Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Magleby Skolecenter søger socialrådgiver

Magleby skolecenter søger socialrådgiver eller socialformidler til en fuldtidsstilling


Magleby Skolecenter består af følgende enheder:

• Den Interne Skole for børn og unge i alderen 12-18 år. Specialundervisning og pædagogisk dagbehandling
• Særlig Tilrettelagt Ungdomsuddannelse (STU), jf. lov nr. 564 af 06/06/2007
• Opholdsstederne Søholt og Golfstrømmen, Socialpædagogiske opholdssteder for børn og unge i alderen 12-18 år. (Godkendt efter SEL §§ 66 stk. 1 nr. 5 og 107)
• Bostedet Magleby, der er botræning for unge i alderen 16-25 år. (Godkendt efter SEL §§ 66 stk. 1. nr. 5 og 107).

Vi er aktuelt ca. 80 elever og 100 ansatte fordelt på hele Magleby Skolecenter.


PÆDAGOGISK PROFIL

Magleby Skolecenter praktiserer den anerkendende og inkluderende pædagogik. Vi tager afsæt i den enkelte unges ressourcer og tilrettelægger undervisningen og det pædagogiske arbejde individuelt således, at den unge hurtigt får succesoplevelser.

 

MÅLGRUPPE

Alle unge er på forskellig måde socialt marginaliseret og i mange tilfælde stærkt truet i deres udvikling. Nogle er anbragt uden for hjemmet på vores bo – eller opholdssteder. Flere af de unge har diagnoser som f.eks. ADHD, Autisme eller OCD.

FUNKTIONER

  • Kontakt til de unges sagsbehandler herunder koordinering af status og opfølgningsmøder, udarbejdelse af ICS statusudtalelser samt underretninger/bekymringsskrivelser, ansøgninger om ekstra støtte med mere i samarbejde med lærere og pædagoger
  • Deltagelse i møder både på skole og opholdsstedsdel herunder UU- opfølgningsmøder samt udarbejdelse af referater herefter.
  • Deltagelse i det pædagogiske arbejde, forældredage, personalekonferencer med mere.
  • Deltagelse i personalemøder og supervision.
  • Ansøgninger om særlige beskæftigelsesindsatser og udarbejdelse af beskrivelser omkring den unge til jobcenter ect.
  • Støtte de unge i kontakten med offentlige myndigheder herunder støtte til diverse ansøgninger såsom indskudslån, ansøgninger om merudgifter, engangsydelse med mere
  • Tilbudsportalen, sikre at beskrivelser om bo - og opholdssteder er opdateret og retvisende
  • Tilsyn på § 103 og 104 herunder beskrivelse og udvikling af vores tilbud omkring beskyttet beskæftigelse samt samvær og aktivitetstilbud


DIN PERSONPROFIL
Relevant uddannelse som socialrådgiver eller socialformidler
Gode kommunikations – og formidlings evner, både skriftligt og mundtligt
Et positivt helhedsorienteret menneskesyn
Gerne erfaring med målgruppen
Gode samarbejdsevner og en motiverende, igangsættende tilgang til opgaverne
Trives med varieret arbejdsopgaver, og arbejdet med en virksomhed i udvikling

 

  • Ansøgningsfrist
    Den 23. februar 2018 kl. 12.00 - Ansøgninger bedes sendt til; Christa@magleby.dk 


Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte;
Skole- og opholdsstedsleder Ingolf Ingemann Damm telefonnummer. 4040 6676
Souschef Christa Jørgensen telefonnummer. 6014 9835


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329760824Phoenix-35718fc112018-02-13T17:02:58.950Magleby Skolecenter søger socialrådgiver

Magleby skolecenter søger socialrådgiver eller socialformidler til en fuldtidsstilling


Magleby Skolecenter består af følgende enheder:

• Den Interne Skole for børn og unge i alderen 12-18 år. Specialundervisning og pædagogisk dagbehandling
• Særlig Tilrettelagt Ungdomsuddannelse (STU), jf. lov nr. 564 af 06/06/2007
• Opholdsstederne Søholt og Golfstrømmen, Socialpædagogiske opholdssteder for børn og unge i alderen 12-18 år. (Godkendt efter SEL §§ 66 stk. 1 nr. 5 og 107)
• Bostedet Magleby, der er botræning for unge i alderen 16-25 år. (Godkendt efter SEL §§ 66 stk. 1. nr. 5 og 107).

Vi er aktuelt ca. 80 elever og 100 ansatte fordelt på hele Magleby Skolecenter.


PÆDAGOGISK PROFIL

Magleby Skolecenter praktiserer den anerkendende og inkluderende pædagogik. Vi tager afsæt i den enkelte unges ressourcer og tilrettelægger undervisningen og det pædagogiske arbejde individuelt således, at den unge hurtigt får succesoplevelser.

 

MÅLGRUPPE

Alle unge er på forskellig måde socialt marginaliseret og i mange tilfælde stærkt truet i deres udvikling. Nogle er anbragt uden for hjemmet på vores bo – eller opholdssteder. Flere af de unge har diagnoser som f.eks. ADHD, Autisme eller OCD.

FUNKTIONER

  • Kontakt til de unges sagsbehandler herunder koordinering af status og opfølgningsmøder, udarbejdelse af ICS statusudtalelser samt underretninger/bekymringsskrivelser, ansøgninger om ekstra støtte med mere i samarbejde med lærere og pædagoger
  • Deltagelse i møder både på skole og opholdsstedsdel herunder UU- opfølgningsmøder samt udarbejdelse af referater herefter.
  • Deltagelse i det pædagogiske arbejde, forældredage, personalekonferencer med mere.
  • Deltagelse i personalemøder og supervision.
  • Ansøgninger om særlige beskæftigelsesindsatser og udarbejdelse af beskrivelser omkring den unge til jobcenter ect.
  • Støtte de unge i kontakten med offentlige myndigheder herunder støtte til diverse ansøgninger såsom indskudslån, ansøgninger om merudgifter, engangsydelse med mere
  • Tilbudsportalen, sikre at beskrivelser om bo - og opholdssteder er opdateret og retvisende
  • Tilsyn på § 103 og 104 herunder beskrivelse og udvikling af vores tilbud omkring beskyttet beskæftigelse samt samvær og aktivitetstilbud


DIN PERSONPROFIL
Relevant uddannelse som socialrådgiver eller socialformidler
Gode kommunikations – og formidlings evner, både skriftligt og mundtligt
Et positivt helhedsorienteret menneskesyn
Gerne erfaring med målgruppen
Gode samarbejdsevner og en motiverende, igangsættende tilgang til opgaverne
Trives med varieret arbejdsopgaver, og arbejdet med en virksomhed i udvikling

