Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lokalleder til Karolinelundscentret

Så kom dagen, hvor en af vores lokalledere på Karolinelundscentret besluttede at gå på efterløn.
Vi søger derfor en ny lokalleder med tiltrædelse senest 1. august 2019.
 
I den ene fløj er ni plejeboliger målrettet borgere med demens, ligeledes ni fleksible boliger til samme målgruppe. Det er til disse 18 boliger vi søger en ny leder.
 
Den øvrige del af centret indeholder 26 plejeboliger med egen leder.
 
På baggrund af et tæt samarbejde fremstår Karolinelundscentret som et ”samlet hus”. Vi er fælles om at skabe muligheder.
 
Karolinelundscentret er beliggende i Gjern by. Vi har fine fysiske rammer, og samarbejder tæt med venneforening og andre frivillige.
 
I plejeboligerne for borgere med demens er vi optaget af kontinuerligt at arbejde med ”det gode hverdagsliv”, og samtidig sikre en høj sundhedsfaglig kvalitet. Fokus på borgernes ønsker har høj prioritet, ligeledes involvering af pårørende og øvrige netværk.
 
I de fleksible boliger modtages borgere med kognitive udfordringer på midlertidigt ophold. Borgerne kommer ofte på et tidspunkt i deres liv, hvor dagligdagen er præget af kaos for både borger og pårørende. Vores opgave spænder vidt – fra aflastning af ægtefælle til afklaring af fremtidig bolig.
 
Vores medarbejdergruppe er tværfaglig og dedikerede til netop arbejdet med borgere med demenssygdomme. Vi har terapeuter tæt tilknyttet, og har ligeledes tæt samarbejde med vores demensteam.
 
Du vil blive en del af en velfungerende plejecentersektion, hvor vi i et tæt samarbejde udvikler vores indsats. Udover en lederkollega ”i huset” vil du blive tilknyttet en netværksgruppe med andre lokalledere. Vi er optaget af at være i et fællesskab, hvor vi inspirerer og understøtter hinanden. Du bliver en del af en velfungerende ledergruppe i Plejecentersektionen, hvor vi står sammen om ledelsesarbejdet og yder hinanden støtte og sparring, og du bliver tilknyttet en sundhedsfaglig leder. 
 
Vi forventer, at du som ny leder:

  • skal have en sundhedsfaglig uddannelse og gerne suppleret med lederuddannelse.
  • skal have ledelseserfaring.
  • skal evne at navigere i en ganske uforudsigelig hverdag.
  • skal have lyst og evne til at sikre den daglige drift med et fremmøde, der er tilpasset opgave og indenfor det økonomiske råderum.
  • skal have lyst og evne til kontinuerlig udvikling.
Medarbejderne ønsker en leder, der til enhver tid viser vej. En leder, der ser det enkelte menneske og samarbejder respektfuldt og anerkendende. En leder, der viser forståelse, når der er udfordringer – og som ligeledes hjælper med at søge de hensigtsmæssige løsninger. De ønsker ligeledes en leder, der altid er opsat på at dygtiggøre den enkelte medarbejder og den samlede medarbejdergruppe.
 
Vi tilbyder en gruppe medarbejdere, der meget gerne deltager aktivt i udvikling af vores tilbud. Du vil modtage grundig introduktion, vi vil alle gøre vores bedste for at du lykkes i dit arbejde.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag samt eventuel job- og personprofil mv.: "Bliv leder hos os".
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte sundhedsfaglig leder Bente Iversen på tlf. 22 28 83 62.
 
Ansøgningsfrist mandag 27. maj 2019.  
Første samtale forventes afholdt mandag 3. juni og anden samtale onsdag 19. juni. 
Kandidater, der går videre til anden samtale, skal gennemføre en Garuda kompetenceprofil. 
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Når vi ansætter personale inden for sundheds- og omsorgsområdet er en betingelse at den person, vi ønsker at ansætte kan fremvise en tilfredsstillende privat straffeattest.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330019369Phoenix-b43248b312019-05-08T10:00:38.570Lokalleder til KarolinelundscentretSå kom dagen, hvor en af vores lokalledere på Karolinelundscentret besluttede at gå på efterløn.
Vi søger derfor en ny lokalleder med tiltrædelse senest 1. august 2019.
 
