Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lyng Dal Hotel og Restaurant i Gl. rye søger rengørringshjælp

Lyng Dal Hotel og Restaurant i Gl. rye søger rengørringshjælp

 

 

Lyng Dal Hotel og Restaurant er en lille familierestaurant med 9 værelser.

Vi lægger vægt på høj kvalitet og på at yde en god service, så gæsterne slapper af og føler sig hjemme.

Vi søger en der kan rengøre vores værelser og hjælpe til med lidt af hvert. Det er skiftende arbejdstider, hverdage og weekender på timebasis ca. 20 timer om ugen, men det kan varierer.

 

Ansøgninger modtages på mail lyngdal@lyngdal-hotel.dk

 

Se mere på www.lyngdal-hotel.dk

 

Tiltrædelse : Snarest

 

Er du interesseret, er du velkommen til at kontakte

Anita Ibsen eller Nicolaj Gadebæk på 86898269


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330094587Phoenix-e177dfd612019-09-24T00:00:00Lyng Dal Hotel og Restaurant i Gl. rye søger rengørringshjælp

Lyng Dal Hotel og Restaurant i Gl. rye søger rengørringshjælp

 

 

Lyng Dal Hotel og Restaurant er en lille familierestaurant med 9 værelser.

Vi lægger vægt på høj kvalitet og på at yde en god service, så gæsterne slapper af og føler sig hjemme.

Vi søger en der kan rengøre vores værelser og hjælpe til med lidt af hvert. Det er skiftende arbejdstider, hverdage og weekender på timebasis ca. 20 timer om ugen, men det kan varierer.

 

Ansøgninger modtages på mail lyngdal@lyngdal-hotel.dk

 

Se mere på www.lyngdal-hotel.dk

 

Tiltrædelse : Snarest

 

Er du interesseret, er du velkommen til at kontakte

Anita Ibsen eller Nicolaj Gadebæk på 86898269

2019-11-16T00:51:44.623 Lyng Dal Hotel og Restaurant i Gl. rye søger rengørringshjælp Lyng Dal Hotel og Restaurant er en lille familierestaurant med 9 værelser. Vi lægger vægt på høj kvalitet og på at yde en god service, så gæsterne slapper af og føler sig hjemme. Vi søger en der kan rengøre vores værelser og hjælpe til med lidt af hvert. Det er skiftende arbejdstider, hverdage og weekender på timebasis ca. 20 timer om ugen, men det kan varierer. Ansøgninger modtages på mail lyngdal@lyngdal-hotel.dk Se mere på www.lyngdal-hotel.dk Tiltrædelse : Snarest Er du interesseret, er du velkommen til at kontakte Anita Ibsen eller Nicolaj Gadebæk på 8689826911jobnete177dfd6100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-11-15T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3617366Lyng Dal Hotel og Restaurant I/S11Ryesgade 338680RyDKDanmark0
lyngdal@lyngdal-hotel.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent827000JobNet5047999504799910020-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e177dfd6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e177dfd6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e177dfd6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e177dfd6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/11.jpgLyng Dal Hotel og Restaurant i Gl. rye søger rengørringshjælp12008011Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration362836722lyngdal@lyngdal-hotel.dklyngdal@lyngdal-hotel.dkDKDanmarkDKDanmark330122058Pilebakken søger 4 faste social/sundhedsfaglige medarbejdereBasic Pilebakken søger 4 faste social sundhedsfaglige medarbejderePilebakken er et døgndækket socialpsykiatrisk botilbud for mennesker der i kortere eller længere periode har brug for en specialiseret indsats i et rummende og omsorgsgivende miljø.De fleste af Pilebakkens 33 beboere er 50 år og er præget af symptomer beskrevet i diagnoser som skizofreni, demens, misbrug og personlighedsforstyrrelser. Tiltrædelse: 1. januar 2020Arbejdstid: 32 37 timer ugentligt, arbejde hver 2. eller 3. weekend.En forudsætning for ansættelse er, at du har en faglig baggrund som eks. social- og sundhedsassistent, pædagog eller anden social sundhedsfaglig uddannelse. Som medarbejder kan du se dig i et arbejde der: - kræver direkte pleje omsorgsopgaver og- evne og vilje til i dagligdagen at reflektere over egen praksis i relations arbejdet med beboerne- Erfaring med komplekse psykiske sygdomme kendskab til frontallap demens.- Evne til at bevare ro og overblik, også i pressede situationer.- Engagement og parathed til personlig og faglig udvikling.- kræver fleksibilitet i forhold til løsninger på tværs af hele botilbuddetVi tilbyder:- Introduktion og vejledning.- Spændende udfordringer på en dynamisk arbejdsplads, som vægter faglig kvalitet og kompetenceudvikling.- Mulighed for udfoldelse af personlige og faglige kompetencer i et tværfagligt team - Gode kolleger med lyst til samarbejde og udvikling.- Indflydelse på egen arbejdstidsplan.- Faste teamdage og gruppesupervision.Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.Ved ansættelse indhentes straffeattest, hvilket accepteres elektronisk.Ansættelsen er for sundhedspersonale betinget af tilfredsstillende autorisation.Ansøgning med bilag sendes senest 21.11.2019.Ansættelsessamtaler afholdes: løbendeDu kan hente yderligere oplysninger om Pilebakken på www.pilebakken.rm.dkeller hos koordinator Jette Klejs Petersen på tlf 2912 0421 eller afdelingsleder Jan Saaby på tlf 9117 5597Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Pilebakken søger 4 faste social/sundhedsfaglige medarbejdere
Pilebakken er et døgndækket socialpsykiatrisk botilbud for mennesker der i kortere eller længere periode har brug for en specialiseret indsats i et rummende og omsorgsgivende miljø.
De fleste af Pilebakkens 33 beboere er + 50 år og er præget af symptomer beskrevet i diagnoser som skizofreni, demens, misbrug og personlighedsforstyrrelser.
 

