Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Marketingkoordinator

Kan du spotte markedets kommercielle muligheder og omdanne det til nye marketinginitiativer? Er du proaktiv og har du drive til at arbejde med stærke og velkendte brands rettet mod såvel retail som wholesale i en international multibrandvirksomhed, så kan det være dig, vi søger til denne stilling.

Som Marketingkoordinator er det dit ansvar at udvikle en marketing toolbox, der kan bidrage til øget salg. Du arbejder med de stærke og velkendte brands Femilet, Chantelle og Passionata i et internationalt miljø. Du tænker multibrandstrategisk og optimerer salget gennem marketingaktiviteter, der understøtter dette. Du arbejder både med retail og wholesale og kommer derfor til at arbejde med sell-in og sell-out aktiviteter med fokus på trademarketing og shoppermarketing. Du er medansvarlig for udarbejdelse og direkte ansvarlig for gennemførelse af halvårlige kommunikationsplaner og omsætter disse til konkrete actionplaner. Du spotter endvidere de kommercielle muligheder, der løbende åbner sig i markedet, og omdanner disse til nye marktinginitiativer, der skaber øget salg. Du arbejder derfor med fingeren på pulsen og er klar til at navigere med hurtig og fleksibel indsats og eksekvering.

I udførelsen af dine opgaver koordinerer og arbejder du tæt sammen med den øvrige marketingafdeling, herunder afstemmer du retning og indhold med den digitale ansvarlige. Du forbinder kundens oplevelse på den digitale platform med oplevelsen i vinduet og i butikken og sikrer dermed den røde tråd i kampagner og content. Overordnet er det dit ansvar at sikre højt return on investment af gennemførte marketingaktiviteter.

Dine opgaver vil blandt andet være:

  • Udarbejdelse af materialer til retail herunder vinduesmaterialer, in-store materialer, annoncer, flyers etc.
  • Produktion og indkøb af materialer samt koordinering af forsendelser
  • Butikskoncept/vinduesbeskrivelse; herunder medvirken til implementering og test af nyt retailkoncept
  • 360° kontakt med forskellige stakeholders så som interne og eksterne kunder
  • Koordinere wholesale kampagner og egne kampagner på tværs af brands og business units
  • Udarbejdelse af materiale til wholesale blandt andet brochurer, prislister og nyhedsbreve

Som en del af den internationale lingerikoncern Groupe Chantelle fokuserer virksomheden ikke alene på Femilet-brand‘et, men også de øvrige brands i gruppe-portfolioen. Der arbejdes målrettet med at udnytte synergierne bedst muligt imellem de 4 brands, hvorfor SS18 bl.a. er launch for en ny visuel identitet. Denne tilgang er fundamentet for marketingafdelingens arbejde i alle kanaler, hvor virksomheden bærer det globale ansvar for Femilet samt lokalt kommercielt ansvar i Danmark og Norge for de øvrige brands. Samlet medfører dette en dagligdag, som er præget af et internationalt miljø.

Du har formentlig en relevant uddannelse og nogle års erfaring fra en lignende funktion, hvor du har vist, at du kan skabe ROI på dine marketingaktiviteter. Det er en fordel, hvis du har marketingerfaring med såvel retail som wholesale. Du forstår at videreudvikle de traditionelle marketingkanaler og evner at binde bro mellem offline og den digitale verden. Erfaring fra mode-/tøjbranchen vil være en fordel.

Som person er du proaktiv, konkurrenceorienteret, selvstændig og evner med højt drive, ansvarlighed og beslutsomhed at skabe målopfyldelse. Du har et stort energiniveau og en vilje til at lykkes. Du udfordrer de vante processer og motiveres af at forsøge nye veje, hvorfor du ikke er afhængig af et stort budget for at kunne lykkes. Dine kommunikative kompetencer på dansk og engelsk skal være i top såvel skriftligt som mundtligt. Du er datadreven, stærk på analyse, har flair for projektledelse og koordinering, og du evner at bevare overblikket og holder dine deadlines i et travlt og ambitiøst miljø, hvor du skal være klar til at gå den ekstra mil for at skabe gode resultater.