I den ene fløj er ni plejeboliger målrettet borgere med demens, ligeledes ni fleksible boliger til samme målgruppe. Det er til disse 18 boliger vi søger en ny leder.
 
Den øvrige del af centret indeholder 26 plejeboliger med egen leder.
 
På baggrund af et tæt samarbejde fremstår Karolinelundscentret som et ”samlet hus”. Vi er fælles om at skabe muligheder.
 
Karolinelundscentret er beliggende i Gjern by. Vi har fine fysiske rammer, og samarbejder tæt med venneforening og andre frivillige.
 
I plejeboligerne for borgere med demens er vi optaget af kontinuerligt at arbejde med ”det gode hverdagsliv”, og samtidig sikre en høj sundhedsfaglig kvalitet. Fokus på borgernes ønsker har høj prioritet, ligeledes involvering af pårørende og øvrige netværk.
 
I de fleksible boliger modtages borgere med kognitive udfordringer på midlertidigt ophold. Borgerne kommer ofte på et tidspunkt i deres liv, hvor dagligdagen er præget af kaos for både borger og pårørende. Vores opgave spænder vidt – fra aflastning af ægtefælle til afklaring af fremtidig bolig.
 
Vores medarbejdergruppe er tværfaglig og dedikerede til netop arbejdet med borgere med demenssygdomme. Vi har terapeuter tæt tilknyttet, og har ligeledes tæt samarbejde med vores demensteam.
 
Du vil blive en del af en velfungerende plejecentersektion, hvor vi i et tæt samarbejde udvikler vores indsats. Udover en lederkollega ”i huset” vil du blive tilknyttet en netværksgruppe med andre lokalledere. Vi er optaget af at være i et fællesskab, hvor vi inspirerer og understøtter hinanden. Du bliver en del af en velfungerende ledergruppe i Plejecentersektionen, hvor vi står sammen om ledelsesarbejdet og yder hinanden støtte og sparring, og du bliver tilknyttet en sundhedsfaglig leder. 
 
Vi forventer, at du som ny leder:
  • skal have en sundhedsfaglig uddannelse og gerne suppleret med lederuddannelse.
  • skal have ledelseserfaring.
  • skal evne at navigere i en ganske uforudsigelig hverdag.
  • skal have lyst og evne til at sikre den daglige drift med et fremmøde, der er tilpasset opgave og indenfor det økonomiske råderum.
  • skal have lyst og evne til kontinuerlig udvikling.
Medarbejderne ønsker en leder, der til enhver tid viser vej. En leder, der ser det enkelte menneske og samarbejder respektfuldt og anerkendende. En leder, der viser forståelse, når der er udfordringer – og som ligeledes hjælper med at søge de hensigtsmæssige løsninger. De ønsker ligeledes en leder, der altid er opsat på at dygtiggøre den enkelte medarbejder og den samlede medarbejdergruppe.
 
Vi tilbyder en gruppe medarbejdere, der meget gerne deltager aktivt i udvikling af vores tilbud. Du vil modtage grundig introduktion, vi vil alle gøre vores bedste for at du lykkes i dit arbejde.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag samt eventuel job- og personprofil mv.: "Bliv leder hos os".
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte sundhedsfaglig leder Bente Iversen på tlf. 22 28 83 62.
 
Ansøgningsfrist mandag 27. maj 2019.  
Første samtale forventes afholdt mandag 3. juni og anden samtale onsdag 19. juni. 
Kandidater, der går videre til anden samtale, skal gennemføre en Garuda kompetenceprofil. 
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Når vi ansætter personale inden for sundheds- og omsorgsområdet er en betingelse at den person, vi ønsker at ansætte kan fremvise en tilfredsstillende privat straffeattest.

