Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder søges til forefaldende opgaver

For en virksomhed beliggende i Vejle, søger vi en praktisk medarbejder der kan lide fysisk arbejde. Jobbet er på fuldtid og daghold fra kl. 07.00.

Det er et vikariat på 2 mdr., med mulighed for forlængelse for den rette.

Arbejdsopgaverne vil være forefaldende opgaver indenfor byggebranchen, såsom oprydning, støvsugning, vedligehold af rækværk m.m.


Vi forventer følgende fra dig:

- Du kan lide fysisk arbejde

- Du har kørekort B

- Du kan starte nu

- Du har det fint med forskellige forefaldende opgaver

 

Virksomheden kan tilbyde dig følgende:

- Et vikariat med opstart nu

- Mulighed for længerevarende for den rette

- Timeløn efter kvalifikationer

- God arbejdsplads med dygtige kollegaer

 

Hvis det lyder som noget for dig, må du rigtig gerne sende dit CV og en kort ansøgning til os på vejle@work4all.nu - mærk ansøgningen "MEDARBEJDER VEJLE"

Vi kan kontaktes på 70223311 hvis du har spørgsmål 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330024378Phoenix-fcee339512019-06-03T00:00:00Medarbejder søges til forefaldende opgaver

For en virksomhed beliggende i Vejle, søger vi en praktisk medarbejder der kan lide fysisk arbejde. Jobbet er på fuldtid og daghold fra kl. 07.00.

Det er et vikariat på 2 mdr., med mulighed for forlængelse for den rette.

Arbejdsopgaverne vil være forefaldende opgaver indenfor byggebranchen, såsom oprydning, støvsugning, vedligehold af rækværk m.m.


Vi forventer følgende fra dig:

- Du kan lide fysisk arbejde

- Du har kørekort B

- Du kan starte nu

- Du har det fint med forskellige forefaldende opgaver

 

Virksomheden kan tilbyde dig følgende:

- Et vikariat med opstart nu

- Mulighed for længerevarende for den rette

- Timeløn efter kvalifikationer

- God arbejdsplads med dygtige kollegaer

 

Hvis det lyder som noget for dig, må du rigtig gerne sende dit CV og en kort ansøgning til os på vejle@work4all.nu - mærk ansøgningen "MEDARBEJDER VEJLE"

Vi kan kontaktes på 70223311 hvis du har spørgsmål 

2019-07-10T00:51:00.303 For en virksomhed beliggende i Vejle, søger vi en praktisk medarbejder der kan lide fysisk arbejde. Jobbet er på fuldtid og daghold fra kl. 07.00. Det er et vikariat på 2 mdr., med mulighed for forlængelse for den rette. Arbejdsopgaverne vil være forefaldende opgaver indenfor byggebranchen, såsom oprydning, støvsugning, vedligehold af rækværk m.m. Vi forventer følgende fra dig: - Du kan lide fysisk arbejde - Du har kørekort B - Du kan starte nu - Du har det fint med forskellige forefaldende opgaver Virksomheden kan tilbyde dig følgende: - Et vikariat med opstart nu - Mulighed for længerevarende for den rette - Timeløn efter kvalifikationer - God arbejdsplads med dygtige kollegaer Hvis det lyder som noget for dig, må du rigtig gerne sende dit CV og en kort ansøgning til os på vejle@work4all.nu - mærk ansøgningen MEDARBEJDER VEJLE Vi kan kontaktes på 70223311 hvis du har spørgsmål11jobnetfcee3395100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-09T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3527519Work4all Vejle11Avej 17100VejleDKDanmark0vejle@work4all.nuDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset760861JobNet4989055498905510014-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fcee3395https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fcee3395https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fcee3395&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fcee3395&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonMedarbejder søges til forefaldende opgaver1Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration361811936Alexander Plagborgvejle@work4all.nuDKDanmarkDKDanmark330093005TV operatørRobot Vi søger: TV-operatør Vi søger en tv-operatør til vores nye og top moderne tv-vogne. Er du erfaren med DTVK- certifikat vil det være en fordel, hvis ikke - kan vi tilbyde uddannelse inde for DTVK. Du kan se frem til et alsidigt job, hvor du bliver en del af et tværfagligt team med engagerede og dygtige kollegaer, hvor du vil opleve frihed under ansvar. Vi tilbyder et afvekslende job i en dynamisk afdeling med et uformelt arbejdsmiljø og gode muligheder for at opnå personlig og faglig udvikling. Din baggrund kan være mange, det vigtigste er, at du er mødestabil, fleksibel, loyal og har lyst til at arbejde i en virksomhed i rivende udvikling. Ansøgning og CV mærket TV operatør sendes til job@fksslamson.dk. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Mikael Knudsen på tlf. 25265860. Vi kalder løbende ind til samtaler og stopper, når den rette kandidat er fundet. Har du ikke hørt fra os d. 15.10.2019 - kan jobbet betragtes som besat til anden side.

Vi søger:

TV-operatør

Vi søger en tv-operatør til vores nye og top moderne tv-vogne. Er du erfaren med DTVK- certifikat vil det være en fordel, hvis ikke  - kan vi tilbyde uddannelse inde for DTVK.

Du kan se frem til et alsidigt job, hvor du bliver en del af et tværfagligt team med engagerede og dygtige kollegaer, hvor du vil opleve frihed under ansvar.

Vi tilbyder et afvekslende job  i en dynamisk afdeling med et uformelt arbejdsmiljø og gode muligheder for at opnå personlig og faglig udvikling.

Din baggrund kan være mange, det vigtigste er, at du er mødestabil, fleksibel, loyal og har lyst til at arbejde i en virksomhed i rivende udvikling.

Ansøgning og CV mærket "TV operatør " sendes til job@fksslamson.dk. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Mikael Knudsen på tlf. 25265860.

Vi kalder løbende ind til samtaler og stopper, når den rette kandidat er fundet. Har du ikke hørt fra os d. 15.10.2019 - kan jobbet betragtes som besat til anden side.

