Marketingkoordinator

- Trives du med at have selvstændigt ansvar? Kan du samarbejde med mange forskellige interessenter, og har du lyst til at blive en del af en sjov og uformel kultur?

TS-gruppen er Danmarks største landsdækkende ejerledet netværk af el-installatører, baseret på et frivilligt værdiskabende samarbejde med fokus på mennesker, miljø, energi, kvalitet og den bedste service. Du får her mulighed for at blive en del af et team kompetente og fagligt dygtige medarbejdere i et sundt og veldrevet selskab.

Til det eksisterende team søger vi en kreativ og selvstændig marketingkoordinator med evnen og lysten til at udvikle TS-gruppens marketing både offline og online. En af de vigtigste opgaver er løbende at udvikle og opdatere virksomhedens og medlemmernes websites, så de fremstår dynamiske, har optimal brugervenlighed og er designmæssig tiltalende. Du vil også skulle stå for udarbejdelse af grafisk materiale såsom bannere, annoncer, brochurer, skilte m.m.

Du har erfaring fra en lignende stilling - gerne kombineret med en grafisk uddannelse. Det er meget vigtigt, at du har en kommerciel forståelse og kan eksekvere marketingtiltag, der øger salget. Derudover lægger vi stor vægt på, at du er kreativ, kvalitetsbevidst med blik for den røde tråd i det visuelle udtryk. Endelig er du en dygtig kommunikator på skrift og i tale på såvel dansk som engelsk. Du har et godt kendskab til CMS, gerne Wordpress samt de grafiske programmer Photoshop, InDesign og evt. Illustrator. Derudover er det vigtigt med kendskab til SEO og Google Adwords.

Som person trives du med selvstændigt ansvar, og du er god til at skabe og holde overblik, også når der er travlt, og der på samme tid er mange detaljer i spil. Du er en god teamplayer og bidrager til et godt socialt samvær på arbejdspladsen. Du skal have en naturlig nysgerrighed på at lære nyt og kunne håndtere forandringer med en positiv indstilling. Du er handlekraftig, ansvarsbevidst og struktureret. Du udviser stort engagement for dit arbejde og der lægges endvidere meget vægt på, at du er selvkørende og trives med en alsidig hverdag.

TS-gruppen er en arbejdsplads i udvikling med plads til forandringer i et uformelt miljø. Du får stor indflydelse på din egen hverdag i et inspirerende miljø med stor faglighed samt gode og glade kollegaer. Der bygges på grundlæggende værdier som troværdighed, engagement, kvalitet, teamwork, nytænkning og respekt for kunden.

Der er som udgangspunkt tale om en fuldtidsstilling med tiltrædelse snarest muligt, men vi venter gerne på den rette. Lønnen aftales individuelt. TS-gruppen har kontor Hedensted.

Send din ansøgning hurtigst muligt via knappen "Søg stillingen". Ansøgningerne behandles løbende.

TS-gruppen blev etableret i 1984 og er Danmarks største landsdækkende ejerledet netværk af el-installatører. TS-gruppen ejes af dens medlemmer, som udgøres af 39 elektriker- og el-installationsvirksomheder. Med mere end 55 lokalt forankrede TS-centre spredt over hele landet har TS-gruppen en landsdækkende profil, som sikrer kunderne adgang til alle kompetencer uanset hvor i landet, de efterspørges. TS-gruppen har fokus på vidensdeling, kompetenceudvikling, samarbejde og partnerskaber med deres kunder og leverer en bred vifte af ydelser indenfor deres kompetenceområde, herunder belysning, boliginstallationer, kontorinstallationer, industriservice, landbrugsservice, kommunikation, sikringsanlæg, ventilation og varmeanlæg samt energibesparelse. Se mere på www.ts-gruppen.dk


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329998717Phoenix-e64fc1bc12019-04-02T00:00:00Marketingkoordinator

- Trives du med at have selvstændigt ansvar? Kan du samarbejde med mange forskellige interessenter, og har du lyst til at blive en del af en sjov og uformel kultur?

TS-gruppen er Danmarks største landsdækkende ejerledet netværk af el-installatører, baseret på et frivilligt værdiskabende samarbejde med fokus på mennesker, miljø, energi, kvalitet og den bedste service. Du får her mulighed for at blive en del af et team kompetente og fagligt dygtige medarbejdere i et sundt og veldrevet selskab.

Til det eksisterende team søger vi en kreativ og selvstændig marketingkoordinator med evnen og lysten til at udvikle TS-gruppens marketing både offline og online. En af de vigtigste opgaver er løbende at udvikle og opdatere virksomhedens og medlemmernes websites, så de fremstår dynamiske, har optimal brugervenlighed og er designmæssig tiltalende. Du vil også skulle stå for udarbejdelse af grafisk materiale såsom bannere, annoncer, brochurer, skilte m.m.

Du har erfaring fra en lignende stilling - gerne kombineret med en grafisk uddannelse. Det er meget vigtigt, at du har en kommerciel forståelse og kan eksekvere marketingtiltag, der øger salget. Derudover lægger vi stor vægt på, at du er kreativ, kvalitetsbevidst med blik for den røde tråd i det visuelle udtryk. Endelig er du en dygtig kommunikator på skrift og i tale på såvel dansk som engelsk. Du har et godt kendskab til CMS, gerne Wordpress samt de grafiske programmer Photoshop, InDesign og evt. Illustrator. Derudover er det vigtigt med kendskab til SEO og Google Adwords.

