Medarbejder søges til forefaldende opgaver

For en virksomhed beliggende i Vejle, søger vi en praktisk medarbejder der kan lide fysisk arbejde. Jobbet er på fuldtid og daghold fra kl. 07.00.

Det er et vikariat på 2 mdr., med mulighed for forlængelse for den rette.

Arbejdsopgaverne vil være forefaldende opgaver indenfor byggebranchen, såsom oprydning, støvsugning, vedligehold af rækværk m.m.


Vi forventer følgende fra dig:

- Du kan lide fysisk arbejde

- Du har kørekort B

- Du kan starte nu

- Du har det fint med forskellige forefaldende opgaver

 

Virksomheden kan tilbyde dig følgende:

- Et vikariat med opstart nu

- Mulighed for længerevarende for den rette

- Timeløn efter kvalifikationer

- God arbejdsplads med dygtige kollegaer

 

Hvis det lyder som noget for dig, må du rigtig gerne sende dit CV og en kort ansøgning til os på vejle@work4all.nu - mærk ansøgningen "MEDARBEJDER VEJLE"

Vi kan kontaktes på 70223311 hvis du har spørgsmål 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330024378Phoenix-fcee339512019-06-03T00:00:00Medarbejder søges til forefaldende opgaver

For en virksomhed beliggende i Vejle, søger vi en praktisk medarbejder der kan lide fysisk arbejde. Jobbet er på fuldtid og daghold fra kl. 07.00.

Det er et vikariat på 2 mdr., med mulighed for forlængelse for den rette.

Arbejdsopgaverne vil være forefaldende opgaver indenfor byggebranchen, såsom oprydning, støvsugning, vedligehold af rækværk m.m.


Vi forventer følgende fra dig:

- Du kan lide fysisk arbejde

- Du har kørekort B

- Du kan starte nu

- Du har det fint med forskellige forefaldende opgaver

 

Virksomheden kan tilbyde dig følgende:

- Et vikariat med opstart nu

- Mulighed for længerevarende for den rette

- Timeløn efter kvalifikationer

- God arbejdsplads med dygtige kollegaer

 

Hvis det lyder som noget for dig, må du rigtig gerne sende dit CV og en kort ansøgning til os på vejle@work4all.nu - mærk ansøgningen "MEDARBEJDER VEJLE"

Vi kan kontaktes på 70223311 hvis du har spørgsmål 

For en virksomhed beliggende i Vejle, søger vi en praktisk medarbejder der kan lide fysisk arbejde. Jobbet er på fuldtid og daghold fra kl. 07.00. Det er et vikariat på 2 mdr., med mulighed for forlængelse for den rette. Arbejdsopgaverne vil være forefaldende opgaver indenfor byggebranchen, såsom oprydning, støvsugning, vedligehold af rækværk m.m. Vi forventer følgende fra dig: - Du kan lide fysisk arbejde - Du har kørekort B - Du kan starte nu - Du har det fint med forskellige forefaldende opgaver Virksomheden kan tilbyde dig følgende: - Et vikariat med opstart nu - Mulighed for længerevarende for den rette - Timeløn efter kvalifikationer - God arbejdsplads med dygtige kollegaer Hvis det lyder som noget for dig, må du rigtig gerne sende dit CV og en kort ansøgning til os på vejle@work4all.nu - mærk ansøgningen MEDARBEJDER VEJLE Vi kan kontaktes på 70223311 hvis du har spørgsmål11jobnetfcee3395100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-09T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3527519Work4all Vejle11Avej 17100VejleDKDanmark0vejle@work4all.nuDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset760861JobNet4989055498905510014-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fcee3395https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fcee3395https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fcee3395&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fcee3395&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/2.jpgHar du ansvar og selvstændighed? Hos Work4all Vejle søger vi en dygtig medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration361811936Alexander Plagborgvejle@work4all.nuDKDanmarkDKDanmark330043237Alsidig medarbejder - Pensionist/efterlønnerRobot Vi søger en alsidig medarbejder m k et par dage om ugen. Vi lægger vægt på en person, der har kvalifikationer til lidt af hvert. Eksempelvis malerarbejde, holde udendørs arealer, småreparationer, sætte ting på plads på lager og mange andre ting. Gode arbejdsforhold. Løn efter kvalifikationer og aftale.

Vi søger en alsidig medarbejder m/k et par dage om ugen.

Vi lægger vægt på en person, der har kvalifikationer til lidt af hvert. Eksempelvis malerarbejde, holde udendørs arealer, småreparationer, sætte ting på plads på lager og mange andre ting.

Gode arbejdsforhold. Løn efter kvalifikationer og aftale.

STANTON A/SVejle2019-06-14T00:00:002019-07-01T00:00:00
330038295Er du klar på hårdt fysisk arbejde i en omskiftelig hverdag?Robot Jobbeskrivelse: Jobteam søger for kunde i Vejen og Kolding kommune medarbejdere med god fysik og snilde. Primære arbejdsopgaver: De primære opgaver består i: Fysisk arbejde Diverse opgaver inden for produktion og håndværk (forskelligt alt efter ansøgers kvalifikationer) Faglige kvalifikationer: Vi forventer at du: Har erfaring med brug af diverse værktøjer Er grundig og kvalitetsbevidst Kan bevare overblikket i en travl hverdag Har erfaring fra andet fysisk krævende arbejde Personlige kvalifikationer: Vi ser desuden gerne at du: Har en god fysik Ikke er bange for at blive beskidt Er mødestabil og robust Er fleksibel og ansvarsbevidst Kan arbejde selvstændigt Kan og vil kommunikere på dansk Vi tilbyder et try and hire job, hvor hver dag ikke er ens og med en attraktiv lønpakke efter kvalifikationer, med mulighed for faglig og personlig udvikling. Ved interesse bedes du sende din ansøgning og dit CV til csi@jobteam.dk, mærket ansøgning fysik . Ved yderligere spørgsmål - 75527550 - tast 1.

Jobbeskrivelse:

Jobteam søger for kunde i Vejen og Kolding kommune medarbejdere med god fysik og snilde. 

Primære arbejdsopgaver:

De primære opgaver består i: 

  • Fysisk arbejde
  • Diverse opgaver inden for produktion og håndværk
  • (forskelligt alt efter ansøgers kvalifikationer)

Faglige kvalifikationer:

Vi forventer at du: 

  • Har erfaring med brug af diverse værktøjer
  • Er grundig og kvalitetsbevidst
  • Kan bevare overblikket i en travl hverdag
  • Har erfaring fra andet fysisk krævende arbejde

Personlige kvalifikationer:

Vi ser desuden gerne at du: 

  • Har en god fysik
  • Ikke er bange for at blive beskidt
  • Er mødestabil og robust
  • Er fleksibel og ansvarsbevidst
  • Kan arbejde selvstændigt
  • Kan og vil kommunikere på dansk

Vi tilbyder et try and hire job, hvor hver dag ikke er ens og med en attraktiv lønpakke efter kvalifikationer, med mulighed for faglig og personlig udvikling. 

Ved interesse bedes du sende din ansøgning og dit CV til csi@jobteam.dk, mærket "ansøgning fysik". 

Ved yderligere spørgsmål - 75527550 - tast 1. 

JobTeam Kolding A/SKolding2019-06-05T00:00:002019-07-31T00:00:00
330037524Studie jobRobot HAR DU BRUG FOR ET AFVEKSLENDE FRITIDSJOB VED SIDEN AF DIN SKOLEGANG, SÅ HAR VI STILLINGEN TIL DIG. Vores WEB shop er i rivende udvikling, og vi udvider med et eftermiddagshold, derfor har vi brug for netop dig, hvis du kan svar ja til nedenstående. Du er over 16, eller har som minimum afsluttet 9. klasse, 18 år er ingen hindring. Du kan arbejde mindst 2 eftermiddage om ugen (ca. 8 timer om ugen) Selvstændig og kan lide at tage fat. Teamplayer. Godt humør. Jobbet består af at indgå i vores vareforsendelse fra WEB shoppen, det kan være klipning af metervarer, plukning af diverse små artikler, fakturering og pak af forsendelserne. Der kan forekomme andre Ad HOC-opgaver. Det primære er at du fungerer godt i gruppesammenspil og er klar på at give et nap med når det gælder. Arbejdstimerne ligger mellem 14.00 og 18.30 på hverdage,og mellem 12.00 og 18. på fredage. Send dit CV samt et par ord om dig selv mrk. Studie job til lhh@stoffstil.com. Spørgsmål kan stilles til Lone Hammelsvang-Hindkjær på 24 63 22 91.

