Logistikudvikler

Logistikudvikler, der kan drive den digitale udvikling og optimering af vores logistik løsninger

Lindab er kåret som en af Danmarks Bedste Arbejdspladser 3 år i træk, hvor et sikkert og meningsfuldt arbejdsmiljø har højeste prioritet. Vi vil udvikle os med afsæt i en stærk historie skabt på et sundt fællesskab med kerneværdierne Kundens Succes, Orden og Klarhed og en jordnær kultur med dedikerede medarbejdere, der vil gøre en ekstra indsats.


Stillingen

Som logistikudvikler i Lindab Profil vil du være ansvarlig for at udvikle og implementere fremtidens digitale løsninger i fælleskab med engagerede kollegaer fra Salg og Supply, så vi er på forkant med digitalisering til gavn for Lindab og vores kunder.

Vi går spændende projekter i møde i forbindelse med initieret ERP skifte og sideløbende implementering af et Warehouse Management System. I rollen vil du i det interne team være den primære drivkraft i WMS projektet og warehouse-delen af ERP-løsningen.

Jobbet spænder bredt fra udviklings- og optimeringsopgaver til sikring af understøttende processer og stamdata, samt support af driften. Dvs. både at udvikle og supplere vores eksisterende setup samt sikre optimal udnyttelse indenfor de givne rammer og systemer.

Så brænder du for logistikoptimering og digitalisering og kan du bidrage til at sikre succes på rejsen, så er du måske den nyeste spiller på Lindab holdet.


Kompetencer

Mellemlang eller lang videregående uddannelse indenfor logistik ses gerne, men er ikke et krav.

  • Du har solid erfaring fra lignende stilling, gerne i en produktionsvirksomhed
  • Du har erfaring med implementering og drift af et moderne WMS system samt lagerstyringværktøjer. Gerne op mod Microsoft Dynamics 365
  • Du kan sikre optimal udnyttelse af lagerudstyr og systemer igennem analyse af spild og flow, samt foreslå investeringer til at opnå opstillede mål
  • Du kan styre og dokumentere business cases og indkøb af lager teknik"
  • Du er helhedsorienteret og fremmer det tværorganistoriske samarbejde
  • Du har øje for god forandringsledelse i forbindelse med projektarbejdet
  • Du har gode evner til formidling og kommunikation
  • Du mestrer som minimum dansk og engelsk i skrift og tale

Som person er du

  • En ildsjæl, der med den rette kollegiale respekt arbejder langsigtet og analystisk indenfor logistikområdet
  • Selvstændig, initiativrig og vedholdende
  • Imødekommende, engageret og arbejder struktureret

Vi tilbyder

  • Et udfordrende job med gode udviklingsmuligheder, i et godt arbejdsmiljø, på en af danmarks bedste arbejdspladser
  • En motiveret og engageret organisation
  • Et stærkt fælleskab, en uformel omgangsform og stor frihed under ansvar
  • Løn i forhold til kvalifikationer

Arbejdssted

Lindab A/S med base på Finnmarken 1, 6630 Rødding


Søg stillingen

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Søren Mortensen fra Zubstanz, som håndterer rekrutteringsprocessen, på tlf. 25 48 80 50 eller skm@zubstanz.dk


Der vil løbende blive afholdt samtaler.

Ansøgningsfrist: 30. november 2020


Se mere på vores ansøgersite: https://zubstanz.ofir.com


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.