Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Marketing Automation Specialist

Vil du være med til at udvikle datadrevet marketing på tværs af e-mail, web og paid media i en af Danmarks mest ambitiøse webshops? Så er det måske dig, vi leder efter.

Om stillingen

Dit primære ansvar vil være at udvikle automatiserede e-mailmarketing kampagner og always on-flows samt udarbejde cross channel-initiativer i samarbejde med vores specialister i paid/social media og webpersonalisering.

E-mailmarketing er en meget vigtig kanal for Lomax, og din rolle bliver derfor central for udviklingen af Lomax’ digitale marketingindsats. Desuden bliver du også en vigtig spiller ift. at strukturere kundedata, så vi bliver endnu bedre til at skabe mersalg og loyale kunder. Du kommer til at arbejde med et avanceret, digitalt teknologilandskab, som bl.a. inkluderer Oracle Responsys, Rich Relevance, Sitecore og Google. Vi forventer derfor, at du kan bidrage til at skabe et effektivt og sammenhængende datasetup.

I det daglige kommer du til at arbejde intensivt med kundedata, segmentering og personalisering, og det er dit ansvar, at Lomax’ e-mailmarketing understøtter de øvrige digitale kanaler og skaber størst mulig værdi for Lomax’ kunder. Du bliver en del af Lomax’ onlineteam, som består af et ambitiøst ekspertteam på 15 medarbejdere, så du får rig mulighed for at sparre og dele viden med andre specialister.

Hvem er du?

Du har minimum 3-5 års erfaring inden for e-mailmarketing og har arbejdet intensivt med segmentering, automatisering og personalisering i systemer som Oracle Responsys, Agillic, Salesforce Marketing Cloud eller Adobe Campaign.

Vi forventer desuden, at du har erfaring med:

  • Design af datamodeller og udveksling af data mellem e-mailmarketing, CRM og e-commerce platforme
  • Analyse af kundedata og segmentering til brug i personaliserede kampagner og trigger flows
  • Splittest, analyse og optimering af e-mailkampagner
  • Personalisering af e-mails med dynamisk indhold, og du har gerne arbejdet med integration til webpersonalisering (Rich Relevance, Raptor eller lignede)
  • Design og udvikling af always on-flows med brug af data fra e-commerce som abandoned cart og genkøbsprogrammer
  • Cross channel-kampagner på tværs af e-mail, webpersonalisering og re-targeting på paid og social media.


Det vil i øvrigt være en fordel, hvis du har arbejdet med dataanalyse i f.eks. Google Analytics, BigQuery, Segment.com eller lignende platforme og har interesse for at lære mere om machine learning og cross channel marketing automation.

Vi tilbyder

Når du starter ved os, kommer du gennem et grundigt introduktionsforløb, hvor du kommer rundt i hele virksomheden og bliver præsenteret for hver enkelt afdeling, så du ved, hvordan vi er organiseret, og hvem der laver hvad.

Du får ansvar og masser af muligheder for at udnytte dine kompetencer fuldt ud i et spændende job blandt 140 engagerede kolleger i Frederikssund. Det betyder meget for os, at du udvikler dig i jobbet.

Vi lægger stor vægt på et uformelt, sjovt og lærerigt arbejdsmiljø med mulighed for at få indflydelse. Men vi forventer, at du løbende holder dig orienteret om den udvikling, der sker inden for dit område.

Praktiske detaljer

Arbejdstiden er på 37 timer om ugen med fleksible arbejdstider. Du kommer til at sidde i vores onlineafdeling på vores hovedkontor i Frederikssund.

Kunne du tænke dig at blive en del af Lomax-holdet, så send os din ansøgning og CV i PDF-format via linket "Søg jobbet" til venstre på siden. Upload også gerne eksamensbeviser, udtalelser og referencer.

Vi afholder samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat, så send gerne din ansøgning allerede i dag.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of e-commerce, Kurt Baumgarten på telefon 47 36 80 30 eller HR-koordinator, Anders Bendorff på telefon 24 62 19 65. Vi glæder os til at høre fra dig.

Om Lomax A/S

Lomax har eksisteret siden 1962 og er i dag en af Danmarks absolut største totalleverandører til dansk erhvervsliv. Lomax leverer et bredt sortiment inden for kontorartikler, elektronik, møbler, lagerudstyr, køkken & catering og rengøring. Med et stærkt voksende varesortiment på over 30.000 varenumre, er Lomax "full service partner" til det danske erhvervsliv.

Lomax har udviklet sig fra at være en traditionel katalogforretning til i dag at være en moderne internetbaseret virksomhed med dag til dag-levering. Hos Lomax er vi ambitiøse og søger konstant at blive bedre til det, vi gør. Vores mål er at blive en af landets dygtigste e-handelsvirksomheder.

Du kan se mere om Lomax på www.lomax.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330049834Phoenix-cc73d1df12019-06-30T00:00:00Marketing Automation Specialist

Vil du være med til at udvikle datadrevet marketing på tværs af e-mail, web og paid media i en af Danmarks mest ambitiøse webshops? Så er det måske dig, vi leder efter.

