Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Marketing- og Eventansvarlig til virksomhed i stor udvikling (barselsvikariat)

 

IT Optimiser rekrutterer og headhunter SAP®-specialister til freelanceopgaver og faste stillinger hos vores kunder.

Hos IT Optimiser tror vi på, vi gør en forskel, når vores kunder henvender sig med et behov for at få adgang til højt specialiserede SAP®-kompetencer.

Vi tror også på, at vi gør en forskel, når en højt specialiseret SAP®-konsulent ønsker et karriereskifte.

Vi tror på, at vores kunder styrkes ved, at vi hver dag stræber efter at finde et bedre match mellem vores kunders behov og kandidaternes kompetencer.

Vi tror også på, at de bedste resultater opnås gennem en kombination af samarbejde, ihærdighed, empati og ”Sense of Urgency”.

Vores tro er grundlaget for alt, hvad vi laver og har lavet, siden vi stiftede IT Optimiser den 21. august 2012. Vi har siden da arbejdet dedikeret og passioneret på at udvikle og forfine vores processer og metoder således, at de understøtter vores arbejde med at levere specialister, konsulenter og serviceydelser, inden for SAP®, på allerhøjeste niveau.

Vores dedikation er blevet belønnet med Gazelle priser i 2017 og 2018, ligesom IT Optimiser, som eneste Nordiske virksomhed, i 2018 blev kåret som Proven Performer på globalt plan af en af vores globale kunder.

Vores ambition er at fortsætte med at udvikle IT Optimiser således, at IT Optimiser bliver det naturlige valg, når en kunde har behov for en SAP®-specialist og når en SAP®-specialist ønsker et karriereskifte.

Da vores Marketing- og Eventansvarlige skal på barsel, søger IT Optimiser en barselsvikar, der kan træde til i denne periode.

Vi er en international virksomhed med 13 medarbejdere. Tonen på kontoret er uformel, og vi hjælper gerne hinanden. Vi fornyer os konstant og prøver gerne ting af – så der er ikke langt fra tanke til handling. Derfor skal du også være klar på at tage udfordringerne op og tage ja-hatten på.

 

Relationsopbyggende events

En stor del af dit arbejde vil bestå i at planlægge, koordinere og eksekvere events. Interne som eksterne.

I 2019 har vi syv eksterne events samt seks interne. Hvert event varierer i størrelse og omfang. Vi forventer, at der i 2020 bl.a. skal udvikles på en til to nye eksterne events – hvilket du derfor skal stå i spidsen for. Dine kollegaer og chefer er dog behjælpelige med brainstorming o.l.

Eksterne events dækker for os over events for vores kunder, vores SAP®-specialister samt events, hvor vi skal præsentere os selv udadtil (fx messer). Interne events er virksomhedens julefrokost og andre finurligheder, som fx en cocktailworkshop for medarbejdere.

Dine arbejdsopgaver vedr. events (40-50% af din tid) vil bl.a. bestå af:

  • Idé- og konceptudvikling af events
  • Koordinering, tilrettelæggelse og opfølgning samt afvikling af events
  • Kontakt til eventuelle samarbejdspartnere
  • Indkøb af merchandise, remedier m.v. når dette er nødvendigt
  • Udarbejde og udsende invitation samt håndtere tilbagemeldinger (via vores RMS-system)
  • Evaluering af de enkelte events for at sikre løbende kvalitetsudvikling og optimering
  • Udarbejdelse og planlægning af eventrelaterede opslag på LinkedIn og Facebook
  • Budgethåndtering
  • Diverse dertilhørende administrative opgaver

Andre arbejdsopgaver vil vedrøre:

  • Vedligeholde og opdatere hjemmeside (Joomla)
  • Contentudarbejdelse: skrive mindre artikler, jobopslag og nyheder til brug på både hjemmeside og SoMe (LinkedIn og Facebook)
  • Bestille merchandise til diverse tiltag (herunder bl.a. sponsorater)
  • Strategisk arbejde omkring vores Home of SAP Specialists strategi

 

Hvem har vi brug for?

Vi udvikler os konstant, og med baggrund i teori og analyser, sidder vi inde med data, der med tiden kan udmunde i gode og velovervejede events eller andre tiltag for både vores kunder og SAP®-specialister. Dette skal du gerne have evnerne til at gå i dybden med, og derudfra udvikle nye idéer til events.

 

Du skal også gerne kunne sætte flueben ud fra følgende:

  • Stærk koordinator der før har været (ene)-ansvarlig for events fra start til slut – gerne flere events på én gang
  • God til at planlægge egen tid, så du kan overholde deadlines
  • Trives med at arbejde selvstændigt
  • Fordyber dig gerne i detaljer (uden det går ud over effektiviteten af dit arbejde)
  • Afslutter effektivt dine opgaver
  • Forstår hvordan man skaber og vedligeholder relationer til kunder/konsulenter
  • Erfaren med LinkedIn som platform (betalte annoncer såvel som organiske opslag) og nørder gerne data
  • Dygtig og fængende kommunikatør på både skrift og i tale
  • Taler og skriver engelsk på professionelt niveau
  • Kendskab til Photoshop

 

Det praktiske

Arbejdstiden er som udgangspunkt 30 timer i ugen. Der er dog mulighed for 37 timer, hvis dette ønskes. Du skal forvente at deltage i de fleste events. Nogle vil foregå om aftenen og i weekender.

Goder du får i din ansættelse udover søde og sjove kollegaer:

  • Mulighed for billig frokostordning
  • Fleksible arbejdstider
  • Partoutbillet til Smukfest
  • Egen computer og telefon stilles til rådighed

Du vil blive kørt ind i stillingen over en periode på ca. 3 måneder. Derfor søger vi en kollega, der kan starte senest 1. november 2019. Stillingen vil vare til 30. april 2021.

Din arbejdsplads bliver Adelgade 35A, st. tv., 8660 Skanderborg.

 

Har vi lige beskrevet dig?

...og er du interesseret i netop dette job? Så skal du sende din motiverede ansøgning samt CV til Marketing Coordinator, Anja Kirstine Kristensen på akk@itoptimiser.com. Har du spørgsmål kan du kontakte Anja på +45 2183 5453.

Ansøgningsfrist hurtigst muligt, vi lukker jobbet ned, når den rette kandidat er fundet.

SAP® står for System Application Programming og bruges i større virksomheder og organisationer som et digitalt værktøj og software, der i tal og tekst anskueliggør organisationens interne afdelinger og værdikæde. Helt fra indkøb, lager, produktion, økonomi og til implementeringen af nye processer og projekter, hvor det kræver SAP®-specialister.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330081856Phoenix-ba8e345512019-09-02T00:00:00Marketing- og Eventansvarlig til virksomhed i stor udvikling (barselsvikariat)

 

IT Optimiser rekrutterer og headhunter SAP®-specialister til freelanceopgaver og faste stillinger hos vores kunder.

Hos IT Optimiser tror vi på, vi gør en forskel, når vores kunder henvender sig med et behov for at få adgang til højt specialiserede SAP®-kompetencer.

Vi tror også på, at vi gør en forskel, når en højt specialiseret SAP®-konsulent ønsker et karriereskifte.

Vi tror på, at vores kunder styrkes ved, at vi hver dag stræber efter at finde et bedre match mellem vores kunders behov og kandidaternes kompetencer.

Vi tror også på, at de bedste resultater opnås gennem en kombination af samarbejde, ihærdighed, empati og ”Sense of Urgency”.

Vores tro er grundlaget for alt, hvad vi laver og har lavet, siden vi stiftede IT Optimiser den 21. august 2012. Vi har siden da arbejdet dedikeret og passioneret på at udvikle og forfine vores processer og metoder således, at de understøtter vores arbejde med at levere specialister, konsulenter og serviceydelser, inden for SAP®, på allerhøjeste niveau.

Vores dedikation er blevet belønnet med Gazelle priser i 2017 og 2018, ligesom IT Optimiser, som eneste Nordiske virksomhed, i 2018 blev kåret som Proven Performer på globalt plan af en af vores globale kunder.

Vores ambition er at fortsætte med at udvikle IT Optimiser således, at IT Optimiser bliver det naturlige valg, når en kunde har behov for en SAP®-specialist og når en SAP®-specialist ønsker et karriereskifte.

Da vores Marketing- og Eventansvarlige skal på barsel, søger IT Optimiser en barselsvikar, der kan træde til i denne periode.