 

  • Ansøgningsfrist
    Den 23. februar 2018 kl. 12.00 - Ansøgninger bedes sendt til; Christa@magleby.dk 


Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte;
Skole- og opholdsstedsleder Ingolf Ingemann Damm telefonnummer. 4040 6676
Souschef Christa Jørgensen telefonnummer. 6014 9835

2018-02-24T01:02:49.150 Magleby skolecenter søger socialrådgiver eller socialformidler til en fuldtidsstilling Magleby Skolecenter består af følgende enheder: Den Interne Skole for børn og unge i alderen 12-18 år. Specialundervisning og pædagogisk dagbehandling Særlig Tilrettelagt Ungdomsuddannelse (STU), jf. lov nr. 564 af 06 06 2007 Opholdsstederne Søholt og Golfstrømmen, Socialpædagogiske opholdssteder for børn og unge i alderen 12-18 år. (Godkendt efter SEL 66 stk. 1 nr. 5 og 107) Bostedet Magleby, der er botræning for unge i alderen 16-25 år. (Godkendt efter SEL 66 stk. 1. nr. 5 og 107). Vi er aktuelt ca. 80 elever og 100 ansatte fordelt på hele Magleby Skolecenter. P DAGOGISK PROFIL Magleby Skolecenter praktiserer den anerkendende og inkluderende pædagogik. Vi tager afsæt i den enkelte unges ressourcer og tilrettelægger undervisningen og det pædagogiske arbejde individuelt således, at den unge hurtigt får succesoplevelser. MÅLGRUPPE Alle unge er på forskellig måde socialt marginaliseret og i mange tilfælde stærkt truet i deres udvikling. Nogle er anbragt uden for hjemmet på vores bo eller opholdssteder. Flere af de unge har diagnoser som f.eks. ADHD, Autisme eller OCD. FUNKTIONER Kontakt til de unges sagsbehandler herunder koordinering af status og opfølgningsmøder, udarbejdelse af ICS statusudtalelser samt underretninger bekymringsskrivelser, ansøgninger om ekstra støtte med mere i samarbejde med lærere og pædagoger Deltagelse i møder både på skole og opholdsstedsdel herunder UU- opfølgningsmøder samt udarbejdelse af referater herefter. Deltagelse i det pædagogiske arbejde, forældredage, personalekonferencer med mere. Deltagelse i personalemøder og supervision. Ansøgninger om særlige beskæftigelsesindsatser og udarbejdelse af beskrivelser omkring den unge til jobcenter ect. Støtte de unge i kontakten med offentlige myndigheder herunder støtte til diverse ansøgninger såsom indskudslån, ansøgninger om merudgifter, engangsydelse med mere Tilbudsportalen, sikre at beskrivelser om bo - og opholdssteder er opdateret og retvisende Tilsyn på 103 og 104 herunder beskrivelse og udvikling af vores tilbud omkring beskyttet beskæftigelse samt samvær og aktivitetstilbud DIN PERSONPROFIL Relevant uddannelse som socialrådgiver eller socialformidler Gode kommunikations og formidlings evner, både skriftligt og mundtligt Et positivt helhedsorienteret menneskesyn Gerne erfaring med målgruppen Gode samarbejdsevner og en motiverende, igangsættende tilgang til opgaverne Trives med varieret arbejdsopgaver, og arbejdet med en virksomhed i udvikling Ansøgningsfrist Den 23. februar 2018 kl. 12.00 - Ansøgninger bedes sendt til Christa@magleby.dk Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Skole- og opholdsstedsleder Ingolf Ingemann Damm telefonnummer. 4040 6676 Souschef Christa Jørgensen telefonnummer. 6014 983511Jobnet35718fc1100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-23T00:00:0000110EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSlagelse3111027MAGLEBY SKOLECENTER11Søhusevej 794230SkælskørDKDanmark155.2218632011.30325060
christa@magleby.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent526003JobNet47722791000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=35718fc1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=35718fc1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=35718fc1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=35718fc1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/3.jpgMed et job indenfor Sundhed får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12007991Dansk3Læse/ tale346013Socialrådgiver10Sundhed11Socialvæsen353021790Christa Jørgensenchrista@magleby.dkDKDanmarkDKDanmark329920325Beskæftigelsesmedarbejder til UngehusRobot Beskæftigelsesmedarbejder med uddannelse som socialrådgiver eller socialformidler til myndighedsteamet i Ungeafdelingen.Vi søger en engageret kollega, der er uddannet socialrådgiver eller socialformidler, til vores team, der arbejder med de aktivitetsparate unge mellem 18-29 år. Der er tale om en fast stilling.Du skal være indstillet på, at bruge dig selv i forhold til den unge og samarbejdspartnere i et uformelt ungehus. Arbejdet udføres i øjenhøjde med den unge og andre samarbejdspartnere, da vi tror på at inddragelse i egen sag, bidrager positivt til progression, og at den unge på sigt påbegynder en uddannelse eller arbejde.I arbejdet med at bringe den unge tættere på uddannelse eller arbejde vil der, foruden mødet med den unge, være fokus på tværfagligt samarbejde, skriftligt arbejde, herunder udarbejdelse af rehabiliteringsplan, uddannelsesplaner og løbende dokumentation af arbejdet frem mod målet om, at den unge skal i uddannelse eller arbejde.Vi er et team, som har travlt og som ofte skal forholde sig til ændringer eller deltage i nye projekter for at udvikle os og skabe bedre resultater. Vi ønsker løbende at hæve det faglige niveau i teamet, og lære af vores erfaringer. Derfor er det helt naturligt for os at deltage i udviklingsarbejdet.Krav til digDu er uddannet socialrådgiver eller socialformidler og er god til at skabe relationer, og kan motivere unge til at se udviklingspotentialer. Du kan se muligheder - selv når den unge ikke kan - og kan dermed inddrage den unges ressourcer, så I sammen skaber de bedst mulige resultater.Vi kan tilbydeet introduktionsforløb individuelt tilpasset dine behovfokus på løbende uddannelse og opkvalificering af medarbejderneen uformel kollegial omgangstone, hvor faglig sparring i hverdagen vægtes højtet levende hus med et stort tværfagligt miljø og en masse unge mennesker.Løn- og ansættelsesvilkårDu vil blive ansat efter gældende overenskomst. Der vil endvidere blive indgået en personlig lønaftale med den forhandlingsberettigede organisation efter principperne om Ny Løn.Yderligere oplysningerHvis du vil vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakteafdelingsleder Zina Zvizdic på tlf.: 30 68 65 21Frist onsdag den 12. december 2018, kl. 12.00Samtalerne til stillingen forventes afholdt fredag den 14. december 2018.Beskæftigelsesmedarbejder med uddannelse som socialrådgiver eller socialformidler til myndighedsteamet i Ungeafdelingen.

Vi søger en engageret kollega, der er uddannet socialrådgiver eller socialformidler, til vores team, der arbejder med de aktivitetsparate unge mellem 18-29 år. Der er tale om en fast stilling.

Du skal være indstillet på, at bruge dig selv i forhold til den unge og samarbejdspartnere i et uformelt ungehus. Arbejdet udføres i øjenhøjde med den unge og andre samarbejdspartnere, da vi tror på at inddragelse i egen sag, bidrager positivt til progression, og at den unge på sigt påbegynder en uddannelse eller arbejde.

I arbejdet med at bringe den unge tættere på uddannelse eller arbejde vil der, foruden mødet med den unge, være fokus på tværfagligt samarbejde, skriftligt arbejde, herunder udarbejdelse af rehabiliteringsplan, uddannelsesplaner og løbende dokumentation af arbejdet frem mod målet om, at den unge skal i uddannelse eller arbejde.

Vi er et team, som har travlt og som ofte skal forholde sig til ændringer eller deltage i nye projekter for at udvikle os og skabe bedre resultater. Vi ønsker løbende at hæve det faglige niveau i teamet, og lære af vores erfaringer. Derfor er det helt naturligt for os at deltage i udviklingsarbejdet.

Krav til dig
Du er uddannet socialrådgiver eller socialformidler og er god til at skabe relationer, og kan motivere unge til at se udviklingspotentialer. Du kan se muligheder - selv når den unge ikke kan - og kan dermed inddrage den unges ressourcer, så I sammen skaber de bedst mulige resultater.

Vi kan tilbyde
  • et introduktionsforløb individuelt tilpasset dine behov
  • fokus på løbende uddannelse og opkvalificering af medarbejderne
  • en uformel kollegial omgangstone, hvor faglig sparring i hverdagen vægtes højt
  • et levende hus med et stort tværfagligt miljø og en masse unge mennesker.

Løn- og ansættelsesvilkår
Du vil blive ansat efter gældende overenskomst. Der vil endvidere blive indgået en personlig lønaftale med den forhandlingsberettigede organisation efter principperne om Ny Løn.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte
  • afdelingsleder Zina Zvizdic på tlf.: 30 68 65 21

Frist
  • onsdag den 12. december 2018, kl. 12.00

Samtalerne til stillingen forventes afholdt fredag den 14. december 2018.

 

Slagelse KommuneSlagelse2018-11-30T00:00:002018-12-12T00:00:00
329922230Socialrådgiver til Afdeling for Retspsykiatri, Psykiatrisygehuset SlagelseRobot Er du en faglig stærk socialrådgiver, og ønsker du at bidrage til et helhedsorienteret og kvalificeret behandlingsforløb for mennesker som er indlagte på Regional retspsykiatrisk afdeling og Sikringsafdelingen Regional afdeling for Retspsykiatri, RAR, søger en engageret og erfaren socialrådgiver 37 timer om ugen. Socialrådgiverens opgaver i retspsykiatrien, vil primært bestå af koordination med tværsektorielle samarbejdspartnere i forbindelse med udskrivelse, udarbejdelse af personundersøgelser samt yde rådgivning og vejledning til patienterne i forhold til deres sociale problemstillinger, ex. økonomi, bolig mm. I det tværfaglige samarbejde deltager socialrådgiveren med socialfaglig viden i forhold til afsnittets miljøterapeutiske indsatser, samt til konferencer. Personalegruppen består af flere forskellige faggrupper, og vi vægter tværfagligheden og det konstruktive samarbejde højt. Vi varetager behandling af patienter med behandlings- og anbringelsesdomme samt patienter, der efter retslig kendelse er indlagt til mentalobservation eller er surrogatfængslede. Vores rammer gør det muligt at tilbyde en meningsfuld og sammenhængende behandlingsforløb for patienterne. Afdelingen er i konstant udvikling, og vi tilstræber altid at højne det faglige niveau. Vi søger en socialrådgiver, der arbejder helhedsorienteret, er god til at strukturere sit arbejde, har gode samarbejdsevner, kan arbejde tværsektorielt, eks. med Kriminalforsorgen, kommuner, og praktisk erfaren i forhold til den sociale lovgivning såsom serviceloven, lov om aktiv beskæftigelsesindsats, lov om aktiv socialpolitik mm. Vi lægger vægt på, at vores nye kollega er engageret, professionel i sin rolle, ansvarsfuld, god kollega og fleksibel. Vi prioriterer en socialrådgiver, der værner om sin faglighed som socialrådgiver og kan lide at arbejde med sager, der netop inviterer til socialrådgivers viden, færdigheder og spidskompetencer. Det er ligeledes vigtigt, at man kan trives i et tværfagligt sprudlende miljø og være med til at videreudvikle det gode arbejdsmiljø og holde fokus på den værdibaserede udvikling, der netop sker i psykiatrien. Vi tilbyder Planlagt introduktion over 14 dage Gode kolleger En arbejdsplads som har fokus på udvikling af metoder, rammer og behandlingsindsatser En afdeling, hvor sikkerhed vægtes højt Et tæt, tillidsfuldt, professionelt og konstruktivt samarbejde i et tværfagligt forum Supervision Faglig udvikling Godt arbejdsmiljø Rammer for stillingen Afd. for Retspsykiatri består af Regional Retspsykiatri forkortet RAR, med 4 lukkede sengeafsnit. Der er 14 sengepladser på et afsnit og 12 på de tre øvrige. Sikringsafdelingen med tre afsnit 10 pladser. Retspsykiatrisk Opsøgende Team med 90 patienter i ambulant behandling. Afdelingen har i forvejen en socialrådgiver ansat, som vil være din nærmeste kollega og sparringspartner. Ansættelse fra 01.02.19 eller snarest derefter. Stillingen er på 37 timer ugentligt. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen eller lave aftale om et uforpligtende besøg i afsnittet, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske på SL8 Henriette ben Hannine, 93 56 68 76, hher@regionsjaelland.dk Ansøgningsfrist 28.12.18 Ansættelsessamtaler 03.01.19 Om Psykiatrien Psykiatrien Region Sjælland er en behandlingspsykiatri, der består af en række sengeafsnit og ambulante enheder rundt omkring i regionen. Vi varetager den psykiatriske forsknings-, uddannelses- og akutforpligtelse i Region Sjælland. Vi udvikler og formidler løbende en bred vifte af psykiatriske tilbud til regionens borgere. Med ibrugtagning af det nye psykiatrisygehus i Slagelse i 2015 har Psykiatrien samlet sengeafsnit og specialiserede funktioner tre steder: Slagelse, Roskilde og Vordingborg. De ambulante enheder er placeret i de større byer i regionen. Psykiatrisygehuset i Slagelse er et af Europas største og mest moderne sygehuse. I byggeriet er inddraget banebrydende elementer indenfor arkitektur, brugen af lys samt kunst og natur, der også har behandlingsmæssig betydning.

Er du en faglig stærk socialrådgiver, og ønsker du at bidrage til et helhedsorienteret og kvalificeret behandlingsforløb for mennesker som er indlagte på Regional retspsykiatrisk afdeling og Sikringsafdelingen

Regional afdeling for Retspsykiatri, RAR, søger en engageret og erfaren socialrådgiver 37 timer om ugen.

Socialrådgiverens opgaver i retspsykiatrien, vil primært bestå af koordination med tværsektorielle samarbejdspartnere i forbindelse med udskrivelse, udarbejdelse af personundersøgelser samt yde rådgivning og vejledning til patienterne i forhold til deres sociale problemstillinger, ex. økonomi, bolig mm.

I det tværfaglige samarbejde deltager socialrådgiveren med socialfaglig viden i forhold til afsnittets miljøterapeutiske indsatser, samt til konferencer.

Personalegruppen består af flere forskellige faggrupper, og vi vægter tværfagligheden og det konstruktive samarbejde højt. Vi varetager behandling af patienter med behandlings- og anbringelsesdomme samt patienter, der efter retslig kendelse er indlagt til mentalobservation eller er surrogatfængslede.

Vores rammer gør det muligt at tilbyde en meningsfuld og sammenhængende behandlingsforløb for patienterne. Afdelingen er i konstant udvikling, og vi tilstræber altid at højne det faglige niveau.

Vi søger en socialrådgiver, der arbejder helhedsorienteret, er god til at strukturere sit arbejde, har gode samarbejdsevner, kan arbejde tværsektorielt, eks. med Kriminalforsorgen, kommuner, og praktisk erfaren i forhold til den sociale lovgivning såsom serviceloven, lov om aktiv beskæftigelsesindsats, lov om aktiv socialpolitik mm. Vi lægger vægt på, at vores nye kollega er engageret, professionel i sin rolle, ansvarsfuld, god kollega og fleksibel.

Vi prioriterer en socialrådgiver, der værner om sin faglighed som socialrådgiver og kan lide at arbejde med sager, der netop inviterer til socialrådgivers viden, færdigheder og spidskompetencer.

Det er ligeledes vigtigt, at man kan trives i et tværfagligt sprudlende miljø og være med til at videreudvikle det gode arbejdsmiljø og holde fokus på den værdibaserede udvikling, der netop sker i psykiatrien.

Vi tilbyder

  • Planlagt introduktion over 14 dage
  • Gode kolleger
  • En arbejdsplads som har fokus på udvikling af metoder, rammer og behandlingsindsatser
  • En afdeling, hvor sikkerhed vægtes højt
  • Et tæt, tillidsfuldt, professionelt og konstruktivt samarbejde i et tværfagligt forum
  • Supervision
  • Faglig udvikling
  • Godt arbejdsmiljø

Rammer for stillingen

Afd. for Retspsykiatri består af

  • Regional Retspsykiatri – forkortet RAR, med 4 lukkede sengeafsnit. Der er 14 sengepladser på et afsnit og 12 på de tre øvrige.
  • Sikringsafdelingen med tre afsnit á 10 pladser.
  • Retspsykiatrisk Opsøgende Team med 90 patienter i ambulant behandling.

Afdelingen har i forvejen en socialrådgiver ansat, som vil være din nærmeste kollega og sparringspartner.

Ansættelse fra 01.02.19 eller snarest derefter. Stillingen er på 37 timer ugentligt.

Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen eller lave aftale om et uforpligtende besøg i afsnittet, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske på SL8 Henriette ben Hannine, 93 56 68 76, hher@regionsjaelland.dk

Ansøgningsfrist 28.12.18

Ansættelsessamtaler 03.01.19

Om Psykiatrien
Psykiatrien Region Sjælland er en behandlingspsykiatri, der består af en række sengeafsnit og ambulante enheder rundt omkring i regionen. Vi varetager den psykiatriske forsknings-, uddannelses- og akutforpligtelse i Region Sjælland. Vi udvikler og formidler løbende en bred vifte af psykiatriske tilbud til regionens borgere.

Med ibrugtagning af det nye psykiatrisygehus i Slagelse i 2015 har Psykiatrien samlet sengeafsnit og specialiserede funktioner tre steder: Slagelse, Roskilde og Vordingborg. De ambulante enheder er placeret i de større byer i regionen.

Psykiatrisygehuset i Slagelse er et af Europas største og mest moderne sygehuse. I byggeriet er inddraget banebrydende elementer indenfor arkitektur, brugen af lys samt kunst og natur, der også har behandlingsmæssig betydning. 