Tiltrædelse: 1. januar 2020
Arbejdstid: 32 – 37 timer/ugentligt, arbejde hver 2. eller 3. weekend.

En forudsætning for ansættelse er, at du har en faglig baggrund som eks. social- og sundhedsassistent, pædagog eller anden social/sundhedsfaglig uddannelse.
 

Som medarbejder kan du se dig i et arbejde der:
           - kræver direkte pleje omsorgsopgaver og
- evne og vilje til i dagligdagen at reflektere over egen praksis i relations    arbejdet med beboerne
- Erfaring med komplekse psykiske sygdomme/kendskab til frontallap demens.
- Evne til at bevare ro og overblik, også i pressede situationer.
- Engagement og parathed til personlig og faglig udvikling.
- kræver fleksibilitet i forhold til løsninger på tværs af hele botilbuddet

Vi tilbyder:
- Introduktion og vejledning.
- Spændende udfordringer på en dynamisk arbejdsplads, som vægter faglig kvalitet og kompetenceudvikling.
- Mulighed for udfoldelse af personlige og faglige kompetencer i et tværfagligt team
 - Gode kolleger med lyst til samarbejde og udvikling.
- Indflydelse på egen arbejdstidsplan.
- Faste teamdage og gruppesupervision.

Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

Ved ansættelse indhentes straffeattest, hvilket accepteres elektronisk.

Ansættelsen er for sundhedspersonale betinget af tilfredsstillende autorisation.

Ansøgning med bilag sendes senest 21.11.2019.
Ansættelsessamtaler afholdes: løbende

Du kan hente yderligere oplysninger om Pilebakken på www.pilebakken.rm.dk
eller hos koordinator Jette Klejs Petersen på tlf 2912 0421 eller afdelingsleder Jan Saaby på tlf 9117 5597



Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

ORS/Small/4656c6a5_logo.gifPilebakken, ØstThem2019-11-11T10:00:17.4132019-11-21T00:00:00
330125390Dygtig og selvstændig økonomimedarbejder til Område Vest, SeniorBasic Vi søger en dygtig og selvstændig økonomimedarbejder med interesse og erfaring i kommunal budgetopfølgning og prognosticering til en fast stilling på 37 timer ugentligt. Om jobbet Stillingen kræver et godt overblik, stor selvstændighed og stor ansvarlighed. Din primære opgave er at kunne udarbejde og følge op på prognoser og budgetter, samt at kunne trække statistikker og udarbejde opgørelser for derved at understøtte ledelsen i Område Vest. Der vil også i et vist omgang være opgaver med opfølgning og overblik over puljemidler. Kontering og bogføringsopgaver vil forekomme. Tiltrædelse 1. januar 2020. Vi forventer af dig At du har relevant faglig uddannelse, eksempelvis bachelor i offentlig administration med speciale i økonomi At du har erfaring fra lignende stilling i kommunal regi At du er meget ansvarsbevidst og ser sammenhænge i de komplekse opgaver, der er At du forstår vigtigheden i at have en økonomi i balance, og at du har mod til at sige, det du ser At du udarbejder prognoser og følger op på disse At du overholder deadlines At du har god talforståelse, logisk sans og arbejder struktureret At du er fleksibel og trives med en omskiftelig hverdag Vi tilbyder dig Et individuelt tilrettelagt introduktionsprogram Indflydelse på opgaveløsning og ansvar i forhold til kompetencer Indflydelse på egen arbejdstilrettelæggelse Afveksling og alsidighed i opgaver Gode kolleger og godt sammenhold, hvor vi hjælper hinanden og hvor humor er værdsat Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst for HK og lokal løn. Om os Administrationen i Område Vest har 5 medarbejdere og er placeret på Plejecenter Bakkegården, Teglgårdsvej 15, 3. sal, 7100 Vejle og understøtter de enkelte enheder med blandt andet løn og personaleadministration, bogholderifunktioner, økonomistyring blandt andet i form af budgetopfølgninger herunder prognosticering. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest den 24. november 2019. Det forventes at samtaler afholdes den 27. november 2019 fra kl. 12.00. Privat straffeattes Ved ansættelse i Senior skal der afleveres Privat straffeattest. Den kan hentes på www.borger.dk Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Vi søger en dygtig og selvstændig økonomimedarbejder med interesse og erfaring i kommunal budgetopfølgning og prognosticering til en fast stilling på 37 timer ugentligt.

Om jobbet
Stillingen kræver et godt overblik, stor selvstændighed og stor ansvarlighed. Din primære opgave er at kunne udarbejde og følge op på prognoser og budgetter, samt at kunne trække statistikker og udarbejde opgørelser for derved at understøtte ledelsen i Område Vest.

Der vil også i et vist omgang være opgaver med opfølgning og overblik over puljemidler. Kontering og bogføringsopgaver vil forekomme.

Tiltrædelse 1. januar 2020.

Vi forventer af dig

  • At du har relevant faglig uddannelse, eksempelvis bachelor i offentlig administration med speciale i økonomi
  • At du har erfaring fra lignende stilling i kommunal regi
  • At du er meget ansvarsbevidst og ser sammenhænge i de komplekse opgaver, der er
  • At du forstår vigtigheden i at have en økonomi i balance, og at du har mod til at sige, det du ser
  • At du udarbejder prognoser og følger op på disse
  • At du overholder deadlines
  • At du har god talforståelse, logisk sans og arbejder struktureret
  • At du er fleksibel og trives med en omskiftelig hverdag

Vi tilbyder dig

  • Et individuelt tilrettelagt introduktionsprogram
  • Indflydelse på opgaveløsning og ansvar i forhold til kompetencer
  • Indflydelse på egen arbejdstilrettelæggelse
  • Afveksling og alsidighed i opgaver
  • Gode kolleger og godt sammenhold, hvor vi hjælper hinanden og hvor humor er værdsat

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst for HK og lokal løn.

Om os
Administrationen i Område Vest har 5 medarbejdere og er placeret på Plejecenter Bakkegården, Teglgårdsvej 15, 3. sal, 7100 Vejle og understøtter de enkelte enheder med blandt andet løn og personaleadministration, bogholderifunktioner, økonomistyring blandt andet i form af budgetopfølgninger herunder prognosticering.

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest den 24. november 2019.
Det forventes at samtaler afholdes den 27. november 2019 fra kl. 12.00.

Privat straffeattes
Ved ansættelse i Senior skal der afleveres Privat straffeattest. Den kan hentes på www.borger.dk

Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”.

Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

ORS/Small/1c7cbc85_logo.pngOmråde Vest, Senior, Vejle KommuneVejle2019-11-15T15:01:28.9432019-11-24T00:00:00
330119618Medarbejdere til finisharbejde.Robot JB Elementmontage søger folk til betonelementfinish i Vejle. Vi søger medarbejdere med kendskab til at udføre finish på beton elementer Vi ønsker følgende egenskaber: -stabil -ansvarlig -tager imod udfordringer med et smil -arbejder selvstændig -flexibel -giver gerne en hånd med -gerne med håndværksmæssig baggrund -kørekort Vi er et elementmontage firma, vi har meget travlt og søger medarbejdere Arbejdstider: mandag til og med onsdag 7.00-18.00 og torsdag 7.00-14.30 Løn efter aftale Henvendelse: Jan Behnk 2446 0880

JB Elementmontage søger folk til betonelementfinish i Vejle. 