FKSSlamson A/SLøsning2019-09-20T00:00:002019-10-15T00:00:00
330101674Socialpsykiatrisk medarbejder til Team BirkeparkenBasic Silkeborg Kommune åbnede i foråret et nyt botilbud for voksne borgere med psykiske og sociale udfordringer og vi søger nu en medarbejder til fastansættelse, som vil indgå i en kombinationsstilling med arbejde i botilbuddet jf. 107 108 og bostøtteopgaver i borgernes eget hjem jf. 85.Botilbuddet er en del af Socialpsykiatri- og Rusmiddelsektionen i Socialafdelingen. Højt prioriterede kerneværdier og målsætninger, er en helhedsorienteret indsats for borgerne samt sammenhængskraft i afdelingen. Så har du flair for psykiatri og rehabilitering, tilbyder vi en stilling på 37 timer pr. uge. Stillingen er til besættelse pr. 1. november 2019. Målgruppen for Birkeparken er 12 voksne med psykisk sårbarhed i alderen fra 18 år og opefter de fleste er over 40 år. Borgerne har brug for støtte til at kunne mestre en hverdag med eksempelvis skizofreni, personlighedsforstyrrelse, depression og angst samt et lettere forbrug af rusmidler. Målgruppen er kendetegnet ved et funktionsniveau, hvor der er behov for, at de støttes i almene færdigheder i dagligdagen, men hvor de også er selvhjulpne og de skal støttes i at leve et liv, som minder om et almindeligt voksenliv for samme aldersgruppe. Botilbuddets miljø og indsatser skal understøtte mulighederne for at arbejde sig hen imod en mere selvstændig tilværelse uden for tilbuddet i løbet af en kortere årrække.De borgere der bor i eget hjem og modtager støtte jf. 85 er i samme aldersgruppe, har samme udfordringer, men har et lidt højere funktionsniveau. De støttes oftest med et til to besøg om ugen.Vi arbejder med rehabilitering ud fra teorier og metoder, som er målrettede, tidsbestemte og koordinerede forløb sammen med den enkelte borger, borgerens myndighedsrådgiver samt det professionelle og private netværk som borgeren har. For at understøtte rehabiliteringsforløbet søger vi medarbejdere, som har lyst til at arbejde med kognitive metoder, risikovurderinger, kvalitetsstandarder og funktionsevnevurderinger som f.eks. sensorisk profil.Vi ønsker et højt fagligt niveau, hvor såvel socialfaglige og sundhedsfaglige kompetencer er nødvendige. Medarbejdergruppen i Team Birkeparken ønskes derfor tværfagligt sammensat. Arbejdstiden i teamet, som består af 12 medarbejdere, er primært i dag- og aftentimerne mellem kl. 7.30 20.00. Der vil være weekendarbejde ca. hver 6. weekend samt på helligdage i mindre omfang. Personaltilstedeværelse i Birkeparken er fordelt på morgen og eftermiddag aften i alt 6 timer om dagen og alle medarbejdere har en til to aftener om ugen. I den øvrige arbejdstid arbejders der med borgere i individuel støttetid og de borgere, der bor i eget hjem, som ligger i Silkeborg Kommunes østlige del. Det er derfor en fordel at have egen bil. Vi søger en medarbejder, der: har erfaring fra socialpsykiatri eller behandlingspsykiatri har en relevant uddannelse som ergoterapeut, sygeplejerske, social- og sundhedsassistent eller pædagog har erfaring med at arbejde med: angstlidelser psykotiske lidelser personlighedsforstyrrelse gerne erfaring med behandlingsmetoden DAT opmærksomhedsforstyrrelser dobbeltdiagnoser har erfaring med medicinhåndtering eller interesse for det har gode samarbejdsevner og ser værdien af tværfaglige løsninger både internt og på tværs af afdelinger og sektorer ser dokumentation af arbejdet som en naturlig del af den høje faglighed ser muligheder og ressourcer i at samarbejde med eksterne samarbejdspartnere, nærmiljø, mv. kan løse opgaver smidigt og fleksibelt kan veksle mellem funktionen som medlem af et team i et botilbud og samtidig være selvstændig planlæggende af arbejdstiden og indsatserne i bostøttesagerne har lyst og evne til at være aktiv i udviklingen af botilbuddet Birkeparken og måden at samarbejde på i teamet Vi tilbyder: mulighed for at være med til at etablere et fagligt stærkt botilbud, som skal fungere som et springbræt videre i livet for borgerne engagerede, fagligt dygtige og empatiske kollegaer et dynamisk miljø under udvikling - med fokus på trivsel og høj faglighed tværfagligt samarbejde, bl.a. med Jobcenter og Region løbende kompetenceudvikling og supervision ved ekstern psykolog Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Lise Berthelsen på tlf. 51 41 86 79. Ansøgningsfrist onsdag 23. oktober 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 28. oktober. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.Silkeborg Kommune åbnede i foråret et nyt botilbud for voksne borgere med psykiske og sociale udfordringer og vi søger nu en medarbejder til fastansættelse, som vil indgå i en kombinationsstilling med arbejde i botilbuddet jf. §107/108 og bostøtteopgaver i borgernes eget hjem jf. §85.

Botilbuddet er en del af Socialpsykiatri- og Rusmiddelsektionen i Socialafdelingen. Højt prioriterede kerneværdier og målsætninger, er en helhedsorienteret indsats for borgerne samt sammenhængskraft i afdelingen.
 
Så har du flair for psykiatri og rehabilitering, tilbyder vi en stilling på 37 timer pr. uge. Stillingen er til besættelse pr. 1. november 2019.
 
Målgruppen for Birkeparken er 12 voksne med psykisk sårbarhed i alderen fra 18 år og opefter – de fleste er over 40 år. Borgerne har brug for støtte til at kunne mestre en hverdag med eksempelvis skizofreni, personlighedsforstyrrelse, depression og angst samt et lettere forbrug af rusmidler. Målgruppen er kendetegnet ved et funktionsniveau, hvor der er behov for, at de støttes i almene færdigheder i dagligdagen, men hvor de også er selvhjulpne og de skal støttes i at leve et liv, som minder om et almindeligt voksenliv for samme aldersgruppe. Botilbuddets miljø og indsatser skal understøtte mulighederne for at arbejde sig hen imod en mere selvstændig tilværelse uden for tilbuddet i løbet af en kortere årrække.

De borgere der bor i eget hjem og modtager støtte jf. §85 er i samme aldersgruppe, har samme udfordringer, men har et lidt højere funktionsniveau. De støttes oftest med et til to besøg om ugen.
Vi arbejder med rehabilitering ud fra teorier og metoder, som er målrettede, tidsbestemte og koordinerede forløb sammen med den enkelte borger, borgerens myndighedsrådgiver samt det professionelle og private netværk som borgeren har.
 
For at understøtte rehabiliteringsforløbet søger vi medarbejdere, som har lyst til at arbejde med kognitive metoder, risikovurderinger, kvalitetsstandarder og funktionsevnevurderinger som f.eks. sensorisk profil.
Vi ønsker et højt fagligt niveau, hvor såvel socialfaglige og sundhedsfaglige kompetencer er nødvendige. Medarbejdergruppen i Team Birkeparken ønskes derfor tværfagligt sammensat.
 
Arbejdstiden i teamet, som består af 12 medarbejdere, er primært i dag- og aftentimerne mellem kl. 7.30 – 20.00. Der vil være weekendarbejde ca. hver 6. weekend samt på helligdage i mindre omfang. Personaltilstedeværelse i Birkeparken er fordelt på morgen og eftermiddag/aften i alt 6 timer om dagen og alle medarbejdere har en til to aftener om ugen. I den øvrige arbejdstid arbejders der med borgere i individuel støttetid og de borgere, der bor i eget hjem, som ligger i Silkeborg Kommunes østlige del. Det er derfor en fordel at have egen bil.
 
Vi søger en medarbejder, der:
  • har erfaring fra socialpsykiatri eller behandlingspsykiatri
  • har en relevant uddannelse som ergoterapeut, sygeplejerske, social- og sundhedsassistent eller pædagog
  • har erfaring med at arbejde med:
    • angstlidelser
    • psykotiske lidelser
    • personlighedsforstyrrelse – gerne erfaring med behandlingsmetoden DAT
    • opmærksomhedsforstyrrelser
    • dobbeltdiagnoser
  • har erfaring med medicinhåndtering eller interesse for det
  • har gode samarbejdsevner og ser værdien af tværfaglige løsninger både internt og på tværs af afdelinger og sektorer
  • ser dokumentation af arbejdet som en naturlig del af den høje faglighed
  • ser muligheder og ressourcer i at samarbejde med eksterne samarbejdspartnere, nærmiljø, mv.
  • kan løse opgaver smidigt og fleksibelt
  • kan veksle mellem funktionen som medlem af et team i et botilbud og samtidig være selvstændig planlæggende af arbejdstiden og indsatserne i bostøttesagerne
  • har lyst og evne til at være aktiv i udviklingen af botilbuddet Birkeparken og måden at samarbejde på i teamet
Vi tilbyder:
  • mulighed for at være med til at etablere et fagligt stærkt botilbud, som skal fungere som et springbræt videre i livet for borgerne
  • engagerede, fagligt dygtige og empatiske kollegaer
  • et dynamisk miljø under udvikling - med fokus på trivsel og høj faglighed
  • tværfagligt samarbejde, bl.a. med Jobcenter og Region
  • løbende kompetenceudvikling og supervision ved ekstern psykolog
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Lise Berthelsen på tlf. 51 41 86 79.
 
Ansøgningsfrist onsdag 23. oktober 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 28. oktober.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.

ORS/Small/4b237bf3_logo.jpegBirkeparken / Team MidtbySilkeborg2019-10-07T11:01:46.6802019-10-23T00:00:00
330099855To medarbejdere til Socialpsykiatri & RusmidlerBasic Vær med i indsatserne sammen med hjemløse eller andre særligt socialt udsatte borgere i Silkeborg Kommune vi har brug for to dygtige og engagerede medarbejdere til udsatteområdet i Socialpsykiatri Rusmidler. Silkeborg Kommune har i 2019 fået en politisk vedtaget Udsattestrategi og i kølvandet på den nedsættes i efteråret et lokalt udsatteråd. Næste år åbner vi nyt forsorgstilbud, så indsatserne for hjemløse i Silkeborg Kommune intensiveres. Så der er godt gang i udviklingen af tilbuddene på udsatteområdet og har du lyst, evner og mod til at være med så læs videre! Hvem er vi?Vores målgruppe er borgere i særlige udsatte positioner, hvor sammensatte problemstillinger og kompleksitet i opgaveløsningen er karakteristika sammen med psykisk sårbarhed, rusmidler, hjemløshed, manglende tilknytning til arbejdsmarked og sociale fællesskaber. Vi varetager opgaver med udgangspunkt i Servicelovens 85, 99 110. Vi arbejder lige nu i to teams, der har opsøgende funktioner med SKP mobilsygepleje, varetager praktisk og socialpædagogisk støtte individuelt i eget hjem og i bofællesskab for særligt socialt udsatte. Herudover har vi et mindre forsorgstilbud og efterforsorgsopgaver, der varetages med udgangspunkt i en Housing First tilgang. Vi stræber efter høj faglighed og god trivsel for borgere og medarbejdere, der sammen med en humoristisk og uformel tone udgør et fundament for et godt arbejdsmiljø og for den kvalitet vi vil yde i indsatserne med borgerne. De to teams, Team Langsø Team Borgergade, udgør Udsatteområdet i Socialpsykiatri Rusmidler, der er en af tre udførersektioner i Silkeborg Kommunes Socialafdeling. I Socialafdelingen er sammenhængskraft og en helhedsorienteret indsats for borgerne højtprioriterede kerneværdi og målsætning i afdelingen. Medarbejdergruppen er tværfaglig sammensat og både social- og sundhedsfaglige kompetencer skal være tilstede. Vi skal ansætte flere medarbejdere i 2020 til det nye forsorgstilbud, men pr. 1. december 2019. har vi brug for to medarbejdere med følgende opgaver: En medarbejder til bostøtteopgaver, 37 timer En socialfaglig medarbejder med koordinerende funktioner, 37 timer, der udover borgerrettede opgaver, kan forestå myndighedsopgaver, understøtte drift, etablering og faglig udvikling i forsorg, efterforsorg og opsøgende team. For begge stillinger forventer vi: Relevant grunduddannelse som fx pædagog, ergoterapeut, sygeplejerske, social- og sundhedsassistent og for stillingen med koordinerende funktioner socialrådgiver Erfaring fra arbejde med målgruppen fx fra rusmiddelbehandling, behandlingspsykiatri, socialpsykiatri eller forsorgsområdet Viden og erfaring fra arbejde med rehabilitering recovery, herunder skadesreducerende tilgang, empowerment-tænkning og forandringsprocesser Gode kommunikative og relationelle kompetencer og fokus på helhedsorienterede og sammenhængende indsatser, der laves i samarbejde med borger og netværk, privat som professionelt Nye muligheder og fokus på ressourcer foretrækkes fremfor begrænsninger Selvstændighed og fleksibilitet i opgaveløsning og ser værdi i at arbejde i tværfagligt og i teams At der kan arbejdes aften og weekend Engagement og drive for det direkte arbejde med målgruppen og for bidrag til udvikling af indsatser og tilbud Andre forventninger til stillingen med koordinerende funktioner: Erfaring fra og viden om hjemløseområdet, forsorg, Housing first tilgang Erfaring med koordinatorfunktioner eller projektledelse og gerne efter- eller videreuddannet Viden om hvilke tilgange og metoder, der henvender sig til målgruppen og evne til at omsætte teori til praksis Engageret i at bidrage til udvikling og implementering af viden, metoder og redskaber der bidrager til kvalitet i opgaveløsninger Mestrer og trives med udviklings- og koordinationsopgaver vekslende med direkte Borgerrettede opgaver og -kontakt Vi tilbyder: Muligheder for at være med til at etablere og udvikle nye, fagligt stærke tilbud til en mangfoldig og udfordrende målgruppe, der har brug for sammenhæng i indsatsforløb Kollegaskab med engagerede, erfarne og fleksible medarbejdere internt og på tværs Løbende kompetenceudvikling blandt andet i bostøttemetoderne CTI og ICM og forskellige supervisionsmodeller Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse Du kan orientere dig lidt på hjemmesiden: https: silkeborg.dk Kommunen Institutioner Bosteder-bofaellesskaber-aktivitetstilbud Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Tine Marianne Nielsen på tlf. 30 55 20 90. Ansøgningsfrist søndag 20. oktober 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag 24. oktober. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.Vær med i indsatserne sammen med hjemløse eller andre særligt socialt udsatte borgere i Silkeborg Kommune – vi har brug for to dygtige og engagerede medarbejdere til udsatteområdet i Socialpsykiatri & Rusmidler.
 
Silkeborg Kommune har i 2019 fået en politisk vedtaget Udsattestrategi og i kølvandet på den nedsættes i efteråret et lokalt udsatteråd. Næste år åbner vi nyt forsorgstilbud, så indsatserne for hjemløse i Silkeborg Kommune intensiveres.
 
Så der er godt gang i udviklingen af tilbuddene på udsatteområdet – og har du lyst, evner og mod til at være med – så læs videre!
 
Hvem er vi?
Vores målgruppe er borgere i særlige udsatte positioner, hvor sammensatte problemstillinger og kompleksitet i opgaveløsningen er karakteristika sammen med psykisk sårbarhed, rusmidler, hjemløshed, manglende tilknytning til arbejdsmarked og sociale fællesskaber.
 
Vi varetager opgaver med udgangspunkt i Servicelovens §§ 85, 99 & 110. Vi arbejder lige nu i to teams, der har opsøgende funktioner med SKP & mobilsygepleje, varetager praktisk og socialpædagogisk støtte individuelt i eget hjem og i bofællesskab for særligt socialt udsatte. Herudover har vi et mindre forsorgstilbud og efterforsorgsopgaver, der varetages med udgangspunkt i en Housing First tilgang.  
 
Vi stræber efter høj faglighed og god trivsel for borgere og medarbejdere, der sammen med en humoristisk og uformel tone udgør et fundament for et godt arbejdsmiljø og for den kvalitet vi vil yde i indsatserne med borgerne.
 
De to teams, Team Langsø & Team Borgergade, udgør Udsatteområdet i Socialpsykiatri & Rusmidler, der er en af tre udførersektioner i Silkeborg Kommunes Socialafdeling. I Socialafdelingen er sammenhængskraft og en helhedsorienteret indsats for borgerne højtprioriterede kerneværdi og målsætning i afdelingen.
 
Medarbejdergruppen er tværfaglig sammensat og både social- og sundhedsfaglige kompetencer skal være tilstede. Vi skal ansætte flere medarbejdere i 2020 til det nye forsorgstilbud, men pr. 1. december 2019. har vi brug for to medarbejdere med følgende opgaver:
  • En medarbejder til bostøtteopgaver, 37 timer
  • En socialfaglig medarbejder med koordinerende funktioner, 37 timer, der udover borgerrettede opgaver, kan forestå myndighedsopgaver, understøtte drift, etablering og faglig udvikling i forsorg, efterforsorg og opsøgende team.
For begge stillinger forventer vi:
  • Relevant grunduddannelse som fx pædagog, ergoterapeut, sygeplejerske, social- og sundhedsassistent og for stillingen med koordinerende funktioner; socialrådgiver
  • Erfaring fra arbejde med målgruppen fx fra rusmiddelbehandling, behandlingspsykiatri, socialpsykiatri eller forsorgsområdet
  • Viden og erfaring fra arbejde med rehabilitering & recovery, herunder skadesreducerende tilgang, empowerment-tænkning og forandringsprocesser
  • Gode kommunikative og relationelle kompetencer og fokus på helhedsorienterede og sammenhængende indsatser, der laves i samarbejde med borger og netværk, privat som professionelt
  • Nye muligheder og fokus på ressourcer foretrækkes fremfor begrænsninger
  • Selvstændighed og fleksibilitet i opgaveløsning og ser værdi i at arbejde i tværfagligt og i teams
  • At der kan arbejdes aften og weekend
  • Engagement og drive for det direkte arbejde med målgruppen og for bidrag til udvikling af indsatser og tilbud
Andre forventninger til stillingen med koordinerende funktioner:
  • Erfaring fra og viden om hjemløseområdet, forsorg, Housing first tilgang
  • Erfaring med koordinatorfunktioner eller projektledelse og gerne efter- eller videreuddannet
  • Viden om hvilke tilgange og metoder, der henvender sig til målgruppen og evne til at omsætte teori til praksis
  • Engageret i at bidrage til udvikling og implementering af viden, metoder og redskaber der bidrager til kvalitet i opgaveløsninger
  • Mestrer og trives med udviklings- og koordinationsopgaver vekslende med direkte
  • Borgerrettede opgaver og -kontakt
Vi tilbyder:
  • Muligheder for at være med til at etablere og udvikle nye, fagligt stærke tilbud til en mangfoldig og udfordrende målgruppe, der har brug for sammenhæng i indsatsforløb
  • Kollegaskab med engagerede, erfarne og fleksible medarbejdere internt og på tværs 
  • Løbende kompetenceudvikling blandt andet i bostøttemetoderne CTI og ICM og forskellige supervisionsmodeller
  • Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse
Du kan orientere dig lidt på hjemmesiden: https://silkeborg.dk/Kommunen/Institutioner/Bosteder-bofaellesskaber-aktivitetstilbud
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Tine Marianne Nielsen på tlf. 30 55 20 90.
 
Ansøgningsfrist søndag 20. oktober 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag 24. oktober.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.

ORS/Small/c37d70f8_logo.jpegSocialpsykiatri og rusmiddelSilkeborg2019-10-03T10:00:25.9102019-10-20T00:00:00
330101791Socialpsykiatriske medarbejdere til Botilbuddet H. C. Branners VejBasic Socialpsykiatriske medarbejdere til Botilbuddet H. C. Branners Vej to faste stillinger og et barselsvikariat. Vil du være en del af et botilbud for unge med psykisk sårbarhed, hvor høj faglighed og et godt arbejdsmiljø er i fokus? Botilbuddet H. C. Branners Vej søger to socialpsykiatriske medarbejdere med flair for psykiatri og rehabilitering til faste stillinger på 37 pr. uge.Den ene stilling er til besættelse 1. december 2019 og den anden pr. 1. januar 2020.Endvidere søges en socialpsykiatrisk medarbejder til et barselsvikariat på 37 timer pr. uge med tiltrædelse 1. februar 2020. Botilbuddet H. C. Branners Vej er et nyoprettet botilbud jf. Servicelovens 107 og 108, som slog dørene op i januar 2019. Botilbuddet er en del af Socialpsykiatri- og Rusmiddel sektionen i Socialafdelingen. En helhedsorienteret indsats for borgerne, samt sammenhængskraft er højt prioriterede kerneværdier og målsætninger i afdelingen. Målgruppen for Botilbuddet H. C. Branners Vej er 24 unge voksne med psykisk sårbarhed i alderen 18 til 40 år. De unge har brug for støtte til at kunne mestre en hverdag med en skizofreni, personlighedsforstyrrelse, depression, angst og eller spiseforstyrrelse. Målgruppen er kendetegnet ved et funktionsniveau, hvor der er behov for, at de unge støttes i almene færdigheder i dagligdagen, men hvor de også er selvhjulpne. De unge voksne støttes i at leve et liv, som minder om andre unge i samme aldersgruppe, og hvor miljøet skal understøtte mulighederne for at arbejde sig hen imod en mere selvstændig tilværelse, uden for botilbuddet. Vi arbejder ud fra teorier og metoder om rehabilitering, som er målrettede, tidsbestemte og koordinerede forløb sammen med den enkelte unge. De unge bor hovedsageligt en kortere periode af deres liv på botilbuddet i gennemsnit 2-3 år. Der er fokus på den enkeltes muligheder og ressourcer ud fra et helhedsorienteret perspektiv. For at understøtte rehabiliteringsforløbet på Botilbuddet H. C. Branners Vej søger vi medarbejdere, som har lyst til at arbejde med NADA(øreakupunktur), kognitive metoder, risikovurderinger, kvalitetsstandarder og funktionsevnevurderinger som f.eks. sensorisk profil. Vi ønsker at arbejde med øget anvendelse af velfærdsteknologi. Blandt andet ses støtte til angsteksponering via Virtual Reality som en virksom metode til at styrke den unges mestring i hverdagen. For at kunne understøtte de unges rehabiliteringsforløb ønsker vi et højt fagligt niveau, hvor såvel socialfaglige og sundhedsfaglige kompetencer er nødvendige. Medarbejdergruppen på Botilbuddet H. C. Branners Vej ønskes derfor tværfagligt sammensat. Arbejdstiden er i blandede vagter med arbejde hver 3. weekend. Vi søger medarbejdere, der: har erfaring fra socialpsykiatri og eller behandlingspsykiatri har erfaring med at arbejde med: spiseforstyrrelse angstlidelser opmærksomhedsforstyrrelser psykotiske lidelser personlighedsforstyrrelse gerne erfaring med DAT dobbeltdiagnoser har relevant uddannelse f.eks. ergoterapeut, pædagog, sygeplejerske eller social og sundhedsassistent har gode samarbejdsevner og ser værdien af tværfaglige løsninger både internt og på tværs af afdelinger og sektorer ser muligheder i at samarbejde med eksterne samarbejdspartnere skoler, nærmiljø, mv. ser muligheder og ressourcer frem for begrænsninger kan løse opgaver smidigt og fleksibelt kan arbejde selvstændigt og i teams har lyst og evne til at være aktiv i udviklingen af Botilbuddet H. C. Branners Vej Vi tilbyder: mulighed for at være med til at etablere et fagligt stærkt botilbud, som skal fungere som et springbræt videre i livet for unge med psykisk sårbarhed engagerede medarbejdere på tværs af sektorer et dynamisk miljø med fokus på høj faglighed og med målsætning om at skabe sammenhængende forløb for vores borgere tværfagligt samarbejde løbende kompetenceudvikling På ansøgningen bedes du anføre, hvilke af stillingerne du søger. Du kan også orientere dig på hjemmesiden: https: silkeborg.dk Kommunen Institutioner Bosteder-bofaellesskaber-aktivitetstilbud Botilbuddet-HC-Branners-vej Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Rikke Bækgaard på tlf. 22 28 83 88. Ansøgningsfrist søndag 20. oktober 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag 24. og fredag 25. oktober. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.Socialpsykiatriske medarbejdere til Botilbuddet H. C. Branners Vej – to faste stillinger og et barselsvikariat.
 
Vil du være en del af et botilbud for unge med psykisk sårbarhed, hvor høj faglighed og et godt arbejdsmiljø er i fokus?
 
Botilbuddet H. C. Branners Vej søger to socialpsykiatriske medarbejdere med flair for psykiatri og rehabilitering til faste stillinger på 37 pr. uge.
Den ene stilling er til besættelse 1. december 2019 og den anden pr. 1. januar 2020.
Endvidere søges en socialpsykiatrisk medarbejder til et barselsvikariat på 37 timer pr. uge med tiltrædelse 1. februar 2020.
 
Botilbuddet H. C. Branners Vej er et nyoprettet botilbud jf. Servicelovens §§ 107 og 108, som slog dørene op i januar 2019. Botilbuddet er en del af Socialpsykiatri- og Rusmiddel sektionen i Socialafdelingen. En helhedsorienteret indsats for borgerne, samt sammenhængskraft er højt prioriterede kerneværdier og målsætninger i afdelingen.
 
Målgruppen for Botilbuddet H. C. Branners Vej er 24 unge voksne med psykisk sårbarhed i alderen 18 til 40 år. De unge har brug for støtte til at kunne mestre en hverdag med en skizofreni, personlighedsforstyrrelse, depression, angst og/eller spiseforstyrrelse. Målgruppen er kendetegnet ved et funktionsniveau, hvor der er behov for, at de unge støttes i almene færdigheder i dagligdagen, men hvor de også er selvhjulpne. De unge voksne støttes i at leve et liv, som minder om andre unge i samme aldersgruppe, og hvor miljøet skal understøtte mulighederne for at arbejde sig hen imod en mere selvstændig tilværelse, uden for botilbuddet.
 
Vi arbejder ud fra teorier og metoder om rehabilitering, som er målrettede, tidsbestemte og koordinerede forløb sammen med den enkelte unge. De unge bor hovedsageligt en kortere periode af deres liv på botilbuddet – i gennemsnit 2-3 år.
 
Der er fokus på den enkeltes muligheder og ressourcer ud fra et helhedsorienteret perspektiv. For at understøtte rehabiliteringsforløbet på Botilbuddet H. C. Branners Vej søger vi medarbejdere, som har lyst til at arbejde med NADA(øreakupunktur), kognitive metoder, risikovurderinger, kvalitetsstandarder og funktionsevnevurderinger som f.eks. sensorisk profil.
 
Vi ønsker at arbejde med øget anvendelse af velfærdsteknologi. Blandt andet ses støtte til angsteksponering via Virtual Reality som en virksom metode til at styrke den unges mestring i hverdagen.
 
For at kunne understøtte de unges rehabiliteringsforløb ønsker vi et højt fagligt niveau, hvor såvel socialfaglige og sundhedsfaglige kompetencer er nødvendige. Medarbejdergruppen på Botilbuddet H. C. Branners Vej ønskes derfor tværfagligt sammensat.
 
Arbejdstiden er i blandede vagter med arbejde hver 3. weekend.
 
Vi søger medarbejdere, der:
  • har erfaring fra socialpsykiatri og/eller behandlingspsykiatri
  • har erfaring med at arbejde med:
    • spiseforstyrrelse
    • angstlidelser
    • opmærksomhedsforstyrrelser
    • psykotiske lidelser
    • personlighedsforstyrrelse – gerne erfaring med DAT
    • dobbeltdiagnoser
  • har relevant uddannelse f.eks. ergoterapeut, pædagog, sygeplejerske eller social og sundhedsassistent
  • har gode samarbejdsevner og ser værdien af tværfaglige løsninger både internt og på tværs af afdelinger og sektorer
  • ser muligheder i at samarbejde med eksterne samarbejdspartnere – skoler, nærmiljø, mv.
  • ser muligheder og ressourcer frem for begrænsninger
  • kan løse opgaver smidigt og fleksibelt
  • kan arbejde selvstændigt og i teams
  • har lyst og evne til at være aktiv i udviklingen af Botilbuddet H. C. Branners Vej
Vi tilbyder:
  • mulighed for at være med til at etablere et fagligt stærkt botilbud, som skal fungere som et springbræt videre i livet for unge med psykisk sårbarhed
  • engagerede medarbejdere på tværs af sektorer
  • et dynamisk miljø med fokus på høj faglighed og med målsætning om at skabe sammenhængende forløb for vores borgere
  • tværfagligt samarbejde
  • løbende kompetenceudvikling
På ansøgningen bedes du anføre, hvilke af stillingerne du søger.
 
Du kan også orientere dig på hjemmesiden: https://silkeborg.dk/Kommunen/Institutioner/Bosteder-bofaellesskaber-aktivitetstilbud/Botilbuddet-HC-Branners-vej
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Rikke Bækgaard på tlf. 22 28 83 88.
 
Ansøgningsfrist søndag 20. oktober 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag 24. og fredag 25. oktober.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.

ORS/Small/ad91c7dd_logo.jpegBotilbuddet H. C. Branners VejSilkeborg2019-10-07T12:04:02.3532019-10-20T00:00:00
330101805Medarbejder til Socialafdelingens AdministrationBasic Vi søger en kollega til Socialafdelingens administration i Silkeborg Kommune. Stillingen er på 37 timer pr. uge og ønskes besat pr. 1. december 2019 eller snarest derefter. Administrationen er en del af Socialafdelingens centrale stab og arbejder med en række administrative opgaver, herunder bl.a. budgetopfølgning, fakturering, løn og personale, ledelsesunderstøttende opgaver m.m. Socialafdelingen opstod med en organisationsomlægning primo 2017 og har siden været i rivende udvikling. Blandt andet har vi etableret nye tilbud, implementeret nyt fagsystem og nye økonomistyringsprincipper. Der er derfor meget at tage fat i, hvilket vi håber, at du kan hjælpe med. Administrationen servicerer tre sektioner på socialområdet. Der er derfor et bredt opgavefællesskab på tværs af: Voksenhandicap, Specialstøtte og undervisning, samt Socialpsykiatri og Rusmiddel. Derudover er der en naturlig kobling til Stab og Myndighedssektionen. Administrationen understøtter gode beslutninger gennem god økonomistyring og ledelsesinformation. Vi forstår, at vores opgaver er en del af en sammenhæng, og at der skal være sammenhæng, hvis vi skal lykkes som organisation. Arbejdsmiljøet er kendetegnet ved et højt fagligt niveau og et stort engagement ift. opgaven. Kontoret er også kendetegnet ved et rigtig godt kollegialt samspil, og vi sætter pris på godt humør og samarbejde. Team-begrebet er centralt for administrationen, der både arbejder sammen som helhed men også er organiseret i mindre teams omkring specifikke opgaver. Team-organiseringen, medvirker at vi opnår en god balance mellem bredde og dybde i opgaveporteføljen. Vi mener, at det bidrager til det høje kompetenceniveau, arbejdsglæde og gode udviklingsmuligheder, hvor læring er vægtet højt. Du kan se mere her: Medarbejder hos Silkeborg Kommune Dine opgaver Socialområdet står midt i en forandringsproces og er på flere områder i front, når det handler om at gentænke de sociale indsatser og det interne samarbejde. Du skal derfor have forståelse for, hvordan dine opgaver hænger sammen med driften og omvendt. Vi søger en kollega, som interesserer sig for organisation og drift, og som har flair for at finde gode løsninger og med sans for sammenhænge. Dine opgaver vil bl.a. omfatte: Budgetopfølgning på institutionsniveau og i tæt samarbejde med hhv. funktions- og Sektionsledelse. Servicering af driften, den administrative ledelse og det politiske niveau f.eks. i forbindelse med udarbejdelse af budgetter, regnskab, diverse analyser m.m. Administrative opgaver, herunder bl.a. fakturering, budgetopfølgninger, servicepakker, beregning af egenbetaling på 107-108, ledelsesinformation m.m. At løse opgaver og processer i tæt samspil med kollegaer og ledere indenfor afdelingens fem sektioner. F.eks. forbedring og forankring af arbejdsgange m.m. Du skal være indstillet på, at din opgaveportefølje ændrer sig over tid, ligesom vi er indstillet på at tilpasse stillingen til eventuelle kvalifikationer, du måtte have. Din faglige og personlige profil Du har solid erfaring med administrativt arbejde i en politisk ledet organisation Du trives med en afvekslende hverdag, hvor korte deadlines også forekommer, men ikke søges Har tålmodighed og overblik, som også længerevarende opgaver og mål kræver Du trives med en omskiftelig hverdag, hvor du ikke altid kan planlægge, hvad der kommer til at ske, men er god til at tage styring med egne opgaver Du har en relevant uddannelse. F.eks. HK, offentlig administration, finansøkonom eller lignende. Vi mener, at forskellighed styrker og er derfor åbne overfor ansøgere med forskellige baggrunde og kompetencer. Du opbygger og vedligeholder gode relationer til såvel interne som eksterne samarbejdspartnere Du har erfaring med brug af økonomisystemer samt office-pakken, hvor Excel fylder meget i hverdagen. Vi bruger Prisme som økonomisystem Du har gode formidlingsevner både mundtligt og skriftligt Det er en fordel, hvis du har erfaring fra socialområdet. Hvis du kan trække på erfaring fra andre områder, så er du også meget velkommen til at søge Vi tilbyder: et spændende job i en spændende og forandringsvillig organisation. en inspirerende arbejdsplads med gode muligheder for faglig og personlig udvikling sammen med dygtige kollegaer. et godt arbejdsmiljø, der er præget af faglighed, fleksibilitet og et godt kollegialt samarbejde Løn og ansættelsesvilkårLøn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer. Administrationen er placeret på Frydenslund, Grønnegade 10, 8600 Silkeborg. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte administrativ leder Kristoffer Lindberg på tlf. 23 11 79 60 eller TR Conny Olsen på tlf. 51 50 55 06. Ansøgningsfrist fredag 25. oktober 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 28. oktober og tirsdag 29. oktober. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.Vi søger en kollega til Socialafdelingens administration i Silkeborg Kommune. Stillingen er på 37 timer pr. uge og ønskes besat pr. 1. december 2019 eller snarest derefter.
 
Administrationen er en del af Socialafdelingens centrale stab og arbejder med en række administrative opgaver, herunder bl.a. budgetopfølgning, fakturering, løn og personale, ledelsesunderstøttende opgaver m.m.
 
Socialafdelingen opstod med en organisationsomlægning primo 2017 og har siden været i rivende udvikling. Blandt andet har vi etableret nye tilbud, implementeret nyt fagsystem og nye økonomistyringsprincipper. Der er derfor meget at tage fat i, hvilket vi håber, at du kan hjælpe med. 
 
Administrationen servicerer tre sektioner på socialområdet. Der er derfor et bredt opgavefællesskab på tværs af: Voksenhandicap, Specialstøtte og –undervisning, samt Socialpsykiatri og Rusmiddel. Derudover er der en naturlig kobling til Stab og Myndighedssektionen.
 
Administrationen understøtter gode beslutninger gennem god økonomistyring og ledelsesinformation. Vi forstår, at vores opgaver er en del af en sammenhæng, og at der skal være sammenhæng, hvis vi skal lykkes som organisation.
 
Arbejdsmiljøet er kendetegnet ved et højt fagligt niveau og et stort engagement ift. opgaven. Kontoret er også kendetegnet ved et rigtig godt kollegialt samspil, og vi sætter pris på godt humør og samarbejde. Team-begrebet er centralt for administrationen, der både arbejder sammen som helhed men også er organiseret i mindre teams omkring specifikke opgaver.
 
Team-organiseringen, medvirker at vi opnår en god balance mellem bredde og dybde i opgaveporteføljen. Vi mener, at det bidrager til det høje kompetenceniveau, arbejdsglæde og gode udviklingsmuligheder, hvor læring er vægtet højt.
 
Du kan se mere her: Medarbejder hos Silkeborg Kommune
 
Dine opgaver
Socialområdet står midt i en forandringsproces og er på flere områder i front, når det handler om at gentænke de sociale indsatser og det interne samarbejde.
 
Du skal derfor have forståelse for, hvordan dine opgaver hænger sammen med driften og omvendt.
 
Vi søger en kollega, som interesserer sig for organisation og drift, og som har flair for at finde gode løsninger og med sans for sammenhænge.
 
Dine opgaver vil bl.a. omfatte:
  • Budgetopfølgning på institutionsniveau og i tæt samarbejde med hhv. funktions- og Sektionsledelse.
  • Servicering af driften, den administrative ledelse og det politiske niveau f.eks. i forbindelse med udarbejdelse af budgetter, regnskab, diverse analyser m.m.
  • Administrative opgaver, herunder bl.a. fakturering, budgetopfølgninger, servicepakker, beregning af egenbetaling på §§ 107-108, ledelsesinformation m.m.
  • At løse opgaver og processer i tæt samspil med kollegaer og ledere indenfor afdelingens fem sektioner. F.eks. forbedring og forankring af arbejdsgange m.m.
Du skal være indstillet på, at din opgaveportefølje ændrer sig over tid, ligesom vi er indstillet på at tilpasse stillingen til eventuelle kvalifikationer, du måtte have.
 
Din faglige og personlige profil
  • Du har solid erfaring med administrativt arbejde i en politisk ledet organisation
  • Du trives med en afvekslende hverdag, hvor korte deadlines også forekommer, men ikke søges
  • Har tålmodighed og overblik, som også længerevarende opgaver og mål kræver
  • Du trives med en omskiftelig hverdag, hvor du ikke altid kan planlægge, hvad der kommer til at ske, men er god til at tage styring med egne opgaver
  • Du har en relevant uddannelse. F.eks. HK, offentlig administration, finansøkonom eller lignende. Vi mener, at forskellighed styrker og er derfor åbne overfor ansøgere med forskellige baggrunde og kompetencer. 
  • Du opbygger og vedligeholder gode relationer til såvel interne som eksterne samarbejdspartnere
  • Du har erfaring med brug af økonomisystemer samt office-pakken, hvor Excel fylder meget i hverdagen. Vi bruger Prisme som økonomisystem
  • Du har gode formidlingsevner både mundtligt og skriftligt
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring fra socialområdet. Hvis du kan trække på erfaring fra andre områder, så er du også meget velkommen til at søge
Vi tilbyder:
  • et spændende job i en spændende og forandringsvillig organisation.
  • en inspirerende arbejdsplads med gode muligheder for faglig og personlig udvikling sammen med dygtige kollegaer.
  • et godt arbejdsmiljø, der er præget af faglighed, fleksibilitet og et godt kollegialt samarbejde
Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.
 
Administrationen er placeret på Frydenslund, Grønnegade 10, 8600 Silkeborg.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte administrativ leder Kristoffer Lindberg på tlf. 23 11 79 60 eller TR Conny Olsen på tlf. 51 50 55 06.
 
Ansøgningsfrist fredag 25. oktober 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 28. oktober og tirsdag 29. oktober.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.

ORS/Small/cad6ac21_logo.jpegAdministrationSilkeborg2019-10-07T12:04:45.6372019-10-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

TV operatør

FKSSlamson A/S

Løsning
Vi søger: TV-operatør Vi søger en tv-operatør til vores nye og top moderne tv-vogne. Er du erfaren med DTVK- certifikat vil det være en fordel, hvis ikke - kan vi tilbyde uddannelse inde for DTVK. Du kan se frem til et alsidigt job, hvor du bliver e...
Indrykket:20. september 2019
Udløbsdato:15. oktober 2019

Socialpsykiatrisk medarbejder til Team Birkeparken

Birkeparken / Team Midtby

Silkeborg
Silkeborg Kommune åbnede i foråret et nyt botilbud for voksne borgere med psykiske og sociale udfordringer og vi søger nu en medarbejder til fastansættelse, som vil indgå i en kombinationsstilling med arbejde i botilbuddet jf. 107 108 og bostøtteopg...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:23. oktober 2019

To medarbejdere til Socialpsykiatri & Rusmidler

Socialpsykiatri og rusmiddel

Silkeborg
Vær med i indsatserne sammen med hjemløse eller andre særligt socialt udsatte borgere i Silkeborg Kommune vi har brug for to dygtige og engagerede medarbejdere til udsatteområdet i Socialpsykiatri Rusmidler. Silkeborg Kommune har i 2019 fået en poli...
Indrykket:3. oktober 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019

Socialpsykiatriske medarbejdere til Botilbuddet H. C. Branners Vej

Botilbuddet H. C. Branners Vej

Silkeborg
Socialpsykiatriske medarbejdere til Botilbuddet H. C. Branners Vej to faste stillinger og et barselsvikariat. Vil du være en del af et botilbud for unge med psykisk sårbarhed, hvor høj faglighed og et godt arbejdsmiljø er i fokus? Botilbuddet H. C. ...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019

Medarbejder til Socialafdelingens Administration

Administration

Silkeborg
Vi søger en kollega til Socialafdelingens administration i Silkeborg Kommune. Stillingen er på 37 timer pr. uge og ønskes besat pr. 1. december 2019 eller snarest derefter. Administrationen er en del af Socialafdelingens centrale stab og arbejder me...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:25. oktober 2019