Region SjællandSlagelse2018-12-04T00:00:002018-12-28T00:00:00
329923859Socialrådgiver til Autisme Center Vestsjællands voksenområdeRobot 37 timerVi har en ledig socialrådgiverstilling til dig, der evner at se, høre og forstå andre mennesker. Dig, der også lytter til det, der ikke nødvendigvis siges højt.Autisme Center Vestsjælland er et kommunalt specialcenter med tilbud til børn, unge og voksne med diagnoser inden for autismespektret. Vi er oprettet efter SEL §§ 36, 66.6, 104, 107 og 108, ABL § 105 (med støtte jf. SEL §§ 83 og 85), Folkeskolelovens § 20.2 samt Lov om særligt tilrettelagt ungdomsuddannelse. Autisme Center Vestsjælland er delt i hhv. Børne-, Unge- og Voksenområdet. Stillingen er i vores Voksenområde, hvor du også vil samarbejde med områdets anden socialrådgiver.Voksenområdet består af 23 botilbud samt et aktivitets- og samværstilbud, placeret på 11 forskellige matrikler. Du vil blive tilknyttet 11 botilbud samt aktivitets- og samværstilbuddet og kommer til at indgå i samarbejde med omkring 65 borgere, 100 fastansatte medarbejdere og 4 teamledere. Herudover vil der også være tværgående funktioner og indsatser på tværs af hele Autisme Center Vestsjælland.Vores overordnede strategi for at understøtte gode liv er faglig udvikling, som du vil få stor betydning i forhold til at understøtte. Vi har tydelige forventninger til, at du indgår som en aktiv og givende del af dette. Du vil opleve, at hverdagen er meget varieret, både i forhold til opgavearten og -mængden. Du vil møde en arbejdsplads, hvor der er mulighed for at sætte dit eget præg. Endelig vil du opleve, at der blandt de 600 medarbejdere på Autisme Center Vestsjælland altid findes kolleger med viden erfaringer, du kan hente inspiration fra i forhold til både små og store udfordringer.Socialrådgivernes arbejdsopgavervisitation og takstforhandlingsopgaver, herunder formidling af sammenhæng mellem borgers støttebehov, den pædagogiske indsats og takstindplaceringinternt tværfagligt samarbejde, herunder vurdering af hvornår det kan være relevant at inddrage kollegaer fra andre faggrupper, f.eks. fysioterapeuter, ergoterapeuter, psykologer og logopæderfungere som bindeled mellem Autisme Center Vestsjælland og handlekommuner, bl.a. gennem undervisning og formidling til det pædagogiske personaleunderstøtte en videreudvikling af kvalitet i skriftlig dokumentation i det pædagogiske arbejderådgivning og vejledning til eksterne samarbejdspartnere så som pårørende, værger, sagsbehandlere m.v.herudover er der løbende administrative opgaver, som f.eks. udarbejdelse af kontrakter, journalisering, opdatering af Tilbudsportalen m.v.Faglige kompetencerDuer uddannet socialrådgiver eller har anden relevant socialfaglig uddannelsehar erfaring som myndighedssagsbehandler, gerne inden for voksen handicapområdethar erfaring med VUM.Personlige kompetencerDuer servicemindeder er stærk i både mundtlig og skriftlig kommunikationer i besiddelse af et godt overblik og trives med en overordnet koordinerende funktionhar flair for ithar interesse for at udvikle nye arbejdsgange i samarbejde med områdets lederehar lyst til at arbejde i et organisatorisk og fagligt paradigmeskifte, med deltagelse i forandringsprojekter og -processer.Stillingen ønskes besat pr. 1. marts 2019 eller snarest muligt.Stillingen er på 37 timer.Løn efter overenskomst og i henhold til lokal forhåndsaftale.Vi indhenter børne- og straffeattester i forbindelse med ansættelsen.Få mere at vide hosområdeleder Anne Brauner, tlf. 40 20 51 28socialrådgiver Maria Matthiesen, tlf. 23 24 75 36Ansøgningsfristsøndag 13. januar 2019Samtaler afholdes tirsdag 22. januar 2019.– 37 timer

Vi har en ledig socialrådgiverstilling til dig, der evner at se, høre og forstå andre mennesker. Dig, der også lytter til det, der ikke nødvendigvis siges højt.

Autisme Center Vestsjælland er et kommunalt specialcenter med tilbud til børn, unge og voksne med diagnoser inden for autismespektret. Vi er oprettet efter SEL §§ 36, 66.6, 104, 107 og 108, ABL § 105 (med støtte jf. SEL §§ 83 og 85), Folkeskolelovens § 20.2 samt Lov om særligt tilrettelagt ungdomsuddannelse. Autisme Center Vestsjælland er delt i hhv. Børne-, Unge- og Voksenområdet. Stillingen er i vores Voksenområde, hvor du også vil samarbejde med områdets anden socialrådgiver.

Voksenområdet består af 23 botilbud samt et aktivitets- og samværstilbud, placeret på 11 forskellige matrikler. Du vil blive tilknyttet 11 botilbud samt aktivitets- og samværstilbuddet og kommer til at indgå i samarbejde med omkring 65 borgere, 100 fastansatte medarbejdere og 4 teamledere. Herudover vil der også være tværgående funktioner og indsatser på tværs af hele Autisme Center Vestsjælland.

Vores overordnede strategi for at understøtte gode liv er faglig udvikling, som du vil få stor betydning i forhold til at understøtte. Vi har tydelige forventninger til, at du indgår som en aktiv og givende del af dette. Du vil opleve, at hverdagen er meget varieret, både i forhold til opgavearten og -mængden. Du vil møde en arbejdsplads, hvor der er mulighed for at sætte dit eget præg. Endelig vil du opleve, at der blandt de 600 medarbejdere på Autisme Center Vestsjælland altid findes kolleger med viden/erfaringer, du kan hente inspiration fra i forhold til både små og store udfordringer.

Socialrådgivernes arbejdsopgaver
  • visitation og takstforhandlingsopgaver, herunder formidling af sammenhæng mellem borgers støttebehov, den pædagogiske indsats og takstindplacering
  • internt tværfagligt samarbejde, herunder vurdering af hvornår det kan være relevant at inddrage kollegaer fra andre faggrupper, f.eks. fysioterapeuter, ergoterapeuter, psykologer og logopæder
  • fungere som bindeled mellem Autisme Center Vestsjælland og handlekommuner, bl.a. gennem undervisning og formidling til det pædagogiske personale
  • understøtte en videreudvikling af kvalitet i skriftlig dokumentation i det pædagogiske arbejde
  • rådgivning og vejledning til eksterne samarbejdspartnere så som pårørende, værger, sagsbehandlere m.v.
  • herudover er der løbende administrative opgaver, som f.eks. udarbejdelse af kontrakter, journalisering, opdatering af Tilbudsportalen m.v.

Faglige kompetencer
Du
  • er uddannet socialrådgiver eller har anden relevant socialfaglig uddannelse
  • har erfaring som myndighedssagsbehandler, gerne inden for voksen handicapområdet
  • har erfaring med VUM.

Personlige kompetencer
Du
  • er serviceminded
  • er er stærk i både mundtlig og skriftlig kommunikation
  • er i besiddelse af et godt overblik og trives med en overordnet koordinerende funktion
  • har flair for it
  • har interesse for at udvikle nye arbejdsgange i samarbejde med områdets ledere
  • har lyst til at arbejde i et organisatorisk og fagligt paradigmeskifte, med deltagelse i forandringsprojekter og -processer.

Stillingen ønskes besat pr. 1. marts 2019 eller snarest muligt.
Stillingen er på 37 timer.

