Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Logistikkoordinator til Diabetesforeningen

Logistikkoordinator til Diabetesforeningen

Kunne du tænke dig at være ansvarlig for logistikken i en af landets største patientforeninger i fortsat rivende udvikling? Så er det måske lige dig, vi søger.

Diabetesforeningen er en medlemsbaseret interesseorganisation, som hver dag arbejde for at sætte diabetessagen på den politiske dagsorden. Vi er medlemmernes vagthund og taler diabetikernes sag over for politikere, myndigheder, meningsdannere og befolkningen generelt.

Logistikkoordinatoren har ansvaret for foreningens samlede logistik med alt lige fra pakkeri, forsendelser, modtagelse af varer m.fl. Desuden har logistikkoordinatoren samtidigt det administrative ansvar for foreningens ejendom på Rytterkasernen mi Odense.

Logistiksektionen består udover koordinatoren af to servicemedarbejdere.

Jobbet

  • Daglig ledelse af logistikområdet, herunder sikring af processer, arbejdsgange produktivitet og kvalitet
  • Planlægning af opgaver og koordinering internt og eksternt, herunder sikring af aftaler om indgåede leveringsterminer med kunder og leverandører
  • Distributionsaftaler og leverandøraftaler
  • Overordnet opsyn med ejendommen Rytterkasernen

  Konkrete arbejdsopgaver

  • Prioritering og arbejdsledelse i forbindelse med daglige pakkeopgaver m.v.
  • Koordinering og udførelse af interne og eksterne pakningsopgaver, herunder print
  • Opgaver i forbindelse med kampagner: skrabelodder, landsindsamling, Verdens Diabetesdag, konferencer, kurser m.fl.
  • Sikring af aftaler og udførelse af opgaver i forbindelse med årskontingent og udsendelse af skriftlig påmindelse
  • Sikring af aftaler og udsendelse af foreningens medlemsblad, Diabetes og behandlerblad
  • Løbende optimering af processer, arbejdsgange, produktivitet og kvalitet
  • Rådgivning af kunder i forbindelse med kampagner
  • Bestilling og håndtering af brevpapir, konvolutter, emballager mv.
  • Indgåelse af distributionsaftaler samt diverse leverandøraftaler
  • Opsyn, reparation og service vedr. ejendommen på Rytterkasernen, herunder løbende kontakt til håndværkere
  • Overordnet ansvar for drift og organisering af eksternt lager
  • Reparation og service vedr. foreningens to firmabiler
  • Repræsentant i grundejerforeningen vedr. ejendommen på Rytterkasernen

Krav til ansøgeren 

  • Alm. kørekort (B-kort)
  • Kunne klare fysiske løft og skub inden for rammerne af arbejdsmiljølovgivningen i forbindelse med opgaver på lageret
  • Servicemindet, omhyggelig, struktureret samt fleksibel
  • Kendskab til IT – herunder MS Office pakken

Vi tilbyder

Du vil blive ansat på fuld tid på funktionærlignende vilkår.

Dit arbejdssted er i Odense.

Vi ønsker stillingen besat senest den 1. marts 2018. 

Vilkår

Vi fastsætter lønnen individuelt efter dine kvalifikationer og erfaring.

Ansøgning og ansøgningsfrist

Er du interesseret i stillingen som Logistikkoordinator, så send venligst din ansøgning på mail: job@diabetes.dk - mærk din ansøgning ”Logistikkoordinator” (anføres i emnefeltet på e-mail) – vi behandler alene elektroniske ansøgninger.

Vi holder løbende ansættelsessamtaler, indtil vi har fundet den rette kandidat, hvorfor vi opfordrer dig til ikke at vente for længe med at sende en ansøgning.

