Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Logistikassistent elev

Logistikassistent elev til international handelsvirksomhed søges

Motiveres du af logistik og struktur, og kunne du tænke dig at blive elev i en dynamisk handelsvirksomhed i konstant vækst? Så start din karriere som logistikassistentelev og bliv specialist i shipping og spedition.

Vi tilbyder dig en spændende elevuddannelse i en af nordens største handelsvirksomheder, som dagligt agerer i et internationalt miljø. Således er der rig mulighed for personlige og faglige udfordringer, da du under kyndig vejledning fra afdelingen vil få ansvar for egne opgaver.

Vi ansætter nemlig ikke bare elever, vi ansætter kommende stærke medarbejdere. Vi tilbyder dig gode karrieremuligheder, med en 2 årig elevuddannelse, hvor vi vægter det højt, at du får mulighed for at kombinere din teori med relevant praksis.

Dine arbejdsområder:

Du vil blive en del af vores Supply afdeling, som er ansvarlig for både Sø- vej- og luftfragt, toldbehandling og produktsikkerhed, samt diverse opgaver som relaterer sig til en optimal logistik værdikæde, hvorigennem du vil opnå indgående praktisk viden på områderne Shipping og spedition.

Vores forventninger:

· Du skal have flair for IT-værktøjer.

· Du har gode dansk- og engelskkundskaber – både i skrift og tale.

  • Hvis du har erfaringer fra et fritidsarbejde, er det absolut en fordel.
  • Du har gennemført en HHX eller STX.

Din profil:

  • Du er en dynamisk person med ambitioner, som har sans for samarbejde. Vi vil opleve dig som fleksibel, dedikeret og positiv i dagligdagen.
  • Du arbejder struktureret, analytisk og detaljeorienteret med alle opgaver.
  • Du er udadvendt, og det falder dig naturligt at kommunikere med forskellige typer af mennesker, -både internt og eksternt.
  • Du trives i et uformelt og dynamisk arbejdsmiljø, hvor der er kort vej fra tanke til handling.

Har vi fanget din interesse, så send os en motiveret ansøgning via linket. Stillingen ønskes besat senest med opstart fra april 2019

Du vil blive omfattet af vores pensionsordning samt helbredssikring.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Din ansøgning

Ansøgningsfrist er den 11. feb. 2019. Du er også velkommen til at kontakte Torben Berthelsen på E-mail : tbe@schou.com for at høre mere om stillingen. Ansøgningerne bliver behandlet løbende.

Virksomheden
Schou er Nordens største engrosvirksomhed indenfor non-food produkter. Sortimentet er meget bredt og spænder over kategorierne Bolig & Isenkram, Havemøbler, Have & Grill, Auto & Cykel samt Værktøj & Maskiner. Hovedkontoret ligger i lyse og venlige lokaler i Kolding sammen med det 3000 m2 store showroom, og der rådes over 80.000 m2 lager. Schou har indkøbskontor og showroom i Kina og salgskontorer i Norge, Sverige, Finland samt Tyskland og har derudover en


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329944011Phoenix-5631f26d12019-01-16T00:00:00Logistikassistent elev

Logistikassistent elev til international handelsvirksomhed søges

Motiveres du af logistik og struktur, og kunne du tænke dig at blive elev i en dynamisk handelsvirksomhed i konstant vækst? Så start din karriere som logistikassistentelev og bliv specialist i shipping og spedition.

Vi tilbyder dig en spændende elevuddannelse i en af nordens største handelsvirksomheder, som dagligt agerer i et internationalt miljø. Således er der rig mulighed for personlige og faglige udfordringer, da du under kyndig vejledning fra afdelingen vil få ansvar for egne opgaver.

Vi ansætter nemlig ikke bare elever, vi ansætter kommende stærke medarbejdere. Vi tilbyder dig gode karrieremuligheder, med en 2 årig elevuddannelse, hvor vi vægter det højt, at du får mulighed for at kombinere din teori med relevant praksis.

Dine arbejdsområder:

Du vil blive en del af vores Supply afdeling, som er ansvarlig for både Sø- vej- og luftfragt, toldbehandling og produktsikkerhed, samt diverse opgaver som relaterer sig til en optimal logistik værdikæde, hvorigennem du vil opnå indgående praktisk viden på områderne Shipping og spedition.

Vores forventninger:

· Du skal have flair for IT-værktøjer.

· Du har gode dansk- og engelskkundskaber – både i skrift og tale.

  • Hvis du har erfaringer fra et fritidsarbejde, er det absolut en fordel.
  • Du har gennemført en HHX eller STX.