HAR DU BRUG FOR ET AFVEKSLENDE FRITIDSJOB VED SIDEN AF DIN SKOLEGANG, SÅ HAR VI STILLINGEN TIL DIG.

Vores WEB shop er i rivende udvikling, og vi udvider med et eftermiddagshold, derfor har vi brug for netop dig, hvis du kan svar ja til nedenstående.

  •  Du er over 16, eller har som minimum afsluttet
  •  9. klasse, 18 år er ingen hindring.
  •  Du kan arbejde mindst 2 eftermiddage om ugen (ca. 8 timer   om ugen)
  •  Selvstændig og kan lide at tage fat.
  •  Teamplayer.
  •  Godt humør.

Jobbet består af at indgå i vores vareforsendelse fra WEB shoppen, det kan være klipning af metervarer, plukning af diverse små artikler, fakturering og pak af forsendelserne. Der kan forekomme andre Ad HOC-opgaver. Det primære er at du fungerer godt i gruppesammenspil og er klar på at give et nap med når det gælder.


Arbejdstimerne ligger mellem 14.00 og 18.30 på hverdage,
og mellem 12.00 og 18. på fredage.


Send dit CV samt et par ord om dig selv mrk. Studie job til lhh@stoffstil.com. Spørgsmål kan stilles til Lone Hammelsvang-Hindkjær på 24 63 22 91.

 

STOFF & STIL A/SHerning2019-06-06T00:00:002019-07-30T00:00:00
330038439Peer-medarbejder til Psykiatriens Hus AarhusBasic Om stillingen:Den regionale del i Psykiatriens Hus Aarhus søger endnu en peer-medarbejder til personalegruppen. Stillingen er 25-30 timer om ugen. Den regionale del af Psykiatriens Hus hører til under Afdeling for Depression og Angst, AUH Psykiatrien.Om Psykiatriens Hus:Psykiatriens Hus Aarhus ligger i bygninger ved Marselisborg Centret. Vi er åbnet i løbet af vinter og forår 2019. Psykiatriens Hus er et kommunalt og regionalt samarbejde.I huset er Socialvagten, Recoveryskolen, Collabrative Care, samt nye tiltag som Åben Fleksibel Rådgivning, hjemmebehandlingsteam, overnatningspladser, caf område, aktivitetsgrupper, Åben Dialog netværksmøder mm. På sigt vil der også komme frivillige i huset.I huset har Aarhus Kommune og Region Midtjylland tilsammen 16 overnatningspladser. Åben Dialog bruges til afholdelse af Netværksmøder og bruges også som dialogisk praksis, hvor blandt andet nysgerrighed på hinandens perspektiver er en central del.Om jobbet:Jobbet som peer-medarbejder i Psykiatriens Hus er afvekslende og indeholder forskellige arbejdsopgaver.Peer-støtten kan spænde fra uformelle samtaler til strukturerede forløb. En del af jobbet, er at være i området ved overnatningspladserne. Her er samtaler og aktiviteter, der giver mening for borgerne, der overnatter, en del af dit arbejde.Kollagerne er blandt andre ergoterapeuter, fysioterapeuter, sygeplejersker, sosu-assistenter, læge, psykologer, andre peer-medarbejdere og socialrådgivere.Som peer-medarbejder kan du også sammen med kollegaer opstarte og afholde diverse aktivitetsgrupper fx Krop og Afspænding, Kreativt Værksted ol. Caf området er indrettet så det er hyggeligt og indbydende med et mix af nye og gamle ting, med plads til at få en snak om det der fylder lige nu og her. Her vil peer-medarbejdere fra Psykiatriens Hus også være til stede, så mennesker, der kommer til huset bliver budt velkommen. Arbejdet kan også være at være med i den ambulante hjemmebehandling, hvor du fx sammen med en sygeplejeske besøger en borger i eget hjem eller har samtaler i Psykiatriens Hus. Her er peer-medarbejderens fokus: recovery, give mulighed for sparring og spejling i forhold til identitet, sygdom, symptomer, hverdagen og rutiner, relationer eller hvad der ellers fylder.Som Peer-medarbejder er du med til at: Skabe håb og optimisme hos borgerne Styrke recoveryorientering i organisationerne Styrke borger i at beskrive sin situation Styrke borgernes handlekraft og indflydelse på eget behandlingsforløb Stilling vil bestå af både dag aften og weekend arbejde.Din profil:Vi forventer at du: Har Peer-uddannelsen Er kommet langt i din egen recovery og interesserer dig for at hjælpe andre, der befinder sig i en psykisk sårbar situation Har lyst til at bruge din erfaringskompetence og dine levede erfaringer Er aktiv deltagende i forhold til, at være medskaber at de værdier og den kultur vi sammen skal bygge op med borgeren i centrum og aktiv inddragelse af pårørende, netværket samt øvrige relevante samarbejdspartnere Har interesse i at lave meningsfyldte aktiviteter sammen med borgere Kan arbejde selvstændigt og indgår i fællesskabet Besidder gode kommunikations- og samarbejdsevner Er fleksibel, har en positiv indstilling i hverdagen, udviser engagement, nærvær og gå-på-mod. Har lyst til at arbejde med dialogisk praksis Åben Dialog Derfor skal du vælge os:Vi kan tilbyde: En spændende nyetableret arbejdsplads med mulighed for at præge udviklingen af den nære psykiatri frem mod en moderne og nytænkende indsats til mennesker med psykisk sårbarhed og psykisk sygdom En arbejdsplads hvor inddragelse af patient- og pårørende er omdrejningspunktet Engagerede og ambitiøse samarbejdspartnere fra region og kommune, der har en fælles interesse i at understøtte borgernes recoveryproces Gode udviklingsmuligheder for dig som medarbejder, medbestemmelse og fleksibilitet Fælles introduktionsforløb og supervision Sikkert og tryg arbejdsmiljø Åben dialog tilgang som fælles mindset Deeskalerende low arousel kurser AnsættelsesvilkårLøn i henhold til gældende overenskomst.Mere informationHar du brug for mere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende sygeplejerske regional leder af Psykiatriens Hus Tanja Prlac Jessen på 30704204 eller tanjes@rm.dkAnsøgningAnsøgningen skal være os i hænde senest den 20. juni 2019.Du sender ansøgningen ved at klikke på knappen Søg job , Søg stillingen eller lignende. Upload venligst ansøgning, CV samt øvrige relevante dokumenter.Stillingen tiltrædes den. 1. august 2019 ellers snarest derefter.Samtale forventes afholdt 24. juni 2019.Du møder et ansættelsesudvalg med forskellige faggrupperepræsentanter fra Psykiatriens Hus og evt. brugerrepræsentanter.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Om stillingen:
Den regionale del i Psykiatriens Hus Aarhus søger endnu en peer-medarbejder til personalegruppen. Stillingen er 25-30 timer om ugen. Den regionale del af Psykiatriens Hus hører til under Afdeling for Depression og Angst, AUH Psykiatrien.

Om Psykiatriens Hus:
Psykiatriens Hus Aarhus ligger i bygninger ved Marselisborg Centret. Vi er åbnet i løbet af vinter og forår 2019. Psykiatriens Hus er et kommunalt og regionalt samarbejde.

I huset er Socialvagten, Recoveryskolen, Collabrative Care, samt nye tiltag som Åben Fleksibel Rådgivning, hjemmebehandlingsteam, overnatningspladser, caféområde, aktivitetsgrupper, Åben Dialog netværksmøder mm. På sigt vil der også komme frivillige i huset.

I huset har Aarhus Kommune og Region Midtjylland tilsammen 16 overnatningspladser. Åben Dialog bruges til afholdelse af Netværksmøder og bruges også som dialogisk praksis, hvor blandt andet nysgerrighed på hinandens perspektiver er en central del.

Om jobbet:
Jobbet som peer-medarbejder i Psykiatriens Hus er afvekslende og indeholder forskellige arbejdsopgaver.
Peer-støtten kan spænde fra uformelle samtaler til strukturerede forløb. En del af jobbet, er at være i området ved overnatningspladserne. Her er samtaler og aktiviteter, der giver mening for borgerne, der overnatter, en del af dit arbejde.

Kollagerne er blandt andre ergoterapeuter, fysioterapeuter, sygeplejersker, sosu-assistenter, læge, psykologer, andre peer-medarbejdere og socialrådgivere.
Som peer-medarbejder kan du også sammen med kollegaer opstarte og afholde diverse aktivitetsgrupper fx Krop og Afspænding, Kreativt Værksted ol.  

Caféområdet er indrettet så det er hyggeligt og indbydende med et mix af nye og gamle ting, med plads til at få en snak om det der fylder lige nu og her. Her vil peer-medarbejdere fra Psykiatriens Hus også være til stede, så mennesker, der kommer til huset bliver budt velkommen.  

Arbejdet kan også være at være med i den ambulante hjemmebehandling, hvor du fx sammen med en sygeplejeske besøger en borger i eget hjem eller har samtaler i Psykiatriens Hus. Her er peer-medarbejderens fokus: recovery, give mulighed for sparring og spejling i forhold til identitet, sygdom, symptomer, hverdagen og rutiner, relationer eller hvad der ellers fylder.

Som Peer-medarbejder er du med til at:
  • Skabe håb og optimisme hos borgerne
  • Styrke recoveryorientering i organisationerne
  • Styrke borger i at beskrive sin situation
  • Styrke borgernes handlekraft og indflydelse på eget behandlingsforløb
Stilling vil bestå af både dag/aften og weekend arbejde.

Din profil:

Vi forventer at du:
  • Har Peer-uddannelsen
  • Er kommet langt i din egen recovery og interesserer dig for at hjælpe andre, der befinder sig i en psykisk sårbar situation
  • Har lyst til at bruge din erfaringskompetence og dine levede erfaringer
  • Er aktiv deltagende i forhold til, at være medskaber at de værdier og den kultur vi sammen skal bygge op – med borgeren i centrum og aktiv inddragelse af pårørende, netværket samt øvrige relevante samarbejdspartnere
  • Har interesse i at lave meningsfyldte aktiviteter sammen med borgere
  • Kan arbejde selvstændigt og indgår i fællesskabet
  • Besidder gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • Er fleksibel, har en positiv indstilling i hverdagen, udviser engagement, nærvær og gå-på-mod.
  • Har lyst til at arbejde med dialogisk praksis/Åben Dialog

Derfor skal du vælge os:

Vi kan tilbyde:
  • En spændende nyetableret arbejdsplads med mulighed for at præge udviklingen af den nære psykiatri frem mod en moderne og nytænkende indsats til mennesker med psykisk sårbarhed og psykisk sygdom
  • En arbejdsplads hvor inddragelse af patient- og pårørende er omdrejningspunktet
  • Engagerede og ambitiøse samarbejdspartnere fra region og kommune, der har en fælles interesse i at understøtte borgernes recoveryproces
  • Gode udviklingsmuligheder for dig som medarbejder, medbestemmelse og fleksibilitet
  • Fælles introduktionsforløb og supervision
  • Sikkert og tryg arbejdsmiljø
  • Åben dialog tilgang som fælles mindset
  • Deeskalerende / low arousel kurser
Ansættelsesvilkår
Løn i henhold til gældende overenskomst.

Mere information
Har du brug for mere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende sygeplejerske /regional leder af Psykiatriens Hus Tanja Prlac Jessen på 30704204 eller tanjes@rm.dk

Ansøgning
Ansøgningen skal være os i hænde senest den 20. juni 2019.
Du sender ansøgningen ved at klikke på knappen ”Søg job”, ”Søg stillingen” eller lignende. Upload venligst ansøgning, CV samt øvrige relevante dokumenter.

Stillingen tiltrædes den. 1. august 2019 ellers snarest derefter.
Samtale forventes afholdt 24. juni 2019.

Du møder et ansættelsesudvalg med forskellige faggrupperepræsentanter fra Psykiatriens Hus og evt. brugerrepræsentanter.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

ORS/Small/7143fc5d_logo.gifADA Psykiatriens HusAarhus C2019-06-06T10:00:47.6672019-06-20T00:00:00
330037246Sekretær til Gårslev SkoleBasic Er det dig, der skal være vores nye sekretær? Hvis du sætter pris på at være på en mindre skole, hvor vi vægter et inkluderende fællesskab, og hvor du kommer tæt på stort set alle elever og kollegaer, er Gårslev Skole helt sikkert noget for dig. Gårslev Skole er placeret i de skønneste grønne områder i et lille, hyggeligt lokalsamfund med en positivt involveret skolebestyrelse og en aktiv lokal støtteforening Gårslev Skoles Venner. Om jobbet Vi søger en imødekommende, positiv og selvstændig sekretær, der i samarbejde med skolens ledelse kan forestå administrative opgaver, og som hjælpsomt byder ind på løsning af forskelligartede opgaver i en travl hverdag. Hvis du kan se dig selv i en central rolle på skolens kontor, med både receptionsrelaterede og administrative opgaver, og som en vigtig nøgleperson for hverdagens rutiner, er du måske lige den, vi søger. Der er tale om en deltidsstilling på 15 timer. Tiltrædelse 1. september 2019. Vi forventer af dig At du har en relevant kontoruddannelse, gerne med erfaring fra anden pædagogisk institution eller kommunal forvaltning. At du har erfaring med bogføring og IT systemer. Kendskab til SBSYS, ØS, TEA, KMD vil være en fordel men ikke et krav. At du kan styre løn og ferieadministration, elev- og personaleadministration, bogføring og budgetopfølgning, vedligeholde vores hjemmeside samt andre daglige opgaver. At du arbejder systematisk, kan bevare overblikket og prioritere samt håndtere mange afbrydelser. At du kan lide at være sammen med børn og er klar til at hjælpe til i forskellige situationer. At du både kan arbejde selvstændigt og i samarbejde med andre. At du har interesse i at deltage i faglige netværk. Vi tilbyder dig Et alsidigt og travlt job hvor du vil få brug for mange kompetencer hver dag. Tæt kontakt til børn, forældre, medarbejdere og ledelse. Dygtige og engagerede medarbejdere, som hver dag gør sig umage for at skabe en god hverdag for børnene. Et godt arbejdsmiljø og god trivsel for både medarbejdere og børn. Et lokalsamfund som bakker godt op om skolen. En skole der ønsker en stærk profil i lokalsamfundet, og som lægger vægt på både trivsel og faglighed. En skole, der med afsæt i det nære og i trygge rammer, ønsker at medvirke til at vores elever klarer sig godt både nu og i deres fremtidige liv. Ansættelsesvilkår Ansættelsesgraden er 15 timer fordelt på 42 uger, hvilket betyder, at den ugentlige arbejdstid bliver mere end 15 timer. Vi ønsker timerne placeret på tre ugentlige dage efter nærmere aftale. Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn. Om os Gårslev Skole er smukt beliggende i den sydligste del af Vejle kommune tæt ved skov og Vejle Fjord. Vi har ca. 130 elever på 0.-6.årgang samt 19 engagerede og udviklingsorienterede medarbejdere. Til skolen er der tilknyttet en SFOI SFOII samt en aftenklub for områdets unge, der holder åbent tre gange om ugen. Gårslev Skole er afdelingsopdelt med en afdeling bestående af 0.-3. årgang og en afdeling bestående af 4.-6. årgang. På Gårslev skole arbejder vi ud fra en grundholdning om, at alle elever har, eller kan få, lyst til læring, og at alle har brug for at være en del af et anerkendende, inkluderende fællesskab. Vi tror på, at eleverne, gennem synlig læring, træning, aktiv deltagelse, involvering og de rette rammer, kan udfolde deres læringspotentiale og på den baggrund skabe fundamentet for det liv, der ligger foran dem. Livet som borgere i et demokratisk samfund, hvor den enkelte formår at bidrage til og deltage i et forpligtende fællesskab. Læring foregår når som helst og hvor som helst. På skolen, i SFO en, på arbejdspladser, i naturen, i det digitale læringsrum mm. Læringsaktiviteter organiseres med henblik på at sikre optimal udvikling og udfoldelse af elevernes faglige, sociale og personlige kompetencer. I en global verden, og på en klode med en sårbar natur, er det vigtigt, at den enkelte elev forholder sig til og tager ansvar for den natur, som omgiver os. Derfor er naturen en vigtig arena i elevernes læring. Flere oplysninger Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til skoleleder Susanne Feder på tlf. 7681 4300 eller 5072 8386 eller via mail susfe@vejle.dk . Eller til viceskoleleder Peter Larsen på tlf. 7681 4300 eller via mail petrl@vejle.dk. Du er ligeledes velkommen til at aflægge skolen et besøg. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning samt relevante bilag senest 23. juni 2019, og vi forventer at holde ansættelsessamtaler torsdag 27 .juni 2019 fra kl.14.00. Børne- og straffeattest Vi indhenter børne- og straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Er det dig, der skal være vores nye sekretær?

Hvis du sætter pris på at være på en mindre skole, hvor vi vægter et inkluderende fællesskab, og hvor du kommer tæt på stort set alle elever og kollegaer, er Gårslev Skole helt sikkert noget for dig. Gårslev Skole er placeret i de skønneste grønne områder i et lille, hyggeligt lokalsamfund med en positivt involveret skolebestyrelse og en aktiv lokal støtteforening – Gårslev Skoles Venner.

Om jobbet
Vi søger en imødekommende, positiv og selvstændig sekretær, der i samarbejde med skolens ledelse kan forestå administrative opgaver, og som hjælpsomt byder ind på løsning af forskelligartede opgaver i en travl hverdag. Hvis du kan se dig selv i en central rolle på skolens kontor, med både receptionsrelaterede og administrative opgaver, og som en vigtig nøgleperson for hverdagens rutiner, er du måske lige den, vi søger.

Der er tale om en deltidsstilling på 15 timer.
Tiltrædelse 1. september 2019.

Vi forventer af dig

  • At du har en relevant kontoruddannelse, gerne med erfaring fra anden pædagogisk institution eller kommunal forvaltning.
  • At du har erfaring med bogføring og IT systemer. Kendskab til SBSYS, ØS, TEA, KMD vil være en fordel men ikke et krav.
  • At du kan styre løn og ferieadministration, elev- og personaleadministration, bogføring og budgetopfølgning, vedligeholde vores hjemmeside samt andre daglige opgaver.
  • At du arbejder systematisk, kan bevare overblikket og prioritere samt håndtere mange afbrydelser.
  • At du kan lide at være sammen med børn og er klar til at hjælpe til i forskellige situationer.
  • At du både kan arbejde selvstændigt og i samarbejde med andre.
  • At du har interesse i at deltage i faglige netværk.

Vi tilbyder dig

  • Et alsidigt og travlt job hvor du vil få brug for mange kompetencer hver dag.
  • Tæt kontakt til børn, forældre, medarbejdere og ledelse.
  • Dygtige og engagerede medarbejdere, som hver dag gør sig umage for at skabe en god hverdag for børnene.
  • Et godt arbejdsmiljø og god trivsel for både medarbejdere og børn.
  • Et lokalsamfund som bakker godt op om skolen.
  • En skole der ønsker en stærk profil i lokalsamfundet, og som lægger vægt på både trivsel og faglighed.
  • En skole, der med afsæt i det nære og i trygge rammer, ønsker at medvirke til at vores elever klarer sig godt både nu og i deres fremtidige liv.

Ansættelsesvilkår
Ansættelsesgraden er 15 timer fordelt på 42 uger, hvilket betyder, at den ugentlige arbejdstid bliver mere end 15 timer. Vi ønsker timerne placeret på tre ugentlige dage efter nærmere aftale.

Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn.

Om os
Gårslev Skole er smukt beliggende i den sydligste del af Vejle kommune tæt ved skov og Vejle Fjord. Vi har ca. 130 elever på 0.-6.årgang samt 19 engagerede og udviklingsorienterede medarbejdere. Til skolen er der tilknyttet en SFOI/SFOII samt en aftenklub for områdets unge, der holder åbent tre gange om ugen. Gårslev Skole er afdelingsopdelt med en afdeling bestående af 0.-3. årgang og en afdeling bestående af 4.-6. årgang.

På Gårslev skole arbejder vi ud fra en grundholdning om, at alle elever har, eller kan få, lyst til læring, og at alle har brug for at være en del af et anerkendende, inkluderende fællesskab.

Vi tror på, at eleverne, gennem synlig læring, træning, aktiv deltagelse, involvering og de rette rammer, kan udfolde deres læringspotentiale og på den baggrund skabe fundamentet for det liv, der ligger foran dem. Livet som borgere i et demokratisk samfund, hvor den enkelte formår at bidrage til og deltage i et forpligtende fællesskab.

Læring foregår når som helst og hvor som helst. På skolen, i SFO’en, på arbejdspladser, i naturen, i det digitale læringsrum mm. Læringsaktiviteter organiseres med henblik på at sikre optimal udvikling og udfoldelse af elevernes faglige, sociale og personlige kompetencer.

I en global verden, og på en klode med en sårbar natur, er det vigtigt, at den enkelte elev forholder sig til og tager ansvar for den natur, som omgiver os. Derfor er naturen en vigtig arena i elevernes læring.

Flere oplysninger
Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til skoleleder Susanne Feder på tlf. 7681 4300 eller 5072 8386 eller via mail susfe@vejle.dk . Eller til viceskoleleder Peter Larsen på tlf. 7681 4300 eller via mail petrl@vejle.dk.  Du er ligeledes velkommen til at aflægge skolen et besøg.

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning samt relevante bilag senest 23. juni 2019, og vi forventer at holde ansættelsessamtaler torsdag 27 .juni 2019 fra kl.14.00.

Børne- og straffeattest
Vi indhenter børne- og straffeattest. 

Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

ORS/Small/b0a5fd4b_logo.pngGårslev SkoleBørkop2019-06-04T13:02:38.4932019-06-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Alsidig medarbejder - Pensionist/efterlønner

STANTON A/S

Vejle
Vi søger en alsidig medarbejder m k et par dage om ugen. Vi lægger vægt på en person, der har kvalifikationer til lidt af hvert. Eksempelvis malerarbejde, holde udendørs arealer, småreparationer, sætte ting på plads på lager og mange andre ting. God...
Indrykket:14. juni 2019
Udløbsdato:1. juli 2019

Er du klar på hårdt fysisk arbejde i en omskiftelig hverdag?

JobTeam Kolding A/S

Kolding
Jobbeskrivelse: Jobteam søger for kunde i Vejen og Kolding kommune medarbejdere med god fysik og snilde. Primære arbejdsopgaver: De primære opgaver består i: Fysisk arbejde Diverse opgaver inden for produktion og håndværk (forskelligt alt efter ansø...
Indrykket:5. juni 2019
Udløbsdato:31. juli 2019

Studie job

STOFF & STIL A/S

Herning
HAR DU BRUG FOR ET AFVEKSLENDE FRITIDSJOB VED SIDEN AF DIN SKOLEGANG, SÅ HAR VI STILLINGEN TIL DIG. Vores WEB shop er i rivende udvikling, og vi udvider med et eftermiddagshold, derfor har vi brug for netop dig, hvis du kan svar ja til nedenstående....
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:30. juli 2019

Peer-medarbejder til Psykiatriens Hus Aarhus

ADA Psykiatriens Hus

Aarhus C
Om stillingen:Den regionale del i Psykiatriens Hus Aarhus søger endnu en peer-medarbejder til personalegruppen. Stillingen er 25-30 timer om ugen. Den regionale del af Psykiatriens Hus hører til under Afdeling for Depression og Angst, AUH Psykiatrie...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:20. juni 2019

Sekretær til Gårslev Skole

Gårslev Skole

Børkop
Er det dig, der skal være vores nye sekretær? Hvis du sætter pris på at være på en mindre skole, hvor vi vægter et inkluderende fællesskab, og hvor du kommer tæt på stort set alle elever og kollegaer, er Gårslev Skole helt sikkert noget for dig. Går...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:23. juni 2019