Løn efter overenskomst og i henhold til lokal forhåndsaftale.

Vi indhenter børne- og straffeattester i forbindelse med ansættelsen.

Få mere at vide hos
  • områdeleder Anne Brauner, tlf. 40 20 51 28
  • socialrådgiver Maria Matthiesen, tlf. 23 24 75 36

Ansøgningsfrist
  • søndag 13. januar 2019

Samtaler afholdes tirsdag 22. januar 2019.

 

Slagelse KommuneSlagelse2018-12-06T00:00:002019-01-13T00:00:00
329911306Handicaprådgiver/socialformidler med konsulentfunktionRobot Vil du være en del af et travlt og vigtigt kontor? Og har du lyst til at skabe merværdi for familier med særlige behov i et tæt samarbejde med andre? Så er du måske vores nye handicaprådgiver med konsulentfunktion Lejre kommune er et sted eller rettere 49 landsbyer, hvor vi vælger det nære og lokale fællesskab.. Fra midten af København til Hvalsø rådhus i lejre kommune på 40 minutter i bil og med gode offentlige transportmuligheder. Lejre kommune er en oplagt mulighed for de mange der arbejder i København, eller som bor i København og vil arbejde i Lejre kommune Børn- og Ungerådgivningen har gennemført en gennemgribende kvalitetsudvikling på hele det specialiserede børne- og ungeområde, og har i dag et solidt administrativt grundlag, at udvikle fra. Vi søger en , der kan og vil være med til at fortsætte den positive udvikling af kvalitet i sags arbejdet og blandt andet visionen i Lejre kommune om hvordan vi samarbejder. Som ansat i Børn- og Ungerådgivningen bliver du en del af fællesskabet i Center for Job og Social i Lejre Kommune et fællesskab som også strækker sig på tværs af hele den kommunale organisation, når vi samarbejder om familier, børn og unge. Dine opgaver som handicaprådgiver med konsulentfunktion vil være: At bidrage til en kontinuerlig udvikling af den faglige kvalitet både i forhold til eget center og på tværs af det samlede specialiserede socialområde. Du får et særligt ansvar i forhold til at være et fagligt fyrtårn for Handicapteamet. Som en del af dette arbejde skal du have blik for sammenhæng mellem foranstaltninger og økonomi i samarbejde med rådgiverne Derudover vil du komme til at arbejde med disse opgaver: Delt mellem at være sags førende (halv sags stamme ca 15 20 sager)på handicapsager og funktionen som konsulent Sparring med hver enkelt rådgiver for at sikre flow og kvalitet i sager samt nøjagtigt kendskab til det samlede antal sager og sags tyngden i tæt samarbejde med det faglige ledelsesteam. Ledelse af ugentlige teammøder, herunder sikre implementering af serviceniveauer, arbejdsgange, procedurer etc. Rådgivning og sparring både på ledelses- og rådgiverniveau, herunder danne makkerskab med rådgiverne i komplicerede sager. Formidle og implementere ny lovgivning, samt medvirke til at lovgivning og sagsbehandlingsfrister bliver overholdt Udarbejde planer for opstart af nye medarbejdere samt sikre mentorordning Du vil også, i samarbejde med ledelsen, komme til at arbejde med: At afdække nye udviklingsmuligheder og implementere disse At sikre en bred foranstaltningsvifte, hvor det enkelte barns den unges familiens behov kan dækkes, herunder tæt og løbende opfølgning med interne og eksterne samarbejdspartnere At udarbejde arbejdsgange og procedurer. Din profil: Vi søger dig, der: Har en relevant socialfaglig uddannelse og relevant erfaring indenfor de beskrevne opgaver, samt erfaring med DUBU. Formår at samarbejde bredt både i forhold til kolleger internt i organisationen og i forhold til eksterne samarbejdspartnere såsom andre kommuner, regionen, eksterne leverandører etc. Formår at fremstå som et fagligt fyrtårn på handicapområdet, kan sætte en faglig retning og sikre, at denne bliver efterlevet. Kan arbejde systematisk og kan videreformidle redskaber til rådgiverne i forhold til at systematisere deres arbejde. Du vil blive en del af vores fælles arbejde med kvalitetsudvikling på hele det specialiserede børn- og ungeområde, og du vil indgå i vores igangværende arbejde med at kompetenceudvikle nye måder at skabe samarbejde på. I vores faglige arbejde med udsatte børn og familier, bruger vi ICS-modellen. Vi ønsker os at du: Kan sætte barnet den unge i centrum Kan samarbejde med familierne og netværket som en aktiv og kreativ medspiller og kan udvikle nye metoder i det professionelle relations arbejde Trives godt med at have travlt og ser en udfordring i konstant at udvikle dit arbejde Kan arbejde selvstændigt og systematisk med både de administrative og de borgerrettede dele af dine opgaver Vægter høj faglighed, god forvaltningsskik, samarbejde og videreformidling af viden Har kendskab til DUBU og ICS-modellen Samarbejde på tværs af kommunen Se muligheder frem for begrænsninger Det formelle: Vi glæder os til at høre fra dig senest den 17. december 2018 kl 8.00. Send din ansøgning og relevante bilag til hanj@lejre.dk Du er også meget velkommen til at ringe til os, hvis du vil høre mere om stillingerne. Ring til afdelingsleder Lone Tue Hansen, tlf.: 20 55 66 41. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 19. december 2018. Vores nye kollega skal helst begynde 1. januar eller 1. februar 2019. Du vil blive ansat på 37 timer om ugen efter gældende overenskomst. Du vil komme til at arbejde på Hvalsø Rådhus, Møllebjergvej 4, 4330 Hvalsø. Du giver samtidig med afsendelse af din ansøgning og bilag samtykke til, at vi må behandle, dine oplysninger til rekrutteringsformål. Du kan læse nærmere om vores behandling af dine oplysninger her.

Vil du være en del af et travlt og vigtigt kontor? Og har du lyst til at skabe merværdi for familier med særlige behov i et tæt samarbejde med andre? Så er du måske vores nye handicaprådgiver med konsulentfunktion

Lejre kommune er et sted – eller rettere 49 landsbyer, hvor vi vælger det nære og lokale fællesskab.. Fra midten af København til Hvalsø rådhus i lejre kommune på 40 minutter i bil og med gode offentlige transportmuligheder. Lejre kommune er en oplagt mulighed for de mange der arbejder i København, eller som bor i København og vil arbejde i Lejre kommune

Børn- og Ungerådgivningen har gennemført en gennemgribende kvalitetsudvikling på hele det specialiserede børne- og ungeområde, og har i dag et solidt administrativt grundlag, at udvikle fra. Vi søger en , der kan og vil være med til at fortsætte den positive udvikling af kvalitet i sags arbejdet og blandt andet visionen i Lejre kommune om hvordan vi samarbejder.

Som ansat i Børn- og Ungerådgivningen bliver du en del af fællesskabet i Center for Job – og Social i Lejre Kommune – et fællesskab som også strækker sig på tværs af hele den kommunale organisation, når vi samarbejder om familier, børn og unge.

Dine opgaver som handicaprådgiver med konsulentfunktion vil være:

At bidrage til en kontinuerlig udvikling af den faglige kvalitet – både i forhold til eget center og på tværs af det samlede specialiserede socialområde. Du får et særligt ansvar i forhold til at være et fagligt fyrtårn for Handicapteamet.

Som en del af dette arbejde skal du have blik for sammenhæng mellem foranstaltninger og økonomi i samarbejde med rådgiverne

Derudover vil du komme til at arbejde med disse opgaver:

  • Delt mellem at være sags førende (halv sags stamme – ca 15 – 20 sager)på handicapsager og funktionen som konsulent
  • Sparring med hver enkelt rådgiver for at sikre flow og kvalitet i sager samt nøjagtigt kendskab til det samlede antal sager og sags tyngden i tæt samarbejde med det faglige ledelsesteam.
  • Ledelse af ugentlige teammøder, herunder sikre implementering af serviceniveauer, arbejdsgange, procedurer etc.
  • Rådgivning og sparring både på ledelses- og rådgiverniveau, herunder danne makkerskab med rådgiverne i komplicerede sager.
  • Formidle og implementere ny lovgivning, samt medvirke til at lovgivning og sagsbehandlingsfrister bliver overholdt
  • Udarbejde planer for opstart af nye medarbejdere samt sikre mentorordning

 

Du vil også, i samarbejde med ledelsen, komme til at arbejde med:

  • At afdække nye udviklingsmuligheder og implementere disse
  • At sikre en bred foranstaltningsvifte, hvor det enkelte barns/den unges/familiens behov kan dækkes, herunder tæt og løbende opfølgning med interne og eksterne samarbejdspartnere
  • At udarbejde arbejdsgange og procedurer.

 

Din profil:

Vi søger dig, der:

  • Har en relevant socialfaglig uddannelse og relevant erfaring indenfor de beskrevne opgaver, samt erfaring med DUBU.
  • Formår at samarbejde bredt – både i forhold til kolleger internt i organisationen og i forhold til eksterne samarbejdspartnere såsom andre kommuner, regionen, eksterne leverandører etc.
  • Formår at fremstå som et ”fagligt fyrtårn” på handicapområdet, kan sætte en faglig retning og sikre, at denne bliver efterlevet.
  • Kan arbejde systematisk og kan videreformidle redskaber til rådgiverne i forhold til at systematisere deres arbejde. Du vil blive en del af vores fælles arbejde med kvalitetsudvikling på hele det specialiserede børn- og ungeområde, og du vil indgå i vores igangværende arbejde med at kompetenceudvikle nye måder at skabe samarbejde på. I vores faglige arbejde med udsatte børn og familier, bruger vi ICS-modellen.

 

Vi ønsker os at du:

  • Kan sætte barnet / den unge i centrum
  • Kan samarbejde med familierne og netværket som en aktiv og kreativ medspiller og kan udvikle nye metoder i det professionelle relations arbejde
  • Trives godt med at have travlt og ser en udfordring i konstant at udvikle dit arbejde
  • Kan arbejde selvstændigt og systematisk med både de administrative og de borgerrettede dele af dine opgaver
  • Vægter høj faglighed, god forvaltningsskik, samarbejde og videreformidling af viden
  • Har kendskab til DUBU og ICS-modellen
  • Samarbejde på tværs af kommunen
  • Se muligheder frem for begrænsninger

 

Det formelle:

Vi glæder os til at høre fra dig senest den 17. december 2018 kl 8.00. Send din ansøgning og relevante bilag til hanj@lejre.dk

Du er også meget velkommen til at ringe til os, hvis du vil høre mere om stillingerne. Ring til afdelingsleder Lone Tue Hansen, tlf.: 20 55 66 41.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 19. december 2018.

Vores nye kollega skal helst begynde 1. januar eller 1. februar 2019. Du vil blive ansat på 37 timer om ugen efter gældende overenskomst. Du vil komme til at arbejde på Hvalsø Rådhus, Møllebjergvej 4, 4330 Hvalsø.

Du giver samtidig med afsendelse af din ansøgning og bilag samtykke til, at vi må behandle, dine oplysninger til rekrutteringsformål. Du kan læse nærmere om vores behandling af dine oplysninger her.

 

Rådhuset i HvalsøRingsted2018-11-13T00:00:002018-12-19T00:00:00
329908498Socialrådgiver/socialformidler til Børn - og UngerådgivningenRobot Tænder du på at skabe bedre kvalitet i sagsarbejdet og samarbejde med familier, netværk og samarbejdspartnere holistisk, koordinerende og tværfagligt så er et job i Lejre kommune måske en mulighed for dig. Lejre kommune er et sted eller rettere 49 landsbyer, hvor vi vælger det nære og lokale fællesskab. På kun 45 min. kan du komme fra København til Hvalsø i lejre kommune i bil, du kan også tage med tog direkte til Hvalsø. Som ansat i Børn- og Ungerådgivningen bliver du en del af fællesskabet i Center for Job og Social i Lejre Kommune et fællesskab som også strækker sig på tværs af hele den kommunale organisation, når vi samarbejder om familier, børn og unge. Børn- og Ungerådgivningen er kendetegnet ved at have dygtige medarbejdere, høj faglighed, kollegialt godt miljø som er engageret i at udvikle området for børn, unge og familier. Dit job hos os Dit arbejdsområde vil være børnefamilier med særlig behov for støtte bestemmelserne i Servicelovens kapital 11. Konkret vil du komme til at arbejde med: Familieorienteret rådgivning og vejledning Udarbejde børnefaglige undersøgelser Iværksætte foranstaltninger og følge op ud fra en handleplan Behandle ansøgninger Deltage i tværfaglige samarbejde, både internt i kommunen og med eksterne parter. Derudover vil du blive en del af vores fælles arbejde med kvalitetsudvikling på hele det specialiserede børn- og ungeområde, og du vil indgå i vores igangværende arbejde med at kompetenceudvikle nye måder at skabe samarbejde på. I vores faglige arbejde med udsatte børn og familier, bruger vi ICS-modellen. Din profil: Vi søger dig, der: Er uddannet socialrådgiver eller socialformidler, gerne med erfaring i arbejdet med børn og unge Kan sætte barnet den unge i centrum Kan samarbejde med familierne og netværket som en aktiv og kreativ medspiller og kan udvikle nye metoder i det professionelle relationsarbejde Trives godt med at have travlt og ser en udfordring i konstant at udvikle dit arbejde Kan arbejde selvstændigt og systematisk med både de administrative og de borgerrettede dele af dine opgaver Vægter høj faglighed, samarbejde, god forvaltningsskik og faglig kvalitet Har kendskab til DUBU og ICS-modellen Det formelle: Arbejdstiden er 37 timer uge. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Ansættelsestidspunkt 1. januar eller 1. februar 2019 Vi glæder os til at høre fra dig senest den 13. december 2018 kl 8.00. Send din ansøgning og relevante bilag til hanj@lejre.dk Du er også meget velkommen til at ringe til os, hvis du vil høre mere om stillingerne. Ring til afdelingsleder Lone Tue Hansen, tlf.: 20 55 66 41. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 18. december 2018.