Der er tale om et selvstændigt og afvekslende job i en internationalt orienteret virksomhed med vækstambitioner - et godt arbejdsklima med gode og engagerede kolleger, hvor tonen er venlig og uformel. Hverdagen er præget af dynamik med plads til personlig udvikling.

Femilet A/S er en del af den internationale lingerikoncern Groupe Chantelle i Paris og varetager – udover udvikling, salg og markedsføring af mærket Femilet – også salget af mærkerne Chantelle og Passionata i Danmark og Norge. Femilets produkter, der omfatter lingeri, badetøj, nattøj og undertøj, sælges i Femilets konceptbutikker i Danmark, via danske stormagasiner og kæder samt via specialhandelen i Europa. Virksomheden beskæftiger ca. 150 dedikerede og engagerede medarbejdere, fordelt med ca. 40 på hovedkontoret i Ikast og ca. 110 i Femilets egne konceptbutikker, der er fordelt over hele landet.

Send din ansøgning til pro&co hurtigst muligt via knappen "Søg stillingen".
Ansøgningerne behandles løbende.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329785206Phoenix-0f203f8d12018-03-28T00:00:00Marketingkoordinator

Kan du spotte markedets kommercielle muligheder og omdanne det til nye marketinginitiativer? Er du proaktiv og har du drive til at arbejde med stærke og velkendte brands rettet mod såvel retail som wholesale i en international multibrandvirksomhed, så kan det være dig, vi søger til denne stilling.

Som Marketingkoordinator er det dit ansvar at udvikle en marketing toolbox, der kan bidrage til øget salg. Du arbejder med de stærke og velkendte brands Femilet, Chantelle og Passionata i et internationalt miljø. Du tænker multibrandstrategisk og optimerer salget gennem marketingaktiviteter, der understøtter dette. Du arbejder både med retail og wholesale og kommer derfor til at arbejde med sell-in og sell-out aktiviteter med fokus på trademarketing og shoppermarketing. Du er medansvarlig for udarbejdelse og direkte ansvarlig for gennemførelse af halvårlige kommunikationsplaner og omsætter disse til konkrete actionplaner. Du spotter endvidere de kommercielle muligheder, der løbende åbner sig i markedet, og omdanner disse til nye marktinginitiativer, der skaber øget salg. Du arbejder derfor med fingeren på pulsen og er klar til at navigere med hurtig og fleksibel indsats og eksekvering.

I udførelsen af dine opgaver koordinerer og arbejder du tæt sammen med den øvrige marketingafdeling, herunder afstemmer du retning og indhold med den digitale ansvarlige. Du forbinder kundens oplevelse på den digitale platform med oplevelsen i vinduet og i butikken og sikrer dermed den røde tråd i kampagner og content. Overordnet er det dit ansvar at sikre højt return on investment af gennemførte marketingaktiviteter.

Dine opgaver vil blandt andet være:

  • Udarbejdelse af materialer til retail herunder vinduesmaterialer, in-store materialer, annoncer, flyers etc.
  • Produktion og indkøb af materialer samt koordinering af forsendelser
  • Butikskoncept/vinduesbeskrivelse; herunder medvirken til implementering og test af nyt retailkoncept
  • 360° kontakt med forskellige stakeholders så som interne og eksterne kunder
  • Koordinere wholesale kampagner og egne kampagner på tværs af brands og business units
  • Udarbejdelse af materiale til wholesale blandt andet brochurer, prislister og nyhedsbreve

Som en del af den internationale lingerikoncern Groupe Chantelle fokuserer virksomheden ikke alene på Femilet-brand‘et, men også de øvrige brands i gruppe-portfolioen. Der arbejdes målrettet med at udnytte synergierne bedst muligt imellem de 4 brands, hvorfor SS18 bl.a. er launch for en ny visuel identitet. Denne tilgang er fundamentet for marketingafdelingens arbejde i alle kanaler, hvor virksomheden bærer det globale ansvar for Femilet samt lokalt kommercielt ansvar i Danmark og Norge for de øvrige brands. Samlet medfører dette en dagligdag, som er præget af et internationalt miljø.

