Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Marketingmedarbejder

Marketingkonsulent til Diabetesforeningen

Har du en stærk marketingbaggrund, en skarp pen og sans for projektledelse? Så kom med på holdet i Diabetesforeningen og vær med til at gøre stor en forskel for det stigende antal af danskere, som rammes af diabetes.

Stillingen og hovedopgaver

Diabetesforeningen styrker medlemshvervningen, og til den opgave søger vi en dygtig marketingkonsulent med et stort drive og værktøjskassen i orden. Din hovedopgave bliver at sikre medlemsvækst med et skarpt fokus på såvel hvervning som medlemsloyalitet. Du vil desuden indgå i en række projekter, som understøtter Diabetesforeningens fundraising aktiviteter. Du kommer til at arbejde med en bred pallette af markedsføringstiltag som fx direct mails, telemarketing, annoncering på digitale medier, mail-kampagner, konferencer, print mv.

Dine primære opgaver vil være, at

  • Udvikle kampagner til digitale og analoge kanaler med henblik på at styrke medlemshvervningen
  • Udvikle leadgenererende aktiviteter
  • Evaluere og sikre den løbende optimering af kampagner
  • Drive og udvikle projekter som øger private bidrag til Diabetesforeningen
  • Bidrage til at udvikle medlemsrejsen og sikre, at vores medlemmer oplever optimal værdi af medlemskabet.

Vi forventer, at du

  • Skriver så det konverterer og har sans for at arbejde med differentierede målgrupper
  • Kan dokumentere overbevisende resultater med leadgenererende aktiviteter
  • Har 2-5 års erfaring fra medlemsorganisation eller bureau
  • Brænder for digital marketing og formår at anvende data til at optimere kampagner
  • Er idérig, kreativ og har et stort drive 
  • Er en dygtig projektleder, som arbejder struktureret og med blik for at inddrage relevante interessenter
  • Har et kommercielt mindset
  • Har en relevant uddannelse som fx cand.merc.
  • Forstår hvad det vil sige at arbejde i en medlemsorganisation.

Har du erfaring med anvendelse af CRM-systemer, og gerne Micosoft Dynamics 365, er det et plus.

Vi kan tilbyde

Du bliver en del af Marketing Privat og får gode dedikerede kollegaer, som brænder for at gøre en forskel for mennesker med diabetes. Vi løser en bred vifte af opgaver med henblik på at sikre medlemsvækst og det økonomiske fundament for Diabetesforeningens vigtige arbejde.

I Diabetesforeningen får du 70 kolleger, som beskæftiger sig med alt fra marketing og medlemsservice til kost, motion og sociallovgivningen. Fælles for os er, at vi alle er begejstrede for at hjælpe mennesker med diabetes og deres pårørende, så de kan få et så godt liv med diabetes som muligt.

Yderligere oplysninger om jobbet fås hos marketingchef Sebastian Erbo Hoffmann, tlf. 41 91 88 02 eller seh@diabetes.dk

Tiltrædelse, løn og ansættelsesvilkår

Du bliver ansat på fuldtid med 37 timer/uge i Diabetesforeningen, Stationsparken 24 i Glostrup.

Vi fastsætter lønnen individuelt ud fra dine kvalifikationer og erfaring.

Forventet tiltrædelse den 1. august 2019.

Ansøgning og ansøgningsfrist

Ansøgningsfristen er søndag d. 16. juni. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 19. og 20. juni og eventuelt anden runde samtaler den 25. juni.

Send din ansøgning via linket på Diabetesforeningens hjemmeside "Om os/Ledige stillinger"..


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032911Phoenix-45573c2712019-06-03T00:00:00Marketingmedarbejder

Marketingkonsulent til Diabetesforeningen

Har du en stærk marketingbaggrund, en skarp pen og sans for projektledelse? Så kom med på holdet i Diabetesforeningen og vær med til at gøre stor en forskel for det stigende antal af danskere, som rammes af diabetes.

Stillingen og hovedopgaver

Diabetesforeningen styrker medlemshvervningen, og til den opgave søger vi en dygtig marketingkonsulent med et stort drive og værktøjskassen i orden. Din hovedopgave bliver at sikre medlemsvækst med et skarpt fokus på såvel hvervning som medlemsloyalitet. Du vil desuden indgå i en række projekter, som understøtter Diabetesforeningens fundraising aktiviteter. Du kommer til at arbejde med en bred pallette af markedsføringstiltag som fx direct mails, telemarketing, annoncering på digitale medier, mail-kampagner, konferencer, print mv.

Dine primære opgaver vil være, at

  • Udvikle kampagner til digitale og analoge kanaler med henblik på at styrke medlemshvervningen
  • Udvikle leadgenererende aktiviteter
  • Evaluere og sikre den løbende optimering af kampagner
  • Drive og udvikle projekter som øger private bidrag til Diabetesforeningen
  • Bidrage til at udvikle medlemsrejsen og sikre, at vores medlemmer oplever optimal værdi af medlemskabet.

