Looking for worker

Renovating company looking workman, who can do different types of work, carpenter, painting , tiler


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330008338Phoenix-76c69da312019-04-16T00:00:00Looking for worker

Renovating company looking workman, who can do different types of work, carpenter, painting , tiler

Renovating company looking workman, who can do different types of work, carpenter, painting , tiler11jobnet76c69da3100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-11T00:00:000000http://www.levicon.dk/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHørsholm3509662Levicon ApS11Hovedgaden 182970HørsholmDKDanmark0
info@levi-con.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent746541JobNet4976224497622410016-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=76c69da3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=76c69da3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=76c69da3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=76c69da3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/8.jpgSom Medarbejder hos Levicon ApS bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration361492744Rolandas Levinskasinfo@levi-con.dkDanmarkDanmark330025638Grøn vedligeholdelses medarbejder til Århus områdetRobot For kunde søges:Grøn vedligeholdelses medarbejder til Århus områdetVikariatet er et længere varende vikariat. Løn efter gældende overenskomst.Profil: Erfaring er en fordel, men ikke et krav. Egen bil og kørekort er en fordel, men ikke et krav. Sprog: Dansk Engelsk Jobbet søges via hjemmesiden: https: freelancevikar.dk

For kunde søges:Grøn vedligeholdelses medarbejder til Århus områdetVikariatet er et længere varende vikariat. Løn efter gældende overenskomst.Profil: Erfaring er en fordel, men ikke et krav. Egen bil og kørekort er en fordel, men ikke et krav.  Sprog: Dansk / Engelsk

Jobbet søges via hjemmesiden: https://freelancevikar.dk

FreelanceVikar IVSAarhus C2019-05-16T00:00:002019-07-10T00:00:00
330021774Grøn virksomhed med babyprodukter søger struktureret hoved til logistik- og lagerstyringRobot Kan du holde styr på det praktiske i en lille verdensomspændende virksomhed med stor eksport pakke ordre, lave følgesedler shippingdokumenter, organisere og opretholde systemer og orden, planlægge både på kort og lang sigt og lave kaffe - kort sagt tænke både i stort og småt - har vi måske jobbet til dig. Gennem 13 år har vores Natursutten produkter erobret en helt unik position, og vi er markedsledende indenfor holdningsfyldte produkter til babyer verden over. Vi er en virksomhed i vækst og har travlt med at holde trit med efterspørgslen. Derfor har vi nu brug for endnu et struktureret hoved, der kan tænke logisk og agere i forhold til vores kerneværdier. Det er vigtigt, at du er omhyggelig og præcis, når der skal løses arbejdsopgaver. Vi har brug for Systematik Struktur ansvarlighed Optimering af processer Lagerstyring af vores produkter Håndtering af både store og små ordrer Velformuleret i skrift og tale på dansk og engelsk. Tysk og italiensk vil være en absolut fordel, men ikke et krav. Du er vant til at bruge Excel. Vi tilbyder 20 timer ugentligt, stillingen er tidsbegrænset til 12 mdr. Afvekslende og selvstændigt arbejde Tillidsfuldt arbejdsmiljø Godt humør Løn efter aftale Vi er ikke store i mandskab, så det er afgørende, at vi er på bølgelængde og har det godt i hverdagen. Vi forventer at du er mødestabil, serviceminded og har en god fysik. Vi er placeret nord for København med gode parkeringsmuligheder og tæt på offentlig transport. Vi arbejder i et røgfrit miljø. Stillingen tiltrædes efter nærmere aftale. Samtaler holdes løbende. Ansøgningsfrist 24. Maj 2019. Send kortfattet ansøgning mærket ansøgning samt cv. på mail til: anne-dorthe@natursutten.com Vi vil gerne have mulighed for at kontakte evt. referencer, hvis det bliver aktuelt. For yderligere oplysninger ring til Direktør Anne-Dorthe Schrøder Grum tlf.: 61 67 56 30

Kan du holde styr på det praktiske i en lille verdensomspændende virksomhed med stor eksport; pakke ordre, lave følgesedler/shippingdokumenter, organisere og opretholde systemer og orden, planlægge både på kort og lang sigt og lave kaffe - kort sagt tænke både i stort og småt - har vi måske jobbet til dig.

Gennem 13 år har vores Natursutten® produkter erobret en helt unik position, og vi er markedsledende indenfor holdningsfyldte produkter til babyer verden over.  Vi er en virksomhed i vækst og har travlt med at holde trit med efterspørgslen. Derfor har vi nu brug for endnu et struktureret hoved, der kan tænke logisk og agere i forhold til vores kerneværdier.
Det er vigtigt, at du er omhyggelig og præcis, når der skal løses arbejdsopgaver.

Vi har brug for

  • Systematik/Struktur/ansvarlighed
  • Optimering af processer
  • Lagerstyring af vores produkter
  • Håndtering af både store og små ordrer
  • Velformuleret i skrift og tale på dansk og engelsk. Tysk og italiensk vil være en absolut fordel, men ikke et krav.
  • Du er vant til at bruge Excel.

Vi tilbyder

  • 20 timer ugentligt, stillingen er tidsbegrænset til 12 mdr.
  • Afvekslende og selvstændigt arbejde
  • Tillidsfuldt arbejdsmiljø
  • Godt humør
  • Løn efter aftale

Vi er ikke store i mandskab, så det er afgørende, at vi er på bølgelængde og har det godt i hverdagen. Vi forventer at du er mødestabil, serviceminded og har en god fysik.

Vi er placeret nord for København med gode parkeringsmuligheder og tæt på offentlig transport.

Vi arbejder i et røgfrit miljø.

Stillingen tiltrædes efter nærmere aftale. Samtaler holdes løbende. Ansøgningsfrist 24. Maj 2019.

Send kortfattet ansøgning  mærket ”ansøgning” samt cv. på mail til: anne-dorthe@natursutten.com

Vi vil gerne have mulighed for at kontakte evt. referencer, hvis det bliver aktuelt.

For yderligere oplysninger ring til Direktør Anne-Dorthe Schrøder Grum tlf.: 61 67 56 30

ECOBABY ApSBirkerød2019-05-10T00:00:002019-05-24T00:00:00
330019285MålemedhjælpRobot Har du lyst til frisk luft ? Målemedhjælp søges til at assistere ved opmålinger og afsætninger. Arbejdet foregår udendørs i al slags vejr, og kræver en vis robusthed. Andet forefaldende arbejde vil også forekomme. Timetallet vil variere, men forventes at være ca. 30 timer pr. uge. Kørekort er nødvendigt.

Har du lyst til frisk luft ?

Målemedhjælp søges til at assistere ved opmålinger og afsætninger.

Arbejdet foregår udendørs i al slags vejr, og kræver en vis robusthed.

Andet forefaldende arbejde vil også forekomme.

Timetallet vil variere, men forventes at være ca. 30 timer pr. uge.

Kørekort er nødvendigt.

