Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Logistikassistent elev

Logistikassistent elev til international handelsvirksomhed søges

Motiveres du af logistik og struktur, og kunne du tænke dig at blive elev i en dynamisk handelsvirksomhed i konstant vækst? Så start din karriere som logistikassistentelev og bliv specialist i shipping og spedition.

Vi tilbyder dig en spændende elevuddannelse i en af nordens største handelsvirksomheder, som dagligt agerer i et internationalt miljø. Således er der rig mulighed for personlige og faglige udfordringer, da du under kyndig vejledning fra afdelingen vil få ansvar for egne opgaver.

Vi ansætter nemlig ikke bare elever, vi ansætter kommende stærke medarbejdere. Vi tilbyder dig gode karrieremuligheder, med en 2 årig elevuddannelse, hvor vi vægter det højt, at du får mulighed for at kombinere din teori med relevant praksis.

Dine arbejdsområder:

Du vil blive en del af vores Supply afdeling, som er ansvarlig for både Sø- vej- og luftfragt, toldbehandling og produktsikkerhed, samt diverse opgaver som relaterer sig til en optimal logistik værdikæde, hvorigennem du vil opnå indgående praktisk viden på områderne Shipping og spedition.

Vores forventninger:

· Du skal have flair for IT-værktøjer.

· Du har gode dansk- og engelskkundskaber – både i skrift og tale.

  • Hvis du har erfaringer fra et fritidsarbejde, er det absolut en fordel.
  • Du har gennemført en HHX eller STX.

Din profil:

  • Du er en dynamisk person med ambitioner, som har sans for samarbejde. Vi vil opleve dig som fleksibel, dedikeret og positiv i dagligdagen.
  • Du arbejder struktureret, analytisk og detaljeorienteret med alle opgaver.
  • Du er udadvendt, og det falder dig naturligt at kommunikere med forskellige typer af mennesker, -både internt og eksternt.
  • Du trives i et uformelt og dynamisk arbejdsmiljø, hvor der er kort vej fra tanke til handling.

Har vi fanget din interesse, så send os en motiveret ansøgning via linket. Stillingen ønskes besat senest med opstart fra april 2019

Du vil blive omfattet af vores pensionsordning samt helbredssikring.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Din ansøgning

Ansøgningsfrist er den 11. feb. 2019. Du er også velkommen til at kontakte Torben Berthelsen på E-mail : tbe@schou.com for at høre mere om stillingen. Ansøgningerne bliver behandlet løbende.

Virksomheden
Schou er Nordens største engrosvirksomhed indenfor non-food produkter. Sortimentet er meget bredt og spænder over kategorierne Bolig & Isenkram, Havemøbler, Have & Grill, Auto & Cykel samt Værktøj & Maskiner. Hovedkontoret ligger i lyse og venlige lokaler i Kolding sammen med det 3000 m2 store showroom, og der rådes over 80.000 m2 lager. Schou har indkøbskontor og showroom i Kina og salgskontorer i Norge, Sverige, Finland samt Tyskland og har derudover en


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329944011Phoenix-5631f26d12019-01-16T00:00:00Logistikassistent elev

Logistikassistent elev til international handelsvirksomhed søges

Motiveres du af logistik og struktur, og kunne du tænke dig at blive elev i en dynamisk handelsvirksomhed i konstant vækst? Så start din karriere som logistikassistentelev og bliv specialist i shipping og spedition.

Vi tilbyder dig en spændende elevuddannelse i en af nordens største handelsvirksomheder, som dagligt agerer i et internationalt miljø. Således er der rig mulighed for personlige og faglige udfordringer, da du under kyndig vejledning fra afdelingen vil få ansvar for egne opgaver.

Vi ansætter nemlig ikke bare elever, vi ansætter kommende stærke medarbejdere. Vi tilbyder dig gode karrieremuligheder, med en 2 årig elevuddannelse, hvor vi vægter det højt, at du får mulighed for at kombinere din teori med relevant praksis.

Dine arbejdsområder:

Du vil blive en del af vores Supply afdeling, som er ansvarlig for både Sø- vej- og luftfragt, toldbehandling og produktsikkerhed, samt diverse opgaver som relaterer sig til en optimal logistik værdikæde, hvorigennem du vil opnå indgående praktisk viden på områderne Shipping og spedition.

Vores forventninger:

· Du skal have flair for IT-værktøjer.

· Du har gode dansk- og engelskkundskaber – både i skrift og tale.

  • Hvis du har erfaringer fra et fritidsarbejde, er det absolut en fordel.
  • Du har gennemført en HHX eller STX.

Din profil:

  • Du er en dynamisk person med ambitioner, som har sans for samarbejde. Vi vil opleve dig som fleksibel, dedikeret og positiv i dagligdagen.
  • Du arbejder struktureret, analytisk og detaljeorienteret med alle opgaver.
  • Du er udadvendt, og det falder dig naturligt at kommunikere med forskellige typer af mennesker, -både internt og eksternt.
  • Du trives i et uformelt og dynamisk arbejdsmiljø, hvor der er kort vej fra tanke til handling.

Har vi fanget din interesse, så send os en motiveret ansøgning via linket. Stillingen ønskes besat senest med opstart fra april 2019

Du vil blive omfattet af vores pensionsordning samt helbredssikring.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Din ansøgning

Ansøgningsfrist er den 11. feb. 2019. Du er også velkommen til at kontakte Torben Berthelsen på E-mail : tbe@schou.com for at høre mere om stillingen. Ansøgningerne bliver behandlet løbende.