2019-05-28T00:52:21.707 Så kom dagen, hvor en af vores lokalledere på Karolinelundscentret besluttede at gå på efterløn.Vi søger derfor en ny lokalleder med tiltrædelse senest 1. august 2019. I den ene fløj er ni plejeboliger målrettet borgere med demens, ligeledes ni fleksible boliger til samme målgruppe. Det er til disse 18 boliger vi søger en ny leder. Den øvrige del af centret indeholder 26 plejeboliger med egen leder. På baggrund af et tæt samarbejde fremstår Karolinelundscentret som et samlet hus . Vi er fælles om at skabe muligheder. Karolinelundscentret er beliggende i Gjern by. Vi har fine fysiske rammer, og samarbejder tæt med venneforening og andre frivillige. I plejeboligerne for borgere med demens er vi optaget af kontinuerligt at arbejde med det gode hverdagsliv , og samtidig sikre en høj sundhedsfaglig kvalitet. Fokus på borgernes ønsker har høj prioritet, ligeledes involvering af pårørende og øvrige netværk. I de fleksible boliger modtages borgere med kognitive udfordringer på midlertidigt ophold. Borgerne kommer ofte på et tidspunkt i deres liv, hvor dagligdagen er præget af kaos for både borger og pårørende. Vores opgave spænder vidt fra aflastning af ægtefælle til afklaring af fremtidig bolig. Vores medarbejdergruppe er tværfaglig og dedikerede til netop arbejdet med borgere med demenssygdomme. Vi har terapeuter tæt tilknyttet, og har ligeledes tæt samarbejde med vores demensteam. Du vil blive en del af en velfungerende plejecentersektion, hvor vi i et tæt samarbejde udvikler vores indsats. Udover en lederkollega i huset vil du blive tilknyttet en netværksgruppe med andre lokalledere. Vi er optaget af at være i et fællesskab, hvor vi inspirerer og understøtter hinanden. Du bliver en del af en velfungerende ledergruppe i Plejecentersektionen, hvor vi står sammen om ledelsesarbejdet og yder hinanden støtte og sparring, og du bliver tilknyttet en sundhedsfaglig leder. Vi forventer, at du som ny leder: skal have en sundhedsfaglig uddannelse og gerne suppleret med lederuddannelse. skal have ledelseserfaring. skal evne at navigere i en ganske uforudsigelig hverdag. skal have lyst og evne til at sikre den daglige drift med et fremmøde, der er tilpasset opgave og indenfor det økonomiske råderum. skal have lyst og evne til kontinuerlig udvikling. Medarbejderne ønsker en leder, der til enhver tid viser vej. En leder, der ser det enkelte menneske og samarbejder respektfuldt og anerkendende. En leder, der viser forståelse, når der er udfordringer og som ligeledes hjælper med at søge de hensigtsmæssige løsninger. De ønsker ligeledes en leder, der altid er opsat på at dygtiggøre den enkelte medarbejder og den samlede medarbejdergruppe. Vi tilbyder en gruppe medarbejdere, der meget gerne deltager aktivt i udvikling af vores tilbud. Du vil modtage grundig introduktion, vi vil alle gøre vores bedste for at du lykkes i dit arbejde. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag samt eventuel job- og personprofil mv.: Bliv leder hos os . Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte sundhedsfaglig leder Bente Iversen på tlf. 22 28 83 62. Ansøgningsfrist mandag 27. maj 2019. Første samtale forventes afholdt mandag 3. juni og anden samtale onsdag 19. juni. Kandidater, der går videre til anden samtale, skal gennemføre en Garuda kompetenceprofil. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Når vi ansætter personale inden for sundheds- og omsorgsområdet er en betingelse at den person, vi ønsker at ansætte kan fremvise en tilfredsstillende privat straffeattest.10Phoenixb43248b3101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-27T00:00:000010https://silkeborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=baa7fb46-4d6c-4e75-9201-1e22fa3ceeb10EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3522676Karolinelundscentret11Karolinelundsvej 158883GjernDKDanmarkORS/b43248b3_logo.jpegORS/Small/b43248b3_logo.jpeg0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent756438EmplyMinimum pakken - 35 dage3d1b164b-5821-4e48-9750-7ebe99710a88_204100008-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b43248b3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b43248b3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b43248b3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b43248b3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse361739939bente.iversen@silkeborg.dkDanmarkDanmark330044318Leder af den selvejende daginstitution Ågård BørnehaveBasic Spændende lederstilling i selvejende børnehave med store muligheder for at sætte dit præg på børnehavens udvikling. Tiltrædelse 1. oktober 2019. Om jobbet Ågård børnehave er et hyggeligt og trygt hus med ca. 50 børn. Vores erfarne og stabile personalegruppe består af fire pædagoger, én pædagogisk assistent og to medhjælpere. Derudover har vi en seniorjobber i køkkenet. Vi søger en erfaren institutionsleder, der sikrer gode læringsmiljøer, høj faglighed og arbejdsglæde i vores dejlige børnehave. Vi forventer af dig, at du Trives i et mindre hus og har en positiv tilgang over for børn, forældre, ansatte og bestyrelse. Har fokus på kerneopgaven at skabe trivsel og læring for børnene. Kan sætte dit præg på den pædagogiske praksis og samarbejde med personalet i og omkring udviklingen af børnehaven. Bringer medarbejdernes kompetencer i spil gennem tillid, inddragelse og anerkendelse. Har en samarbejdsform, der bygger på åbenhed, synlighed, humor og dialog. Har relevant pædagogisk uddannelse og ledelseserfaring. Vi tilbyder dig Et spændende lederjob i en skøn børnehave fyldt med sjove og livlige børn. En glad og åben atmosfære, hvor det er trygt og rart at komme. En børnehave med fokus på samarbejde og fleksibilitet både internt i personalegruppen, men også i forhold til forældre og lokalsamfundet. En anerkendende og inkluderende tilgang i vores dagligdag med børnene og hinanden. En engageret personalegruppe med forskellige kompetencer og ressourcer. Et tæt og godt forældresamarbejde samt en aktiv forældrebestyrelse og støttekreds. Ansættelsesvilkår Stillingen er en 37 timers stilling, hvor vi forventer at noget af tiden bruges med børnene. Løn - og ansættelsesforhold følger overenskomst med BUPL og regler om lokal løndannelse. Om os Vi er en mindre selvejende børnehave med en central placering i Ågård, Gravens og Øster Starup. Fysisk er vi opdelt i to huse med en stor fælles legeplads, ligesom vi befinder os midt i smuk natur med mange muligheder. Børnehaven prioriterer et tæt samarbejde med lokalområdet herunder dagplejen, skolen og plejehjemmet. Vi er en børnehave med mange traditioner, engagerede medarbejdere og en aktiv bestyrelse. Vi ønsker at åbne verden i børnehøjde og ser læring og leg som noget gensidigt børn og voksne imellem. Ågård børnehave fik i 2019 den højeste forældretilfredshedsscore i Vejle kommune. Vi har ca. 50 børn i alderen 3-6 år, der er aldersopdelte på 3 stuer, samt driftsoverenskomst med Vejle kommune, som vi har et godt og tæt samarbejde med. Flere oplysninger Yderligere oplysninger samt aftale om evt. kan fås hos konstitueret leder Karina H. Horsted på 21 31 40 99. Du kan også læse mere om os på www.aagaard.vejle.dk Vi holder 1. ansættelsessamtale den 20. august og 2. runde den 27. august. Vi benytter personprofilanalyse og cases i forbindelse med ansættelsen. Børne -og offentlig straffeattest Vi indhenter børne- og straffeattest. Ansøgningsfrist Den 11. august 2019 Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter

Spændende lederstilling i selvejende børnehave med store muligheder for at sætte dit præg på børnehavens udvikling.

Tiltrædelse

1. oktober 2019.

Om jobbet

Ågård børnehave er et hyggeligt og trygt hus med ca. 50 børn. Vores erfarne og stabile personalegruppe består af fire pædagoger, én pædagogisk assistent og to medhjælpere. Derudover har vi en seniorjobber i køkkenet.

Vi søger en erfaren institutionsleder, der sikrer gode læringsmiljøer, høj faglighed og arbejdsglæde i vores dejlige børnehave.

Vi forventer af dig, at du

  • Trives i et mindre hus og har en positiv tilgang over for børn, forældre, ansatte og bestyrelse.
  • Har fokus på kerneopgaven; at skabe trivsel og læring for børnene.
  • Kan sætte dit præg på den pædagogiske praksis og samarbejde med personalet i og omkring udviklingen af børnehaven.
  • Bringer medarbejdernes kompetencer i spil gennem tillid, inddragelse og anerkendelse.
  • Har en samarbejdsform, der bygger på åbenhed, synlighed, humor og dialog.
  • Har relevant pædagogisk uddannelse og ledelseserfaring.

Vi tilbyder dig

  • Et spændende lederjob i en skøn børnehave fyldt med sjove og livlige børn.
  • En glad og åben atmosfære, hvor det er trygt og rart at komme.
  • En børnehave med fokus på samarbejde og fleksibilitet – både internt i personalegruppen, men også i forhold til forældre og lokalsamfundet.
  • En anerkendende og inkluderende tilgang i vores dagligdag med børnene og hinanden.
  • En engageret personalegruppe med forskellige kompetencer og ressourcer.
  • Et tæt og godt forældresamarbejde samt en aktiv forældrebestyrelse og støttekreds.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er en 37 timers stilling, hvor vi forventer at noget af tiden bruges med børnene.

Løn -  og ansættelsesforhold følger overenskomst med BUPL og regler om lokal løndannelse.

Om os

Vi er en mindre selvejende børnehave med en central placering i Ågård, Gravens og Øster Starup. Fysisk er vi opdelt i to huse med en stor fælles legeplads, ligesom vi befinder os midt i smuk natur med mange muligheder. Børnehaven prioriterer et tæt samarbejde med lokalområdet herunder dagplejen, skolen og plejehjemmet.

Vi er en børnehave med mange traditioner, engagerede medarbejdere og en aktiv bestyrelse. Vi ønsker at åbne verden i børnehøjde og ser læring og leg som noget gensidigt børn og voksne imellem. Ågård børnehave fik i 2019 den højeste forældretilfredshedsscore i Vejle kommune. 

Vi har ca. 50 børn i alderen 3-6 år, der er aldersopdelte på 3 stuer, samt driftsoverenskomst med Vejle kommune, som vi har et godt og tæt samarbejde med.

Flere oplysninger

Yderligere oplysninger samt aftale om evt. kan fås hos konstitueret leder Karina H. Horsted på 21 31 40 99. Du kan også læse mere om os på www.aagaard.vejle.dk  

Vi holder 1. ansættelsessamtale den 20. august og 2. runde den 27. august. Vi benytter personprofilanalyse og cases i forbindelse med ansættelsen. 

Børne -og offentlig straffeattest

Vi indhenter børne- og straffeattest. 

