Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Markedsansvarlig for Polen

Markedsansvarlig for Polen

 

Har du erfaring med at arbejde i Polen? Har du masser af gå-på-mod og evnerne til at arbejde både selvstændigt og i teams? Så er du måske den vi søger!

 

ACEA Capital A/S arbejder med både inkasso og lånefinansiering i Danmark og Sverige. Vi står nu overfor at udvide til Polen, og vi søger derfor efter den medarbejder, der kan hjælpe os bedst muligt i gang. Er du den medarbejder?

 

Vi forventer, at du både kan stå som hovedansvarlig for opstarten i Polen, og at du samtidig er den oplagte kandidat til drive vores polske afdeling videre.

 

Vi forventer derfor at du er:

 

  • Udadvendt
  • Dynamisk
  • Målrettet
  • Engageret
  • Arbejder godt selvstændigt
  • Læser, skriver og taler polsk flydende

 

Vi kan tilbyde en dynamisk arbejdsplads i hurtig udvikling. Vi har en flad ledelsesstruktur, hvor vi samarbejder om at finde løsninger, på de udfordringer vi støder på. Vi vægter samarbejder og socialt sammenhold højt, og vi ser vores kolleger som en del af vores familie.

 

Kan du se dig selv i ovenstående? Så send en motiveret ansøgning på dansk til Christian Hornskov på ch@repayfinance.com.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329775189Phoenix-2a50362212018-03-14T02:18:44.710Markedsansvarlig for Polen

Markedsansvarlig for Polen

 

Har du erfaring med at arbejde i Polen? Har du masser af gå-på-mod og evnerne til at arbejde både selvstændigt og i teams? Så er du måske den vi søger!

 

ACEA Capital A/S arbejder med både inkasso og lånefinansiering i Danmark og Sverige. Vi står nu overfor at udvide til Polen, og vi søger derfor efter den medarbejder, der kan hjælpe os bedst muligt i gang. Er du den medarbejder?

 

Vi forventer, at du både kan stå som hovedansvarlig for opstarten i Polen, og at du samtidig er den oplagte kandidat til drive vores polske afdeling videre.

 

Vi forventer derfor at du er:

 

  • Udadvendt
  • Dynamisk
  • Målrettet
  • Engageret
  • Arbejder godt selvstændigt
  • Læser, skriver og taler polsk flydende

 

Vi kan tilbyde en dynamisk arbejdsplads i hurtig udvikling. Vi har en flad ledelsesstruktur, hvor vi samarbejder om at finde løsninger, på de udfordringer vi støder på. Vi vægter samarbejder og socialt sammenhold højt, og vi ser vores kolleger som en del af vores familie.

 

Kan du se dig selv i ovenstående? Så send en motiveret ansøgning på dansk til Christian Hornskov på ch@repayfinance.com.

