Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Marketing- og kommunikationsmedarbejder til DGI Sydøstjylland (barselsvikar)

Har du en stærk marketingprofil, og brænder du for at rådgive og drive effektive indsatser? Har du drive, engagement og en professionel værktøjskasse, der kan skabe resultater? Så er det måske dig, der kan udfylde et barselsvikariat i DGI Sydøstjylland.

Dine muligheder
Du får en central rolle i DGI Sydøstjylland som landsdelens ekspert og rådgiver i marketing og kommunikation. Din fornemmeste opgave bliver at markedsføre vores idrætter, kurser, arrangementer og nye koncepter, så flere af Sydøstjyllands borgere får et mere aktivt idrætsliv.

Du bliver en del af et aktivt fællesskab sammen med dine 30 kolleger på DGI Sydøstjyllands kontor samt mange frivillige og foreninger, hvor engagement og passion for idræt er omdrejningspunktet.

Du får muligheden for at bringe markedsføringen og kommunikationen til næste niveau og vil dermed videreudvikle dine kompetencer. Kort sagt – du får gode muligheder for at udvikle dig fagligt og personligt, og du vil arbejde i en levende organisation med mange nye opgaver og en fri og ligetil omgangstone med dine kollegaer.


Dine primære opgaver:

  • Webredaktør på www.dgi.dk/sydoestjylland og www.dgi.dk/petanque: opdatere sider, artikler, billeder m.m.
  • Sparringspartner/rådgiver for kolleger på tværs af idrætter og projekter inden for kommunikation og markedsføring
  • Udvikling, planlægning og implementering af marketing- og kommunikationstiltag og kampagner i landsdelen, som effektivt sælger f.eks. kurser, events, arrangementer og nye koncepter.
  • Ansvarlig for implementering for DGI’s SoMe strategi i Sydøstjylland, samt administrator for facebook.com/DGISydoestjylland + flere undersider
  • Facebookannonceringer som led i markedsføring af vores aktiviteter
  • Opfølgning på markedsføringsplaner
  • Pressemeddelelser for satsninger lokalt for landsdelsforeningen
  • Indgå i samarbejde med dine kollegaer, frivillige udvalg, netværk og projektansatte i relation til markedsføringsmæssige aktiviteter for den enkelte idræt

Dine faglige kompetencer
  • Du har 2-3 års praktisk erfaring med marketing og kommunikation f.eks. fra et reklamebureau eller en virksomhed.
  • Du har en relevant uddannelse inden for marketing eller kommunikation
  • Du har en stærk målgruppetilgang og gode kommunikationsevner (såvel skriftligt som mundtligt)
  • Du tænker i kreative kommunikationsløsninger med en bred faglig viden og et solidt kendskab til kommunikation og marketing (både internt og eksternt)
  • Du har generelt gode IT-egenskaber. Det vil være en fordel, hvis du allerede har viden om brug af f.eks. CMS-system (gerne Umbraco), CRM-system (gerne Microsoft Dynamics), webanalyse (gerne Google Analytics), e-mailmarketing (gerne Click Dimensions), sociale medier (især Facebook samt eventuelt kendskab til Falcon)

Dine personlige kompetencer
  • Du er udadvendt og positiv i din tilgang til dine omgivelser.
  • Du trives i rollen som rådgiver i organisationen og kan opbygge og vedligeholde relationer.
  • Du evner at samarbejde på tværs af en mangfoldig organisation.
  • Du trives med ansvar og kan motivere og skabe resultater gennem andre.
  • Du er opsøgende og nysgerrig.
  • Du kan holde overblik med en evne til at prioritere.
  • Du har en struktureret arbejdsform, har gennemslagskraft og er vedholdende og engageret.

Derudover er det en fordel, hvis:
  • Du har erfaring med det frivillige foreningsliv og kan begå dig blandt de mange engagerede personer, der bruger deres fritid på at få flere til at dyrke idræt.
  • Du er eller har været engageret i det frivillige foreningsliv som f.eks. udøver, træner eller leder, da forståelsen for sammenhænge mellem folkevalgte, frivillige og ansatte i DGI er vigtig i jobbet.
  • Du har øje for at tage gode billeder og optage video på mobiltelefon.