Vi forventer, at du

  • Skriver så det konverterer og har sans for at arbejde med differentierede målgrupper
  • Kan dokumentere overbevisende resultater med leadgenererende aktiviteter
  • Har 2-5 års erfaring fra medlemsorganisation eller bureau
  • Brænder for digital marketing og formår at anvende data til at optimere kampagner
  • Er idérig, kreativ og har et stort drive 
  • Er en dygtig projektleder, som arbejder struktureret og med blik for at inddrage relevante interessenter
  • Har et kommercielt mindset
  • Har en relevant uddannelse som fx cand.merc.
  • Forstår hvad det vil sige at arbejde i en medlemsorganisation.

Har du erfaring med anvendelse af CRM-systemer, og gerne Micosoft Dynamics 365, er det et plus.

Vi kan tilbyde

Du bliver en del af Marketing Privat og får gode dedikerede kollegaer, som brænder for at gøre en forskel for mennesker med diabetes. Vi løser en bred vifte af opgaver med henblik på at sikre medlemsvækst og det økonomiske fundament for Diabetesforeningens vigtige arbejde.

I Diabetesforeningen får du 70 kolleger, som beskæftiger sig med alt fra marketing og medlemsservice til kost, motion og sociallovgivningen. Fælles for os er, at vi alle er begejstrede for at hjælpe mennesker med diabetes og deres pårørende, så de kan få et så godt liv med diabetes som muligt.

Yderligere oplysninger om jobbet fås hos marketingchef Sebastian Erbo Hoffmann, tlf. 41 91 88 02 eller seh@diabetes.dk

Tiltrædelse, løn og ansættelsesvilkår

Du bliver ansat på fuldtid med 37 timer/uge i Diabetesforeningen, Stationsparken 24 i Glostrup.

Vi fastsætter lønnen individuelt ud fra dine kvalifikationer og erfaring.

Forventet tiltrædelse den 1. august 2019.

Ansøgning og ansøgningsfrist

Ansøgningsfristen er søndag d. 16. juni. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 19. og 20. juni og eventuelt anden runde samtaler den 25. juni.

Send din ansøgning via linket på Diabetesforeningens hjemmeside "Om os/Ledige stillinger"..

