Major Incident Manager

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

By
Ballerup

Ansøgningsfrist
2022-02-18

Søg job

Atea vækster og det giver nye muligheder. Vi søger derfor endnu en Major Incident Manager. Vil du være med til at arbejde med outsourcing af IT-infrastruktur, har du overblik, gode kommunikations evner og kan du bevare roen i pressede situationer? Så er jobbet måske noget for dig.
Din primære opgave bliver at sætte dig i førersædet i Major incident taskforces. Her bliver du det primære eskalation og kommunikations punkt for berørte interessenter.

Du skal sikre, at vores kunder føler sig i trygge hænder, når de oplever drifts nedbrud. Det gør du gennem kort, præcis og rettidig kommunikation, både internt og eksternt.

Hvad forventer vi af dig?
Som kollega i Access & Operation Management bliver du en del af en velfungerende, stærk gruppe. Vi er engagerede kollegaer med let til smil og grin – selv i en hektisk hverdag. Vi har en struktureret og effektiv tilgang til opgaverne og sparrer ofte med hinanden. Du bliver en del af et serviceminded team der altid – også internt i teamet er klar til at hjælpe.

Du er organiseret og struktureret. Du kan arbejde selvstændigt og kan prioritere dine opgaver. Du skal selv kunne planlægge din arbejdsdag, men samtidig være omstillingsparat og fleksibel når situationen kræver det. Du er serviceminded, imødekommende, proaktiv og brænder for, at give vores kunder en kvalificeret og tilfredsstillende oplevelse. Derudover skal du være glad og med let til smil.

For at få succes skal du trives og kunne navigere i et hektisk og omskifteligt miljø. Derudover har du

  • Min. 5 års erfaring som Incident manager eller Major incident manager.
  • God IT forståelse.
  • Kendskab til outsourcing.
  • En certificering på ITIL 3 eller 4 niveau.
  • Gennemslagskraft og tør tage beslutninger.
  • Gode kommunikations evner, mundtligt og skriftligt, både på dansk og engelsk.
  • Evnen til at kunne gøre dig selv hørt, forstået og respekteret af samarbejdspartnere og kollegaer – selv i pressede situationer.

Hvad kommer du til at lave?
I tæt samarbejde med både Servicedesk, Operations, Change management og andre af vores afdelinger skal du sikre flow og opdateringer i incidents og problems, samt udarbejde både incident og problem rapporter.

Nogle af dine vigtigste opgaver bliver at

  • Sikre at det bedst mulige team – over landegrænser sammensættes og arbejder effektivt og løsningsorienteret.
  • Sikre driften af vores major incident proces ved at tage ejerskab af vores mest kritiske sager fra nedbrud til servicen er genetableret.
  • Være ansvarlig for at dokumentere forløbet ved et Major incident samt udfærdigelse af Major incident rapport.
  • Håndtere P1 Incidents – herunder administrativ opfølgning.
  • Kommunikere til den aftalte tid - internt og eksternt
  • Udarbejde incident- og problemrapporter.
  • Overvåge, koordinere og sikre opfølgning af igangværende incidents.

Arbejdstiden er mandag – torsdag 8:00-16:00, fredag 8:00-15:30. Derudover vil du indgå i afdelingens 24/7 Incident Management vagtordning.

Vi fejrer dine succeser og investerer i dig som medarbejder
Vi fejrer dine succeser. Ikke kun fordi vi samler på glade kunder, men fordi dine succeshistorier i Atea har betydning for Danmarks digitale rejse. Vi ser det som vores ansvar at medvirke til et bygge et bedre og mere innovativt Danmark, og det ansvar ligger hos hver enkelt kollega.

Ansættelsestidspunkt
Hurtigst muligt

Ansættelsessted
Ballerup

Kontakt og ansøgning
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Teamleder for Access & Operation Management: Merete Printzen på telefon 30781595

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning med CV senest den. 18. februar. Vi gør opmærksom på, at vi løbende indkalder til samtale og kan vælge at lukke rekrutteringen, når vi mener at have fundet den rette kandidat.

Du skal være med til at bygge Danmark med it
Danmark er i dag et af de mest digitaliserede samfund i verden. Det fundament skal vi værne om og udvikle. Ikke for digitaliseringens skyld, men for den frihed og det udbytte det kan skabe for vores samfund.

Vi vil være med til at sætte den offentlige sektor i stand til at levere endnu bedre velfærd, og vi vil sammen med det danske erhvervsliv skabe innovation og vækst. På den måde er Atea med til at gøre det samfund, vi skal give videre til de næste generationer, endnu stærkere.

Vi håber, du har lyst til at blive en af alle os.

Vi bygger Danmark med it
Sammen med vores kunder og samarbejdspartnere bygger vi et digitalt Danmark, vi kan være stolte af. Vi leverer skræddersyede it-løsninger, der fremtidssikrer og skaber værdi for vores kunders forretning. Vi gør det, fordi vi tror på, at it er og bliver den væsentligste drivkraft bag Danmarks succes. Med vores mere end 1400 medarbejdere har vi en stærk lokal tilstedeværelse med afdelinger fordelt over hele Danmark. Atea Danmark har den højeste internationale antibestikkelsescertificering; ISO 37001. Atea-koncernen er repræsenteret i hele Norden og Baltikum og noteret på Oslo Børs.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Major Incident Manager

By
Ballerup

Ansøgningsfrist
2022-02-18

Søg job

Atea vækster og det giver nye muligheder. Vi søger derfor endnu en Major Incident Manager. Vil du være med til at arbejde med outsourcing af IT-infrastruktur, har du overblik, gode kommunikations evner og kan du bevare roen i pressede situationer? Så er jobbet måske noget for dig.
Din primære opgave bliver at sætte dig i førersædet i Major incident taskforces. Her bliver du det primære eskalation og kommunikations punkt for berørte interessenter.