Praktiske oplysninger
Du får arbejdsplads på DGI Sydøstjyllands kontor, Langmarksvej 57, 8700 Horsens. Den ugentlige arbejdstid er på 37 timer. Du skal være indstillet på, at noget af arbejdstiden lejlighedsvis kan være om aftenen og i weekender.
Ansættelses- og opgavemæssigt kommer du til at referere til direktøren for DGI Sydøstjylland. 

Hvis du har spørgsmål eller behov for yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte kommunikations- og marketingmedarbejder Pernille Plagborg på 79 40 44 08 eller direktør Peer Stokholm på tlf. 79 40 44 09.

Vi tilbyder
DGI Sydøstjylland lægger stor vægt på at tiltrække den rigtige medarbejder. Udover lønnen tilbydes du derfor også gode personaleforhold. Du får stor grad af frihed under ansvar i en spændende organisation med mange udfordringer og en fri og ligetil omgangsform blandt 30 dygtige og engagerede kollegaer.

Ansøgning
DGI anvender elektronisk rekrutteringssystem. Send din ansøgning ved at klikke på ”Send ansøgning” knappen nederst i annoncen. Lønforventning bedes oplyst i ansøgningen.

Ansøgningsfristen er mandag den 20. maj kl. 12.00

Første samtale vil foregå onsdag den 22. maj – 2. samtale bliver mandag den 27. maj.

Opstart vil være 1. august 2019.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330016019Phoenix-802ab42812019-05-03T10:02:35.550Marketing- og kommunikationsmedarbejder til DGI Sydøstjylland (barselsvikar)Har du en stærk marketingprofil, og brænder du for at rådgive og drive effektive indsatser? Har du drive, engagement og en professionel værktøjskasse, der kan skabe resultater? Så er det måske dig, der kan udfylde et barselsvikariat i DGI Sydøstjylland.

Dine muligheder
Du får en central rolle i DGI Sydøstjylland som landsdelens ekspert og rådgiver i marketing og kommunikation. Din fornemmeste opgave bliver at markedsføre vores idrætter, kurser, arrangementer og nye koncepter, så flere af Sydøstjyllands borgere får et mere aktivt idrætsliv.

Du bliver en del af et aktivt fællesskab sammen med dine 30 kolleger på DGI Sydøstjyllands kontor samt mange frivillige og foreninger, hvor engagement og passion for idræt er omdrejningspunktet.

Du får muligheden for at bringe markedsføringen og kommunikationen til næste niveau og vil dermed videreudvikle dine kompetencer. Kort sagt – du får gode muligheder for at udvikle dig fagligt og personligt, og du vil arbejde i en levende organisation med mange nye opgaver og en fri og ligetil omgangstone med dine kollegaer.


Dine primære opgaver:
  • Webredaktør på www.dgi.dk/sydoestjylland og www.dgi.dk/petanque: opdatere sider, artikler, billeder m.m.
  • Sparringspartner/rådgiver for kolleger på tværs af idrætter og projekter inden for kommunikation og markedsføring
  • Udvikling, planlægning og implementering af marketing- og kommunikationstiltag og kampagner i landsdelen, som effektivt sælger f.eks. kurser, events, arrangementer og nye koncepter.
  • Ansvarlig for implementering for DGI’s SoMe strategi i Sydøstjylland, samt administrator for facebook.com/DGISydoestjylland + flere undersider
  • Facebookannonceringer som led i markedsføring af vores aktiviteter
  • Opfølgning på markedsføringsplaner
  • Pressemeddelelser for satsninger lokalt for landsdelsforeningen
  • Indgå i samarbejde med dine kollegaer, frivillige udvalg, netværk og projektansatte i relation til markedsføringsmæssige aktiviteter for den enkelte idræt

