Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder søges til isbutik

Vi søger medarbejder  for sæson 2019 vi søger både under og over 18

Vi søger medarbejder til vors nye isbutik på islandsbrygge

Arbejds tiderne ligger mellem 11:30-21:00

Dit arbejder bliver at servicere kunder lave is, kaffe, opfyldning og rengøring. 

Mulighed for ekstra arbejde i ferien

Erfaring fra arbejde i is butik tidligere er et kæmpe plus, skrive gerne det i din ansøgning.  


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032639Phoenix-537c208712019-06-25T00:00:00Medarbejder søges til isbutik

Vi søger medarbejder  for sæson 2019 vi søger både under og over 18

Vi søger medarbejder til vors nye isbutik på islandsbrygge

Arbejds tiderne ligger mellem 11:30-21:00

Dit arbejder bliver at servicere kunder lave is, kaffe, opfyldning og rengøring. 

Mulighed for ekstra arbejde i ferien

Erfaring fra arbejde i is butik tidligere er et kæmpe plus, skrive gerne det i din ansøgning.  

2019-07-01T00:51:44.603 Vi søger medarbejder for sæson 2019 vi søger både under og over 18 Vi søger medarbejder til vors nye isbutik på islandsbrygge Arbejds tiderne ligger mellem 11:30-21:00 Dit arbejder bliver at servicere kunder lave is, kaffe, opfyldning og rengøring. Mulighed for ekstra arbejde i ferien Erfaring fra arbejde i is butik tidligere er et kæmpe plus, skrive gerne det i din ansøgning.11jobnet537c2087100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-30T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3535976Coffee Studio11Vesterbrogade 971620København VDKDanmark0job@coffeestudio.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid47Tidsbegrænset768510JobNet4996233499623310027-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=537c2087https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=537c2087https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=537c2087&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=537c2087&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgMedarbejder søges til isbutik12008221Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg27Detail- og engroshandel361932972Bilal Shaukatjob@coffeestudio.dkDKDanmarkDKDanmark330126091Telecom sælger til shop in shop i storcenterProfile Frontmarketing åbner i samarbejde med vores klient Telmore en shop in shop i storcenteret Fields i København. Om FrontmarketingVi er et field marketing bureau med 17 års erfaring inden for field marketing, og vi arbejder med nogle af Danmarks største brands i hele landet.Vores team på ca. 15 personer søger flere kollegaer - her bliver du en del af et super godt salgsteam. JobbetDu er udadvendt, positiv, med et smil på læben og motiveres af givende salgsarbejde.Du er især glad for at have det sjovt med dine kollegaer, samtidig med at du tjener rigtig godt.Nu søger vi sammen med vores samarbejdspartner Telmore, sælgere til en fast butik i Københavns største storcenter Fields.Dit arbejde vil bestå i at oprette nogle af de mest interessante, telefoni, internet og streaming løsninger til kunderne. Udover vores faste butik laver også vi pop op butikker på messer ved events, markeder, supermarkeder og storcentre i hele Danmark. Vi søger:FuldtidVi tilbyder:Bliv en del af et sjovt og hyggeligt team, hvor alle tjener rigtig godt.Oplæring i salgArbejd 4-5 dage pr uge fleksible arbejdstider og dage.GarantilønHøj provision uden loftFrihed under ansvarGode kollegaerAnsøgningsfrist 22 12 2019 - send din ansøgning via knappen send ansøgning nedenfor.Vi indkalder løbende til samtale. Tiltrædelse snarest. Telmores brand er et af danmarks største indenfor Telecom og er:Telefoni, internet og streaming tjenester.Et af Danmarks Førende og Største indenfor deres brancheHøjt ratet på trust pilotAltid glade kunder Se mere på vores ansøgersite: https: fmmarketing.ofir.com
Frontmarketing åbner i samarbejde med vores klient Telmore en shop in shop i storcenteret Fields i København.