Du skal sikre, at vores kunder føler sig i trygge hænder, når de oplever drifts nedbrud. Det gør du gennem kort, præcis og rettidig kommunikation, både internt og eksternt.

Hvad forventer vi af dig?
Som kollega i Access & Operation Management bliver du en del af en velfungerende, stærk gruppe. Vi er engagerede kollegaer med let til smil og grin – selv i en hektisk hverdag. Vi har en struktureret og effektiv tilgang til opgaverne og sparrer ofte med hinanden. Du bliver en del af et serviceminded team der altid – også internt i teamet er klar til at hjælpe.

Du er organiseret og struktureret. Du kan arbejde selvstændigt og kan prioritere dine opgaver. Du skal selv kunne planlægge din arbejdsdag, men samtidig være omstillingsparat og fleksibel når situationen kræver det. Du er serviceminded, imødekommende, proaktiv og brænder for, at give vores kunder en kvalificeret og tilfredsstillende oplevelse. Derudover skal du være glad og med let til smil.

For at få succes skal du trives og kunne navigere i et hektisk og omskifteligt miljø. Derudover har du

  • Min. 5 års erfaring som Incident manager eller Major incident manager.
  • God IT forståelse.
  • Kendskab til outsourcing.
  • En certificering på ITIL 3 eller 4 niveau.
  • Gennemslagskraft og tør tage beslutninger.
  • Gode kommunikations evner, mundtligt og skriftligt, både på dansk og engelsk.
  • Evnen til at kunne gøre dig selv hørt, forstået og respekteret af samarbejdspartnere og kollegaer – selv i pressede situationer.

Hvad kommer du til at lave?
I tæt samarbejde med både Servicedesk, Operations, Change management og andre af vores afdelinger skal du sikre flow og opdateringer i incidents og problems, samt udarbejde både incident og problem rapporter.

Nogle af dine vigtigste opgaver bliver at

  • Sikre at det bedst mulige team – over landegrænser sammensættes og arbejder effektivt og løsningsorienteret.
  • Sikre driften af vores major incident proces ved at tage ejerskab af vores mest kritiske sager fra nedbrud til servicen er genetableret.
  • Være ansvarlig for at dokumentere forløbet ved et Major incident samt udfærdigelse af Major incident rapport.
  • Håndtere P1 Incidents – herunder administrativ opfølgning.
  • Kommunikere til den aftalte tid - internt og eksternt
  • Udarbejde incident- og problemrapporter.
  • Overvåge, koordinere og sikre opfølgning af igangværende incidents.

Arbejdstiden er mandag – torsdag 8:00-16:00, fredag 8:00-15:30. Derudover vil du indgå i afdelingens 24/7 Incident Management vagtordning.

Vi fejrer dine succeser og investerer i dig som medarbejder
Vi fejrer dine succeser. Ikke kun fordi vi samler på glade kunder, men fordi dine succeshistorier i Atea har betydning for Danmarks digitale rejse. Vi ser det som vores ansvar at medvirke til et bygge et bedre og mere innovativt Danmark, og det ansvar ligger hos hver enkelt kollega.

Ansættelsestidspunkt
Hurtigst muligt

Ansættelsessted
Ballerup

Kontakt og ansøgning
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Teamleder for Access & Operation Management: Merete Printzen på telefon 30781595

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning med CV senest den. 18. februar. Vi gør opmærksom på, at vi løbende indkalder til samtale og kan vælge at lukke rekrutteringen, når vi mener at have fundet den rette kandidat.

Du skal være med til at bygge Danmark med it
Danmark er i dag et af de mest digitaliserede samfund i verden. Det fundament skal vi værne om og udvikle. Ikke for digitaliseringens skyld, men for den frihed og det udbytte det kan skabe for vores samfund.

Vi vil være med til at sætte den offentlige sektor i stand til at levere endnu bedre velfærd, og vi vil sammen med det danske erhvervsliv skabe innovation og vækst. På den måde er Atea med til at gøre det samfund, vi skal give videre til de næste generationer, endnu stærkere.

Vi håber, du har lyst til at blive en af alle os.

Vi bygger Danmark med it
Sammen med vores kunder og samarbejdspartnere bygger vi et digitalt Danmark, vi kan være stolte af. Vi leverer skræddersyede it-løsninger, der fremtidssikrer og skaber værdi for vores kunders forretning. Vi gør det, fordi vi tror på, at it er og bliver den væsentligste drivkraft bag Danmarks succes. Med vores mere end 1400 medarbejdere har vi en stærk lokal tilstedeværelse med afdelinger fordelt over hele Danmark. Atea Danmark har den højeste internationale antibestikkelsescertificering; ISO 37001. Atea-koncernen er repræsenteret i hele Norden og Baltikum og noteret på Oslo Børs.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.