Yderligere information

Du kan få yderligere oplysninger ved henvendelse til Økonomidirektør, Peer Steensbro på tlf. 63 12 90 86/mobil 41 91 88 46 – har du spørgsmål vedr. ansættelsesforhold mv. kontaktes HR chef, Henrik Fagerholt på mobil 41 91 88 13 eller via e-mail til hef@diabetes.dk   

Læs mere om Diabetesforeningen på www.diabetes.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329717402Phoenix-c7ec5b4512017-11-30T11:09:31.890Logistikkoordinator til Diabetesforeningen

Logistikkoordinator til Diabetesforeningen

Kunne du tænke dig at være ansvarlig for logistikken i en af landets største patientforeninger i fortsat rivende udvikling? Så er det måske lige dig, vi søger.

Diabetesforeningen er en medlemsbaseret interesseorganisation, som hver dag arbejde for at sætte diabetessagen på den politiske dagsorden. Vi er medlemmernes vagthund og taler diabetikernes sag over for politikere, myndigheder, meningsdannere og befolkningen generelt.

Logistikkoordinatoren har ansvaret for foreningens samlede logistik med alt lige fra pakkeri, forsendelser, modtagelse af varer m.fl. Desuden har logistikkoordinatoren samtidigt det administrative ansvar for foreningens ejendom på Rytterkasernen mi Odense.

Logistiksektionen består udover koordinatoren af to servicemedarbejdere.

Jobbet

  • Daglig ledelse af logistikområdet, herunder sikring af processer, arbejdsgange produktivitet og kvalitet
  • Planlægning af opgaver og koordinering internt og eksternt, herunder sikring af aftaler om indgåede leveringsterminer med kunder og leverandører
  • Distributionsaftaler og leverandøraftaler
  • Overordnet opsyn med ejendommen Rytterkasernen

  Konkrete arbejdsopgaver

  • Prioritering og arbejdsledelse i forbindelse med daglige pakkeopgaver m.v.
  • Koordinering og udførelse af interne og eksterne pakningsopgaver, herunder print
  • Opgaver i forbindelse med kampagner: skrabelodder, landsindsamling, Verdens Diabetesdag, konferencer, kurser m.fl.
  • Sikring af aftaler og udførelse af opgaver i forbindelse med årskontingent og udsendelse af skriftlig påmindelse
  • Sikring af aftaler og udsendelse af foreningens medlemsblad, Diabetes og behandlerblad
  • Løbende optimering af processer, arbejdsgange, produktivitet og kvalitet
  • Rådgivning af kunder i forbindelse med kampagner
  • Bestilling og håndtering af brevpapir, konvolutter, emballager mv.
  • Indgåelse af distributionsaftaler samt diverse leverandøraftaler
  • Opsyn, reparation og service vedr. ejendommen på Rytterkasernen, herunder løbende kontakt til håndværkere
  • Overordnet ansvar for drift og organisering af eksternt lager
  • Reparation og service vedr. foreningens to firmabiler
  • Repræsentant i grundejerforeningen vedr. ejendommen på Rytterkasernen

Krav til ansøgeren 

  • Alm. kørekort (B-kort)
  • Kunne klare fysiske løft og skub inden for rammerne af arbejdsmiljølovgivningen i forbindelse med opgaver på lageret
  • Servicemindet, omhyggelig, struktureret samt fleksibel
  • Kendskab til IT – herunder MS Office pakken

Vi tilbyder

Du vil blive ansat på fuld tid på funktionærlignende vilkår.

Dit arbejdssted er i Odense.

Vi ønsker stillingen besat senest den 1. marts 2018. 

Vilkår

Vi fastsætter lønnen individuelt efter dine kvalifikationer og erfaring.

Ansøgning og ansøgningsfrist

Er du interesseret i stillingen som Logistikkoordinator, så send venligst din ansøgning på mail: job@diabetes.dk - mærk din ansøgning ”Logistikkoordinator” (anføres i emnefeltet på e-mail) – vi behandler alene elektroniske ansøgninger.