Om Frontmarketing
Vi er et field marketing bureau med 17 års erfaring inden for field marketing, og vi arbejder med nogle af Danmarks største brands – i hele landet.
Vores team på ca. 15 personer søger flere kollegaer - her bliver du en del af et super godt salgsteam.

Jobbet
  • Du er udadvendt, positiv, med et smil på læben og motiveres af givende salgsarbejde.
  • Du er især glad for at have det sjovt med dine kollegaer, samtidig med at du tjener rigtig godt.
Nu søger vi sammen med vores samarbejdspartner Telmore, sælgere til en fast butik i Københavns største storcenter Fields.Dit arbejde vil bestå i at oprette nogle af de mest interessante, telefoni, internet og streaming løsninger til kunderne.

Udover vores faste butik laver også vi pop op butikker på messer ved events, markeder, supermarkeder og storcentre i hele Danmark.

Vi søger:
  • Fuldtid
Vi tilbyder:
  • Bliv en del af et sjovt og hyggeligt team, hvor alle tjener rigtig godt.
  • Oplæring i salg
  • Arbejd 4-5 dage pr uge – fleksible arbejdstider og dage.
  • Garantiløn
  • Høj provision uden loft
  • Frihed under ansvar
  • Gode kollegaer
Ansøgningsfrist 22/12 2019 - send din ansøgning via knappen "send ansøgning" nedenfor.
Vi indkalder løbende til samtale.

Tiltrædelse snarest. 

Telmores brand er et af danmarks største indenfor Telecom og er:
  • Telefoni, internet og streaming tjenester.
  • Et af Danmarks Førende og Største indenfor deres branche
  • Højt ratet på trust pilot
  • Altid glade kunder



Se mere på vores ansøgersite: https://fmmarketing.ofir.com

ORS/Small/8468a73e_logo.jpegFront MarketingKøbenhavn S2019-11-28T00:00:002019-12-22T00:00:00
330110046Butiksassistent til natRobot Fast nattevagt til 7-Eleven i indre København Nattevagt Fast nattevagt til 7-Eleven indre København Målet er klart vi vil være dem i klassen , der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur! Vores forventninger til dig I 7-Eleven er kunden vores øverste chef og har altid første prioritet, også i de mørke nattetimer. Du skal være robust, mødestabil og trives med at arbejde alene de fleste dage i ugen. Du møder mange forskellige kunder på dine nattevagter, så det er vigtigt at du har god situationsfornemmelse, kan bevare roen og skabe en god stemning i butikken. Jobbeskrivelse Som på alle andre tidspunkter af døgnet, er det vigtigt at have fokus på kundens oplevelse i og af butikken, hertil hører følgende opgaver: Imødekommende kundebetjening Kassebetjening med fokus på kassedifferencer og korrekt værdihåndtering. Trimning og vareopfyldning så butikken altid står klar til morgenholdet og så vi til enhver til kan byde vore kunder velkomne i en flot butik. Tilberede mad, så varmeskabene altid ser lækre og præsentable ud og kunderne ikke går forgæves. Rengøring og egenkontrol Deltage aktivt i de daglige, ugentlige og månedlige salgskonkurrencer Diverse forefaldne opgaver Løn og ansættelsesforhold Vi tilbyder muligheden for at blive en del af et godt team af gode og glade kollegaer, ansvar og afvekslende opgaver. Stillingen er baseret på en 14 dages periode: 7 nattevagter fra fredag til torsdag, og efterfølgende 7 dages fri. Vi holder døgnåbent 365 dage om året, og juleaften og nytårsaften går således på skift. Løn og ansættelsesforhold reguleres af butiksoverenskomsten samt særbestemmelser aftale med HK Handel.

Fast nattevagt til 7-Eleven i indre København

Nattevagt

Fast nattevagt til 7-Eleven indre København

Målet er klart – vi vil være dem i "klassen”, der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur!