Virksomheden
Schou er Nordens største engrosvirksomhed indenfor non-food produkter. Sortimentet er meget bredt og spænder over kategorierne Bolig & Isenkram, Havemøbler, Have & Grill, Auto & Cykel samt Værktøj & Maskiner. Hovedkontoret ligger i lyse og venlige lokaler i Kolding sammen med det 3000 m2 store showroom, og der rådes over 80.000 m2 lager. Schou har indkøbskontor og showroom i Kina og salgskontorer i Norge, Sverige, Finland samt Tyskland og har derudover en

2019-02-18T11:52:30.817 Logistikassistent elev til international handelsvirksomhed søges Motiveres du af logistik og struktur, og kunne du tænke dig at blive elev i en dynamisk handelsvirksomhed i konstant vækst? Så start din karriere som logistikassistentelev og bliv specialist i shipping og spedition. Vi tilbyder dig en spændende elevuddannelse i en af nordens største handelsvirksomheder, som dagligt agerer i et internationalt miljø. Således er der rig mulighed for personlige og faglige udfordringer, da du under kyndig vejledning fra afdelingen vil få ansvar for egne opgaver. Vi ansætter nemlig ikke bare elever, vi ansætter kommende stærke medarbejdere. Vi tilbyder dig gode karrieremuligheder, med en 2 årig elevuddannelse, hvor vi vægter det højt, at du får mulighed for at kombinere din teori med relevant praksis. Dine arbejdsområder: Du vil blive en del af vores Supply afdeling, som er ansvarlig for både Sø- vej- og luftfragt, toldbehandling og produktsikkerhed, samt diverse opgaver som relaterer sig til en optimal logistik værdikæde, hvorigennem du vil opnå indgående praktisk viden på områderne Shipping og spedition. Vores forventninger: Du skal have flair for IT-værktøjer. Du har gode dansk- og engelskkundskaber både i skrift og tale. Hvis du har erfaringer fra et fritidsarbejde, er det absolut en fordel. Du har gennemført en HHX eller STX. Din profil: Du er en dynamisk person med ambitioner, som har sans for samarbejde. Vi vil opleve dig som fleksibel, dedikeret og positiv i dagligdagen. Du arbejder struktureret, analytisk og detaljeorienteret med alle opgaver. Du er udadvendt, og det falder dig naturligt at kommunikere med forskellige typer af mennesker, -både internt og eksternt. Du trives i et uformelt og dynamisk arbejdsmiljø, hvor der er kort vej fra tanke til handling. Har vi fanget din interesse, så send os en motiveret ansøgning via linket. Stillingen ønskes besat senest med opstart fra april 2019 Du vil blive omfattet af vores pensionsordning samt helbredssikring. Vi glæder os til at høre fra dig. Din ansøgning Ansøgningsfrist er den 11. feb. 2019. Du er også velkommen til at kontakte Torben Berthelsen på E-mail : tbe@schou.com for at høre mere om stillingen. Ansøgningerne bliver behandlet løbende. Virksomheden Schou er Nordens største engrosvirksomhed indenfor non-food produkter. Sortimentet er meget bredt og spænder over kategorierne Bolig Isenkram, Havemøbler, Have Grill, Auto Cykel samt Værktøj Maskiner. Hovedkontoret ligger i lyse og venlige lokaler i Kolding sammen med det 3000 m2 store showroom, og der rådes over 80.000 m2 lager. Schou har indkøbskontor og showroom i Kina og salgskontorer i Norge, Sverige, Finland samt Tyskland og har derudover en11Jobnet5631f26d100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-13T00:00:000000https://www.schou.com/da-dk/om-os/ledige-stillinger?hr=show-job/390150EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3437274SCHOU A/S11Nordager 316000KoldingDKDanmark0
tbe@schou.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent695400JobNet493186949318691000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5631f26dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5631f26dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5631f26d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5631f26d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgHos SCHOU A/S søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration360150187Torbentbe@schou.comDKDanmarkDKDanmark330010274Kontorelever - administration og økonomiRobot Drømmer du om en uddannelse inden for kontorfaget?Er du målrettet og ansvarsbevidst?Har du lyst til at have kontakt til mange mennesker i et alsidigt job?På HANSENBERG kan du tage en spændende og lærerig kontoruddannelse i et åbent miljø, hvor dagligdagen er præget af faglighed, fællesskab og masser af udfordringer.Vi søger 2 elever:Som administrationselev får du indblik i områderne reception, ledelsessekretariat, bogholderi og løn. Dit primære område vil dog være studieadministration, hvor du hurtigt får selvstændige opgaver. Som økonomielev kommer du til at gå i dybden med opgaver inden for bogholderi, løn og personaleadministration.Hvem er du?Du har gennemført EUX med fagretning kontor, HHX eller EUD-S. Du har gode danskkundskaber, flair for talbehandling og er selvfølgelig fortrolig med it.Vi forventer, at du er nysgerrig, fleksibel og har lyst til at lære. Det er vigtigt, at du kan tage initiativ og er motiveret for at arbejde selvstændigt med opgaverne. Løn og ansættelseDu ansættes på fuld tid i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK STAT samt gældende OAO-S-fællesoverenskomst. Lønnen er 13.360 kr. pr. måned, hvis du er over 18 år.Tiltrædelse den 1. september 2019 eller hurtigst muligt derefter. Sådan søger duDu søger via skolens hjemmeside www.hansenberg.dk. Send ansøgning og CV sammen med alle relevante eksamensbeviser senest fredag den 10. maj 2019 kl. 8.00. Samtaler forventes gennemført mandag den 27. maj 2019.Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at sende en mail til skolechef Niels Peter Hansen på nph@hansenberg.dk (administrationselev) eller administrationschef Per Søgaard Jørgensen på psj@hansenberg.dk (økonomielev).Alle interesserede med relevant ansøgerprofil opfordres til at søge stillingen, uanset alder, køn, religion og etnisk baggrund.HANSENBERG er en moderne erhvervsskole, som udbyder en lang række erhvervsuddannelser, EUX, 10. klasse samt forskellige studieretninger på HANSENBERG Tekniske Gymnasium. Hvert år er der flere end 3.500 elever, der vælger at uddanne sig hos os i kortere eller længere uddannelsesforløb. Vi tager ansvar for, at den enkelte elev får lærelyst og erhvervskompetence.Som medarbejder får du mulighed for både faglig og personlig udvikling. Du bliver en del af fællesskabet på HANSENBERG med flere end 250 kolleger på vores 3 adresser i Kolding.

Drømmer du om en uddannelse inden for kontorfaget?
Er du målrettet og ansvarsbevidst?
Har du lyst til at have kontakt til mange mennesker i et alsidigt job?


På HANSENBERG kan du tage en spændende og lærerig kontoruddannelse i et åbent miljø, hvor dagligdagen er præget af faglighed, fællesskab og masser af udfordringer.

Vi søger 2 elever:

Som administrationselev får du indblik i områderne reception, ledelsessekretariat, bogholderi og løn. Dit primære område vil dog være studieadministration, hvor du hurtigt får selvstændige opgaver.
 

Som økonomielev kommer du til at gå i dybden med opgaver inden for bogholderi, løn og personaleadministration.

Hvem er du?
Du har gennemført EUX med fagretning kontor, HHX eller EUD-S. Du har gode danskkundskaber, flair for talbehandling og er selvfølgelig fortrolig med it.

Vi forventer, at du er nysgerrig, fleksibel og har lyst til at lære. Det er vigtigt, at du kan tage initiativ og er motiveret for at arbejde selvstændigt med opgaverne. 
 

Løn og ansættelse
Du ansættes på fuld tid i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT samt gældende OAO-S-fællesoverenskomst. Lønnen er 13.360 kr. pr. måned, hvis du er over 18 år.

Tiltrædelse den 1. september 2019 eller hurtigst muligt derefter.        

Sådan søger du
Du søger via skolens hjemmeside www.hansenberg.dk. Send ansøgning og CV sammen med alle relevante eksamensbeviser senest fredag den 10. maj 2019 kl. 8.00. Samtaler forventes gennemført mandag den 27. maj 2019.

Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at sende en mail til skolechef Niels Peter Hansen på nph@hansenberg.dk (administrationselev) eller administrationschef Per Søgaard Jørgensen på psj@hansenberg.dk (økonomielev).

Alle interesserede med relevant ansøgerprofil opfordres til at søge stillingen, uanset alder, køn, religion og etnisk baggrund.


HANSENBERG er en moderne erhvervsskole, som udbyder en lang række erhvervsuddannelser, EUX, 10. klasse samt forskellige studieretninger på HANSENBERG Tekniske Gymnasium. Hvert år er der flere end 3.500 elever, der vælger at uddanne sig hos os i kortere eller længere uddannelsesforløb. Vi tager ansvar for, at den enkelte elev får lærelyst og erhvervskompetence.

Som medarbejder får du mulighed for både faglig og personlig udvikling. Du bliver en del af fællesskabet på HANSENBERG med flere end 250 kolleger på vores 3 adresser i Kolding.  

HANSENBERGKolding2019-04-23T00:00:002019-05-10T00:00:00
330000611Kontorelever til Haderslev KommuneBasic Haderslev Kommune søger lige nu 4 dygtige og engagerede kontorelever inden for specialet offentlig administration, med opstart den 1. september 2019. Drømmer DU om en erhvervsuddannelse i en offentlig virksomhed fuld af muligheder der kan være med til at bane vejen for din fremtidige karriere, og har du viljen til at yde en god indsats for at dygtiggøre dig? Så kunne en elevplads hos os måske være lige noget for dig! Vi kan tilbyde dig: En spændende og alsidig kontoruddannelse En aktiv og givende elevgruppe med elevmøde hver 2. måned Et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone, og super kompetente oplæringsansvarlige der vil dig det bedste under hele uddannelsen Mulighed for en 4 dages studietur til Bruxelles. Til gengæld forventer vi, at du: Er selvstændig, initiativrig og åben for faglig og personlig udvikling Er nysgerrig på ny læring og er omstillingsparat Er energisk og har masser af gå-på-mod, men dog ydmyg for din rolle Er serviceminded og ansvarsbevidst Har flair for og interesse for professionelle IT-redskaber. For at blive elev hos os skal du have bestået, eller forvente at bestå n af følgende, inden opstart: EUX HHX STX, HF, HTX samt 10 ugers EUD-Student. HG2, HGV eller HGS som er adgangsgivende til kontor med specialet Offentlig Administration. Er du over 25 år skal du desuden have lavet en realkompetencevurdering. Denne kan du få udarbejdet ved nærmeste handelsskole. Du bedes vedlægge dokumentation på al din tidligere uddannelse og evt. erhvervserfaring. Har du fået fortaget en realkompetencevurdering, bedes denne også vedlægges.Forventer du at afslutte din uddannelse i sommeren 2019, bedes dette fremgå af din ansøgning. Hovedforløbet varer 2 år i alt, incl. 15 ugers skole af minimum 3 perioder (samt fagprøveforløb). Skoleperioderne foregår på IBC i Aabenraa eller på Innovationsfabrikken (IBC) i Kolding.Hvilken skole vores kommende elever tilknyttes, fastlægges senere. Løn og ansættelsesforhold: I henhold til gældende overenskomst mellem HK-Kommunal og KL. Aktuelle lønninger under uddannelsen: Ordinær kontorelev, ca. kr.13.600 brutto pr. måned. Kontorelev over 25 år, ca. kr.20.400 incl. pension brutto pr. måned. Vi gør opmærksom på, at der forud for ansættelsen vil blive indhentet straffeattest, og at ansættelse vil være betinget af, at denne er tilfredsstillende. Vil du vide mere? Har du yderligere spørgsmål til ovenstående kan du kontakte uddannelsesansvarlig Louise Todsen, mail: loft@haderslev.dk eller på telefon 74 34 01 70. Ansøgningsfrist:Send din motiverede ansøgning med CV og dokumentation for alt relevant uddannelse og evt. udtalelser via knappen Send ansøgning nederst i annoncen, senest den 28. april 2019. Samtaler forventes afholdt den 6. maj 2019. Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation. Vores fælles værdier ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave.Fra januar 2020 indfører Haderslev Kommune røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen.Haderslev Kommune søger lige nu 4 dygtige og engagerede kontorelever inden for specialet offentlig administration, med opstart den 1. september 2019.
 
