Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

MARKETINGCHEF - BYRUMSINVENTAR - med passion for design

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329830666Phoenix-a0c4024812018-06-12T00:00:00MARKETINGCHEF - BYRUMSINVENTAR - med passion for design

- Reference til Direktøren

VIRKSOMHEDEN

HITSA koncernen er én af Nordens førende inden for design, fremstilling og salg af byrumsmøbler og cyklismeprodukter.

HITSA koncernen beskæftiger ca. 100 medarbejdere og er repræsenteret i en række europæiske lande med egne salgskontorer i Sverige samt produktion i Danmark, Sverige og Letland.

Hovedsædet ligger i Taulov ved Fredericia.

Hos HITSA koncernen deles den samme passion: At skabe byrum, hvor mennesker nyder at opholde sig.

HITSA koncernen er løbende i gang med at udvikle nye produkter, nye funktioner og ny teknologi, der understøtter udviklingen af fremtidens bæredygtige byer. Det foregår altid i dialog med kunderne og i tæt samarbejde med førende designere og arkitekter.

Hos HITSA koncernen er der fokus på hele byrummet, når der udvikles. Der stræbes efter at skabe elegante og funktionelle løsninger til mennesker, der ønsker at bruge byen og nyde bylivet – måske fra en bænk i parken en solskinsdag, i ly for regnen ved busstoppestedet, eller når cyklen skal parkeres. Byrumsinventar er mange ting.

HITSA koncernen har et meget bredt program af designede byrumsmøbler, hvilke gør det nemmere at skabe sammenhængende løsninger og det er med til at skabe attraktive byrum med faciliteter, der er til for at blive brugt.

For at understøtte den lagte vækststrategi leder vi nu efter en erfaren, kreativ og iderig Marketingchef.

Marketingchefen vil få en stor rolle i at præge virksomhedens ansigt udadtil og understøtte salget.

ORGANISATIONEN

Der er, som omtalt ca. 100 ansatte i koncernen og hertil kommer brug af eksterne montører.

Der er tale om en "flad" organisation, hvorfor der ikke er langt fra beslutning til handling.

STILLINGEN

Stillingen er ny og refererer til direktøren Henrik Andersen.

Der vil være ledelse af 1 medarbejder i stillingen.

Marketingchefen vil få ansvaret for bl.a. udarbejdelse og vedligeholdelse af salgs- og marketingmaterialer og aktiviteter for datterselskaberne og forhandlernettet i Europa.

Det forventes, at den nye Marketingchef brænder for design og har solid erfaring i udarbejdelse og planlægning af salg/marketing aktiviteter fra en produktionsvirksomhed inden for industriel markedsføring, hvor netop design, positionering og profilering spiller en afgørende rolle.

Marketingchefen indgår i en international virksomhed, som en servicefunktion og har stor kontakt med både interne og eksterne kunder. Det som koncernen står for, skal komme til udtryk, overfor beslutningstagere og forhandlernettet.

Hovedopgaverne vil være:

  • Ansvarlig for Hitsa koncernens marketing og branding
  • Ansvarlig for udarbejdelse af markedsføringsplan koordineret med Salgscheferne
  • Ansvarlig for markedsføring af nyudviklede produkter for koncernen
  • Planlægge, koordinere, redigere og fremstille alt salgs-og marketingmateriale for koncernen.
  • Forhandling med magasiner, annonceindrykning og medieplanlægning.
  • Ansvarlig for udvikling og vedligeholdelse af website.
  • Kontakt til reklamebureau og trykkeri.
  • Kontakt til designere
  • Materiale til kurser, konferencer, præsentationer, hands on training m.m.
  • Markedsføring mod fortrinsvis BTB kunder
  • Strategisk planlægning af salgs- og marketingaktiviteter for koncernen
  • Marketing- og salgstræning af sælgere. Især ved introduktion af nye segmenter, løsninger og produkter
  • Løbende effektivisering af implementeringen af aktiviteter og salget generelt
  • Budgetansvarlig for funktionsområdet

Mange af opgaverne forventes udført internt i organisationen og ikke mindst af den nye Marketingchef selv. Dermed sagt, at der fordres ”hands on” på eksekveringen.

En stilling med udfordringer og udvikling i en internationalt orienteret virksomhed. Gode arbejdsvilkår i et meget uformelt arbejdsmiljø.

KANDIDATEN

Det forventes, at kandidaten har flere års indgående erfaring som marketingkoordinator eller marketingchef i et dynamisk salgsmiljø. Kandidaten er af natur passioneret for design og æstetik med udgangspunkt i dansk arkitektur.

For at kunne bestride jobbet bør kandidaten have erfaring fra en lignende funktion, med selvstændigt ansvar for marketingaktiviteter, samt planlægning og koordinering heraf.

Den rette kandidat skal være robust, trives med at have mange bolde i luften og en stor kontaktflade internt og eksternt – forstår at koble forretning og markedsføring sammen, og vil gerne sætte sit præg på tingene.

Hovedkontoret er beliggende i Taulov ved Fredericia, hvor Marketingchefen vil have domicil.

UDDANNELSE

Uddannelse som HA, HD (A), Cand. negot, Markedsføringsøkonom, Grafiker eller tilsvarende. Uddannelsen er IKKE afgørende men derimod den praktiske baggrund.

SPROG

Tysk og Engelsk i skrift og tale

GAGEPAKKE

Løn efter kvalifikationer - pension

TILTRÆDELSE

Snarest, men efter aftale

2018-08-08T00:50:33.890 - Reference til Direktøren VIRKSOMHEDEN HITSA koncernen er n af Nordens førende inden for design, fremstilling og salg af byrumsmøbler og cyklismeprodukter. HITSA koncernen beskæftiger ca. 100 medarbejdere og er repræsenteret i en række europæiske lande med egne salgskontorer i Sverige samt produktion i Danmark, Sverige og Letland. Hovedsædet ligger i Taulov ved Fredericia. Hos HITSA koncernen deles den samme passion: At skabe byrum, hvor mennesker nyder at opholde sig. HITSA koncernen er løbende i gang med at udvikle nye produkter, nye funktioner og ny teknologi, der understøtter udviklingen af fremtidens bæredygtige byer. Det foregår altid i dialog med kunderne og i tæt samarbejde med førende designere og arkitekter. Hos HITSA koncernen er der fokus på hele byrummet, når der udvikles. Der stræbes efter at skabe elegante og funktionelle løsninger til mennesker, der ønsker at bruge byen og nyde bylivet måske fra en bænk i parken en solskinsdag, i ly for regnen ved busstoppestedet, eller når cyklen skal parkeres. Byrumsinventar er mange ting. HITSA koncernen har et meget bredt program af designede byrumsmøbler, hvilke gør det nemmere at skabe sammenhængende løsninger og det er med til at skabe attraktive byrum med faciliteter, der er til for at blive brugt. For at understøtte den lagte vækststrategi leder vi nu efter en erfaren, kreativ og iderig Marketingchef. Marketingchefen vil få en stor rolle i at præge virksomhedens ansigt udadtil og understøtte salget. ORGANISATIONEN Der er, som omtalt ca. 100 ansatte i koncernen og hertil kommer brug af eksterne montører. Der er tale om en flad organisation, hvorfor der ikke er langt fra beslutning til handling. STILLINGEN Stillingen er ny og refererer til direktøren Henrik Andersen. Der vil være ledelse af 1 medarbejder i stillingen. Marketingchefen vil få ansvaret for bl.a. udarbejdelse og vedligeholdelse af salgs- og marketingmaterialer og aktiviteter for datterselskaberne og forhandlernettet i Europa. Det forventes, at den nye Marketingchef brænder for design og har solid erfaring i udarbejdelse og planlægning af salg marketing aktiviteter fra en produktionsvirksomhed inden for industriel markedsføring, hvor netop design, positionering og profilering spiller en afgørende rolle. Marketingchefen indgår i en international virksomhed, som en servicefunktion og har stor kontakt med både interne og eksterne kunder. Det som koncernen står for, skal komme til udtryk, overfor beslutningstagere og forhandlernettet. Hovedopgaverne vil være: Ansvarlig for Hitsa koncernens marketing og branding Ansvarlig for udarbejdelse af markedsføringsplan koordineret med Salgscheferne Ansvarlig for markedsføring af nyudviklede produkter for koncernen Planlægge, koordinere, redigere og fremstille alt salgs-og marketingmateriale for koncernen. Forhandling med magasiner, annonceindrykning og medieplanlægning. Ansvarlig for udvikling og vedligeholdelse af website. Kontakt til reklamebureau og trykkeri. Kontakt til designere Materiale til kurser, konferencer, præsentationer, hands on training m.m. Markedsføring mod fortrinsvis BTB kunder Strategisk planlægning af salgs- og marketingaktiviteter for koncernen Marketing- og salgstræning af sælgere. Især ved introduktion af nye segmenter, løsninger og produkter Løbende effektivisering af implementeringen af aktiviteter og salget generelt Budgetansvarlig for funktionsområdet Mange af opgaverne forventes udført internt i organisationen og ikke mindst af den nye Marketingchef selv. Dermed sagt, at der fordres hands on på eksekveringen. En stilling med udfordringer og udvikling i en internationalt orienteret virksomhed. Gode arbejdsvilkår i et meget uformelt arbejdsmiljø. KANDIDATEN Det forventes, at kandidaten har flere års indgående erfaring som marketingkoordinator eller marketingchef i et dynamisk salgsmiljø. Kandidaten er af natur passioneret for design og æstetik med udgangspunkt i dansk arkitektur. For at kunne bestride jobbet bør kandidaten have erfaring fra en lignende funktion, med selvstændigt ansvar for marketingaktiviteter, samt planlægning og koordinering heraf. Den rette kandidat skal være robust, trives med at have mange bolde i luften og en stor kontaktflade internt og eksternt forstår at koble forretning og markedsføring sammen, og vil gerne sætte sit præg på tingene. Hovedkontoret er beliggende i Taulov ved Fredericia, hvor Marketingchefen vil have domicil. UDDANNELSE Uddannelse som HA, HD (A), Cand. negot, Markedsføringsøkonom, Grafiker eller tilsvarende. Uddannelsen er IKKE afgørende men derimod den praktiske baggrund. SPROG Tysk og Engelsk i skrift og tale GAGEPAKKE Løn efter kvalifikationer - pension TILTR DELSE Snarest, men efter aftale11Jobneta0c40248100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-08-07T00:00:000000http://www.targetheadhunting.com/ledige-stillinger/?hr=show-job/301950EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandFredericia3284719TARGET Headhunting ApS11Forskerparken 10, st.7000FredericiaDKDanmark0
cg@targetheadhunting.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent588768JobNet48391581000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a0c40248https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a0c40248https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a0c40248&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a0c40248&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/5.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos TARGET Headhunting ApS er dette netop hvad du bliver mødt af.12008001Dansk3Læse/ tale123403Marketingchef6Ledelse355590327Carstencg@targetheadhunting.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK