Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

medarbejder søges.

medarbejder søges ! 

i legende grill bar i Herlev.

mandag- fredag kl 11-14.

du er kvinde 30år + du er ansvarsbevidst, venlig, smilende, serviceminded, hurtigt på hænderne, pligtopfyldende og kan arbejde selvstændigt.

gerne have viden inden for køkkenassistent området , dog ikke et krav.

 

du kan starte snarest !

hvis du føler dette er lige dig , så tøv ikke send en ansøgning, billede samt cv..


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329759453Phoenix-26a5c52112018-02-11T23:00:05.347medarbejder søges.

medarbejder søges ! 

i legende grill bar i Herlev.

mandag- fredag kl 11-14.

du er kvinde 30år + du er ansvarsbevidst, venlig, smilende, serviceminded, hurtigt på hænderne, pligtopfyldende og kan arbejde selvstændigt.

gerne have viden inden for køkkenassistent området , dog ikke et krav.

 

du kan starte snarest !

hvis du føler dette er lige dig , så tøv ikke send en ansøgning, billede samt cv..

2018-02-19T01:04:10.640 medarbejder søges ! i legende grill bar i Herlev. mandag- fredag kl 11-14. du er kvinde 30år du er ansvarsbevidst, venlig, smilende, serviceminded, hurtigt på hænderne, pligtopfyldende og kan arbejde selvstændigt. gerne have viden inden for køkkenassistent området , dog ikke et krav. du kan starte snarest ! hvis du føler dette er lige dig , så tøv ikke send en ansøgning, billede samt cv..11Jobnet26a5c521100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-18T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofteEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxe3109297Dynagrillen IVS11Transformervej 32860SøborgDKDanmark0
malenexxx@yahoo.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent524566JobNet47696101000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=26a5c521https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=26a5c521https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=26a5c521&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=26a5c521&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgØnsker du et spændende job som Kundeservicemedarbejder? Hos Dynagrillen IVS tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg352974153malene sørensenmalenexxx@yahoo.dkDKDanmarkDKDanmark329903415Studiejob hos en af Danmarks største hostingvirksomheder i KøbenhavnRobot Brænder du for kundeservice? En af Danmarks største, absolut mest spændende og nytænkende hostingvirksomheder, UnoEuro A S, søger lige nu en studiemedarbejder, der kan hjælpe vores mange kunder fra vores kontor i København! Er du serviceminded med et talent for kundeservice i verdensklasse, og interesserer du dig for it og hosting? Så er du måske den, vi søger til vores tekniske Customer Service Team. Du får muligheden for at starte din karriere i et ungt og dynamisk team, der brænder for at levere markedets bedste webhosting og kundeservice. Om jobbet Som en del af vores dedikerede Customer Service Team bliver din primære opgave at hjælpe vores kunder - både danske og engelsktalende - med de spørgsmål og udfordringer, som de måtte have på tværs af telefon, chat og e-mail. Du kommer også til at arbejde med teknisk support som fx Service Desk-opgaver samt rådgivning og mersalg på både mail og telefon. Vi sørger selvfølgelig for, at du får en grundig oplæring og træning i vores produkter og systemer, og du vil få rig mulighed for at udvikle dine faglige kompetencer. Du vil få en spændende hverdag med mange forskellige udfordringer, arbejdsopgaver, kundetyper og ansvarsområder. Har du specifikke ønsker til opgaver, der matcher dine interesser og kompetencer, er vi selvfølgelig åbne overfor det. Dine kvalifikationer Du har en passion for kundeservicearbejde og brænder for at levere kundeservice i verdensklasse. Du har let ved at tilegne dig ny viden og motiveres af at lære nye ting. Du har en teknisk baggrund eller er selvlært indenfor IT. Du har kendskab til de mest anvendte CMS-systemer som Wordpress, Joomla og Umbraco. Du taler og skriver dansk og engelsk på højt niveau. Du tager ansvar og går gerne the extra mile for kunden. Du er en teamplayer og en god kollega. Det er desuden en fordel, hvis: Du har arbejdet med PHP7 eller asp.net Core på hobbyniveau. Du har erfaring med webhosting - gerne både Linux og Windows. Ultimativt er det vigtigste dog, at du er ihærdig, pligtopfyldende, serviceminded og har nemt ved at lære nye ting. Vi tilbyder Du bliver en del af et ungt, professionelt og dedikeret team, som er præget af en uformel tone, højt engagement og et fælles ønske om at gøre en forskel for kunderne. Dine kollegaer brænder alle for at hjælpe ikke blot vores kunder, men også hinanden. Dermed får du også rig mulighed for at udvikle dig både personligt og fagligt. Du får desuden adgang til en række medarbejdertilbud som fx fitness, massageordning og frisørordning. Udover det tilbyder vi gratis frugt, drikkevarer og masser af sociale arrangementer. Stillingen er en deltidsstilling på op til 15 timer om ugen. Vi tager selvfølgelig højde for dit studie og tilpasser arbejdstiden derefter. Dog foregår det primært om aftener og i weekender og udføres fra vores kontor i Ørestaden, lige ved Metrostation Ørestad. Ansøg i dag Hvis stillingen lyder som noget for dig, så send os en ansøgning og CV ved at bruge ansøgningsknappen. Vil du vide mere, inden du ansøger, kan du kontakte vores Customer Service Manager, Marcus Ribbing på telefon 46 734024488.

Brænder du for kundeservice? En af Danmarks største, absolut mest spændende og nytænkende hostingvirksomheder, UnoEuro A/S, søger lige nu en studiemedarbejder, der kan hjælpe vores mange kunder fra vores kontor i København!

Er du serviceminded med et talent for kundeservice i verdensklasse, og interesserer du dig for it og hosting? Så er du måske den, vi søger til vores tekniske Customer Service Team. Du får muligheden for at starte din karriere i et ungt og dynamisk team, der brænder for at levere markedets bedste webhosting og kundeservice.  

 

Om jobbet

Som en del af vores dedikerede Customer Service Team bliver din primære opgave at hjælpe vores kunder - både danske og engelsktalende - med de spørgsmål og udfordringer, som de måtte have på tværs af telefon, chat og e-mail.

Du kommer også til at arbejde med teknisk support som fx Service Desk-opgaver samt rådgivning og mersalg på både mail og telefon.

Vi sørger selvfølgelig for, at du får en grundig oplæring og træning i vores produkter og systemer, og du vil få rig mulighed for at udvikle dine faglige kompetencer.

Du vil få en spændende hverdag med mange forskellige udfordringer, arbejdsopgaver, kundetyper og ansvarsområder. Har du specifikke ønsker til opgaver, der matcher dine interesser og kompetencer, er vi selvfølgelig åbne overfor det.

 

Dine kvalifikationer

• Du har en passion for kundeservicearbejde og brænder for at levere kundeservice i verdensklasse.

• Du har let ved at tilegne dig ny viden og motiveres af at lære nye ting.

• Du har en teknisk baggrund eller er selvlært indenfor IT.

• Du har kendskab til de mest anvendte CMS-systemer som Wordpress, Joomla og Umbraco.

• Du taler og skriver dansk og engelsk på højt niveau.

• Du tager ansvar og går gerne “the extra mile” for kunden.

• Du er en teamplayer og en god kollega.

 

Det er desuden en fordel, hvis:

• Du har arbejdet med PHP7 eller asp.net/Core på hobbyniveau.

• Du har erfaring med webhosting - gerne både Linux og Windows.

Ultimativt er det vigtigste dog, at du er ihærdig, pligtopfyldende, serviceminded og har nemt ved at lære nye ting.

 

Vi tilbyder  

Du bliver en del af et ungt, professionelt og dedikeret team, som er præget af en uformel tone, højt engagement og et fælles ønske om at gøre en forskel for kunderne.

Dine kollegaer brænder alle for at hjælpe ikke blot vores kunder, men også hinanden. Dermed får du også rig mulighed for at udvikle dig – både personligt og fagligt.

Du får desuden adgang til en række medarbejdertilbud som fx fitness, massageordning og frisørordning.

Udover det tilbyder vi gratis frugt, drikkevarer og masser af sociale arrangementer.  

Stillingen er en deltidsstilling på op til 15 timer om ugen. Vi tager selvfølgelig højde for dit studie og tilpasser arbejdstiden derefter. Dog foregår det primært om aftener og i weekender og udføres fra vores kontor i Ørestaden, lige ved Metrostation Ørestad.

 

Ansøg i dag

Hvis stillingen lyder som noget for dig, så send os en ansøgning og CV ved at bruge ansøgningsknappen. Vil du vide mere, inden du ansøger, kan du kontakte vores Customer Service Manager, Marcus Ribbing på telefon +46 734024488.    

ZITCOM A/SKøbenhavn2018-10-30T00:00:002018-12-25T00:00:00
329900690Customer Support SpecialistRobot Join our growing Customer Success team as a core member of our Customer Support. GAN s Customer Support provides support to our platform users. Responsibilities include managing, resolving, and preventing problems by providing consistent, high-level customer service and technical expertise. As a Support Specialist, you are a critical part of our client s experience. You assist our users, troubleshoot issues, and find creative solutions to problems - all while providing a high level of customer service to every user. You will be well-trained on GAN s advanced cloud platform and will become increasingly knowledgeable about cloud solutions. You will often work with our Customer Success Managers and the development team. What you ll do Provide high level customer service and technical support Analyze technical issues to establish root cause, escalate to engineering as needed, and work to resolve support cases with customers Collaborate across team to ensure issues are resolved as timely and effective as possible Evaluate and handle incoming requests via phone and ticketing system Manage resolution of user issues from password rest, to issues arising within complex workflow management tools Identify gaps in resources and documentation to support future issue deflection Support customer demos and RFPs Build rapport with clients, end users and co-workers What you need 2 years experience providing product and or technical support (web based platforms preferred) Thorough technical understanding and comfortable handling various operating systems (Windows, OS X, etc.) Understanding of Application Programming Interface (API) interaction with web-based services Experience with customer service platforms, such as Zendesk Experience with bug tracking platforms - we use Jira Ability to quickly build rapport with users customers Strong customer service, prioritization, multitasking, and communication skills Excellent analytical, organizational, interpersonal and teamwork skills Excellent English written and verbal skills - additional languages such as French or German are a plus Passionate about staying at the forefront of an ever-evolving technology landscape Bachelor degree Benefits Stock options Flexible working hours Great office space and location, including a rooftop terrace with an amazing view over central Copenhagen Social events such as company summer and Christmas party, friday bars etc. Lunch buffet, free soft drinks, fruit, snacks and great coffee Work with an amazing team of smart, talented and motivated people Have a real impact on the company s growth

Join our growing Customer Success team as a core member of our Customer Support. GAN’s Customer Support provides support to our platform users. Responsibilities include managing, resolving, and preventing problems by providing consistent, high-level customer service and technical expertise. As a Support Specialist, you are a critical part of our client’s experience. You assist our users, troubleshoot issues, and find creative solutions to problems - all while providing a high level of customer service to every user. You will be well-trained on GAN’s advanced cloud platform and will become increasingly knowledgeable about cloud solutions. You will often work with our Customer Success Managers and the development team.

 

What you'll do

  • Provide high level customer service and technical support
  • Analyze technical issues to establish root cause, escalate to engineering as needed, and work to resolve support cases with customers
  • Collaborate across team to ensure issues are resolved as timely and effective as possible
  • Evaluate and handle incoming requests via phone and ticketing system
  • Manage resolution of user issues from password rest, to issues arising within complex workflow management tools
  • Identify gaps in resources and documentation to support future issue deflection
  • Support customer demos and RFPs
  • Build rapport with clients, end users and co-workers

 

What you need

  • 2+ years experience providing product and/or technical support (web based platforms preferred)
  • Thorough technical understanding and comfortable handling various operating systems (Windows, OS X, etc.)
  • Understanding of Application Programming Interface (API) interaction with web-based services
  • Experience with customer service platforms, such as Zendesk
  • Experience with bug tracking platforms - we use Jira
  • Ability to quickly build rapport with users/customers
  • Strong customer service, prioritization, multitasking, and communication skills
  • Excellent analytical, organizational, interpersonal and teamwork skills
  • Excellent English written and verbal skills - additional languages such as French or German are a plus
  • Passionate about staying at the forefront of an ever-evolving technology landscape
  • Bachelor degree

 

Benefits

  • Stock options
  • Flexible working hours
  • Great office space and location, including a rooftop terrace with an amazing view over central Copenhagen
  • Social events such as company summer and Christmas party, friday bars etc.
  • Lunch buffet, free soft drinks, fruit, snacks and great coffee
  • Work with an amazing team of smart, talented and motivated people
  • Have a real impact on the company’s growth
GAN INTEGRITY SOLUTIONS ApS2018-10-26T00:00:002018-12-19T00:00:00
329900689Fleksibelt job som Mystery ShopperRobot Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod. Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler. Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet!

Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du:

  • Selv er med til at påvirke din arbejdstid?
  • Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver?
  • Hjælper virksomheder med at højne deres service?

Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod.

Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler.

Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

TELEMIND ApS2018-10-26T00:00:002018-12-19T00:00:00
329900571Fleksibelt job som Mystery ShopperRobot Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod. Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler. Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet!

Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du:

  • Selv er med til at påvirke din arbejdstid?
  • Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver?
  • Hjælper virksomheder med at højne deres service?

Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod.

Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler.

Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

TELEMIND ApS2018-10-26T00:00:002018-12-19T00:00:00
329898316Customer Success Manager - German speakerRobot We are looking for an experienced Customer Success Manager to provide excellent customer service. At Ageras, the best Customer Success Managers are genuinely excited to help their customers. They re patient, empathetic, and passionately communicative. They love to talk. They can put themselves in our customers shoes and advocate for them internally when necessary. As Customer Success Manager, you ll handle the entire communication with our small- and midsize business customers, who are in the need of a specialist. You ll support your customer portfolio from the first initial contact until finding the perfect specialist. Throughout the process, you ll be responsible for your own customer portfolio and work towards individual targets. You ll be joining a team of passionate professionals and together you ll be growing and establishing the German market. Specifically, you ll: Identify and assess customer s needs and requests to achieve satisfaction Improve customer service experience and create engaged customers Be in contact with our partners (accountants) to ensure completion of customer requests Take ownership of customers issues and follow problems through to resolution Be dedicated to and support our customers in Germany Own the customer relationship and act as the primary point of contact in our match-making process Requirements You are: As our Customer Success Manager, you are our customer s go-to-person. You empathize easily with people and can build relationships quickly over the phone. Also, you enjoy advising and consulting our customers, are a strong problem solver and are motivated working with targets. You thrive to give them a spectacular experience through a trusted advisory relationship by supporting them throughout their journey at Ageras. Maybe you are currently in a similar customer support or product advising position, but are eager to try something new and be part of further growing the German market in a dynamic, international environment? You also have: Near-native German language skills and conversational English language skills Experience in successfully managing and supporting B2B customers The ability to develop tremendous loyalty with stakeholders The ability to consult and advice on the best solution for a customer Strong client-facing and communication skills Great collaboration skills and are a big supporter of internal knowledge sharing No objection handling demanding customers Maintain the highest integrity and compliance in everything Benefits At Ageras, we take fun seriously, because motivated Agerians equal happy clients and partners. We go the extra mile to ensure that our employees come motivated and happy to work and thrive in our dynamic, international work environment. Our modern, open office space, in the heart of Copenhagen, creates an inspiring work atmosphere we serve breakfast and lunch every day, drink very decent coffee and have fun Friday bars. Together we believe we can achieve great success and we are on a mission to conquer the world. Interested? Now that we have caught your attention, it is time for you to catch ours. Please send us your English resume and a simple 1-page cover letter where you tell us why you are the right fit for us. All applications are continuously evaluated, but you can expect to hear from us within 4 weeks. If you have any questions regarding the position, please contact HR Consultant, Imke Wieboldt at 45 31 79 17 15. About Ageras At Ageras, we are all about making complex things simple, and that is because we believe it to be more fair, transparent, and empowering. We are building a simple ecosystem connecting clients to lawyers, accountants, and bookkeepers. We are an ambitious, young and fast-paced technology company in Copenhagen. After 6 years we are financially backed by one of the largest Private Equity funds, Investcorp, and have a footprint in Denmark, Sweden, Norway, the Netherlands, Germany, and the UK.

We are looking for an experienced Customer Success Manager to provide excellent customer service. At Ageras, the best Customer Success Managers are genuinely excited to help their customers. They’re patient, empathetic, and passionately communicative. They love to talk. They can put themselves in our customers’ shoes and advocate for them internally when necessary.

As Customer Success Manager, you’ll handle the entire communication with our small- and midsize business customers, who are in the need of a specialist. You’ll support your customer portfolio from the first initial contact until finding the perfect specialist. Throughout the process, you’ll be responsible for your own customer portfolio and work towards individual targets. You’ll be joining a team of passionate professionals and together you’ll be growing and establishing the German market.

Specifically, you’ll:

  • Identify and assess customer’s needs and requests to achieve satisfaction
  • Improve customer service experience and create engaged customers
  • Be in contact with our partners (accountants) to ensure completion of customer requests
  • Take ownership of customers issues and follow problems through to resolution
  • Be dedicated to and support our customers in Germany
  • Own the customer relationship and act as the primary point of contact in our match-making process

Requirements

You are:

As our Customer Success Manager, you are our customer’s go-to-person. You empathize easily with people and can build relationships quickly over the phone. Also, you enjoy advising and consulting our customers, are a strong problem solver and are motivated working with targets. You thrive to give them a spectacular experience through a trusted advisory relationship by supporting them throughout their journey at Ageras.

Maybe you are currently in a similar customer support or product advising position, but are eager to try something new and be part of further growing the German market in a dynamic, international environment?

You also have:

  • Near-native German language skills and conversational English language skills
  • Experience in successfully managing and supporting B2B customers
  • The ability to develop tremendous loyalty with stakeholders
  • The ability to consult and advice on the best solution for a customer
  • Strong client-facing and communication skills
  • Great collaboration skills and are a big supporter of internal knowledge sharing
  • No objection handling demanding customers
  • Maintain the highest integrity and compliance in everything

Benefits

At Ageras, we take fun seriously, because motivated Agerians equal happy clients and partners. We go the extra mile to ensure that our employees come motivated and happy to work and thrive in our dynamic, international work environment. Our modern, open office space, in the heart of Copenhagen, creates an inspiring work atmosphere; we serve breakfast and lunch every day, drink very decent coffee and have fun Friday bars. Together we believe we can achieve great success and we are on a mission to conquer the world.

Interested?

Now that we have caught your attention, it is time for you to catch ours. Please send us your English resume and a simple 1-page cover letter where you tell us why you are the right fit for us. All applications are continuously evaluated, but you can expect to hear from us within 4 weeks.

If you have any questions regarding the position, please contact HR Consultant, Imke Wieboldt at +45 31 79 17 15.

About Ageras

At Ageras, we are all about making complex things simple, and that is because we believe it to be more fair, transparent, and empowering. We are building a simple ecosystem connecting clients to lawyers, accountants, and bookkeepers. We are an ambitious, young and fast-paced technology company in Copenhagen. After 6 years we are financially backed by one of the largest Private Equity funds, Investcorp, and have a footprint in Denmark, Sweden, Norway, the Netherlands, Germany, and the UK.

AGERAS A/S2018-10-26T00:00:002018-12-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studiejob hos en af Danmarks største hostingvirksomheder i København

ZITCOM A/S

København
Brænder du for kundeservice? En af Danmarks største, absolut mest spændende og nytænkende hostingvirksomheder, UnoEuro A S, søger lige nu en studiemedarbejder, der kan hjælpe vores mange kunder fra vores kontor i København! Er du serviceminded med e...
Indrykket:30. oktober 2018
Udløbsdato:25. december 2018

Customer Support Specialist

GAN INTEGRITY SOLUTIONS ApS

Join our growing Customer Success team as a core member of our Customer Support. GAN s Customer Support provides support to our platform users. Responsibilities include managing, resolving, and preventing problems by providing consistent, high-level...
Indrykket:26. oktober 2018
Udløbsdato:19. december 2018

Fleksibelt job som Mystery Shopper

TELEMIND ApS

Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? ...
Indrykket:26. oktober 2018
Udløbsdato:19. december 2018

Fleksibelt job som Mystery Shopper

TELEMIND ApS

Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? ...
Indrykket:26. oktober 2018
Udløbsdato:19. december 2018

Customer Success Manager - German speaker

AGERAS A/S

We are looking for an experienced Customer Success Manager to provide excellent customer service. At Ageras, the best Customer Success Managers are genuinely excited to help their customers. They re patient, empathetic, and passionately communicativ...
Indrykket:26. oktober 2018
Udløbsdato:13. december 2018