Drømmer DU om en erhvervsuddannelse i en offentlig virksomhed fuld af muligheder der kan være med til at bane vejen for din fremtidige karriere, og har du viljen til at yde en god indsats for at dygtiggøre dig? Så kunne en elevplads hos os måske være lige noget for dig! 
 
Vi kan tilbyde dig:
  • En spændende og alsidig kontoruddannelse
  • En aktiv og givende elevgruppe med elevmøde hver 2. måned
  • Et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone, og super kompetente oplæringsansvarlige der vil dig det bedste under hele uddannelsen
  • Mulighed for en 4 dages studietur til Bruxelles.
Til gengæld forventer vi, at du:
  • Er selvstændig, initiativrig og åben for faglig og personlig udvikling
  • Er nysgerrig på ny læring og er omstillingsparat
  • Er energisk og har masser af gå-på-mod, men dog ydmyg for din rolle
  • Er serviceminded og ansvarsbevidst
  • Har flair for og interesse for professionelle IT-redskaber.
For at blive elev hos os skal du have bestået, eller forvente at bestå én af følgende, inden opstart:
  • EUX
  • HHX
  • STX, HF, HTX samt 10 ugers EUD-Student.
  • HG2, HGV eller HGS som er adgangsgivende til kontor med specialet Offentlig Administration.
  • Er du over 25 år skal du desuden have lavet en realkompetencevurdering. Denne kan du få udarbejdet ved nærmeste handelsskole.
Du bedes vedlægge dokumentation på al din tidligere uddannelse og evt. erhvervserfaring. Har du fået fortaget en realkompetencevurdering, bedes denne også vedlægges.
Forventer du at afslutte din uddannelse i sommeren 2019, bedes dette fremgå af din ansøgning.
 
Hovedforløbet varer 2 år i alt, incl. 15 ugers skole af minimum 3 perioder (samt fagprøveforløb). Skoleperioderne foregår på IBC i Aabenraa eller på Innovationsfabrikken (IBC) i Kolding.
Hvilken skole vores kommende elever tilknyttes, fastlægges senere.
 
Løn og ansættelsesforhold:
I henhold til gældende overenskomst mellem HK-Kommunal og KL.
 
Aktuelle lønninger under uddannelsen:
  • Ordinær kontorelev, ca. kr.13.600 brutto pr. måned.
  • Kontorelev over 25 år, ca. kr.20.400 incl. pension brutto pr. måned.
Vi gør opmærksom på, at der forud for ansættelsen vil blive indhentet straffeattest, og at ansættelse vil være betinget af, at denne er tilfredsstillende. 

Vil du vide mere? 
Har du yderligere spørgsmål til ovenstående kan du kontakte uddannelsesansvarlig Louise Todsen, mail: loft@haderslev.dk eller på telefon 74 34 01 70.
 
Ansøgningsfrist:
Send din motiverede ansøgning med CV og dokumentation for alt relevant uddannelse og evt. udtalelser via knappen ”Send ansøgning” nederst i annoncen, senest den 28. april 2019.
 
Samtaler forventes afholdt den 6. maj 2019.
 
Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation.

Vores fælles værdier – ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel – er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave.

Fra januar 2020 indfører Haderslev Kommune røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen. 

ORS/Small/1f50b9ec_logo.gifØkonomi & LønHaderslev2019-04-04T12:00:43.4032019-04-28T00:00:00
329998596KontorelevRobot Kontorelev inden for administration med flair for kundeservice og kommunikation Drømmer du om en kontoruddannelse som ruster dig til et fremtidigt job inden for administration, service og kommunikation? Og vil du være en del af et nytænkende trafikselskab som er tæt på kunden? Så er du måske vores nye kontorelev. Kom godt fra start med en kontoruddannelse hos Sydtrafik Du bliver tilknyttet vores Kunde & Marked-afdeling, som varetager en bred vifte af opgaver inden for kommunikation og kundeservice. Som kontorelev vil du spille en vigtig rolle i forhold til de administrative og praktiske opgaver i afdelingen. Du vil løse dine opgaver i tæt samarbejde med de(n) oplæringsansvarlige. I løbet af din uddannelse vil du få mere ansvar og flere selvstændige arbejdsområder. Dine arbejdsområder: • Receptionistopgaver, herunder telefonbetjening, besvarelse af mails og mødeplanlægning • Deltage i udarbejdelse af marketingmateriale og kampagner • Kundeservice over telefon og mail • Sekretæropgaver • Ad hoc administrative opgaver Du vil i løbet af dit uddannelsesforløb få en bred kontaktflade på tværs af virksomheden og vil også få mulighed for at snuse til administrative funktioner i andre afdelinger. Om dig • Du har afsluttet relevant og adgangsgivende ungdomsuddannelse (HHX eller STX, HTX, HF suppleret med HGS EUS, eller lign. adgangsgivende uddannelse) • Du er fortrolig med MS Office-pakken • Du har stærke formuleringsevner og gode danskkundskaber Som person er du struktureret og tager naturligt og selvstændigt ansvar for egne opgaver. Du er serviceminded og løser dine opgaver til tiden og med høj kvalitet. Du er en teamplayer og møder folk med et smil og med en hjælpsom indstilling. Vi tilbyder En spændende kontoruddannelse inden for administration, hvor du i løbet af din elevtid veksler mellem relevante administrative opgaver hos os og skoleophold hos IBC Kolding. Du bliver en del af en virksomhed med ambitioner om fortsat udvikling af den kollektive trafik og med kunden i centrum. Vi lægger stor vægt på, at vi har et godt arbejdsmiljø og høj trivsel. Vores virksomhedskultur er åben og tillidsfuld med en uformel og uhøjtidelig omgangstone. Mere information Vil du vide mere om elevstillingen, kontakt venligst afdelingschef Jette Lauridsen på telefon 23 71 02 50. Forventet opstart 15. august 2019. Løn og ansættelsesvilkår i forhold til gældende overenskomst mellem KL og HK. Ansøgningsfrist er søndag d. 28. april 2019.

Kontorelev inden for administration med flair for kundeservice og kommunikation

Drømmer du om en kontoruddannelse som ruster dig til et fremtidigt job inden for administration, service og kommunikation? Og vil du være en del af et nytænkende trafikselskab som er tæt på kunden? Så er du måske vores nye kontorelev. 

 

Kom godt fra start med en kontoruddannelse hos Sydtrafik

Du bliver tilknyttet vores Kunde & Marked-afdeling, som varetager en bred vifte af opgaver inden for kommunikation og kundeservice. Som kontorelev vil du spille en vigtig rolle i forhold til de administrative og praktiske opgaver i afdelingen. Du vil løse dine opgaver i tæt samarbejde med de(n) oplæringsansvarlige. I løbet af din uddannelse vil du få mere ansvar og flere selvstændige arbejdsområder. 

 

Dine arbejdsområder:

• Receptionistopgaver, herunder telefonbetjening, besvarelse af mails og mødeplanlægning

• Deltage i udarbejdelse af marketingmateriale og kampagner

• Kundeservice over telefon og mail

• Sekretæropgaver

• Ad hoc administrative opgaver 

 

Du vil i løbet af dit uddannelsesforløb få en bred kontaktflade på tværs af virksomheden og vil også få mulighed for at snuse til administrative funktioner i andre afdelinger.

 

Om dig

• Du har afsluttet relevant og adgangsgivende ungdomsuddannelse (HHX eller STX, HTX, HF suppleret med HGS/EUS, eller lign. adgangsgivende uddannelse)

• Du er fortrolig med MS Office-pakken

• Du har stærke formuleringsevner og gode danskkundskaber

Som person er du struktureret og tager naturligt og selvstændigt ansvar for egne opgaver. Du er serviceminded og løser dine opgaver til tiden og med høj kvalitet. Du er en teamplayer og møder folk med et smil og med en hjælpsom indstilling.

 

Vi tilbyder

En spændende kontoruddannelse inden for administration, hvor du i løbet af din elevtid veksler mellem relevante administrative opgaver hos os og skoleophold hos IBC Kolding.

Du bliver en del af en virksomhed med ambitioner om fortsat udvikling af den kollektive trafik og med kunden i centrum. Vi lægger stor vægt på, at vi har et godt arbejdsmiljø og høj trivsel. Vores virksomhedskultur er åben og tillidsfuld med en uformel og uhøjtidelig omgangstone.

 

Mere information

Vil du vide mere om elevstillingen, kontakt venligst afdelingschef Jette Lauridsen på telefon 23 71 02 50.

Forventet opstart  15. august 2019. Løn og ansættelsesvilkår i forhold til gældende overenskomst mellem KL og HK.

Ansøgningsfrist er søndag d. 28. april 2019.

 

 

SydtrafikVejen2019-04-02T00:00:002019-04-28T00:00:00
330008555Skab din egen fremtid - bliv kontorelev i Fødevarestyrelsen i Vejen fra 1. september 2019Robot I Fødevarestyrelsen i Vejen søger vi en kontorelev med speciale i offentlig administration med start den 1. september 2019. Vi tilbyder Med en elevuddannelse fra Fødevarestyrelsen får du en alsidig kontoruddannelse. Du får tilbudt ansvar i hverdagen og kommer til at arbejde sammen med kolleger fra mange forskellige faglige grupper. Et spændende og afvekslende uddannelsesforløb, hvor du skal rokere mellem forskellige arbejdsområder og enheder hvilket kræver at du er robust og omstillingsparat. Som elev vil dine arbejdsopgaver bl.a. bestå i diverse sekretariatsopgaver, lettere sagsbehandling og administrative opgaver i faglige enheder. Ud over den praktiske uddannelse er der teoretiske skoleophold på en handelsskole. Vi forventer, at du har afsluttet og bestået enten en EUX, en EUS for studenter (HHX, STX, HTX eller HF) eller et grundforløb (påbegyndt før 1. august 2015), som giver adgang til kontoruddannelsen med specialet offentlig administration. Er du i tvivl i forhold til overnævnte adgangskrav, kan du kontakte den lokale handelsskole for yderligere vejledning. Samtidig forventer vi, at du er moden og • har et godt kendskab og er fortrolig med Office pakken • er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt • er i stand til at tage ansvar for dine opgaver og egen udvikling gennem din elevtid • er positiv, engageret, udadvendt og omstillingsparat • har en høj arbejdsmoral og er mødestabil • er parat til at gribe de opgaver der kommer • klar til en omskiftelig hverdag Om os Fødevarestyrelsen er en del af Miljø- og Fødevareministeriet. I Fødevarestyrelsen arbejder vi med fødevare- og veterinærkontrol samt udvikling, koordinering og regeldannelse på veterinær- og fødevareområdet. Vores mission er at fremme sikkerhed, sundhed og vækst fra jord til bord. Du kan læse mere om Fødevarestyrelsen på www.foedevarestyrelsen.dk og Miljø- og Fødevareministeriet på www.mfvm.dk. Du kan læse mere om adgangskrav til offentlig administration på www.uddannelsesnaevnet.dk. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelsesområdet er Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner. Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem HK-STAT og Finansministeriet. Den ugentlige arbejdstid er på 37 timer, og vi har flekstid. Startlønnen er for tiden: • Elever under 18 år: 10.664,58 kr. pr. måned • Elever over 18 år: 13.360,42 kr. pr. måned • Elever over 25 år: 19.938,25 kr. pr. måned Ansøgning Vi glæder os til at modtage din ansøgning med oplysninger om skoleuddannelse, CV, kopi af eksamensbeviser terminskarakterer samt eventuelle udtalelser online i vores rekrutteringssystem på mfvm.dk job senest den 5. maj 2019. Kontakt Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Stig Lendal på tlf. 72 27 50 46. Fødevarestyrelsen opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.I Fødevarestyrelsen i Vejen søger vi en kontorelev med speciale i offentlig administration med start den 1. september 2019.

Vi tilbyder
Med en elevuddannelse fra Fødevarestyrelsen får du en alsidig kontoruddannelse. Du får tilbudt ansvar i hverdagen og kommer til at arbejde sammen med kolleger fra mange forskellige faglige grupper. Et spændende og afvekslende uddannelsesforløb, hvor du skal rokere mellem forskellige arbejdsområder og enheder hvilket kræver at du er robust og omstillingsparat.

Som elev vil dine arbejdsopgaver bl.a. bestå i diverse sekretariatsopgaver, lettere sagsbehandling og administrative opgaver i faglige enheder.

Ud over den praktiske uddannelse er der teoretiske skoleophold på en handelsskole.

Vi forventer, at du har afsluttet og bestået enten
en EUX, en EUS for studenter (HHX, STX, HTX eller HF) eller et grundforløb (påbegyndt før 1. august 2015), som giver adgang til kontoruddannelsen med specialet offentlig administration.

Er du i tvivl i forhold til overnævnte adgangskrav, kan du kontakte den lokale handelsskole for yderligere vejledning.

Samtidig forventer vi, at du er moden og
• har et godt kendskab og er fortrolig med Office pakken
• er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt
• er i stand til at tage ansvar for dine opgaver og egen udvikling gennem din elevtid
• er positiv, engageret, udadvendt og omstillingsparat
• har en høj arbejdsmoral og er mødestabil
• er parat til at gribe de opgaver der kommer
• klar til en omskiftelig hverdag

Om os
Fødevarestyrelsen er en del af Miljø- og Fødevareministeriet. I Fødevarestyrelsen arbejder vi med fødevare- og veterinærkontrol samt udvikling, koordinering og regeldannelse på veterinær- og fødevareområdet. Vores mission er at fremme sikkerhed, sundhed og vækst fra jord til bord.
Du kan læse mere om Fødevarestyrelsen på www.foedevarestyrelsen.dk og Miljø- og Fødevareministeriet på www.mfvm.dk.

Du kan læse mere om adgangskrav til offentlig administration på www.uddannelsesnaevnet.dk.

Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelsesområdet er Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner.

Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem HK-STAT og Finansministeriet. Den ugentlige arbejdstid er på 37 timer, og vi har flekstid.

Startlønnen er for tiden:
• Elever under 18 år: 10.664,58 kr. pr. måned
• Elever over 18 år: 13.360,42 kr. pr. måned
• Elever over 25 år: 19.938,25 kr. pr. måned

Ansøgning
Vi glæder os til at modtage din ansøgning med oplysninger om skoleuddannelse, CV, kopi af eksamensbeviser/terminskarakterer samt eventuelle udtalelser online i vores rekrutteringssystem på mfvm.dk/job senest den 5. maj 2019.

Kontakt
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Stig Lendal på tlf. 72 27 50 46.

Fødevarestyrelsen opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Fødevarestyrelsen, VejenVejen2019-04-16T00:00:002019-05-05T00:00:00
330004365Miljømedarbejder til industri og jord (2 års tidsbegrænset stilling)Basic Arbejdssted: By- og Udviklingsforvaltningen, Miljøområdet, Industri, Jord og Grundvand, Nytorv 11, 6000 Kolding. Arbejdstid: 37 timer ugentligt med flextid. Ansættelsestidspunkt: 15. maj 2019 eller hurtigst muligt. Hvad kan vi tilbyde: I Kolding Kommune er der fuld fart på udvikling, derfor har vi travlt med myndighedsarbejdet herunder miljøvurderinger af nye lokalplaner og mange nye byggerier. Vi har brug for ekstra hænder til sagsbehandling inden for jord og industri. Vi kan tilbyde en 2-årig ansættelse med følgende arbejdsopgaver: Sagsbehandling af jordhåndtering og olietanke. Tilsyn med industrivirksomheder. Udtalelser i forbindelse med høringer af byggesager og håndtering af midlertidige aktiviteter. Behandling af anmeldelser på industriområdet. Øvrig sagsbehandling inden for industri, jord og spildevandsopgaver. Opgaverne løses i tæt samarbejde med kollegerne i de to teams i afdelingen Industri, Jord og Grundvand. Kvalifikationer: Relevant uddannelse, fx miljøtekniker, jordbrugsteknolog, ingeniør, biolog eller lignende. Har faglig indsigt og viden inden for jord og industri, men også gerne viden om spildevand. Har øje for betydningen af direkte og opsøgende dialog med interessenterne i opgaverne. Har evne og vilje til at gøre en forskel for kommunens borgere og erhverv. Er holdspiller med evne og lyst til at løse opgaver på tværs af fagligheder. Trives med at arbejde med mange forskellige opgaver. Gerne erfaring med at arbejde i en offentlig og politisk organisation. Taler og skriver dansk på modersmålsniveau. Har kørekort til personbil. Hvem er vi? I Kolding Kommune står bæredygtig vækst i hele kommunen højt på dagsordenen, hvor kommunens ambition er at runde 100.000 indbyggere i 2022. By- og Udviklingsforvaltningen er én af fem forvaltninger, som alle arbejder med afsæt i visionen Kolding sammen designer vi livet ! Med udgangspunkt i Borgerens Centrum , arbejder vi på tværs af forvaltninger og faggrænser, for at finde de bedste løsninger sammen med og for borgere, virksomheder og andre samarbejdspartnere. By- og Udviklingsforvaltningen arbejder på at styrke og udvikle hele kommunen som en attraktiv bosætnings-, oplevelses- og vækstkommune. Vi synes selv, vi har den helt rigtige størrelse miljøafdeling, hvor vi har en stor faglighed og specialistviden, men samtidig er tæt på både de andre forvaltninger og på det politiske niveau. Som kommune vil vi være et skridt foran, skabe et ambitiøst fællesskab med frie rammer og rig lejlighed for din faglige og personlige udvikling. Du bliver tilknyttet afdelingen Industri, Jord og Grundvand, der organisatorisk er placeret i Miljøområdet i By- og Udviklingsforvaltningen sammen med afdelingerne Natur & Vand, Landbrug & Lokaludvikling samt Klima & Bæredygtighed. I Miljøområdet er vi ca. 50 administrative medarbejdere. Lederstilen i Miljøområdet er motiverende med stor fokus på uddelegering, medarbejderinddragelse og tværgående samarbejde. I Industri, Jord og Grundvand er vi 13 medarbejdere, som løser opgaver inden for tilsyn og godkendelser til virksomheder, spildevandstilladelser, jordforurening, jordhåndtering, vandforsyning, grundvandsbeskyttelse, råstoffer samt bidrag til arbejdet på klimatilpasnings- og planområdet. En væsentlig del af arbejdet består af udarbejdelse af tilladelser samt tilsyn og håndhævelse efter lovgivningen på områderne. Det må gerne være både sjovt og udfordrende at gå på arbejde, og vi fungerer i en dynamisk, inspirerende atmosfære med høj aktivitet og gode udviklingsmuligheder i selvledende teams. Vi lægger stor vægt på værdier som trivsel, samarbejde, humor, kvalitet, dialog, åbenhed og tillid. Om By og Udviklingsforvaltningen I By- og Udviklingsforvaltningen arbejder vi for at styrke og udvikle hele kommunen som en attraktiv bosætnings-, oplevelses- og vækstkommune. Vi vil være et skridt foran og skabe positive forandringer og et ambitiøst fællesskab. Her er højt til loftet, frie rammer og dermed rig lejlighed og plads til din faglige og personlige udvikling. Om Kolding Kommune By- og Udviklingsforvaltningen er én af fem forvaltninger i Kolding Kommune, som i alt beskæftiger omkring 8000 medarbejdere. I Kolding Kommune arbejder vi med afsæt i visionen Kolding Vi designer livet og et mindset, vi kalder Borgerens Centrum, hvor vi på tværs af forvaltninger og faggrænser finder de bedste løsninger sammen med og for borgere, virksomheder og andre samarbejdspartnere. Løn: I henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn. Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til: Afdelingsleder Christiane Plischke, tlf.: 79792440, Peter Thomassen (jord) tlf.: 79797456 eller Vicki Schmidt (industri) tlf.: 79791132 Ansøgning sendes elektronisk via knappen Ansøg . Ansøgningsfrist: 28. april 2019 Ansættelsessamtaler: Forventes afholdt den 6. og 7. maj 2019Arbejdssted: By- og Udviklingsforvaltningen, Miljøområdet, Industri, Jord og Grundvand, Nytorv 11, 6000 Kolding.

Arbejdstid: 37 timer ugentligt med flextid.

Ansættelsestidspunkt: 15. maj 2019 eller hurtigst muligt.

Hvad kan vi tilbyde:
I Kolding Kommune er der fuld fart på udvikling, derfor har vi travlt med myndighedsarbejdet herunder miljøvurderinger af nye lokalplaner og mange nye byggerier. Vi har brug for ekstra hænder til sagsbehandling inden for jord og industri. 
 
Vi kan tilbyde en 2-årig ansættelse med følgende arbejdsopgaver: 
  • Sagsbehandling af jordhåndtering og olietanke. 
  • Tilsyn med industrivirksomheder. 
  • Udtalelser i forbindelse med høringer af byggesager og håndtering af midlertidige aktiviteter. 
  • Behandling af anmeldelser på industriområdet. 
  • Øvrig sagsbehandling inden for industri, jord og spildevandsopgaver. 
 
Opgaverne løses i tæt samarbejde med kollegerne i de to teams i afdelingen Industri, Jord og Grundvand. 

Kvalifikationer:
  • Relevant uddannelse, fx miljøtekniker, jordbrugsteknolog, ingeniør, biolog eller lignende. 
  • Har faglig indsigt og viden inden for jord og industri, men også gerne viden om 
  • spildevand. 
  • Har øje for betydningen af direkte og opsøgende dialog med interessenterne i opgaverne. 
  • Har evne og vilje til at gøre en forskel for kommunens borgere og erhverv. 
  • Er holdspiller med evne og lyst til at løse opgaver på tværs af fagligheder. 
  • Trives med at arbejde med mange forskellige opgaver. 
  • Gerne erfaring med at arbejde i en offentlig og politisk organisation. 
  • Taler og skriver dansk på modersmålsniveau. 
  • Har kørekort til personbil. 

Hvem er vi?
I Kolding Kommune står bæredygtig vækst i hele kommunen højt på dagsordenen, hvor kommunens ambition er at runde 100.000 indbyggere i 2022.   
 
By- og Udviklingsforvaltningen er én af fem forvaltninger, som alle arbejder med afsæt i visionen ”Kolding – sammen designer vi livet”! Med udgangspunkt i ”Borgerens Centrum”, arbejder vi på tværs af forvaltninger og faggrænser, for at finde de bedste løsninger sammen med og for borgere, virksomheder og andre samarbejdspartnere.  
 
By- og Udviklingsforvaltningen arbejder på at styrke og udvikle hele kommunen som en attraktiv bosætnings-, oplevelses- og vækstkommune. Vi synes selv, vi har den helt rigtige størrelse miljøafdeling, hvor vi har en stor faglighed og specialistviden, men samtidig er tæt på både de andre forvaltninger og på det politiske niveau. Som kommune vil vi være et skridt foran, skabe et ambitiøst fællesskab med frie rammer og rig lejlighed for din faglige og personlige udvikling.  
 
Du bliver tilknyttet afdelingen Industri, Jord og Grundvand, der organisatorisk er placeret i Miljøområdet i By- og Udviklingsforvaltningen sammen med afdelingerne Natur & Vand, Landbrug & Lokaludvikling samt Klima & Bæredygtighed. I Miljøområdet er vi ca. 50 administrative medarbejdere. Lederstilen i Miljøområdet er motiverende med stor fokus på uddelegering, medarbejderinddragelse og tværgående samarbejde. 
 
I Industri, Jord og Grundvand er vi 13 medarbejdere, som løser opgaver inden for tilsyn og godkendelser til virksomheder, spildevandstilladelser, jordforurening, jordhåndtering, vandforsyning, grundvandsbeskyttelse, råstoffer samt bidrag til arbejdet på klimatilpasnings- og planområdet. En væsentlig del af arbejdet består af udarbejdelse af tilladelser samt tilsyn og håndhævelse efter lovgivningen på områderne.  
Det må gerne være både sjovt og udfordrende at gå på arbejde, og vi fungerer i en dynamisk, inspirerende atmosfære med høj aktivitet og gode udviklingsmuligheder i selvledende teams. Vi lægger stor vægt på værdier som trivsel, samarbejde, humor, kvalitet, dialog, åbenhed og tillid. 
 
Om By og Udviklingsforvaltningen 
I By- og Udviklingsforvaltningen arbejder vi for at styrke og udvikle hele kommunen som en attraktiv bosætnings-, oplevelses- og vækstkommune. Vi vil være et skridt foran og skabe positive forandringer og et ambitiøst fællesskab. Her er højt til loftet, frie rammer og dermed rig lejlighed og plads til din faglige og personlige udvikling.  
 
Om Kolding Kommune 
By- og Udviklingsforvaltningen er én af fem forvaltninger i Kolding Kommune, som i alt beskæftiger omkring 8000 medarbejdere. I Kolding Kommune arbejder vi med afsæt i visionen ”Kolding – Vi designer livet” og et mindset, vi kalder Borgerens Centrum, hvor vi på tværs af forvaltninger og faggrænser finder de bedste løsninger sammen med og for borgere, virksomheder og andre samarbejdspartnere.  

Løn: I henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn.

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til:
Afdelingsleder Christiane Plischke, tlf.: 79792440, Peter Thomassen (jord) tlf.: 79797456 eller Vicki Schmidt (industri) tlf.: 79791132

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg".

Ansøgningsfrist: 28. april 2019

Ansættelsessamtaler: Forventes afholdt den 6. og 7. maj 2019

ORS/Small/02b47781_logo.pngBy- og UdviklingsforvaltningenKolding2019-04-10T12:00:16.2602019-04-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorelever - administration og økonomi

HANSENBERG

Kolding
Drømmer du om en uddannelse inden for kontorfaget?Er du målrettet og ansvarsbevidst?Har du lyst til at have kontakt til mange mennesker i et alsidigt job?På HANSENBERG kan du tage en spændende og lærerig kontoruddannelse i et åbent miljø, hvor dagli...
Indrykket:23. april 2019
Udløbsdato:10. maj 2019

Kontorelever til Haderslev Kommune

Økonomi & Løn

Haderslev
Haderslev Kommune søger lige nu 4 dygtige og engagerede kontorelever inden for specialet offentlig administration, med opstart den 1. september 2019. Drømmer DU om en erhvervsuddannelse i en offentlig virksomhed fuld af muligheder der kan være med t...
Indrykket:4. april 2019
Udløbsdato:28. april 2019

Kontorelev

Sydtrafik

Vejen
Kontorelev inden for administration med flair for kundeservice og kommunikation Drømmer du om en kontoruddannelse som ruster dig til et fremtidigt job inden for administration, service og kommunikation? Og vil du være en del af et nytænkende trafiks...
Indrykket:2. april 2019
Udløbsdato:28. april 2019

Skab din egen fremtid - bliv kontorelev i Fødevarestyrelsen i Vejen fra 1. september 2019

Fødevarestyrelsen, Vejen

Vejen
I Fødevarestyrelsen i Vejen søger vi en kontorelev med speciale i offentlig administration med start den 1. september 2019. Vi tilbyder Med en elevuddannelse fra Fødevarestyrelsen får du en alsidig kontoruddannelse. Du får tilbudt ansvar i hverdagen...
Indrykket:16. april 2019
Udløbsdato:5. maj 2019

Miljømedarbejder til industri og jord (2 års tidsbegrænset stilling)

By- og Udviklingsforvaltningen

Kolding
Arbejdssted: By- og Udviklingsforvaltningen, Miljøområdet, Industri, Jord og Grundvand, Nytorv 11, 6000 Kolding. Arbejdstid: 37 timer ugentligt med flextid. Ansættelsestidspunkt: 15. maj 2019 eller hurtigst muligt. Hvad kan vi tilbyde: I Kolding Kom...
Indrykket:10. april 2019
Udløbsdato:28. april 2019