Dine faglige kompetencer
  • Du har 2-3 års praktisk erfaring med marketing og kommunikation f.eks. fra et reklamebureau eller en virksomhed.
  • Du har en relevant uddannelse inden for marketing eller kommunikation
  • Du har en stærk målgruppetilgang og gode kommunikationsevner (såvel skriftligt som mundtligt)
  • Du tænker i kreative kommunikationsløsninger med en bred faglig viden og et solidt kendskab til kommunikation og marketing (både internt og eksternt)
  • Du har generelt gode IT-egenskaber. Det vil være en fordel, hvis du allerede har viden om brug af f.eks. CMS-system (gerne Umbraco), CRM-system (gerne Microsoft Dynamics), webanalyse (gerne Google Analytics), e-mailmarketing (gerne Click Dimensions), sociale medier (især Facebook samt eventuelt kendskab til Falcon)

Dine personlige kompetencer
  • Du er udadvendt og positiv i din tilgang til dine omgivelser.
  • Du trives i rollen som rådgiver i organisationen og kan opbygge og vedligeholde relationer.
  • Du evner at samarbejde på tværs af en mangfoldig organisation.
  • Du trives med ansvar og kan motivere og skabe resultater gennem andre.
  • Du er opsøgende og nysgerrig.
  • Du kan holde overblik med en evne til at prioritere.
  • Du har en struktureret arbejdsform, har gennemslagskraft og er vedholdende og engageret.

Derudover er det en fordel, hvis:
  • Du har erfaring med det frivillige foreningsliv og kan begå dig blandt de mange engagerede personer, der bruger deres fritid på at få flere til at dyrke idræt.
  • Du er eller har været engageret i det frivillige foreningsliv som f.eks. udøver, træner eller leder, da forståelsen for sammenhænge mellem folkevalgte, frivillige og ansatte i DGI er vigtig i jobbet.
  • Du har øje for at tage gode billeder og optage video på mobiltelefon.

Praktiske oplysninger
Du får arbejdsplads på DGI Sydøstjyllands kontor, Langmarksvej 57, 8700 Horsens. Den ugentlige arbejdstid er på 37 timer. Du skal være indstillet på, at noget af arbejdstiden lejlighedsvis kan være om aftenen og i weekender.
Ansættelses- og opgavemæssigt kommer du til at referere til direktøren for DGI Sydøstjylland. 

Hvis du har spørgsmål eller behov for yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte kommunikations- og marketingmedarbejder Pernille Plagborg på 79 40 44 08 eller direktør Peer Stokholm på tlf. 79 40 44 09.

Vi tilbyder
DGI Sydøstjylland lægger stor vægt på at tiltrække den rigtige medarbejder. Udover lønnen tilbydes du derfor også gode personaleforhold. Du får stor grad af frihed under ansvar i en spændende organisation med mange udfordringer og en fri og ligetil omgangsform blandt 30 dygtige og engagerede kollegaer.

Ansøgning
DGI anvender elektronisk rekrutteringssystem. Send din ansøgning ved at klikke på ”Send ansøgning” knappen nederst i annoncen. Lønforventning bedes oplyst i ansøgningen.

Ansøgningsfristen er mandag den 20. maj kl. 12.00

Første samtale vil foregå onsdag den 22. maj – 2. samtale bliver mandag den 27. maj.

Opstart vil være 1. august 2019.
 

2019-05-20T12:52:10.413 Har du en stærk marketingprofil, og brænder du for at rådgive og drive effektive indsatser? Har du drive, engagement og en professionel værktøjskasse, der kan skabe resultater? Så er det måske dig, der kan udfylde et barselsvikariat i DGI Sydøstjylland.Dine mulighederDu får en central rolle i DGI Sydøstjylland som landsdelens ekspert og rådgiver i marketing og kommunikation. Din fornemmeste opgave bliver at markedsføre vores idrætter, kurser, arrangementer og nye koncepter, så flere af Sydøstjyllands borgere får et mere aktivt idrætsliv.Du bliver en del af et aktivt fællesskab sammen med dine 30 kolleger på DGI Sydøstjyllands kontor samt mange frivillige og foreninger, hvor engagement og passion for idræt er omdrejningspunktet.Du får muligheden for at bringe markedsføringen og kommunikationen til næste niveau og vil dermed videreudvikle dine kompetencer. Kort sagt du får gode muligheder for at udvikle dig fagligt og personligt, og du vil arbejde i en levende organisation med mange nye opgaver og en fri og ligetil omgangstone med dine kollegaer.Dine primære opgaver: Webredaktør på www.dgi.dk sydoestjylland og www.dgi.dk petanque: opdatere sider, artikler, billeder m.m. Sparringspartner rådgiver for kolleger på tværs af idrætter og projekter inden for kommunikation og markedsføring Udvikling, planlægning og implementering af marketing- og kommunikationstiltag og kampagner i landsdelen, som effektivt sælger f.eks. kurser, events, arrangementer og nye koncepter. Ansvarlig for implementering for DGI s SoMe strategi i Sydøstjylland, samt administrator for facebook.com DGISydoestjylland flere undersider Facebookannonceringer som led i markedsføring af vores aktiviteter Opfølgning på markedsføringsplaner Pressemeddelelser for satsninger lokalt for landsdelsforeningen Indgå i samarbejde med dine kollegaer, frivillige udvalg, netværk og projektansatte i relation til markedsføringsmæssige aktiviteter for den enkelte idræt Dine faglige kompetencer Du har 2-3 års praktisk erfaring med marketing og kommunikation f.eks. fra et reklamebureau eller en virksomhed. Du har en relevant uddannelse inden for marketing eller kommunikation Du har en stærk målgruppetilgang og gode kommunikationsevner (såvel skriftligt som mundtligt) Du tænker i kreative kommunikationsløsninger med en bred faglig viden og et solidt kendskab til kommunikation og marketing (både internt og eksternt) Du har generelt gode IT-egenskaber. Det vil være en fordel, hvis du allerede har viden om brug af f.eks. CMS-system (gerne Umbraco), CRM-system (gerne Microsoft Dynamics), webanalyse (gerne Google Analytics), e-mailmarketing (gerne Click Dimensions), sociale medier (især Facebook samt eventuelt kendskab til Falcon) Dine personlige kompetencer Du er udadvendt og positiv i din tilgang til dine omgivelser. Du trives i rollen som rådgiver i organisationen og kan opbygge og vedligeholde relationer. Du evner at samarbejde på tværs af en mangfoldig organisation. Du trives med ansvar og kan motivere og skabe resultater gennem andre. Du er opsøgende og nysgerrig. Du kan holde overblik med en evne til at prioritere. Du har en struktureret arbejdsform, har gennemslagskraft og er vedholdende og engageret. Derudover er det en fordel, hvis: Du har erfaring med det frivillige foreningsliv og kan begå dig blandt de mange engagerede personer, der bruger deres fritid på at få flere til at dyrke idræt. Du er eller har været engageret i det frivillige foreningsliv som f.eks. udøver, træner eller leder, da forståelsen for sammenhænge mellem folkevalgte, frivillige og ansatte i DGI er vigtig i jobbet. Du har øje for at tage gode billeder og optage video på mobiltelefon. Praktiske oplysningerDu får arbejdsplads på DGI Sydøstjyllands kontor, Langmarksvej 57, 8700 Horsens. Den ugentlige arbejdstid er på 37 timer. Du skal være indstillet på, at noget af arbejdstiden lejlighedsvis kan være om aftenen og i weekender.Ansættelses- og opgavemæssigt kommer du til at referere til direktøren for DGI Sydøstjylland. Hvis du har spørgsmål eller behov for yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte kommunikations- og marketingmedarbejder Pernille Plagborg på 79 40 44 08 eller direktør Peer Stokholm på