Som person trives du med selvstændigt ansvar, og du er god til at skabe og holde overblik, også når der er travlt, og der på samme tid er mange detaljer i spil. Du er en god teamplayer og bidrager til et godt socialt samvær på arbejdspladsen. Du skal have en naturlig nysgerrighed på at lære nyt og kunne håndtere forandringer med en positiv indstilling. Du er handlekraftig, ansvarsbevidst og struktureret. Du udviser stort engagement for dit arbejde og der lægges endvidere meget vægt på, at du er selvkørende og trives med en alsidig hverdag.

TS-gruppen er en arbejdsplads i udvikling med plads til forandringer i et uformelt miljø. Du får stor indflydelse på din egen hverdag i et inspirerende miljø med stor faglighed samt gode og glade kollegaer. Der bygges på grundlæggende værdier som troværdighed, engagement, kvalitet, teamwork, nytænkning og respekt for kunden.

Der er som udgangspunkt tale om en fuldtidsstilling med tiltrædelse snarest muligt, men vi venter gerne på den rette. Lønnen aftales individuelt. TS-gruppen har kontor Hedensted.

Send din ansøgning hurtigst muligt via knappen "Søg stillingen". Ansøgningerne behandles løbende.

TS-gruppen blev etableret i 1984 og er Danmarks største landsdækkende ejerledet netværk af el-installatører. TS-gruppen ejes af dens medlemmer, som udgøres af 39 elektriker- og el-installationsvirksomheder. Med mere end 55 lokalt forankrede TS-centre spredt over hele landet har TS-gruppen en landsdækkende profil, som sikrer kunderne adgang til alle kompetencer uanset hvor i landet, de efterspørges. TS-gruppen har fokus på vidensdeling, kompetenceudvikling, samarbejde og partnerskaber med deres kunder og leverer en bred vifte af ydelser indenfor deres kompetenceområde, herunder belysning, boliginstallationer, kontorinstallationer, industriservice, landbrugsservice, kommunikation, sikringsanlæg, ventilation og varmeanlæg samt energibesparelse. Se mere på www.ts-gruppen.dk

- Trives du med at have selvstændigt ansvar? Kan du samarbejde med mange forskellige interessenter, og har du lyst til at blive en del af en sjov og uformel kultur? TS-gruppen er Danmarks største landsdækkende ejerledet netværk af el-installatører, baseret på et frivilligt værdiskabende samarbejde med fokus på mennesker, miljø, energi, kvalitet og den bedste service. Du får her mulighed for at blive en del af et team kompetente og fagligt dygtige medarbejdere i et sundt og veldrevet selskab. Til det eksisterende team søger vi en kreativ og selvstændig marketingkoordinator med evnen og lysten til at udvikle TS-gruppens marketing både offline og online. En af de vigtigste opgaver er løbende at udvikle og opdatere virksomhedens og medlemmernes websites, så de fremstår dynamiske, har optimal brugervenlighed og er designmæssig tiltalende. Du vil også skulle stå for udarbejdelse af grafisk materiale såsom bannere, annoncer, brochurer, skilte m.m. Du har erfaring fra en lignende stilling - gerne kombineret med en grafisk uddannelse. Det er meget vigtigt, at du har en kommerciel forståelse og kan eksekvere marketingtiltag, der øger salget. Derudover lægger vi stor vægt på, at du er kreativ, kvalitetsbevidst med blik for den røde tråd i det visuelle udtryk. Endelig er du en dygtig kommunikator på skrift og i tale på såvel dansk som engelsk. Du har et godt kendskab til CMS, gerne Wordpress samt de grafiske programmer Photoshop, InDesign og evt. Illustrator. Derudover er det vigtigt med kendskab til SEO og Google Adwords. Som person trives du med selvstændigt ansvar, og du er god til at skabe og holde overblik, også når der er travlt, og der på samme tid er mange detaljer i spil. Du er en god teamplayer og bidrager til et godt socialt samvær på arbejdspladsen. Du skal have en naturlig nysgerrighed på at lære nyt og kunne håndtere forandringer med en positiv indstilling. Du er handlekraftig, ansvarsbevidst og struktureret. Du udviser stort engagement for dit arbejde og der lægges endvidere meget vægt på, at du er selvkørende og trives med en alsidig hverdag. TS-gruppen er en arbejdsplads i udvikling med plads til forandringer i et uformelt miljø. Du får stor indflydelse på din egen hverdag i et inspirerende miljø med stor faglighed samt gode og glade kollegaer. Der bygges på grundlæggende værdier som troværdighed, engagement, kvalitet, teamwork, nytænkning og respekt for kunden. Der er som udgangspunkt tale om en fuldtidsstilling med tiltrædelse snarest muligt, men vi venter gerne på den rette. Lønnen aftales individuelt. TS-gruppen har kontor Hedensted. Send din ansøgning hurtigst muligt via knappen Søg stillingen . Ansøgningerne behandles løbende. TS-gruppen blev etableret i 1984 og er Danmarks største landsdækkende ejerledet netværk af el-installatører. TS-gruppen ejes af dens medlemmer, som udgøres af 39 elektriker- og el-installationsvirksomheder. Med mere end 55 lokalt forankrede TS-centre spredt over hele landet har TS-gruppen en landsdækkende profil, som sikrer kunderne adgang til alle kompetencer uanset hvor i landet, de efterspørges. TS-gruppen har fokus på vidensdeling, kompetenceudvikling, samarbejde og partnerskaber med deres kunder og leverer en bred vifte af ydelser indenfor deres kompetenceområde, herunder belysning, boliginstallationer, kontorinstallationer, industriservice, landbrugsservice, kommunikation, sikringsanlæg, ventilation og varmeanlæg samt energibesparelse. Se mere på www.ts-gruppen.dk11jobnete64fc1bc100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-27T00:00:000000http://www.proogco.dk/til-kandidater/jobs?hr=show-job/418720EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-Brande3499535pro&co a/s11Spettrupvej 18722HedenstedDKDanmark0
mbs@proogco.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent737772JobNet4968180496818010002-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e64fc1bchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e64fc1bchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e64fc1bc&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e64fc1bc&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/1.jpgMed et job indenfor Marketing bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Marketingmedarbejder lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing361268941Mettembs@proogco.dkDKDanmarkDKDanmark329988330Troværdig, tillidsvækkende og selvstændig mødebooker søges.Robot Har du en behagelig stemme og elsker du at tale i telefon, så kunne dette job være noget for dig. Du har gå-på-mod og lader dig ikke slå ud af afslag. Du er hurtig til at formidle et budskab. Du har respekt for kundes tid. Du er ikke den smarte sælger type. Du føler dig godt tilpas med at ringe hjemme fra og har det godt med at styre din egen tid. Du vil gerne være selvstændig med de fordele og ulemper dette måtte have. Er du personen ovenfor kan vi tilbyde en meget attraktiv afregnings model, total frie hænder med hensyn til antal timer m.m. Du vil skulle arbejde som selvstændig erhvervesdrivende. Alder er ingen hendring. Du vil naturligvis blive klædt på så du er klar til opgaven, med spørgsmål og med indsigt i firmaet. Vi er et lille firma der i samarbejde med et mellem stort, top professionelt advokat firma, holder møder med kunder der måtte have behov for inkasso eller advokat løsninger. Skriv lidt om dig selv og mail til mt@universinkasso.dk.

