, der kan anvendes i praksis. Vi deltager pt. i flere nationale projekter som kobler sig til vores arbejde med udvikling og validering af data, som bl.a. skal gøre os bedre til at måle effekten af vores faglige indsatser for borgerne. Du vil få en nøglerolle i dette arbejde, hvor du bliver ansvarlig for validering og analyse af data.

Dine primære arbejdsopgaver vil herudover være fortsat udvikling af vores ledelsesinformation, budgetlægning og politiske budgetopfølgninger samt prognose- og analysearbejde. Arbejdet vil ofte foregå i tæt samarbejde med ledere og kollegaer, så det er vigtigt, at du trives med at udvikle idéer og metoder i dialog med andre, som kan give dig nye perspektiver på dine faglige overvejelser.

Vores ambitionsniveau i Social- og Handicapcentret er højt, og vi arbejder tæt sammen på tværs af alle centrets enheder med at sikre mest mulig effekt og kvalitet for pengene. En vigtig forudsætning for at lykkes i jobbet er derfor, at du har både interesse for og evne til at opnå indsigt i Social- og Handicapcentrets prioriterede indsatsområder, som du kan læse mere om her.
 
Om dig
Vi forestiller os, at du har en uddannelse som cand.polit., cand.oecon. eller en anden relevant samfundsvidenskabelig kandidatuddannelse. Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har erfaring med offentlig forvaltning enten fra en kommune eller en anden politisk styret organisation.
 
Vi forventer, at du:
 

   • Kan forstå og arbejde i dybden med komplicerede økonomiske problemstillinger
   • Er analytisk stærk og kan lide at arbejde med udvikling og kvalitetssikring af data
   • Evner hurtigt at sætte dig ind i nyt stof og kan omsætte komplekse analyser til klare budskaber
   • Er initiativrig, nysgerrig og god til at opsøge viden på egen hånd
   • Kan lide at blive udfordret og er fleksibel og åben overfor nye opgaver
   • Er hjælpsom og trives med at løse opgaver i dialog og samspil med andre
   • Kan samarbejde bredt og anvende og dele din viden, så den kommer flest mulige til gavn
   • Har god IT-forståelse og er lærenem i forhold til at sætte dig ind i kommunens mange fagsystemer
   • Kan beherske Excel på ekspertniveau og gerne med kendskab til SAS-programmering

 
Det er vigtigt for os, at du både fagligt og personligt bidrager til det gode kollegaskab og samarbejde, da vi vægter et godt socialt arbejdsmiljø højt. Vores team er præget af en uformel omgangstone – det gælder både i vores faglige drøftelser, og når vi får et godt grin i hverdagen.  

Vi kan tilbyde
 

   • Et spændende job med masser af faglige udfordringer og rig mulighed for at præge egne arbejdsopgaver
   • Kompetente og engagerede kollegaer som brænder for deres arbejde
   • Et godt teamsamarbejde, hvor den enkeltes indsats gør en forskel
   • Mulighed for at netværke med mange forskellige samarbejdspartnere tæt på det politiske niveau
   • Et godt arbejdsmiljø med balance mellem familie- og arbejdsliv

 
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer ugentlig og ønskes besat snarest muligt eller senest den 1. marts 2019. Ansættelse sker efter gældende overenskomst og følger reglerne om ny løn. Høje-Taastrup Kommune tilbyder endvidere gratis sundhedstilbud til alle ansatte.
 
Yderligere oplysninger og ansøgning
Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamchef for Økonomi Charlotte Lehmann på telefon 23993269.
 
Ansøgningsfristen er tirsdag den 22. januar 2019 og ansøgning sendes via kommunens e-rekrutteringssystem.
 
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 28. januar 2019 i tidsrummet kl. 9-16.
 
Om Social- og Handicapcentret
Du vil blive ansat i Høje-Taastrup Kommunes Social- og Handicapcenter, som løser de samlede opgaver indenfor handicap og psykiatriområdet herunder udredning og visitation af borgere samt drift af egne bo-, støtte og aktivitetstilbud. Centret har endvidere ansvaret for misbrugsindsatsen, hjemløseindsatsen, specialundervisning for voksne samt tilkendelse af førtidspension. Læs mere om Høje-Taastrup Kommune på http://www.htk.dk 

Høje-Taastrup KommuneTaastrup2019-01-04T00:00:002019-01-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Analysestærk økonom med interesse for dataudvikling

Høje-Taastrup Kommune

Taastrup
Bliv en del af et engageret og ambitiøst team, som brænder for at udvikle styringen af det specialiserede socialområde for voksne. Om jobbet Du vil indgå i Social- og Handicapcentrets økonomiteam bestående af fem medarbejdere og en teamchef som vare...
Indrykket:4. januar 2019
Udløbsdato:22. januar 2019