 

Vores forventninger til dig

I 7-Eleven er kunden vores øverste chef og har altid første prioritet, også i de mørke nattetimer.
Du skal være robust, mødestabil og trives med at arbejde alene de fleste dage i ugen.

Du møder mange forskellige kunder på dine nattevagter, så det er vigtigt at du har god situationsfornemmelse, kan bevare roen og skabe en god stemning i butikken.

 

Jobbeskrivelse

Som på alle andre tidspunkter af døgnet, er det vigtigt at have fokus på kundens oplevelse i og af butikken, hertil hører følgende opgaver:

  • Imødekommende kundebetjening
  • Kassebetjening med fokus på kassedifferencer og korrekt værdihåndtering.
  • Trimning og vareopfyldning – så butikken altid står klar til morgenholdet og så vi til enhver til kan byde vore kunder velkomne i en flot butik.
  • Tilberede mad, så varmeskabene altid ser lækre og præsentable ud og kunderne ikke går forgæves.
  • Rengøring og egenkontrol
  • Deltage aktivt i de daglige, ugentlige og månedlige salgskonkurrencer
  • Diverse forefaldne opgaver

 

Løn og ansættelsesforhold

Vi tilbyder muligheden for at blive en del af et godt team af gode og glade kollegaer, ansvar og afvekslende opgaver.

Stillingen er baseret på en 14 dages periode: 7 nattevagter fra fredag til torsdag, og efterfølgende 7 dages fri. Vi holder døgnåbent 365 dage om året, og juleaften og nytårsaften går således på skift.

Løn og ansættelsesforhold reguleres af butiksoverenskomsten samt særbestemmelser aftale med HK Handel.

 

7-Eleven Butik 14København K2019-10-22T00:00:002019-12-13T00:00:00
330129055Medarbejder til MuseumsbutikkenRobot Nationalmuseet søger en medarbejder, der skal være ansvarlig for den daglige drift af museets butik i Prinsens Palais (Nationalmuseet København). Stillingen ønskes besat snarest muligt. Nationalmuseet består af et direktørembede samt fire afdelinger: Museer & Slotte, Forskning, Samling & Bevaring, Nationalmuseet København samt Drift & Administration. Museumsbutikken har til opgave at forlænge kundernes oplevelse på museet og give dem en lille bid af dette med hjem. Vi lægger stor vægt på kundeservice, troværdige produkter og gode historiefortællinger. Butikken fordeler sig på 300m2 og indeholder alt fra dyre smykker og genstande til legetøj og postkort. Vi er pt. et team på 4 fastansatte og 3-4 afløsere. Derudover har vi et indkøbsteam, som varetager vareindkøb til Nationalmuseets 8 forskellige butikker fordelt rundt om i landet. Vi har travlt i butikken og har mange forskellige opgaver i løbet af en dag, som ud over kundebetjening bl.a. kan være, modtagelse af varer, prismærkning, lagerstyring, indkøbsmøder, driftsmøder og diverse praktiske opgaver som rengøring og oprydning. Ansvarsområde Du vil have ansvaret for følgende opgaver: Den daglige drift af butikken Uddelegering af dagens opgaver til personalet Lagerstyring Modtagelse af varer og godkendelser af faktura Betjening og servicering af kunder Kendskab til og overblik over budgettet for butikken Deltage i butikkens driftsmøder med ledere og indkøbsteam Butikken har en stort varesortiment, som hver især har deres egen historie. Så der er mange områder, tidsperioder og historier at sætte sig ind i, og det kræver en vis lyst og gå på mod at kunne lære disse varer at kende så godt, at man også bliver god til at sælge dem. Det er også en fysisk stor butik, som til tider kræver store vareleveringer, som skal placeres på forskellige lagre i det store hus. Derfor kan det til tider også være fysisk hårdt arbejde, der kræves. Kvalifikationer Vi forventer at du: Er butiksuddannet eller har erfaring fra butik og salg Har erfaring med daglig drift af butik Har kendskab til IT (Microsoft Office pakke) Herudover forventer vi, at du: Er serviceorienteret, udadvendt og har ordenssans Er ansvarsbevidst og har gode samarbejdsevner Har gode sprogkundskaber (minimum engelsk og gerne flere sprog) Kan bevare overblikket og prioritere dine opgaver Har interesse for historie og kultur Løn- og ansættelsesvilkår Arbejdstiden er gennemsnitlig 32 timer ugentlig. Arbejdstiden er placeret på alle ugens dage og ligger primært mellem kl. 9.00 og 17.30. Arbejdsstedet er Prinsens Palais i København. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til den til enhver tid gældende OAO-S-fællesoverenskomst samt Organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK. Ansøgning Nationalmuseet arbejder aktivt for ligestillingen blandt medarbejderne og opfordrer derfor alle kvalificerede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Ansøgningen skal sendes via museets elektroniske rekrutteringssystem på vores hjemmeside www.natmus.dk job Den skal være museet i hænde senest fredag den 6. december 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 51. Yderligere oplysninger om stillingen, kan indhentes hos butiksleder Rikke Refsbæk Lundemark på rikke.refsbaek@natmus.dk eller 4120 6831. Nationalmuseet er Danmarks kulturhistoriske hovedmuseum og et statsmuseum under Kulturministeriet. Nationalmuseet styrker historiebevidsthed og medborgerskab ved at belyse Danmarks og verdens kulturer og deres indbyrdes afhængighed. Ca. 655 medarbejdere er fordelt på 3 afdelinger: Forskning, Samling og Bevaring, Museer og Slotte samt Drift og Administration. Se mere om Nationalmuseet på www.natmus.dkNationalmuseet søger en medarbejder, der skal være ansvarlig for den daglige drift af museets butik i Prinsens Palais (Nationalmuseet København). Stillingen ønskes besat snarest muligt.