Landinspektørfirmaet Hyldegaard I/SAllerød2019-05-07T00:00:002019-06-09T00:00:00
330013114Sagsbehandlere til forsørgelsesydelser i Hørsholm KommuneRobot Er du en erfaren sagsbehandler med viden om lovgivning på forsørgelsesområdet? Brænder du for at arbejde med mennesker og gøre en forskel, og trives du med pionerånden i et nystartet team? Så er det er det lige dig, vi leder efter. Ydelsesteamet i Hørsholm Kommune søger 2 fagligt dygtige medarbejdere til sagsbehandling af forsørgelsesydelser. Ydelsesteamet er specialister i at træffe myndighedsafgørelser på ydelsesområdet og skabe sammenhæng og overblik for borgerne. Ydelsesteamet er under opbygning, hvorfor du vil få rig mulighed for at være med til at skabe et bæredygtigt og dynamisk team på 5 medarbejdere. Teamet er placeret i Borgerservice og samarbejder tæt med andre teams i Borgerservice og resten af kommunen. Borgerservice er borgernes indgang til det offentlige. Vores opgaver består i at betjene borgernes personlige, telefoniske og skriftlige henvendelser indenfor de fleste borgerrelaterede områder. Hvem er du? Du er en erfaren sagsbehandler og stærk i lovgivning på forsørgelsesområdet. Du har lyst til daglige opgaver om bevilling og udbetaling af ydelser. Du går rundt med en lille talknuser gemt i maven og har overblik over tal og systemer. Du er robust og rummelig, og du har mod på at takle svære situationer i forhold til borgerne, ligesom du ikke er bange for at skulle arbejde med mange forskellige opgaver. Vi ser gerne, at du har erfaring med nedenstående opgaver, men er der enkelte opgaver, som du ikke har arbejdet med før, skal det ikke afholde dig fra at søge stillingen. Dine arbejdsopgaver Dine primære arbejdsopgaver er at administrere Lov om aktiv socialpolitik og anden lovgivning i forhold til de tilknyttede forsørgelsesydelser og enkeltydelser. Derudover ydes borgerne personlig såvel som telefonisk social råd og vejledning, ligesom vi koordinerer og henviser til tværfaglig indsatser, hvor det skønnes nødvendigt. Da Ydelsesteamet både arbejder indenfor Lov om aktiv socialpolitik og Lov om social pension kommer du også til at løse opgaver, hvor der er overlap eller synergier imellem de to områder. Dine opgaver vil primært dreje sig om følgende: Behandling af kontanthjælpssager, uddannelseshjælp, integrationsydelse og ledighedsydelse og herunder også § 34 Behandling af enkeltydelser § 81, 82, 82A, 83, 85 samt enkeltydelser efter integrationsloven Sikkerhedsstillelser Danskbonus Adviser i KMD Aktiv og KMD Sag Økonomisk beregning i.f.t. tildeling af boliger fra Akutlisten Afstemning af fejllister fra KMD Udbetaling og KMD Aktiv Behandling af sanktioner Administrationssager Indberetning af lønsedler ifm. 225 timers reglen Telefon-, mail- og borgerbetjening, samt hjælp til samarbejdspartnere Yde helhedsorienteret sagsbehandling i form af råd og vejledning Klagebehandling Som medarbejder i Borgerservice forventer vi, at du: Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund som kontoruddannet, socialrådgiver eller tilsvarende Er teamplayer, men samtidig kan arbejde selvstændigt og tage ansvar Er udadvendt, fleksibel, serviceminded, refleksiv og lærenem Kan kommunikere i en god og imødekommende tone, også i svære situationer Har gode skriftlige kompetencer og sætter en ære i at skrive en god afgørelse Er a°ben og fordomsfri samt vil indgå° i mange tværgående samarbejdsrelationer Har en positiv og optimistisk tilgang til skiftende omstændigheder og løbende forandringer, samt godt humør Har erfaring med brug af diverse IT-systemer, herunder bl.a. KMD-fagsystemer, journal- og dokumenthåndteringssystemer Vi tilbyder Hørsholm Kommune er en innovativ kommune, der sætter fokus pa°, at den enkelte bidrager med gode ideer og løsninger. Vi værdsætter et godt og uhøjtideligt arbejdsfællesskab, hvor den enkelte får rum til at udfolde sine kompetencer med kerneopgaven i fokus. Herudover tilbyder vi et fleksibelt og udviklingsorienteret arbejdsmiljø, hvor vi vægter at opgaverne løses i fællesskab. Vi har et højt fagligt niveau for øje, og vi brænder for at gøre en forskel. Der er højt til loftet, tonen er uformel, og der er plads til masser af smil og grin. Derudover har vi gode personaleordninger, lige fra gode kantineforhold til stor fleksibilitet mht. arbejdstid. Praktisk information: Der er gode transportforhold til dit arbejdssted. Hørsholm Rådhus ligger tæt pa° Helsingør motorvej og ca. 10 min. gang fra Kokkedal Station, som er trafikknudepunkt for både busser og tog. Lønindplacering vil ske efter gældende overenskomst og pa° baggrund af erfaringer og kvalifikationer. Mere viden Stillingerne er på 37 timer ugentligt med tiltrædelse pr. 1. august 2019 eller snarest muligt. Du er velkommen til at kontakte Centerchef for Borgerservice, IT og Digitalisering, Sune Johansson på telefon 4849 3060, hvis du vil vide mere om stillingerne. Søg sådan Brug link Søg jobbet for at søge stillingerne eller søg via www.horsholm.dk job, så vi har din ansøgning senest d. 30. maj 2019. Du vil blive bedt om kontaktoplysninger og om at uploade CV og ansøgning. Der vil løbende blive indkaldt til samtaler og ansættelser sker, så snart vi har fundet vores nye kolleger.Er du en erfaren sagsbehandler med viden om lovgivning på forsørgelsesområdet? Brænder du for at arbejde med mennesker og gøre en forskel, og trives du med pionerånden i et nystartet team?
Så er det er det lige dig, vi leder efter.

Ydelsesteamet i Hørsholm Kommune søger 2 fagligt dygtige medarbejdere til sagsbehandling af forsørgelsesydelser. Ydelsesteamet er specialister i at træffe myndighedsafgørelser på ydelsesområdet og skabe sammenhæng og overblik for borgerne. Ydelsesteamet er under opbygning, hvorfor du vil få rig mulighed for at være med til at skabe et bæredygtigt og dynamisk team på 5 medarbejdere.