2018-05-01T00:51:04.040 Markedsansvarlig for Polen Har du erfaring med at arbejde i Polen? Har du masser af gå-på-mod og evnerne til at arbejde både selvstændigt og i teams? Så er du måske den vi søger! ACEA Capital A S arbejder med både inkasso og lånefinansiering i Danmark og Sverige. Vi står nu overfor at udvide til Polen, og vi søger derfor efter den medarbejder, der kan hjælpe os bedst muligt i gang. Er du den medarbejder? Vi forventer, at du både kan stå som hovedansvarlig for opstarten i Polen, og at du samtidig er den oplagte kandidat til drive vores polske afdeling videre. Vi forventer derfor at du er: Udadvendt Dynamisk Målrettet Engageret Arbejder godt selvstændigt Læser, skriver og taler polsk flydende Vi kan tilbyde en dynamisk arbejdsplads i hurtig udvikling. Vi har en flad ledelsesstruktur, hvor vi samarbejder om at finde løsninger, på de udfordringer vi støder på. Vi vægter samarbejder og socialt sammenhold højt, og vi ser vores kolleger som en del af vores familie. Kan du se dig selv i ovenstående? Så send en motiveret ansøgning på dansk til Christian Hornskov på ch@repayfinance.com.11Jobnet2a503622100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-30T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3134317HORNSKOV VINDBERG A/S11Vestergade 18E1456København KDKDanmark0
ch@repayfinance.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent538867JobNet47914501000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2a503622https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2a503622https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2a503622&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2a503622&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/3.jpgMed et job indenfor Kontor og administration får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008001Dansk3Læse/ tale123101Administrationschef5Kontor og administration353667382Christian Hornskovch@repayfinance.comDKDanmarkDKDanmark329917007Administrativ chef på DagtilbudsområdetBasic Om jobbetDagtilbudsområdet søger en administrativ chefDagtilbudsområdet er ansvarlig for dagpleje, daginstitutioner, specialpladser til børn i alderen 0 til 5 år, tilskud til selvejende og private institutioner, tilskud til forskellige former for privat pasning, en pædagogisk konsulent gruppe og en administrativ gruppe på fem ansatte. Der er ca. 800 decentralt ansatte i kommunale og selvejende institutioner.Stillingen indeholder en stedfortræderfunktion for dagtilbudschefen, som du referer til.Administrationsafdelingens primære fokus er styring af vores budget centralt og understøttelse af områdeledernes styring af deres budgetter og forbrug, digitalisering på hele dagtilbudsområdet styring af driftsudgifter til vores bygninger, styring af anlægsbudgetter samt udarbejdelse af udkast til politiske dagsordenssager. Derudover er der fokus på indkøbsfunktionen. Der er et velfungerende samarbejde med de øvrige områder om at løse de mange tværgående fælles opgaver.Administrationen har til opgave både at understøtte det politiske niveau i at kunne træffe de bedst mulige beslutninger, og at indgå i et tæt samarbejde med ledere og bestyrelser om at sikre, at det samlede dagtilbudsområde kan løse deres kerneopgaver.Ansvarsområder:Den administrative styring af områdets sagsflow, herunder udkast til dagsordenssager til vores politiske udvalgStyring af områdets samlede økonomi og prioriteringer i samarbejde med den øvrige ledergruppe og ØkonomiområdetAnsvarlig for områdets implementering af datasikkerhed og digitale administrative løsningerPersonaleansvar for administrationsafdelingens 5 medarbejdereDeltagelse i områdets centrale ledelsesgruppeSamarbejde med ledelsesgruppenSamarbejde med de øvrige forvaltningsområder omkring administration af diverse opgaver Din profilDu skal have en relevant uddannelsesbaggrund som eksempelvis en forvaltningsuddannelse på akademisk niveau eller have en erfaring, der kan ligestilles hermedDu skal kunne arbejde selvstændigt og samtidig kunne indgå i tværgående ledelsessamarbejde i området og kommunenDu skal kunne lide budgetarbejde og have forståelse for, hvordan et kommunalt budget fungererDu skal have forståelse for at arbejde i en politisk styret organisationDu skal kunne agere fleksibelt i din arbejdstilrettelæggelseDu skal kunne lede en gruppe meget selvstyrende og ansvarlige medarbejdereDu skal have evner for at koordinere og skabe overblik sammen med andreDu skal have flair for at skrive og i samarbejde med afdelingens medarbejdere og øvrige ledere kunne levere notater og dagsordenssager på et kvalitativt højt niveauDu skal kunne indgå i en travl og uhøjtidelig hverdag i området. Derfor skal du vælge osVi har fokus på understøttelse af dagtilbuddenes kerneopgave og på at have styr på budgettet og forbruget. Vi er gode til at samarbejde på tværs både i eget område og på tværs i organisationen. Vores medarbejdere er dygtige og meget ansvarlige over for vores fælles opgave med at understøtte dagtilbuddene.Og så har vi det sjovt sammen.AnsættelsesvilkårStillingen er en fuldtidsstilling på chefaftalen. Stillingen er ledig fra 1. januar, så vi ser gerne en hurtig tiltræden, hvis det er muligt. Men vi venter gerne på den rigtige ansøger.Om osVi er et af 12 områder i Rudersdal Kommune. Vi er 15 ansatte i Dagtilbudsområdet centralt. Kommunen har 29 kommunale daginstitutioner, 7 selvejende institutioner og en mindre kommunal dagpleje. Vi har områdeledelse i kommunen.Ansøgning, samtale og kontaktDu søger jobbet ved at klikke på knappen Send ansøgning nedenfor. Vedlæg CV og relevante bilag som eksepelvis eksamensbevis.Vi indhenter referencer mellem 1. og 2. runde samtaler.Samtaler:Der er ansøgningsfrist den 17.12.18. Vi har udvælgelse af ansøgere den 19.12.18 med efterfølgende 1. samtale den 9.1. 19 kl. 14 til 17 og 2. runde den 18.1.19 fra kl. 8 til 11.Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakteDorte Bloch OlsenBørnechefdbl@rudersdal.dkTlf.: 46114310Ansøgningsfrist:17. december 2018 Rudersdal Kommune ligger naturskønt i et af Nordsjællands smukkeste områder tæt på skov og mark og med nærhed til sø og hav. Vi har en ambition om at være landets bedste bo-kommune. Vi vil møde kommunens borgere dér, hvor de er, og vi vil gerne finde nye veje sammen.Om jobbet

Dagtilbudsområdet søger en administrativ chef

Dagtilbudsområdet er ansvarlig for dagpleje, daginstitutioner, specialpladser til børn i alderen 0 til 5 år, tilskud til selvejende og private institutioner, tilskud til forskellige former for privat pasning, en pædagogisk konsulent gruppe og en administrativ gruppe på fem ansatte. Der er ca. 800 decentralt ansatte i kommunale og selvejende institutioner.

Stillingen indeholder en stedfortræderfunktion for dagtilbudschefen, som du referer til.