Din profil:

  • Du er en dynamisk person med ambitioner, som har sans for samarbejde. Vi vil opleve dig som fleksibel, dedikeret og positiv i dagligdagen.
  • Du arbejder struktureret, analytisk og detaljeorienteret med alle opgaver.
  • Du er udadvendt, og det falder dig naturligt at kommunikere med forskellige typer af mennesker, -både internt og eksternt.
  • Du trives i et uformelt og dynamisk arbejdsmiljø, hvor der er kort vej fra tanke til handling.

Har vi fanget din interesse, så send os en motiveret ansøgning via linket. Stillingen ønskes besat senest med opstart fra april 2019

Du vil blive omfattet af vores pensionsordning samt helbredssikring.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Din ansøgning

Ansøgningsfrist er den 11. feb. 2019. Du er også velkommen til at kontakte Torben Berthelsen på E-mail : tbe@schou.com for at høre mere om stillingen. Ansøgningerne bliver behandlet løbende.

Virksomheden
Schou er Nordens største engrosvirksomhed indenfor non-food produkter. Sortimentet er meget bredt og spænder over kategorierne Bolig & Isenkram, Havemøbler, Have & Grill, Auto & Cykel samt Værktøj & Maskiner. Hovedkontoret ligger i lyse og venlige lokaler i Kolding sammen med det 3000 m2 store showroom, og der rådes over 80.000 m2 lager. Schou har indkøbskontor og showroom i Kina og salgskontorer i Norge, Sverige, Finland samt Tyskland og har derudover en