Vi søger medarbejdere med kendskab til at udføre finish på beton elementer 

Vi ønsker følgende egenskaber:

-stabil

-ansvarlig

-tager imod udfordringer med et smil

-arbejder selvstændig

-flexibel

-giver gerne en hånd med

-gerne med håndværksmæssig baggrund

-kørekort

Vi er et elementmontage firma, vi har meget travlt og søger medarbejdere

Arbejdstider: mandag til og med onsdag 7.00-18.00 og torsdag 7.00-14.30

Løn efter aftale

Henvendelse:

Jan Behnk

2446 0880

JB-ELEMENTMONTAGE ApSSkive2019-11-07T00:00:002019-12-31T00:00:00
330115305Intern og ekstern montageRobot Crocus søger en medarbejder, der kan bidrage konstruktivt og loyalt til at producere maskiner og anlæg for vores kunder. Som intern og ekstern montage arbejder har du erfaring med: Montage opgaver af forskellig art. Tegningsforståelse. Vi stiller følgende krav til dine faglige og personlige kompetencer: Er med til at gå foran, når opgaverne skal løses. Kan overholde deadlines. Kan holde hovedet koldt og bevare overblikket. Omhyggelig, kvalitetsbevidst og sikrer levering til tiden. Bidrager positivt til et godt arbejdsklima med konstruktiv dialog. Omstillingsparat og klar på nye opgaver. Erfaring med PC og Office programmer foretrækkes. Erfaring fra lignede stilling foretrækkes. Vi tilbyder: Nødvendig oplæring. Faglige udfordringer med forskellige opgaver. Ordnede forhold med kolleger, der brænder for at gøre en positiv forskel. Løn efter kvalifikationer. Ansøgning og CV sendes til Crocus på go@crocus.dk Virksomheden: Crocus er etableret i 1989 og er en ejerledet virksomhed med egenproduktion. Du kan læse mere om Crocus på www.crocus.dk

Crocus søger en medarbejder, der kan bidrage konstruktivt og loyalt til at producere maskiner og anlæg for vores kunder.

Som intern og ekstern montage arbejder har du erfaring med:

  • Montage opgaver af forskellig art.
  • Tegningsforståelse.

Vi stiller følgende krav til dine faglige og personlige kompetencer:

  • Er med til at gå foran, når opgaverne skal løses.
  • Kan overholde deadlines.
  • Kan holde hovedet koldt og bevare overblikket.
  • Omhyggelig, kvalitetsbevidst og sikrer levering til tiden.
  • Bidrager positivt til et godt arbejdsklima med konstruktiv dialog.
  • Omstillingsparat og klar på nye opgaver.
  • Erfaring med PC og Office programmer foretrækkes.
  • Erfaring fra lignede stilling foretrækkes.

Vi tilbyder:

  • Nødvendig oplæring.
  • Faglige udfordringer med forskellige opgaver.
  • Ordnede forhold med kolleger, der brænder for at gøre en positiv forskel.
  • Løn efter kvalifikationer.

Ansøgning og CV sendes til Crocus på go@crocus.dk

 

Virksomheden:

Crocus er etableret i 1989 og er en ejerledet virksomhed med egenproduktion.

Du kan læse mere om Crocus på www.crocus.dk

Crocus v/Ejvind MøllerRanders SØ2019-10-31T00:00:002019-12-24T00:00:00
330123388Borups Pakkeri i Randers-Medarbejder til pakkeopgaverRobot Har du lyst til at arbejde hos Borups Pakkeri i Randers med forskillige pakkeopgaver? Så er det måske lige dig, vi har brug for. Finder du jobbet interessant og spændende, skal du ikke tøve med at kontakte os via dette link https: klapjob.dk Det er en forudsætning for at kunne komme i betragtning til jobbet, at man er tilkendt førtidspension. Jobbet er særligt designet og tilpasset til mennesker med kognitive handicap. Ansøgere som ikke er målgruppen, vil derfor ikke kunne forvente svar på deres henvendelser. Arbejdsopgaverne kan være: Påsætning af labels Ompakning Samle legetøj og lignende Opsætning af displays mm. Du skal være: Motiveret for at arbejde i et pakkeri Selvstændig og stabil Selv være i stand til at komme på arbejde Være engageret i dit arbejde Være god til at lytte Være god til at holde orden Møde til tiden Der er mulighed for vekslende arbejdsstillinger og eventuelle skånehensyn imødekommes. Stillingen hos Borups Pakkeri i Randers er på deltid, og det ugentlige timetal og arbejdstiden aftales nærmere. Før ansættelsen skal der fremvises straffeattest. Stillingen i Borups Pakkeri er slået op i samarbejde med KLAPjob og vil blive besat i samarbejde med KLAPjobs jobkonsulent.