Tænder du på at skabe bedre kvalitet i sagsarbejdet og samarbejde med familier, netværk og samarbejdspartnere holistisk, koordinerende og tværfagligt – så er et job i Lejre kommune måske en mulighed for dig.

 

Lejre kommune er et sted – eller rettere 49 landsbyer, hvor vi vælger det nære og lokale fællesskab. På kun 45 min. kan du komme fra København til Hvalsø i lejre kommune i bil, du kan også tage med tog direkte til Hvalsø.

 

Som ansat i Børn- og Ungerådgivningen bliver du en del af fællesskabet i Center for Job og Social i Lejre Kommune – et fællesskab som også strækker sig på tværs af hele den kommunale organisation, når vi samarbejder om familier, børn og unge. Børn- og Ungerådgivningen er kendetegnet ved at have dygtige medarbejdere, høj faglighed, kollegialt godt miljø som er engageret i at udvikle området for børn, unge og familier.

 

Dit job hos os

Dit arbejdsområde vil være børnefamilier med særlig behov for støtte – bestemmelserne i Servicelovens kapital 11.

Konkret vil du komme til at arbejde med:

  • Familieorienteret rådgivning og vejledning
  • Udarbejde børnefaglige undersøgelser
  • Iværksætte foranstaltninger og følge op ud fra en handleplan
  • Behandle ansøgninger
  • Deltage i tværfaglige samarbejde, både internt i kommunen og med eksterne parter.

Derudover vil du blive en del af vores fælles arbejde med kvalitetsudvikling på hele det specialiserede børn- og ungeområde, og du vil indgå i vores igangværende arbejde med at kompetenceudvikle nye måder at skabe samarbejde på. I vores faglige arbejde med udsatte børn og familier, bruger vi ICS-modellen.

 

Din profil:

Vi søger dig, der:

  • Er uddannet socialrådgiver eller socialformidler, gerne med erfaring i arbejdet med børn og unge
  • Kan sætte barnet / den unge i centrum
  • Kan samarbejde med familierne og netværket som en aktiv og kreativ medspiller og kan udvikle nye metoder i det professionelle relationsarbejde
  • Trives godt med at have travlt og ser en udfordring i konstant at udvikle dit arbejde
  • Kan arbejde selvstændigt og systematisk med både de administrative og de borgerrettede dele af dine opgaver
  • Vægter høj faglighed, samarbejde, god forvaltningsskik og faglig kvalitet
  • Har kendskab til DUBU og ICS-modellen

 

Det formelle:

Arbejdstiden er 37 timer / uge. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.

Ansættelsestidspunkt 1. januar eller 1. februar 2019

Vi glæder os til at høre fra dig senest den 13. december 2018 kl 8.00. Send din ansøgning og relevante bilag til hanj@lejre.dk

Du er også meget velkommen til at ringe til os, hvis du vil høre mere om stillingerne. Ring til afdelingsleder Lone Tue Hansen, tlf.: 20 55 66 41.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 18. december 2018.

Rådhuset i Hvalsø2018-11-13T00:00:002018-12-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Beskæftigelsesmedarbejder til Ungehus

Slagelse Kommune

Slagelse
Beskæftigelsesmedarbejder med uddannelse som socialrådgiver eller socialformidler til myndighedsteamet i Ungeafdelingen.Vi søger en engageret kollega, der er uddannet socialrådgiver eller socialformidler, til vores team, der arbejder med de aktivite...
Indrykket:30. november 2018
Udløbsdato:12. december 2018

Socialrådgiver til Afdeling for Retspsykiatri, Psykiatrisygehuset Slagelse

Region Sjælland

Slagelse
Er du en faglig stærk socialrådgiver, og ønsker du at bidrage til et helhedsorienteret og kvalificeret behandlingsforløb for mennesker som er indlagte på Regional retspsykiatrisk afdeling og Sikringsafdelingen Regional afdeling for Retspsykiatri, RA...
Indrykket:4. december 2018
Udløbsdato:28. december 2018

Socialrådgiver til Autisme Center Vestsjællands voksenområde

Slagelse Kommune

Slagelse
37 timerVi har en ledig socialrådgiverstilling til dig, der evner at se, høre og forstå andre mennesker. Dig, der også lytter til det, der ikke nødvendigvis siges højt.Autisme Center Vestsjælland er et kommunalt specialcenter med tilbud til børn, un...
Indrykket:6. december 2018
Udløbsdato:13. januar 2019

Handicaprådgiver/socialformidler med konsulentfunktion

Rådhuset i Hvalsø

Ringsted
Vil du være en del af et travlt og vigtigt kontor? Og har du lyst til at skabe merværdi for familier med særlige behov i et tæt samarbejde med andre? Så er du måske vores nye handicaprådgiver med konsulentfunktion Lejre kommune er et sted eller rett...
Indrykket:13. november 2018
Udløbsdato:19. december 2018

Socialrådgiver/socialformidler til Børn - og Ungerådgivningen

Rådhuset i Hvalsø

Tænder du på at skabe bedre kvalitet i sagsarbejdet og samarbejde med familier, netværk og samarbejdspartnere holistisk, koordinerende og tværfagligt så er et job i Lejre kommune måske en mulighed for dig. Lejre kommune er et sted eller rettere 49 l...
Indrykket:13. november 2018
Udløbsdato:13. december 2018