2019-02-18T11:52:30.817 Logistikassistent elev til international handelsvirksomhed søges Motiveres du af logistik og struktur, og kunne du tænke dig at blive elev i en dynamisk handelsvirksomhed i konstant vækst? Så start din karriere som logistikassistentelev og bliv specialist i shipping og spedition. Vi tilbyder dig en spændende elevuddannelse i en af nordens største handelsvirksomheder, som dagligt agerer i et internationalt miljø. Således er der rig mulighed for personlige og faglige udfordringer, da du under kyndig vejledning fra afdelingen vil få ansvar for egne opgaver. Vi ansætter nemlig ikke bare elever, vi ansætter kommende stærke medarbejdere. Vi tilbyder dig gode karrieremuligheder, med en 2 årig elevuddannelse, hvor vi vægter det højt, at du får mulighed for at kombinere din teori med relevant praksis. Dine arbejdsområder: Du vil blive en del af vores Supply afdeling, som er ansvarlig for både Sø- vej- og luftfragt, toldbehandling og produktsikkerhed, samt diverse opgaver som relaterer sig til en optimal logistik værdikæde, hvorigennem du vil opnå indgående praktisk viden på områderne Shipping og spedition. Vores forventninger: Du skal have flair for IT-værktøjer. Du har gode dansk- og engelskkundskaber både i skrift og tale. Hvis du har erfaringer fra et fritidsarbejde, er det absolut en fordel. Du har gennemført en HHX eller STX. Din profil: Du er en dynamisk person med ambitioner, som har sans for samarbejde. Vi vil opleve dig som fleksibel, dedikeret og positiv i dagligdagen. Du arbejder struktureret, analytisk og detaljeorienteret med alle opgaver. Du er udadvendt, og det falder dig naturligt at kommunikere med forskellige typer af mennesker, -både internt og eksternt. Du trives i et uformelt og dynamisk arbejdsmiljø, hvor der er kort vej fra tanke til handling. Har vi fanget din interesse, så send os en motiveret ansøgning via linket. Stillingen ønskes besat senest med opstart fra april 2019 Du vil blive omfattet af vores pensionsordning samt helbredssikring. Vi glæder os til at høre fra dig. Din ansøgning Ansøgningsfrist er den 11. feb. 2019. Du er også velkommen til at kontakte Torben Berthelsen på E-mail : tbe@schou.com for at høre mere om stillingen. Ansøgningerne bliver behandlet løbende. Virksomheden Schou er Nordens største engrosvirksomhed indenfor non-food produkter. Sortimentet er meget bredt og spænder over kategorierne Bolig Isenkram, Havemøbler, Have Grill, Auto Cykel samt Værktøj Maskiner. Hovedkontoret ligger i lyse og venlige lokaler i Kolding sammen med det 3000 m2 store showroom, og der rådes over 80.000 m2 lager. Schou har indkøbskontor og showroom i Kina og salgskontorer i Norge, Sverige, Finland samt Tyskland og har derudover en11Jobnet5631f26d100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-13T00:00:000000https://www.schou.com/da-dk/om-os/ledige-stillinger?hr=show-job/390150EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3437274SCHOU A/S11Nordager 316000KoldingDKDanmark0
tbe@schou.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent695400JobNet493186949318691000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5631f26dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5631f26dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5631f26d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5631f26d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgLogistikassistent elev12007991Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration360150187Torbentbe@schou.comDKDanmarkDKDanmark330132584Kontorelev inden for administration søges til Sønderjyllands største oplevelsesparkRobot Universe Science Park søger en udadvendt og serviceminded kontorelev inden for administration. Opgaverne i Universe er mangeartede og meget forskellige afhængig af vores åbningssæson. I Universes åbningssæson (april oktober) vil du sammen med en anden kontorelev og søde sæsonkolleger være gæsternes first point of contact i Universe. Det er både ved personlig henvendelse og ved besvarelse af alle indgående telefonopkald og mails til Universe samt ved henvendelser på sociale medier. Du vil lære at varetage booking af skoleforløb, gruppeoplevelser, mødeaktiviteter, sælge billetter og følge op på bookinger. Du skal derfor være indstillet på, at der er meget direkte gæstekontakt og interageren med vores gæster. Uden for sæsonen vil du desuden få indblik i og udføre andre administrative opgaver f.eks. i forbindelse med arbejdsmiljøorganisationen, HR og marketing. Vi forventer, at vores nye kontorelevHar gennemført EUX eller EUD G med adgang til kontoruddannelsenHar god erfaring med brug af Office pakkenEr udadvendt, engageret og serviceminded med fokus på den gode gæsteoplevelse Er god til at samarbejde og evner samtidig at arbejde selvstændigt og tage ansvar for egen læringEr fleksibel og arbejder systematisk og struktureretHar overblik og samtidig blik for detaljenHar gode sproglige evner på dansk og engelsk i tekst og tale tysk vil være et plusEr parat til at arbejde både på hverdage, weekender og helligdage du skal forvente weekendarbejde i ca. to weekender om måneden Vi tilbyderEn afvekslende, udfordrende og selvstændig elevplads i en unik oplevelsespark, som har stærke ambitioner om at gøre en forskelEn livlig og humørfyldt arbejdsplads, hvor hver dag byder på faglige og personlige udfordringer og masser af oplevelserFærdiggørelse af uddannelsen som kontorelev inden for administration i UniverseTiltrædelse pr. 1. marts 2020 Hvem er vi Universe Science Park er en naturvidenskabelig oplevelsespark i Nordborg på Als, hvor børn og voksne leger sig til mere interesse for videnskab og teknologi. Fonden Universe Science Park er en non-profit selvejende fond, med det formål at begejstre børn og unge for naturvidenskab, teknologi og iværksætteri. Oplevelsesparken er fyldt med oplevelser der fascinerer, involverer og underholder indenfor temaerne: Science, Technology, Engineering og Math (STEM). Oplevelsesparken har årligt over 125.000 gæster, hvoraf de ca. 10 procent er skolebesøg. Se mere på www.universe.dk. Ansøgning og kontakt Hvis du vil vide mere om kontorelevstillingen, kan du kontakte Billet- bookingleder Lone Clerkin, tlf. 88 81 95 96 eller HR- administrationschef Bodil Agnete Christensen, tlf. 88 81 95 11. Er du interesseret, så læs mere og send din ansøgning og CV via www.universe.dk job. Ansøgningsfrist fredag den 11. december 2019. Samtaler gennemføres inden jul.Universe Science Park søger en udadvendt og serviceminded kontorelev inden for administration. Opgaverne i Universe er mangeartede og meget forskellige afhængig af vores åbningssæson.

I Universes åbningssæson (april – oktober) vil du sammen med en anden kontorelev og søde sæsonkolleger være gæsternes ”first point of contact” i Universe. Det er både ved personlig henvendelse og ved besvarelse af alle indgående telefonopkald og mails til Universe samt ved henvendelser på sociale medier. Du vil lære at varetage booking af skoleforløb, gruppeoplevelser, mødeaktiviteter, sælge billetter og følge op på bookinger. Du skal derfor være indstillet på, at der er meget direkte gæstekontakt og interageren med vores gæster.

Uden for sæsonen vil du desuden få indblik i og udføre andre administrative opgaver f.eks. i forbindelse med arbejdsmiljøorganisationen, HR og marketing.

