Marketing Automation Specialist

Vil du være med til at udvikle datadrevet marketing på tværs af e-mail, web og paid media i en af Danmarks mest ambitiøse webshops? Så er det måske dig, vi leder efter.

Om stillingen

Dit primære ansvar vil være at udvikle automatiserede e-mailmarketing kampagner og always on-flows samt udarbejde cross channel-initiativer i samarbejde med vores specialister i paid/social media og webpersonalisering.

E-mailmarketing er en meget vigtig kanal for Lomax, og din rolle bliver derfor central for udviklingen af Lomax’ digitale marketingindsats. Desuden bliver du også en vigtig spiller ift. at strukturere kundedata, så vi bliver endnu bedre til at skabe mersalg og loyale kunder. Du kommer til at arbejde med et avanceret, digitalt teknologilandskab, som bl.a. inkluderer Oracle Responsys, Rich Relevance, Sitecore og Google. Vi forventer derfor, at du kan bidrage til at skabe et effektivt og sammenhængende datasetup.

I det daglige kommer du til at arbejde intensivt med kundedata, segmentering og personalisering, og det er dit ansvar, at Lomax’ e-mailmarketing understøtter de øvrige digitale kanaler og skaber størst mulig værdi for Lomax’ kunder. Du bliver en del af Lomax’ onlineteam, som består af et ambitiøst ekspertteam på 15 medarbejdere, så du får rig mulighed for at sparre og dele viden med andre specialister.

Hvem er du?

Du har minimum 3-5 års erfaring inden for e-mailmarketing og har arbejdet intensivt med segmentering, automatisering og personalisering i systemer som Oracle Responsys, Agillic, Salesforce Marketing Cloud eller Adobe Campaign.

Vi forventer desuden, at du har erfaring med:

  • Design af datamodeller og udveksling af data mellem e-mailmarketing, CRM og e-commerce platforme
  • Analyse af kundedata og segmentering til brug i personaliserede kampagner og trigger flows
  • Splittest, analyse og optimering af e-mailkampagner
  • Personalisering af e-mails med dynamisk indhold, og du har gerne arbejdet med integration til webpersonalisering (Rich Relevance, Raptor eller lignede)
  • Design og udvikling af always on-flows med brug af data fra e-commerce som abandoned cart og genkøbsprogrammer
  • Cross channel-kampagner på tværs af e-mail, webpersonalisering og re-targeting på paid og social media.


Det vil i øvrigt være en fordel, hvis du har arbejdet med dataanalyse i f.eks. Google Analytics, BigQuery, Segment.com eller lignende platforme og har interesse for at lære mere om machine learning og cross channel marketing automation.

Vi tilbyder

Når du starter ved os, kommer du gennem et grundigt introduktionsforløb, hvor du kommer rundt i hele virksomheden og bliver præsenteret for hver enkelt afdeling, så du ved, hvordan vi er organiseret, og hvem der laver hvad.

Du får ansvar og masser af muligheder for at udnytte dine kompetencer fuldt ud i et spændende job blandt 140 engagerede kolleger i Frederikssund. Det betyder meget for os, at du udvikler dig i jobbet.

Vi lægger stor vægt på et uformelt, sjovt og lærerigt arbejdsmiljø med mulighed for at få indflydelse. Men vi forventer, at du løbende holder dig orienteret om den udvikling, der sker inden for dit område.

Praktiske detaljer

Arbejdstiden er på 37 timer om ugen med fleksible arbejdstider. Du kommer til at sidde i vores onlineafdeling på vores hovedkontor i Frederikssund.

Kunne du tænke dig at blive en del af Lomax-holdet, så send os din ansøgning og CV i PDF-format via linket "Søg jobbet" til venstre på siden. Upload også gerne eksamensbeviser, udtalelser og referencer.

Vi afholder samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat, så send gerne din ansøgning allerede i dag.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of e-commerce, Kurt Baumgarten på telefon 47 36 80 30 eller HR-koordinator, Anders Bendorff på telefon 24 62 19 65. Vi glæder os til at høre fra dig.

