Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Marketing Manager

Til udvikling og videre aktivering af brands internationalt.

Virksomheden
Bloomingville A/S er en ambitiøs international virksomhed, der designer, udvikler, mar¬kedsfører og sælger kollektioner inden for boliginteriør og møbler. Virksomheden er placeret i Ikast, og beskæftiger omkring 85 medarbejdere, og har desuden ca. 65 agenter og distributører fordelt ud over det meste af verden. Virksomheden markedsfører i øjeblikket 2 brands, Bloomingville og Creative Collection. Hertil kommer subbrandet Bloomingville MINI. Bloomingville A/S eksporterer mere end 90% af omsætningen. Er du, som dine måske kommende kolleger, ambitiøs, og trives du i en virksomhed, hvor tingene ikke står stille, er det måske dig, vi søger.

Jobbet
Der søges en Marketing Manager, som kan videreudvikle virksomhedens brands position på det internationale marked, hvor det drejer sig om et stærkt fokus på både online og offline synlighed. Bloomingville ønsker at fastholde og udvikle den stærke identitet på de trykte medier samt videreudvikle den online tilstedeværelse gennem yderligere online brandaktivering på alle relevante sociale medier. Der er i dag 5 medarbejdere i marketingafdelingen.

Dine ansvarsområder:

  • Du har det overordnede ansvar for marketing strategi og dens udførelse
  • Du er budgetansvarlig for afdelingen
  • Du skal selv være operationel, men samtidig være i stand til at prioritere opgaver og lede samt motivere afdelingen
  • Du skal tilsikre, at afdelingen fortsat udvikler nogle af branchens flotteste og mest inspirerende kataloger, herunder være tovholder på alle katalogprocesserne
  • Du skal sikre eksekvering i henhold til deadlines og tidsplaner på alle opgaverne i marketingafdelingen
  • Du har det overordnede ansvar for håndtering af PR og pressen, herunder udarbejdelse af pressemeddelelser
  • Du skal kunne koordinere opgaver med indkøbs- og salgsafdelingerne, samt resten af huset, i forhold til kampagneplanlægning
  • Du skal sikre at Bloomingville er målrettede og tilpassede i deres online kommunikation på alle platforme, samt at budskaberne er klare og står skarpt

Vi forventer:

  • At du har erfaring med og er passioneret omkring opbygning af stærke brands
  • At du har stærke online kompetencer og en god forståelse for at øge engagementet med såvel B2B-kunder som slutforbrugerne
  • At du selv kan ”drive” et projekt
  • At du har et godt kendskab til ”værktøjskassen” i en marketingafdeling
  • At du har minimum nogle års relevant erfaring fra et tilsvarende job i en marketingafdeling i en international virksomhed
  • At du er omstillingsparat og formår at reagere hurtigt ud fra tendenser og markeders individuelle udvikling
  • At du er flydende i engelsk og dansk i skrift og tale, herunder er god til at skrive tekster
  • At du er struktureret og i stand til at samarbejde på tværs af organisationen
  • At du er en god kollega med en proaktiv og konstruktiv tilgang til alle opgaver i virksomheden
  • At du kan arbejde effektivt og holde hovedet koldt, når det går stærkt og der er travlt
  • At du er resultat- og løsningsorienteret til hver en tid

Send din ansøgning til PRO&CO allerede i dag, via knappen "Søg stillingen". Ansøgningerne behandles løbende.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.