Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

LOGISTIK- OG INDKØBSKOORDINATOR til at beskæftige sig med mange forskellige opgaver indenfor primært logistik, men også lettere indkøb

Stillingsbeskrivelse:
Du kommer til at beskæftige dig med mange forskellige opgaver indenfor primært logistik, men også lettere indkøb i denne alsidige stilling, som er nyoprettet. Dit fokusområde er logistik omkring printere, forbrugsmaterialer, reservedele og tilbehør, som bruges til virksomhedens egne printere og til de printere, som står hos den eksterne producent. Du vil være en central spiller i forbindelse med etablering af forecast til leverandører.

Du får en meget bred kontaktflade til funktioner i moderselskabet, til diverse underleverandører og ikke mindst til kontrakt producenten, som virksomheden også leverer udvalgte dele og udstyr til. Du står i den forbindelse for løbende planlægning, bestilling og koordinering af printere, reservedele og forbrugsstoffer, og for disponeringen af udvalgte nøgle komponenter. De årlige indkøbsaftaler indgår du i samarbejde med nære kolleger.

I det daglige vil du arbejde tæt sammen med kolleger indenfor Program Management, Product Support og Manufacturing. Internt i organisationen i Danmark kommer du til at arbejde på tværs af alle afdelinger, i det du skal "lære dem" at gøre brug af dine kompetencer både i forbindelse med bestilling af eksisterende og nye dele og reservedele og ved opfølgning på reklamationer, leverandører, transporter o. Lign.

Der er lige implementeret nyt ERP system, som står klar til brug. En af dine første opgaver bliver derfor, at sikre at alle tilgængelige data er overført korrekt, og at nye produkter og leverandører bliver oprettet samt, at diverse data løbende bliver opdateret. Det er Program Manageren, som har stået for implementeringen af det nye ERP system, som er det samme som i moderselskabet. Det vil derfor være i tæt samarbejde med denne, at du får implementeret eventuelle systemmæssige tilpasninger.

Du står for kontakten til transportører i både ind- og udland og udfylder i den forbindelse diverse tolddokumenter. Kendskab til papirarbejdet i den forbindelse er derfor en fordel - uden at være et krav.

Virksomhedsbeskrivelse:
XAAR3D, som i dag ejes af Xaar PLC (55%) og Stratasys (45%), er en spændende virksomhed, der har udviklet og fremstillet et højteknologiske produkt til 3D print med en teknologi, som i 2003 blev opfundet og beskrevet af Neil Hopkinson. Teknologien bliver kaldt High Speed Sintering (HSS), hvor printhoveder blev brugt til at printe med infrarød-absorberende farve på pulvermateriale.

I 2018 blev XAAR3D udskilt fra moderselskabet i Cambrigde, England, og stiftet som selvstændigt selskab for at omfavne det hastigt voksende marked for industrielle 3D-printere.

I dag består virksomheden af et unikt sammensat team af dedikerede medarbejdere med stor erfaring indenfor 3D print. Den danske afdeling XAAR3D ApS har ansvaret for produktudvikling, validering, produktion og product support.

Man har bibeholdt sin dynamiske og dedikerede startup kultur med højt til loftet og korte beslutningsprocesser. Virksomheden er blandt de bedste indenfor sit felt og ønsker fortsat at tiltrække og udvikle de dygtigste medarbejdere.

Ønsker du at blive en del af denne spændende rejse, så kunne denne stilling være interessant for dig.

Har du spørgsmål til stillingen, er du altid velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf.: 43434060.

Egenskaber:
Du arbejder struktureret, har styr på dine ting, er analytisk stærk og har let ved at danne dig et godt overblik. Du er engageret og i stand til at motivere dig selv, og du er vant til at have mange bolde i luften på samme tid.

Du arbejder gerne på tværs i organisationen og sætter en ære i altid at levere et højt serviceniveau.

Erhvervserfaring:
Du har god erfaring fra en lignende stilling, hvor du har arbejdet med logistik og indkøb og gerne i en teknisk virksomhed.

Uddannelser:
Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund, men har du læst nogle fag indenfor logistik/indkøb eller lignende er det naturligvis en fordel.

Sprogkundskaber / IT:
Du er flydende i engelsk og gerne dansk i skrift og tale, og du er vant til at arbejde med IT herunder specielt Excel og ERP systemer.

Har du kendskab til ERP systemet Epicor, er der en fordel.

Du tilbydes:
En unik mulighed for at være med på en spændende rejse i en dynamisk udviklingsvirksomhed i rivende udvikling, hvor du vil få stor indflydelse på din egen stilling og de arbejdsopgaver, som du kommer til at beskæftige dig med.

Løn:
Du får en løn, der modsvarer din kvalifikationer.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Strategisk indkøbskoordinator til indkøbsområdet i Allerød Kommune

Økonomi

Allerød
Vil du være med til at sikre fortsat ambitiøs udvikling af indkøbsområdet sammen med en engageret gruppe af konsulenter og godt hjulpet på vej af vores fælleskommunale indkøbssamarbejde? I Allerød Kommune er vi ambitiøse på indkøbsområdet. Vi arbejd...
Indrykket:11. september 2020

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Strategisk indkøbskoordinator til indkøbsområdet i Allerød Kommune

Økonomi

Allerød
Vil du være med til at sikre fortsat ambitiøs udvikling af indkøbsområdet sammen med en engageret gruppe af konsulenter og godt hjulpet på vej af vores fælleskommunale indkøbssamarbejde? I Allerød Kommune er vi ambitiøse på indkøbsområdet. Vi arbejd...
Indrykket:11. september 2020