Nationalmuseet består af et direktørembede samt fire afdelinger: Museer & Slotte, Forskning, Samling & Bevaring, Nationalmuseet – København samt Drift & Administration.

Museumsbutikken har til opgave at forlænge kundernes oplevelse på museet og give dem en lille bid af dette med hjem. Vi lægger stor vægt på kundeservice, troværdige produkter og gode historiefortællinger. Butikken fordeler sig på 300m2 og indeholder alt fra dyre smykker og genstande til legetøj og postkort. Vi er pt. et team på 4 fastansatte og 3-4 afløsere. Derudover har vi et indkøbsteam, som varetager vareindkøb til Nationalmuseets 8 forskellige butikker fordelt rundt om i landet.

Vi har travlt i butikken og har mange forskellige opgaver i løbet af en dag, som ud over kundebetjening bl.a. kan være, modtagelse af varer, prismærkning, lagerstyring, indkøbsmøder, driftsmøder og diverse praktiske opgaver som rengøring og oprydning.

Ansvarsområde

Du vil have ansvaret for følgende opgaver:

  • Den daglige drift af butikken
  • Uddelegering af dagens opgaver til personalet
  • Lagerstyring
  • Modtagelse af varer og godkendelser af faktura
  • Betjening og servicering af kunder
  • Kendskab til og overblik over budgettet for butikken
  • Deltage i butikkens driftsmøder med ledere og indkøbsteam
Butikken har en stort varesortiment, som hver især har deres egen historie. Så der er mange områder, tidsperioder og historier at sætte sig ind i, og det kræver en vis lyst og gå på mod at kunne lære disse varer at kende så godt, at man også bliver god til at sælge dem. Det er også en fysisk stor butik, som til tider kræver store vareleveringer, som skal placeres på forskellige lagre i det store hus. Derfor kan det til tider også være fysisk hårdt arbejde, der kræves.

Kvalifikationer

Vi forventer at du:

  • Er butiksuddannet eller har erfaring fra butik og salg
  • Har erfaring med daglig drift af butik
  • Har kendskab til IT (Microsoft Office pakke)
Herudover forventer vi, at du:

  • Er serviceorienteret, udadvendt og har ordenssans
  • Er ansvarsbevidst og har gode samarbejdsevner
  • Har gode sprogkundskaber (minimum engelsk og gerne flere sprog)
  • Kan bevare overblikket og prioritere dine opgaver
  • Har interesse for historie og kultur
Løn- og ansættelsesvilkår

Arbejdstiden er gennemsnitlig 32 timer ugentlig. Arbejdstiden er placeret på alle ugens dage og ligger primært mellem kl. 9.00 og 17.30. Arbejdsstedet er Prinsens Palais i København.

Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til den til enhver tid gældende OAO-S-fællesoverenskomst samt Organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK.

Ansøgning

Nationalmuseet arbejder aktivt for ligestillingen blandt medarbejderne og opfordrer derfor alle kvalificerede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Ansøgningen skal sendes via museets elektroniske rekrutteringssystem på vores hjemmeside www.natmus.dk/job Den skal være museet i hænde senest fredag den 6. december 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 51.

Yderligere oplysninger om stillingen, kan indhentes hos butiksleder Rikke Refsbæk Lundemark på rikke.refsbaek@natmus.dk eller 4120 6831.




Nationalmuseet er Danmarks kulturhistoriske hovedmuseum og et statsmuseum under Kulturministeriet. Nationalmuseet styrker historiebevidsthed og medborgerskab ved at belyse Danmarks og verdens kulturer og deres indbyrdes afhængighed. Ca. 655 medarbejdere er fordelt på 3 afdelinger: Forskning, Samling og Bevaring, Museer og Slotte samt Drift og Administration. Se mere om Nationalmuseet på www.natmus.dk


NationalmuseetKøbenhavn K2019-11-22T00:00:002019-12-06T00:00:00
330118646Weekendmedarbejder/assistanceRobot Weekendmedarbejder assistance5-10 timer Dressmann A S Dressmann er en af Nord-Europas største tøjkæder indenfor herretøj med omkring 380 butikker i fem lande. Dressmann har til hensigt at dække det fulde tøjbehov for alle kvalitets- og prisbevidste mænd. Dressmann er en del af Varner-Gruppen, som idag består af 12 kæder og har mere end 10.000 ansatte fordelt over syv lande og cirka 1400 butikker. Servicekontoret ligger i Billingstad I Norge I Dressmann elsker vi glade mennesker! Vi er overbevist om, at glade mennesker giver gode oplevelser, og vores mål er at få alle vores kunder i godt humør. Vi ønsker, at vores kunder skal opleve en strålende service, god kvalitet og et bredt udvalg til den bedste pris. Vi gør os umage, når vi leder efter den rigtige, og vi giver ikke op før, vi har fundet en medarbejder, som: Har nemt til et smil. Er glad og vil andre det bedste. Har det sjovt på arbejde. Giver af sig selv, spreder glæde og er energisk. Har humor og er jordnær. Krav at man er yderst fleksibel. Er løsningsorienteret og har en no problem indstilling. Stiller krav, er engageret og på når det gælder. Er konkurrenceorienteret og har et stærkt vinderinstinkt. Har interesse for tøj og mode Erfaring med salg er en klar fordel, men ikke et krav. Vi kan tilbyde mellem 5-10 timer om ugen, mest I weekenderne, dog med mulighed for flere timer ved behov. Lyder dette som en beskrivelse af dig? Hvis ja, læs videre... Sælgere hos Dressmann Som sælger i Dressmann er du ansigtet ud af til! Du er positiv og møder alle kunder med et stort smil.Du kan lide mennesker, et højt tempo og en stimulerende arbejdsplads. Du kan lide at sælge og vejlede med viden og engagement. Er det her noget for dig? Så tag kontakt med det samme. Vi kan tilbyde dig en spændende og hyggelig hverdag med gode karrieremuligheder i Nordens største tøjkæde for mænd. Vi ser frem til din ansøgning med et vedhæftet foto. Med venlig hilsen Dressmann København Address: Havneholmen 5 1561 København, Denmark

Weekendmedarbejder/assistance5-10 timer

Dressmann A/S Dressmann er en af Nord-Europas største tøjkæder indenfor herretøj med omkring 380 butikker i fem lande. Dressmann har til hensigt at dække det fulde tøjbehov for alle kvalitets- og prisbevidste mænd. Dressmann er en del af Varner-Gruppen, som idag består af 12 kæder og har mere end 10.000 ansatte fordelt over syv lande og cirka 1400 butikker. Servicekontoret ligger i Billingstad I Norge 

I Dressmann elsker vi glade mennesker! Vi er overbevist om, at glade mennesker giver gode oplevelser, og vores mål er at få alle vores kunder i godt humør.

Vi ønsker, at vores kunder skal opleve en strålende service, god kvalitet og et bredt udvalg til den bedste pris. Vi gør os umage, når vi leder efter den rigtige, og vi giver ikke op før, vi har fundet en medarbejder, som:

Har nemt til et smil. Er glad og vil andre det bedste. Har det sjovt på arbejde. Giver af sig selv, spreder glæde og er energisk. Har humor og er jordnær. Krav at man er yderst fleksibel. Er løsningsorienteret og har en 'no problem' indstilling. Stiller krav, er engageret og på når det gælder. Er konkurrenceorienteret og har et stærkt vinderinstinkt. Har interesse for tøj og mode

Erfaring med salg er en klar fordel, men ikke et krav. Vi kan tilbyde mellem 5-10 timer om ugen, mest I weekenderne, dog med mulighed for flere timer ved behov.

Lyder dette som en beskrivelse af dig? Hvis ja, læs videre...

Sælgere hos Dressmann

Som sælger i Dressmann er du ansigtet ud af til! Du er positiv og møder alle kunder med et stort smil.Du kan lide mennesker, et højt tempo og en stimulerende arbejdsplads. Du kan lide at sælge og vejlede med viden og engagement. Er det her noget for dig? Så tag kontakt med det samme. Vi kan tilbyde dig en spændende og hyggelig hverdag med gode karrieremuligheder i Nordens største tøjkæde for mænd.

Vi ser frem til din ansøgning med et vedhæftet foto.

Med venlig hilsen

Dressmann København

Address: Havneholmen 5 1561 København,

Denmark

DRESSMANN A/S Fisketorvet Shopping CenterKøbenhavn V2019-11-06T00:00:002019-12-30T00:00:00
330110050Deltids sælgerRobot Friske medarbejdere til 7-Eleven i København Målet er klart vi vil være dem i klassen , der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur! Vores forventninger til dig Du skal kunne håndtere travlhed med et smil på læben. I 7-Eleven er kunden vores øverste chef og har altid første prioritet. Du skal kunne lide at møde mange mennesker, der alle har en forventning om at blive betjent hurtigt og effektivt. Du skal være holdspiller og nyde at hjælpe både kunder og kollegaer således det er en oplevelse at være både gæst og medarbejder Vi vil have det morsomt og lønsomt. Jobbeskrivelse Vi skal være kundes foretrukne mad drikke destination og sælge produkter af højeste kvalitet, med en service, som er i top. Imødekommende kundebetjening Korrekt værdihåndtering Tilberedning af mad, så butikken altid ser lækker og præsentabel ud Lettere rengøring og egenkontrol Løn og ansættelsesforhold Vi tilbyder En vagtplan, som er flexibel. Gode kollegaer. Løn og ansættelsesforhold reguleres af butiksoverenskomsten samt særbestemmelser aftale med HK Handel. Samtaler afholdes: løbende Arbejdssted: København K Med 184 butikker i Danmark har 7-Eleven manifesteret førerpositionen i conveniencesektoren, og med mere end 50.000 butikker i 116 lande er 7-Eleven verdens største convenience- og franchisekæde. Læs mere på www.7-eleven.dk eller www.reitangruppen.no.

Friske medarbejdere til 7-Eleven i København

 

Målet er klart – vi vil være dem i "klassen”, der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur!

 

Vores forventninger til dig

  • Du skal kunne håndtere travlhed med et smil på læben. I 7-Eleven er kunden vores øverste chef og har altid første prioritet.
  • Du skal kunne lide at møde mange mennesker, der alle har en forventning om at blive betjent hurtigt og effektivt. 
  • Du skal være holdspiller og nyde at hjælpe både kunder og kollegaer således det er en oplevelse at være både gæst og medarbejder – Vi vil have det morsomt og lønsomt.

 

Jobbeskrivelse                                                                           

Vi skal være kundes foretrukne mad & drikke destination og sælge produkter af højeste kvalitet, med en service, som er i top. 

  • Imødekommende kundebetjening
  • Korrekt værdihåndtering
  • Tilberedning af mad, så butikken altid ser lækker og præsentabel ud
  • Lettere rengøring og egenkontrol

 

Løn og ansættelsesforhold

Vi tilbyder

  • En vagtplan, som er flexibel.
  • Gode kollegaer. 
  • Løn og ansættelsesforhold reguleres af butiksoverenskomsten samt særbestemmelser aftale med HK Handel.

 

Samtaler afholdes:                          løbende

Arbejdssted:                                    København K

                                                         

Med 184 butikker i Danmark har 7-Eleven manifesteret førerpositionen i conveniencesektoren, og med mere end 50.000 butikker i 116 lande er 7-Eleven verdens største convenience- og franchisekæde. Læs mere på www.7-eleven.dk eller www.reitangruppen.no

7-Eleven Butik 27København K2019-10-22T00:00:002019-12-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Telecom sælger til shop in shop i storcenter

Front Marketing

København S
Frontmarketing åbner i samarbejde med vores klient Telmore en shop in shop i storcenteret Fields i København. Om FrontmarketingVi er et field marketing bureau med 17 års erfaring inden for field marketing, og vi arbejder med nogle af Danmarks størst...
Indrykket:28. november 2019
Udløbsdato:22. december 2019

Butiksassistent til nat

7-Eleven Butik 14

København K
Fast nattevagt til 7-Eleven i indre København Nattevagt Fast nattevagt til 7-Eleven indre København Målet er klart vi vil være dem i klassen , der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur! Vores forventninger ti...
Indrykket:22. oktober 2019
Udløbsdato:13. december 2019

Medarbejder til Museumsbutikken

Nationalmuseet

København K
Nationalmuseet søger en medarbejder, der skal være ansvarlig for den daglige drift af museets butik i Prinsens Palais (Nationalmuseet København). Stillingen ønskes besat snarest muligt. Nationalmuseet består af et direktørembede samt fire afdelinger...
Indrykket:22. november 2019
Udløbsdato:6. december 2019

Weekendmedarbejder/assistance

DRESSMANN A/S Fisketorvet Shopping Center

København V
Weekendmedarbejder assistance5-10 timer Dressmann A S Dressmann er en af Nord-Europas største tøjkæder indenfor herretøj med omkring 380 butikker i fem lande. Dressmann har til hensigt at dække det fulde tøjbehov for alle kvalitets- og prisbevidste ...
Indrykket:6. november 2019
Udløbsdato:30. december 2019

Deltids sælger

7-Eleven Butik 27

København K
Friske medarbejdere til 7-Eleven i København Målet er klart vi vil være dem i klassen , der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur! Vores forventninger til dig Du skal kunne håndtere travlhed med et smil på læ...
Indrykket:22. oktober 2019
Udløbsdato:13. december 2019