tlf. 79 40 44 09.Vi tilbyderDGI Sydøstjylland lægger stor vægt på at tiltrække den rigtige medarbejder. Udover lønnen tilbydes du derfor også gode personaleforhold. Du får stor grad af frihed under ansvar i en spændende organisation med mange udfordringer og en fri og ligetil omgangsform blandt 30 dygtige og engagerede kollegaer.AnsøgningDGI anvender elektronisk rekrutteringssystem. Send din ansøgning ved at klikke på Send ansøgning knappen nederst i annoncen. Lønforventning bedes oplyst i ansøgningen.Ansøgningsfristen er mandag den 20. maj kl. 12.00Første samtale vil foregå onsdag den 22. maj 2. samtale bliver mandag den 27. maj.Opstart vil være 1. august 2019.10Phoenix802ab428100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-20T00:00:000000https://dgi.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=0d6e8db3-6691-4eb4-9c4f-ba78fa2b0a580EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHorsensEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3519237DGI Sydøstjylland11Langmarksvej 458700HorsensDKDanmark0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent753389DGIMinimum76700003-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=802ab428https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=802ab428https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=802ab428&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=802ab428&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgMarketing- og kommunikationsmedarbejder til DGI Sydøstjylland (barselsvikar)12007991Dansk3Læse/ tale241926Kommunikationsmedarbejder2Salg361672046berit.andersen@dgi.dkDanmarkDanmark330089399Velformuleret kommunikationsmedarbejder til barselsvikariatRobot Brænder du for at arbejde med kommunikation? Har du en skarp sans for digitale og sociale medier? Kan du formidle den gode historie til pressen? Så kom med på holdet hos Vejle Spildevand, og vær med til at fortælle de vigtige historier om omfattende klimaprojekter, rent badevand og grøn energi til kunder, samarbejdspartnere og andre interessenter. Vi søger en selvstændig kommunikationsmedarbejder, der professionelt kan stå for Udformning af pressemeddelelser Drift af Facebookprofil og evt. andre sociale medier Udvikling og drift af hjemmeside Udvikling og drift af intranet Udformning af informationsmateriale og ansøgninger til projekter og nomineringer Du skal derfor have øje for den gode historie og kunne formidle et skarpt og vinklet indslag uanset om det er et Facebook-opslag, en pressemeddelelse eller en nyhed til vores intranet. Du får en central rolle i organisationen og vil være sparringspartner for ledergruppen og dine kolleger. Vi forventer, at du Er uddannet journalist, cand.comm. eller lignende Har erfaring med sociale medier Overholder deadlines uden at gå på kompromis med detaljer og kvalitet Kan have mange bolde i luften, men også formår at afslutte opgaven Er lyttende, åben og god til at samarbejde og samtidig selvstændigt arbejdende Udviser fleksibilitet i forhold til arbejdstider Tiltræder hurtigst muligt Vi tilbyder En deltidsstilling på 28 timer om ugen Et barselsvikariat på ca. 1 år Gode rammer i et innovativt og uformelt miljø Spændende kommunikationsopgaver med mulighed for at sætte sit eget præg på løsningerne Løn efter aftale mellem KL og din organisation AnsøgningHar du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Chef for Kundeservice og Økonomi Louisa Bode på 7641 3735 loubo@vejlespildevand.dk eller Direktør Mikael Schultz på 3050 7581 miksc@vejlespildevand.dk Ansøgningen skal sammen med CV, referencer og dokumentation for erfaring med sociale medier og skrevne artikler sendes til job@vejlespildevand.dk mrk. Kommunikationsmedarbejder senest den 3. oktober 2019 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 41. Hvem er vi? Vi transporterer og renser spildevand for 30.000 husstande og virksomheder i hele Vejle Kommune. Vores 2000 km kloakrør og 400 pumpestationer leder spildevandet til vores 9 renseanlæg, hvor vi hvert år behandler 20 mio. m3 vand. Vi har en egenkapital på over 3. mia. kroner og omsætter hvert år for 180 mio. kr. Du får 50 veluddannede kolleger, som glæder sig til at byde dig velkommen i en veldrevet forsyningsvirksomhed i hjertet af Vejle.