Om Lomax A/S

Lomax har eksisteret siden 1962 og er i dag en af Danmarks absolut største totalleverandører til dansk erhvervsliv. Lomax leverer et bredt sortiment inden for kontorartikler, elektronik, møbler, lagerudstyr, køkken & catering og rengøring. Med et stærkt voksende varesortiment på over 30.000 varenumre, er Lomax "full service partner" til det danske erhvervsliv.

Lomax har udviklet sig fra at være en traditionel katalogforretning til i dag at være en moderne internetbaseret virksomhed med dag til dag-levering. Hos Lomax er vi ambitiøse og søger konstant at blive bedre til det, vi gør. Vores mål er at blive en af landets dygtigste e-handelsvirksomheder.

Du kan se mere om Lomax på www.lomax.dk


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330049834Phoenix-cc73d1df12019-06-30T00:00:00Marketing Automation Specialist

Vil du være med til at udvikle datadrevet marketing på tværs af e-mail, web og paid media i en af Danmarks mest ambitiøse webshops? Så er det måske dig, vi leder efter.

Om stillingen

Dit primære ansvar vil være at udvikle automatiserede e-mailmarketing kampagner og always on-flows samt udarbejde cross channel-initiativer i samarbejde med vores specialister i paid/social media og webpersonalisering.

E-mailmarketing er en meget vigtig kanal for Lomax, og din rolle bliver derfor central for udviklingen af Lomax’ digitale marketingindsats. Desuden bliver du også en vigtig spiller ift. at strukturere kundedata, så vi bliver endnu bedre til at skabe mersalg og loyale kunder. Du kommer til at arbejde med et avanceret, digitalt teknologilandskab, som bl.a. inkluderer Oracle Responsys, Rich Relevance, Sitecore og Google. Vi forventer derfor, at du kan bidrage til at skabe et effektivt og sammenhængende datasetup.

I det daglige kommer du til at arbejde intensivt med kundedata, segmentering og personalisering, og det er dit ansvar, at Lomax’ e-mailmarketing understøtter de øvrige digitale kanaler og skaber størst mulig værdi for Lomax’ kunder. Du bliver en del af Lomax’ onlineteam, som består af et ambitiøst ekspertteam på 15 medarbejdere, så du får rig mulighed for at sparre og dele viden med andre specialister.

Hvem er du?

Du har minimum 3-5 års erfaring inden for e-mailmarketing og har arbejdet intensivt med segmentering, automatisering og personalisering i systemer som Oracle Responsys, Agillic, Salesforce Marketing Cloud eller Adobe Campaign.

Vi forventer desuden, at du har erfaring med:

  • Design af datamodeller og udveksling af data mellem e-mailmarketing, CRM og e-commerce platforme
  • Analyse af kundedata og segmentering til brug i personaliserede kampagner og trigger flows
  • Splittest, analyse og optimering af e-mailkampagner
  • Personalisering af e-mails med dynamisk indhold, og du har gerne arbejdet med integration til webpersonalisering (Rich Relevance, Raptor eller lignede)
  • Design og udvikling af always on-flows med brug af data fra e-commerce som abandoned cart og genkøbsprogrammer
  • Cross channel-kampagner på tværs af e-mail, webpersonalisering og re-targeting på paid og social media.


Det vil i øvrigt være en fordel, hvis du har arbejdet med dataanalyse i f.eks. Google Analytics, BigQuery, Segment.com eller lignende platforme og har interesse for at lære mere om machine learning og cross channel marketing automation.

Vi tilbyder

Når du starter ved os, kommer du gennem et grundigt introduktionsforløb, hvor du kommer rundt i hele virksomheden og bliver præsenteret for hver enkelt afdeling, så du ved, hvordan vi er organiseret, og hvem der laver hvad.