Har du lyst til at arbejde hos Borups Pakkeri i Randers med forskillige pakkeopgaver? Så er det måske lige dig, vi har brug for.

Finder du jobbet interessant og spændende, skal du ikke tøve med at kontakte os via dette link https://klapjob.dk/

Det er en forudsætning for at kunne komme i betragtning til jobbet, at man er tilkendt førtidspension. Jobbet er særligt designet og tilpasset til mennesker med kognitive handicap. Ansøgere som ikke er målgruppen, vil derfor ikke kunne forvente svar på deres henvendelser.

Arbejdsopgaverne kan være:

  • Påsætning af labels
  • Ompakning
  • Samle legetøj og lignende
  • Opsætning af displays mm.

Du skal være:

  • Motiveret for at arbejde i et pakkeri
  • Selvstændig og stabil 
  • Selv være i stand til at komme på arbejde 
  • Være engageret i dit arbejde 
  • Være god til at lytte 
  • Være god til at holde orden 
  • Møde til tiden

Der er mulighed for vekslende arbejdsstillinger og eventuelle skånehensyn imødekommes.

Stillingen hos Borups Pakkeri i Randers er på deltid, og det ugentlige timetal og arbejdstiden aftales nærmere.

Før ansættelsen skal der fremvises straffeattest.

Stillingen i Borups Pakkeri er slået op i samarbejde med KLAPjob og vil blive besat i samarbejde med KLAPjobs jobkonsulent.

KLAPjobRanders C2019-11-12T00:00:002019-12-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Pilebakken søger 4 faste social/sundhedsfaglige medarbejdere

Pilebakken, Øst

Them
Pilebakken søger 4 faste social sundhedsfaglige medarbejderePilebakken er et døgndækket socialpsykiatrisk botilbud for mennesker der i kortere eller længere periode har brug for en specialiseret indsats i et rummende og omsorgsgivende miljø.De flest...
Indrykket:11. november 2019
Udløbsdato:21. november 2019

Dygtig og selvstændig økonomimedarbejder til Område Vest, Senior

Område Vest, Senior, Vejle Kommune

Vejle
Vi søger en dygtig og selvstændig økonomimedarbejder med interesse og erfaring i kommunal budgetopfølgning og prognosticering til en fast stilling på 37 timer ugentligt. Om jobbet Stillingen kræver et godt overblik, stor selvstændighed og stor ansva...
Indrykket:15. november 2019
Udløbsdato:24. november 2019

Medarbejdere til finisharbejde.

JB-ELEMENTMONTAGE ApS

Skive
JB Elementmontage søger folk til betonelementfinish i Vejle. Vi søger medarbejdere med kendskab til at udføre finish på beton elementer Vi ønsker følgende egenskaber: -stabil -ansvarlig -tager imod udfordringer med et smil -arbejder selvstændig -fle...
Indrykket:7. november 2019
Udløbsdato:31. december 2019

Intern og ekstern montage

Crocus v/Ejvind Møller

Randers SØ
Crocus søger en medarbejder, der kan bidrage konstruktivt og loyalt til at producere maskiner og anlæg for vores kunder. Som intern og ekstern montage arbejder har du erfaring med: Montage opgaver af forskellig art. Tegningsforståelse. Vi stiller fø...
Indrykket:31. oktober 2019
Udløbsdato:24. december 2019

Borups Pakkeri i Randers-Medarbejder til pakkeopgaver

KLAPjob

Randers C
Har du lyst til at arbejde hos Borups Pakkeri i Randers med forskillige pakkeopgaver? Så er det måske lige dig, vi har brug for. Finder du jobbet interessant og spændende, skal du ikke tøve med at kontakte os via dette link https: klapjob.dk Det er ...
Indrykket:12. november 2019
Udløbsdato:10. december 2019