Har du en behagelig stemme og elsker du at tale i telefon, så kunne dette job være noget for dig.

  1. Du har gå-på-mod og lader dig ikke slå ud af afslag.
  2. Du er hurtig til at formidle et budskab.
  3. Du har respekt for kundes tid.
  4. Du er ikke den smarte sælger type.
  5. Du føler dig godt tilpas med at ringe hjemme fra og har det godt med at styre din egen tid.
  6. Du vil gerne være selvstændig med de fordele og ulemper dette måtte have.

 

Er du personen ovenfor kan vi tilbyde en meget attraktiv afregnings model, total frie hænder med hensyn til antal timer m.m.

Du vil skulle arbejde som selvstændig erhvervesdrivende.

Alder er ingen hendring.

Du vil naturligvis blive ”klædt på” så du er klar til opgaven, med spørgsmål og med indsigt i firmaet.

 

Vi er et lille firma der i samarbejde med et mellem stort, top professionelt advokat firma, holder møder med kunder der måtte have behov for inkasso eller advokat løsninger.

 

Skriv lidt om dig selv og mail til mt@universinkasso.dk.

 

 

mt salgViborg2019-04-01T00:00:002019-05-27T00:00:00
330019132Google Ads TraineeRobot Er du vores nye Google Ads Trainee og vil du være del af en innovativ virksomhed og være med blandt de bedste inden for marketing? - Så har du her muligheden for at komme med på Rito holdet Vi søger en frisk trainee, som vil lære at arbejde med Google Ads markedsføring. Det er ikke en krav, at du har stor erfaring på området. Det vil derimod være en fordel, hvis du har forståelse for at analysere tal, internet markedsføring, kan arbejde selvstændigt og kan sætte dig ind i, hvad folk tænker, når de søger på nettet. Opgaverne består blandt andet af: Analyse af søgetermer og profit Oprette nye produkter på 4 konti Oprette nye annoncer og teste mod eksisterende PPC-annoncering Din profil og kvalifikationer: Du er systematisk og struktureret Du er smilende og imødekommende Du er interesseret i salg og markedsføring Du er løsningsorienteret, stabil og fleksibel Du er proaktiv og er ikke bange for at komme med idéer Du er nysgerrig, ønsker at udvikle dig og tager gerne imod en udfordring Du er ambitiøs og proaktiv, og har en vilje til konstant at forbedre dine kompetencer. Du har en can-do-attitude, og i stand til at lytte og lære af dine dedikerede og kompetente kolleger. Du er en teamplayer og har en forståelse for, at sammen med andre står du stærkere. Du er flair for matematik, statistik og analyse Du har en god almen forståelse for IT og e-handel Du arbejder hjemmevant og rutineret i Excel Du har gerne minimum en uddannelse på gymnasialt niveau Vi vil gerne investere i dig, så du kan drive vores fortsatte vækst og succes Vores traineeprogram er en værdifuld investering i Ritos fremtid. Kontinuerlig læring og udvikling er en væsentlig del af at gøre karriere hos os. Det er samtidig en klar målsætning, at vi ansætter flest muligt af vores nyuddannede trainees efter endt 2-årigt program. Du vil få mulighed for at se, hvordan en moderne e-handelsvirksomhed virker og arbejder. Derudover bliver du en del af en ung arbejdsplads, og medvirker i et ungt team. Om os Rito.dk er en webshop i rivende udvikling, der forhandler mere end 17.000 varenumre inden for garn og hobbyartikler i 4 lande. Virksomheden består i øjeblikket af 15 fuldtidsansatte og endnu flere dygtige freelancere og ungarbejdere. Virksomheden er ca. 5 år gammel, men oplever dagligt vækst. Vi har kunden og kundeservice meget højt på prioritetslisten. Rito.dk er en 100 røgfri arbejdsplads. Du kan se mere på www.rito.dk Kontakt Har du spørgsmål til stillingen, kan du sende en mail til job@rito.dk. Alle ansøgninger skal sendes til vores mail job@rito.dk. Alle ansøgninger behandles fortroligt. Vi vender tilbage så hurtigt som muligt. Vi kalder løbende kandidater til samtaler. Det er kun muligt at aflevere ansøgninger pr. mail Kun ansøgninger pr. mail vil blive taget i betragtning.

