Gem job

Logistikmedarbejder til Serviceafdelingen på Amager- og Hvidovre Hospital

Serviceafdelingen på Amager og Hvidovre Hospital varetager drifts- og serviceopgaver på tværs af hospitalet, herunder rengøring, madservice, portørtjeneste, logistikfunktioner, drift af hjælpemiddelcenter, receptionstjeneste mm.



Logistikafdelingen er en del af Serviceafdelingen og er fysisk placeret på Hvidovre Hospital. Vi varetager bl.a. postfunktion, linned- og uniformsservice, varebestilling og levering til de kliniske afdelinger samt miljø, intern/ekstern kørsel og distribution. Som logistikmedarbejder vil du indgå i vores tværfaglige team af 35 dygtige medarbejdere. Vi søger en medarbejder der primært vil skulle bestille varer og linned til afdelingerne og lægge det på plads på alle uges hverdage.



Din profil og hvad vi tilbyder

Stillingen som logistikmedarbejder er for dig, der er vant til at arbejde i den daglige drift. Du vil efter grundig oplæring komme til at varetage flere forskellige jobfunktioner på tværs af afdelingen. Du har en naturlig ansvarsfølelse for egen opgaveløsning og evnen til at bevare overblikket og så er du mødestabil og omstillingsparat.



Vi sætter en ære i at betjene vores kunder optimalt og tilbyder en stilling på en spændende arbejdsplads, i et arbejdsmiljø præget af stor frihed, gensidig opbakning om de daglige opgaver og godt humør.



Uddannelse og erfaring

Du er den rette ansøger, hvis du har praktisk erfaring med at bestille varer og det vil være en fordel, hvis du kender til SAP GUI. Det skal kunne bevare overblikket og have ordenssans. Du er sikker i mundtlig og skriftlig formidling og er vant til at bruge Office pakken.



Du skal være vores nye kollega i Logistik fordi vi kan tilbyde dig:

  • En udfordrende stilling på en spændende arbejdsplads, med muligheder for såvel personlig som faglig udvikling
  • Et tempofyldt og spændende arbejdsmiljø
  • Tæt samarbejde med engagerede kollegaer


Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst. Arbejdstiden er 37 timer i gennemsnit pr. uge. Løn forhandles i henhold til gældende overenskomst. Stillingen ønskes besat senest pr. 1. juli 2022 eller efter aftale.



Kontakt

For nærmere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte driftsleder Helle Erbs

tlf. 3862 2131 eller mail helle.erbs@regionh.dk



Ansøgning

Send din ansøgning, CV og relevant dokumentation for uddannelse og erhvervserfaring via vores online e-rekrutteringssystem senest onsdag den 25. maj 2022.



Vi forventer at afholde samtaler fredag den 10. juni 2022.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Struktureret kørselsdisponent søges til BMS A/S ba...

BMS A/S København

Hvidovre
Vi har forrygende travlt og søger derfor en kørselsdisponent som kan være med til at gøre en forskel for vores kunder. Dine primære arbejdsopgaver vil være følgende: * Udføre telefonisk kunderådgivning og service. * Vurdere hvorvidt opgaven kræve...
1. maj 2022

Logistikmedarbejder til plukning af varer, 32 time...

Ikea

Brøndby
WHO YOU ARE Candidate profile - Default language At IKEA, we are expanding our CDC warehouse and are looking for new colleagues. Do you want to be a part of an exciting journey, where the workplace will be relocated from our warehouse in Brøndby to H...
10. maj 2022

Produktionskoordinator i vækstende virksomhed

SILVACO A/S

Hillerød
Silvaco A/S søger en omhyggelig produktionskoordinator, der sætter pris på en arbejdsdag med mange afvekslende opgaver. Som vores produktionskoordinator skal du bl.a. varetage følgende opgaver. De primære arbejdsopgaver relaterer sig til koordineri...
22. maj 2022

Logistikmedarbejder til Serviceafdelingen på Amager- og Hvidovre Hospital

Serviceafdelingen på Amager og Hvidovre Hospital varetager drifts- og serviceopgaver på tværs af hospitalet, herunder rengøring, madservice, portørtjeneste, logistikfunktioner, drift af hjælpemiddelcenter, receptionstjeneste mm.