Du får ansvar og masser af muligheder for at udnytte dine kompetencer fuldt ud i et spændende job blandt 140 engagerede kolleger i Frederikssund. Det betyder meget for os, at du udvikler dig i jobbet.

Vi lægger stor vægt på et uformelt, sjovt og lærerigt arbejdsmiljø med mulighed for at få indflydelse. Men vi forventer, at du løbende holder dig orienteret om den udvikling, der sker inden for dit område.

Praktiske detaljer

Arbejdstiden er på 37 timer om ugen med fleksible arbejdstider. Du kommer til at sidde i vores onlineafdeling på vores hovedkontor i Frederikssund.

Kunne du tænke dig at blive en del af Lomax-holdet, så send os din ansøgning og CV i PDF-format via linket "Søg jobbet" til venstre på siden. Upload også gerne eksamensbeviser, udtalelser og referencer.

Vi afholder samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat, så send gerne din ansøgning allerede i dag.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of e-commerce, Kurt Baumgarten på telefon 47 36 80 30 eller HR-koordinator, Anders Bendorff på telefon 24 62 19 65. Vi glæder os til at høre fra dig.

Om Lomax A/S

Lomax har eksisteret siden 1962 og er i dag en af Danmarks absolut største totalleverandører til dansk erhvervsliv. Lomax leverer et bredt sortiment inden for kontorartikler, elektronik, møbler, lagerudstyr, køkken & catering og rengøring. Med et stærkt voksende varesortiment på over 30.000 varenumre, er Lomax "full service partner" til det danske erhvervsliv.

Lomax har udviklet sig fra at være en traditionel katalogforretning til i dag at være en moderne internetbaseret virksomhed med dag til dag-levering. Hos Lomax er vi ambitiøse og søger konstant at blive bedre til det, vi gør. Vores mål er at blive en af landets dygtigste e-handelsvirksomheder.