Vi er en international virksomhed med 13 medarbejdere. Tonen på kontoret er uformel, og vi hjælper gerne hinanden. Vi fornyer os konstant og prøver gerne ting af – så der er ikke langt fra tanke til handling. Derfor skal du også være klar på at tage udfordringerne op og tage ja-hatten på.

 

Relationsopbyggende events

En stor del af dit arbejde vil bestå i at planlægge, koordinere og eksekvere events. Interne som eksterne.

I 2019 har vi syv eksterne events samt seks interne. Hvert event varierer i størrelse og omfang. Vi forventer, at der i 2020 bl.a. skal udvikles på en til to nye eksterne events – hvilket du derfor skal stå i spidsen for. Dine kollegaer og chefer er dog behjælpelige med brainstorming o.l.

Eksterne events dækker for os over events for vores kunder, vores SAP®-specialister samt events, hvor vi skal præsentere os selv udadtil (fx messer). Interne events er virksomhedens julefrokost og andre finurligheder, som fx en cocktailworkshop for medarbejdere.

Dine arbejdsopgaver vedr. events (40-50% af din tid) vil bl.a. bestå af:

  • Idé- og konceptudvikling af events
  • Koordinering, tilrettelæggelse og opfølgning samt afvikling af events
  • Kontakt til eventuelle samarbejdspartnere
  • Indkøb af merchandise, remedier m.v. når dette er nødvendigt
  • Udarbejde og udsende invitation samt håndtere tilbagemeldinger (via vores RMS-system)
  • Evaluering af de enkelte events for at sikre løbende kvalitetsudvikling og optimering
  • Udarbejdelse og planlægning af eventrelaterede opslag på LinkedIn og Facebook
  • Budgethåndtering
  • Diverse dertilhørende administrative opgaver

Andre arbejdsopgaver vil vedrøre:

  • Vedligeholde og opdatere hjemmeside (Joomla)
  • Contentudarbejdelse: skrive mindre artikler, jobopslag og nyheder til brug på både hjemmeside og SoMe (LinkedIn og Facebook)
  • Bestille merchandise til diverse tiltag (herunder bl.a. sponsorater)
  • Strategisk arbejde omkring vores Home of SAP Specialists strategi

 

Hvem har vi brug for?

Vi udvikler os konstant, og med baggrund i teori og analyser, sidder vi inde med data, der med tiden kan udmunde i gode og velovervejede events eller andre tiltag for både vores kunder og SAP®-specialister. Dette skal du gerne have evnerne til at gå i dybden med, og derudfra udvikle nye idéer til events.

 

Du skal også gerne kunne sætte flueben ud fra følgende:

  • Stærk koordinator der før har været (ene)-ansvarlig for events fra start til slut – gerne flere events på én gang
  • God til at planlægge egen tid, så du kan overholde deadlines
  • Trives med at arbejde selvstændigt
  • Fordyber dig gerne i detaljer (uden det går ud over effektiviteten af dit arbejde)
  • Afslutter effektivt dine opgaver
  • Forstår hvordan man skaber og vedligeholder relationer til kunder/konsulenter
  • Erfaren med LinkedIn som platform (betalte annoncer såvel som organiske opslag) og nørder gerne data
  • Dygtig og fængende kommunikatør på både skrift og i tale
  • Taler og skriver engelsk på professionelt niveau
  • Kendskab til Photoshop

 

Det praktiske

Arbejdstiden er som udgangspunkt 30 timer i ugen. Der er dog mulighed for 37 timer, hvis dette ønskes. Du skal forvente at deltage i de fleste events. Nogle vil foregå om aftenen og i weekender.

Goder du får i din ansættelse udover søde og sjove kollegaer:

  • Mulighed for billig frokostordning
  • Fleksible arbejdstider
  • Partoutbillet til Smukfest
  • Egen computer og telefon stilles til rådighed

Du vil blive kørt ind i stillingen over en periode på ca. 3 måneder. Derfor søger vi en kollega, der kan starte senest 1. november 2019. Stillingen vil vare til 30. april 2021.

Din arbejdsplads bliver Adelgade 35A, st. tv., 8660 Skanderborg.

 

Har vi lige beskrevet dig?

...og er du interesseret i netop dette job? Så skal du sende din motiverede ansøgning samt CV til Marketing Coordinator, Anja Kirstine Kristensen på akk@itoptimiser.com. Har du spørgsmål kan du kontakte Anja på +45 2183 5453.

