MARKETINGCHEF TIL AARSLEFFS FUNDERINGSSEGMENT

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference


Kan du se dig selv være med til at påvirke Aarsleff Funderings internationale vækst? Forstår du at arbejde med strategisk positionering på B2B-markedet med høj teknisk faglighed? Ser du en spændende mulighed i at arbejde på tværs af landegrænser med nyskabende markedsføring?


Aarsleffs Funderingsafdeling søger en marketingchef, der skal ensrette og højne markedsføringsindsatsen på tværs af Aarsleffs funderingsselskaber i det nordlige Europa, hvor vi er førende funderingsspecialist. Vi producerer selv pæle på fabrikker i flere lande, og vi designer og udfører komplicerede og komplette funderingsopgaver, hvor synergien i at bruge alle vores kompetencer er afgørende. Vil du være med til sikre og forbedre vores position på markedet?


Du sætter retningen i samarbejde med landenes koordinatorer

Du får reference til segmentledelsen i Fundering, men i det daglige spiller du primært sammen med tilbuds- og salgsteamet, som arbejder på tværs af de lande, Fundering opererer i. Vi har på nuværende tidspunkt marketingkoordinatorer ansat i England, Polen, Tyskland, Sverige og Danmark. Du skal være med til at udvikle og højne markedsføringsindsatsen på tværs i samarbejde med koordinatorerne, og du vil fungere som faglig leder og sparringspartner for vores marketingkoordinatorer. Vi forestiller os også, at du skal styrke videndeling og udvikle netværket af marketingkoordinatorer.


Din hverdag inden for marketing

Du møder som udgangspunkt ind på vores hovedkontor i Viby J, men på grund af din tværorganisatoriske rolle forventer vi også, at du kommer til at besøge de forskellige lande. Den tætte dialog og koordinering er vigtig, hvorfor du må regne med cirka 40-50 rejsedage årligt.


Det er vigtigt for os, at du sætter dig ind i vores kompetencer og vores forretningsmæssige mål samt det konkurrencemæssige landskab og markedsmekanismerne i de forskellige lande, som du løbende holder dig opdateret omkring. Det vil være på den baggrund, du udarbejder en tidssvarende markedsføringsstrategi for hvert land. Det gør du med input fra enhederne i de respektive lande og i samarbejde med den lokale ledelse og segmentledelsen i Danmark. Du og landenes markedsføringskoordinatorer har således et ansvar for at skabe øget kendskabsgrad, en bedre branding og at udvikle nye salgsmuligheder.


Du bliver altså en del af en allerede velfungerende indsats, men vi ser også et uudnyttet potentiale i mere tværgående planlægning, koordinering og videndeling. Vi søger dig, der vil være med til at sætte en høj standard for vores markedsføringsindsats, og som er drevet af at skabe nye muligheder inden for dit felt, samtidig med at du inddrager kolleger i at udvikle mulighederne.


Kombination af strategisk fokus og periodevis hands-on indsats

I Aarsleff Fundering har vi lagt en ambitiøs strategi for de kommende år, og du kommer til at spille en vigtig rolle i at sikre, at vi indfrier ambitionerne og løfter os til næste niveau inden for marketing. Som en del af dit ansvar skal du konkretisere og gennemføre en række udviklingsaktiviteter inden for marketingområdet, der er identificeret som strategiske i forhold til at understøtte vores fortsatte vækst. Dit fokus vil være på det strategiske og taktiske niveau, men i perioder kan der være brug for, at du hjælper med at udarbejde konkret materiale og lign. Derfor skal du også kunne se dig selv eksempelvis skrive en artikel til et medie eller overtage indsatsen på de sociale medier i et land for en periode.


Er du vores nye kollega?

Vi søger en fagligt velfunderet og erfaren kollega. Vi forestiller os, at du har en videregående uddannelse inden for marketing, og at du mindst har 10-15 års erfaring i faget. Du sidder sandsynligvis som ansvarlig for marketing i en mellemstor/stor virksomhed med et internationalt islæt, som betyder, at du har et højt niveau i mundtligt og skriftligt dansk og engelsk. Desuden har du erfaring med det strategiske marketingarbejde kombineret med at få implementeret handlingsplaner, KPI’er mv. Vi ser det også som en fordel, hvis du har teknisk forståelse og erfaring fra B2B-markedet.


Lyder det som noget for dig?

Du er velkommen til at kontakte tilbudschef Marianne Borup Jensen på telefon 6120 8254 eller afdelingsdirektør Lars Gøttrup Christensen på telefon 2010 0994 for yderligere oplysninger.


Klik på knappen "Send ansøgning" nedenfor for at sende din ansøgning.


Vi skal senest have din ansøgning torsdag den 3. februar 2022.




Aarsleff-koncernen opererer på internationalt niveau inden for anlæg og byggeri med udgangspunkt i en førende position i Danmark. Vi omsætter for 13,3 milliarder kroner om året – heraf 32% i udlandet. Koncernen består af en portefølje af selvstændige konkurrencedygtige selskaber med hver deres særlige kompetencer. For at effektivisere og optimere vores tværgående samarbejde arbejder vi efter særlige principper, som er udtrykt i vores One Company-model. Vi opbygger langvarige partnerskaber med kunder og partnere med henblik på at effektivisere vores ydelser og tilfører desuden kundernes projekter værdi ved tidlig involvering. Vores aktiviteter inden for fundering og opgravningsfri rørfornyelse er stærkt internationaliserede. Aarsleff-koncernen beskæftiger 7.200 medarbejdere.