Brænder du for at arbejde med kommunikation? Har du en skarp sans for digitale og sociale medier? Kan du formidle den gode historie til pressen? Så kom med på holdet hos Vejle Spildevand, og vær med til at fortælle de vigtige historier om omfattende klimaprojekter, rent badevand og grøn energi til kunder, samarbejdspartnere og andre interessenter.   

Vi søger en selvstændig kommunikationsmedarbejder, der professionelt kan stå for

  • Udformning af pressemeddelelser
  • Drift af Facebookprofil og evt. andre sociale medier
  • Udvikling og drift af hjemmeside
  • Udvikling og drift af intranet
  • Udformning af informationsmateriale og ansøgninger til projekter og nomineringer

Du skal derfor have øje for den gode historie og kunne formidle et skarpt og vinklet indslag – uanset om det er et Facebook-opslag, en pressemeddelelse eller en nyhed til vores intranet. Du får en central rolle i organisationen og vil være sparringspartner for ledergruppen og dine kolleger.

Vi forventer, at du

  • Er uddannet journalist, cand.comm. eller lignende
  • Har erfaring med sociale medier
  • Overholder deadlines uden at gå på kompromis med detaljer og kvalitet
  • Kan have mange bolde i luften, men også formår at afslutte opgaven
  • Er lyttende, åben og god til at samarbejde og samtidig selvstændigt arbejdende
  • Udviser fleksibilitet i forhold til arbejdstider
  • Tiltræder hurtigst muligt

Vi tilbyder

  • En deltidsstilling på 28 timer om ugen
  • Et barselsvikariat på ca. 1 år
  • Gode rammer i et innovativt og uformelt miljø
  • Spændende kommunikationsopgaver med mulighed for at sætte sit eget præg på løsningerne
  • Løn efter aftale mellem KL og din organisation

Ansøgning
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Chef for Kundeservice og Økonomi Louisa Bode på 7641 3735 / loubo@vejlespildevand.dk eller Direktør Mikael Schultz på 3050 7581 / miksc@vejlespildevand.dk

Ansøgningen skal sammen med CV, referencer og dokumentation for erfaring med sociale medier og skrevne artikler sendes til job@vejlespildevand.dk mrk. ”Kommunikationsmedarbejder” senest den 3. oktober 2019 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 41.

Hvem er vi?
Vi transporterer og renser spildevand for 30.000 husstande og virksomheder i hele Vejle Kommune. Vores 2000 km kloakrør og 400 pumpestationer leder spildevandet til vores 9 renseanlæg, hvor vi hvert år behandler 20 mio. m3 vand. Vi har en egenkapital på over 3. mia. kroner og omsætter hvert år for 180 mio. kr. Du får 50 veluddannede kolleger, som glæder sig til at byde dig velkommen i en veldrevet forsyningsvirksomhed i hjertet af Vejle. 