Ansøgningsfrist hurtigst muligt, vi lukker jobbet ned, når den rette kandidat er fundet.

SAP® står for System Application Programming og bruges i større virksomheder og organisationer som et digitalt værktøj og software, der i tal og tekst anskueliggør organisationens interne afdelinger og værdikæde. Helt fra indkøb, lager, produktion, økonomi og til implementeringen af nye processer og projekter, hvor det kræver SAP®-specialister.

2019-10-14T11:50:41.543 IT Optimiser rekrutterer og headhunter SAP -specialister til freelanceopgaver og faste stillinger hos vores kunder. Hos IT Optimiser tror vi på, vi gør en forskel, når vores kunder henvender sig med et behov for at få adgang til højt specialiserede SAP -kompetencer. Vi tror også på, at vi gør en forskel, når en højt specialiseret SAP -konsulent ønsker et karriereskifte. Vi tror på, at vores kunder styrkes ved, at vi hver dag stræber efter at finde et bedre match mellem vores kunders behov og kandidaternes kompetencer. Vi tror også på, at de bedste resultater opnås gennem en kombination af samarbejde, ihærdighed, empati og Sense of Urgency . Vores tro er grundlaget for alt, hvad vi laver og har lavet, siden vi stiftede IT Optimiser den 21. august 2012. Vi har siden da arbejdet dedikeret og passioneret på at udvikle og forfine vores processer og metoder således, at de understøtter vores arbejde med at levere specialister, konsulenter og serviceydelser, inden for SAP , på allerhøjeste niveau. Vores dedikation er blevet belønnet med Gazelle priser i 2017 og 2018, ligesom IT Optimiser, som eneste Nordiske virksomhed, i 2018 blev kåret som Proven Performer på globalt plan af en af vores globale kunder. Vores ambition er at fortsætte med at udvikle IT Optimiser således, at IT Optimiser bliver det naturlige valg, når en kunde har behov for en SAP -specialist og når en SAP -specialist ønsker et karriereskifte. Da vores Marketing- og Eventansvarlige skal på barsel, søger IT Optimiser en barselsvikar, der kan træde til i denne periode. Vi er en international virksomhed med 13 medarbejdere. Tonen på kontoret er uformel, og vi hjælper gerne hinanden. Vi fornyer os konstant og prøver gerne ting af så der er ikke langt fra tanke til handling. Derfor skal du også være klar på at tage udfordringerne op og tage ja-hatten på. Relationsopbyggende events En stor del af dit arbejde vil bestå i at planlægge, koordinere og eksekvere events. Interne som eksterne. I 2019 har vi syv eksterne events samt seks interne. Hvert event varierer i størrelse og omfang. Vi forventer, at der i 2020 bl.a. skal udvikles på en til to nye eksterne events hvilket du derfor skal stå i spidsen for. Dine kollegaer og chefer er dog behjælpelige med brainstorming o.l. Eksterne events dækker for os over events for vores kunder, vores SAP -specialister samt events, hvor vi skal præsentere os selv udadtil (fx messer). Interne events er virksomhedens julefrokost og andre finurligheder, som fx en cocktailworkshop for medarbejdere. Dine arbejdsopgaver vedr. events (40-50 af din tid) vil bl.a. bestå af: Id - og konceptudvikling af events Koordinering, tilrettelæggelse og opfølgning samt afvikling af events Kontakt til eventuelle samarbejdspartnere Indkøb af merchandise, remedier m.v. når dette er nødvendigt Udarbejde og udsende invitation samt håndtere tilbagemeldinger (via vores RMS-system) Evaluering af de enkelte events for at sikre løbende kvalitetsudvikling og optimering Udarbejdelse og planlægning af eventrelaterede opslag på LinkedIn og Facebook Budgethåndtering Diverse dertilhørende administrative opgaver Andre arbejdsopgaver vil vedrøre: Vedligeholde og opdatere hjemmeside (Joomla) Contentudarbejdelse: skrive mindre artikler, jobopslag og nyheder til brug på både hjemmeside og SoMe (LinkedIn og Facebook) Bestille merchandise til diverse tiltag (herunder bl.a. sponsorater) Strategisk arbejde omkring vores Home of SAP Specialists strategi Hvem har vi brug for? Vi udvikler os konstant, og med baggrund i teori og analyser, sidder vi inde med data, der med tiden kan udmunde i gode og velovervejede events eller andre tiltag for både vores kunder og SAP -specialister. Dette skal du gerne have evnerne til at gå i dybden med, og derudfra udvikle nye id er til events. Du skal også gerne kunne sætte flueben ud fra følgende: Stærk koordinator der før har været (ene)-ansvarlig for events fra start til slut gerne flere events på n gang God til at planlægge egen tid, så du kan overholde deadlines Trives med at arbejde selvstændigt Fordyber dig gerne i detaljer (uden det går ud over effektiviteten af dit arbejde) Afslutter effektivt dine opgaver Forstår hvordan man skaber og vedligeholder relationer til kunder konsulenter Erfaren med LinkedIn som platform (betalte annoncer såvel som organiske opslag) og nørder gerne data Dygtig og fængende kommunikatør på både skrift og i tale Taler og skriver engelsk på professionelt niveau Kendskab til Photoshop Det praktiske Arbejdstiden er som udgangspunkt 30 timer i ugen. Der er dog mulighed for 37 timer, hvis dette ønskes. Du skal forvente at deltage i de fleste events. Nogle vil foregå om aftenen og i weekender. Goder du får i din ansættelse udover søde og sjove kollegaer: Mulighed for billig frokostordning Fleksible arbejdstider Partoutbillet