Teamet er placeret i Borgerservice og samarbejder tæt med andre teams i Borgerservice og resten af kommunen. Borgerservice er borgernes indgang til det offentlige. Vores opgaver består i at betjene borgernes personlige, telefoniske og skriftlige henvendelser indenfor de fleste borgerrelaterede områder.



Hvem er du?
Du er en erfaren sagsbehandler og stærk i lovgivning på forsørgelsesområdet. Du har lyst til daglige opgaver om bevilling og udbetaling af ydelser. Du går rundt med en lille talknuser gemt i maven og har overblik over tal og systemer. Du er robust og rummelig, og du har mod på at takle svære situationer i forhold til borgerne, ligesom du ikke er bange for at skulle arbejde med mange forskellige opgaver.

Vi ser gerne, at du har erfaring med nedenstående opgaver, men er der enkelte opgaver, som du ikke har arbejdet med før, skal det ikke afholde dig fra at søge stillingen.

Dine arbejdsopgaver
Dine primære arbejdsopgaver er at administrere Lov om aktiv socialpolitik og anden lovgivning i forhold til de tilknyttede forsørgelsesydelser og enkeltydelser. Derudover ydes borgerne personlig såvel som telefonisk social råd og vejledning, ligesom vi koordinerer og henviser til tværfaglig indsatser, hvor det skønnes nødvendigt. Da Ydelsesteamet både arbejder indenfor Lov om aktiv socialpolitik og Lov om social pension kommer du også til at løse opgaver, hvor der er overlap eller synergier imellem de to områder.

Dine opgaver vil primært dreje sig om følgende:
  • Behandling af kontanthjælpssager, uddannelseshjælp, integrationsydelse og ledighedsydelse og herunder også § 34
  • Behandling af enkeltydelser § 81, 82, 82A, 83, 85 samt enkeltydelser efter integrationsloven
  • Sikkerhedsstillelser
  • Danskbonus
  • Adviser i KMD Aktiv og KMD Sag
  • Økonomisk beregning i.f.t. tildeling af boliger fra Akutlisten
  • Afstemning af fejllister fra KMD Udbetaling og KMD Aktiv
  • Behandling af sanktioner
  • Administrationssager
  • Indberetning af lønsedler ifm. 225 timers reglen
  • Telefon-, mail- og borgerbetjening, samt hjælp til samarbejdspartnere
  • Yde helhedsorienteret sagsbehandling i form af råd og vejledning
  • Klagebehandling
Som medarbejder i Borgerservice forventer vi, at du:
  • Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund som kontoruddannet, socialrådgiver eller tilsvarende
  • Er teamplayer, men samtidig kan arbejde selvstændigt og tage ansvar
  • Er udadvendt, fleksibel, serviceminded, refleksiv og lærenem
  • Kan kommunikere i en god og imødekommende tone, også i svære situationer
  • Har gode skriftlige kompetencer og sætter en ære i at skrive en god afgørelse
  • Er a°ben og fordomsfri samt vil indgå° i mange tværgående samarbejdsrelationer
  • Har en positiv og optimistisk tilgang til skiftende omstændigheder og løbende forandringer, samt godt humør
  • Har erfaring med brug af diverse IT-systemer, herunder bl.a. KMD-fagsystemer, journal- og dokumenthåndteringssystemer

Vi tilbyder
Hørsholm Kommune er en innovativ kommune, der sætter fokus pa°, at den enkelte bidrager med gode ideer og løsninger. Vi værdsætter et godt og uhøjtideligt arbejdsfællesskab, hvor den enkelte får rum til at udfolde sine kompetencer med kerneopgaven i fokus.
Herudover tilbyder vi et fleksibelt og udviklingsorienteret arbejdsmiljø, hvor vi vægter at opgaverne løses i fællesskab. Vi har et højt fagligt niveau for øje, og vi brænder for at gøre en forskel. Der er højt til loftet, tonen er uformel, og der er plads til masser af smil og grin.
Derudover har vi gode personaleordninger, lige fra gode kantineforhold til stor fleksibilitet mht. arbejdstid.

Praktisk information: Der er gode transportforhold til dit arbejdssted. Hørsholm Rådhus ligger tæt pa° Helsingør motorvej og ca.
10 min. gang fra Kokkedal Station, som er trafikknudepunkt for både busser og tog.
Lønindplacering vil ske efter gældende overenskomst og pa° baggrund af erfaringer og kvalifikationer.