Ansøgningsfrist

Den 11. august 2019

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter

ORS/Small/21f8ed5b_logo.pngAagaard BørnehaveEgtved2019-06-17T11:00:42.6932019-08-11T00:00:00
330046981Erfaren projekteringsleder til Dansk Totalentreprise A/SRobot Har du en baggrund som bygningskonstruktør eller bygningsingeniør og erfaring med udarbejdelse og styring af projekteringsaktiviteter, så er det dig, vi mangler på holdet. Om virksomheden Dansk Totalentreprise A S er en nyere virksomhed med mange års erfaring i byggebranchen. Virksomheden er kendt for ordentlighed og høj kundetilfredshed. Dansk Totalentreprise har valgt sloganet byggeri til fast pris og tid fordi de faktisk mener det. Styring af byggeriets projektering og udførelse er hos dem langt i hænderne på et erfarernt team med lyst, energi, dynamik og tanker for fremtiden. Virksomhedens speciale er boligbyggeri af lejlighedskomplekser og rækkehuse byggeri. Projekterne opføres i Jylland og på Sjælland. Geografi Arbejdet sker med udgangspunkt i Aalborg. Opgave Vi søger en projekteringsleder, der har erfaring fra lignende stilling. Du vil komme til at arbejde med projektering af totalentrepriser med deltagelse på et meget tidligt tidspunkt i processen. Du vil blive ansvarlig for hele projekteringsforløbet i tæt samarbejde med Entreprisechefen. Du vil få til opgave at koordinere og udføre alle projekteringsaktiviteter i tæt samarbejde med rådgiver teamet, herunder detailprojektering, udarbejdelse af tegningsmateriale samt anden relevant sags-dokumentation. Opgaverne er mangeartede og vil blandt andet være Sikre at projektet overholder aftalte tidsterminer og gennemføres som planlagt, hvad angår projekteringen. Koordinere projektet fra skitseprojekt til endeligt Hovedprojekt. Få interessenterne i designfasen til at fungere sammen, så det skaber værdi for alle. Deltagelse i præsentationer samt forhandling med kunder entreprenørrådgivning og projektledelse. Faglige kvalifikationer Har en grundig byggeteknisk viden samt erfaring med projekteringsledelse af større byggeopgaver. Har grundig, detaljeret viden om gældende bygningsreglement, herunder brand-, lyd-, energi- og miljøkrav samt grundig indsigt i byggejuridiske forhold. Bruger i Revit eller lignende. Personlige kvalifikationer Er omhyggelig og grundig med dit arbejde. Godt overblik og samtidig sans for detaljer. Skaber rammer for et konstruktivt og involverende samarbejde i projektet. Virksomheden tilbyder dig Et udfordrende og selvstændigt job i en dynamisk virksomhed, som er i god vækst. En hverdag hvor det professionelle og det gode humør er i højsædet. Løn og øvrige ansættelsesvilkår aftales individuelt på et niveau, der modsvarer stillingernes krav og dine kvalifikationer. Har du uddybende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Kim Koed på tlf. 40 81 63 48. Alle henvendelser behandles fortroligt og vil blive behandlet løbende.

Har du en baggrund som bygningskonstruktør eller bygningsingeniør og erfaring med udarbejdelse og styring af projekteringsaktiviteter, så er det dig, vi mangler på holdet.

Om virksomheden

Dansk Totalentreprise A/S er en nyere virksomhed med mange års erfaring i byggebranchen. Virksomheden er kendt for ordentlighed og høj kundetilfredshed.

Dansk Totalentreprise har valgt sloganet ”byggeri til fast pris og tid” fordi de faktisk mener det. Styring af byggeriets projektering og udførelse er hos dem langt i hænderne på et erfarernt team med lyst, energi, dynamik og tanker for fremtiden.

Virksomhedens speciale er boligbyggeri af lejlighedskomplekser og rækkehuse byggeri. Projekterne opføres i Jylland og på Sjælland.

Geografi

Arbejdet sker med udgangspunkt i Aalborg.

Opgave

Vi søger en projekteringsleder, der har erfaring fra lignende stilling. Du vil komme til at arbejde med projektering af totalentrepriser med deltagelse på et meget tidligt tidspunkt i processen.

Du vil blive ansvarlig for hele projekteringsforløbet i tæt samarbejde med Entreprisechefen. Du vil få til opgave at koordinere og udføre alle projekteringsaktiviteter i tæt samarbejde med rådgiver teamet, herunder detailprojektering, udarbejdelse af tegningsmateriale samt anden relevant sags-dokumentation.