Er du vores nye Google Ads Trainee og vil du være del af en innovativ virksomhed og være med blandt de bedste inden for marketing? - Så har du her muligheden for at komme med på Rito holdet

Vi søger en frisk trainee, som vil lære at arbejde med Google Ads markedsføring. Det er ikke en krav, at du har stor erfaring på området. Det vil derimod være en fordel, hvis du har forståelse for at analysere tal, internet markedsføring, kan arbejde selvstændigt og kan sætte dig ind i, hvad folk tænker, når de søger på nettet.

Opgaverne består blandt andet af:

  • Analyse af søgetermer og profit
  • Oprette nye produkter på 4 konti
  • Oprette nye annoncer og teste mod eksisterende
  • PPC-annoncering

Din profil og kvalifikationer:

  • Du er systematisk og struktureret
  • Du er smilende og imødekommende
  • Du er interesseret i salg og markedsføring
  • Du er løsningsorienteret, stabil og fleksibel
  • Du er proaktiv og er ikke bange for at komme med idéer
  • Du er nysgerrig, ønsker at udvikle dig og tager gerne imod en udfordring
  • Du er ambitiøs og proaktiv, og har en vilje til konstant at forbedre dine kompetencer.
  • Du har en can-do-attitude, og i stand til at lytte og lære af dine dedikerede og kompetente kolleger.
  • Du er en teamplayer og har en forståelse for, at sammen med andre står du stærkere.
  • Du er flair for matematik, statistik og analyse
  • Du har en god almen forståelse for IT og e-handel
  • Du arbejder hjemmevant og rutineret i Excel
  • Du har gerne minimum en uddannelse på gymnasialt niveau  

Vi vil gerne investere i dig, så du kan drive vores fortsatte vækst og succes

Vores traineeprogram er en værdifuld investering i Ritos' fremtid. Kontinuerlig læring og udvikling er en væsentlig del af at gøre karriere hos os. Det er samtidig en klar målsætning, at vi ansætter flest muligt af vores nyuddannede trainees efter endt 2-årigt program.

Du vil få mulighed for at se, hvordan en moderne e-handelsvirksomhed virker og arbejder. Derudover bliver du en del af en ung arbejdsplads, og medvirker i et ungt team.

Om os

Rito.dk er en webshop i rivende udvikling, der forhandler mere end 17.000 varenumre inden for garn og hobbyartikler i 4 lande. Virksomheden består i øjeblikket af 15 fuldtidsansatte og endnu flere dygtige freelancere og ungarbejdere.

Virksomheden er ca. 5 år gammel, men oplever dagligt vækst. Vi har kunden og kundeservice meget højt på prioritetslisten. Rito.dk er en 100% røgfri arbejdsplads. Du kan se mere på www.rito.dk

Kontakt

Har du spørgsmål til stillingen, kan du sende en mail til job@rito.dk.

Alle ansøgninger skal sendes til vores mail job@rito.dk.

Alle ansøgninger behandles fortroligt. Vi vender tilbage så hurtigt som muligt. Vi kalder løbende kandidater til samtaler. Det er kun muligt at aflevere ansøgninger pr. mail

Kun ansøgninger pr. mail vil blive taget i betragtning.