Hovedkontor: Hasselager Alle 5, DK-8260 Viby J · København Kontor: Industriholmen 2, DK-2650 Hvidovre


Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


MARKETINGCHEF TIL AARSLEFFS FUNDERINGSSEGMENT


Kan du se dig selv være med til at påvirke Aarsleff Funderings internationale vækst? Forstår du at arbejde med strategisk positionering på B2B-markedet med høj teknisk faglighed? Ser du en spændende mulighed i at arbejde på tværs af landegrænser med nyskabende markedsføring?


Aarsleffs Funderingsafdeling søger en marketingchef, der skal ensrette og højne markedsføringsindsatsen på tværs af Aarsleffs funderingsselskaber i det nordlige Europa, hvor vi er førende funderingsspecialist. Vi producerer selv pæle på fabrikker i flere lande, og vi designer og udfører komplicerede og komplette funderingsopgaver, hvor synergien i at bruge alle vores kompetencer er afgørende. Vil du være med til sikre og forbedre vores position på markedet?


Du sætter retningen i samarbejde med landenes koordinatorer

Du får reference til segmentledelsen i Fundering, men i det daglige spiller du primært sammen med tilbuds- og salgsteamet, som arbejder på tværs af de lande, Fundering opererer i. Vi har på nuværende tidspunkt marketingkoordinatorer ansat i England, Polen, Tyskland, Sverige og Danmark. Du skal være med til at udvikle og højne markedsføringsindsatsen på tværs i samarbejde med koordinatorerne, og du vil fungere som faglig leder og sparringspartner for vores marketingkoordinatorer. Vi forestiller os også, at du skal styrke videndeling og udvikle netværket af marketingkoordinatorer.


Din hverdag inden for marketing

Du møder som udgangspunkt ind på vores hovedkontor i Viby J, men på grund af din tværorganisatoriske rolle forventer vi også, at du kommer til at besøge de forskellige lande. Den tætte dialog og koordinering er vigtig, hvorfor du må regne med cirka 40-50 rejsedage årligt.


Det er vigtigt for os, at du sætter dig ind i vores kompetencer og vores forretningsmæssige mål samt det konkurrencemæssige landskab og markedsmekanismerne i de forskellige lande, som du løbende holder dig opdateret omkring. Det vil være på den baggrund, du udarbejder en tidssvarende markedsføringsstrategi for hvert land. Det gør du med input fra enhederne i de respektive lande og i samarbejde med den lokale ledelse og segmentledelsen i Danmark. Du og landenes markedsføringskoordinatorer har således et ansvar for at skabe øget kendskabsgrad, en bedre branding og at udvikle nye salgsmuligheder.


Du bliver altså en del af en allerede velfungerende indsats, men vi ser også et uudnyttet potentiale i mere tværgående planlægning, koordinering og videndeling. Vi søger dig, der vil være med til at sætte en høj standard for vores markedsføringsindsats, og som er drevet af at skabe nye muligheder inden for dit felt, samtidig med at du inddrager kolleger i at udvikle mulighederne.


Kombination af strategisk fokus og periodevis hands-on indsats

I Aarsleff Fundering har vi lagt en ambitiøs strategi for de kommende år, og du kommer til at spille en vigtig rolle i at sikre, at vi indfrier ambitionerne og løfter os til næste niveau inden for marketing. Som en del af dit ansvar skal du konkretisere og gennemføre en række udviklingsaktiviteter inden for marketingområdet, der er identificeret som strategiske i forhold til at understøtte vores fortsatte vækst. Dit fokus vil være på det strategiske og taktiske niveau, men i perioder kan der være brug for, at du hjælper med at udarbejde konkret materiale og lign. Derfor skal du også kunne se dig selv eksempelvis skrive en artikel til et medie eller overtage indsatsen på de sociale medier i et land for en periode.


Er du vores nye kollega?

Vi søger en fagligt velfunderet og erfaren kollega. Vi forestiller os, at du har en videregående uddannelse inden for marketing, og at du mindst har 10-15 års erfaring i faget. Du sidder sandsynligvis som ansvarlig for marketing i en mellemstor/stor virksomhed med et internationalt islæt, som betyder, at du har et højt niveau i mundtligt og skriftligt dansk og engelsk. Desuden har du erfaring med det strategiske marketingarbejde kombineret med at få implementeret handlingsplaner, KPI’er mv. Vi ser det også som en fordel, hvis du har teknisk forståelse og erfaring fra B2B-markedet.


Lyder det som noget for dig?

Du er velkommen til at kontakte tilbudschef Marianne Borup Jensen på telefon 6120 8254 eller afdelingsdirektør Lars Gøttrup Christensen på telefon 2010 0994 for yderligere oplysninger.


Klik på knappen "Send ansøgning" nedenfor for at sende din ansøgning.


Vi skal senest have din ansøgning torsdag den 3. februar 2022.




Aarsleff-koncernen opererer på internationalt niveau inden for anlæg og byggeri med udgangspunkt i en førende position i Danmark. Vi omsætter for 13,3 milliarder kroner om året – heraf 32% i udlandet. Koncernen består af en portefølje af selvstændige konkurrencedygtige selskaber med hver deres særlige kompetencer. For at effektivisere og optimere vores tværgående samarbejde arbejder vi efter særlige principper, som er udtrykt i vores One Company-model. Vi opbygger langvarige partnerskaber med kunder og partnere med henblik på at effektivisere vores ydelser og tilfører desuden kundernes projekter værdi ved tidlig involvering. Vores aktiviteter inden for fundering og opgravningsfri rørfornyelse er stærkt internationaliserede. Aarsleff-koncernen beskæftiger 7.200 medarbejdere.

Hovedkontor: Hasselager Alle 5, DK-8260 Viby J · København Kontor: Industriholmen 2, DK-2650 Hvidovre


Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.