Vi holder løbende ansættelsessamtaler, indtil vi har fundet den rette kandidat, hvorfor vi opfordrer dig til ikke at vente for længe med at sende en ansøgning.

Yderligere information

Du kan få yderligere oplysninger ved henvendelse til Økonomidirektør, Peer Steensbro på tlf. 63 12 90 86/mobil 41 91 88 46 – har du spørgsmål vedr. ansættelsesforhold mv. kontaktes HR chef, Henrik Fagerholt på mobil 41 91 88 13 eller via e-mail til hef@diabetes.dk   

Læs mere om Diabetesforeningen på www.diabetes.dk

2018-01-22T02:00:36.537 Logistikkoordinator til Diabetesforeningen Kunne du tænke dig at være ansvarlig for logistikken i en af landets største patientforeninger i fortsat rivende udvikling? Så er det måske lige dig, vi søger. Diabetesforeningen er en medlemsbaseret interesseorganisation, som hver dag arbejde for at sætte diabetessagen på den politiske dagsorden. Vi er medlemmernes vagthund og taler diabetikernes sag over for politikere, myndigheder, meningsdannere og befolkningen generelt. Logistikkoordinatoren har ansvaret for foreningens samlede logistik med alt lige fra pakkeri, forsendelser, modtagelse af varer m.fl. Desuden har logistikkoordinatoren samtidigt det administrative ansvar for foreningens ejendom på Rytterkasernen mi Odense. Logistiksektionen består udover koordinatoren af to servicemedarbejdere. Jobbet Daglig ledelse af logistikområdet, herunder sikring af processer, arbejdsgange produktivitet og kvalitet Planlægning af opgaver og koordinering internt og eksternt, herunder sikring af aftaler om indgåede leveringsterminer med kunder og leverandører Distributionsaftaler og leverandøraftaler Overordnet opsyn med ejendommen Rytterkasernen Konkrete arbejdsopgaver Prioritering og arbejdsledelse i forbindelse med daglige pakkeopgaver m.v. Koordinering og udførelse af interne og eksterne pakningsopgaver, herunder print Opgaver i forbindelse med kampagner: skrabelodder, landsindsamling, Verdens Diabetesdag, konferencer, kurser m.fl. Sikring af aftaler og udførelse af opgaver i forbindelse med årskontingent og udsendelse af skriftlig påmindelse Sikring af aftaler og udsendelse af foreningens medlemsblad, Diabetes og behandlerblad Løbende optimering af processer, arbejdsgange, produktivitet og kvalitet Rådgivning af kunder i forbindelse med kampagner Bestilling og håndtering af brevpapir, konvolutter, emballager mv. Indgåelse af distributionsaftaler samt diverse leverandøraftaler Opsyn, reparation og service vedr. ejendommen på Rytterkasernen, herunder løbende kontakt til håndværkere Overordnet ansvar for drift og organisering af eksternt lager Reparation og service vedr. foreningens to firmabiler Repræsentant i grundejerforeningen vedr. ejendommen på Rytterkasernen Krav til ansøgeren Alm. kørekort (B-kort) Kunne klare fysiske løft og skub inden for rammerne af arbejdsmiljølovgivningen i forbindelse med opgaver på lageret Servicemindet, omhyggelig, struktureret samt fleksibel Kendskab til IT herunder MS Office pakken Vi tilbyder Du vil blive ansat på fuld tid på funktionærlignende vilkår. Dit arbejdssted er i Odense. Vi ønsker stillingen besat senest den 1. marts 2018. Vilkår Vi fastsætter lønnen individuelt efter dine kvalifikationer og erfaring. Ansøgning og ansøgningsfrist Er du interesseret i stillingen som Logistikkoordinator, så send venligst din ansøgning på mail: job@diabetes.dk - mærk din ansøgning Logistikkoordinator (anføres i emnefeltet på e-mail) vi behandler alene elektroniske ansøgninger. Vi holder løbende ansættelsessamtaler, indtil vi har fundet den rette kandidat, hvorfor vi opfordrer dig til ikke at vente for længe med at sende en ansøgning. Yderligere information Du kan få yderligere oplysninger ved henvendelse til Økonomidirektør, Peer Steensbro på tlf. 63 12 90 86 mobil 41 91 88 46 har du spørgsmål vedr. ansættelsesforhold mv. kontaktes HR chef, Henrik Fagerholt på mobil 41 91 88 13 eller via e-mail til hef@diabetes.dk Læs mere om Diabetesforeningen på www.diabetes.dk11Jobnetc7ec5b45100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-01-21T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3031408Diabetesforeningen11Rytterkasernen 15000Odense CDKDanmarkORS/blank.png155.4002990010.39466480
job@diabetes.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent495520JobNet46994581000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c7ec5b45https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c7ec5b45https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c7ec5b45&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c7ec5b45&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Transport_og_logistik/11.jpgSom Logistikchef hos Diabetesforeningen bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale123504Logistikchef6Ledelse12Transport og logistik351435479job@diabetes.dkjob@diabetes.dkDKDanmarkDKDanmark329926018Lager- og logistikmedarbejder med bilviden/interesse søges til moderne autoreservedelslagerRobot Lager-og logistikmedarbejder søges til moderne BMW MINI autoreservedelslager. Schmiedmann Odense A S er et 22 år gammelt firma i rivende udvikling, som beskæftiger sig med salg af BMW MINI reservedele udstyr til personbiler. Schmiedmann består af 2 danske og 8 udenlandske afdelinger, hvor Odense afdelingen fungerer som centrallager og koncept udviklings-sted for de øvrige afdelinger. Vi er ca. 30 medarbejdere ansat i Odense afdelingen, heraf ca. 10 i vores lager-og logistik afdeling. Se mere på: Se mere på http: www.schmiedmann.dk du kan også se en lille intro video her https: http: www.youtube.com watch?v Wd8cSATBXyY rel 0 modestbranding 1 enhanceprivacy 1 evt. også Facebook: https: www.facebook.com SchmiedmannBMWspecialist Om jobbet Arbejdet vil primært bestå i varemodtagelse og registrering af varer fra leverandører i ind og udland. Derudover vil der være leverandørerkontakt, samt kontakt internt i huset vedr. leverancer mv. Herudover forefaldende lagerarbejde, plukning scanning, lokationsstyring mv. Det er en travl og spændende hverdag, hvor du dagligt vil kommunikere med leverandører fra hele verden, og med medarbejdere på tværs af organisationen, lige fra vores bogholderi, værksted, indkøbsafdeling, vores salgsafdeling mv.. Kvalifikationer: At du har lagererfaring og interesse for faget. At du er bilinteresseret og at du har en smule teknisk viden, du skulle fx. helst vide hvad en krumtap, plejlstang og et stempel er. At du kan tale og skrive engelsk på middel niveau. At du er vant til at bruge EDB. At du er mødestabil og pålidelig. At du er fleksibel når det er nødvendigt, og at du gør arbejdet færdigt selv om det evt. en sjælden gang skulle tage 1 time ekstra (typisk i sæsonen og efter ferier mv.). Straffeattest skal fremvises. Vi tilbyder: Et spændende og udfordrene job med leverandørkontakt, og kontakt på tværs af organisationen. Et dynamisk og ambitiøst arbejdsmiljø, hvor der hele tiden sker noget nyt. Gode og imødekommende kolleger, der gerne giver dig en hånd når du har brug for det, ikke mindst under oplæringen. Moderne lyse omgivelser med gulvvarme på hele lageret, moderne lagerinventar mv. Arbejdstid man-fre 08:00-16:00 (weekend lukket, vi holder desuden altid helt lukket imellem jul og nytår samt i industriferien uge 28 29 30) Ansøgninger og henvendelser skal venligst sendes pr. email. Vi glæder os til at modtage din ansøgning (Vi gør opmærksom på, at hvis ikke du hører du ikke fra os indenfor 14 dage efter indsendelsesfristens udløb, så er du desværre blevet fravalgt).

