Medarbejdende daglig leder - Ringsted (Sjælland)

 

Vil du være med til at drive en spændende virksomhed indenfor byggebranchen?    

 

For vores kunde Finishmanden ApS søger vi en daglig leder. Finishmanden ApS er et selskab som er startet i 2012, og beskæftiger sig med betonfinish på elementbyggeri, armering, forskalling, diamantboring og skæring samt udlejning af personale til montage og finish på byggerier. Virksomhedens kunder er større hovedentreprenører, leverandører af elementer og underleverandører til byggebranchen. Virksomheden beskæftiger ca. 12-18 mand i den daglige drift. Virksomhedens opgaver ligger primært på Sjælland. Kandidater med bopæl i området foretrækkes. 

Arbejdsopgaverne i stillingen vil blive: 

  • Daglig leder i fælleskab med den nuværende ejer
  • Kundebetjening og kvalitetssikring 
  • Tilbudsgivning og planlægning af arbejdets udførelse 
  • Produktionsledelse i samarbejde med medarbejderne 
  • Videreudvikling af firmaet indenfor byggebranchen

   

Faglige kvalifikationer: 

  • Håndværksmæssig uddannelse gerne med en efterfølgende uddannelse som bygningskonstruktør eller lignende
  • Gerne erfaring med entrepriseledelse og beton, men ikke en betingelse
  • Gerne erfaring fra direkte kundekontakt 
  • Høj grad af kommerciel- og økonomi forståelse 

 

Personlige kvalifikationer: 

  • Du forstår at kommunikere på en empatisk måde med alle 
  • Du kan arbejde selvstændigt og har det fornødne drive til at få tingene gennemført og afsluttet 
  • Du forstår at lede både projekter og medarbejder på en positiv og motiverende måde 
  • Du har demonstreret både lyst og evner til at udvikle 
  • Du forstår også at værdsætte rutineopgaver 

 

Yderligere informationer: 

Den nuværende ejer har et ønske om på et tidspunkt at gradvis overgive ansvar og virksomheden til en kompagnon. Virksomheden er tidligere rekonstrueret og har siden rekonstruktionen været drevet af den nye ejer. Den er i dag en virksomhed i vækst og med fokus på at virksomheden genererer et overskud på løste opgaver. Hvis du er den rette, så står muligheden for kompagniskab åben for dig - uden at der er et behov for stor startkapital. Hvis du ønsker flere oplysninger bedes du kontakte konsulent Jens Peter Kristensen – telefon +45 4117 7868.

Hvis du vil vide mere om firmaet – læs mere på nettet under Finishmanden ApS 

Ansøgninger behandles løbende og du tilskyndes derfor til at ansøge snarest muligt. Stillingen lukkes, når den rigtige kandidat er fundet.  


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330092568Phoenix-e0c7764212019-09-19T00:00:00Medarbejdende daglig leder - Ringsted (Sjælland)

 

Vil du være med til at drive en spændende virksomhed indenfor byggebranchen?    

 

For vores kunde Finishmanden ApS søger vi en daglig leder. Finishmanden ApS er et selskab som er startet i 2012, og beskæftiger sig med betonfinish på elementbyggeri, armering, forskalling, diamantboring og skæring samt udlejning af personale til montage og finish på byggerier. Virksomhedens kunder er større hovedentreprenører, leverandører af elementer og underleverandører til byggebranchen. Virksomheden beskæftiger ca. 12-18 mand i den daglige drift. Virksomhedens opgaver ligger primært på Sjælland. Kandidater med bopæl i området foretrækkes. 

Arbejdsopgaverne i stillingen vil blive: 

  • Daglig leder i fælleskab med den nuværende ejer
  • Kundebetjening og kvalitetssikring 
  • Tilbudsgivning og planlægning af arbejdets udførelse 
  • Produktionsledelse i samarbejde med medarbejderne 
  • Videreudvikling af firmaet indenfor byggebranchen

   

Faglige kvalifikationer: 

  • Håndværksmæssig uddannelse gerne med en efterfølgende uddannelse som bygningskonstruktør eller lignende
  • Gerne erfaring med entrepriseledelse og beton, men ikke en betingelse
  • Gerne erfaring fra direkte kundekontakt 
  • Høj grad af kommerciel- og økonomi forståelse 

 

Personlige kvalifikationer: 