Opgaverne er mangeartede og vil blandt andet være

  • Sikre at projektet overholder aftalte tidsterminer og gennemføres som planlagt, hvad angår projekteringen.
  • Koordinere projektet fra skitseprojekt til endeligt Hovedprojekt.
  • Få interessenterne i designfasen til at fungere sammen, så det skaber værdi for alle.
  • Deltagelse i præsentationer samt forhandling med kunder entreprenørrådgivning og projektledelse.

Faglige kvalifikationer

  • Har en grundig byggeteknisk viden samt erfaring med projekteringsledelse af større byggeopgaver.
  • Har grundig, detaljeret viden om gældende bygningsreglement, herunder brand-, lyd-, energi- og miljøkrav samt grundig indsigt i byggejuridiske forhold.
  • Bruger i Revit eller lignende.

Personlige kvalifikationer

  • Er omhyggelig og grundig med dit arbejde.
  • Godt overblik og samtidig sans for detaljer.
  • Skaber rammer for et konstruktivt og involverende samarbejde i projektet.

Virksomheden tilbyder dig

Et udfordrende og selvstændigt job i en dynamisk virksomhed, som er i god vækst.

En hverdag hvor det professionelle og det gode humør er i højsædet.

Løn og øvrige ansættelsesvilkår aftales individuelt på et niveau, der modsvarer stillingernes krav og dine kvalifikationer.

Har du uddybende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Kim Koed på tlf. 40 81 63 48.

Alle henvendelser behandles fortroligt og vil blive behandlet løbende.

KoedConsultAalborg SV2019-06-20T00:00:002019-08-15T00:00:00
330042129Restaurant Flammen Viborg søger Buffet ManagerRobot Har du lyst til at være med til at styre køkkenet i vores hyggelige restaurant i Viborg og brænder du for nye udfordringer i et hus med et fast koncept, og hvor to dage alligevel ikke er ens? Sa° kan du blive vores nye Buffet Manager køkkenansvarlig.Du behøver ikke være faguddannet kok, men vi lægger vægt på, at du har joberfaring inden for branchen. Vi forventer, at du: Har et højt kvalitets- og hygiejneniveau Er udadvendt og samarbejdsvillig Er effektiv og ansvarsbevidst Kan indgå i et fast koncept Kan arbejde selvstændigt Kan lede og fordele arbejde samt udvikle vores medarbejdere Har gode kommunikations- og lederevner Er opsøgende og serviceminded Kan tale, læse og skrive dansk Kan fremvise en straffeattest Vi tilbyder: Dygtige og gode kollegaer Et godt og sundt arbejdsmiljø En arbejdsuge på 30-37 timer (aftales individuelt) En god vagtplan med varierende arbejdstider En udfordrende hverdag med et fast koncept, men hvor to dage alligevel ikke er ens Dine primære arbejdsopgaver: Tilberedning af vores grillbuffet Medansvar for varebestilling samt varemodtagelse Drift af køkkenet Fastholde høje hygiejnestandarder Guide og lede køkkenets øvrige personale Daglig sparring med General Manager Har du eventuelle spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte General Manager Simon Svendsen på telefon 22 64 27 57 eller mail viborg@restaurant-flammen.dk Opstart: Medio august 2019 Vi kalder til samtaler løbende, så send din ansøgning allerede nu via vores hjemmeside. Vi glæder os til at høre fra dig. Lidt om Restaurant Flammen: Restaurant Flammen er en dansk, familieejet restaurantkæde med 15 restauranter i Danmark, og en i Hamborg, Tyskland. Restaurant Flammen stammer oprindeligt fra Fole Høkerkro i Sønderjylland, hvor id en til Restaurant Flammen udsprang. I dag er Restaurant Flammens restauranter placeret flere steder i landet, hvor den første åbnede i 2009 i Kolding. Værdierne på Restaurant Flammen stammer alle fra Fole Høkerkro - hvor en stor grillbuffet med mad fra de bedste råvarer og visioner om, at alle gæster skal gøres tilfredse, fortsat bæres videre. Se mere om Flammen på http: www.restaurant-flammen.dk

Har du lyst til at være med til at styre køkkenet i vores hyggelige restaurant i Viborg og brænder du for nye udfordringer i et hus med et fast koncept, og hvor to dage alligevel ikke er ens? Sa° kan du blive vores nye Buffet Manager/køkkenansvarlig.
Du behøver ikke være faguddannet kok, men vi lægger vægt på, at du har joberfaring inden for branchen.

Vi forventer, at du:

  • Har et højt kvalitets- og hygiejneniveau
  • Er udadvendt og samarbejdsvillig
  • Er effektiv og ansvarsbevidst
  • Kan indgå i et fast koncept
  • Kan arbejde selvstændigt
  • Kan lede og fordele arbejde samt udvikle vores medarbejdere
  • Har gode kommunikations- og lederevner
  • Er opsøgende og serviceminded
  • Kan tale, læse og skrive dansk
  • Kan fremvise en straffeattest

Vi tilbyder:

  • Dygtige og gode kollegaer
  • Et godt og sundt arbejdsmiljø
  • En arbejdsuge på 30-37 timer (aftales individuelt)
  • En god vagtplan med varierende arbejdstider
  • En udfordrende hverdag med et fast koncept, men hvor to dage alligevel ikke er ens

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Tilberedning af vores grillbuffet
  • Medansvar for varebestilling samt varemodtagelse
  • Drift af køkkenet
  • Fastholde høje hygiejnestandarder
  • Guide og lede køkkenets øvrige personale
  • Daglig sparring med General Manager

Har du eventuelle spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte 
General Manager Simon Svendsen på telefon 22 64 27 57 eller mail viborg@restaurant-flammen.dk

Opstart: Medio august 2019

Vi kalder til samtaler løbende, så send din ansøgning allerede nu via vores hjemmeside.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Lidt om Restaurant Flammen:
Restaurant Flammen er en dansk, familieejet restaurantkæde med 15 restauranter i Danmark, og en i Hamborg, Tyskland.

Restaurant Flammen stammer oprindeligt fra Fole Høkerkro i Sønderjylland, hvor idéen til Restaurant Flammen udsprang.
I dag er Restaurant Flammens restauranter placeret flere steder i landet, hvor den første åbnede i 2009 i Kolding. Værdierne på Restaurant Flammen stammer alle fra Fole Høkerkro - hvor en stor grillbuffet med mad fra de bedste råvarer og visioner om, at alle gæster skal gøres tilfredse, fortsat bæres videre.


Se mere om Flammen på http://www.restaurant-flammen.dk/

Kasernevej 9, 8800 ViborgViborg2019-06-14T00:00:002019-07-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Leder af den selvejende daginstitution Ågård Børnehave

Aagaard Børnehave

Egtved
Spændende lederstilling i selvejende børnehave med store muligheder for at sætte dit præg på børnehavens udvikling. Tiltrædelse 1. oktober 2019. Om jobbet Ågård børnehave er et hyggeligt og trygt hus med ca. 50 børn. Vores erfarne og stabile persona...
Indrykket:17. juni 2019
Udløbsdato:11. august 2019

Erfaren projekteringsleder til Dansk Totalentreprise A/S

KoedConsult

Aalborg SV
Har du en baggrund som bygningskonstruktør eller bygningsingeniør og erfaring med udarbejdelse og styring af projekteringsaktiviteter, så er det dig, vi mangler på holdet. Om virksomheden Dansk Totalentreprise A S er en nyere virksomhed med mange år...
Indrykket:20. juni 2019
Udløbsdato:15. august 2019

Restaurant Flammen Viborg søger Buffet Manager

Kasernevej 9, 8800 Viborg

Viborg
Har du lyst til at være med til at styre køkkenet i vores hyggelige restaurant i Viborg og brænder du for nye udfordringer i et hus med et fast koncept, og hvor to dage alligevel ikke er ens? Sa° kan du blive vores nye Buffet Manager køkkenansvarlig...
Indrykket:14. juni 2019
Udløbsdato:28. juli 2019