Du har formentlig en relevant uddannelse og nogle års erfaring fra en lignende funktion, hvor du har vist, at du kan skabe ROI på dine marketingaktiviteter. Det er en fordel, hvis du har marketingerfaring med såvel retail som wholesale. Du forstår at videreudvikle de traditionelle marketingkanaler og evner at binde bro mellem offline og den digitale verden. Erfaring fra mode-/tøjbranchen vil være en fordel.

Som person er du proaktiv, konkurrenceorienteret, selvstændig og evner med højt drive, ansvarlighed og beslutsomhed at skabe målopfyldelse. Du har et stort energiniveau og en vilje til at lykkes. Du udfordrer de vante processer og motiveres af at forsøge nye veje, hvorfor du ikke er afhængig af et stort budget for at kunne lykkes. Dine kommunikative kompetencer på dansk og engelsk skal være i top såvel skriftligt som mundtligt. Du er datadreven, stærk på analyse, har flair for projektledelse og koordinering, og du evner at bevare overblikket og holder dine deadlines i et travlt og ambitiøst miljø, hvor du skal være klar til at gå den ekstra mil for at skabe gode resultater.

Der er tale om et selvstændigt og afvekslende job i en internationalt orienteret virksomhed med vækstambitioner - et godt arbejdsklima med gode og engagerede kolleger, hvor tonen er venlig og uformel. Hverdagen er præget af dynamik med plads til personlig udvikling.

Femilet A/S er en del af den internationale lingerikoncern Groupe Chantelle i Paris og varetager – udover udvikling, salg og markedsføring af mærket Femilet – også salget af mærkerne Chantelle og Passionata i Danmark og Norge. Femilets produkter, der omfatter lingeri, badetøj, nattøj og undertøj, sælges i Femilets konceptbutikker i Danmark, via danske stormagasiner og kæder samt via specialhandelen i Europa. Virksomheden beskæftiger ca. 150 dedikerede og engagerede medarbejdere, fordelt med ca. 40 på hovedkontoret i Ikast og ca. 110 i Femilets egne konceptbutikker, der er fordelt over hele landet.

Send din ansøgning til pro&co hurtigst muligt via knappen "Søg stillingen".
Ansøgningerne behandles løbende.

