LOGISTIK- OG LAGERANSVARLIG med teamlederansvar

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Nøgleord:
Du er vant til at arbejde med SAP og trives godt i rollen, som den spillende træner, der gerne går forrest

Arbejdssted: Fyn / Odense

Stillingsbeskrivelse:
Du bliver en del af teamet på ca. 12 medarbejdere, der er tilknyttet Swarcos afdeling i Odense, hvor hovedlageret er placeret.

Du får en alsidig stilling, hvor du fungerer som den spillende træner, som får ledelsesansvaret for to lager- og logistikassistenter, hvoraf den ene sidder i Odense og den anden på et lager tilknyttet hovedkontoret i Skovlunde.

Du deltager i det daglige arbejde, som primært vil være administrativt i forbindelse med varebestillinger, registreringer og opdatering af systemer men også hands-on, når du hjælper din kollega med håndtering af varer på lageret.

Da det er tekniske løsninger (signalanlæg, master, overvågningsanlæg m.v. ), som SWARCO beskæftiger sig med, er det en stor fordel, hvis du har flair for og interesse for teknik.

Du får ansvaret for, at der altid er bestilt de produkter og løsninger hjem rettidigt til de opgaver, som projektlederne og teknikerne er beskæftigede med i det daglige. Er en vare i restordre eller forsinket sikrer du også, at dette hurtigt bliver formidlet videre til relevante implicerede.

Stillingen indebærer derfor, at du arbejder meget på tværs af organisationen og specielt tæt sammen med virksomhedens projektledere, de mange teknikere i marken samt med dine interne kollegaer tilknyttet kunde- og servicecentret.

Et af dine fokusområder vil blive at sikre det gode samarbejde på tværs af organisationen og ikke mindst med dine kollegaer i de andre Nordiske lande og med Corporate procurement, som du samarbejder med i forhold til internationale leverandører og indkøbsaftaler.

Du bidrager ved at sørge for, at din afdeling er så meget på forkant med bestillinger som muligt samtidig med, at I er fleksible og omstillingsparate i relation til uforudsete opgaver.

Det betyder alt for SWARCO at kunne overholde deadlines på kontrakter med deres kunder, hvilket indimellem kræver ekstra fleksibilitet og kreative løsninger på svære leverance-problemstillinger.

Mere specifikt kommer du blandt andet til at beskæftige dig med nedenstående opgaver: - Varebestilling/indkøbsdisponering og kontrol af leverancer
- Leverandørkontakt, registrering og løbende evaluering, for derved løbende at tilsikre at kvalitets- og leveringssikkerhedsmål overholdes og, at der altid er sikret det bedste priser - Løbende ajourføring af systemer og data herunder stamdata, priser mv.
- Samarbejde med Projektafdeling i forhold til behovsafdækning, forecasts og bestilling af varer
- Forhandling af fragtaftaler
- Reklamationshåndtering
- Opfølgning på leverancer 

Derudover er du naturligvis medvirkende i forbindelse med lageroptællinger, udarbejdelse af diverse interne analyser, rapporter samt statistikker.

Generelt forventes du at være meget proaktiv og altid indstillet på at yde en god service samtidig med, at du løbende udfordrer og formår at forbedre eksisterende arbejdsmetoder og rutiner.

EgenskaberDu er en fleksibel og udadvendt person, der er proaktiv og selvigangsættende og med en naturlig evne til at gå forrest og vise vejen. Du har gode analytiske evner og arbejder struktureret. Samtidig har du et godt overblik og er i stand til at håndtere mange bolde i luften på én gang, uden at miste overblikket. Du besidder gode samarbejdsevner på tværs af organisationen og er samtidig både vedholdende, selvstændig og initiativtagende. Mere specifikt forventes det, at du: - Er god til at kommunikere, både internt og eksternt - Arbejder analytisk, struktureret og planlægger frem - Tager ansvar og initiativ i teamleder-rollen - Samtidig er fleksibel og omstillingsparat, når planerne ikke holder - Er serviceminded og ser dig selv i en support-rolle - Kommunikerer løbende og effektivt med dine kollegaer i organisationen om varer og leverancer - Er selvstændig, initiativrig, tager ansvar og følger dine opgaver til dørs - Overholder deadlines og informerer løbende om leverancer og evt. problemerUddannelserDu har en relevant uddannelsesmæssig baggrund inden for lager/logistik/indkøbsdisponering.ErhvervserfaringDu har erfaring fra lignede stilling, hvor du både har arbejdet meget administrativt og hands on, og hvor du har haft et formelt eller uformelt ledelsesansvar.Sprogkundskaber/ITDu behersker dansk og engelsk i skrift og tale, og er god til IT. Det forventes, at du er en erfaren bruger af SAP og gerne Excel.LønDu får en god løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning, sundhedsforsikring m.v.

Du tilbydes:
En meget alsidig stilling, hvor du får ansvaret for mange spændende opgaver, og hvor du vil få stor indflydelse på tilrettelæggelsen af dit eget arbejde, ligesom du hurtigt vil kunne være med til at gøre en forskel.

I SWARCO lægges der stor vægt på samarbejde og teamånd. Så udover masser af faglige udfordringer bliver du også en del af nogle super engagerede, passionerede og hjælpsomme kollegaer.

Virksomheden værdsætter de personlige relationer højt og har en uformel omgangstone, tid til hygge, gode sociale arrangementer og højt til loftet.

Virksomhedsbeskrivelse:
SWARCO Danmark A/S er en del af den østrigske SWARCO-koncern, som ejes 100% af Swarovski familien. Koncernen er repræsenteret i mere end 80 lande og omsætter årligt for mere end 7.5 mia. kr. SWARCO har specialiseret sig i udvikling af avancerede løsninger inden for trafik og infrastruktur, og er den ledende aktør på markedet for intelligente trafikløsninger (ITS).

I Danmark er SWARCO Danmark markedsledende og beskæftiger mere end 70 engagerede og højtkvalificerede medarbejdere. Virksomhedens kunder er primært de danske kommuner og Vejdirektoratet.

Ønsker du at høre mere om virksomheden og stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf.: 43 43 40 60.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


LOGISTIK- OG LAGERANSVARLIG med teamlederansvar

Nøgleord:
Du er vant til at arbejde med SAP og trives godt i rollen, som den spillende træner, der gerne går forrest

Arbejdssted: Fyn / Odense

Stillingsbeskrivelse:
Du bliver en del af teamet på ca. 12 medarbejdere, der er tilknyttet Swarcos afdeling i Odense, hvor hovedlageret er placeret.

Du får en alsidig stilling, hvor du fungerer som den spillende træner, som får ledelsesansvaret for to lager- og logistikassistenter, hvoraf den ene sidder i Odense og den anden på et lager tilknyttet hovedkontoret i Skovlunde.

Du deltager i det daglige arbejde, som primært vil være administrativt i forbindelse med varebestillinger, registreringer og opdatering af systemer men også hands-on, når du hjælper din kollega med håndtering af varer på lageret.

Da det er tekniske løsninger (signalanlæg, master, overvågningsanlæg m.v. ), som SWARCO beskæftiger sig med, er det en stor fordel, hvis du har flair for og interesse for teknik.

Du får ansvaret for, at der altid er bestilt de produkter og løsninger hjem rettidigt til de opgaver, som projektlederne og teknikerne er beskæftigede med i det daglige. Er en vare i restordre eller forsinket sikrer du også, at dette hurtigt bliver formidlet videre til relevante implicerede.

Stillingen indebærer derfor, at du arbejder meget på tværs af organisationen og specielt tæt sammen med virksomhedens projektledere, de mange teknikere i marken samt med dine interne kollegaer tilknyttet kunde- og servicecentret.

Et af dine fokusområder vil blive at sikre det gode samarbejde på tværs af organisationen og ikke mindst med dine kollegaer i de andre Nordiske lande og med Corporate procurement, som du samarbejder med i forhold til internationale leverandører og indkøbsaftaler.

Du bidrager ved at sørge for, at din afdeling er så meget på forkant med bestillinger som muligt samtidig med, at I er fleksible og omstillingsparate i relation til uforudsete opgaver.

Det betyder alt for SWARCO at kunne overholde deadlines på kontrakter med deres kunder, hvilket indimellem kræver ekstra fleksibilitet og kreative løsninger på svære leverance-problemstillinger.

Mere specifikt kommer du blandt andet til at beskæftige dig med nedenstående opgaver: - Varebestilling/indkøbsdisponering og kontrol af leverancer
- Leverandørkontakt, registrering og løbende evaluering, for derved løbende at tilsikre at kvalitets- og leveringssikkerhedsmål overholdes og, at der altid er sikret det bedste priser - Løbende ajourføring af systemer og data herunder stamdata, priser mv.
- Samarbejde med Projektafdeling i forhold til behovsafdækning, forecasts og bestilling af varer
- Forhandling af fragtaftaler
- Reklamationshåndtering
- Opfølgning på leverancer 

Derudover er du naturligvis medvirkende i forbindelse med lageroptællinger, udarbejdelse af diverse interne analyser, rapporter samt statistikker.

Generelt forventes du at være meget proaktiv og altid indstillet på at yde en god service samtidig med, at du løbende udfordrer og formår at forbedre eksisterende arbejdsmetoder og rutiner.

EgenskaberDu er en fleksibel og udadvendt person, der er proaktiv og selvigangsættende og med en naturlig evne til at gå forrest og vise vejen. Du har gode analytiske evner og arbejder struktureret. Samtidig har du et godt overblik og er i stand til at håndtere mange bolde i luften på én gang, uden at miste overblikket. Du besidder gode samarbejdsevner på tværs af organisationen og er samtidig både vedholdende, selvstændig og initiativtagende. Mere specifikt forventes det, at du: - Er god til at kommunikere, både internt og eksternt - Arbejder analytisk, struktureret og planlægger frem - Tager ansvar og initiativ i teamleder-rollen - Samtidig er fleksibel og omstillingsparat, når planerne ikke holder - Er serviceminded og ser dig selv i en support-rolle - Kommunikerer løbende og effektivt med dine kollegaer i organisationen om varer og leverancer - Er selvstændig, initiativrig, tager ansvar og følger dine opgaver til dørs - Overholder deadlines og informerer løbende om leverancer og evt. problemerUddannelserDu har en relevant uddannelsesmæssig baggrund inden for lager/logistik/indkøbsdisponering.ErhvervserfaringDu har erfaring fra lignede stilling, hvor du både har arbejdet meget administrativt og hands on, og hvor du har haft et formelt eller uformelt ledelsesansvar.Sprogkundskaber/ITDu behersker dansk og engelsk i skrift og tale, og er god til IT. Det forventes, at du er en erfaren bruger af SAP og gerne Excel.LønDu får en god løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning, sundhedsforsikring m.v.

Du tilbydes:
En meget alsidig stilling, hvor du får ansvaret for mange spændende opgaver, og hvor du vil få stor indflydelse på tilrettelæggelsen af dit eget arbejde, ligesom du hurtigt vil kunne være med til at gøre en forskel.

I SWARCO lægges der stor vægt på samarbejde og teamånd. Så udover masser af faglige udfordringer bliver du også en del af nogle super engagerede, passionerede og hjælpsomme kollegaer.

Virksomheden værdsætter de personlige relationer højt og har en uformel omgangstone, tid til hygge, gode sociale arrangementer og højt til loftet.

Virksomhedsbeskrivelse:
SWARCO Danmark A/S er en del af den østrigske SWARCO-koncern, som ejes 100% af Swarovski familien. Koncernen er repræsenteret i mere end 80 lande og omsætter årligt for mere end 7.5 mia. kr. SWARCO har specialiseret sig i udvikling af avancerede løsninger inden for trafik og infrastruktur, og er den ledende aktør på markedet for intelligente trafikløsninger (ITS).

I Danmark er SWARCO Danmark markedsledende og beskæftiger mere end 70 engagerede og højtkvalificerede medarbejdere. Virksomhedens kunder er primært de danske kommuner og Vejdirektoratet.

Ønsker du at høre mere om virksomheden og stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf.: 43 43 40 60.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.