Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Marketing Manager

Global mærkevare
Med reference til og i tæt samarbejde med COO får du ansvaret for al markedskommunikation og en central rolle i forhold til at indfri de kommercielle målsætninger. Kia Import Danmark er en privat importør, som samarbejder tæt med Kia Motors om de overordnede strategiske målsætninger og programmer. Du sikrer, at den globale mærkevarestrategi omsættes til en dansk marketingplan, og udvikler kampagner, som er tilpasset det danske marked. Som marketing manager er du garant for, at kommunikationsbudgettet anvendes effektivt. Med høj kreativ kvalitet, optimering af medieanvendelsen og godt købmandskab sikrer du, at den enkelte kampagne har maksimal gennemslagskraft.

Ledelse
Du bliver leder for to selvstændige medarbejdere og er ansvarlig for, at afdelingen og den enkelte medarbejder fortsat udvikles. Med afsæt i marketingplanen sikrer du, sammen med medarbejderne, at on- og offline kampagner afvikles effektivt, til tiden og inden for budgettet. I samarbejde med reklamebureau og mediebureau sikrer du kreativitet og optimeret medieanvendelse. Ud over forbrugerne er forhandlerne centrale interessenter for marketingafdelingen. Marketing har ansvaret for, at forhandlerne er klædt på og har de virkemidler, der skal til for at sikre en god kundeoplevelse - og i sidste ende en maksimal konvertering til salg.

Øget fokus på digital marketing
I takt med at Kia’s produktprogram er blevet bredere og mere nicheorienteret, er behovet for en mere segmenteret markedstilgang vokset. Som konsekvens er fokus på digital marketing øget, og i dag anvendes en tredjedel af marketingbudgettet online. En af dine personlige opgaver er at drive Kia’s kompetence- og teknologiudvikling inden for digital marketing. En konkret opgave, som venter, bliver at optimere leadgenereringsprocesserne og herunder evaluere mulighederne for at optimere ved hjælp af marketingautomation, personificering, adfærdsbaseret respons (mail flow, retargeting), ip tracking m.m.

Din baggrund
Du har formentlig en videregående kommerciel uddannelse som cand.merc., HD eller lignende og min. 5 års relevant marketingerfaring fra en større mærkevarevirksomhed eller en større producent/butikskæde inden for langvarige forbrugsgoder. Du har en veludviklet forretningsforståelse, er analytisk stærk og anvender Excel på superbrugerniveau og kan sikkert  fornemme/ ”mærke”, hvad der virker, og har en ide om, hvad det er, der trigger kunderne . Du har solid erfaring med at indsamle og bearbejde data og en stor interesse for den øgede digitalisering på marketingområdet. Du er ambitiøs og motiveret for at tage et karriereskridt, som giver dig mulighed for at påtage dig et stort selvstændigt ansvar. Du taler og skriver engelsk på forhandlingsniveau.

Finder du jobbet interessant, kan du uploade ansøgning og CV.
Referencenummer: DK-04592.


Kia Import Danmark A/S, som er beliggende i Fredericia nær motorvejen, er et datterselskab i Nellemann koncernen. Kia koncernen har gennemløbet en betydelig udvikling i de seneste år, og resultatet har været en markant forbedring af både image og markedsposition. På det danske marked er Kia i dag det 6. største mærke målt på antallet af solgte biler. For at indfri de kommercielle målsætninger og videreudvikle samspillet imellem Kia Motors Europe, Kia Import Danmark og de selvstændige danske forhandlere søges der en Marketing Manager.

 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:2. februar 2018
Udløbsdato:23. februar 2018

E-commerce rådgiver

OnlinePlus ApS

E-commerce rådgiver Brænder du for kommunikation, rådgivning og online marketing? Så har du nu mulighed for at udnytte dit potentiale hos et af Danmarks bedste digitale bureauer i rivende vækst nemlig OnlinePlus. Om stillingen: Hos OnlinePlus vil du...