til Smukfest Egen computer og telefon stilles til rådighed Du vil blive kørt ind i stillingen over en periode på ca. 3 måneder. Derfor søger vi en kollega, der kan starte senest 1. november 2019. Stillingen vil vare til 30. april 2021. Din arbejdsplads bliver Adelgade 35A, st. tv., 8660 Skanderborg. Har vi lige beskrevet dig? ...og er du interesseret i netop dette job? Så skal du sende din motiverede ansøgning samt CV til Marketing Coordinator, Anja Kirstine Kristensen på akk@itoptimiser.com. Har du spørgsmål kan du kontakte Anja på 45 2183 5453. Ansøgningsfrist hurtigst muligt, vi lukker jobbet ned, når den rette kandidat er fundet. SAP står for System Application Programming og bruges i større virksomheder og organisationer som et digitalt værktøj og software, der i tal og tekst anskueliggør organisationens interne afdelinger og værdikæde. Helt fra indkøb, lager, produktion, økonomi og til implementeringen af nye processer og projekter, hvor det kræver SAP -specialister.11jobnetba8e3455100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-24T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandOdder3599209IT OPTIMISER ApS11Danmarksvej 30H8660SkanderborgDKDanmark0
akk@itoptimiser.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent815098JobNet5036845503684510029-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ba8e3455https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ba8e3455https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ba8e3455&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ba8e3455&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/1.jpgMarketing- og Eventansvarlig til virksomhed i stor udvikling (barselsvikariat)12008001Dansk3Læse/ tale123403Marketingchef4Marketing6Ledelse362552571akk@itoptimiser.comakk@itoptimiser.comDKDanmarkDKDanmark330087297Senior Global Brand Manager, Plant Based - AarhusRobot Are you a creative and passionate brand marketer with a strategic mindset? Are up for building the future of Arla? Are you keen to create a new brand in the Arla portfolio and turn it into a success story? This is your chance to join us on our exciting journey. As the Plant Based Senior Brand Manager, you will have a central role in building a brand in one of the new directions for the Arla business. Be part of the MBB Marketing team which is actively shaping a future of Dairy As the Senior Global Brand Manager Plant Based, based in Arla Food s global headquarters in Aarhus Denmark, you will work alongside with a team of passionate marketers, who are driving a development of brands in Milk Based Beverage (MBB) Category and are shaping a future of Dairy. As consumer needs, preferences and global trends are changing significantly in the last years, future of Dairy should include Non-Dairy alternatives. Therefore, a new position in Marketing team is created now. As a Senior Global Brand Manager Plant Based you will be reporting to the Global Marketing Director. In this role, you will have maximum visibility throughout the organisation and equal impact. Bring a new Plan Based Brand in Arla portfolio to life: From a strong brand vision strategy to world class execution Arla company is on exciting journey of shaping a future of Arla and Arla farmers by fulfilling changing consumers needs and securing a leadership positions in all types of Dairy range. In this journey Plant Based Dairy alternatives were identified as growth opportunities. Strong thought through analysis and in depth consumer understanding will become a strong base for the unique opportunity to shape and create a new rising star brand, that will cover all the areas of the marketing mix from setting up brand vision and up to crafting commercial plans. You do this in close cooperation with the local market teams, agency partners, Supply Chain, Finance, Insights as well as the global NPD and Product Management teams. In overview, your primary tasks will be to: Shape overall brand vision, strategy and plans, based on the knowledge and development work created by now Lead Brand Communication development and 360 executions (TTL) Lead or lead others in Product, Packaging and Innovation pipeline development Together with lead markets create and deliver strong launch plans, covering all 6Ps of marketing mix, as well as route-to-market Secure strategic alignment across key stakeholders Manage and lead external agency relationships Ambitious brand champion with excellent commercial flair You hold a degree in Marketing, Business Economics or similar and have between 5 and 10 years brand management experience. You are passionate about brands and have an experience in creating successful brands. You excel in the entire journey from gathering consumer insights through strategy development to creating breakthrough communication and innovation, which leads to commercial success. You have a result oriented, start-up , entrepreneur mindset and able to challenge the boundaries if needed. You have a positive and outgoing personality, that enables you to work with people across cultures and to create strong relationships with all relevant stakeholders. Application and contact We process applications on a continuous basis and close the job opening once the right candi-date has been found.