2019-06-17T00:55:42.460 Marketingkonsulent til Diabetesforeningen Har du en stærk marketingbaggrund, en skarp pen og sans for projektledelse? Så kom med på holdet i Diabetesforeningen og vær med til at gøre stor en forskel for det stigende antal af danskere, som rammes af diabetes. Stillingen og hovedopgaver Diabetesforeningen styrker medlemshvervningen, og til den opgave søger vi en dygtig marketingkonsulent med et stort drive og værktøjskassen i orden. Din hovedopgave bliver at sikre medlemsvækst med et skarpt fokus på såvel hvervning som medlemsloyalitet. Du vil desuden indgå i en række projekter, som understøtter Diabetesforeningens fundraising aktiviteter. Du kommer til at arbejde med en bred pallette af markedsføringstiltag som fx direct mails, telemarketing, annoncering på digitale medier, mail-kampagner, konferencer, print mv. Dine primære opgaver vil være, at Udvikle kampagner til digitale og analoge kanaler med henblik på at styrke medlemshvervningenUdvikle leadgenererende aktiviteterEvaluere og sikre den løbende optimering af kampagnerDrive og udvikle projekter som øger private bidrag til DiabetesforeningenBidrage til at udvikle medlemsrejsen og sikre, at vores medlemmer oplever optimal værdi af medlemskabet. Vi forventer, at du Skriver så det konverterer og har sans for at arbejde med differentierede målgrupperKan dokumentere overbevisende resultater med leadgenererende aktiviteterHar 2-5 års erfaring fra medlemsorganisation eller bureauBrænder for digital marketing og formår at anvende data til at optimere kampagnerEr idérig, kreativ og har et stort drive Er en dygtig projektleder, som arbejder struktureret og med blik for at inddrage relevante interessenterHar et kommercielt mindsetHar en relevant uddannelse som fx cand.merc.Forstår hvad det vil sige at arbejde i en medlemsorganisation. Har du erfaring med anvendelse af CRM-systemer, og gerne Micosoft Dynamics 365, er det et plus. Vi kan tilbyde Du bliver en del af Marketing Privat og får gode dedikerede kollegaer, som brænder for at gøre en forskel for mennesker med diabetes. Vi løser en bred vifte af opgaver med henblik på at sikre medlemsvækst og det økonomiske fundament for Diabetesforeningens vigtige arbejde. I Diabetesforeningen får du 70 kolleger, som beskæftiger sig med alt fra marketing og medlemsservice til kost, motion og sociallovgivningen. Fælles for os er, at vi alle er begejstrede for at hjælpe mennesker med diabetes og deres pårørende, så de kan få et så godt liv med diabetes som muligt. Yderligere oplysninger om jobbet fås hos marketingchef Sebastian Erbo Hoffmann, tlf. 41 91 88 02 eller seh@diabetes.dk Tiltrædelse, løn og ansættelsesvilkår Du bliver ansat på fuldtid med 37 timer uge i Diabetesforeningen, Stationsparken 24 i Glostrup. Vi fastsætter lønnen individuelt ud fra dine kvalifikationer og erfaring. Forventet tiltrædelse den 1. august 2019. Ansøgning og ansøgningsfrist Ansøgningsfristen er søndag d. 16. juni. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 19. og 20. juni og eventuelt anden runde samtaler den 25. juni. Send din ansøgning via linket på Diabetesforeningens hjemmeside Om os Ledige stillinger ..11jobnet45573c27100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:000000https://app.jobmatchprofile.com/wypqcu/diabetesforeningen/t224cp/marketingmedarbejder0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGlostrupEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslundEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3536222Diabetesforeningen11Stationsparken 24-262600Glostrup+4541918813DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent768762JobNet4996318499631810028-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=45573c27https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=45573c27https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=45573c27&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=45573c27&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/3.jpgMarketingmedarbejder12008771Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing361937057info@diabetes.dkDKDanmarkDKDanmark330080207Marketing Automation Specialist til Fluid i Storkøbenhavn (HURTIG OPSTART)Robot Er du en dygtig og passioneret digital designer? Så har vi jobbet til dig! På vegne af Fluid A S søger vi en kreativ Marketing Automation Specialist, der har erfaring med grafisk design, omnichannel marketing, kunderådgivning og -pleje. Vores kommende kollega: kan opbygge og eksekvere omnichannel kampagner, der skaber personlige og relevante kundeoplevelser motiveres af at arbejde for flere kunder på samme tid, i et fagligt kompetent og inspirerende miljø Fluid er en Marketing Service Provider, der leverer rådgivning, data management og marketing automation til real-time marketing for en række af Nordens største brands. Vi er 15 medarbejdere free lancere, og har kontor i Glostrup, ca. 15 min. fra Københavns Hovedbanegård. Jobbet Du vil få en bred rolle med ansvar for alt fra den indledende kundekontakt, afdækning af kundens behov til design og optimering af kundens løsning. Dine primære arbejdsopgaver vil derfor være: Rådgive kunden, definere og designe koncepter, kampagneindhold, mål samt optimering af eksisterende kampagner og loyalitetsprogrammer. Designe, implementere og eksekvere marketing automation flows og kampagner via web, e-mail, SoMe, e-surveys mv. Designe og opsætte skabeloner til marketing automation i HTML5 og CSS Daglig servicering og dialog med kunder omkring opsætning, tilretninger mv. inden for marketing automation Udarbejde content til Fluids website og SoMe kanaler Fluid tilbyder gode udviklingsmuligheder inden for datadrevet omnichannel marketing, og mulighed for at arbejde sammen med knalddygtige kollegaer på tværs af kunder og projekter. Din profil Det er en fordel, hvis du har en form for kreativ uddannelse, men intet krav. Det vigtigste er samspillet mellem dine kreative, grafiske og tekniske kompetencer. Det er derfor kendetegnende for dig, at du har: Arbejdet med design og opsætning i HTML5 og CSS og kender til responsive design, crossbrowser testing mm. Erfaring med opsætning af marketing automation flows på flere kanaler. Erfaring med at arbejde i programmerne InDesign og Photoshop. Som person er du proaktiv, selvkørende og besidder kommunikative egenskaber, der gør dig i stand til at varetage både salg af løsninger samt håndtere kundedialog. Du er digitalt nysgerrig og opsøgende overfor nye ideer og teknologier, og har lyst til at udbygge din tekniske kunnen. Opstart, arbejdssted og ansættelse Du vil arbejde på Fluids kontor i Glostrup. Stillingen er fuldtid og opstart er hurtigst muligt. Er du den rette profil? Moment varetager hele ansættelsesprocessen, og vi behandler ansøgninger løbende, hvorfor vi anbefaler, at du søger hurtigst muligt. Vi glæder os til at høre fra dig!

Er du en dygtig og passioneret digital designer? Så har vi jobbet til dig!

 

På vegne af Fluid A/S søger vi en kreativ Marketing Automation Specialist, der har erfaring med grafisk design, omnichannel marketing, kunderådgivning og -pleje.

Vores kommende kollega:

  • kan opbygge og eksekvere omnichannel kampagner, der skaber personlige og relevante kundeoplevelser
  • motiveres af at arbejde for flere kunder på samme tid, i et fagligt kompetent og inspirerende miljø

Fluid er en Marketing Service Provider, der leverer rådgivning, data management og marketing automation til real-time marketing for en række af Nordens største brands. Vi er 15 medarbejdere + free lancere, og har kontor i Glostrup, ca. 15 min. fra Københavns Hovedbanegård.

Jobbet

Du vil få en bred rolle med ansvar for alt fra den indledende kundekontakt, afdækning af kundens behov til design og optimering af kundens løsning. Dine primære arbejdsopgaver vil derfor være:

  • Rådgive kunden, definere og designe koncepter, kampagneindhold, mål samt optimering af eksisterende kampagner og loyalitetsprogrammer.
  • Designe, implementere og eksekvere marketing automation flows og kampagner via web, e-mail, SoMe, e-surveys mv.
  • Designe og opsætte skabeloner til marketing automation i HTML5 og CSS
  • Daglig servicering og dialog med kunder omkring opsætning, tilretninger mv. inden for marketing automation
  • Udarbejde content til Fluids website og SoMe kanaler

Fluid tilbyder gode udviklingsmuligheder inden for datadrevet omnichannel marketing, og mulighed for at arbejde sammen med knalddygtige kollegaer på tværs af kunder og projekter.

Din profil

Det er en fordel, hvis du har en form for kreativ uddannelse, men intet krav. Det vigtigste er samspillet mellem dine kreative, grafiske og tekniske kompetencer. Det er derfor kendetegnende for dig, at du har:

  • Arbejdet med design og opsætning i HTML5 og CSS og kender til responsive design, crossbrowser testing mm.
  • Erfaring med opsætning af marketing automation flows på flere kanaler.
  • Erfaring med at arbejde i programmerne InDesign og Photoshop.

Som person er du proaktiv, selvkørende og besidder kommunikative egenskaber, der gør dig i stand til at varetage både salg af løsninger samt håndtere kundedialog. Du er digitalt nysgerrig og opsøgende overfor nye ideer og teknologier, og har lyst til at udbygge din tekniske kunnen.

Opstart, arbejdssted og ansættelse

Du vil arbejde på Fluids kontor i Glostrup.

Stillingen er fuldtid og opstart er hurtigst muligt.

Er du den rette profil?

Moment varetager hele ansættelsesprocessen, og vi behandler ansøgninger løbende, hvorfor vi anbefaler, at du søger hurtigst muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig!  

MOMENT A/SGlostrup2019-08-28T00:00:002019-10-23T00:00:00
330067103PPC Manager søges til Adwise Media!Robot HAR DU PASSION FOR GOOGLE ADS, FÅR DU ET KICK AF AT LEVERER KONVERTERING TIL DINE KUNDER? SÅ ER DET DIG VI SØGER! Adwise Media er et af Danmarks dygtigste og mest ambitiøse webbureauer, med hovedsæde i Albertslund. Siden vores opstart i 2015 er det gået rigtigt stærkt på den fede måde. Og vores kundeportefølje tæller i dag mange hundrede firmaer, fra små nystartede enkeltmandsfirmaer til markedsledende virksomheder. Du vil hos os blive en del af et team bestående af passionerede individer, der hver især er eksperter til det de laver. Vi forventer af dig at du: 1: HAR ERFARING MED GOOGLE ADS Det behøver ikke nødvendigvis have mange års erfaring, men du skal have prøvet det, så du ved at det er det du brænder for. Er du Adwords mand kvinde ind til benet er Adwise Media stedet, hvor du kan tage dine kompetencer til nye højder, og blive blandt branchens mest eftertragtede individer. 2: DU KOMMUNIKERER PÅ ET HØJT NIVEAU I DANSK SKRIFT OG TALE Kommunikation er en af de vigtigste elementer i god marketing, både fordi vi skal skrive annoncetekster der skaber konvertering, men i lige så høj grad fordi, at kommunikationen med kunderne er fundamentet for, at vi kan lave succesfulde kampagner. 3: DU ER IKKE BANGE FOR AT GRIBE TELEFONEN OG TALE MED DINE KUNDER Erfaring viser at mange misforståelser kan undgås ved, at vi har telefonisk kontakt med vores kunder. Ligesom det i almindelighed skaber en højere kundetilfredshed. 4: DU BRÆNDER INDERLIGT FOR AT SKABE RESULTATER OG MÅLBAR KONVERTERING Drivkraften bag Adwise Media er, at skabe resultater for vores kunder. Vi er blandt branchens bedste til det allerede og som det nye medlem af Adwise-familien skal du også være drevet af at skabe succes for kunderne. DIT JOB SOM PPC MANAGER. Som PPC Manager vil du få ansvaret for din egen portefølje af kunder, og det vil være dig der har det primære ansvar for optimering og rådgivning af kunderne i det daglige. Men du er selvfølgeligt ikke alene, vores erfarne PPC Managers har op til 13 års erfaring med marketing og vil fungere som de perfekte sparringspartnere for dig. Da vi generelt arbejder på tværs af huset, vil du også være i tæt samarbejde med vores web-designere, SEO specilister og videomand der ligger fundamentet for, at du som PPC Manager, kan få maksimalt ud af dine kunders annoncekroner. Med andre ord er dit job at varetage markedsføringen for kunder, hos et bureau der rent faktisk holder og leverer hvad de lover. At Adwise er bygget på win-win princippet, har med årene vist sig, at være den helt rigtige tilgang fordi vores kunder de bliver hos os! Win-win eller ingen aftale er den centrale kerneværdi i Adwise Media og derfor tilbyder vi ikke produkter som vi ikke kan stå 100 inde for og vores dygtige medarbejdere er produktet, da det er jeres kompetencer der skaber magien. Derfor ansætter vi ikke den første og bedste, men venter gerne på den rette kandidat. Men vi ved også, at når man går hjem fra job, så er noget af det mest berigende at have skabt noget, selv når man har stået overfor en udfordrende kunde, der til sidst ender med at bade i konverteringer. Ansættelsesvilkår og løn Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn. Den endelige løn vil blive aftalt individuelt efter dine kvalifikationer. Din arbejdsplads vil være på Roholmsvej 12F, Albertslund, tæt på offentligt transport og motorvej. KUNNE DU TÆNKE DIG AT BLIVE EN DEL AF DANMARKS MEST AMBITIØSE MARKETINGBUREAU? Alt du skal gøre er at søge PPC stillingen på vores hjemmeside og så vil du blive kontaktet af Head of PPC Martin Hansen.

HAR DU PASSION FOR GOOGLE ADS, FÅR DU ET KICK AF AT LEVERER KONVERTERING TIL DINE KUNDER? SÅ ER DET DIG VI SØGER!

Adwise Media er et af Danmarks dygtigste og mest ambitiøse webbureauer, med hovedsæde i Albertslund.

Siden vores opstart i 2015 er det gået rigtigt stærkt på den fede måde. Og vores kundeportefølje tæller i dag mange hundrede firmaer, fra små nystartede enkeltmandsfirmaer til markedsledende virksomheder.

Du vil hos os blive en del af et team bestående af passionerede individer, der hver især er eksperter til det de laver.

Vi forventer af dig at du:

1: HAR ERFARING MED GOOGLE ADS

Det behøver ikke nødvendigvis have mange års erfaring, men du skal have prøvet det, så du ved at det er det du brænder for. Er du Adwords mand/kvinde ind til benet er Adwise Media stedet, hvor du kan tage dine kompetencer til nye højder, og blive blandt branchens mest eftertragtede individer.

2: DU KOMMUNIKERER PÅ ET HØJT NIVEAU I DANSK SKRIFT OG TALE

Kommunikation er en af de vigtigste elementer i god marketing, både fordi vi skal skrive annoncetekster der skaber konvertering, men i lige så høj grad fordi, at kommunikationen med kunderne er fundamentet for, at vi kan lave succesfulde kampagner.

3: DU ER IKKE BANGE FOR AT GRIBE TELEFONEN OG TALE MED DINE KUNDER

Erfaring viser at mange misforståelser kan undgås ved, at vi har telefonisk kontakt med vores kunder. Ligesom det i almindelighed skaber en højere kundetilfredshed.

4: DU BRÆNDER INDERLIGT FOR AT SKABE RESULTATER OG MÅLBAR KONVERTERING

Drivkraften bag Adwise Media er, at skabe resultater for vores kunder. Vi er blandt branchens bedste til det allerede og som det nye medlem af Adwise-familien skal du også være drevet af at skabe succes for kunderne.

DIT JOB SOM PPC MANAGER.

Som PPC Manager vil du få ansvaret for din egen portefølje af kunder, og det vil være dig der har det primære ansvar for optimering og rådgivning af kunderne i det daglige.

Men du er selvfølgeligt ikke alene, vores erfarne PPC Managers har op til 13 års erfaring med marketing og vil fungere som de perfekte sparringspartnere for dig.

Da vi generelt arbejder på tværs af huset, vil du også være i tæt samarbejde med vores web-designere, SEO specilister og videomand der ligger fundamentet for, at du som PPC Manager, kan få maksimalt ud af dine kunders annoncekroner.

Med andre ord er dit job at varetage markedsføringen for kunder, hos et bureau der rent faktisk holder og leverer hvad de lover.

At Adwise er bygget på win-win princippet, har med årene vist sig, at være den helt rigtige tilgang fordi vores kunder de bliver hos os!

Win-win eller ingen aftale er den centrale kerneværdi i Adwise Media og derfor tilbyder vi ikke produkter som vi ikke kan stå 100% inde for og vores dygtige medarbejdere er produktet, da det er jeres kompetencer der skaber magien.

Derfor ansætter vi ikke den første og bedste, men venter gerne på den rette kandidat.

Men vi ved også, at når man går hjem fra job, så er noget af det mest berigende at have skabt noget, selv når man har stået overfor en udfordrende kunde, der til sidst ender med at bade i konverteringer.

Ansættelsesvilkår og løn

Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn. Den endelige løn vil blive aftalt individuelt efter dine kvalifikationer.

Din arbejdsplads vil være på Roholmsvej 12F, Albertslund, tæt på offentligt transport og motorvej.

KUNNE DU TÆNKE DIG AT BLIVE EN DEL AF DANMARKS MEST AMBITIØSE MARKETINGBUREAU?

Alt du skal gøre er at søge PPC stillingen på vores hjemmeside og så vil du blive kontaktet af Head of PPC

– Martin Hansen.

ADWISE MEDIA ApSAlbertslund2019-08-02T00:00:002019-09-25T00:00:00
330088667Pay Per Click MarketeerRobot Are you ready to explore Amazon advertising? Launch your career in digital marketing as part of a global marketing organization propelled by a steep growth rate. We promise great colleagues, hands-on experience, flexibility and the opportunity to work with some of the latest tools. Step into our End Customer Marketing department At Jabra, we are part of the GN family and committed to making life sound better. In End Customer Marketing, we tell the story of our great products to our customers by assisting our global organization with marketing creation and execution. As part of our department, you will join the Consumer Media team currently consisting of 3 media specialists. Together, we provide country managers and other stakeholders across our organization with advice on media purchasing. Work with digital campaigns across platforms Your main task will be to support your team in their work, but you will be given a great deal of responsibility from day one as you will be taking charge of your own marketing campaigns. Doing so, you will work with data-driven tasks ranging across platforms such as Amazon Marketing Services, Facebook, Google AdWords, LinkedIn and YouTube. In short, you will pore over campaigns and maintain a close dialogue with the person in charge of the campaign, keeping an eye out for ways to optimize performance. More specifically your tasks will include: • Creating, launching and optimizing digital campaigns across different platforms • Monitoring budgets and overseeing campaign performance • Tracking campaign KPIs and producing useful reports for management • Extracting, managing and analyzing web analytics data from Google Analytics to track digital campaign performance Seize the opportunity to grow in a fast-paced, international environment We continue to grow our investment in digital media, and you will join a dynamic in-house media team motivated to deliver operational excellence and optimize traffic, revenue and profit. As Amazon is one of our most important retailers, you will have the unique opportunity to work with a large, global Amazon media budget. The way I see it, Amazon advertising is the next big thing, and that makes this a great opportunity for you if you want to solidify your career path in digital marketing, explains Digital Optimization Manager Kristoffer Ellebye Larsen. Digital media wiz with a head for numbers Working with numbers and spotting trends and patterns is your thing and the key to your success in this position. Bringing your roll-up-your-sleeves attitude to the table, you take a structured approach to your tasks. You pay attention to detail, and you are never shy to speak up when you spot an opportunity. • You probably have a couple of years of experience with PPC (Facebook, Google AdWords, Display Campaigns, etc.) but you could also be a recent graduate • You get bonus points for having hands-on experience working with marketplaces such as Amazon, but it is not a requirement • You know your way around Excel • You are fluent in English Would you like to know more? To apply, use the APPLY link no later than September 26, 2019. Applications are assessed on a continuous basis, which is why we encourage you to send your application as soon as possible. If you want to know more about the position, you are welcome to contact Digital Optimization Manager Kristoffer Ellebye Larsen on 45 31 33 93 53. About us The GN Group is a global leader in intelligent audio solutions that let you hear more, do more and be more than you ever thought possible. Our ambitious 150-year journey has taken us from telegraph cables to radio waves and intelligent audio engineering. To celebrate our anniversary, we look to our unique competences within medical, professional and consumer audio solutions to help us continue to transform lives through the power of sound. GN was founded with a truly innovative and global mindset. Today, we honor that legacy with world-leading expertise in the human ear, sound, wireless technology, miniaturization and collaborations with leading technology partners. GN s solutions are marketed by the brands ReSound, Beltone, Interton, Jabra and BlueParrott in 100 countries. Founded in 1869, the GN Group employs more than 6,000 people and is listed on Nasdaq Copenhagen (GN.CO). For the purpose of processing your job application, GN will process your personal data. We encourage you not to provide us with sensitive information (e.g. racial or ethnic origin, political opinions, religious or philosophical beliefs, trade union membership, health information or sexual orientation) about yourself. Your application will be transferred to the local GN office posting this job. For information about how GN processes your personal data, please read our » privacy policy

Are you ready to explore Amazon advertising?

Launch your career in digital marketing as part of a global marketing organization propelled by a steep growth rate. We promise great colleagues, hands-on experience, flexibility and the opportunity to work with some of the latest tools.

Step into our End Customer Marketing department

At Jabra, we are part of the GN family and committed to making life sound better. In End Customer Marketing, we tell the story of our great products to our customers by assisting our global organization with marketing creation and execution.

As part of our department, you will join the Consumer Media team currently consisting of 3 media specialists. Together, we provide country managers and other stakeholders across our organization with advice on media purchasing.

Work with digital campaigns across platforms
Your main task will be to support your team in their work, but you will be given a great deal of responsibility from day one as you will be taking charge of your own marketing campaigns. Doing so, you will work with data-driven tasks ranging across platforms such as Amazon Marketing Services, Facebook, Google AdWords, LinkedIn and YouTube.
In short, you will pore over campaigns and maintain a close dialogue with the person in charge of the campaign, keeping an eye out for ways to optimize performance. More specifically your tasks will include:
• Creating, launching and optimizing digital campaigns across different platforms
• Monitoring budgets and overseeing campaign performance
• Tracking campaign KPIs and producing useful reports for management
• Extracting, managing and analyzing web analytics data from Google Analytics to track digital campaign performance

Seize the opportunity to grow in a fast-paced, international environment
We continue to grow our investment in digital media, and you will join a dynamic in-house media team motivated to deliver operational excellence and optimize traffic, revenue and profit. As Amazon is one of our most important retailers, you will have the unique opportunity to work with a large, global Amazon media budget.

“The way I see it, Amazon advertising is the next big thing, and that makes this a great opportunity for you if you want to solidify your career path in digital marketing,” explains Digital Optimization Manager Kristoffer Ellebye Larsen.

Digital media wiz with a head for numbers
Working with numbers and spotting trends and patterns is your thing – and the key to your success in this position. Bringing your roll-up-your-sleeves attitude to the table, you take a structured approach to your tasks. You pay attention to detail, and you are never shy to speak up when you spot an opportunity.

• You probably have a couple of years of experience with PPC (Facebook, Google AdWords, Display Campaigns, etc.) but you could also be a recent graduate
• You get bonus points for having hands-on experience working with marketplaces such as Amazon, but it is not a requirement
• You know your way around Excel
• You are fluent in English

Would you like to know more?
To apply, use the ‘APPLY’ link no later than September 26, 2019. Applications are assessed on a continuous basis, which is why we encourage you to send your application as soon as possible.

If you want to know more about the position, you are welcome to contact Digital Optimization Manager Kristoffer Ellebye Larsen on +45 31 33 93 53.

About us
The GN Group is a global leader in intelligent audio solutions that let you hear more, do more and be more than you ever thought possible. Our ambitious 150-year journey has taken us from telegraph cables to radio waves and intelligent audio engineering. To celebrate our anniversary, we look to our unique competences within medical, professional and consumer audio solutions to help us continue to transform lives through the power of sound.

GN was founded with a truly innovative and global mindset. Today, we honor that legacy with world-leading expertise in the human ear, sound, wireless technology, miniaturization and collaborations with leading technology partners. GN's solutions are marketed by the brands ReSound, Beltone, Interton, Jabra and BlueParrott in 100 countries. Founded in 1869, the GN Group employs more than 6,000 people and is listed on Nasdaq Copenhagen (GN.CO).

For the purpose of processing your job application, GN will process your personal data. We encourage you not to provide us with sensitive information (e.g. racial or ethnic origin, political opinions, religious or philosophical beliefs, trade union membership, health information or sexual orientation) about yourself. Your application will be transferred to the local GN office posting this job. For information about how GN processes your personal data, please read our » privacy policy

GN AUDIO A/SBallerup2019-09-12T00:00:002019-09-26T00:00:00
330092091Brand Compliance ManagerRobot Increase and strengthen the brand equity! Milestone Systems is a fast-growing international tech company. Our global corporate marketing team is looking for a new Brand Compliance Manager to join our merry band of brand guardians. This is a newly established position The Team The Brand Projects team is a small experienced team of senior project and program managers working with the global organization and external partners on building the Milestone brand and business. The Brand Projects team sits within BCD Brand and Creative Development, in total 15 people covering designers, creative writers, video specialists, project program managers etc. The BCD department is part of Global Marketing Communication together with E-commerce Automation and Global Communication, in total approx. 35 people. The Brand Compliance Manager reports to the Global Manager of Brand Projects. You will be responsible for Strengthening and increasing the brand equity and secure the brand compliance in growing and scaling the business. As the Brand Compliance manager, you will be interacting with a lot of interesting people both externally and internally i.e. corporate communication, ecommerce automation, regional marketing, product marketing and other corporate functions to ensure consistent use of the brand guidelines and secure the expression of the Milestone brand across all channels and medias. You will also have a direct line into the Brand Creative Team on expanding and updating the Milestone Brand Book, and secure proper information, training and the scaling of tools and releases. You will be responsible for establishing a brand imagery library for Milestone to house all group and locally sourced images that are on-brand and to make these available for wider use incl. handling usage rights and align on GDPR rules. As the Brand Compliance Manager, you will be the creator of the Brand Ambassador program. You will facilitate the trainings in the regions and secure updating of the brand ambassadors and training material. Moreover, you will build and update the onboarding program for our external partners and agencies incl. local or regional agencies. You · You are an efficient communicator, orally and in writing, on all organizational levels · You have good teaching skills and experience · You are Tech savvy and a proficient user of Microsoft Office plus good knowledge of creative tools like Adobe Creative Cloud, Invision ao. We offer you - a lot of responsibility and the chance to shape Milestone Systems future - a job in an established and fast-growing global tech company with more than 800 employees and offices in more than 23 countries - a large team with committed, experienced and talented teammates - an international atmosphere: a flexible, inspiring, collaborative and playful work environment - a company that prioritizes and invests in its employees development - a company that focuses on job satisfaction and creating a positive social atmosphere we have an active personnel club, a sports club, an in-house masseuse, an ergonomic specialist and an all-inclusive canteen - a full-time position based in Brøndby, Denmark at the Milestone HQ Interested? We look forward to receiving your portfolio examples of execution, application and resume in English, as soon as possible and no later than August the 30th, 2019 by using the apply button. Start date: assoon as possible. Interviews will be conducted on an ongoing basis. Please note that this position requires a valid Danish work visa.

Increase and strengthen the brand equity! 

Milestone Systems is a fast-growing international tech company. Our global corporate marketing team is looking for a new Brand Compliance Manager to join our merry band of brand guardians. This is a newly established position

 

The Team

The Brand Projects team is a small experienced team of senior project and program managers working with the global organization and external partners on building the Milestone brand and business. The Brand Projects team sits within BCD; Brand and Creative Development, in total 15 people covering designers, creative writers, video specialists, project/program managers etc. The BCD department is part of Global Marketing & Communication together with E-commerce & Automation and Global Communication, in total approx. 35 people. 

The Brand Compliance Manager reports to the Global Manager of Brand Projects. 

 

You will be responsible for

Strengthening and increasing the brand equity and secure the brand compliance in growing and scaling the business. As the Brand Compliance manager, you will be interacting with a lot of interesting people both externally and internally i.e. corporate communication, ecommerce & automation, regional marketing, product marketing and other corporate functions to ensure consistent use of the brand guidelines and secure the expression of the Milestone brand across all channels and medias. You will also have a direct line into the Brand & Creative Team on expanding and updating the Milestone Brand Book, and secure proper information, training and the scaling of tools and releases. 

You will be responsible for establishing a brand imagery library for Milestone to house all group and locally sourced images that are on-brand and to make these available for wider use incl. handling usage rights and align on GDPR rules. 

As the Brand Compliance Manager, you will be the creator of the Brand Ambassador program. You will facilitate the trainings in the regions and secure updating of the brand ambassadors and training material. 

Moreover, you will build and update the onboarding program for our external partners and agencies incl. local or regional agencies.

 

You

·       You are an efficient communicator, orally and in writing, on all organizational levels

·       You have good teaching skills and experience

·       You are Tech savvy and a proficient user of Microsoft Office plus good knowledge of creative tools like Adobe Creative Cloud, Invision ao.

 

We offer you

-          a lot of responsibility and the chance to shape Milestone Systems’ future

-          a job in an established and fast-growing global tech company with more than 800 employees and offices in more than 23 countries

-          a large team with committed, experienced and talented teammates

-          an international atmosphere: a flexible, inspiring, collaborative and playful work environment

-          a company that prioritizes and invests in its employees’ development

-          a company that focuses on job satisfaction and creating a positive social atmosphere; we have an active personnel club, a sports club, an in-house masseuse, an ergonomic specialist and an all-inclusive canteen

-          a full-time position based in Brøndby, Denmark at the Milestone HQ

 

Interested?  

We look forward to receiving your portfolio/examples of execution, application and resume in English, as soon as possible and no later than August the 30th, 2019 by using the apply button.  

Start date: assoon as possible. Interviews will be conducted on an ongoing basis.

Please note that this position requires a valid Danish work visa.

MILESTONE SYSTEMS A/SBrøndby2019-09-18T00:00:002019-09-22T00:00:00
330080455DWS søger SoMe-ekspert til datingsiteRobot Digital Web Solutions er en virksomhed der søsætter diverse webbaserede virksomheder. En af DWS s projekter er datingsitet Royaldating.dk, der har ligget standby de sidste par måneder, men som nu er klar til at blive skudt igang. Vi søger derfor en person der kan stå for alt markedsføring af sitet, og hjælpe med at få navnet ud til hele landet, så det kan blive Danmarks næste store datingsite.Du skal være skarp til brug af de sociale medier da vi satser på at størstedelen af vores markedsføring vil ske bl.a. via Facebook og Instagram. Send dit CV til st@royaldating.dk, eller skriv gerne hvis du har spørgsmål vedr. stillingen.

Digital Web Solutions er en virksomhed der søsætter diverse webbaserede virksomheder. En af DWS's projekter er datingsitet Royaldating.dk, der har ligget standby de sidste par måneder, men som nu er klar til at blive skudt igang.

Vi søger derfor en person der kan stå for alt markedsføring af sitet, og hjælpe med at få navnet ud til hele landet, så det kan blive Danmarks næste store datingsite.
Du skal være skarp til brug af de sociale medier da vi satser på at størstedelen af vores markedsføring vil ske bl.a. via Facebook og Instagram.

Send dit CV til st@royaldating.dk, eller skriv gerne hvis du har spørgsmål vedr. stillingen.

 

Digital Web Solutions IVSSøborg2019-08-29T00:00:002019-10-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Marketing Automation Specialist til Fluid i Storkøbenhavn (HURTIG OPSTART)

MOMENT A/S

Glostrup
Er du en dygtig og passioneret digital designer? Så har vi jobbet til dig! På vegne af Fluid A S søger vi en kreativ Marketing Automation Specialist, der har erfaring med grafisk design, omnichannel marketing, kunderådgivning og -pleje. Vores kommen...
Indrykket:28. august 2019
Udløbsdato:23. oktober 2019

PPC Manager søges til Adwise Media!

ADWISE MEDIA ApS

Albertslund
HAR DU PASSION FOR GOOGLE ADS, FÅR DU ET KICK AF AT LEVERER KONVERTERING TIL DINE KUNDER? SÅ ER DET DIG VI SØGER! Adwise Media er et af Danmarks dygtigste og mest ambitiøse webbureauer, med hovedsæde i Albertslund. Siden vores opstart i 2015 er det ...
Indrykket:2. august 2019
Udløbsdato:25. september 2019

Pay Per Click Marketeer

GN AUDIO A/S

Ballerup
Are you ready to explore Amazon advertising? Launch your career in digital marketing as part of a global marketing organization propelled by a steep growth rate. We promise great colleagues, hands-on experience, flexibility and the opportunity to wo...
Indrykket:12. september 2019
Udløbsdato:26. september 2019

Brand Compliance Manager

MILESTONE SYSTEMS A/S

Brøndby
Increase and strengthen the brand equity! Milestone Systems is a fast-growing international tech company. Our global corporate marketing team is looking for a new Brand Compliance Manager to join our merry band of brand guardians. This is a newly es...
Indrykket:18. september 2019
Udløbsdato:22. september 2019

DWS søger SoMe-ekspert til datingsite

Digital Web Solutions IVS

Søborg
Digital Web Solutions er en virksomhed der søsætter diverse webbaserede virksomheder. En af DWS s projekter er datingsitet Royaldating.dk, der har ligget standby de sidste par måneder, men som nu er klar til at blive skudt igang. Vi søger derfor en ...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:22. oktober 2019