Lager-og logistikmedarbejder søges til moderne BMW & MINI autoreservedelslager.

Schmiedmann Odense A/S er et 22 år gammelt firma i rivende udvikling, som beskæftiger sig med salg af BMW & MINI reservedele/udstyr til personbiler. 

Schmiedmann består af 2 danske og 8 udenlandske afdelinger, hvor Odense afdelingen fungerer som centrallager og koncept udviklings-sted for de øvrige afdelinger. Vi er ca. 30 medarbejdere ansat i Odense afdelingen, heraf ca. 10 i vores lager-og logistik afdeling.

Se mere på: 

Se mere på http://www.schmiedmann.dk  

du kan også se en lille intro video her https:

//http://www.youtube.com/watch?v=Wd8cSATBXyY&rel=0&modestbranding=1&enhanceprivacy=1 ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

evt. også Facebook: https://www.facebook.com/SchmiedmannBMWspecialist/

Om jobbet

Arbejdet vil primært bestå i varemodtagelse og registrering af varer fra leverandører i ind og udland. Derudover vil der være leverandørerkontakt, samt kontakt internt i huset vedr. leverancer mv. Herudover forefaldende lagerarbejde, plukning scanning, lokationsstyring mv. 

Det er en travl og spændende hverdag, hvor du dagligt vil kommunikere med leverandører fra hele verden, og med medarbejdere på tværs af organisationen, lige fra vores bogholderi, værksted, indkøbsafdeling, vores salgsafdeling mv..

Kvalifikationer:

  • At du har lagererfaring og interesse for faget.
  • At du er bilinteresseret og at du har en smule teknisk viden, du skulle fx. helst vide hvad en krumtap, plejlstang og et stempel er.
  • At du kan tale og skrive engelsk på middel niveau.
  • At du er vant til at bruge EDB.
  • At du er mødestabil og pålidelig.
  • At du er fleksibel når det er nødvendigt, og at du gør arbejdet færdigt selv om det evt. en sjælden gang skulle tage 1 time ekstra (typisk i sæsonen og efter ferier mv.).
  • Straffeattest skal fremvises. 

Vi tilbyder:

  • Et spændende og udfordrene job med leverandørkontakt, og kontakt på tværs af organisationen.
  • Et dynamisk og ambitiøst arbejdsmiljø, hvor der hele tiden sker noget nyt.
  • Gode og imødekommende kolleger, der gerne giver dig en hånd når du har brug for det, ikke mindst under oplæringen.
  • Moderne lyse omgivelser med gulvvarme på hele lageret, moderne lagerinventar mv. 
  • Arbejdstid man-fre 08:00-16:00 (weekend lukket, vi holder desuden altid helt lukket imellem jul og nytår samt i industriferien uge 28/29/30)

 Ansøgninger og henvendelser skal venligst sendes pr. email. 

Vi glæder os til at modtage din ansøgning

(Vi gør opmærksom på, at hvis ikke du hører du ikke fra os indenfor 14 dage efter indsendelsesfristens udløb, så er du desværre blevet fravalgt).

Schmiedmann Odense A/SOdense2018-12-11T00:00:002018-12-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Lager- og logistikmedarbejder med bilviden/interesse søges til moderne autoreservedelslager

Schmiedmann Odense A/S

Odense
Lager-og logistikmedarbejder søges til moderne BMW MINI autoreservedelslager. Schmiedmann Odense A S er et 22 år gammelt firma i rivende udvikling, som beskæftiger sig med salg af BMW MINI reservedele udstyr til personbiler. Schmiedmann består af 2 ...
Indrykket:11. december 2018
Udløbsdato:16. december 2018