Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Marketingmedarbejder

Marketingkonsulent til Diabetesforeningen

Har du en stærk marketingbaggrund, en skarp pen og sans for projektledelse? Så kom med på holdet i Diabetesforeningen og vær med til at gøre stor en forskel for det stigende antal af danskere, som rammes af diabetes.

Stillingen og hovedopgaver

Diabetesforeningen styrker medlemshvervningen, og til den opgave søger vi en dygtig marketingkonsulent med et stort drive og værktøjskassen i orden. Din hovedopgave bliver at sikre medlemsvækst med et skarpt fokus på såvel hvervning som medlemsloyalitet. Du vil desuden indgå i en række projekter, som understøtter Diabetesforeningens fundraising aktiviteter. Du kommer til at arbejde med en bred pallette af markedsføringstiltag som fx direct mails, telemarketing, annoncering på digitale medier, mail-kampagner, konferencer, print mv.

Dine primære opgaver vil være, at

  • Udvikle kampagner til digitale og analoge kanaler med henblik på at styrke medlemshvervningen
  • Udvikle leadgenererende aktiviteter
  • Evaluere og sikre den løbende optimering af kampagner
  • Drive og udvikle projekter som øger private bidrag til Diabetesforeningen
  • Bidrage til at udvikle medlemsrejsen og sikre, at vores medlemmer oplever optimal værdi af medlemskabet.

Vi forventer, at du

  • Skriver så det konverterer og har sans for at arbejde med differentierede målgrupper
  • Kan dokumentere overbevisende resultater med leadgenererende aktiviteter
  • Har 2-5 års erfaring fra medlemsorganisation eller bureau
  • Brænder for digital marketing og formår at anvende data til at optimere kampagner
  • Er idérig, kreativ og har et stort drive 
  • Er en dygtig projektleder, som arbejder struktureret og med blik for at inddrage relevante interessenter
  • Har et kommercielt mindset
  • Har en relevant uddannelse som fx cand.merc.
  • Forstår hvad det vil sige at arbejde i en medlemsorganisation.

Har du erfaring med anvendelse af CRM-systemer, og gerne Micosoft Dynamics 365, er det et plus.

Vi kan tilbyde

Du bliver en del af Marketing Privat og får gode dedikerede kollegaer, som brænder for at gøre en forskel for mennesker med diabetes. Vi løser en bred vifte af opgaver med henblik på at sikre medlemsvækst og det økonomiske fundament for Diabetesforeningens vigtige arbejde.

I Diabetesforeningen får du 70 kolleger, som beskæftiger sig med alt fra marketing og medlemsservice til kost, motion og sociallovgivningen. Fælles for os er, at vi alle er begejstrede for at hjælpe mennesker med diabetes og deres pårørende, så de kan få et så godt liv med diabetes som muligt.

Yderligere oplysninger om jobbet fås hos marketingchef Sebastian Erbo Hoffmann, tlf. 41 91 88 02 eller seh@diabetes.dk

Tiltrædelse, løn og ansættelsesvilkår

Du bliver ansat på fuldtid med 37 timer/uge i Diabetesforeningen, Stationsparken 24 i Glostrup.

Vi fastsætter lønnen individuelt ud fra dine kvalifikationer og erfaring.

Forventet tiltrædelse den 1. august 2019.

Ansøgning og ansøgningsfrist

Ansøgningsfristen er søndag d. 16. juni. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 19. og 20. juni og eventuelt anden runde samtaler den 25. juni.

Send din ansøgning via linket på Diabetesforeningens hjemmeside "Om os/Ledige stillinger"..


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032911Phoenix-45573c2712019-06-03T00:00:00Marketingmedarbejder

Marketingkonsulent til Diabetesforeningen

Har du en stærk marketingbaggrund, en skarp pen og sans for projektledelse? Så kom med på holdet i Diabetesforeningen og vær med til at gøre stor en forskel for det stigende antal af danskere, som rammes af diabetes.

Stillingen og hovedopgaver

Diabetesforeningen styrker medlemshvervningen, og til den opgave søger vi en dygtig marketingkonsulent med et stort drive og værktøjskassen i orden. Din hovedopgave bliver at sikre medlemsvækst med et skarpt fokus på såvel hvervning som medlemsloyalitet. Du vil desuden indgå i en række projekter, som understøtter Diabetesforeningens fundraising aktiviteter. Du kommer til at arbejde med en bred pallette af markedsføringstiltag som fx direct mails, telemarketing, annoncering på digitale medier, mail-kampagner, konferencer, print mv.

Dine primære opgaver vil være, at

  • Udvikle kampagner til digitale og analoge kanaler med henblik på at styrke medlemshvervningen
  • Udvikle leadgenererende aktiviteter
  • Evaluere og sikre den løbende optimering af kampagner
  • Drive og udvikle projekter som øger private bidrag til Diabetesforeningen
  • Bidrage til at udvikle medlemsrejsen og sikre, at vores medlemmer oplever optimal værdi af medlemskabet.

Vi forventer, at du

  • Skriver så det konverterer og har sans for at arbejde med differentierede målgrupper
  • Kan dokumentere overbevisende resultater med leadgenererende aktiviteter
  • Har 2-5 års erfaring fra medlemsorganisation eller bureau
  • Brænder for digital marketing og formår at anvende data til at optimere kampagner
  • Er idérig, kreativ og har et stort drive 
  • Er en dygtig projektleder, som arbejder struktureret og med blik for at inddrage relevante interessenter
  • Har et kommercielt mindset
  • Har en relevant uddannelse som fx cand.merc.
  • Forstår hvad det vil sige at arbejde i en medlemsorganisation.

Har du erfaring med anvendelse af CRM-systemer, og gerne Micosoft Dynamics 365, er det et plus.

Vi kan tilbyde

Du bliver en del af Marketing Privat og får gode dedikerede kollegaer, som brænder for at gøre en forskel for mennesker med diabetes. Vi løser en bred vifte af opgaver med henblik på at sikre medlemsvækst og det økonomiske fundament for Diabetesforeningens vigtige arbejde.

I Diabetesforeningen får du 70 kolleger, som beskæftiger sig med alt fra marketing og medlemsservice til kost, motion og sociallovgivningen. Fælles for os er, at vi alle er begejstrede for at hjælpe mennesker med diabetes og deres pårørende, så de kan få et så godt liv med diabetes som muligt.

Yderligere oplysninger om jobbet fås hos marketingchef Sebastian Erbo Hoffmann, tlf. 41 91 88 02 eller seh@diabetes.dk

Tiltrædelse, løn og ansættelsesvilkår

Du bliver ansat på fuldtid med 37 timer/uge i Diabetesforeningen, Stationsparken 24 i Glostrup.

Vi fastsætter lønnen individuelt ud fra dine kvalifikationer og erfaring.

Forventet tiltrædelse den 1. august 2019.

Ansøgning og ansøgningsfrist

Ansøgningsfristen er søndag d. 16. juni. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 19. og 20. juni og eventuelt anden runde samtaler den 25. juni.

Send din ansøgning via linket på Diabetesforeningens hjemmeside "Om os/Ledige stillinger"..

2019-06-17T00:55:42.460 Marketingkonsulent til Diabetesforeningen Har du en stærk marketingbaggrund, en skarp pen og sans for projektledelse? Så kom med på holdet i Diabetesforeningen og vær med til at gøre stor en forskel for det stigende antal af danskere, som rammes af diabetes. Stillingen og hovedopgaver Diabetesforeningen styrker medlemshvervningen, og til den opgave søger vi en dygtig marketingkonsulent med et stort drive og værktøjskassen i orden. Din hovedopgave bliver at sikre medlemsvækst med et skarpt fokus på såvel hvervning som medlemsloyalitet. Du vil desuden indgå i en række projekter, som understøtter Diabetesforeningens fundraising aktiviteter. Du kommer til at arbejde med en bred pallette af markedsføringstiltag som fx direct mails, telemarketing, annoncering på digitale medier, mail-kampagner, konferencer, print mv. Dine primære opgaver vil være, at Udvikle kampagner til digitale og analoge kanaler med henblik på at styrke medlemshvervningenUdvikle leadgenererende aktiviteterEvaluere og sikre den løbende optimering af kampagnerDrive og udvikle projekter som øger private bidrag til DiabetesforeningenBidrage til at udvikle medlemsrejsen og sikre, at vores medlemmer oplever optimal værdi af medlemskabet. Vi forventer, at du Skriver så det konverterer og har sans for at arbejde med differentierede målgrupperKan dokumentere overbevisende resultater med leadgenererende aktiviteterHar 2-5 års erfaring fra medlemsorganisation eller bureauBrænder for digital marketing og formår at anvende data til at optimere kampagnerEr idérig, kreativ og har et stort drive Er en dygtig projektleder, som arbejder struktureret og med blik for at inddrage relevante interessenterHar et kommercielt mindsetHar en relevant uddannelse som fx cand.merc.Forstår hvad det vil sige at arbejde i en medlemsorganisation. Har du erfaring med anvendelse af CRM-systemer, og gerne Micosoft Dynamics 365, er det et plus. Vi kan tilbyde Du bliver en del af Marketing Privat og får gode dedikerede kollegaer, som brænder for at gøre en forskel for mennesker med diabetes. Vi løser en bred vifte af opgaver med henblik på at sikre medlemsvækst og det økonomiske fundament for Diabetesforeningens vigtige arbejde. I Diabetesforeningen får du 70 kolleger, som beskæftiger sig med alt fra marketing og medlemsservice til kost, motion og sociallovgivningen. Fælles for os er, at vi alle er begejstrede for at hjælpe mennesker med diabetes og deres pårørende, så de kan få et så godt liv med diabetes som muligt. Yderligere oplysninger om jobbet fås hos marketingchef Sebastian Erbo Hoffmann, tlf. 41 91 88 02 eller seh@diabetes.dk Tiltrædelse, løn og ansættelsesvilkår Du bliver ansat på fuldtid med 37 timer uge i Diabetesforeningen, Stationsparken 24 i Glostrup. Vi fastsætter lønnen individuelt ud fra dine kvalifikationer og erfaring. Forventet tiltrædelse den 1. august 2019. Ansøgning og ansøgningsfrist Ansøgningsfristen er søndag d. 16. juni. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 19. og 20. juni og eventuelt anden runde samtaler den 25. juni. Send din ansøgning via linket på Diabetesforeningens hjemmeside Om os Ledige stillinger ..11jobnet45573c27100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:000000https://app.jobmatchprofile.com/wypqcu/diabetesforeningen/t224cp/marketingmedarbejder0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGlostrupEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslundEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3536222Diabetesforeningen11Stationsparken 24-262600Glostrup+4541918813DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent768762JobNet4996318499631810028-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=45573c27https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=45573c27https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=45573c27&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=45573c27&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/3.jpgEr du den nye Marketingmedarbejder i Diabetesforeningen?12008771Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing361937057info@diabetes.dkDKDanmarkDKDanmark330017909Super dygtig marketings medarbejder søgesRobot Vi er et nyopstartet virksomhed som har speciale i Høje stiletter. Vi søger derfor en ny marketings Salgsmedarbejder som vil stå fpr online salg af vores produkter og være med til at udvikle vores hjemme side. Har du erfaring med Social media så er det et kæmpe plus

Vi er et nyopstartet virksomhed som har speciale i Høje stiletter. Vi søger derfor en ny marketings/Salgsmedarbejder som vil stå fpr online salg af vores produkter og være med til at udvikle vores hjemme side. Har du erfaring med Social media så er det et kæmpe plus

Sole-Mate.dk IVSTaastrup2019-05-06T00:00:002019-06-22T00:00:00
330015352Senior PPC konsulent til DeptRobot Er du vores næste senior PPC konsulent til vores kontor i København? Dept søger en Paid Search Specialist, der har en stærk forretningsforståelse, lysten og evnen til at drive gode resultater fra Paid Search samt har viden om hvordan SEM discipliner som shopping PLA, business data, RLSA og customer match fungerer. Det er et krav, at du har minimum 1-2 års erfaring med selvstændig drift og optimering af Google Adwords. Job beskrivelse og kerne ansvar: Som PPC konsulent udvikler og implementerer du Paid Search-strategier for et udvalg af vores kunder med hjælp fra en strategidirektør og vores PPC Lead. Du vil være ansvarlig for den daglige kontakt med dine kunder og udfører det relevante arbejde på dine kunders konti i samarbejde med de relevante junior konsulenter. Som vores nye PPC konsulent bliver du en del af vores hurtigt voksende hold i København, hvor vi lige nu sidder 50 mand, heraf indtil videre 6 senior og 20 junior specialister. Vi tilbyder: Muligheden for at arbejde i et af de stærkeste (datadrevne, analytiske og forretningsmindede) bureauer i Europa Et job i en veletableret, men stadig meget iværksætter orienteret virksomhed, med hurtigt voksende teams, hvor der er mulighed for at få yderligere ansvar hurtigt At arbejde med store internationale kunder, der ofte er ledere af deres segment At deltage aktivt i vores interne vidensdeling via interne og eksterne events En lækker, sund og varieret frokost En masse sjove sociale arrangementer såsom fredagsbar, firmafester og meget mere En arbejdsplads i et nyt moderne kontor med balkoner mod Christianshavn Kanal Din løn vil være baseret på dine erfaringer og kompetencer. Vi forventer, at du: Har lysten og gå-på-modet til at lære mere om Paid Search Er analytisk og forretningsorienteret samt har stærke kommunikationsevner Har en høj kvalitetsstandard og evne til at levere til tiden Brænder for online marketing, reklame og teknologi Har højt drive, positiv attitude og viljen til at gøre en ekstra indsats Har en kandidat i business eller et andet analytisk område Er flydende i dansk og engelsk Ansøgningsproces: Hvis du vil med ombord hos Dept, så send os gerne din motiverede ansøgning og dit CV snarest muligt. Du søger via knappen nedenfor. Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet de rigtige kandidater. Så jo før du søger, jo bedre er dine muligheder. Vil du vide mere om stillingen, så kan du kontakte Michael Kock fra EasySearch ApS, som står for rekrutteringen, på tel. 42 78 42 78 eller mko@easysearch.dk. Tiltrædelse snarest. Om Dept: Dept er et internationalt digitalt marketing bureau med kontorer i København og en række andre europæiske byer. På kontoret i København hjælper vi eCommerce spillere med at vækste online salg og forbedre deres ROI. Vi gør dette ved at kombinere dyb digital marketing forståelse med en solid forretningsforståelse og data-analyse. Vores team i København består af 50 forretningsstærke og professionelle medarbejdere. Vi taler 25 sprog flydende. Dept er en af Europas førende digitale marketing bureauer med over 1.000 medarbejdere.

Er du vores næste senior PPC konsulent til vores kontor i København?

Dept søger en Paid Search Specialist, der har en stærk forretningsforståelse, lysten og evnen til at drive gode resultater fra Paid Search samt har viden om hvordan SEM discipliner som shopping/PLA, business data, RLSA og customer match fungerer.

Det er et krav, at du har minimum 1-2 års erfaring med selvstændig drift og optimering af Google Adwords.

Job beskrivelse og kerne ansvar:

Som PPC konsulent udvikler og implementerer du Paid Search-strategier for et udvalg af vores kunder med hjælp fra en strategidirektør og vores PPC Lead. Du vil være ansvarlig for den daglige kontakt med dine kunder og udfører det relevante arbejde på dine kunders konti i samarbejde med de relevante junior konsulenter.

Som vores nye PPC konsulent bliver du en del af vores hurtigt voksende hold i København, hvor vi lige nu sidder 50 mand, heraf indtil videre 6 senior og 20+ junior specialister.

Vi tilbyder:

  • Muligheden for at arbejde i et af de stærkeste (datadrevne, analytiske og forretningsmindede) bureauer i Europa
  • Et job i en veletableret, men stadig meget iværksætter orienteret virksomhed, med hurtigt voksende teams, hvor der er mulighed for at få yderligere ansvar hurtigt
  • At arbejde med store internationale kunder, der ofte er ledere af deres segment
  • At deltage aktivt i vores interne vidensdeling via interne og eksterne events
  • En lækker, sund og varieret frokost
  • En masse sjove sociale arrangementer såsom fredagsbar, firmafester og meget mere
  • En arbejdsplads i et nyt moderne kontor med balkoner mod Christianshavn Kanal

Din løn vil være baseret på dine erfaringer og kompetencer.

Vi forventer, at du:

  • Har lysten og gå-på-modet til at lære mere om Paid Search
  • Er analytisk og forretningsorienteret samt har stærke kommunikationsevner
  • Har en høj kvalitetsstandard og evne til at levere til tiden
  • Brænder for online marketing, reklame og teknologi
  • Har højt drive, positiv attitude og viljen til at gøre en ekstra indsats
  • Har en kandidat i business eller et andet analytisk område
  • Er flydende i dansk og engelsk

Ansøgningsproces:

Hvis du vil med ombord hos Dept, så send os gerne din motiverede ansøgning og dit CV snarest muligt. Du søger via knappen nedenfor. Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet de rigtige kandidater. Så jo før du søger, jo bedre er dine muligheder. Vil du vide mere om stillingen, så kan du kontakte Michael Kock fra EasySearch ApS, som står for rekrutteringen, på tel. 42 78 42 78 eller mko@easysearch.dk. Tiltrædelse snarest.

Om Dept:

Dept er et internationalt digitalt marketing bureau med kontorer i København og en række andre europæiske byer. På kontoret i København hjælper vi eCommerce spillere med at vækste online salg og forbedre deres ROI. Vi gør dette ved at kombinere dyb digital marketing forståelse med en solid forretningsforståelse og data-analyse. Vores team i København består af 50 forretningsstærke og professionelle medarbejdere. Vi taler 25+ sprog flydende. Dept er en af Europas førende digitale marketing bureauer med over 1.000 medarbejdere. 

EasySearch ApSKøbenhavn K2019-05-02T00:00:002019-06-26T00:00:00
330022968Paid Media konsulent (Display, Social Media og YouTube)Robot Vi skal bruge en Paid Media konsulent mere til vores kontor i København. Dept søger en Paid Media konsulent med stærk forretningsforståelse. Du skal have lyst og evner til at opnå gode resultater med Paid Media og gode kompetencer inden for Display, Social Media og YouTube annoncering. Det er et krav, at du taler flydende dansk og har minimum 1-2 års erfaring med selvstændig drift og optimering af Display, Social Media og YouTube annoncering. Job beskrivelse og kerne ansvar: Som Paid Media konsulent udvikler og implementerer du Paid Media strategier for et udvalg af vores kunder med hjælp fra en strategidirektør og vores Head of Paid Media. Du vil være ansvarlig for den daglige kontakt med dine kunder og udfører det relevante arbejde på dine kunders konti i samarbejde med relevante konsulenter. Din rolle bliver at administrere hele processen af optimeringer på tværs af sociale medier, display annoncering og Youtube annoncering. Det omfatter 1) fastlægge strategisk retning og udvikling for kanalerne 2) daglige performance optimeringer 3) konsulent arbejde med kreative optimeringer og 4) performance rapporter. Som vores nye Paid Media konsulent bliver du en del af vores hurtigt voksende hold i København, hvor vi lige nu sidder omkring 50 mand. Vi tilbyder: Muligheden for at arbejde i et af de stærkeste (datadrevne, analytiske og forretningsmindede) bureauer i Europa Et job i en veletableret, men stadig meget iværksætter orienteret virksomhed, med hurtigt voksende teams, hvor der er mulighed for at få yderligere ansvar hurtigt At arbejde med store internationale kunder, der ofte er markedsledere i deres segment At deltage aktivt i vores interne vidensdeling via interne og eksterne events En lækker, sund og varieret frokost En masse sjove sociale arrangementer såsom fredagsbar, firmafester og meget mere En arbejdsplads i et nyt moderne kontor med balkoner mod Christianshavn Kanal Din løn vil være baseret på dine erfaringer og kompetencer. Om dig: Du skal have dyb viden inden for Display, Social og YouTube-reklame eller i det mindste inden for et af medierne. Du skal være bekendt med udtryk som DSP, DMP, CPV og view rates. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med platforme som Google Marketing Platform (tidligere DoubleClick), Adform, Facebook Ads Manager og LinkedIn Campaign Manager. Mindst 1-2 års erfaring med Display via Google Marketing Platform eller Adform, Social Media (Facebook, Instagram og LinkedIn) og YouTube-annoncering Erfaring i at udvikle Paid Media strategier og medieplaner Resultatorienteret og KPI-drevet Lyst og gå-på-mod til at lære mere om Paid Media Analytisk og forretningsorienteret samt stærke kommunikationsevner Høj kvalitetsstandard og evne til at levere til tiden Brænder for online marketing, reklame og teknologi Har højt drive, positiv attitude og viljen til at gøre en ekstra indsats Har en kandidat i business eller et andet analytisk område Er flydende i dansk og engelsk Ansøgningsproces: Hvis du vil med ombord hos Dept, så send os gerne din motiverede ansøgning og dit CV snarest muligt. Du søger via knappen nedenfor. Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet de rigtige kandidater. Så jo før du søger, jo bedre er dine muligheder. Vil du vide mere om stillingen, så kan du kontakte Michael Kock fra EasySearch, som står for rekrutteringen, på tel. 42 78 42 78 eller mko@easysearch.dk. Tiltrædelse snarest. Om Dept: Dept er et internationalt digitalt marketing bureau med kontorer i København og en række andre europæiske byer. På kontoret i København hjælper vi eCommerce spillere med at vækste online salg og forbedre deres ROI. Vi gør dette ved at kombinere dyb digital marketing forståelse med en solid forretningsforståelse og data-analyse. Vores team i København består af 50 forretningsstærke og professionelle medarbejdere. Vi taler 25 sprog flydende. Dept er en af Europas førende digitale marketing bureauer med over 1.000 medarbejdere.

Vi skal bruge en Paid Media konsulent mere til vores kontor i København.

Dept søger en Paid Media konsulent med stærk forretningsforståelse. Du skal have lyst og evner til at opnå gode resultater med Paid Media og gode kompetencer inden for Display, Social Media og YouTube annoncering. 

Det er et krav, at du taler flydende dansk og har minimum 1-2 års erfaring med selvstændig drift og optimering af Display, Social Media og YouTube annoncering. 

Job beskrivelse og kerne ansvar:

Som Paid Media konsulent udvikler og implementerer du Paid Media strategier for et udvalg af vores kunder med hjælp fra en strategidirektør og vores Head of Paid Media. Du vil være ansvarlig for den daglige kontakt med dine kunder og udfører det relevante arbejde på dine kunders konti i samarbejde med relevante konsulenter.

Din rolle bliver at administrere hele processen af optimeringer på tværs af sociale medier, display annoncering  og Youtube annoncering. Det omfatter 1) fastlægge strategisk retning og udvikling for kanalerne 2) daglige performance optimeringer 3) konsulent arbejde med kreative optimeringer og 4) performance rapporter.

Som vores nye Paid Media konsulent bliver du en del af vores hurtigt voksende hold i København, hvor vi lige nu sidder omkring 50 mand.

Vi tilbyder:

  • Muligheden for at arbejde i et af de stærkeste (datadrevne, analytiske og forretningsmindede) bureauer i Europa
  • Et job i en veletableret, men stadig meget iværksætter orienteret virksomhed, med hurtigt voksende teams, hvor der er mulighed for at få yderligere ansvar hurtigt
  • At arbejde med store internationale kunder, der ofte er markedsledere i deres segment
  • At deltage aktivt i vores interne vidensdeling via interne og eksterne events
  • En lækker, sund og varieret frokost
  • En masse sjove sociale arrangementer såsom fredagsbar, firmafester og meget mere
  • En arbejdsplads i et nyt moderne kontor med balkoner mod Christianshavn Kanal

Din løn vil være baseret på dine erfaringer og kompetencer.

Om dig:

Du skal have dyb viden inden for Display, Social og YouTube-reklame eller i det mindste inden for et af medierne. Du skal være bekendt med udtryk som DSP, DMP, CPV og view rates. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med platforme som Google Marketing Platform (tidligere DoubleClick), Adform, Facebook Ads Manager og LinkedIn Campaign Manager.

  • Mindst 1-2 års erfaring med Display via Google Marketing Platform eller Adform, Social Media (Facebook, Instagram og LinkedIn) og YouTube-annoncering
  • Erfaring i at udvikle Paid Media strategier og medieplaner
  • Resultatorienteret og KPI-drevet
  • Lyst og gå-på-mod til at lære mere om Paid Media
  • Analytisk og forretningsorienteret samt stærke kommunikationsevner
  • Høj kvalitetsstandard og evne til at levere til tiden
  • Brænder for online marketing, reklame og teknologi
  • Har højt drive, positiv attitude og viljen til at gøre en ekstra indsats
  • Har en kandidat i business eller et andet analytisk område
  • Er flydende i dansk og engelsk

Ansøgningsproces:

Hvis du vil med ombord hos Dept, så send os gerne din motiverede ansøgning og dit CV snarest muligt. Du søger via knappen nedenfor. Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet de rigtige kandidater. Så jo før du søger, jo bedre er dine muligheder. Vil du vide mere om stillingen, så kan du kontakte Michael Kock fra EasySearch, som står for rekrutteringen, på tel. 42 78 42 78 eller mko@easysearch.dk. Tiltrædelse snarest.

Om Dept:

Dept er et internationalt digitalt marketing bureau med kontorer i København og en række andre europæiske byer. På kontoret i København hjælper vi eCommerce spillere med at vækste online salg og forbedre deres ROI. Vi gør dette ved at kombinere dyb digital marketing forståelse med en solid forretningsforståelse og data-analyse. Vores team i København består af 50 forretningsstærke og professionelle medarbejdere. Vi taler 25+ sprog flydende. Dept er en af Europas førende digitale marketing bureauer med over 1.000 medarbejdere. 

EasySearch ApSKøbenhavn K2019-05-13T00:00:002019-07-07T00:00:00
330028125Marketing Student (Norwegian Native Speaker)Robot We are looking for a talented and innovative Norwegian-speaking student assistant who is passionate about online marketing and, in particular, for everything that moves in crochet and knitting. Would you like to join the leading online yarn shop in Scandinavia? The journey began 4 years ago and now we are more than 100 people and active in 37 countries. We have the ambition of being the preferred online yarn shop worldwide and marketing is paramount in reaching this goal. Would you like to... Work with Content Marketing Find and contact Bloggers and Instagrammers Translate our content from Danish to Norwegian Produce blogs and newsletters Work with Facebook, both answering notifications and post on fan sites We would like you to be... A marketing or communication student or someone who just finished university Fluent in Norwegia and Danish Someone with strong know-how for knitting and crochet A creative spirit with an innovative mindset Strong communicator with a flair for catchy text work Experienced with social media Independent in your work and take ownership of tasks Structured and able to prioritize between a need to and nice to Bonus if you know Photoshop Our promise to you... An informal working environment with fantastic colleagues. We are currently 100 people at the office and we are growing every month. We take our work seriously but not ourselves. We want to be the place where going to work doesn t suck. This is done by having a talented team who are dedicated and believe that we re better together. To name just a few perks: We have breakfast, lunch, Friday bar, and great parties. And if that s not enough: We are a dog-friendly company and we have the nicest customers in the world. The position is part-time (about 12 hours a week) and the salary is 140 DKK per hour. Interested? Hit the apply button. Before you do here are some tips. We would like to know who you are and the work you are proud of. So please share Resume, LinkedIn, portfolio or anything else you find relevant. No cover letter or lengthy essay is necessary. We will get to know you through some questions in the application form.

We are looking for a talented and innovative Norwegian-speaking student assistant who is passionate about online marketing and, in particular, for everything that moves in crochet and knitting.

Would you like to join the leading online yarn shop in Scandinavia? The journey began 4 years ago and now we are more than 100 people and active in 37 countries. We have the ambition of being the preferred online yarn shop worldwide and marketing is paramount in reaching this goal. 

Would you like to...

  • Work with Content Marketing 
  • Find and contact Bloggers and Instagrammers 
  • Translate our content from Danish to Norwegian
  • Produce blogs and newsletters
  • Work with Facebook, both answering notifications and post on fan sites

We would like you to be...

  • A marketing or communication student or someone who just finished university
  • Fluent in Norwegia and Danish
  •  Someone with strong know-how for knitting and crochet
  • A creative spirit with an innovative mindset
  • Strong communicator with a flair for catchy text work
  • Experienced with social media 
  • Independent in your work and take ownership of tasks
  • Structured and able to prioritize between a need to and nice to 
  • Bonus if you know Photoshop

Our promise to you...

An informal working environment with fantastic colleagues. We are currently 100 people at the office and we are growing every month. We take our work seriously but not ourselves. We want to be the place where going to work doesn’t suck. This is done by having a talented team who are dedicated and believe that we're better together. To name just a few perks: We have breakfast, lunch, Friday bar, and great parties.  

And if that's not enough: We are a dog-friendly company and we have the nicest customers in the world. The position is part-time (about 12 hours a week) and the salary is 140 DKK per hour. 

Interested?

Hit the apply button. 

Before you do here are some tips. We would like to know who you are and the work you are proud of. So please share Resume, LinkedIn, portfolio or anything else you find relevant.  

No cover letter or lengthy essay is necessary. We will get to know you through some questions in the application form.

Garnio ApSRødovre2019-06-03T00:00:002019-07-15T00:00:00
330038516Super Marketingmedarbejder søgesRobot Hos App-works.dk tilbyder vi en spændende stilling til en frisk og frejdig person, som brænder for og har kompetencer inden for digital markedsføring og kommunikation. App-works.dk er i en rivende udvikling og er i færd med at sikre det danske erhvervsliv, får alle goderne ved at have deres egen firma app og kan komme i lommen på deres kunder og blive endnu tættere i deres relationer. Du skal derfor hjælpe os med at optimere og videre udvikle vores digitale markedsføringsstrategi, samt understøtte vores nuværende aktiviteter på flere online platforme, samt skabe og udvikle digitale services og optimere vores e-handels løsninger. Vi forventer du har erfaring med online området, kan arbejde selvstændigt, såvel som i et team. Vi forventer, at du er kreativ og innovativ og har et godt humør og kan arbejde med strategi og udvikling. Det vil være en fordel, hvis du har en Online marketing relateret uddannelse fra Bigum co. eller lign. Vi tror på kemi og en god mavefornemmelse er en vigtig del af et samarbejde. Derfor holder vi denne jobbeskrivelse kort og anbefaler du sender os en ansøgning, hvor vi vil vende tilbage med henblik på en snak og måske endda en kop kaffe :) Vi glæder os til at høre fra dig!

Hos App-works.dk tilbyder vi en spændende stilling til en frisk og frejdig person, som brænder for og har kompetencer inden for digital markedsføring og kommunikation.

App-works.dk er i en rivende udvikling og er i færd med at sikre det danske erhvervsliv, får alle goderne ved at have deres egen firma app og kan komme "i lommen" på deres kunder og blive endnu tættere i deres relationer.

Du skal derfor hjælpe os med at optimere og videre udvikle vores digitale markedsføringsstrategi, samt understøtte vores nuværende aktiviteter på flere online platforme, samt skabe og udvikle digitale services og optimere vores e-handels løsninger.

Vi forventer du har erfaring med online området, kan arbejde selvstændigt, såvel som i et team.

Vi forventer, at du er kreativ og innovativ og har et godt humør og kan arbejde med strategi og udvikling.

Det vil være en fordel, hvis du har en Online marketing relateret uddannelse fra Bigum & co. eller lign.

Vi tror på kemi og en god mavefornemmelse er en vigtig del af et samarbejde. Derfor holder vi denne jobbeskrivelse kort og anbefaler du sender os en ansøgning, hvor vi vil vende tilbage med henblik på en snak og måske endda en kop kaffe :)

Vi glæder os til at høre fra dig!

Circle Cake IVSVallensbæk Strand2019-06-06T00:00:002019-06-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Super dygtig marketings medarbejder søges

Sole-Mate.dk IVS

Taastrup
Vi er et nyopstartet virksomhed som har speciale i Høje stiletter. Vi søger derfor en ny marketings Salgsmedarbejder som vil stå fpr online salg af vores produkter og være med til at udvikle vores hjemme side. Har du erfaring med Social media så er ...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:22. juni 2019

Senior PPC konsulent til Dept

EasySearch ApS

København K
Er du vores næste senior PPC konsulent til vores kontor i København? Dept søger en Paid Search Specialist, der har en stærk forretningsforståelse, lysten og evnen til at drive gode resultater fra Paid Search samt har viden om hvordan SEM discipliner...
Indrykket:2. maj 2019
Udløbsdato:26. juni 2019

Paid Media konsulent (Display, Social Media og YouTube)

EasySearch ApS

København K
Vi skal bruge en Paid Media konsulent mere til vores kontor i København. Dept søger en Paid Media konsulent med stærk forretningsforståelse. Du skal have lyst og evner til at opnå gode resultater med Paid Media og gode kompetencer inden for Display,...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:7. juli 2019

Marketing Student (Norwegian Native Speaker)

Garnio ApS

Rødovre
We are looking for a talented and innovative Norwegian-speaking student assistant who is passionate about online marketing and, in particular, for everything that moves in crochet and knitting. Would you like to join the leading online yarn shop in ...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:15. juli 2019

Super Marketingmedarbejder søges

Circle Cake IVS

Vallensbæk Strand
Hos App-works.dk tilbyder vi en spændende stilling til en frisk og frejdig person, som brænder for og har kompetencer inden for digital markedsføring og kommunikation. App-works.dk er i en rivende udvikling og er i færd med at sikre det danske erhve...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:28. juni 2019