Lytzen IT søger en erfaren og selvstændig O365 konsulent

På grund af fortsat vækst i vores forretning søger vi en erfaren O365 konsulent. Arbejdsopgaverne er opsætning, drift og vedligehold af Microsoft baserede løsninger hos vore mange kunder.

Har du en bred infrastruktur baggrund og solid erfaring med enterprise-miljøer, herunder design og implementering af nye løsninger? Brænder du for ny teknologi, og er det naturligt for dig at holde dig opdateret på den teknologiske udvikling? Kan du svare ja, er du måske vores nye kollega.

 

Du bliver en nøgleressource i en række spændende projekter, hvor du tager et aktivt ansvar for behovsafdækning, kravspecificering, design og implementering.

 

For at komme i betragtning til stillingen er det essentielt, at du har en solid erfaring med Enterprise-miljøer og stærke faglige kompetencer på infrastruktur- og cloud teknologi.

 

Faglige kvalifikationer

Vi forventer at du har mindst 3 års erfaring fra en lignende stilling, og at du har faglige kompetencer indenfor flere af følgende områder:

 

  • Cloud – MS Azure, O365, Azure AD
  • Microsoft – Windows Server, Active Directory, Exchange Server
  • Virtualiseringsplatforme – VMware
  • Overvågning – Azure Monitor
  • Andet – PowerShell
  • Microsoft licensering – Datacenter og Azure

 

Personlige kvalifikationer:

Som person er du positiv og udadvendt. Du er analytisk stærk, metodisk, god til at skabe overblik og struktur over dine arbejdsopgaver. Du værdsætter at være i et team, hvor sparring, gensidig respekt og tillid er grundstenene til at skabe nye løsninger. I jobbet vil du få en bred kontaktflade, hvorfor det er vigtigt, at du er en god kommunikator, der forstår at skabe relationer.

 

Vi tilbyder dig:

Du bliver en del af et dynamisk team, hvor der er plads til personlighed og hvor vi alle har en uformel omgangstone med respekt for hinanden uanset placering i organisationen.

 

For den rette kandidat er der stor mulighed for personlig udvikling gennem sparring og en personlig uddannelsesplan, samt meget stor indflydelse på jobbets indhold.

Du vil arbejde med udgangspunkt fra et af vore kontorer i Jylland (Hjørring/Aalborg).

 

Vi tilbyder en attraktiv lønpakke, der forhandles individuelt, som kunne indeholde: Løn, pension, sundhedsforsikring mv.

 

Hvem er vi:

Lytzen IT A/S er en infrastrukturleverandør med nordjyske rødder og værdier. Vi arbejder meget med Cloud-løsninger leveret ud fra vores datacentre i henholdsvis Danmark, Holland og England forbundet med eget MPLS-netværk med POP’s i flere europæiske lande.

 

Lytzen IT beskæftiger ca. 70 medarbejdere.

 

For yderligere information

Kontakt driftschef Frank Hejselbæk på telefon 8832 8746 eller e-mail: fhe@lytzenit.dk.

 

Stillingstype:            Fuldtid

Arbejdssted:             Hjørring/Aalborg

Kontaktperson:         Driftschef Frank Hejselbæk

Ansøgning & CV       

sendes til:                  job@lytzenit.dk

Ansøgningsfrist:        fredag d. 21. juni 2019.

Tiltrædelse:               Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt, og behandler ansøgninger                                    løbende.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032238Phoenix-ea751a2612019-05-27T00:00:00Lytzen IT søger en erfaren og selvstændig O365 konsulent

På grund af fortsat vækst i vores forretning søger vi en erfaren O365 konsulent. Arbejdsopgaverne er opsætning, drift og vedligehold af Microsoft baserede løsninger hos vore mange kunder.

Har du en bred infrastruktur baggrund og solid erfaring med enterprise-miljøer, herunder design og implementering af nye løsninger? Brænder du for ny teknologi, og er det naturligt for dig at holde dig opdateret på den teknologiske udvikling? Kan du svare ja, er du måske vores nye kollega.

 

Du bliver en nøgleressource i en række spændende projekter, hvor du tager et aktivt ansvar for behovsafdækning, kravspecificering, design og implementering.

 

For at komme i betragtning til stillingen er det essentielt, at du har en solid erfaring med Enterprise-miljøer og stærke faglige kompetencer på infrastruktur- og cloud teknologi.

 

Faglige kvalifikationer

Vi forventer at du har mindst 3 års erfaring fra en lignende stilling, og at du har faglige kompetencer indenfor flere af følgende områder:

 

  • Cloud – MS Azure, O365, Azure AD
  • Microsoft – Windows Server, Active Directory, Exchange Server
  • Virtualiseringsplatforme – VMware
  • Overvågning – Azure Monitor
  • Andet – PowerShell
  • Microsoft licensering – Datacenter og Azure

 

Personlige kvalifikationer:

Som person er du positiv og udadvendt. Du er analytisk stærk, metodisk, god til at skabe overblik og struktur over dine arbejdsopgaver. Du værdsætter at være i et team, hvor sparring, gensidig respekt og tillid er grundstenene til at skabe nye løsninger. I jobbet vil du få en bred kontaktflade, hvorfor det er vigtigt, at du er en god kommunikator, der forstår at skabe relationer.

 

Vi tilbyder dig:

Du bliver en del af et dynamisk team, hvor der er plads til personlighed og hvor vi alle har en uformel omgangstone med respekt for hinanden uanset placering i organisationen.

 

For den rette kandidat er der stor mulighed for personlig udvikling gennem sparring og en personlig uddannelsesplan, samt meget stor indflydelse på jobbets indhold.

Du vil arbejde med udgangspunkt fra et af vore kontorer i Jylland (Hjørring/Aalborg).

 

Vi tilbyder en attraktiv lønpakke, der forhandles individuelt, som kunne indeholde: Løn, pension, sundhedsforsikring mv.

 

Hvem er vi:

Lytzen IT A/S er en infrastrukturleverandør med nordjyske rødder og værdier. Vi arbejder meget med Cloud-løsninger leveret ud fra vores datacentre i henholdsvis Danmark, Holland og England forbundet med eget MPLS-netværk med POP’s i flere europæiske lande.

 

Lytzen IT beskæftiger ca. 70 medarbejdere.

 

For yderligere information

Kontakt driftschef Frank Hejselbæk på telefon 8832 8746 eller e-mail: fhe@lytzenit.dk.

 

Stillingstype:            Fuldtid

Arbejdssted:             Hjørring/Aalborg

Kontaktperson:         Driftschef Frank Hejselbæk

Ansøgning & CV       

sendes til:                  job@lytzenit.dk

Ansøgningsfrist:        fredag d. 21. juni 2019.

Tiltrædelse:               Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt, og behandler ansøgninger                                    løbende.

På grund af fortsat vækst i vores forretning søger vi en erfaren O365 konsulent. Arbejdsopgaverne er opsætning, drift og vedligehold af Microsoft baserede løsninger hos vore mange kunder. Har du en bred infrastruktur baggrund og solid erfaring med enterprise-miljøer, herunder design og implementering af nye løsninger? Brænder du for ny teknologi, og er det naturligt for dig at holde dig opdateret på den teknologiske udvikling? Kan du svare ja, er du måske vores nye kollega. Du bliver en nøgleressource i en række spændende projekter, hvor du tager et aktivt ansvar for behovsafdækning, kravspecificering, design og implementering. For at komme i betragtning til stillingen er det essentielt, at du har en solid erfaring med Enterprise-miljøer og stærke faglige kompetencer på infrastruktur- og cloud teknologi. Faglige kvalifikationer Vi forventer at du har mindst 3 års erfaring fra en lignende stilling, og at du har faglige kompetencer indenfor flere af følgende områder: Cloud MS Azure, O365, Azure AD Microsoft Windows Server, Active Directory, Exchange Server Virtualiseringsplatforme VMware Overvågning Azure Monitor Andet PowerShell Microsoft licensering Datacenter og Azure Personlige kvalifikationer: Som person er du positiv og udadvendt. Du er analytisk stærk, metodisk, god til at skabe overblik og struktur over dine arbejdsopgaver. Du værdsætter at være i et team, hvor sparring, gensidig respekt og tillid er grundstenene til at skabe nye løsninger. I jobbet vil du få en bred kontaktflade, hvorfor det er vigtigt, at du er en god kommunikator, der forstår at skabe relationer. Vi tilbyder dig: Du bliver en del af et dynamisk team, hvor der er plads til personlighed og hvor vi alle har en uformel omgangstone med respekt for hinanden uanset placering i organisationen. For den rette kandidat er der stor mulighed for personlig udvikling gennem sparring og en personlig uddannelsesplan, samt meget stor indflydelse på jobbets indhold. Du vil arbejde med udgangspunkt fra et af vore kontorer i Jylland (Hjørring Aalborg). Vi tilbyder en attraktiv lønpakke, der forhandles individuelt, som kunne indeholde: Løn, pension, sundhedsforsikring mv. Hvem er vi: Lytzen IT A S er en infrastrukturleverandør med nordjyske rødder og værdier. Vi arbejder meget med Cloud-løsninger leveret ud fra vores datacentre i henholdsvis Danmark, Holland og England forbundet med eget MPLS-netværk med POP s i flere europæiske lande. Lytzen IT beskæftiger ca. 70 medarbejdere. For yderligere information Kontakt driftschef Frank Hejselbæk på telefon 8832 8746 eller e-mail: fhe@lytzenit.dk. Stillingstype: Fuldtid Arbejdssted: Hjørring Aalborg Kontaktperson: Driftschef Frank Hejselbæk Ansøgning CV sendes til: job@lytzenit.dk Ansøgningsfrist: fredag d. 21. juni 2019. Tiltrædelse: Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt, og behandler ansøgninger løbende.11jobnetea751a26100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-22T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandHjørring3535692Lytzen IT a/s11Langagervej 19220Aalborg ØstDKDanmark0fhe@lytzenit.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent768044JobNet4995785499578510027-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ea751a26https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ea751a26https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ea751a26&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ea751a26&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT361932395Søren Ole Søndergaardfhe@lytzenit.dkDKDanmarkDKDanmark330044286IT-medarbejder til Frederikshavn Gymnasium og HFRobot IT-afdelingen på Frederikshavn Gymnasium søger en kompetent IT-supporter, med interesse for at deltage i den daglige drift og support af IT systemer, ansatte, studerende, lyd, lys og arrangementer. Du bliver en del af en IT-afdeling på 3 medarbejdere, 2 fastansatte og en lærling. Jobbet vil blandt andet omhandle: Support til ansatte og studerende. Konfiguration og administration af skolens IT-infrastruktur. Deltage i løbende forbedring af skolens kablede og trådløse system. Dokumentation og vejledninger. Klargøring og opsætning af pc er og mobile enheder etc. Deltage i udviklingsprojekter. Opsætning og styring af lyd og lys udstyr ved arrangementer. IT- afdelingen arbejder med teknologier inden for områderne: Vmware vCenter vSphere. HP netværksinfrastruktur. Cisco Meraki WiFi. Microsoft Windows Server op til 2019 samt Windows 7,8 og 10. Microsoft AD, Ubuntu ldap AD, Office 365, SQL, Apache2, Div Linux servere. Værktøjer som PDQ, PRTG, Freshdesk, Veeam, Kanbanflow, DokuWiki. Administrative systemer. Din baggrund: Stillingen kræver en person med følgende egenskaber. Du er serviceminded Du er god til at formidle viden og kan kommunikere på alle niveauer. Har en baggrund som IT-supporter eller anden relevant uddannelse, og gerne med lidt erfaring. Er engageret, løsnings og samarbejdsorienteret Og kan arbejde selvstændig og følge opgaverne til dørs. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelsen sker efter overenskomst, på fuld tid med tiltrædelse snarest muligt. Du bedes sende din ansøgning senest den 12. august 2019. Ansøgning markeres med IT-medarbejder og sendes til kontakt@frhavn-gym.dk, undlad venligst at angive personnummer. Eller adresse: Frederikshavn Gymnasium og hf Kærvej 1 9900 Frederikshavn Du er velkommen til af kontakte IT ansvarlig Anders Dahl på 40614872 eller på mail ad@frhavn-gym.dk hvis du vil vide mere om stillingen.

IT-afdelingen på Frederikshavn Gymnasium søger en kompetent IT-supporter, med interesse for at deltage i den daglige drift og support af IT systemer, ansatte, studerende, lyd, lys og arrangementer. Du bliver en del af en IT-afdeling på 3 medarbejdere, 2 fastansatte og en lærling.

Jobbet vil blandt andet omhandle:

  • Support til ansatte og studerende.
  • Konfiguration og administration af skolens IT-infrastruktur.
  • Deltage i løbende forbedring af skolens kablede og trådløse system.
  • Dokumentation og vejledninger.
  • Klargøring og opsætning af pc’er og mobile enheder etc.
  • Deltage i udviklingsprojekter.
  • Opsætning og styring af lyd og lys udstyr ved arrangementer.

IT- afdelingen arbejder med teknologier inden for områderne:

  • Vmware vCenter/vSphere.
  • HP netværksinfrastruktur.
  • Cisco Meraki WiFi.
  • Microsoft Windows Server op til 2019 samt Windows 7,8 og 10.
  • Microsoft AD, Ubuntu ldap AD, Office 365, SQL, Apache2, Div Linux servere.
  • Værktøjer som PDQ, PRTG, Freshdesk, Veeam, Kanbanflow, DokuWiki.
  • Administrative systemer.

Din baggrund:

Stillingen kræver en person med følgende egenskaber.

  • Du er serviceminded
  • Du er god til at formidle viden og kan kommunikere på alle niveauer.
  • Har en baggrund som IT-supporter eller anden relevant uddannelse, og gerne med lidt erfaring.
  • Er engageret, løsnings og samarbejdsorienteret
  • Og kan arbejde selvstændig og følge opgaverne til dørs.

Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker efter overenskomst, på fuld tid med tiltrædelse snarest muligt.

Du bedes sende din ansøgning senest den 12. august 2019. Ansøgning markeres med ”IT-medarbejder” og sendes til kontakt@frhavn-gym.dk, undlad venligst at angive personnummer. Eller adresse:
Frederikshavn Gymnasium og hf                         
Kærvej 1                         
9900 Frederikshavn

Du er velkommen til af kontakte IT ansvarlig Anders Dahl på 40614872 eller på mail ad@frhavn-gym.dk hvis du vil vide mere om stillingen.

FREDERIKSHAVN GYMNASIUM OG HFFrederikshavn2019-06-19T00:00:002019-08-11T00:00:00
330023567Tekniker/Software supporter søgesRobot VIRKSOMHED MTS Randers A S er en ingeniør- og handelsvirksomhed beliggende i Randers. MTS Randers A S beskæftiger sig med salg af en lang række produkter indenfor måleteknik samt softwareløsninger indenfor måle- og produktionsteknologi. Desuden leverer MTS Randers A S en række serviceydelser i forbindelse med måleteknologi. JOBBET Jobbet vil indeholde en bred vifte af opgaver, men med en naturlig sammenhæng. Eksempler på arbejdsopgaver: Udføre måleopgaver for kunder hos MTS Randers A S Udføre service- og kalibreringsopgaver hos kunder Udvikling af måleprogrammer og implementering heraf hos kunder Projektsamarbejde hos kunder På sigt ansvarlig for en række teknologi- og produktområder hos MTS Randers A S DINE FAGLIGE KOMPETENCER Vi har bl.a. følgende forventninger til din baggrund og faglige profil: Du har en relevant teknisk baggrund, som vi ser, kan være flere som f.eks. ingeniør, maskintekniker, måletekniker Vi lægger stor vægt på, at du har erfaring fra det måleteknologiske område. Læs om vores produkt-, teknologi-og softwareområder på vores website. Vi forventer, at du har erfaring på nogle af disse områder, men ikke nødvendigvis alle områder Software og programmering er i dag ofte en del af opgaven, du må derfor gerne have indsigt i disse områder Du har praktisk tilgang til opgaverne Sproglig skal du mestre engelsk Du har en rimelig køreafstand til virksomheden PERSONLIGE KOMPETENCER Vi lægger vægt på Du kan arbejde i en uformel organisation og samtidig være struktureret og sikre kvalitet Du er resultatorienteret og selvstændig Du har lidt pionerånd og ser muligheder, er proaktivt for at bidrage til virksomhedens udvikling Du kan håndtere mange bolde og er der også, når der behov for en ekstra indsats VI TILBYDER Et udfordrende og selvstændigt job En vigtig position med mulighed for at påvirke såvel din egen som virksomhedens udvikling En uformel virksomhed, som går efter fælles succes Løn efter kvalifikationer Du kan se mere om MTS Randers A S på www.mtsranders.dk. Såfremt du har spørgsmål angående stillingen, er du velkommen til at kontakte indehaver Jørgen Nielsen på tlf. 2811 8802.

