Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Logistikservice søger 1 chauffør til intern varer- og prøvetransport

Serviceområde:  
Logistikservice, Sønderborg søger pr. 01.04.2018, en chauffør til en fast 37 timers stilling.  
 
Beskrivelse af serviceområdet:  
Logistikservice løfter alle opgaver i Sygehus Sønderjylland der vedrører transport af varer, gods, prøver og post, mindre flytteopgaver, styring af depot og sterile varer på vore lagre, genbehandling af operationsinstrumenter mm.  
Logistikservice er en del af Serviceafdelingen og vi samarbejder tæt med alle afdelinger og afsnit i Sygehus Sønderjylland.  
Mødetiden vil være skiftende og der vil være vagter både i dag- og aftentimer. Arbejdstiden vil på den tidlige rute ligge mellem kl. 7.00 og 14.24 (en personbil) og på den senere rute vil det være mellem kl. 10.00 og 18.24 (lille lastbil under 3500 kg.). Kørslen sker kun på hverdage, i vagter af 7 timer og 24 minutter.  
Du skal indgå i teamet af chauffører, der dagligt transportere f.eks. varer, hjælpemidler eller prøver mellem vores sygehuse og andre samarbejdspartnere.  
Man skal påregne at indgå i et rul med dag og aftentimer, med en til 2 uger af gangen med hver vagttype.  
 
Logistikservices kerneopgave er:  
At sikrer professionel håndtering af – rette ting til rette tid. Det betyder høj fokus på standarder, retningslinjer, serviceaftaler, koncepter og den enkelte medarbejders kompetencer ved udførslen af kerneopgaven.  
 
Arbejdsopgaver:  
På den tidlige rute vil der være opgaver med at hente, bringe og sortere prøver, post og småpakker imellem Sygehus Sønderjyllands matrikler i en fast planlagt rute.  
På den senere rute læsses og lastes varebiler med gods som transporteres mellem Sygehus Sønderjyllands matrikler, samt transport af hjælpemidler mellem private hjem og sygehusene, opgaverne løses i koordineret samarbejde i chaufførteamet.  
Der vil også være opgaver med afhentning af urene instrumenter på operationsgangen, som skal leveres i Sterilcentralen.  
Man er ansvarlig for at bilen fremstår ren, rydelig og velfungerende, derfor skal man sørge for vask, rengøring og almindelig vedligehold af bilen.  
Chaufføren er i øvrigt medansvarlig for at Logistikservice yder den optimale service og kvalitet.  
 
Vi forventer, at du:  

  • Har evne til selvledelse af egne opgave samt at være initiativtager på opgaver, der kan løfte service- eller kvalitetsniveauet generelt i Logistikservice
  • Har lyst til et udfordrende arbejdsliv, med mange kontaktflader
  • Er serviceminded, systematisk og har vilje til at løse uforudsete opgaver
  • Fremstår rolig og udviser empati, både i Sygehus regi og i borgernes eget hjem
  • Er god til at koordinere og håndtere flere opgaver på én gang
  • Er loyal og udviser fortrolighed omkring alle følsomme oplysninger  
  • Fysik der kan klare håndtering af opgaver med træk, løft og skub  
  • Fremtræder professionelt i kommunikation og adfærd  
  • Har et positivt livssyn og humoristisk sans  
  • Har lyst og evne til at arbejde alene og tværfagligt i team
  • Overholder Sygehusets politik for uniformering og hygiejnekrav  
  • Har naturlig forståelse for IT, samt erfaring med arbejde i IT systemer  
  • Læser, skriver, taler og forstår dansk– og har flair for tal  
  • Har kørekort til bil, kategori B med mindst 8-10 års erhvervserfaring med kørsel, gerne fra lignende job, samt truckcertifikat kategori B  
 
Vi tilbyder:  
  • En arbejdsplads i udvikling og under store forandringer
  • Et afsnit der arbejder målrettet med kvalitetsudvikling og optimering af arbejdsopgaverne  
  • Et afsnit med engagerede, fleksible, aktive og kvalificerede kolleger
  • Et målrettet og planlagt introduktionsprogram, med plads til individualitet
  • Der stilles uniform til rådighed  
 
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst mellem FOA og Danske regioner.  
 
Yderligere oplysninger, dagligt mellem kl. 9.00-15.00:  
Kan fås ved henvendelse ved koordinator Tine Bolding på tlf.nr. 79970620 eller logistikchef Lis Mayntzhusen på tlf.nr. 79970610.  
 
Ansøgningsfrist: 13.02.2018.  
 
Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 26.02.2018.  
 
Ansøgningen (gerne med billede) modtages kun elektronisk - benyt nedenstående link til at søge stillingen.  
 
Vi kontakter dig i ansættelsesprocessen på den e-mail adresse, du opgiver i forbindelse med ansøgning i det elektroniske system.  


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her