Du kan se mere om Lomax på www.lomax.dk

Vil du være med til at udvikle datadrevet marketing på tværs af e-mail, web og paid media i en af Danmarks mest ambitiøse webshops? Så er det måske dig, vi leder efter. Om stillingen Dit primære ansvar vil være at udvikle automatiserede e-mailmarketing kampagner og always on-flows samt udarbejde cross channel-initiativer i samarbejde med vores specialister i paid social media og webpersonalisering. E-mailmarketing er en meget vigtig kanal for Lomax, og din rolle bliver derfor central for udviklingen af Lomax digitale marketingindsats. Desuden bliver du også en vigtig spiller ift. at strukturere kundedata, så vi bliver endnu bedre til at skabe mersalg og loyale kunder. Du kommer til at arbejde med et avanceret, digitalt teknologilandskab, som bl.a. inkluderer Oracle Responsys, Rich Relevance, Sitecore og Google. Vi forventer derfor, at du kan bidrage til at skabe et effektivt og sammenhængende datasetup. I det daglige kommer du til at arbejde intensivt med kundedata, segmentering og personalisering, og det er dit ansvar, at Lomax e-mailmarketing understøtter de øvrige digitale kanaler og skaber størst mulig værdi for Lomax kunder. Du bliver en del af Lomax onlineteam, som består af et ambitiøst ekspertteam på 15 medarbejdere, så du får rig mulighed for at sparre og dele viden med andre specialister. Hvem er du? Du har minimum 3-5 års erfaring inden for e-mailmarketing og har arbejdet intensivt med segmentering, automatisering og personalisering i systemer som Oracle Responsys, Agillic, Salesforce Marketing Cloud eller Adobe Campaign. Vi forventer desuden, at du har erfaring med: Design af datamodeller og udveksling af data mellem e-mailmarketing, CRM og e-commerce platforme Analyse af kundedata og segmentering til brug i personaliserede kampagner og trigger flows Splittest, analyse og optimering af e-mailkampagner Personalisering af e-mails med dynamisk indhold, og du har gerne arbejdet med integration til webpersonalisering (Rich Relevance, Raptor eller lignede) Design og udvikling af always on-flows med brug af data fra e-commerce som abandoned cart og genkøbsprogrammer Cross channel-kampagner på tværs af e-mail, webpersonalisering og re-targeting på paid og social media. Det vil i øvrigt være en fordel, hvis du har arbejdet med dataanalyse i f.eks. Google Analytics, BigQuery, Segment.com eller lignende platforme og har interesse for at lære mere om machine learning og cross channel marketing automation. Vi tilbyder Når du starter ved os, kommer du gennem et grundigt introduktionsforløb, hvor du kommer rundt i hele virksomheden og bliver præsenteret for hver enkelt afdeling, så du ved, hvordan vi er organiseret, og hvem der laver hvad. Du får ansvar og masser af muligheder for at udnytte dine kompetencer fuldt ud i et spændende job blandt 140 engagerede kolleger i Frederikssund. Det betyder meget for os, at du udvikler dig i jobbet. Vi lægger stor vægt på et uformelt, sjovt og lærerigt arbejdsmiljø med mulighed for at få indflydelse. Men vi forventer, at du løbende holder dig orienteret om den udvikling, der sker inden for dit område. Praktiske detaljer Arbejdstiden er på 37 timer om ugen med fleksible arbejdstider. Du kommer til at sidde i vores onlineafdeling på vores hovedkontor i Frederikssund. Kunne du tænke dig at blive en del af Lomax-holdet, så send os din ansøgning og CV i PDF-format via linket Søg jobbet til venstre på siden. Upload også gerne eksamensbeviser, udtalelser og referencer. Vi afholder samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat, så send gerne din ansøgning allerede i dag. Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of e-commerce, Kurt Baumgarten på telefon 47 36 80 30 eller HR-koordinator, Anders Bendorff på telefon 24 62 19 65. Vi glæder os til at høre fra dig. Om Lomax A S Lomax har eksisteret siden 1962 og er i dag en af Danmarks absolut største totalleverandører til dansk erhvervsliv. Lomax leverer et bredt sortiment inden for kontorartikler, elektronik, møbler, lagerudstyr, køkken catering og rengøring. Med et stærkt voksende varesortiment på over 30.000 varenumre, er Lomax full service partner til det danske erhvervsliv. Lomax har udviklet sig fra at være en traditionel katalogforretning til i dag at være en moderne internetbaseret virksomhed med dag til dag-levering. Hos Lomax er vi ambitiøse og søger konstant at blive bedre til det, vi gør. Vores mål er at blive en af landets dygtigste e-handelsvirksomheder. Du kan se mere om Lomax på www.lomax.dk11jobnetcc73d1df100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-27T00:00:000000https://mkjoblomax.azurewebsites.net/da-dk/Details.aspx?VID=230520190EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFrederikssundEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHalsnæs3536619LOMAX A/S11Elsenbakken 373600FrederikssundDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent769196JobNet4996784499678410028-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cc73d1dfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=cc73d1dfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cc73d1df&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cc73d1df&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/4.jpgEr du en fagligt stærk Marketingmedarbejder?12007991Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing361937516noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330059531Marketing SpecialistRobot Do you want to help improve food and health around