2018-05-08T15:53:15.013 Kan du spotte markedets kommercielle muligheder og omdanne det til nye marketinginitiativer? Er du proaktiv og har du drive til at arbejde med stærke og velkendte brands rettet mod såvel retail som wholesale i en international multibrandvirksomhed, så kan det være dig, vi søger til denne stilling. Som Marketingkoordinator er det dit ansvar at udvikle en marketing toolbox, der kan bidrage til øget salg. Du arbejder med de stærke og velkendte brands Femilet, Chantelle og Passionata i et internationalt miljø. Du tænker multibrandstrategisk og optimerer salget gennem marketingaktiviteter, der understøtter dette. Du arbejder både med retail og wholesale og kommer derfor til at arbejde med sell-in og sell-out aktiviteter med fokus på trademarketing og shoppermarketing. Du er medansvarlig for udarbejdelse og direkte ansvarlig for gennemførelse af halvårlige kommunikationsplaner og omsætter disse til konkrete actionplaner. Du spotter endvidere de kommercielle muligheder, der løbende åbner sig i markedet, og omdanner disse til nye marktinginitiativer, der skaber øget salg. Du arbejder derfor med fingeren på pulsen og er klar til at navigere med hurtig og fleksibel indsats og eksekvering. I udførelsen af dine opgaver koordinerer og arbejder du tæt sammen med den øvrige marketingafdeling, herunder afstemmer du retning og indhold med den digitale ansvarlige. Du forbinder kundens oplevelse på den digitale platform med oplevelsen i vinduet og i butikken og sikrer dermed den røde tråd i kampagner og content. Overordnet er det dit ansvar at sikre højt return on investment af gennemførte marketingaktiviteter. Dine opgaver vil blandt andet være: Udarbejdelse af materialer til retail herunder vinduesmaterialer, in-store materialer, annoncer, flyers etc. Produktion og indkøb af materialer samt koordinering af forsendelser Butikskoncept vinduesbeskrivelse herunder medvirken til implementering og test af nyt retailkoncept 360 kontakt med forskellige stakeholders så som interne og eksterne kunder Koordinere wholesale kampagner og egne kampagner på tværs af brands og business units Udarbejdelse af materiale til wholesale blandt andet brochurer, prislister og nyhedsbreve Som en del af den internationale lingerikoncern Groupe Chantelle fokuserer virksomheden ikke alene på Femilet-brand et, men også de øvrige brands i gruppe-portfolioen. Der arbejdes målrettet med at udnytte synergierne bedst muligt imellem de 4 brands, hvorfor SS18 bl.a. er launch for en ny visuel identitet. Denne tilgang er fundamentet for marketingafdelingens arbejde i alle kanaler, hvor virksomheden bærer det globale ansvar for Femilet samt lokalt kommercielt ansvar i Danmark og Norge for de øvrige brands. Samlet medfører dette en dagligdag, som er præget af et internationalt miljø. Du har formentlig en relevant uddannelse og nogle års erfaring fra en lignende funktion, hvor du har vist, at du kan skabe ROI på dine marketingaktiviteter. Det er en fordel, hvis du har marketingerfaring med såvel retail som wholesale. Du forstår at videreudvikle de traditionelle marketingkanaler og evner at binde bro mellem offline og den digitale verden. Erfaring fra mode- tøjbranchen vil være en fordel. Som person er du proaktiv, konkurrenceorienteret, selvstændig og evner med højt drive, ansvarlighed og beslutsomhed at skabe målopfyldelse. Du har et stort energiniveau og en vilje til at lykkes. Du udfordrer de vante processer og motiveres af at forsøge nye veje, hvorfor du ikke er afhængig af et stort budget for at kunne lykkes. Dine kommunikative kompetencer på dansk og engelsk skal være i top såvel skriftligt som mundtligt. Du er datadreven, stærk på analyse, har flair for projektledelse og koordinering, og du evner at bevare overblikket og holder dine deadlines i et travlt og ambitiøst miljø, hvor du skal være klar til at gå den ekstra mil for at skabe gode resultater. Der er tale om et selvstændigt og afvekslende job i en internationalt orienteret virksomhed med vækstambitioner - et godt arbejdsklima med gode og engagerede kolleger, hvor tonen er venlig og uformel. Hverdagen er præget af dynamik med plads til personlig udvikling. Femilet A S er en del af den internationale lingerikoncern Groupe Chantelle i Paris og varetager udover udvikling, salg og markedsføring af mærket Femilet også salget af mærkerne Chantelle og Passionata i Danmark og Norge. Femilets produkter, der omfatter lingeri, badetøj, nattøj og undertøj, sælges i Femilets konceptbutikker i Danmark, via danske stormagasiner og kæder samt via specialhandelen i Europa. Virksomheden beskæftiger ca. 150 dedikerede og engagerede medarbejdere, fordelt med ca. 40 på hovedkontoret i Ikast og ca. 110 i Femilets egne konceptbutikker, der er fordelt over hele landet. Send din ansøgning til pro co hurtigst muligt via knappen Søg stillingen . Ansøgningerne behandles løbende.11Jobnet0f203f8d100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-23T00:00:000000http://www.proogco.dk/til-kandidater/jobs?hr=show-job/277920EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-Brande3199357pro&co as11Lassonsvej 27430IkastDKDanmark156.140527109.15127300
kr@proogco.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent547329JobNet48026141000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0f203f8dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0f203f8dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0f203f8d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0f203f8d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/2.jpgØnsker du et spændende job som Marketingmedarbejder? Hos pro&co as tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing354009528Kristiankr@proogco.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK