Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder ESDH

Er du udviklingsorienteret/innovativ, har du dokumenteret kendskab til journalisering og arkivering, samt kendskab til offentlig forvaltning?
Så er du måske vores nye kollega i Elektronisk sags- og dokumenthåndteringselementet (ESDH) ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse.



Om os

Vi er Forsvarsministeriets Personalestyrelse's post- og arkivtjeneste.

Al post elektronisk såvel som fysisk varetages ved vores element. I daglig tale bliver vi omtalt ESDH-elementet.

Vi er et element bestående af 7 dedikerede medarbejdere og en elementleder, der har en uformel omgangstone, og arbejder under devisen "frihed under ansvar".

Om stillingen

Du er elementets blæksprutte, som bidrager ved større opgaver i samarbejde med elementlederen og elementets 2 overassistenter, hvor møder også kan være en del af hverdagen.
Sammen med dine kolleger vil du også hjælpe med de daglige driftsopgaver, som er mange og alsidige.

Nogle af dine opgaver vil blandt andet blive:
- Modtage, registrere og fordele officiel post modtaget ved Personalestyrelsen
- Controlling af post registreret i Captia
- Støtte og support til Personalestyrelsens øvrige medarbejdere

Ved siden af de daglige driftsopgaver, har du dine egne ansvarsområder:
- Udarbejdelse af vejledninger og input til ugebreve
- Ansvarlig web-redaktør på vores support-site på intranettet, som løbende skal holdes opdateret
- Ansvarlig for vedligeholdelsen af vores opgavematrix (fordelingsliste)
- Elevansvarlig, herunder udarbejdelsen af elevplan, og bistå ved elevsamtaler med elementlederen


Om dig

Du har en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du er en erfaren bruger af Office-pakken, især Word og Excel, da de er faste arbejdsredskaber i din dagligdag.

Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med eller kendskab til registreringssystemet Captia 4.8 og SAP/R3 samt programmet Sharepoint.

Som person er du udadvendt, positiv og kan holde hovedet højt i pressede situationer, da mange af dine opgaver vil være med deadlines. Du skal have sans for detaljen, og være god til at kommunikere på skrift, således at alle forstår dine vejledninger.
Du stiller krav til dit arbejde, og sætter en ære i, at dine arbejdsopgaver udføres korrekt. Vi ligger vægt på, at du er mødestabil, serviceminded og fleksibel.

Ansættelsesvilkår

Du vil blive omfattet af fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer. Du bliver ansat og aflønnet efter gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK).
Basislønnen udgør kr. 23.590,04 pr. måned, og alt efter dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg.
Der er til stillingen tilknyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det betyder blandt andet, at du skal kunne sikkerhedsgodkendes til "hemmelig", og opretholde denne gennem hele dit ansættelsesforhold.

Du har pligt til at forrette tjeneste unden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

KONTAKT OG SØGNING
Hvis du er interesseret i at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte elementleder Aida Missel på telefon 72 81 91 84.

Har du spørgsmål til løn- eller ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Pia Voigt Andersen ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse på telefon 72 81 91 59 .

Ansøgningsfristen er 09. februar 2018. Vi forventer, at afholde ansættelsessamtaler umiddelbart efter fristens udløb. Stillingen er til besættelse hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat.

Vi vil bede dig om at søge stillingen via linket. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, bedes du medbringe dem til en eventuel samtale.

Forsvarsministeriets koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning.

Forsvarsministeriets Personalestyrelse (FPS) er overordnet ansvarlig for personaleområdet, herunder HR-driften inden for Forsvarsministeriets koncern. Koncernen omfatter Værnsfælles Forsvarskommando, Forsvarets Efterretningstjeneste, Hjemmeværnet og Beredskabsstyrelsen samt funktionelle styrelser, herunder Materiel- og Indkøbsstyrelsen, Ejendomsstyrelsen og Personalestyrelsen m.fl.
FPS støtter koncernens styrelser og myndigheder bl.a. gennem rekruttering til koncernens uddannelser og ca. 19.500 faste civile og militære stillinger samt 3.500 stillinger i reserven, rådgivning om HR-forhold, indkaldelse til Forsvarets Dag og værnepligt, forhandling af overenskomster og støtte til veteraner og pårørende. FPS har det faglige ansvar for udvikling og udmøntning af koncernens HR-strategiske tiltag.
FPS er som arbejdsplads kendetegnet af høj faglighed, fokus på videndeling og gode menneskelige relationer samt et godt og velfungerende arbejdsmiljø.
Hovedsædet er placeret i Ballerup med decentrale partnerelementer rundt omkring i hele landet. Forsvarsministeriets Personalestyrelses organisation består også af Forsvarets Center for Arbejdsmiljø og Veterancentret. Veterancentrets hovedsæde er placeret i Ringsted.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her