VEJLE SPILDEVAND A/SVejle2019-09-13T00:00:002019-10-03T00:00:00
330081762Medarbejder til Silkeborg BibliotekRobot Silkeborg Bibliotek søger medarbejder til markedsføring og kommunikation. Silkeborg Bibliotek drives af et meget højt ambitionsniveau. Både hos medarbejderne og hos ledelsen. Vi vil gerne være de bedste i branchen. Silkeborg Bibliotek består af et hovedbibliotek i Silkeborg og tre lokalbiblioteker i henholdsvis Gjern, Them og Kjellerup. Vi er værtsorganisation for partnerskabet omkring Campus Bindslevs Plads. Vi driver tre medborgerhuse. Vi indgår i øvrigt en række forpligtende partnerskaber med både private og offentlige aktører. Læs STRATEGIEN for mere information om vores mål og værdigrundlag. Du bliver bibliotekets omdrejningspunkt, når kendskabet til vores ydelser skal ud at leve blandt brugerne, vores mange partnere og det politiske niveau i kommunen. I den forbindelse skal du være i stand til at foretage et kvalificeret valg af kommunikationskanal og -metode. Du skal også håndtere en del af organisationens interne kommunikation. Du skal være sparringspartner for ledelsesgruppen, når nye strategier skal udvikles og implementeres og primus motor, når vores kanalstrategi skal videreudvikles og søsættes. Du er ikke grafiker, designer eller layouter, sådan nogle har vi, men du evner at vurdere et grafisk udtryk, på skærm eller tryk, samt den visuelle formidling, som vi udfolder i bibliotekets fysiske rum. Du arbejder på et strategisk niveau den ene dag for næste dag at hæfte, plotte, skære eller udføre administrative rutiner i forbindelse med bibliotekets markedsføringsprodukter. Biblioteket har ikke skarpe linjer mellem det operationelle og det strategiske niveau. Dine primære arbejdsopgaver:Markedsføring af Silkeborg Bibliotekerne i både bred og smal forstand.Strategisk kommunikation, internt såvel som eksternt.Storytelling af både den lille og den store historie.Koordinering af bibliotekets grafiske arbejde.Pressehåndtering.Koordinering af biblioteksformidlernes indholdsproduktion til SoMe og web.Produktion af indhold til forskellige platforme samt sparring med indholdsproducenterne.Tovholder og koordinator for diverse kampagner.Faglige kompetencer:Relevant uddannelse og minimum tre års relevant arbejdserfaring, hvor evnen til koordinering har været i centrum.Skarpe kommunikative evner med sans for strategisk vinkling på både skrift og i tale.God til tekster og med et veludviklet sprogøre.Indgående kendskab til arbejdet med SoMe, herunder erfaring med at fastlægge og arbejde med KPI er samt erfaring med at anvende Facebooks Business Manager til b.la. annonceadministration.Kvalificeret til at vurdere visuelle og grafiske udtryk.Erfaring med administrative rutiner, samt sans og respekt for drift og deadlines.Skal have arbejdet med forskellige CMS.Personlige kompetencer:Udadvendt og markant.Lyst til at koordinere.Evnen til at sætte sig ind i andre menneskers dagsorden og arbejdssituation.Evnen til at håndtere travlhed også andres.Fleksibel i forhold til opgaver og arbejdstid, da aften- og weekendarbejde vil forekomme.Løn og ansættelsesforhold: Du bliver en del af bibliotekets stabsfunktion. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Tiltrædelse 1. december 2019 eller snarest derefter. Stillingen aflønnes efter gældende overenskomst samt aftale om lokal løndannelse. Der gives ikke rådighedstillæg. Nyttige links: Silkeborg Bibliotek: https: silkeborgbib.dk Campus Bindslevs Plads: http: campusbindslevsplads.dk STRATEGIEN: https: silkeborgbib.dk sites silkeborg.ddbcms.dk files strategien_2022.pdf Yderligere information: Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte bibliotekschef Lars Bornæs på tlf. 22 13 36 30 eller bibliotekets formidlingschef Heidi Aistrup på tlf. 23 63 87 28. Ansøgningsfrist tirsdag 1. oktober 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 22. oktober. Der vil indgå løsning af case under samtalen. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.Silkeborg Bibliotek søger medarbejder til markedsføring og kommunikation.
 
Silkeborg Bibliotek drives af et meget højt ambitionsniveau.
Både hos medarbejderne og hos ledelsen.
Vi vil gerne være de bedste i branchen.

Silkeborg Bibliotek består af et hovedbibliotek i Silkeborg og tre lokalbiblioteker i henholdsvis Gjern, Them og Kjellerup.
Vi er værtsorganisation for partnerskabet omkring Campus Bindslevs Plads.
Vi driver tre medborgerhuse.
Vi indgår i øvrigt en række forpligtende partnerskaber med både private og offentlige aktører.
Læs STRATEGIEN for mere information om vores mål og værdigrundlag.

Du bliver bibliotekets omdrejningspunkt, når kendskabet til vores ydelser skal ud at leve blandt brugerne, vores mange partnere og det politiske niveau i kommunen.
I den forbindelse skal du være i stand til at foretage et kvalificeret valg af kommunikationskanal og -metode.
 
Du skal også håndtere en del af organisationens interne kommunikation.
Du skal være sparringspartner for ledelsesgruppen, når nye strategier skal udvikles og implementeres og primus motor, når vores kanalstrategi skal videreudvikles og søsættes.
 
