Logistikassistent elev

Logistikassistent elev til international handelsvirksomhed søges

Motiveres du af logistik og struktur, og kunne du tænke dig at blive elev i en dynamisk handelsvirksomhed i konstant vækst? Så start din karriere som logistikassistentelev og bliv specialist i shipping og spedition.

Vi tilbyder dig en spændende elevuddannelse i en af nordens største handelsvirksomheder, som dagligt agerer i et internationalt miljø. Således er der rig mulighed for personlige og faglige udfordringer, da du under kyndig vejledning fra afdelingen vil få ansvar for egne opgaver.

Vi ansætter nemlig ikke bare elever, vi ansætter kommende stærke medarbejdere. Vi tilbyder dig gode karrieremuligheder, med en 2 årig elevuddannelse, hvor vi vægter det højt, at du får mulighed for at kombinere din teori med relevant praksis.

Dine arbejdsområder:

Du vil blive en del af vores Supply afdeling, som er ansvarlig for både Sø- vej- og luftfragt, toldbehandling og produktsikkerhed, samt diverse opgaver som relaterer sig til en optimal logistik værdikæde, hvorigennem du vil opnå indgående praktisk viden på områderne Shipping og spedition.

Vores forventninger:

· Du skal have flair for IT-værktøjer.

· Du har gode dansk- og engelskkundskaber – både i skrift og tale.

  • Hvis du har erfaringer fra et fritidsarbejde, er det absolut en fordel.
  • Du har gennemført en HHX eller STX.

Din profil:

  • Du er en dynamisk person med ambitioner, som har sans for samarbejde. Vi vil opleve dig som fleksibel, dedikeret og positiv i dagligdagen.
  • Du arbejder struktureret, analytisk og detaljeorienteret med alle opgaver.
  • Du er udadvendt, og det falder dig naturligt at kommunikere med forskellige typer af mennesker, -både internt og eksternt.
  • Du trives i et uformelt og dynamisk arbejdsmiljø, hvor der er kort vej fra tanke til handling.

Har vi fanget din interesse, så send os en motiveret ansøgning via linket. Stillingen ønskes besat senest med opstart fra april 2019

Du vil blive omfattet af vores pensionsordning samt helbredssikring.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Din ansøgning

Ansøgningsfrist er den 11. feb. 2019. Du er også velkommen til at kontakte Torben Berthelsen på E-mail : tbe@schou.com for at høre mere om stillingen. Ansøgningerne bliver behandlet løbende.

Virksomheden
Schou er Nordens største engrosvirksomhed indenfor non-food produkter. Sortimentet er meget bredt og spænder over kategorierne Bolig & Isenkram, Havemøbler, Have & Grill, Auto & Cykel samt Værktøj & Maskiner. Hovedkontoret ligger i lyse og venlige lokaler i Kolding sammen med det 3000 m2 store showroom, og der rådes over 80.000 m2 lager. Schou har indkøbskontor og showroom i Kina og salgskontorer i Norge, Sverige, Finland samt Tyskland og har derudover en


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329944011Phoenix-5631f26d12019-01-16T00:00:00Logistikassistent elev

Logistikassistent elev til international handelsvirksomhed søges

Motiveres du af logistik og struktur, og kunne du tænke dig at blive elev i en dynamisk handelsvirksomhed i konstant vækst? Så start din karriere som logistikassistentelev og bliv specialist i shipping og spedition.

Vi tilbyder dig en spændende elevuddannelse i en af nordens største handelsvirksomheder, som dagligt agerer i et internationalt miljø. Således er der rig mulighed for personlige og faglige udfordringer, da du under kyndig vejledning fra afdelingen vil få ansvar for egne opgaver.

Vi ansætter nemlig ikke bare elever, vi ansætter kommende stærke medarbejdere. Vi tilbyder dig gode karrieremuligheder, med en 2 årig elevuddannelse, hvor vi vægter det højt, at du får mulighed for at kombinere din teori med relevant praksis.

Dine arbejdsområder:

Du vil blive en del af vores Supply afdeling, som er ansvarlig for både Sø- vej- og luftfragt, toldbehandling og produktsikkerhed, samt diverse opgaver som relaterer sig til en optimal logistik værdikæde, hvorigennem du vil opnå indgående praktisk viden på områderne Shipping og spedition.

Vores forventninger:

· Du skal have flair for IT-værktøjer.

· Du har gode dansk- og engelskkundskaber – både i skrift og tale.

  • Hvis du har erfaringer fra et fritidsarbejde, er det absolut en fordel.
  • Du har gennemført en HHX eller STX.

Din profil:

  • Du er en dynamisk person med ambitioner, som har sans for samarbejde. Vi vil opleve dig som fleksibel, dedikeret og positiv i dagligdagen.
  • Du arbejder struktureret, analytisk og detaljeorienteret med alle opgaver.
  • Du er udadvendt, og det falder dig naturligt at kommunikere med forskellige typer af mennesker, -både internt og eksternt.
  • Du trives i et uformelt og dynamisk arbejdsmiljø, hvor der er kort vej fra tanke til handling.

Har vi fanget din interesse, så send os en motiveret ansøgning via linket. Stillingen ønskes besat senest med opstart fra april 2019

Du vil blive omfattet af vores pensionsordning samt helbredssikring.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Din ansøgning

Ansøgningsfrist er den 11. feb. 2019. Du er også velkommen til at kontakte Torben Berthelsen på E-mail : tbe@schou.com for at høre mere om stillingen. Ansøgningerne bliver behandlet løbende.

Virksomheden
Schou er Nordens største engrosvirksomhed indenfor non-food produkter. Sortimentet er meget bredt og spænder over kategorierne Bolig & Isenkram, Havemøbler, Have & Grill, Auto & Cykel samt Værktøj & Maskiner. Hovedkontoret ligger i lyse og venlige lokaler i Kolding sammen med det 3000 m2 store showroom, og der rådes over 80.000 m2 lager. Schou har indkøbskontor og showroom i Kina og salgskontorer i Norge, Sverige, Finland samt Tyskland og har derudover en

Logistikassistent elev til international handelsvirksomhed søges Motiveres du af logistik og struktur, og kunne du tænke dig at blive elev i en dynamisk handelsvirksomhed i konstant vækst? Så start din karriere som logistikassistentelev og bliv specialist i shipping og spedition. Vi tilbyder dig en spændende elevuddannelse i en af nordens største handelsvirksomheder, som dagligt agerer i et internationalt miljø. Således er der rig mulighed for personlige og faglige udfordringer, da du under kyndig vejledning fra afdelingen vil få ansvar for egne opgaver. Vi ansætter nemlig ikke bare elever, vi ansætter kommende stærke medarbejdere. Vi tilbyder dig gode karrieremuligheder, med en 2 årig elevuddannelse, hvor vi vægter det højt, at du får mulighed for at kombinere din teori med relevant praksis. Dine arbejdsområder: Du vil blive en del af vores Supply afdeling, som er ansvarlig for både Sø- vej- og luftfragt, toldbehandling og produktsikkerhed, samt diverse opgaver som relaterer sig til en optimal logistik værdikæde, hvorigennem du vil opnå indgående praktisk viden på områderne Shipping og spedition. Vores forventninger: Du skal have flair for IT-værktøjer. Du har gode dansk- og engelskkundskaber både i skrift og tale. Hvis du har erfaringer fra et fritidsarbejde, er det absolut en fordel. Du har gennemført en HHX eller STX. Din profil: Du er en dynamisk person med ambitioner, som har sans for samarbejde. Vi vil opleve dig som fleksibel, dedikeret og positiv i dagligdagen. Du arbejder struktureret, analytisk og detaljeorienteret med alle opgaver. Du er udadvendt, og det falder dig naturligt at kommunikere med forskellige typer af mennesker, -både internt og eksternt. Du trives i et uformelt og dynamisk arbejdsmiljø, hvor der er kort vej fra tanke til handling. Har vi fanget din interesse, så send os en motiveret ansøgning via linket. Stillingen ønskes besat senest med opstart fra april 2019 Du vil blive omfattet af vores pensionsordning samt helbredssikring. Vi glæder os til at høre fra dig. Din ansøgning Ansøgningsfrist er den 11. feb. 2019. Du er også velkommen til at kontakte Torben Berthelsen på E-mail : tbe@schou.com for at høre mere om stillingen. Ansøgningerne bliver behandlet løbende. Virksomheden Schou er Nordens største engrosvirksomhed indenfor non-food produkter. Sortimentet er meget bredt og spænder over kategorierne Bolig Isenkram, Havemøbler, Have Grill, Auto Cykel samt Værktøj Maskiner. Hovedkontoret ligger i lyse og venlige lokaler i Kolding sammen med det 3000 m2 store showroom, og der rådes over 80.000 m2 lager. Schou har indkøbskontor og showroom i Kina og salgskontorer i Norge, Sverige, Finland samt Tyskland og har derudover en11Jobnet5631f26d100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-13T00:00:000000https://www.schou.com/da-dk/om-os/ledige-stillinger?hr=show-job/390150EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3437274SCHOU A/S11Nordager 316000KoldingDKDanmark0
tbe@schou.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent695400JobNet493186949318691000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5631f26dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5631f26dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5631f26d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5631f26d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgHos SCHOU A/S søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration360150187Torbentbe@schou.comDKDanmarkDKDanmark329959728Start din karriere som kontorelev i Markedsafdelingen i Kolding og i HerlevRobot Er du færdig eller i gang med din EUX til kontor, studentereksamen eller har en adgangsgivende uddannelse til kontoruddannelsen? Er du skriftlig og mundtlig stærk og er du udstyret med et personligt drive, engagement, godt humør og en god portion nysgerrighed? Så er det måske dig, vi lige står og mangler. Du får udvikling, ansvar og udfordringer Du får en hverdag i det virkelige liv i en stor virksomhed, hvor du kan udvikle dig både personligt og fagligt. Du bliver tildelt et stort ansvar for de opgaver, du sidder med, så du skal være parat til at tage udfordringerne op. Vi forventer, at du…. kan formulere dig skriftligt på dansk på et højt niveau kan arbejde struktureret og selvstændigt kan bevare overblikket, når der er flere opgaver i gang på samme tid og prioritere, så det er muligt at aflevere dem til tiden har flair og interesse for it-værktøjer herunder Excel er mødestabil Det prøver du Vi betragter vores elever som ligeværdige kollegaer. Du skal derfor deltage aktivt i afdelingernes arbejde og opgaver på lige fod med de øvrige kolleger. Du kommer bl.a. til at beskæftige dig med følgende: Arbejde med vores digitale varesortiment og e-handelsportal Markedsføring herunder styring af kampagner, overholdelse af deadlines for indlevering samt korrektur læsning Leverandørkontakt Samarbejde med andre afdelinger på tværs af organisationen For at du får størst muligt kendskab til hele virksomheden, vil der i kortere eller længere perioder være mulighed for at komme ud og arbejde i andre afdelinger og funktioner. Elevnetværk Da vi har mange elever i virksomheden prioriterer vi højt, at der dannes et netværk af elever på tværs af landet og virksomhedens funktioner. Du skal derfor være klar til aktivt at dele dine erfaringer med andre elever og lære af dem. En del af en stor virksomhed og en plan der passer til dig Som elev hos Lemvigh-Müller bliver du en del af Danmarks stærkeste stål- og teknikgrossist med omkring 1.300 medarbejdere fordelt over hele landet. Vi udarbejder en individuel uddannelsesplan, som passer til din afdeling, din uddannelse og dine særlige interesser. Der er faktisk ikke to elevstillinger i virksomheden, der er ens. Uddannelsesplanen revideres løbende i forbindelse med dine faste elevsamtaler. Den kan til enhver tid rettes til ud fra, hvordan du selv vokser med opgaven, og hvordan din afdelings behov kan ændre sig. Tag det første skridt nu Læs mere om os på http: www.lemu.dk. Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte elevernes uddannelsesansvarlige HR konsulent Lene Brønnum Henriksen på tlf. 3695 5127. Ansøg i dag og bliv en af vores nye engagerede kolleger Beskriv dig selv, dine erfaringer og hvorfor du brænder for at blive elev hos os. Elevuddannelsen starter 1. september 2019 Vi glæder os til at høre fra dig. SØG HER FOR KOLDING https: www.jobindex.dk ansoegninger ny 1068085?utm_medium referral utm_campaign soeg_jobbet_klik utm_source jobindex SØG HER FOR herlev https: www.jobindex.dk ansoegninger ny 1068081?utm_medium referral utm_campaign soeg_jobbet_klik utm_source jobindex Hos Lemvigh-Müller arbejder vi for, at vores kunder i industrien, byggeriet og installationsbranchen skal føle sig godt hjulpet. Det gør vi gennem god ledelse af vores 1.300 medarbejdere. Vi brænder for at skabe det bedste arbejdsmiljø med varierende opgaver, spændende udviklingsmuligheder og ikke mindst godt kollegaskab. Efter mere end 170 år som Danmarks største stål- og teknikgrossist har vi nemlig erfaret, at arbejdsglæde skaber de bedste resultater.

Er du færdig eller i gang med din EUX til kontor, studentereksamen eller har en adgangsgivende uddannelse til kontoruddannelsen?

Er du skriftlig og mundtlig stærk – og er du udstyret med et personligt drive, engagement, godt humør og en god portion nysgerrighed? Så er det måske dig, vi lige står og mangler.

Du får udvikling, ansvar og udfordringer

Du får en hverdag i ”det virkelige liv” – i en stor virksomhed, hvor du kan udvikle dig både personligt og fagligt. Du bliver tildelt et stort ansvar for de opgaver, du sidder med, så du skal være parat til at tage udfordringerne op.

Vi forventer, at du….

  • kan formulere dig skriftligt på dansk på et højt niveau
  • kan arbejde struktureret og selvstændigt
  • kan bevare overblikket, når der er flere opgaver i gang på samme tid og prioritere, så det er muligt at aflevere dem til tiden
  • har flair og interesse for it-værktøjer herunder Excel
  • er mødestabil

Det prøver du

Vi betragter vores elever som ligeværdige kollegaer. Du skal derfor deltage aktivt i afdelingernes arbejde og opgaver på lige fod med de øvrige kolleger. Du kommer bl.a. til at beskæftige dig med følgende:

  • Arbejde med vores digitale varesortiment og e-handelsportal
  • Markedsføring – herunder styring af kampagner, overholdelse af deadlines for indlevering samt korrektur læsning
  • Leverandørkontakt
  • Samarbejde med andre afdelinger på tværs af organisationen

For at du får størst muligt kendskab til hele virksomheden, vil der i kortere eller længere perioder være mulighed for at komme ud og arbejde i andre afdelinger og funktioner.

Elevnetværk

Da vi har mange elever i virksomheden prioriterer vi højt, at der dannes et netværk af elever på tværs af landet og virksomhedens funktioner. Du skal derfor være klar til aktivt at dele dine erfaringer med andre elever og lære af dem.

En del af en stor virksomhed og en plan der passer til dig

Som elev hos Lemvigh-Müller bliver du en del af Danmarks stærkeste stål- og teknikgrossist med omkring 1.300 medarbejdere fordelt over hele landet. Vi udarbejder en individuel uddannelsesplan, som passer til din afdeling, din uddannelse og dine særlige interesser. Der er faktisk ikke to elevstillinger i virksomheden, der er ens. Uddannelsesplanen revideres løbende i forbindelse med dine faste elevsamtaler. Den kan til enhver tid rettes til ud fra, hvordan du selv vokser med opgaven, og hvordan din afdelings behov kan ændre sig.

Tag det første skridt nu

Læs mere om os på http://www.lemu.dk. Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte elevernes uddannelsesansvarlige HR konsulent Lene Brønnum Henriksen på tlf. 3695 5127.

Ansøg i dag og bliv en af vores nye engagerede kolleger

Beskriv dig selv, dine erfaringer og hvorfor du brænder for at blive elev hos os.

Elevuddannelsen starter 1. september 2019

Vi glæder os til at høre fra dig.

SØG HER FOR KOLDING

https://www.jobindex.dk/ansoegninger/ny/1068085?utm_medium=referral&utm_campaign=soeg_jobbet_klik&utm_source=jobindex

SØG HER FOR herlev

https://www.jobindex.dk/ansoegninger/ny/1068081?utm_medium=referral&utm_campaign=soeg_jobbet_klik&utm_source=jobindex

 

Hos Lemvigh-Müller arbejder vi for, at vores kunder i industrien, byggeriet og installationsbranchen skal føle sig godt hjulpet. Det gør vi gennem god ledelse af vores 1.300 medarbejdere. Vi brænder for at skabe det bedste arbejdsmiljø med varierende opgaver, spændende udviklingsmuligheder og ikke mindst godt kollegaskab. Efter mere end 170 år som Danmarks største stål- og teknikgrossist har vi nemlig erfaret, at arbejdsglæde skaber de bedste resultater.

Lemvigh-Müller A/SKolding2019-02-12T00:00:002019-03-12T00:00:00
329949009KontorelevRobot Kontorelev til et spændende miljø Vi søger en kontorelev med ansættelse den 15. august 2019 til UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole i Jelling. Du vil få en spændende og varierende arbejdsdag med mange opgaver, udvikling og løbende forandringer, hvor dit engagement og interesse er afgørende for, hvor meget du vil blive involveret i samt lære under din elevtid. Du vil som elev komme til at servicere vore mange studerende og kursister med administrative opgaver som f.eks. optagelse, eksamen, praktik og SU. Du vil igennem daglige driftsopgaver og særlige events opbygge en stor kontaktflade til bl.a. undervisere, studerende og eksterne samarbejdspartnere. Hvem er du Vi har meget at byde på som uddannelsessted og vores mål er at uddanne vores elever til at blive dygtige og selvstændige medarbejdere, og vi har derfor følgende forventninger til dig: Du er positiv, nysgerrig, social og medvirker til at gøre arbejdspladsen til et godt sted at være Du er god til at lytte og kommunikere Du er mødestabil og pligtopfyldende Du kan trives i en travl hverdag Du kan efter en introduktion til de enkelte områder arbejde selvstændigt og struktureret med opgaverne Du er fortrolig med IT, da du gennem din elevtid vil komme til at arbejde med mange forskellige systemer Du vil blive tilknyttet en oplæringsansvarlig, og sammen vil I skabe den gode uddannelse. Ansættelse Elevstillingen er på 37 timer pr. uge. Du vil få arbejdssted ved UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole Stationsvej 4 i Jelling. Ansættelse sker efter OAO fællesoverenskomsten og organisationsaftale for kontorfunktionærer. Månedslønnen for elever er på kr. 13.238,00 og for voksenelever kr. 19.755,58. Vores elever er desuden omfattet af en pensionsordning. Vil du vide mere Er du nysgerrig efter at få mere at vide, er du velkommen til at kontakte Janni Uldahl Andresen på juan1@ucl.dk eller på 24483262. Vi planlægger at gennemføre samtaler i uge 10. Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion, etnisk baggrund og tilhørsforhold til at søge stillingen. Din ansøgning Har du afsluttet en HHX STX med supplerende grundforløb med speciale i kontor eller EUX med speciale i kontor, så send os en ansøgning senest den 18. februar 2019 og få en uddannelse, som giver mening og muligheder. Om organisationen UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole har omkring 11.000 fuldtidsstuderende og 1.000 medarbejdere, og udbyder 41 erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser samt en lang række efteruddannelser på akademi- og diplomniveau. Vi har adresser i Odense, Vejle, Svendborg og Jelling.

Kontorelev til et spændende miljø

Vi søger en kontorelev med ansættelse den 15. august 2019 til UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole i Jelling.

Du vil få en spændende og varierende arbejdsdag med mange opgaver, udvikling og løbende forandringer, hvor dit engagement og interesse er afgørende for, hvor meget du vil blive involveret i samt lære under din elevtid.

Du vil som elev komme til at servicere vore mange studerende og kursister med administrative opgaver som f.eks. optagelse, eksamen, praktik og SU.

Du vil igennem daglige driftsopgaver og særlige events opbygge en stor kontaktflade til bl.a. undervisere, studerende og eksterne samarbejdspartnere.

Hvem er du

Vi har meget at byde på som uddannelsessted og vores mål er at uddanne vores elever til at blive dygtige og selvstændige medarbejdere, og vi har derfor følgende forventninger til dig:

  • Du er positiv, nysgerrig, social og medvirker til at gøre arbejdspladsen til et godt sted at være

  • Du er god til at lytte og kommunikere

  • Du er mødestabil og pligtopfyldende

  • Du kan trives i en travl hverdag

  • Du kan efter en introduktion til de enkelte områder arbejde selvstændigt og struktureret med opgaverne

  • Du er fortrolig med IT, da du gennem din elevtid vil komme til at arbejde med mange forskellige systemer

Du vil blive tilknyttet en oplæringsansvarlig, og sammen vil I skabe den gode uddannelse.

Ansættelse

Elevstillingen er på 37 timer pr. uge.

Du vil få arbejdssted ved UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole; Stationsvej 4 i Jelling. 

Ansættelse sker efter OAO fællesoverenskomsten og organisationsaftale for kontorfunktionærer.

Månedslønnen for elever er på kr. 13.238,00 og for voksenelever kr. 19.755,58. Vores elever er desuden omfattet af en pensionsordning.

Vil du vide mere

Er du nysgerrig efter at få mere at vide, er du velkommen til at kontakte Janni Uldahl Andresen på juan1@ucl.dk eller på 24483262.

Vi planlægger at gennemføre samtaler i uge 10. 

Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion, etnisk baggrund og tilhørsforhold til at søge stillingen.

Din ansøgning

Har du afsluttet en HHX/STX med supplerende grundforløb med speciale i kontor eller EUX med speciale i kontor, så send os en ansøgning senest den 18. februar 2019 og få en uddannelse, som giver mening og muligheder.

 

Om organisationen

UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole har omkring 11.000 fuldtidsstuderende og 1.000 medarbejdere, og udbyder 41 erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser samt en lang række efteruddannelser på akademi- og diplomniveau. Vi har adresser i Odense, Vejle, Svendborg og Jelling.

UCL StationsvejJelling2019-01-25T00:00:002019-02-18T00:00:00
329954726Elev - handelsassistent salgRobot Bliv en del af en spændende udvikling med fokus på salgsvækst og nye markedsføringstiltag. Du refererer til den adm. direktør og indgår som en vigtig spiller i salgsteamet. Du får mulighed for at arbejde med mange forskelligartede opgaver - eksempelvis: Ordrebehandling og fakturering Kundeservice og -pleje Kørselsplanlægning og dialog med lager Telefon- og mailbetjening Opdatering af hjemmeside Diverse kontoropgaver og praktiske opgaver Selvstændig og god til at samarbejde Jobbet favner bredt, så det er vigtigt, at du trives med at have mange bolde i luften. Du har god energi og et godt humør. Ideelt har du erfaring med C5 eller alternativt Navision, og du er vant til at bruge Outlook, Word m.v. Du skal kunne begå dig på engelsk, mens tysk ikke er et krav, selvom det vil være en fordel. Du gør dig umage, og motiveres af at indgå som en vigtig spiller i et mindre team. Du skal være god til at kommunikere med kunderne og samarbejde på tværs i organisationen. Du griber selv bolden i forhold til de forskellige opgaver. Du har kvalitet i dit arbejde, ligesom du er god til at prioritere det vigtigste først. Krav til uddannelse Du skal have gennemført en hg2, hgv eller hgs som giver adgang til handelsuddannelsen med specialer. Har du en hhx, hf, stx skal denne være suppleret med en EUD-S med fagretning handel. Har du en EUD eller EUX skal den være med fagretning handel. Kontakt Ring gerne til adm. direktør, Morten Jeppesen, på telefon 2164 6997 eller send ansøgning og CV til mj@schela.dk. Vi afholder samtaler løbende, og opslaget lukkes når den rette kandidat er fundet. Schela Plast Virksomheden producerer og markedsfører emballageprodukter til fødevareindustrien, rengøring, personlige pleje og den kemisk- tekniske industri. Virksomheden har en betydende position på det danske marked samt eksport til de nære markeder. Konkurrencekraften bygger på kvalitet, leveringssikkerhed, kundeservice, fleksibilitet, teknisk kompetence og nye kundeløsninger.

Bliv en del af en spændende udvikling med fokus på salgsvækst og nye markedsføringstiltag.

Du refererer til den adm. direktør og indgår som en vigtig spiller i salgsteamet.

Du får mulighed for at arbejde med mange forskelligartede opgaver - eksempelvis:

  • Ordrebehandling og fakturering
  • Kundeservice og -pleje
  • Kørselsplanlægning og dialog med lager
  • Telefon- og mailbetjening
  • Opdatering af hjemmeside
  • Diverse kontoropgaver og praktiske opgaver

Selvstændig og god til at samarbejde

Jobbet favner bredt, så det er vigtigt, at du trives med at have mange bolde i luften. Du har god energi og et godt humør. Ideelt har du erfaring med C5 eller alternativt Navision, og du er vant til at bruge Outlook, Word m.v. Du skal kunne begå dig på engelsk, mens tysk ikke er et krav, selvom det vil være en fordel. Du gør dig umage, og motiveres af at indgå som en vigtig spiller i et mindre team. Du skal være god til at kommunikere med kunderne og samarbejde på tværs i organisationen. Du griber selv bolden i forhold til de forskellige opgaver. Du har kvalitet i dit arbejde, ligesom du er god til at prioritere det vigtigste først.

Krav til uddannelse

Du skal have gennemført en hg2, hgv eller hgs som giver adgang til handelsuddannelsen med specialer. Har du en hhx, hf, stx skal denne være suppleret med en EUD-S med fagretning handel.
Har du en EUD eller EUX skal den være med fagretning handel.

Kontakt

Ring gerne til adm. direktør, Morten Jeppesen, på telefon 2164 6997 eller send ansøgning og CV til mj@schela.dk.

Vi afholder samtaler løbende, og opslaget lukkes når den rette kandidat er fundet.

Schela Plast

Virksomheden producerer og markedsfører emballageprodukter til fødevareindustrien, rengøring, personlige pleje og den kemisk-/tekniske industri. Virksomheden har en betydende position på det danske marked samt eksport til de nære markeder. Konkurrencekraften bygger på kvalitet, leveringssikkerhed, kundeservice, fleksibilitet, teknisk kompetence og nye kundeløsninger.

SCHELA PLAST A/SBrørup2019-02-05T00:00:002019-04-02T00:00:00
329959010KICKSTART KARRIERENRobot BLIV KONTORELEV HOS LINDAB - ÉN AF DANMARKS BEDSTE ARBEJDSPLADSER Lindab A S søger en kontorelev til vores hovedkontor i Haderslev. Som kontorelev hos Lindab får du en uddannelse i særklasse. Vi har store forventninger til alle vores medarbejdere med fokus på frihed under ansvar og kunden i centrum. Du får en masse praktisk ballast og bred indsigt i, hvordan en international virksomhed fungerer. Du kommer til at prøve tingene af i praksis efter en nøje fastlagt uddannelsesplan. Som kontorelev bliver du en fast del af hverdagen i afdelingerne for: • Salg nationalt og internationalt • Indkøb • Økonomi Du kommer til at stifte bekendtskab med marketing, HR og kundeservice. Vi tilbyder dig: • en alsidig kontoruddannelse med gode udviklingsmuligheder i fremtiden • et spændende, uformelt og attraktivt arbejdsmiljø med frihed til at udfolde sig • kantineordning, sundhedsforsikring og personalegoder Vi forventer, at du: • er engageret og ansvarsbevidst • er udadvendt, serviceminded og god til at samarbejde • er indstillet på at udvikle dig fagligt og personligt • har gode sprogkundskaber i engelsk og tysk Du skal opfylde overgangskravene til kontoruddannelsen inden opstart. Dette kan ske via et grundforløb (EUD eller EUX) fra en handelsskole. Har du en studentereksamen (HHX, STX, HTX eller HF), skal denne være suppleret med en EUD-Student med fagretning kontor (varighed 5 uger). Er du over 25 år og opfylder overgangskravene, skal du have en realkompetencevurdering, som handelsskolen kan foretage for dig. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR-chef Heino Juhl på tlf. 73 23 23 10. Ansøgningsfrist er den 31. marts 2019 med tiltrædelse den 19. august 2019. Lindab arbejder hver dag på at skabe et sundt indeklima og forenkle opførelsen af bæredygtige bygninger. Vi stræber efter at designe brugervenlige, innovative produkter og løsninger og sikre en effektiv logistik og tilgængelighed. Lindab arbejder kontinuerligt på, at være en god arbejdsplads ja faktisk vil vi høre til blandt branchens bedste arbejdspladser. Læs mere på http: www.lindab.dkBLIV KONTORELEV HOS LINDAB - ÉN AF DANMARKS BEDSTE ARBEJDSPLADSER
 
Lindab A/S søger en kontorelev til vores hovedkontor i Haderslev. Som kontorelev hos Lindab får du en uddannelse i særklasse. Vi har store forventninger til alle vores medarbejdere med fokus på frihed under ansvar og kunden i centrum.
 
Du får en masse praktisk ballast og bred indsigt i, hvordan en international virksomhed fungerer. Du kommer til at prøve tingene af i praksis efter en nøje fastlagt uddannelsesplan.
 
Som kontorelev bliver du en fast del af hverdagen i afdelingerne for:
• Salg – nationalt og internationalt
• Indkøb
• Økonomi
 
Du kommer til at stifte bekendtskab med marketing, HR og kundeservice.
 
Vi tilbyder dig:
• en alsidig kontoruddannelse med gode udviklingsmuligheder i fremtiden
• et spændende, uformelt og attraktivt arbejdsmiljø med frihed til at udfolde sig
• kantineordning, sundhedsforsikring og personalegoder
 
Vi forventer, at du:
• er engageret og ansvarsbevidst
• er udadvendt, serviceminded og god til at samarbejde
• er indstillet på at udvikle dig fagligt og personligt
• har gode sprogkundskaber i engelsk og tysk
 
Du skal opfylde overgangskravene til kontoruddannelsen inden opstart. Dette kan ske via et grundforløb (EUD eller EUX) fra en handelsskole. Har du en studentereksamen (HHX, STX, HTX eller HF), skal denne være suppleret med en EUD-Student med fagretning kontor (varighed 5 uger). Er du over 25 år og opfylder overgangskravene, skal du have en realkompetencevurdering, som handelsskolen kan foretage for dig.
 