Mere viden
Stillingerne er på 37 timer ugentligt med tiltrædelse pr. 1. august 2019 eller snarest muligt.
Du er velkommen til at kontakte Centerchef for Borgerservice, IT og Digitalisering, Sune Johansson på telefon 4849 3060, hvis du vil vide mere om stillingerne.

Søg sådan
Brug link ’Søg jobbet’ for at søge stillingerne eller søg via www.horsholm.dk/job, så vi har din ansøgning senest d. 30. maj 2019. Du vil blive bedt om kontaktoplysninger og om at uploade CV og ansøgning.
Der vil løbende blive indkaldt til samtaler og ansættelser sker, så snart vi har fundet vores nye kolleger.

Hørsholm Kommune, RådhusetHørsholm2019-04-30T00:00:002019-05-30T00:00:00
330009925Takeaway AttendantRobot We are in need of takeaway attendants who can do the following jobs: Take orders Keep the takeaway tidy Packing take-away orders Small kitchen floor jobs Serving You are: Service minded Speaks and writes english Mature and responsible Willing and able to work full time Willing to work during evenings and weekends We offer: Flexible working hours Stable job Good and democratic working environment Paid breaks A helpful team Getting to know about the Indian kitchen Friendly very civilized customers Freedom with responsibility We will arrange your Hygiene Certificate if needed. IMPORTANT !! PLEASE ONLY APPLY via our website by clicking on this link: https: www.bindia.dk jobs2.html

We are in need of takeaway attendants who can do the following jobs:

  • Take orders
  • Keep the takeaway tidy
  • Packing take-away orders
  • Small kitchen & floor jobs
  • Serving 

You are:

  • Service minded 
  • Speaks and writes english 
  • Mature and responsible
  • Willing and able to work full time
  • Willing to work during evenings and weekends

We offer:

  • Flexible working hours
  • Stable job
  • Good and democratic working environment
  • Paid breaks
  • A helpful team
  • Getting to know about the Indian kitchen
  • Friendly & very civilized customers
  • Freedom with responsibility

 We will arrange your Hygiene Certificate if needed.

 IMPORTANT !! PLEASE ONLY APPLY via our website by clicking on this link:

https://www.bindia.dk/jobs2.html

BINDIA ApSKgs. Lyngby2019-04-23T00:00:002019-06-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Grøn vedligeholdelses medarbejder til Århus området

FreelanceVikar IVS

Aarhus C
For kunde søges:Grøn vedligeholdelses medarbejder til Århus områdetVikariatet er et længere varende vikariat. Løn efter gældende overenskomst.Profil: Erfaring er en fordel, men ikke et krav. Egen bil og kørekort er en fordel, men ikke et krav. Sprog...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:10. juli 2019

Grøn virksomhed med babyprodukter søger struktureret hoved til logistik- og lagerstyring

ECOBABY ApS

Birkerød
Kan du holde styr på det praktiske i en lille verdensomspændende virksomhed med stor eksport pakke ordre, lave følgesedler shippingdokumenter, organisere og opretholde systemer og orden, planlægge både på kort og lang sigt og lave kaffe - kort sagt ...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:24. maj 2019

Målemedhjælp

Landinspektørfirmaet Hyldegaard I/S

Allerød
Har du lyst til frisk luft ? Målemedhjælp søges til at assistere ved opmålinger og afsætninger. Arbejdet foregår udendørs i al slags vejr, og kræver en vis robusthed. Andet forefaldende arbejde vil også forekomme. Timetallet vil variere, men forvent...
Indrykket:7. maj 2019
Udløbsdato:9. juni 2019

Sagsbehandlere til forsørgelsesydelser i Hørsholm Kommune

Hørsholm Kommune, Rådhuset

Hørsholm
Er du en erfaren sagsbehandler med viden om lovgivning på forsørgelsesområdet? Brænder du for at arbejde med mennesker og gøre en forskel, og trives du med pionerånden i et nystartet team? Så er det er det lige dig, vi leder efter. Ydelsesteamet i H...
Indrykket:30. april 2019
Udløbsdato:30. maj 2019

Takeaway Attendant

BINDIA ApS

Kgs. Lyngby
We are in need of takeaway attendants who can do the following jobs: Take orders Keep the takeaway tidy Packing take-away orders Small kitchen floor jobs Serving You are: Service minded Speaks and writes english Mature and responsible Willing and ab...
Indrykket:23. april 2019
Udløbsdato:15. juni 2019