RITO ApSSkive2019-05-07T00:00:002019-05-31T00:00:00
330017471Digital Markedsførings Koordinator - Hydra-Comp A/S, SkiveRobot Som vores digitale markedsførings profil vil du på vegne af ledergruppen agere projektleder på alle overordnede digitale markedsføringsprojekter. Du vil være ansvarlig for at koordinere og eksekvere vores digitale strategi på tværs af organisationen. Du tager ejerskab for hjemmesiden, webshoppen, MailChimp, målsætninger, nøgletal, indsatser og er i stand til at bevare overblikket og effektmåle via brugen af Google Analytics, Youtube, Facebook Business Manager og LinkedIn. Dig: Er du en proaktiv, effektiv og handlingsorienteret digital markedsføringsekspert, som er klar til at tage ejerskab på en ambitiøs strategi, hvor kunderejsen er i fokus. Så er det muligvis dig, vi leder efter til at planlægge, koordinere og eksekvere vores digitale strategi. Arbejdsopgaver Skabe og administrere relevant indhold samt en redaktionskalender med det formål at tiltrække specifikke og på forhånd definerede kundetyper, herunder arbejde praktisk med blog og vlog indlæg, whitepapers, rapporter, infografik m.m. · Styre multi-channel marketingkampagner, der udnytter SEO, SoMe (organisk og betalt), Google Ads og Inbound Marketing mekanismer for ultimativt at drive kundeerhvervelse og fastholdelse. · Tekstforfatning, herunder nye E-mails, nyt indhold til hjemmesiden og SoMe kanaler · I samarbejde med vores Digitale Marketingbureau optimere vores Marketing Automation, Facebook Annoncering og Google Ads og komme med fremtidige anbefalinger. · Etablere closed loop-analyser med salg rådgivere for at forstå, hvordan vores indsatser konvertere optimalt fra digitalt til fysisk salgsarbejde. · Gennemføre kunde-, konkurrent- og produktundersøgelser som led i kunderejseoptimering. · Oprette månedlige rapporter, der indeholder en klar beskrivelse af aktiviteter, råd og anbefalinger og et resumé af præstationer i forhold til de vigtigste nøgletal og målinger. · Foreslå nye og forbedrede kampagneideer. Kvalifikationer Relevant baggrund og 2 års relevant erhvervserfaring i digital markedsføring: · Resultatsøgende og stort personligt drive. · Fremragende kommunikations- og interpersonelle færdigheder. · Kreativ tænkende og problemløser. · Effektiv projektleder. · Datadrevet og research orienteret. · Erfaring med tekstforfatning af E-mails og blogindlæg · Erfaring med anvendelse af Adobe pakken (Photoshop, Illustrator, Indesign. m.m.) · God forståelse for og praktisk anvendelse af Google Analytics m.m. · God forståelse for SEO og Google Ads · kendskab til Marketing Automation og indbound marketing. · CRM erfaring er en fordel · Grundlæggende forståelse af HTML CSS er en fordel. Sådan ansøger du Er du den rette profil? Send os dit CV og en motiveret ansøgning på Jorgen@hydra-comp.dk hvis du er vores nye markedsføringsprofil. Vi behandler ansøgningerne løbende og vil derfor anbefale dig at søge hurtigst muligt. Vi ser frem til at høre fra dig!

Som vores digitale markedsførings profil vil du på vegne af ledergruppen agere projektleder på alle overordnede digitale markedsføringsprojekter. Du vil være ansvarlig for at koordinere og eksekvere vores digitale strategi på tværs af organisationen. Du tager ejerskab for hjemmesiden, webshoppen, MailChimp, målsætninger, nøgletal, indsatser og er i stand til at bevare overblikket og effektmåle via brugen af Google Analytics, Youtube, Facebook Business Manager og LinkedIn.

Dig:

Er du en proaktiv, effektiv og handlingsorienteret digital markedsføringsekspert, som er klar til at tage ejerskab på en ambitiøs strategi, hvor kunderejsen er i fokus. Så er det muligvis dig, vi leder efter til at planlægge, koordinere og eksekvere vores digitale strategi.

Arbejdsopgaver

       Skabe og administrere relevant indhold samt en redaktionskalender med det formål at tiltrække specifikke og på forhånd definerede kundetyper, herunder arbejde praktisk med blog og vlog indlæg, whitepapers, rapporter, infografik m.m.

·        Styre multi-channel marketingkampagner, der udnytter SEO, SoMe (organisk og betalt), Google Ads og Inbound Marketing mekanismer for ultimativt at drive kundeerhvervelse og fastholdelse.

·        Tekstforfatning, herunder nye E-mails, nyt indhold til hjemmesiden og SoMe kanaler

·        I samarbejde med vores Digitale Marketingbureau optimere vores Marketing Automation, Facebook Annoncering og Google Ads og komme med fremtidige anbefalinger.

 ·        Etablere closed loop-analyser med salg/rådgivere for at forstå, hvordan vores indsatser konvertere optimalt fra digitalt til fysisk salgsarbejde.

·        Gennemføre kunde-, konkurrent- og produktundersøgelser som led i kunderejseoptimering.

·        Oprette månedlige rapporter, der indeholder en klar beskrivelse af aktiviteter, råd og anbefalinger og et resumé af præstationer i forhold til de vigtigste nøgletal og målinger.

·        Foreslå nye og forbedrede kampagneideer.

Kvalifikationer

Relevant baggrund og + 2 års relevant erhvervserfaring i digital markedsføring:

·        Resultatsøgende og stort personligt drive.

·        Fremragende kommunikations- og interpersonelle færdigheder.

·        Kreativ tænkende og problemløser.

·        Effektiv projektleder.

·        Datadrevet og research orienteret.

·        Erfaring med tekstforfatning af E-mails og blogindlæg

·        Erfaring med anvendelse af Adobe pakken (Photoshop, Illustrator, Indesign. m.m.)

·        God forståelse for og praktisk anvendelse af Google Analytics m.m.

·        God forståelse for SEO og Google Ads

·        kendskab til Marketing Automation og indbound marketing.

·        CRM erfaring er en fordel

·        Grundlæggende forståelse af HTML & CSS er en fordel.

Sådan ansøger du

Er du den rette profil?

Send os dit CV og en motiveret ansøgning på Jorgen@hydra-comp.dk  hvis du er vores nye markedsføringsprofil.