Vi forventer, at vores nye kontorelev
  • Har gennemført EUX eller EUD G med adgang til kontoruddannelsen
  • Har god erfaring med brug af Office pakken
  • Er udadvendt, engageret og serviceminded med fokus på den gode ”gæsteoplevelse”
  • Er god til at samarbejde og evner samtidig at arbejde selvstændigt og tage ansvar for egen læring
  • Er fleksibel og arbejder systematisk og struktureret
  • Har overblik og samtidig blik for detaljen
  • Har gode sproglige evner på dansk og engelsk i tekst og tale – tysk vil være et plus
  • Er parat til at arbejde både på hverdage, weekender og helligdage – du skal forvente weekendarbejde i ca. to weekender om måneden

Vi tilbyder
  • En afvekslende, udfordrende og selvstændig elevplads i en unik oplevelsespark, som har stærke ambitioner om at gøre en forskel
  • En livlig og humørfyldt arbejdsplads, hvor hver dag byder på faglige og personlige udfordringer og masser af oplevelser
  • Færdiggørelse af uddannelsen som kontorelev inden for administration i Universe
  • Tiltrædelse pr. 1. marts 2020

Hvem er vi
Universe Science Park er en naturvidenskabelig oplevelsespark i Nordborg på Als, hvor børn og voksne leger sig til mere interesse for videnskab og teknologi. Fonden Universe Science Park er en non-profit selvejende fond, med det formål at begejstre børn og unge for naturvidenskab, teknologi og iværksætteri. Oplevelsesparken er fyldt med oplevelser der fascinerer, involverer og underholder indenfor temaerne: Science, Technology, Engineering og Math (STEM). Oplevelsesparken har årligt over 125.000 gæster, hvoraf de ca. 10 procent er skolebesøg. Se mere på www.universe.dk.


Ansøgning og kontakt
Hvis du vil vide mere om kontorelevstillingen, kan du kontakte Billet- & bookingleder Lone Clerkin, tlf. 88 81 95 96 eller HR- & administrationschef Bodil Agnete Christensen, tlf. 88 81 95 11.

Er du interesseret, så læs mere og send din ansøgning og CV via www.universe.dk/job.

Ansøgningsfrist fredag den 11. december 2019. Samtaler gennemføres inden jul.  
 

Universe Science ParkNordborg2019-11-29T00:00:002019-12-11T00:00:00
330130334Kontorelev til Områdekontoret i KoldingRobot Kriminalforsorgen Syddanmark, Områdekontoret i Kolding søger en dygtig, moden og engageret kontorelev med speciale i offentlig administration. Stillingen er til besættelse den 1. marts 2020. Vi søger en kontorelev med ambitioner, som er nysgerrig og initiativrig, og som har lyst til udfordringer. Kort sagt en elev med en positiv tilgang og som ikke er bange for at tage fat. Som kontorelev i Områdekontoret i Kolding vil du få en alsidig kontoruddannelse, som veksler mellem praktikperioder og et antal skoleforløb, afhængig af din ungdomsuddannelse i øvrigt. Du vil få et indgående kendskab til Kriminalforsorgen, da dine praktikperioder i uddannelsesforløbet vil foregå dels i Områdekontoret i Kolding og dels på andre institutioner i Kriminalforsorgen Syddanmark, bl.a. i et fængsel og i en KiF-afdeling (Kriminalforsorgen i Frihed). Du vil blive tilknyttet en elevansvarlig som følger dig gennem hele din elevtid. Din faglige og personlige udvikling vil være i fokus og du vil få et veltilrettelagt uddannelsesforløb med arbejdsområder indenfor administration og sagsbehandling. Du vil skulle rokere i forskellige enheder i områdekontoret, herunder ressourceenheden, klientsagsenheden og HR-enheden. Vi forventer, at du: Har afsluttet EUX eller EUD-s med fagretning kontor. Har du afsluttet HG2 skal der øverst på beviset stå kontor med speciale i offentlig administration. Er selvstændig, engageret og positiv. Kan tage ansvar for de opgaver, som du bliver stillet over for. Kan kommunikere og er velformuleret i både mundtlig og skriftlig dansk. Har gode IT-kundskaber og kendskab til Office-pakken. Er serviceminded. Kan lide nye udfordringer. Kan indgå i forskellige teams i uddannelsesforløbet. Om Kriminalforsorgen Syddanmark Kriminalforsorgen Syddanmark består af Områdekontoret i Kolding og 6 institutioner. De 6 institutioner har tilsammen 2 lukkede fængsler, 3 åbne fængsler, 10 arrester, 2 pensioner samt 4 KiF afdelinger. Kriminalforsorgen påbegyndte den 1.1.2015 en større reorganisering, hvor Kriminalforsorgen Syddanmark og Områdekontoret i Kolding blev etableret som et af de 4 områder under Kriminalforsorgen i Danmark. Områdekontoret i Kolding er administrativ enhed for de 6 institutioner. Området dækker geografisk over det sydlige Jylland samt hele Fyn. Området har ca. 1.000 ansatte, fordelt på ledere, fængselsbetjente, værkmestre, socialrådgivere, lærere, sundhedsfagligt personale, pædagogiske assistenter, akademikere og administrative medarbejdere. Kriminalforsorgen Syddanmarks områdekontor er beliggende på Domhusgade 24, 6000 Kolding For yderligere information om Kriminalforsorgen henvises til hjemmesiden www.kriminalforsorgen.dk. Ansøgning Er du interesseret i at blive vores nye kontorelev, så send motiveret ansøgning med dokumentation for uddannelse, CV og evt. andet relevant materiale via knappen Søg stillingen . Vi skal have din ansøgning senest den 1. januar 2020. Ved at søge elektronisk sikrer du, at ansøgningen modtages korrekt og dermed, at du kommer i betragtning til den ledige stilling. Stillingen er en fuldtidsstilling til besættelse fra den 1. marts 2020 og med en ugentlig arbejdstid på 37 timer fordelt på hverdagene mandag fredag. Der er tale om en 2 årig uddannelse og du vil ikke kunne påregne ansættelse efter endt uddannelse. Vi forventer at afholde samtaler onsdag i uge 3. For flere informationer om stillingen som kontorelev kan du kontakte HR konsulent Torben Balsby på tlf. 7255 4773. Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK Stat. Alle interesserede, uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold, opfordres til at søge den ledige stilling. En forudsætning for ansættelse i stillingen er, at du såfremt du indkaldes til samtale, giver dit samtykke til, at Kriminalforsorgen må indhente og vurdere oplysninger om dig i det Centrale Kriminalregister. Inden en eventuel ansættelse skal vi have modtaget dokumentation for dit CV, f.eks. ansættelsesbeviser og eksamensbeviser. Hvis du indkaldes til samtale, skal du medbringe originalt eksamensbevis for den ansættelsesgivende uddannelse sammen med identifikation, f.eks. pas eller kørekort.Kriminalforsorgen Syddanmark, Områdekontoret i Kolding søger en dygtig, moden og engageret kontorelev med speciale i offentlig administration. Stillingen er til besættelse den 1. marts 2020.

Vi søger en kontorelev med ambitioner, som er nysgerrig og initiativrig, og som har lyst til udfordringer. Kort sagt en elev med en positiv tilgang og som ikke er bange for at tage fat.

Som kontorelev i Områdekontoret i Kolding vil du få en alsidig kontoruddannelse, som veksler mellem praktikperioder og et antal skoleforløb, afhængig af din ungdomsuddannelse i øvrigt. Du vil få et indgående kendskab til Kriminalforsorgen, da dine praktikperioder i uddannelsesforløbet vil foregå dels i Områdekontoret i Kolding og dels på andre institutioner i Kriminalforsorgen Syddanmark, bl.a. i et fængsel og i en KiF-afdeling (Kriminalforsorgen i Frihed). Du vil blive tilknyttet en elevansvarlig som følger dig gennem hele din elevtid. Din faglige og personlige udvikling vil være i fokus og du vil få et veltilrettelagt uddannelsesforløb med arbejdsområder indenfor administration og sagsbehandling. Du vil skulle rokere i forskellige enheder i områdekontoret, herunder ressourceenheden, klientsagsenheden og HR-enheden.

Vi forventer, at du:

  • Har afsluttet EUX eller EUD-s med fagretning kontor. Har du afsluttet HG2 skal der øverst på beviset stå kontor med speciale i offentlig administration.
  • Er selvstændig, engageret og positiv.
  • Kan tage ansvar for de opgaver, som du bliver stillet over for.
  • Kan kommunikere og er velformuleret i både mundtlig og skriftlig dansk.
  • Har gode IT-kundskaber og kendskab til Office-pakken.
  • Er serviceminded.
  • Kan lide nye udfordringer.
  • Kan indgå i forskellige teams i uddannelsesforløbet.
Om Kriminalforsorgen Syddanmark

  • Kriminalforsorgen Syddanmark består af Områdekontoret i Kolding og 6 institutioner. De 6 institutioner har tilsammen 2 lukkede fængsler, 3 åbne fængsler, 10 arrester, 2 pensioner samt 4 KiF afdelinger.
  • Kriminalforsorgen påbegyndte den 1.1.2015 en større reorganisering, hvor Kriminalforsorgen Syddanmark og Områdekontoret i Kolding blev etableret som et af de 4 områder under Kriminalforsorgen i Danmark. Områdekontoret i Kolding er administrativ enhed for de 6 institutioner.
  • Området dækker geografisk over det sydlige Jylland samt hele Fyn.
  • Området har ca. 1.000 ansatte, fordelt på ledere, fængselsbetjente, værkmestre, socialrådgivere, lærere, sundhedsfagligt personale, pædagogiske assistenter, akademikere og administrative medarbejdere.
  • Kriminalforsorgen Syddanmarks områdekontor er beliggende på Domhusgade 24, 6000 Kolding
  • For yderligere information om Kriminalforsorgen henvises til hjemmesiden www.kriminalforsorgen.dk.
Ansøgning

Er du interesseret i at blive vores nye kontorelev, så send motiveret ansøgning med dokumentation for uddannelse, CV og evt. andet relevant materiale via knappen ”Søg stillingen”. Vi skal have din ansøgning senest den 1. januar 2020.

Ved at søge elektronisk sikrer du, at ansøgningen modtages korrekt og dermed, at du kommer i betragtning til den ledige stilling.

Stillingen er en fuldtidsstilling til besættelse fra den 1. marts 2020 og med en ugentlig arbejdstid på 37 timer fordelt på hverdagene mandag – fredag. Der er tale om en 2 årig uddannelse og du vil ikke kunne påregne ansættelse efter endt uddannelse.

Vi forventer at afholde samtaler onsdag i uge 3.

For flere informationer om stillingen som kontorelev kan du kontakte HR konsulent Torben Balsby på tlf. 7255 4773.

Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/Stat.

Alle interesserede, uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold, opfordres til at søge den ledige stilling.

En forudsætning for ansættelse i stillingen er, at du såfremt du indkaldes til samtale, giver dit samtykke til, at Kriminalforsorgen må indhente og vurdere oplysninger om dig i det Centrale Kriminalregister.

Inden en eventuel ansættelse skal vi have modtaget dokumentation for dit CV, f.eks. ansættelsesbeviser og eksamensbeviser. Hvis du indkaldes til samtale, skal du medbringe originalt eksamensbevis for den ansættelsesgivende uddannelse sammen med identifikation, f.eks. pas eller kørekort.







Områdekontor KoldingKolding2019-11-25T00:00:002020-01-01T00:00:00
330135964Er du Sikkerhedsstyrelsens nye kontorelev?Robot I Sikkerhedsstyrelsen har vi mange års erfaring med at uddanne kontorelever, som får indflydelse rundt omkring i landets styrelser og ministerier. Og vi vil gerne lære dig alt, hvad vi ved. Derfor søger vi en kontorelev med speciale i offentlig administration, som har lyst til at komme tæt på, hvor de politiske beslutninger træffes og blive fortrolig med alle dele af en styrelse i rivende udvikling. Hvad forventer vi af dig? Du bliver fast tilknyttet dine administrative kolleger og kommer til at arbejde med folk på tværs af hele styrelsen. Kan du genkende disse fire karaktertræk hos dig selv, er vi ivrige efter at møde dig: Dine ører bliver spidse, når du hører om noget nyt. Du kommer til at få kendskab til styrelsens samtlige ansvarsområder. Vi forventer, at du suger viden til dig som en af de rigtigt store badesvampe og stiller spørgsmål til vores måder at gøre tingene på. Du er robust. Vi er ambitiøse på dine vegne, for det er jo dig, der skal lære noget. Du kan gribe alle de bolde, vi kaster efter dig, og du tilpasser dig de forskellige teams og arbejdsopgaver i styrelsen. Du er sådan en, folk kan lide at tale med. Du får de rum, du træder ind i, til at lyse lidt mere op. Du kan lide at hjælpe andre, uanset om det drejer sig om at dække op til et møde eller få styr på et regneark. Du skriver godt. Du kommer til at skrive til borgere og andre myndigheder i fx breve, emails eller på web. Derfor er det en forudsætning, at du er god til at formulere dig på skrift og gerne vil investere tid i at blive endnu bedre. Hvad kommer du til at lave? Som kontorelev i Sikkerhedsstyrelsen kommer du rundt i hele huset, og du kommer til at løse opgaver på lige fod med dine administrative kollegaer i alle styrelsens afdelinger. Vi indvier vi dig i, hvordan markedsovervågning fungerer, hvordan vi planlægger, sagsbehandler og fører tilsyn Vi lærer dig at arbejde med styrelsens kvalitetsledelsessystem Du ser, hvordan pressen håndteres, hvordan der formidles til borgere og virksomheder med effektiv kommunikation Du kommer selv til at besvare vores kunders spørgsmål både over telefon og mail Du er med til at arrangere seminarer og andre events Du kommer til at hjælpe juristerne med aktindsigt Du kommer omkring mange flere opgaver - også rent administrative som fx indkøb, regnskab og budgettering Hvad synes de andre? Nadja Scharbau, kontorelev i Sikkerhedsstyrelsen Som elev i Sikkerhedsstyrelsen får jeg mulighed for at komme rundt i husets mange afdelinger, hvilket gør at jeg får et indblik i en masse forskellige og interessante arbejdsopgaver. Det er en spændende og alsidig uddannelse, som styrker min faglige og personlige udvikling med både varieret og selvstændige arbejdsopgaver, hvor jeg bl.a. lærer at håndtere alt lige fra sagsbehandling, kundehenvendelser til it- og bogholderiopgaver. Derudover pryder huset af søde og hjælpsommen kollegaer, som spreder glæde og godt humør, hvilket er med til at skabe et godt arbejdsmiljø i huset, hvor man føler sig velkommen, værdsat og nyttig. Jeannie Kold Vonsild, kontorelev i Sikkerhedsstyrelsen Min hverdag som elev i Sikkerhedsstyrelsen består af forskellige spændende og alsidige opgaver, hvor jeg kommer hele vejen rundt. Jeg udvikler mig både fagligt og personligt, og jeg har altid en god kollega, som jeg kan spørge til råds. Humøret er højt og stemningen er god. Det gør, at det er rart at gå på arbejde. Adgangskrav og ansøgning Du skal opfylde overgangskravene til kontoruddannelsen med specialet Offentlig Administration . Dette kan enten ske via et grundforløb (HG2, HGV, HG Turbo, HGS), påbegyndt før den 1. august 2015 eller en EUX. Har du en studentereksamen (HF, STX, HTX, HHX), og har du ikke HGS fra tidligere, skal din studentereksamen suppleres med EUS (et 5- eller 10-ugers kompetencegivende forløb for studenter). Send os en ansøgning, hvori du bl.a. beskriver din motivation for at søge elevstillingen samt dine faglige og personlige styrker set i forhold til stillingen. Sådan ansøger du Kontoruddannelsen tager to år, og du får et teoretisk undervisningsforløb på en handelsskole, fx Rybners i Esbjerg. Du ansættes efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK-STAT med tiltrædelse den 1. september 2020. Send din ansøgning via link på www.sik.dk senest den 5. januar 2019. Samtaler forventes at blive afholdt i uge 3 og 4. Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til kundekonsulent Linette Møller på tlf. 33 73 20 17. Vi glæder os til at høre fra dig! Vi ønsker en medarbejdersammensætning, som afspejler det omgivende samfund, derfor opfordrer vi alle uanset alder, religion eller etnisk baggrund til at søge stillingen.I Sikkerhedsstyrelsen har vi mange års erfaring med at uddanne kontorelever, som får indflydelse rundt omkring i landets styrelser og ministerier. Og vi vil gerne lære dig alt, hvad vi ved. Derfor søger vi en kontorelev med speciale i offentlig administration, som har lyst
til at komme tæt på, hvor de politiske beslutninger træffes og blive fortrolig med alle dele af en styrelse i rivende udvikling.

Hvad forventer vi af dig?
Du bliver fast tilknyttet dine administrative kolleger og kommer til at arbejde med folk på tværs af hele styrelsen. Kan du genkende disse fire karaktertræk hos dig selv, er vi ivrige efter at møde dig:

  1. Dine ører bliver spidse, når du hører om noget nyt. Du kommer til at få kendskab til styrelsens samtlige ansvarsområder. Vi forventer, at du suger viden til dig som en af de rigtigt store badesvampe og stiller spørgsmål til vores måder at gøre tingene på.
  2. Du er robust. Vi er ambitiøse på dine vegne, for det er jo dig, der skal lære noget. Du kan gribe alle de bolde, vi kaster efter dig, og du tilpasser dig de forskellige teams og arbejdsopgaver i styrelsen.
  3. Du er sådan en, folk kan lide at tale med. Du får de rum, du træder ind i, til at lyse lidt mere op. Du kan lide at hjælpe andre, uanset om det drejer sig om at dække op til et møde eller få styr på et regneark.
  4. Du skriver godt. Du kommer til at skrive til borgere og andre myndigheder i fx breve, emails eller på web. Derfor er det en forudsætning, at du er god til at formulere dig på skrift og gerne vil investere tid i at blive endnu bedre.
Hvad kommer du til at lave?
Som kontorelev i Sikkerhedsstyrelsen kommer du rundt i hele huset, og du kommer til at løse opgaver på lige fod med dine administrative kollegaer i alle styrelsens afdelinger.

  • Vi indvier vi dig i, hvordan markedsovervågning fungerer, hvordan vi planlægger, sagsbehandler og fører tilsyn
  • Vi lærer dig at arbejde med styrelsens kvalitetsledelsessystem
  • Du ser, hvordan pressen håndteres, hvordan der formidles til borgere og virksomheder med effektiv kommunikation
  • Du kommer selv til at besvare vores kunders spørgsmål både over telefon og mail
  • Du er med til at arrangere seminarer og andre events
  • Du kommer til at hjælpe juristerne med aktindsigt
  • Du kommer omkring mange flere opgaver - også rent administrative som fx indkøb, regnskab og budgettering
Hvad synes de andre?
Nadja Scharbau, kontorelev i Sikkerhedsstyrelsen
"Som elev i Sikkerhedsstyrelsen får jeg mulighed for at komme rundt i husets mange afdelinger, hvilket gør at jeg får et indblik i en masse forskellige og interessante arbejdsopgaver. Det er en spændende og alsidig uddannelse, som styrker min faglige og personlige udvikling med både varieret og selvstændige arbejdsopgaver, hvor jeg bl.a. lærer at håndtere alt lige fra sagsbehandling, kundehenvendelser til it- og bogholderiopgaver. Derudover pryder huset af søde og hjælpsommen kollegaer, som spreder glæde og godt humør, hvilket er med til at skabe et godt arbejdsmiljø i huset, hvor man føler sig velkommen, værdsat og nyttig."

Jeannie Kold Vonsild, kontorelev i Sikkerhedsstyrelsen
"Min hverdag som elev i Sikkerhedsstyrelsen består af forskellige spændende og alsidige opgaver, hvor jeg kommer hele vejen rundt. Jeg udvikler mig både fagligt og personligt, og jeg har altid en god kollega, som jeg kan spørge til råds. Humøret er højt og stemningen er god. Det gør, at det er rart at gå på arbejde."

Adgangskrav og ansøgning
Du skal opfylde overgangskravene til kontoruddannelsen med specialet ”Offentlig Administration”. Dette kan enten ske via et grundforløb (HG2, HGV, HG Turbo, HGS), påbegyndt før den 1. august 2015 eller en EUX. Har du en studentereksamen (HF, STX, HTX, HHX), og har du ikke HGS fra tidligere, skal din studentereksamen suppleres med EUS (et 5- eller 10-ugers kompetencegivende forløb for studenter).

Send os en ansøgning, hvori du bl.a. beskriver din motivation for at søge elevstillingen samt dine faglige og personlige styrker set i forhold til stillingen.

Sådan ansøger du
Kontoruddannelsen tager to år, og du får et teoretisk undervisningsforløb på en handelsskole, fx Rybners i Esbjerg. Du ansættes efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK-STAT med tiltrædelse den 1. september 2020.

Send din ansøgning via link på www.sik.dk senest den 5. januar 2019. Samtaler forventes at blive afholdt i uge 3 og 4.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til kundekonsulent Linette Møller på tlf. 33 73 20 17.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Vi ønsker en medarbejdersammensætning, som afspejler det omgivende samfund, derfor opfordrer vi alle uanset alder, religion eller etnisk baggrund til at søge stillingen.

SikkerhedsstyrelsenEsbjerg2019-12-05T00:00:002020-01-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorelev inden for administration søges til Sønderjyllands største oplevelsespark

Universe Science Park

Nordborg
Universe Science Park søger en udadvendt og serviceminded kontorelev inden for administration. Opgaverne i Universe er mangeartede og meget forskellige afhængig af vores åbningssæson. I Universes åbningssæson (april oktober) vil du sammen med en and...
Indrykket:29. november 2019
Udløbsdato:11. december 2019

Kontorelev til Områdekontoret i Kolding

Områdekontor Kolding

Kolding
Kriminalforsorgen Syddanmark, Områdekontoret i Kolding søger en dygtig, moden og engageret kontorelev med speciale i offentlig administration. Stillingen er til besættelse den 1. marts 2020. Vi søger en kontorelev med ambitioner, som er nysgerrig og...
Indrykket:25. november 2019
Udløbsdato:1. januar 2020

Er du Sikkerhedsstyrelsens nye kontorelev?

Sikkerhedsstyrelsen

Esbjerg
I Sikkerhedsstyrelsen har vi mange års erfaring med at uddanne kontorelever, som får indflydelse rundt omkring i landets styrelser og ministerier. Og vi vil gerne lære dig alt, hvad vi ved. Derfor søger vi en kontorelev med speciale i offentlig admi...
Indrykket:5. december 2019
Udløbsdato:5. januar 2020