the world? At Chr. Hansen, food and health is at the heart of everything we do and our natural ingredients are consumed by more than 1 billion people every day. As a global market leader in bioscience, we have the opportunity to address important global challenges such as food waste, healthy living and sustainable agriculture and we need the brightest and most passionate people on board to succeed. Want to join us? A career with Chr. Hansen Joining Chr. Hansen is your opportunity to make a meaningful difference while unfolding your career in a global setting. In each of our 32 global offices, you will be able to experience an agile organization that is proud to encourage an inspiring work environment and a collaborative culture full of passion to make a difference. Our founder, Christian D. A. Hansen, was a true entrepreneur and that mentality is still very present and valued today as we look for new talent to strengthen our team. We are always looking for people who can take charge, come up with new ideas and form their own work practice and methods. Engagement matters to us, therefore we offer a work environment where cooperation and respect are the top priorities. Marketing Specialist, Global Marketing for Chr. Hansen Natural Colors Do you want to join a truly dynamic global business and use your marketing skills to support our growth objectives? Then Chr. Hansen Natural Colors will be the right place for you to flourish as our new Marketing Specialist, Global Marketing. For our Natural Colors global marketing team, we are indeed looking for an ambitious Marketing Specialist to support our growth targets. A true marketing position with a global scope You will part of a truly international team and report directly to the Director of Global Marketing. Your main responsibilities include the support to the different global marketing industry leads to ensure that we deliver our annual industry plans and long term strategic objectives. In addition, you will support our communication efforts working closely with the NCD branding and communication team. You will also collaborate closely with our global sales organization supporting the major international key accounts with sound and up-to-date marketing support. More specifically, objectives will be to: Support annual industry strategy review and marketing plans Prepare collaterals and different materials to support the sales organization Elaborate reports and presentation on trends, industry insights… Define and coordinate with regions the global marketing campaigns Support marketing communication team to ensure execution of global plan Work closely with international key account managers to support the sales efforts Participate in new product launch and prepare related documentation Lead cross industry initiatives including business development activities Prepare business plan for new product development projects Write press articles and articles for different media Quarterly reporting and analysis of performance Marketing background in food industry You have a marketing background with at least 2 years of relevant experience, a commercial mindset, and a natural passion and curiosity to understand and analyze the drivers of our industries. You can communicate with people working in communication, product management, sales and marketing. You are a real marketer and you understand what motivates the people in sales and you support them in a very effective way. You have an engaging personality and you are not afraid to get involved in both strategic as well as operational topics across the organization. We are looking for a candidate who has: A Bachelor or Master in Business, Marketing or similar A good understanding of the food ingredients industry value chain, preferably from FMCG food companies or from ingredient suppliers Good analytical skills and ability to combine multiple complex information into a simple way Is capable of conceptual thinking for developing new marketing materials and sales tools Understands the use of modern media channels Can work in a multicultural organization The role will be based in Hørsholm, Denmark and includes global activities. As such, you must be ready to travel approx. 30 days per year You report to the Director Global Marketing, Chr. Hansen Natural Colors. Chr. Hansen Natural Colors and your new team A fully realized world market for natural colors in food beverages is estimated at three times the current market value consumer preferences drive this growth as they are increasingly focused on natural ingredients. With a no.1 position in the industry, Chr. Hansen Natural Colors is well positioned to take further advantage of this strategic growth opportunity. Global marketing plays a key role in defining our industry strategies and required product portfolio to realize our long-term growth objectives. Our global marketing team has 10 experienced and dedicated colleagues with overall responsibility for industry strategies, value propositions of our global product portfolio, new launches, marketing campaigns and marketing intelligence to support our regional sales and global key account teams. Apply now If you have any questions, please contact Jerome Raudin, Chr. Hansen Natural Colors at dkjera@chr-hansen.com. Please apply on-line. Please submit your resume and CV as soon as possible as we are interviewing on an ongoing basis. Deadline: August 16th 2019. Read more about working for Chr. Hansen at: www.chr-hansen.com career.

Do you want to help improve food and health around the world?

At Chr. Hansen, food and health is at the heart of everything we do and our natural ingredients are consumed by more than 1 billion people every day. As a global market leader in bioscience, we have the opportunity to address important global challenges such as food waste, healthy living and sustainable agriculture and we need the brightest and most passionate people on board to succeed. Want to join us?

 

A career with Chr. Hansen 
Joining Chr. Hansen is your opportunity to make a meaningful difference while unfolding your career in a global setting. In each of our 32 global offices, you will be able to experience an agile organization that is proud to encourage an inspiring work environment and a collaborative culture full of passion to make a difference. 

Our founder, Christian D. A. Hansen, was a true entrepreneur and that mentality is still very present and valued today – as we look for new talent to strengthen our team. We are always looking for people who can take charge, come up with new ideas and form their own work practice and methods. 

Engagement matters to us, therefore we offer a work environment where cooperation and respect are the top priorities.

 

Marketing Specialist, Global Marketing for Chr. Hansen Natural Colors 
Do you want to join a truly dynamic global business and use your marketing skills to support our growth objectives? Then Chr. Hansen Natural Colors will be the right place for you to flourish as our new Marketing Specialist, Global Marketing. For our Natural Colors global marketing team, we are indeed looking for an ambitious Marketing Specialist to support our growth targets.

 

A true marketing position with a global scope
You will part of a truly international team and report directly to the Director of Global Marketing. Your main responsibilities include the support to the different global marketing industry leads to ensure that we deliver our annual industry plans and long term strategic objectives. In addition, you will support our communication efforts working closely with the NCD branding and communication team. You will also collaborate closely with our global sales organization supporting the major international key accounts with sound and up-to-date marketing support. 

 

More specifically, objectives will be to:

  • Support annual industry strategy review and marketing plans 
  • Prepare collaterals and different materials to support the sales organization  
  • Elaborate reports and presentation on trends, industry insights…
  • Define and coordinate with regions the global marketing campaigns 
  • Support marketing communication team to ensure execution of global plan
  • Work closely with international key account managers to support the sales efforts
  • Participate in new product launch and prepare related documentation 
  • Lead cross industry initiatives including business development activities
  • Prepare business plan for new product development projects
  • Write press articles and articles for different media
  • Quarterly reporting and analysis of performance 

 

Marketing background in food industry
You have a marketing background with at least 2 years of relevant experience, a commercial mindset, and a natural passion and curiosity to understand and analyze the drivers of our industries. You can communicate with people working in communication, product management, sales and marketing. You are a real marketer and you understand what motivates the people in sales and you support them in a very effective way. You have an engaging personality and you are not afraid to get involved in both strategic as well as operational topics across the organization. We are looking for a candidate who has: 

  • A Bachelor or Master in Business, Marketing or similar
  • A good understanding of the food ingredients industry & value chain, preferably from FMCG food companies or from ingredient suppliers 
  • Good analytical skills and ability to combine multiple complex information into a simple way
  • Is capable of conceptual thinking for developing new marketing materials and sales tools 
  • Understands the use of modern media channels
  • Can work in a multicultural organization

 

The role will be based in Hørsholm, Denmark and includes global activities. As such, you must be ready to travel approx. 30 days per year 

You report to the Director Global Marketing, Chr. Hansen Natural Colors. 

 

Chr. Hansen Natural Colors and your new team
A fully realized world market for natural colors in food & beverages is estimated at three times the current market value; consumer preferences drive this growth as they are increasingly focused on natural ingredients. With a no.1 position in the industry, Chr. Hansen Natural Colors is well positioned to take further advantage of this strategic growth opportunity. Global marketing plays a key role in defining our industry strategies and required product portfolio to realize our long-term growth objectives.  

Our global marketing team has 10 experienced and dedicated colleagues with overall responsibility for industry strategies, value propositions of our global product portfolio, new launches, marketing campaigns and marketing intelligence to support our regional sales and global key account teams.

 

Apply now

If you have any questions, please contact Jerome Raudin, Chr. Hansen Natural Colors at dkjera@chr-hansen.com.  

Please apply on-line. Please submit your resume and CV as soon as possible as we are interviewing on an ongoing basis. Deadline: August 16th  2019. 

Read more about working for Chr. Hansen at: www.chr-hansen.com/career.  

CHR HANSEN A/SHørsholm2019-07-15T00:00:002019-08-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Marketing Specialist

CHR HANSEN A/S

Hørsholm
Do you want to help improve food and health around the world? At Chr. Hansen, food and health is at the heart of everything we do and our natural ingredients are consumed by more than 1 billion people every day. As a global market leader in bioscien...
Indrykket:15. juli 2019
Udløbsdato:16. august 2019