Are you a creative and passionate brand marketer with a strategic mindset? Are up for building the future of Arla? Are you keen to create a new brand in the Arla portfolio and turn it into a success story? 

This is your chance to join us on our exciting journey. As the Plant Based Senior Brand Manager, you will have a central role in building a brand in one of the new directions for the Arla business.

Be part of the MBB Marketing team which is actively shaping a future of Dairy

As the Senior Global Brand Manager Plant Based, based in Arla Food’s global headquarters in Aarhus Denmark, you will work alongside with a team of passionate marketers, who are driving a development of brands in Milk Based Beverage (MBB) Category and are shaping a future of Dairy. As consumer needs, preferences and global trends are changing significantly in the last years, future of Dairy should include Non-Dairy alternatives. Therefore, a new position in Marketing team is created now.

As a Senior Global Brand Manager Plant Based you will be reporting to the Global Marketing Director. In this role, you will have maximum visibility throughout the organisation and equal impact.

Bring a new Plan Based Brand in Arla portfolio to life: From a strong brand vision & strategy to world class execution

Arla company is on exciting journey of shaping a future of Arla and Arla farmers by fulfilling changing consumers needs and securing a leadership positions in all types of Dairy range. In this journey Plant Based Dairy alternatives were identified as growth opportunities. Strong thought through analysis and in depth consumer understanding will become a strong base for the unique opportunity to shape and create a new rising star brand, that will cover all the areas of the marketing mix – from setting up brand vision and up to crafting commercial plans.

You do this in close cooperation with the local market teams, agency partners, Supply Chain, Finance, Insights as well as the global NPD and Product Management teams. In overview, your primary tasks will be to:

  • Shape overall brand vision, strategy and plans, based on the knowledge and development work created by now
  • Lead Brand Communication development and 360 executions (TTL)
  • Lead or lead others in Product, Packaging and Innovation pipeline development
  • Together with lead markets create and deliver strong launch plans, covering all 6Ps of marketing mix, as well as route-to-market
  • Secure strategic alignment across key stakeholders
  • Manage and lead external agency relationships

Ambitious brand champion with excellent commercial flair

You hold a degree in Marketing, Business Economics or similar and have between 5 and 10 years’ brand management experience. You are passionate about brands and have an experience in creating successful brands. You excel in the entire journey from gathering consumer insights through strategy development to creating breakthrough communication and innovation, which leads to commercial success. You have a result oriented, “start-up”, entrepreneur mindset and able to challenge the boundaries if needed. You have a positive and outgoing personality, that enables you to work with people across cultures and to create strong relationships with all relevant stakeholders.

Application and contact

We process applications on a continuous basis and close the job opening once the right candi-date has been found. 

ARLA FOODS AMBAViby J2019-09-10T00:00:002019-11-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Senior Global Brand Manager, Plant Based - Aarhus

ARLA FOODS AMBA

Viby J
Are you a creative and passionate brand marketer with a strategic mindset? Are up for building the future of Arla? Are you keen to create a new brand in the Arla portfolio and turn it into a success story? This is your chance to join us on our excit...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:5. november 2019