  • Du forstår at kommunikere på en empatisk måde med alle 
  • Du kan arbejde selvstændigt og har det fornødne drive til at få tingene gennemført og afsluttet 
  • Du forstår at lede både projekter og medarbejder på en positiv og motiverende måde 
  • Du har demonstreret både lyst og evner til at udvikle 
  • Du forstår også at værdsætte rutineopgaver 

 

Yderligere informationer: 

Den nuværende ejer har et ønske om på et tidspunkt at gradvis overgive ansvar og virksomheden til en kompagnon. Virksomheden er tidligere rekonstrueret og har siden rekonstruktionen været drevet af den nye ejer. Den er i dag en virksomhed i vækst og med fokus på at virksomheden genererer et overskud på løste opgaver. Hvis du er den rette, så står muligheden for kompagniskab åben for dig - uden at der er et behov for stor startkapital. Hvis du ønsker flere oplysninger bedes du kontakte konsulent Jens Peter Kristensen – telefon +45 4117 7868.

Hvis du vil vide mere om firmaet – læs mere på nettet under Finishmanden ApS 

Ansøgninger behandles løbende og du tilskyndes derfor til at ansøge snarest muligt. Stillingen lukkes, når den rigtige kandidat er fundet.  

Vil du være med til at drive en spændende virksomhed indenfor byggebranchen? For vores kunde Finishmanden ApS søger vi en daglig leder. Finishmanden ApS er et selskab som er startet i 2012, og beskæftiger sig med betonfinish på elementbyggeri, armering, forskalling, diamantboring og skæring samt udlejning af personale til montage og finish på byggerier. Virksomhedens kunder er større hovedentreprenører, leverandører af elementer og underleverandører til byggebranchen. Virksomheden beskæftiger ca. 12-18 mand i den daglige drift. Virksomhedens opgaver ligger primært på Sjælland. Kandidater med bopæl i området foretrækkes. Arbejdsopgaverne i stillingen vil blive: Daglig leder i fælleskab med den nuværende ejer Kundebetjening og kvalitetssikring Tilbudsgivning og planlægning af arbejdets udførelse Produktionsledelse i samarbejde med medarbejderne Videreudvikling af firmaet indenfor byggebranchen Faglige kvalifikationer: Håndværksmæssig uddannelse gerne med en efterfølgende uddannelse som bygningskonstruktør eller lignende Gerne erfaring med entrepriseledelse og beton, men ikke en betingelse Gerne erfaring fra direkte kundekontakt Høj grad af kommerciel- og økonomi forståelse Personlige kvalifikationer: Du forstår at kommunikere på en empatisk måde med alle Du kan arbejde selvstændigt og har det fornødne drive til at få tingene gennemført og afsluttet Du forstår at lede både projekter og medarbejder på en positiv og motiverende måde Du har demonstreret både lyst og evner til at udvikle Du forstår også at værdsætte rutineopgaver Yderligere informationer: Den nuværende ejer har et ønske om på et tidspunkt at gradvis overgive ansvar og virksomheden til en kompagnon. Virksomheden er tidligere rekonstrueret og har siden rekonstruktionen været drevet af den nye ejer. Den er i dag en virksomhed i vækst og med fokus på at virksomheden genererer et overskud på løste opgaver. Hvis du er den rette, så står muligheden for kompagniskab åben for dig - uden at der er et behov for stor startkapital. Hvis du ønsker flere oplysninger bedes du kontakte konsulent Jens Peter Kristensen telefon 45 4117 7868. Hvis du vil vide mere om firmaet læs mere på nettet under Finishmanden ApS. Ansøgninger behandles løbende og du tilskyndes derfor til at ansøge snarest muligt. Stillingen lukkes, når den rigtige kandidat er fundet.11jobnete0c77642100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-11-12T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1220&ProjectId=145874&DepartmentId=19074&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandHolbæk3614939JP KRISTENSEN ApS11Østre Kirkevej 2B4100RingstedDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent825689JobNet5046311504631110018-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e0c77642https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e0c77642https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e0c77642&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e0c77642&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Bygge_og_anlaeg/4.jpgMedarbejdende daglig leder - Ringsted (Sjælland)12007981Dansk3Læse/ tale214203Bygningskonstruktør21Bygge og anlæg362775110noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330108151Erfaren arkitekt / bygningskonstruktør / bygherrerådgiver søges til Ejendomme i Roskilde KommuneBasic Vi har meget travlt og mangler en dygtig og inspirerende kollega, der kan indgå i et af vores ejendoms-teams i Roskilde Kommune. Da en kollega har søgt nye udfordringer, søger vi en ny medarbejder til et af vores 3 teams, der tager sig af mindre anlægssager, samt drifts- og vedligeholdelsessager. Ejendomme, består af i alt 17 medarbejdere, hvor vedligeholdelsesgruppen er opdelt i 3 teams, der varetager drift og vedligeholdelse af kommunens 500.000 m2 bygninger, samt fungerer som interne bygherrerådgivere for mindre anlægssager. Du skal indgå i et af vedligeholdelsesgruppens teams sammen med teamets 2 øvrige medarbejdere. Vedligeholdelsesgruppen har i det daglige et tæt samarbejde med kommunens serviceorganisation, der også er organiseret i Ejendomme såvel som med rådgivergruppen, der står for gennemførelse af større anlægsprojekter for 100-200 mio. kr. om året. Ejendomme har en stærk miljøprofil og vil i fremtiden gennemføre DGNB certificering af nye byggerier og satser på genbrug af materialer, bl.a. har kommunen pt. eksperimenter i gang med at genbruge beton i samarbejde med entreprenører og forskere. Totaløkonomi og livscyklusanalyser er vigtige arbejdsredskaber i vores arbejde med at skabe de bedste forhold nu og i fremtiden. Kommunen har i 2018 formuleret en ejendomsstrategi, der danner fokus for al planlægning og arbejde i Ejendomme. Erfaring med DGNB vil være en fordel. I forbindelse med kommunens ejendomsstrategi er der behov for at opbygge basale datgrundlag, der skal danne grundlag for den fremtidige strategiske vurdering af vores bygningsmasse. Det er derfor en fordel hvis du har erfaring og interesse for den digitale registrering af bygningsdata og de værktøjer, der skal bruges i den sammenhæng. Vi søger en arkitekt, bygningskonstruktør eller bygningsingeniør med erfaring af vedligeholdelse af bygninger, gerne med projekteringserfaring. Du skal være serviceminded, udadvendt og god til at samarbejde. Du skal være god til at kommunikere i skrift og tale og kunne arbejde under budgetansvar. Vi forventer, at du har kørekort. Der er tjenestebiler til rådighed i arbejdstiden. I forbindelse med ansættelse indhentes straffeattest. Vi forventer: At du har en relevant faglig baggrund og besidder en vis erfaring fra lignende arbejdsområder. At du er god til at samarbejde på tværs og kan kommunikere internt og eksternt. At du kan arbejde selvstændigt og kan påtage dig ansvaret for kvalitet og fremdrift i løsningen af opgaverne. At du kan opstille budgetter og sikre økonomien i løsningerne. At du har flair og interesse for den digitale verden og kender til AutoCad og Revit. At du har lyst og gerne erfaring med at arbejde i en politisk ledet organisation. At du har et godt humør og har lyst til at deltage i afdelingens faglige og sociale liv. Dine hovedopgaver bliver: Vedligehold af kommunens bygningsmasse i et team med 3 andre Rådgivning og samarbejde med brugere og forvaltning Samarbejde med rådgivergruppen Samarbejde med serviceorganisationen Udarbejdning af bygningssyn en gang om året Gennemførelse af mindre anlægsopgaver Vi kan tilbyde: Et spændende selvstændigt job med personlige og faglige udviklingsmuligheder En travl og dynamisk og faglig stærk afdeling med et uhøjtideligt og godt arbejdsmiljø En flok meget engagerede og hjælpsomme kollegaer Yderligere oplysninger: Du er velkommen til at kontakte Finn Hansen 4631 3577, eller ejendomschef Henrik Bendix Olsen 4631 3532. Ansøgningsfrist 11. november 2019 Der afholdes ansættelsessamtaler i uge 47

Vi har meget travlt og mangler en dygtig og inspirerende kollega, der kan indgå i et af vores ejendoms-teams i Roskilde Kommune. Da en kollega har søgt nye udfordringer, søger vi en ny medarbejder til et af vores 3 teams, der tager sig af mindre anlægssager, samt drifts- og vedligeholdelsessager.

Ejendomme, består af i alt 17 medarbejdere, hvor vedligeholdelsesgruppen er opdelt i 3 teams, der varetager drift og vedligeholdelse af kommunens 500.000 m2 bygninger, samt fungerer som interne bygherrerådgivere for mindre anlægssager. Du skal indgå i et af vedligeholdelsesgruppens teams sammen med teamets 2 øvrige medarbejdere. Vedligeholdelsesgruppen har i det daglige et tæt samarbejde med kommunens serviceorganisation, der også er organiseret i Ejendomme såvel som med rådgivergruppen, der står for gennemførelse af større anlægsprojekter for 100-200 mio. kr. om året.

Ejendomme har en stærk miljøprofil og vil i fremtiden gennemføre DGNB certificering af nye byggerier og satser på genbrug af materialer, bl.a. har kommunen pt. eksperimenter i gang med at genbruge beton i samarbejde med entreprenører og forskere. Totaløkonomi og livscyklusanalyser er vigtige arbejdsredskaber i vores arbejde med at skabe de bedste forhold nu og i fremtiden. Kommunen har i 2018 formuleret en ejendomsstrategi, der danner fokus for al planlægning og arbejde i Ejendomme. Erfaring med DGNB vil være en fordel.

I forbindelse med kommunens ejendomsstrategi er der behov for at opbygge basale datgrundlag, der skal danne grundlag for den fremtidige strategiske vurdering af vores bygningsmasse. Det er derfor en fordel hvis du har erfaring og interesse for den digitale registrering af bygningsdata og de værktøjer, der skal bruges i den sammenhæng.

Vi søger en arkitekt, bygningskonstruktør eller bygningsingeniør med erfaring af vedligeholdelse af bygninger, gerne med projekteringserfaring. Du skal være serviceminded, udadvendt og god til at samarbejde. Du skal være god til at kommunikere i skrift og tale og kunne arbejde under budgetansvar.

Vi forventer, at du har kørekort. Der er tjenestebiler til rådighed i arbejdstiden.

I forbindelse med ansættelse indhentes straffeattest.

Vi forventer:

  • At du har en relevant faglig baggrund og besidder en vis erfaring fra lignende arbejdsområder.
  • At du er god til at samarbejde på tværs og kan kommunikere internt og eksternt.
  • At du kan arbejde selvstændigt og kan påtage dig ansvaret for kvalitet og fremdrift i løsningen af opgaverne.
  • At du kan opstille budgetter og sikre økonomien i løsningerne.
  • At du har flair og interesse for den digitale verden og kender til AutoCad og Revit.
  • At du har lyst og gerne erfaring med at arbejde i en politisk ledet organisation.
  • At du har et godt humør og har lyst til at deltage i afdelingens faglige og sociale liv.

Dine hovedopgaver bliver:

  • Vedligehold af kommunens bygningsmasse i et team med 3 andre
  • Rådgivning og samarbejde med brugere og forvaltning
  • Samarbejde med rådgivergruppen
  • Samarbejde med serviceorganisationen
  • Udarbejdning af bygningssyn en gang om året
  • Gennemførelse af mindre anlægsopgaver

Vi kan tilbyde:

  • Et spændende selvstændigt job med personlige og faglige udviklingsmuligheder
  • En travl og dynamisk og faglig stærk afdeling med et uhøjtideligt og godt arbejdsmiljø
  • En flok meget engagerede og hjælpsomme kollegaer

Yderligere oplysninger:

Du er velkommen til at kontakte Finn Hansen 4631 3577, eller ejendomschef Henrik Bendix Olsen 4631 3532.

Ansøgningsfrist 11. november 2019

Der afholdes ansættelsessamtaler i uge 47

ORS/Small/3fc93cd7_logo.pngRoskilde Kommune - Økonomi og EjendommeRoskilde2019-10-16T17:00:08.2202019-11-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren arkitekt / bygningskonstruktør / bygherrerådgiver søges til Ejendomme i Roskilde Kommune

Roskilde Kommune - Økonomi og Ejendomme

Roskilde
Vi har meget travlt og mangler en dygtig og inspirerende kollega, der kan indgå i et af vores ejendoms-teams i Roskilde Kommune. Da en kollega har søgt nye udfordringer, søger vi en ny medarbejder til et af vores 3 teams, der tager sig af mindre anl...
Indrykket:16. oktober 2019
Udløbsdato:11. november 2019