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR-chef Heino Juhl på tlf. 73 23 23 10.
 
Ansøgningsfrist er den 31. marts 2019 med tiltrædelse den 19. august 2019.
 
 
Lindab arbejder hver dag på at skabe et sundt indeklima og forenkle opførelsen af bæredygtige bygninger. Vi stræber efter at designe brugervenlige, innovative produkter og løsninger og sikre en effektiv logistik og tilgængelighed. Lindab arbejder kontinuerligt på, at være en god arbejdsplads – ja faktisk vil vi høre til blandt branchens bedste arbejdspladser.
Læs mere på http://www.lindab.dk
 

LINDAB A/SHaderslev2019-02-11T00:00:002019-03-31T00:00:00
329950967Kontorelev til MedlemsadministrationenRobot Gør karriere i Det Faglige Hus Få en attraktiv kontoruddannelse der åbner døre til spændende job. Vi garanterer: Stor indflydelse og ansvar i jobbet Spændende opgaver God løn og attraktive ansættelsesvilkår Stor chance for fastansættelse Mulighed for at gøre karriere Opbakning og støtte fra gode kolleger Jobbet som kontorelev Som kontorelev i Medlemsadministrationen får du mange forskellige opgaver. Du bliver bl.a. uddannet til at sælge medlemskaber via telefonen og til at registrere nye medlemmer i vores system samt sørge for, at de bliver opkrævet kontingent. Du vil få meget kontakt til vores medlemmer, som du skal vejlede om regler og rettigheder. I Medlemsadministrationen får du 22 kolleger, som vil sørge for, at du finder dig godt til rette, og at du bliver godt uddannet og får selvstændige opgaver, så snart du er klar til det. Din uddannelse Er du lige nu i gang med en HHX- eller EUX-uddannelse, så kan vi tilbyde dig en lønnet uddannelse i Det Faglige Hus og (næsten) garantere, at du bliver fastansat, når du er færdiguddannet. Dine egenskaber og erfaring Er du vild med tal og paragraffer, og har du allerede lidt erhvervserfaring, hvor du har arbejdet med administrative opgaver eller kundebetjening, så er du godt kvalificeret. Dig som person Du er som person positiv, serviceminded og initiativrig og vil gerne være på en arbejdsplads, hvor der er travlt, og vi stiller krav til dig, men også belønner dig, når du går forrest, tænker hurtigt og får noget fra hånden. Gode ansættelsesvilkår er en selvfølge i Det Faglige Hus Uddannelsesperioden er 2 år, hvor månedslønnen det første år er 15.000 kr. og det sidste år er 16.000 kr. Herefter forhandles lønnen individuelt. 7 ugers ferie frihed 5 faste fridage 4 ferietillæg Arbejdsgiverbetalt pensionsordning på 18 efter 3 måneders ansættelse* Sund og billig kantineordning Betalte pauser Sundhedsforsikring Sociale arrangementer Vi fejrer vores succeser med gode overraskelser Vil du gerne være en del af Det Faglige Hus Vil du gerne være en af de kontorelever, vi ansætter på vores hovedkontor i Esbjerg Ø til start den 1. september i år, så send os din ansøgning senest den 10. marts 2019 via ansøgningsformularen på vores hjemmeside. Vi holder samtaler i uge 13. Har du spørgsmål til jobbet, må du gerne kontakte afdelingschef Elma Lauritsen på tlf. 7912 8109. Om Det Faglige Hus Det Faglige Hus er Danmarks billigste fagforening med a-kasse for alle. Indtil videre har 141.000 lønmodtagere valgt Det Faglige Hus, og vi er den fagforening og a-kasse, der oplever størst vækst i Danmark. Vores mål er at runde 175.000 tilfredse medlemmer i 2020. Vores succes og ambitiøse mål skyldes ikke mindst vores 400 medarbejdere, der ved alt om para graffer og lønmodtageres rettigheder i både fagforening og a-kasse. De gør alt for at hjælpe vores medlemmer. Det Faglige Hus har afdelinger i Esbjerg, Kolding, Herning, Aarhus, Aalborg, Odense, Ringsted, Hillerød og Brøndby.

Gør karriere i Det Faglige Hus

Få en attraktiv kontoruddannelse der åbner døre til spændende job.

Vi garanterer:

  • Stor indflydelse og ansvar i jobbet
  • Spændende opgaver
  • God løn og attraktive ansættelsesvilkår
  • Stor chance for fastansættelse
  • Mulighed for at gøre karriere
  • Opbakning og støtte fra gode kolleger

Jobbet som kontorelev
Som kontorelev i Medlemsadministrationen får du mange forskellige opgaver. Du bliver bl.a. uddannet til at sælge medlemskaber via telefonen og til at registrere nye medlemmer i vores system samt sørge for, at de bliver opkrævet kontingent. Du vil få meget kontakt til vores medlemmer, som du skal vejlede om regler og rettigheder.

I Medlemsadministrationen får du 22 kolleger, som vil sørge for, at du finder dig godt til rette, og at du bliver godt uddannet og får selvstændige opgaver, så snart du er klar til det.

  1. Din uddannelse
    Er du lige nu i gang med en HHX- eller EUX-uddannelse, så kan vi tilbyde dig en lønnet uddannelse i Det Faglige Hus og (næsten) garantere, at du bliver fastansat, når du er færdiguddannet.
  2. Dine egenskaber og erfaring
    Er du vild med tal og paragraffer, og har du allerede lidt erhvervserfaring, hvor du har arbejdet med administrative opgaver eller kundebetjening, så er du godt kvalificeret.
  3. Dig som person
    Du er som person positiv, serviceminded og initiativrig og vil gerne være på en arbejdsplads, hvor der er travlt, og vi stiller krav til dig, men også belønner dig, når du går forrest, tænker hurtigt og får noget fra hånden.

Gode ansættelsesvilkår er en selvfølge i Det Faglige Hus

  • Uddannelsesperioden er 2 år, hvor månedslønnen det første år er 15.000 kr. og det sidste år er 16.000 kr. Herefter forhandles lønnen individuelt.
  • 7 ugers ferie/frihed + 5 faste fridage
  • 4% ferietillæg
  • Arbejdsgiverbetalt pensionsordning på 18 % efter 3 måneders ansættelse*
  • Sund og billig kantineordning
  • Betalte pauser
  • Sundhedsforsikring
  • Sociale arrangementer
  • Vi fejrer vores succeser med gode overraskelser

Vil du gerne være en del af Det Faglige Hus
Vil du gerne være en af de kontorelever, vi ansætter på vores hovedkontor i Esbjerg Ø til start den 1.  september i år, så send os din ansøgning senest den 10. marts 2019 via ansøgningsformularen på vores hjemmeside. Vi holder samtaler i uge 13.

Har du spørgsmål til jobbet, må du gerne kontakte afdelingschef Elma Lauritsen på tlf. 7912 8109.

Om Det Faglige Hus
Det Faglige Hus er Danmarks billigste fagforening med a-kasse for alle. Indtil videre har 141.000 lønmodtagere valgt Det Faglige Hus, og vi er den fagforening og a-kasse, der oplever størst vækst i Danmark. Vores mål er at runde 175.000 tilfredse medlemmer i 2020. Vores succes og ambitiøse mål skyldes ikke mindst vores 400 medarbejdere, der ved alt om para­graffer og lønmodtageres rettigheder i både fagforening og a-kasse. De gør alt for at hjælpe vores medlemmer.

Det Faglige Hus har afdelinger i Esbjerg, Kolding, Herning, Aarhus, Aalborg, Odense, Ringsted, Hillerød og Brøndby.

Det Faglige HusEsbjerg Ø2019-01-30T00:00:002019-03-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Start din karriere som kontorelev i Markedsafdelingen i Kolding og i Herlev

Lemvigh-Müller A/S

Kolding
Er du færdig eller i gang med din EUX til kontor, studentereksamen eller har en adgangsgivende uddannelse til kontoruddannelsen? Er du skriftlig og mundtlig stærk og er du udstyret med et personligt drive, engagement, godt humør og en god portion ny...
Indrykket:12. februar 2019
Udløbsdato:12. marts 2019

Kontorelev

UCL Stationsvej

Jelling
Kontorelev til et spændende miljø Vi søger en kontorelev med ansættelse den 15. august 2019 til UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole i Jelling. Du vil få en spændende og varierende arbejdsdag med mange opgaver, udvikling og løbende forandringe...
Indrykket:25. januar 2019
Udløbsdato:18. februar 2019

Elev - handelsassistent salg

SCHELA PLAST A/S

Brørup
Bliv en del af en spændende udvikling med fokus på salgsvækst og nye markedsføringstiltag. Du refererer til den adm. direktør og indgår som en vigtig spiller i salgsteamet. Du får mulighed for at arbejde med mange forskelligartede opgaver - eksempel...
Indrykket:5. februar 2019
Udløbsdato:2. april 2019

KICKSTART KARRIEREN

LINDAB A/S

Haderslev
BLIV KONTORELEV HOS LINDAB - ÉN AF DANMARKS BEDSTE ARBEJDSPLADSER Lindab A S søger en kontorelev til vores hovedkontor i Haderslev. Som kontorelev hos Lindab får du en uddannelse i særklasse. Vi har store forventninger til alle vores medarbejdere me...
Indrykket:11. februar 2019
Udløbsdato:31. marts 2019

Kontorelev til Medlemsadministrationen

Det Faglige Hus

Esbjerg Ø
Gør karriere i Det Faglige Hus Få en attraktiv kontoruddannelse der åbner døre til spændende job. Vi garanterer: Stor indflydelse og ansvar i jobbet Spændende opgaver God løn og attraktive ansættelsesvilkår Stor chance for fastansættelse Mulighed fo...
Indrykket:30. januar 2019
Udløbsdato:10. marts 2019