Løsningsorienteret og selvstændig servicemedarbejder til vores kunde i Aarhus

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Job description:

Bemærk venligst at jobbet er i Aarhus, selvom bynavnet er Hellerup.

 

Er du en selvstændig og arbejdsom person, der godt kan lide at løse en bred palette af arbejdsopgaver? Så har ISS det rette job for dig. Hos ISS kan vi tilbyde en spændende og fleksibel hverdag, på en god og tryg arbejdsplads i Aarhus.

 

Din hverdag og arbejdsopgaver i ISS 

 

ISS søger en dygtig Servicemedarbejder til en af vores kunder i Aarhus. Du vil som Servicemedarbejder blive ansvarlig for at levere en serviceminded og stabil support omkring IT-værktøjer hos kunden. Helt konkret skal du bidrage til, at kundens IT-værktøjer som PC, mobiltelefon, printere, kopimaskiner og AV-udstyr i mødelokaler og konferencerum fungerer – altså være IT-afdelingens forlængede arm således, at der er fokus på at sikre den bedste workplace brugeroplevelse for kundens medarbejdere, som derved kan fokusere på sine kernearbejdsopgaver. 

 

Du vil blive eneansvarlig for denne serviceleverence og din leder vil geografisk sidde i København, hvorfor det er vigtigt, at du som person er selvstændig og god til at prioritere mellem arbejdsopgaver. I forlængelse her af vil du derfor have et tæt samarbejde med kundens IT-afdeling. Du vil selvfølgelig få en masse gode kollegaer igennem de andre teams, da vi arbejder sammen på tværs af servicespor, for at levere den bedste serviceoplevelse til kunden.

 

Dine arbejdsopgaver vil bestå af forskellige opgaver inden for IT-drift og serviceopgaver.

 

Herunder bl.a.

  • Små AV-opgaver herunder fejlmelding af skærme og printere
  • Vedligeholdelse af SD + generel
  • Tæt dialog med kundens IT-afdeling 
  • Sikre orden-og ryddelighed og opfyldning i printerrummene
  • Bestilling af kontorartikler 
  • Ordne post/ modtage/ sende til kundens IT-afdeling
  • Være synlig og opsøgende på at hjælpe vore kollegaer

 

Da du vil få meget indflydelse på planlægningen af din hverdag, ser vi gerne, at du er god til at tage ansvar og nemt kan træffe beslutninger. Vi tilbyder dig et meget alsidigt job, hvor du får rig mulighed for både at bruge din tekniske snilde, gode systemforståelse og ordenssans. 

 

Er du den, vi søger?

 

Som vores nye Servicemedarbejder, ser vi gerne, at du:

  • Trives i en alsidig rolle, hvor du både skal have en god ordenssans, flair for systemer og teknisk snilde 
  • Har nemt ved at sætte dig ind i nye arbejdsområder
  • Du er positiv, tager ansvar og har gode samarbejdsevner – også når der er travlt
  • Du arbejder struktureret har et godt overblik og kan arbejde selvstændigt
  • Er udpræget serviceminded med fokus på kunden og sætter en ære i kvalitet

 

Hos ISS er vi i tæt kontakt med vores kunder, hvorfor vi gerne ser, at du altid er serviceminded og præsentabel. Du har et højt servicegen, udviser forståelse for kunden og dennes forretning, og sætter en ære i altid at levere den bedste serviceoplevelse til kunden.

 

Stillingen er på 37 timer om ugen.

 

Ansøgning

 

Send din ansøgning med vedlagt CV via linket. Startdato er hurtigst muligt.

 

Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag – vi glæder os til at høre fra dig.

 

Har du spørgsmål eller ønsker yderligere information til stillingen, kontakt venligst: Receptionsleder, Sidsel Fabricius Dall på mail: sidsel.fabricius.dall@dk.issworld.com
 

Bliv en del af en global virksomhed, der vægter ledelse og personlig udvikling højt ISS er en af verdens førende udbydere af facility services. Hos os får du 350.000 kolleger globalt og 6.500 i Danmark, der er eksperter inden for catering, technical services, cleaning, support service og facility management. Nøgleordet, der binder os sammen, er service. Kernen i vores forretning er mennesker, og derfor er vores medarbejdere særligt vigtige for os. Vi tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, engagement, gensidig tillid og god ledelse. Som arbejdsplads tilbyder vi et godt og sikkert arbejdsmiljø, engageret ledelse og gode personlige udviklingsmuligheder – både i dit eget job og i nye job på tværs af organisationen.