Vi behandler ansøgningerne løbende og vil derfor anbefale dig at søge hurtigst muligt.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Hydra-Comp A/SSkive2019-05-06T00:00:002019-06-06T00:00:00
330011498Group PPC-specialistRobot P. Lindberg, Vejen Brænder du for PPC-trafik, er du analytisk stærk og er du fremsynet og innovativ? Så er du måske vores nye PPC-specialist. P. Lindberg er en dansk privatejet handelsvirksomhed med et bredt sortiment af produkter og løsninger henvendt til private og erhvervskunder i Nordeuropa. Vi har et stort digitalt potentiale, og derfor udvider vi nu vores E-commerce afdeling for at sætte yderligere fokus på vores PPC-trafikkilder. Med direkte reference til Group E-commerce Manager og med et medansvar for et spend-budget på flere mio. dkk., bliver dine arbejdsopgaver og dit ansvar: PPC-trafikkilder på group-niveau, herunder Google Ads, Bing Ads og Facebook Business Manager Måling og optimering af vores PPC-trafik, konverteringsrater, digitale kampagner og aktiviteter Udarbejdelse af løbende statusrapporter til ledelsen Bureau-samarbejde på strategisk niveau Forståelse for Omni-channel og Customer Journeys i relation til PPC-trafikkilder Din baggrund og dine kompetencer: Du har dybdegående erfaring med produkt- og datafeeds samt systemer som SA 360 (DoubleClick), Optimyzr, WakeupData eller lignende. Det er en fordel, hvis du har kendskab til affiliate marketing som f.eks. Partner-ads eller tilsvarende. Du er flydende i dansk og engelsk, og det vil være en fordel med tysk og norsk eller svensk på brugerniveau. Du er stærk analytisk og lidt af en talknuser, du er struktureret og trives i et job med fokus på tværgående samarbejde. Du tænker i nye baner og drives af at se muligheder. Vi tilbyder: En spændende og udfordrende stilling i en virksomhed med stor dynamik og korte beslutningsprocesser. Du får væsentlig indflydelse på din hverdag, dine opgaver og på P. Lindbergs digitale udvikling og fortsatte succes. Du får gode muligheder for faglig og personlig udvikling i et godt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kollegaer. Løn og øvrige ansættelsesvilkår aftales individuelt på et niveau, der modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Group E-commerce Manager Morten Junge Bertelsen på telefon: 45 2258 9022 Send venligst din ansøgning og dit CV via link: https: www.jobindex.dk jobannonce korrektur 325918?utm_source jobindex utm_medium email utm_campaign flow Ansøgningerne behandles løbende P. Lindberg er en privatejet økonomisk solid handelsvirksomhed med hovedkontoret beliggende i Vejen, med salgsselskaber i Sverige, Norge og Tyskland, foruden i Danmark. Virksomheden udbyder et stort program af handelsvarer, som gennem telefon- og websalg sælges direkte til slutbrugere på de Nordeuropæiske markeder. Virksomhedens succes bygger på en kompetent medarbejderstab, stærkt købmandskab på alle niveauer, stor kundefokus og et bredt produktprogram.Firmaet er præget af en åben og ærlig kultur, med stor gensidig respekt blandt 90 dygtige kollegaer. Med en vækstorienteret DNA er P. Lindberg i en spændende udvikling, med fokus på at udvikle og effektivisere virksomheden.

P. Lindberg, Vejen

Brænder du for PPC-trafik, er du analytisk stærk 
og er du fremsynet og innovativ? 
Så er du måske vores nye PPC-specialist.

P. Lindberg er en dansk privatejet handelsvirksomhed 
med et bredt sortiment af produkter og løsninger 
henvendt til private og erhvervskunder i Nordeuropa. 
Vi har et stort digitalt potentiale, og derfor udvider vi nu vores E-commerce afdeling for at sætte yderligere fokus på vores PPC-trafikkilder. Med direkte reference til 
Group E-commerce Manager og med et medansvar 
for et spend-budget på flere mio. dkk., bliver dine
arbejdsopgaver og dit ansvar:

•PPC-trafikkilder på group-niveau, herunder Google Ads, Bing Ads og Facebook Business Manager
•Måling og optimering af vores PPC-trafik, konverteringsrater, digitale kampagner og aktiviteter
•Udarbejdelse af løbende statusrapporter til ledelsen
•Bureau-samarbejde på strategisk niveau
•Forståelse for Omni-channel og Customer Journeys i relation til PPC-trafikkilder

Din baggrund og dine kompetencer:

Du har dybdegående erfaring med produkt- og datafeeds samt systemer som SA 360 (DoubleClick), Optimyzr, WakeupData eller lignende. Det er en fordel, 
hvis du har kendskab til affiliate marketing som f.eks. Partner-ads eller tilsvarende.

Du er flydende i dansk og engelsk, og det vil være en fordel med tysk og norsk eller svensk på brugerniveau.

Du er stærk analytisk og lidt af en talknuser, 
du er struktureret og trives i et job med fokus på tværgående samarbejde. Du tænker i nye baner 
og drives af at se muligheder.

Vi tilbyder:

En spændende og udfordrende stilling i en virksomhed med stor dynamik og korte beslutningsprocesser. Du får væsentlig indflydelse på din hverdag, dine opgaver og på P. Lindbergs digitale udvikling og fortsatte succes. Du får gode muligheder for faglig og personlig udvikling i et godt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kollegaer.

