Gem job

Logistikkoordinator - Vedbæk

- til legetøjsfirma i markant vækst

Barbo Toys er et dansk legetøjsfirma, der designer og udvikler kvalitetslegetøj med stort fokus på legetøjets læringsværdi. Vi har designet og udviklet kvalitetslegetøj i over ti år.

Barbo Toys arbejder tæt sammen med licensgivere, idet vi designer og producerer fantastiske produkter af populære figurer som Mumitroldene, Gurli Gris, Alfons Åberg og figurerne Pippi og Emil fra Astrid Lindgrens smukke historier. Desuden udvikler vi en række varer med vores eget in-house design.

Vi søger en Logistikkoordinator, der elsker Excel-ark, optimering og administrative processer. Stillingen er med reference til Barbo Toys CEO, Helle Louise Holst. Vi håber, at du er klar til at blive en del af vores dynamiske team og være med på vækstrejsen i vores legetøjsunivers.

Du kommer til at indgå som en fast del i vores dejlige kontorer i Vedbæk, og vil få et spændende og afvekslende job, hvor dine beslutninger og kommunikation har betydning for mange af dine kolleger i organisationen.

Jobbet

Som logistikkoordinator vil du blive ansvarlig for Barbo Toys logistikprocesser, herunder optimering af vores vareforsyning og transportløsninger – lige fra indkøbsordrerne er lagt, og indtil varerne når vores B2B kunder.

Med ansvar får vores logistik- og forsendelser bliver du et vigtigt bindeled mellem produktion og salg. Du elsker at fordybe dig i statistikker og tal og får et kick af at alt er strømlinet og korrekt, så vores distribution kører optimalt. Du værdsætter at hjælpe dine kollegaer med information om leveringstider og varebeholdninger. Hos Barbo Toys løfter vi i flok.

Du kommer til at spille en afgørende rolle i vores kreative og tempofyldte miljø, som er i konstant udvikling. Her vil du arbejde tæt sammen med de øvrige 5 kollegaer.

Dine primære arbejdsopgaver

  • Daglig monitorering og opfølgning på forsendelser fra Østen.
  • Opnå høj leveringsperformance til vores lager og kunder i ind- og udland.
  • Sikre en optimeret leveringsstruktur og varemodtagelse.
  • Forhandling af priser med diverse transportleverandører.
  • Produktionsplanlægning og håndtering af produktionsordrer.
  • Ansvarlig for kommunikation og integration med vores lagerpartner i Kolding.
  • Koordinering mellem produktion og salg.
  • Analyse af nøgletal som f.eks. omsætningshastigheder, salg og priser.
  • Opfølgning af vareleverancer samt evt. fortoldninger ved eksport.
  • Ad-hoc opgaver.

Faglig profil

  • Minimum 2-3 års erfaring fra en speditions- eller handelsvirksomhed hvor du har arbejdet med transport, logistik eller supply chain.
  • Struktureret og systematisk i din tilgang til daglige opgaver og projekter – du sætter en ære i at levere til tiden - hver gang.
  • Analytisk, selvstændig, omkostningsbevidst og med et stort overblik indenfor logistik.
  • Evt. erfaring med fortoldning af 3. lands varer.
  • Du taler og skriver fejlfrit dansk og engelsk.
  • Du har gode IT-kompetencer i MS Office-pakken og indenfor ERP-systemer.

Vi tilbyder

  • En fast fuldtidsstilling med start hurtigst muligt.
  • Et attraktivt og spændende job i en ambitiøs virksomhed i vækst.
  • Dedikerede og passionerede kolleger.
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling i en afvekslende og udfordrende hverdag.
  • Et godt team med uformel omgangstone.

Ansøgning

UnikRecruitment bistår Barbo Toys ved denne rekrutteringsopgave. Barbo Toys vil ikke blive bekendt med den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Logistikkoordinator - Vedbæk

- til legetøjsfirma i markant vækst

Barbo Toys er et dansk legetøjsfirma, der designer og udvikler kvalitetslegetøj med stort fokus på legetøjets læringsværdi. Vi har designet og udviklet kvalitetslegetøj i over ti år.

Barbo Toys arbejder tæt sammen med licensgivere, idet vi designer og producerer fantastiske produkter af populære figurer som Mumitroldene, Gurli Gris, Alfons Åberg og figurerne Pippi og Emil fra Astrid Lindgrens smukke historier. Desuden udvikler vi en række varer med vores eget in-house design.

Vi søger en Logistikkoordinator, der elsker Excel-ark, optimering og administrative processer. Stillingen er med reference til Barbo Toys CEO, Helle Louise Holst. Vi håber, at du er klar til at blive en del af vores dynamiske team og være med på vækstrejsen i vores legetøjsunivers.

Du kommer til at indgå som en fast del i vores dejlige kontorer i Vedbæk, og vil få et spændende og afvekslende job, hvor dine beslutninger og kommunikation har betydning for mange af dine kolleger i organisationen.

Jobbet

Som logistikkoordinator vil du blive ansvarlig for Barbo Toys logistikprocesser, herunder optimering af vores vareforsyning og transportløsninger – lige fra indkøbsordrerne er lagt, og indtil varerne når vores B2B kunder.

Med ansvar får vores logistik- og forsendelser bliver du et vigtigt bindeled mellem produktion og salg. Du elsker at fordybe dig i statistikker og tal og får et kick af at alt er strømlinet og korrekt, så vores distribution kører optimalt. Du værdsætter at hjælpe dine kollegaer med information om leveringstider og varebeholdninger. Hos Barbo Toys løfter vi i flok.

Du kommer til at spille en afgørende rolle i vores kreative og tempofyldte miljø, som er i konstant udvikling. Her vil du arbejde tæt sammen med de øvrige 5 kollegaer.

Dine primære arbejdsopgaver

  • Daglig monitorering og opfølgning på forsendelser fra Østen.
  • Opnå høj leveringsperformance til vores lager og kunder i ind- og udland.
  • Sikre en optimeret leveringsstruktur og varemodtagelse.
  • Forhandling af priser med diverse transportleverandører.
  • Produktionsplanlægning og håndtering af produktionsordrer.
  • Ansvarlig for kommunikation og integration med vores lagerpartner i Kolding.
  • Koordinering mellem produktion og salg.
  • Analyse af nøgletal som f.eks. omsætningshastigheder, salg og priser.
  • Opfølgning af vareleverancer samt evt. fortoldninger ved eksport.
  • Ad-hoc opgaver.

Faglig profil

  • Minimum 2-3 års erfaring fra en speditions- eller handelsvirksomhed hvor du har arbejdet med transport, logistik eller supply chain.
  • Struktureret og systematisk i din tilgang til daglige opgaver og projekter – du sætter en ære i at levere til tiden - hver gang.
  • Analytisk, selvstændig, omkostningsbevidst og med et stort overblik indenfor logistik.
  • Evt. erfaring med fortoldning af 3. lands varer.
  • Du taler og skriver fejlfrit dansk og engelsk.
  • Du har gode IT-kompetencer i MS Office-pakken og indenfor ERP-systemer.

Vi tilbyder

  • En fast fuldtidsstilling med start hurtigst muligt.
  • Et attraktivt og spændende job i en ambitiøs virksomhed i vækst.
  • Dedikerede og passionerede kolleger.
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling i en afvekslende og udfordrende hverdag.
  • Et godt team med uformel omgangstone.

Ansøgning

UnikRecruitment bistår Barbo Toys ved denne rekrutteringsopgave. Barbo Toys vil ikke blive bekendt med den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.