Logistikafdelingen er en del af Serviceafdelingen og er fysisk placeret på Hvidovre Hospital. Vi varetager bl.a. postfunktion, linned- og uniformsservice, varebestilling og levering til de kliniske afdelinger samt miljø, intern/ekstern kørsel og distribution. Som logistikmedarbejder vil du indgå i vores tværfaglige team af 35 dygtige medarbejdere. Vi søger en medarbejder der primært vil skulle bestille varer og linned til afdelingerne og lægge det på plads på alle uges hverdage.



Din profil og hvad vi tilbyder

Stillingen som logistikmedarbejder er for dig, der er vant til at arbejde i den daglige drift. Du vil efter grundig oplæring komme til at varetage flere forskellige jobfunktioner på tværs af afdelingen. Du har en naturlig ansvarsfølelse for egen opgaveløsning og evnen til at bevare overblikket og så er du mødestabil og omstillingsparat.



Vi sætter en ære i at betjene vores kunder optimalt og tilbyder en stilling på en spændende arbejdsplads, i et arbejdsmiljø præget af stor frihed, gensidig opbakning om de daglige opgaver og godt humør.



Uddannelse og erfaring

Du er den rette ansøger, hvis du har praktisk erfaring med at bestille varer og det vil være en fordel, hvis du kender til SAP GUI. Det skal kunne bevare overblikket og have ordenssans. Du er sikker i mundtlig og skriftlig formidling og er vant til at bruge Office pakken.



Du skal være vores nye kollega i Logistik fordi vi kan tilbyde dig:

  • En udfordrende stilling på en spændende arbejdsplads, med muligheder for såvel personlig som faglig udvikling
  • Et tempofyldt og spændende arbejdsmiljø
  • Tæt samarbejde med engagerede kollegaer


Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst. Arbejdstiden er 37 timer i gennemsnit pr. uge. Løn forhandles i henhold til gældende overenskomst. Stillingen ønskes besat senest pr. 1. juli 2022 eller efter aftale.



Kontakt

For nærmere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte driftsleder Helle Erbs

tlf. 3862 2131 eller mail helle.erbs@regionh.dk



Ansøgning

Send din ansøgning, CV og relevant dokumentation for uddannelse og erhvervserfaring via vores online e-rekrutteringssystem senest onsdag den 25. maj 2022.



Vi forventer at afholde samtaler fredag den 10. juni 2022.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Struktureret kørselsdisponent søges til BMS A/S ba...

BMS A/S København

Hvidovre
Vi har forrygende travlt og søger derfor en kørselsdisponent som kan være med til at gøre en forskel for vores kunder. Dine primære arbejdsopgaver vil være følgende: * Udføre telefonisk kunderådgivning og service. * Vurdere hvorvidt opgaven kræve...
1. maj 2022

Logistikmedarbejder til plukning af varer, 32 time...

Ikea

Brøndby
WHO YOU ARE Candidate profile - Default language At IKEA, we are expanding our CDC warehouse and are looking for new colleagues. Do you want to be a part of an exciting journey, where the workplace will be relocated from our warehouse in Brøndby to H...
10. maj 2022

Produktionskoordinator i vækstende virksomhed

SILVACO A/S

Hillerød
Silvaco A/S søger en omhyggelig produktionskoordinator, der sætter pris på en arbejdsdag med mange afvekslende opgaver. Som vores produktionskoordinator skal du bl.a. varetage følgende opgaver. De primære arbejdsopgaver relaterer sig til koordineri...
22. maj 2022