Løn og øvrige ansættelsesvilkår aftales individuelt 
på et niveau, der modsvarer stillingens 
krav og dine kvalifikationer.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
Group E-commerce Manager 
Morten Junge Bertelsen på telefon: +45 2258 9022

Send venligst din ansøgning og dit CV via link: https://www.jobindex.dk/jobannonce/korrektur/325918?utm_source=jobindex&utm_medium=email&utm_campaign=flow

Ansøgningerne behandles løbende

P. Lindberg er en privatejet økonomisk solid handelsvirksomhed med hovedkontoret beliggende i Vejen, med salgsselskaber i Sverige, Norge og Tyskland, foruden i Danmark. Virksomheden udbyder et stort program af handelsvarer, som gennem telefon- og websalg sælges direkte til slutbrugere 
på de Nordeuropæiske markeder.

Virksomhedens succes bygger på en kompetent medarbejderstab, stærkt købmandskab på alle niveauer, stor kundefokus og et bredt produktprogram.
Firmaet er præget af en åben og ærlig kultur, med stor gensidig respekt blandt 90 dygtige kollegaer. Med en vækstorienteret DNA er P. Lindberg i en spændende udvikling, med fokus på at udvikle og effektivisere virksomheden.

P. LINDBERG A/SVejen2019-04-25T00:00:002019-06-20T00:00:00
330011135Salgs- og marketingmedarbejderRobot Lindberg, Vejen Brænder du for at øge salget af tekniske handelsprodukter til private og erhvervskunder, og kan du brage igennem med dit budskab på de sociale medier? Så er du måske vores nye salgs- og marketingmedarbejder. Lindberg er en dansk privatejet handelsvirksomhed med et bredt sortiment af produkter og løsninger henvendt til privat- og erhvervskunder i Nordeuropa. Vi afsætter vores 15.000 varenumre via telefon- og websalg til flere tusinde kunder. Vi har et stort digitalt potentiale, hvorfor vi nu sætter endnu større fokus på udvikling af denne salgskanal. I tæt samarbejde med 5 kompetente kollegaer i salgs- og marketingafdelingen, kommer du til at få en alsidig arbejdsdag med fokus på salgsfremmende aktiviteter. Dine primære opgaver bliver: Vedligehold og udvikling af salgsfremmende tiltag på de sociale medier Mønstring af katalog, kampagnemateriale og tilbudsaviser Oplæg til nyhedsbreve, inkl. koordinering af priser med øvrige kampagner Prisanalyser Telefonisk ekspedition Ordrebehandling Kvalifikationer: Du har erfaring med salgsfremmende aktiviteter via digitale medier, og du brænder for at være med til at løfte vores SoMe-strategi til nye højder. Du har en særdeles god forståelse for kundens behov, og du har gode kommunikative evner og formulerer dig ubesværet på dansk i både skrift og tale. Vi forestiller os, at du har en baggrund indenfor salg af land-, hus- og haveprodukter, teknik eller lignende og du er en udbredt gør det selv -type. Ikke mindst evner du at kombinere dine kvalifikationer med en omskiftelig virkelighed og omsætte det til relevant markedsføring. Personlige egenskaber: På det personlige plan er du interesseret i at skabe resultater gennem teamwork. Du har et smittende humør, er energisk og du arbejder med lethed på tværs af organisationen. Du er struktureret og kreativ og dit drive sikrer en kontinuerlig udvikling i de salgsfremmende aktiviteter. Du er købmand og du drives af handling og resultater. Vi tilbyder: En spændende og udfordrende stilling i en virksomhed med stor dynamik og korte beslutningsprocesser. Du får væsentlig indflydelse på din hverdag, dine opgaver og på P. Lindbergs udvikling og fortsatte succes. Du får gode muligheder for faglig og personlig udvikling i et godt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kollegaer. Løn og øvrige ansættelsesvilkår aftales individuelt på et niveau, der modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte landechef Hans Ole Nissen på telefon: 7696 4458 Ansøgningerne behandles løbende Søg jobbet online via link:https: www.jobindex.dk jobannonce korrektur 326411?utm_source jobindex utm_medium email utm_campaign flow P. Lindberg er en privatejet økonomisk solid handelsvirksomhed med hovedkontoret beliggende i Vejen, med salgsselskaber i Sverige, Norge og Tyskland, foruden i Danmark. Virksomheden udbyder et stort program af handelsvarer, som gennem telefon- og websalg sælges direkte til slutbrugere på de nordeuropæiske markeder. Virksomhedens succes bygger på en kompetent medarbejderstab, stærkt købmandskab på alle niveauer, stor kundefokus og et bredt produktprogram. Firmaet er præget af en åben og ærlig kultur, med stor gensidig respekt blandt 90 dygtige kollegaer. Med en vækstorienteret DNA er P. Lindberg i en spændende udvikling, med fokus på at udvikle og effektivisere virksomheden.

Lindberg, Vejen

Brænder du for at øge salget af tekniske handelsprodukter til private og erhvervskunder, og kan du brage igennem med dit budskab på de sociale medier? Så er du måske vores nye salgs- og marketingmedarbejder.

Lindberg er en dansk privatejet handelsvirksomhed med et bredt sortiment af produkter og løsninger henvendt til privat- og erhvervskunder i Nordeuropa. Vi afsætter vores 15.000 varenumre via telefon- og websalg til flere tusinde kunder. Vi har et stort digitalt potentiale, hvorfor vi nu sætter endnu større fokus på udvikling af denne salgskanal. I tæt samarbejde med 5 kompetente kollegaer i salgs- og marketingafdelingen, kommer du til at få en alsidig arbejdsdag med fokus på salgsfremmende aktiviteter.

Dine primære opgaver bliver:

  • Vedligehold og udvikling af salgsfremmende tiltag på de sociale medier
  • Mønstring af katalog, kampagnemateriale og tilbudsaviser
  • Oplæg til nyhedsbreve, inkl. koordinering af priser med øvrige kampagner
  • Prisanalyser
  • Telefonisk ekspedition
  • Ordrebehandling

Kvalifikationer:

Du har erfaring med salgsfremmende aktiviteter via digitale medier, og du brænder for at være med til at løfte vores SoMe-strategi til nye højder. Du har en særdeles god forståelse for kundens behov, og du har gode kommunikative evner og formulerer dig ubesværet på dansk i både skrift og tale. Vi forestiller os, at du har en baggrund indenfor salg af land-, hus- og haveprodukter, teknik eller lignende og du er en udbredt ’gør det selv’-type. Ikke mindst evner du at kombinere dine kvalifikationer med en omskiftelig virkelighed og omsætte det til relevant markedsføring.

Personlige egenskaber:

På det personlige plan er du interesseret i at skabe resultater gennem teamwork. Du har et smittende humør, er energisk og du arbejder med lethed på tværs af organisationen. Du er struktureret og kreativ og dit drive sikrer en kontinuerlig udvikling i de salgsfremmende aktiviteter. Du er købmand og du drives af handling og resultater.

Vi tilbyder:

En spændende og udfordrende stilling i en virksomhed med stor dynamik og korte beslutningsprocesser. Du får væsentlig indflydelse på din hverdag, dine opgaver og på P. Lindbergs udvikling og fortsatte succes. Du får gode muligheder for faglig og personlig udvikling i et godt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kollegaer.

Løn og øvrige ansættelsesvilkår aftales individuelt på et niveau, der modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte landechef Hans Ole Nissen på telefon: 7696 4458

Ansøgningerne behandles løbende
Søg jobbet online via link:https://www.jobindex.dk/jobannonce/korrektur/326411?utm_source=jobindex&utm_medium=email&utm_campaign=flow

P. Lindberg er en privatejet økonomisk solid handelsvirksomhed med hovedkontoret beliggende i Vejen, med salgsselskaber i Sverige, Norge og Tyskland, foruden i Danmark. Virksomheden udbyder et stort program af handelsvarer, som gennem telefon- og websalg sælges direkte til slutbrugere på de nordeuropæiske markeder.

Virksomhedens succes bygger på en kompetent medarbejderstab, stærkt købmandskab på alle niveauer, stor kundefokus og et bredt produktprogram. Firmaet er præget af en åben og ærlig kultur, med stor gensidig respekt blandt 90 dygtige kollegaer. Med en vækstorienteret DNA er P. Lindberg i en spændende udvikling, med fokus på at udvikle og effektivisere virksomheden.

 

P. LINDBERG A/SVejen2019-04-25T00:00:002019-06-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Troværdig, tillidsvækkende og selvstændig mødebooker søges.

mt salg

Viborg
Har du en behagelig stemme og elsker du at tale i telefon, så kunne dette job være noget for dig. Du har gå-på-mod og lader dig ikke slå ud af afslag. Du er hurtig til at formidle et budskab. Du har respekt for kundes tid. Du er ikke den smarte sælg...
Indrykket:1. april 2019
Udløbsdato:27. maj 2019

Google Ads Trainee

RITO ApS

Skive
Er du vores nye Google Ads Trainee og vil du være del af en innovativ virksomhed og være med blandt de bedste inden for marketing? - Så har du her muligheden for at komme med på Rito holdet Vi søger en frisk trainee, som vil lære at arbejde med Goog...
Indrykket:7. maj 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Digital Markedsførings Koordinator - Hydra-Comp A/S, Skive

Hydra-Comp A/S

Skive
Som vores digitale markedsførings profil vil du på vegne af ledergruppen agere projektleder på alle overordnede digitale markedsføringsprojekter. Du vil være ansvarlig for at koordinere og eksekvere vores digitale strategi på tværs af organisationen...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:6. juni 2019

Group PPC-specialist

P. LINDBERG A/S

Vejen
P. Lindberg, Vejen Brænder du for PPC-trafik, er du analytisk stærk og er du fremsynet og innovativ? Så er du måske vores nye PPC-specialist. P. Lindberg er en dansk privatejet handelsvirksomhed med et bredt sortiment af produkter og løsninger henve...
Indrykket:25. april 2019
Udløbsdato:20. juni 2019

Salgs- og marketingmedarbejder

P. LINDBERG A/S

Vejen
Lindberg, Vejen Brænder du for at øge salget af tekniske handelsprodukter til private og erhvervskunder, og kan du brage igennem med dit budskab på de sociale medier? Så er du måske vores nye salgs- og marketingmedarbejder. Lindberg er en dansk priv...
Indrykket:25. april 2019
Udløbsdato:20. juni 2019