Om stillingen

Dit primære ansvar vil være at udvikle automatiserede e-mailmarketing kampagner og always on-flows samt udarbejde cross channel-initiativer i samarbejde med vores specialister i paid/social media og webpersonalisering.

E-mailmarketing er en meget vigtig kanal for Lomax, og din rolle bliver derfor central for udviklingen af Lomax’ digitale marketingindsats. Desuden bliver du også en vigtig spiller ift. at strukturere kundedata, så vi bliver endnu bedre til at skabe mersalg og loyale kunder. Du kommer til at arbejde med et avanceret, digitalt teknologilandskab, som bl.a. inkluderer Oracle Responsys, Rich Relevance, Sitecore og Google. Vi forventer derfor, at du kan bidrage til at skabe et effektivt og sammenhængende datasetup.

I det daglige kommer du til at arbejde intensivt med kundedata, segmentering og personalisering, og det er dit ansvar, at Lomax’ e-mailmarketing understøtter de øvrige digitale kanaler og skaber størst mulig værdi for Lomax’ kunder. Du bliver en del af Lomax’ onlineteam, som består af et ambitiøst ekspertteam på 15 medarbejdere, så du får rig mulighed for at sparre og dele viden med andre specialister.

Hvem er du?

Du har minimum 3-5 års erfaring inden for e-mailmarketing og har arbejdet intensivt med segmentering, automatisering og personalisering i systemer som Oracle Responsys, Agillic, Salesforce Marketing Cloud eller Adobe Campaign.

Vi forventer desuden, at du har erfaring med:

  • Design af datamodeller og udveksling af data mellem e-mailmarketing, CRM og e-commerce platforme
  • Analyse af kundedata og segmentering til brug i personaliserede kampagner og trigger flows
  • Splittest, analyse og optimering af e-mailkampagner
  • Personalisering af e-mails med dynamisk indhold, og du har gerne arbejdet med integration til webpersonalisering (Rich Relevance, Raptor eller lignede)
  • Design og udvikling af always on-flows med brug af data fra e-commerce som abandoned cart og genkøbsprogrammer
  • Cross channel-kampagner på tværs af e-mail, webpersonalisering og re-targeting på paid og social media.


Det vil i øvrigt være en fordel, hvis du har arbejdet med dataanalyse i f.eks. Google Analytics, BigQuery, Segment.com eller lignende platforme og har interesse for at lære mere om machine learning og cross channel marketing automation.

Vi tilbyder

Når du starter ved os, kommer du gennem et grundigt introduktionsforløb, hvor du kommer rundt i hele virksomheden og bliver præsenteret for hver enkelt afdeling, så du ved, hvordan vi er organiseret, og hvem der laver hvad.

Du får ansvar og masser af muligheder for at udnytte dine kompetencer fuldt ud i et spændende job blandt 140 engagerede kolleger i Frederikssund. Det betyder meget for os, at du udvikler dig i jobbet.

Vi lægger stor vægt på et uformelt, sjovt og lærerigt arbejdsmiljø med mulighed for at få indflydelse. Men vi forventer, at du løbende holder dig orienteret om den udvikling, der sker inden for dit område.

Praktiske detaljer

Arbejdstiden er på 37 timer om ugen med fleksible arbejdstider. Du kommer til at sidde i vores onlineafdeling på vores hovedkontor i Frederikssund.

Kunne du tænke dig at blive en del af Lomax-holdet, så send os din ansøgning og CV i PDF-format via linket "Søg jobbet" til venstre på siden. Upload også gerne eksamensbeviser, udtalelser og referencer.

Vi afholder samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat, så send gerne din ansøgning allerede i dag.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of e-commerce, Kurt Baumgarten på telefon 47 36 80 30 eller HR-koordinator, Anders Bendorff på telefon 24 62 19 65. Vi glæder os til at høre fra dig.

Om Lomax A/S

Lomax har eksisteret siden 1962 og er i dag en af Danmarks absolut største totalleverandører til dansk erhvervsliv. Lomax leverer et bredt sortiment inden for kontorartikler, elektronik, møbler, lagerudstyr, køkken & catering og rengøring. Med et stærkt voksende varesortiment på over 30.000 varenumre, er Lomax "full service partner" til det danske erhvervsliv.

Lomax har udviklet sig fra at være en traditionel katalogforretning til i dag at være en moderne internetbaseret virksomhed med dag til dag-levering. Hos Lomax er vi ambitiøse og søger konstant at blive bedre til det, vi gør. Vores mål er at blive en af landets dygtigste e-handelsvirksomheder.