VIRKSOMHED

MTS Randers A/S er en ingeniør- og handelsvirksomhed beliggende i Randers.

MTS Randers A/S beskæftiger sig med salg af en lang række produkter indenfor måleteknik samt softwareløsninger indenfor måle- og produktionsteknologi. Desuden leverer MTS Randers A/S en række serviceydelser i forbindelse med måleteknologi.

 

JOBBET
Jobbet vil indeholde en bred vifte af opgaver, men med en naturlig sammenhæng.

 

Eksempler på arbejdsopgaver:

 

  • Udføre måleopgaver for kunder hos MTS Randers A/S
  • Udføre service- og kalibreringsopgaver hos kunder
  • Udvikling af måleprogrammer og implementering heraf hos kunder
  • Projektsamarbejde hos kunder
  • På sigt ansvarlig for en række teknologi- og produktområder hos MTS Randers A/S

 

DINE FAGLIGE KOMPETENCER
Vi har bl.a. følgende forventninger til din baggrund og faglige profil:

 

  • Du har en relevant teknisk baggrund, som vi ser, kan være flere som f.eks. ingeniør, maskintekniker, måletekniker
  • Vi lægger stor vægt på, at du har erfaring fra det måleteknologiske område. Læs om vores produkt-, teknologi-og softwareområder på vores website. Vi forventer, at du har erfaring på nogle af disse områder, men ikke nødvendigvis alle områder
  • Software og programmering er i dag ofte en del af opgaven, du må derfor gerne have indsigt i disse områder

 

  • Du har praktisk tilgang til opgaverne
  • Sproglig skal du mestre engelsk
  • Du har en rimelig køreafstand til virksomheden



PERSONLIGE KOMPETENCER
Vi lægger vægt på

 

  • Du kan arbejde i en uformel organisation og samtidig være struktureret og sikre kvalitet
  • Du er resultatorienteret og selvstændig
  • Du har lidt pionerånd og ser muligheder, er proaktivt for at bidrage til virksomhedens udvikling
  • Du kan håndtere mange bolde og er der også, når der behov for en ekstra indsats

 

 

VI TILBYDER

  • Et udfordrende og selvstændigt job
  • En vigtig position med mulighed for at påvirke såvel din egen som virksomhedens udvikling
  • En uformel virksomhed, som går efter fælles succes
  • Løn efter kvalifikationer

 

 

Du kan se mere om MTS Randers A/S på www.mtsranders.dk. Såfremt du har spørgsmål angående stillingen, er du velkommen til at kontakte indehaver Jørgen Nielsen på tlf. 2811 8802.

MTS RANDERS A/SRanders C2019-06-03T00:00:002019-07-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

IT-medarbejder til Frederikshavn Gymnasium og HF

FREDERIKSHAVN GYMNASIUM OG HF

Frederikshavn
IT-afdelingen på Frederikshavn Gymnasium søger en kompetent IT-supporter, med interesse for at deltage i den daglige drift og support af IT systemer, ansatte, studerende, lyd, lys og arrangementer. Du bliver en del af en IT-afdeling på 3 medarbejder...
Indrykket:19. juni 2019
Udløbsdato:11. august 2019

Tekniker/Software supporter søges

MTS RANDERS A/S

Randers C
VIRKSOMHED MTS Randers A S er en ingeniør- og handelsvirksomhed beliggende i Randers. MTS Randers A S beskæftiger sig med salg af en lang række produkter indenfor måleteknik samt softwareløsninger indenfor måle- og produktionsteknologi. Desuden leve...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:8. juli 2019