 

dk.issworld.com

 

 

Education level: Ingen
Work experience: 1/2-1 år

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Løsningsorienteret og selvstændig servicemedarbejder til vores kunde i Aarhus

Job description:

Bemærk venligst at jobbet er i Aarhus, selvom bynavnet er Hellerup.

 

Er du en selvstændig og arbejdsom person, der godt kan lide at løse en bred palette af arbejdsopgaver? Så har ISS det rette job for dig. Hos ISS kan vi tilbyde en spændende og fleksibel hverdag, på en god og tryg arbejdsplads i Aarhus.

 

Din hverdag og arbejdsopgaver i ISS 

 

ISS søger en dygtig Servicemedarbejder til en af vores kunder i Aarhus. Du vil som Servicemedarbejder blive ansvarlig for at levere en serviceminded og stabil support omkring IT-værktøjer hos kunden. Helt konkret skal du bidrage til, at kundens IT-værktøjer som PC, mobiltelefon, printere, kopimaskiner og AV-udstyr i mødelokaler og konferencerum fungerer – altså være IT-afdelingens forlængede arm således, at der er fokus på at sikre den bedste workplace brugeroplevelse for kundens medarbejdere, som derved kan fokusere på sine kernearbejdsopgaver. 

 

Du vil blive eneansvarlig for denne serviceleverence og din leder vil geografisk sidde i København, hvorfor det er vigtigt, at du som person er selvstændig og god til at prioritere mellem arbejdsopgaver. I forlængelse her af vil du derfor have et tæt samarbejde med kundens IT-afdeling. Du vil selvfølgelig få en masse gode kollegaer igennem de andre teams, da vi arbejder sammen på tværs af servicespor, for at levere den bedste serviceoplevelse til kunden.

 

Dine arbejdsopgaver vil bestå af forskellige opgaver inden for IT-drift og serviceopgaver.

 

Herunder bl.a.

  • Små AV-opgaver herunder fejlmelding af skærme og printere
  • Vedligeholdelse af SD + generel
  • Tæt dialog med kundens IT-afdeling 
  • Sikre orden-og ryddelighed og opfyldning i printerrummene
  • Bestilling af kontorartikler 
  • Ordne post/ modtage/ sende til kundens IT-afdeling
  • Være synlig og opsøgende på at hjælpe vore kollegaer

 

Da du vil få meget indflydelse på planlægningen af din hverdag, ser vi gerne, at du er god til at tage ansvar og nemt kan træffe beslutninger. Vi tilbyder dig et meget alsidigt job, hvor du får rig mulighed for både at bruge din tekniske snilde, gode systemforståelse og ordenssans. 

 

Er du den, vi søger?

 

Som vores nye Servicemedarbejder, ser vi gerne, at du:

  • Trives i en alsidig rolle, hvor du både skal have en god ordenssans, flair for systemer og teknisk snilde 
  • Har nemt ved at sætte dig ind i nye arbejdsområder
  • Du er positiv, tager ansvar og har gode samarbejdsevner – også når der er travlt
  • Du arbejder struktureret har et godt overblik og kan arbejde selvstændigt
  • Er udpræget serviceminded med fokus på kunden og sætter en ære i kvalitet

 

Hos ISS er vi i tæt kontakt med vores kunder, hvorfor vi gerne ser, at du altid er serviceminded og præsentabel. Du har et højt servicegen, udviser forståelse for kunden og dennes forretning, og sætter en ære i altid at levere den bedste serviceoplevelse til kunden.

 

Stillingen er på 37 timer om ugen.

 

Ansøgning

 

Send din ansøgning med vedlagt CV via linket. Startdato er hurtigst muligt.

 

Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag – vi glæder os til at høre fra dig.

 

Har du spørgsmål eller ønsker yderligere information til stillingen, kontakt venligst: Receptionsleder, Sidsel Fabricius Dall på mail: sidsel.fabricius.dall@dk.issworld.com
 

Bliv en del af en global virksomhed, der vægter ledelse og personlig udvikling højt ISS er en af verdens førende udbydere af facility services. Hos os får du 350.000 kolleger globalt og 6.500 i Danmark, der er eksperter inden for catering, technical services, cleaning, support service og facility management. Nøgleordet, der binder os sammen, er service. Kernen i vores forretning er mennesker, og derfor er vores medarbejdere særligt vigtige for os. Vi tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, engagement, gensidig tillid og god ledelse. Som arbejdsplads tilbyder vi et godt og sikkert arbejdsmiljø, engageret ledelse og gode personlige udviklingsmuligheder – både i dit eget job og i nye job på tværs af organisationen.

 

dk.issworld.com

 

 

Education level: Ingen
Work experience: 1/2-1 år

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.