Administrationsafdelingens primære fokus er styring af vores budget centralt og understøttelse af områdeledernes styring af deres budgetter og forbrug, digitalisering på hele dagtilbudsområdet; styring af driftsudgifter til vores bygninger, styring af anlægsbudgetter samt udarbejdelse af udkast til politiske dagsordenssager. Derudover er der fokus på indkøbsfunktionen. Der er et velfungerende samarbejde med de øvrige områder om at løse de mange tværgående fælles opgaver.

Administrationen har til opgave både at understøtte det politiske niveau i at kunne træffe de bedst mulige beslutninger, og at indgå i et tæt samarbejde med ledere og bestyrelser om at sikre, at det samlede dagtilbudsområde kan løse deres kerneopgaver.

Ansvarsområder:
  • Den administrative styring af områdets sagsflow, herunder udkast til dagsordenssager til vores politiske udvalg
  • Styring af områdets samlede økonomi og prioriteringer i samarbejde med den øvrige ledergruppe og Økonomiområdet
  • Ansvarlig for områdets implementering af datasikkerhed og digitale administrative løsninger
  • Personaleansvar for administrationsafdelingens 5 medarbejdere
  • Deltagelse i områdets centrale ledelsesgruppe
  • Samarbejde med ledelsesgruppen
  • Samarbejde med de øvrige forvaltningsområder omkring administration af diverse opgaver
Din profil
  • Du skal have en relevant uddannelsesbaggrund som eksempelvis en forvaltningsuddannelse på akademisk niveau eller have en erfaring, der kan ligestilles hermed
  • Du skal kunne arbejde selvstændigt og samtidig kunne indgå i tværgående ledelsessamarbejde i området og kommunen
  • Du skal kunne lide budgetarbejde og have forståelse for, hvordan et kommunalt budget fungerer
  • Du skal have forståelse for at arbejde i en politisk styret organisation
  • Du skal kunne agere fleksibelt i din arbejdstilrettelæggelse
  • Du skal kunne lede en gruppe meget selvstyrende og ansvarlige medarbejdere
  • Du skal have evner for at koordinere og skabe overblik sammen med andre
  • Du skal have flair for at skrive og i samarbejde med afdelingens medarbejdere og øvrige ledere kunne levere notater og dagsordenssager på et kvalitativt højt niveau
  • Du skal kunne indgå i en travl og uhøjtidelig hverdag i området.
Derfor skal du vælge os
Vi har fokus på understøttelse af dagtilbuddenes kerneopgave og på at have styr på budgettet og forbruget. Vi er gode til at samarbejde på tværs både i eget område og på tværs i organisationen. Vores medarbejdere er dygtige og meget ansvarlige over for vores fælles opgave med at understøtte dagtilbuddene.

Og så har vi det sjovt sammen.

Ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling på chefaftalen. Stillingen er ledig fra 1. januar, så vi ser gerne en hurtig tiltræden, hvis det er muligt. Men vi venter gerne på den rigtige ansøger.

Om os
Vi er et af 12 områder i Rudersdal Kommune. Vi er 15 ansatte i Dagtilbudsområdet centralt. Kommunen har 29 kommunale daginstitutioner, 7 selvejende institutioner og en mindre kommunal dagpleje. Vi har områdeledelse i kommunen.

Ansøgning, samtale og kontakt
Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Send ansøgning" nedenfor. Vedlæg CV og relevante bilag som eksepelvis eksamensbevis.

Vi indhenter referencer mellem 1. og 2. runde samtaler.

Samtaler:
Der er ansøgningsfrist den 17.12.18. Vi har udvælgelse af ansøgere den 19.12.18 med efterfølgende 1. samtale den 9.1. 19 kl. 14 til 17 og 2. runde den 18.1.19 fra kl. 8 til 11.

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte
Dorte Bloch Olsen
Børnechef
dbl@rudersdal.dk
Tlf.: 46114310

Ansøgningsfrist:
17. december 2018
 
Rudersdal Kommune ligger naturskønt i et af Nordsjællands smukkeste områder – tæt på skov og mark og med nærhed til sø og hav. Vi har en ambition om at være landets bedste bo-kommune. Vi vil møde kommunens borgere dér, hvor de er, og vi vil gerne finde nye veje sammen.
 
ORS/Small/61c43e3c_logo.pngRudersdal KommuneLyngby-Taarbæk2018-11-23T12:00:34.7632018-12-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Administrativ chef på Dagtilbudsområdet

Rudersdal Kommune

Lyngby-Taarbæk
Om jobbetDagtilbudsområdet søger en administrativ chefDagtilbudsområdet er ansvarlig for dagpleje, daginstitutioner, specialpladser til børn i alderen 0 til 5 år, tilskud til selvejende og private institutioner, tilskud til forskellige former for pr...
Indrykket:23. november 2018
Udløbsdato:17. december 2018