Du er ikke grafiker, designer eller layouter, sådan nogle har vi, men du evner at vurdere et grafisk udtryk, på skærm eller tryk, samt den visuelle formidling, som vi udfolder i bibliotekets fysiske rum.
 
Du arbejder på et strategisk niveau den ene dag for næste dag at hæfte, plotte, skære eller udføre administrative rutiner i forbindelse med bibliotekets markedsføringsprodukter. Biblioteket har ikke skarpe linjer mellem det operationelle og det strategiske niveau.
 
Dine primære arbejdsopgaver:
  • Markedsføring af Silkeborg Bibliotekerne i både bred og smal forstand.
  • Strategisk kommunikation, internt såvel som eksternt.
  • Storytelling – af både den lille og den store historie.
  • Koordinering af bibliotekets grafiske arbejde.
  • Pressehåndtering.
  • Koordinering af biblioteksformidlernes indholdsproduktion til SoMe og web.
  • Produktion af indhold til forskellige platforme samt sparring med indholdsproducenterne.
  • Tovholder og koordinator for diverse kampagner.
Faglige kompetencer:
  • Relevant uddannelse og minimum tre års relevant arbejdserfaring, hvor evnen til koordinering har været i centrum.
  • Skarpe kommunikative evner med sans for strategisk vinkling på både skrift og i tale.
  • God til tekster og med et veludviklet sprogøre.
  • Indgående kendskab til arbejdet med SoMe, herunder erfaring med at fastlægge og arbejde med KPI´er samt erfaring med at anvende Facebooks Business Manager til b.la. annonceadministration.
  • Kvalificeret til at vurdere visuelle og grafiske udtryk.
  • Erfaring med administrative rutiner, samt sans og respekt for drift og deadlines.
  • Skal have arbejdet med forskellige CMS.
Personlige kompetencer:
  • Udadvendt og markant.
  • Lyst til at koordinere.
  • Evnen til at sætte sig ind i andre menneskers dagsorden og arbejdssituation.
  • Evnen til at håndtere travlhed – også andres.
  • Fleksibel i forhold til opgaver og arbejdstid, da aften- og weekendarbejde vil forekomme.
Løn og ansættelsesforhold:
Du bliver en del af bibliotekets stabsfunktion.
Stillingen er på 37 timer pr. uge. Tiltrædelse 1. december 2019 eller snarest derefter.
Stillingen aflønnes efter gældende overenskomst samt aftale om lokal løndannelse.
Der gives ikke rådighedstillæg.
 
Nyttige links:
Silkeborg Bibliotek: https://silkeborgbib.dk/
Campus Bindslevs Plads: http://campusbindslevsplads.dk/
STRATEGIEN: https://silkeborgbib.dk/sites/silkeborg.ddbcms.dk/files/strategien_2022.pdf
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte bibliotekschef Lars Bornæs på tlf. 22 13 36 30 eller bibliotekets formidlingschef Heidi Aistrup på tlf. 23 63 87 28.
 
Ansøgningsfrist tirsdag 1. oktober 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 22. oktober.
Der vil indgå løsning af case under samtalen.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.

Silkeborg KommuneSilkeborg2019-09-01T00:00:002019-10-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Velformuleret kommunikationsmedarbejder til barselsvikariat

VEJLE SPILDEVAND A/S

Vejle
Brænder du for at arbejde med kommunikation? Har du en skarp sans for digitale og sociale medier? Kan du formidle den gode historie til pressen? Så kom med på holdet hos Vejle Spildevand, og vær med til at fortælle de vigtige historier om omfattende...
Indrykket:13. september 2019
Udløbsdato:3. oktober 2019

Medarbejder til Silkeborg Bibliotek

Silkeborg Kommune

Silkeborg
Silkeborg Bibliotek søger medarbejder til markedsføring og kommunikation. Silkeborg Bibliotek drives af et meget højt ambitionsniveau. Både hos medarbejderne og hos ledelsen. Vi vil gerne være de bedste i branchen. Silkeborg Bibliotek består af et h...
Indrykket:1. september 2019
Udløbsdato:1. oktober 2019