Du kan se mere om Lomax på www.lomax.dk

2019-07-28T00:50:23.470 Vil du være med til at udvikle datadrevet marketing på tværs af e-mail, web og paid media i en af Danmarks mest ambitiøse webshops? Så er det måske dig, vi leder efter. Om stillingen Dit primære ansvar vil være at udvikle automatiserede e-mailmarketing kampagner og always on-flows samt udarbejde cross channel-initiativer i samarbejde med vores specialister i paid social media og webpersonalisering. E-mailmarketing er en meget vigtig kanal for Lomax, og din rolle bliver derfor central for udviklingen af Lomax digitale marketingindsats. Desuden bliver du også en vigtig spiller ift. at strukturere kundedata, så vi bliver endnu bedre til at skabe mersalg og loyale kunder. Du kommer til at arbejde med et avanceret, digitalt teknologilandskab, som bl.a. inkluderer Oracle Responsys, Rich Relevance, Sitecore og Google. Vi forventer derfor, at du kan bidrage til at skabe et effektivt og sammenhængende datasetup. I det daglige kommer du til at arbejde intensivt med kundedata, segmentering og personalisering, og det er dit ansvar, at Lomax e-mailmarketing understøtter de øvrige digitale kanaler og skaber størst mulig værdi for Lomax kunder. Du bliver en del af Lomax onlineteam, som består af et ambitiøst ekspertteam på 15 medarbejdere, så du får rig mulighed for at sparre og dele viden med andre specialister. Hvem er du? Du har minimum 3-5 års erfaring inden for e-mailmarketing og har arbejdet intensivt med segmentering, automatisering og personalisering i systemer som Oracle Responsys, Agillic, Salesforce Marketing Cloud eller Adobe Campaign. Vi forventer desuden, at du har erfaring med: Design af datamodeller og udveksling af data mellem e-mailmarketing, CRM og e-commerce platforme Analyse af kundedata og segmentering til brug i personaliserede kampagner og trigger flows Splittest, analyse og optimering af e-mailkampagner Personalisering af e-mails med dynamisk indhold, og du har gerne arbejdet med integration til webpersonalisering (Rich Relevance, Raptor eller lignede) Design og udvikling af always on-flows med brug af data fra e-commerce som abandoned cart og genkøbsprogrammer Cross channel-kampagner på tværs af e-mail, webpersonalisering og re-targeting på paid og social media. Det vil i øvrigt være en fordel, hvis du har arbejdet med dataanalyse i f.eks. Google Analytics, BigQuery, Segment.com eller lignende platforme og har interesse for at lære mere om machine learning og cross channel marketing automation. Vi tilbyder Når du starter ved os, kommer du gennem et grundigt introduktionsforløb, hvor du kommer rundt i hele virksomheden og bliver præsenteret for hver enkelt afdeling, så du ved, hvordan vi er organiseret, og hvem der laver hvad. Du får ansvar og masser af muligheder for at udnytte dine kompetencer fuldt ud i et spændende job blandt 140 engagerede kolleger i Frederikssund. Det betyder meget for os, at du udvikler dig i jobbet. Vi lægger stor vægt på et uformelt, sjovt og lærerigt arbejdsmiljø med mulighed for at få indflydelse. Men vi forventer, at du løbende holder dig orienteret om den udvikling, der sker inden for dit område. Praktiske detaljer Arbejdstiden er på 37 timer om ugen med fleksible arbejdstider. Du kommer til at sidde i vores onlineafdeling på vores hovedkontor i Frederikssund. Kunne du tænke dig at blive en del af Lomax-holdet, så send os din ansøgning og CV i PDF-format via linket Søg jobbet til venstre på siden. Upload også gerne eksamensbeviser, udtalelser og referencer. Vi afholder samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat, så send gerne din ansøgning allerede i dag. Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of e-commerce, Kurt Baumgarten på telefon 47 36 80 30 eller HR-koordinator, Anders Bendorff på telefon 24 62 19 65. Vi glæder os til at høre fra dig. Om Lomax A S Lomax har eksisteret siden 1962 og er i dag en af Danmarks absolut største totalleverandører til dansk erhvervsliv. Lomax leverer et bredt sortiment inden for kontorartikler, elektronik, møbler, lagerudstyr, køkken catering og rengøring. Med et stærkt voksende varesortiment på over 30.000 varenumre, er Lomax full service partner til det danske erhvervsliv. Lomax har udviklet sig fra at være en traditionel katalogforretning til i dag at være en moderne internetbaseret virksomhed med dag til dag-levering. Hos Lomax er vi ambitiøse og søger konstant at blive bedre til det, vi gør. Vores mål er at blive en af landets dygtigste e-handelsvirksomheder. Du kan se mere om Lomax på www.lomax.dk11jobnetcc73d1df100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-27T00:00:000000https://mkjoblomax.azurewebsites.net/da-dk/Details.aspx?VID=230520190EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFrederikssundEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHalsnæs3536619LOMAX A/S11Elsenbakken 373600FrederikssundDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent769196JobNet4996784499678410028-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cc73d1dfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=cc73d1dfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cc73d1df&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cc73d1df&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/4.jpgMarketing Automation Specialist12007991Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing361937516noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK