Marketing Coordinator

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

LEGOLAND® søger Marketing Coordinator med speciale igæsteloyalitet

“Sæsonpas til LEGOLAND® er genialt - altid gode tilbud ogal den information, vi har brug for”

Er det dig, som kan sikre, at vores gæster har dennepositive oplevelse? Og er du marketinguddannet og har lyst til at tage næstekarriereskridt ind i et af verdens stærkeste brands? Så er du sikkert vores nyeMarketing Coordinator i Sales & Marketing-afdelingen, hvor du vil få ansvaret for vores Sæsonpas .

LEGOLAND er en af de mest kendte og elskedeforlystelsesparker i verden, og vi søger nu en Marketing Coordinator med etdigitalt mindset, som kan bidrage til udarbejdelsen af spændende nyheder,tilbud og kampagner til vores mest loyale gæster. Du vil blive en del af etteam på 13 kolleger, som med høj faglighed, en god portion humor og en livligfantasi markedsfører mindeværdige oplevelser i LEGOLAND.

Som Marketing Coordinator er dine vigtigste ansvarsområderat
- drive og udvikle Sæsonpas kampagner og salgsfremmende aktiviteter fra planlægning til implementering i samarbejde med andre afdelinger
- sikre tilfredshedsmålinger og løbende optimering af vores Sæsonpas
- sikre indhold og korrekte tekster til vores website, nyhedsmails og app

Sr. Brand Manager Stine Thomsen fortæller om jobbet: ”Som min nye koordinatorog Sæsonpas ansvarlige er det dig, der skaber fordelsprogrammet og bringer smilfrem hos vores mest loyale gæster. Du motiveres af at give dem uforglemmeligeoplevelser med deres Sæsonpas”.

Optimalt har du en cand. merc. uddannelseog minimum 2 års erfaring fra en marketingafdeling. For at lykkes i jobbet, erdet vigtigt, at du
- er selvkørende og initiativrig
- har et godt overblik og kan prioritere i mange opgaver
- kan skrive sælgende tekster fejlfrit
- har erfaring med et eller flere CMS-programmer
- er kreativ og i kontakt med dit indre legebarn

Stine Thomsen fortsætter: ”Vi er passionerede omkringvores brand, og vi har en indholdsrig og udfordrende dagligdag, hvor vi lykkessammen, så hvis du er en hjælpsom og god kollega og kan lide at have det sjovt påarbejde, vil du passe rigtigt godt ind i vores afdeling”.

Der er tale om fastansættelse i en fuldtidsstilling med mulighedfor selvstændigt ansvar og personlig og faglig udvikling. Har du spørgsmål tilstillingen, er du velkommen til at ringe til Sr. Brand Manager Stine Thomsen på29 22 80 87. Vi screener løbende ansøgningerne og ansætter, når vi har fundetden helt rigtige kandidat, så send din ansøgning med det samme via nedenståendelink. Vi ser frem til at byde dig velkommen i teamet.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Marketing Coordinator

LEGOLAND® søger Marketing Coordinator med speciale igæsteloyalitet

“Sæsonpas til LEGOLAND® er genialt - altid gode tilbud ogal den information, vi har brug for”

Er det dig, som kan sikre, at vores gæster har dennepositive oplevelse? Og er du marketinguddannet og har lyst til at tage næstekarriereskridt ind i et af verdens stærkeste brands? Så er du sikkert vores nyeMarketing Coordinator i Sales & Marketing-afdelingen, hvor du vil få ansvaret for vores Sæsonpas .

LEGOLAND er en af de mest kendte og elskedeforlystelsesparker i verden, og vi søger nu en Marketing Coordinator med etdigitalt mindset, som kan bidrage til udarbejdelsen af spændende nyheder,tilbud og kampagner til vores mest loyale gæster. Du vil blive en del af etteam på 13 kolleger, som med høj faglighed, en god portion humor og en livligfantasi markedsfører mindeværdige oplevelser i LEGOLAND.

Som Marketing Coordinator er dine vigtigste ansvarsområderat
- drive og udvikle Sæsonpas kampagner og salgsfremmende aktiviteter fra planlægning til implementering i samarbejde med andre afdelinger
- sikre tilfredshedsmålinger og løbende optimering af vores Sæsonpas
- sikre indhold og korrekte tekster til vores website, nyhedsmails og app

Sr. Brand Manager Stine Thomsen fortæller om jobbet: ”Som min nye koordinatorog Sæsonpas ansvarlige er det dig, der skaber fordelsprogrammet og bringer smilfrem hos vores mest loyale gæster. Du motiveres af at give dem uforglemmeligeoplevelser med deres Sæsonpas”.

Optimalt har du en cand. merc. uddannelseog minimum 2 års erfaring fra en marketingafdeling. For at lykkes i jobbet, erdet vigtigt, at du
- er selvkørende og initiativrig
- har et godt overblik og kan prioritere i mange opgaver
- kan skrive sælgende tekster fejlfrit
- har erfaring med et eller flere CMS-programmer
- er kreativ og i kontakt med dit indre legebarn

Stine Thomsen fortsætter: ”Vi er passionerede omkringvores brand, og vi har en indholdsrig og udfordrende dagligdag, hvor vi lykkessammen, så hvis du er en hjælpsom og god kollega og kan lide at have det sjovt påarbejde, vil du passe rigtigt godt ind i vores afdeling”.

Der er tale om fastansættelse i en fuldtidsstilling med mulighedfor selvstændigt ansvar og personlig og faglig udvikling. Har du spørgsmål tilstillingen, er du velkommen til at ringe til Sr. Brand Manager Stine Thomsen på29 22 80 87. Vi screener løbende ansøgningerne og ansætter, når vi har fundetden helt rigtige kandidat, så send din ansøgning med det samme via nedenståendelink. Vi ser frem til at byde dig velkommen i teamet.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.