Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder søges til Sct. Nicolaitjenesten i Nordjylland.

Medarbejder søges til Sct. Nicolajtjenesten i Nordjylland

 

En stilling som administrativ medarbejder ved Sct. Nicolajtjenesten i Nordjylland er ledig pr. 15. august 2019.

Stillingen er på 7,5 time pr. uge.

Sct. Nicolajtjenesten er en landsdækkende telefontjeneste, man kan ringe til mellem kl. 20.00 og 02.00 året rundt, for at få en samtale med et medmenneske. Sct. Nicolajtjenesten i Nordjylland har telefonvagten i ca. 9 uger om året. Det er frivillige, der har telefonvagterne.

Vi kan tilbyde en administrativ stilling, der består i at:

  • planlægge vagtskemaer for de frivillige og sørge for alt praktisk i forbindelse med vagterne
  • være sekretær for Sct. Nicolajtjenestens bestyrelsen i Nordjylland
  • annoncere efter frivillige
  • passe økonomien
  • være bestyrelsen behjælpelig med administrativ arbejde.

 

Vi forventer, at du:

  • er engageret
  • er ansvarsbevidst og omhyggelig
  • er god til planlægning
  • kan arbejde selvstændigt

 

Ansættelse sker ved Aalborg Budolfi Provsti.

Ansættelsen er på individuelle vilkår, så ansættelse og aflønning aftales individuelt.

Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til korshærspræst Lena Bentsen på telefonnummer 98326575 / 24406204 eller til domprovst Niels Christian Kobbelgaard på telefonnummer 61604800.

Ansøgning med relevante bilag sendes via mail til aalborgbudolfi.provsti@km.dk eller i papirudgave til Dr. Christines Vej 20, 9000 Aalborg.

Ansøgningen skal være fremme senest den fredag den 14.juni 2019 kl.12.00.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033615Phoenix-dd3c9c5312019-05-28T00:00:00Medarbejder søges til Sct. Nicolaitjenesten i Nordjylland.

Medarbejder søges til Sct. Nicolajtjenesten i Nordjylland

 

En stilling som administrativ medarbejder ved Sct. Nicolajtjenesten i Nordjylland er ledig pr. 15. august 2019.

Stillingen er på 7,5 time pr. uge.

Sct. Nicolajtjenesten er en landsdækkende telefontjeneste, man kan ringe til mellem kl. 20.00 og 02.00 året rundt, for at få en samtale med et medmenneske. Sct. Nicolajtjenesten i Nordjylland har telefonvagten i ca. 9 uger om året. Det er frivillige, der har telefonvagterne.

Vi kan tilbyde en administrativ stilling, der består i at:

  • planlægge vagtskemaer for de frivillige og sørge for alt praktisk i forbindelse med vagterne
  • være sekretær for Sct. Nicolajtjenestens bestyrelsen i Nordjylland
  • annoncere efter frivillige
  • passe økonomien
  • være bestyrelsen behjælpelig med administrativ arbejde.

 

Vi forventer, at du:

  • er engageret
  • er ansvarsbevidst og omhyggelig
  • er god til planlægning
  • kan arbejde selvstændigt

 

Ansættelse sker ved Aalborg Budolfi Provsti.

Ansættelsen er på individuelle vilkår, så ansættelse og aflønning aftales individuelt.

Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til korshærspræst Lena Bentsen på telefonnummer 98326575 / 24406204 eller til domprovst Niels Christian Kobbelgaard på telefonnummer 61604800.

Ansøgning med relevante bilag sendes via mail til aalborgbudolfi.provsti@km.dk eller i papirudgave til Dr. Christines Vej 20, 9000 Aalborg.

Ansøgningen skal være fremme senest den fredag den 14.juni 2019 kl.12.00.

 

2019-06-15T01:00:32.013 Medarbejder søges til Sct. Nicolajtjenesten i Nordjylland En stilling som administrativ medarbejder ved Sct. Nicolajtjenesten i Nordjylland er ledig pr. 15. august 2019. Stillingen er på 7,5 time pr. uge. Sct. Nicolajtjenesten er en landsdækkende telefontjeneste, man kan ringe til mellem kl. 20.00 og 02.00 året rundt, for at få en samtale med et medmenneske. Sct. Nicolajtjenesten i Nordjylland har telefonvagten i ca. 9 uger om året. Det er frivillige, der har telefonvagterne. Vi kan tilbyde en administrativ stilling, der består i at: planlægge vagtskemaer for de frivillige og sørge for alt praktisk i forbindelse med vagterne være sekretær for Sct. Nicolajtjenestens bestyrelsen i Nordjylland annoncere efter frivillige passe økonomien være bestyrelsen behjælpelig med administrativ arbejde. Vi forventer, at du: er engageret er ansvarsbevidst og omhyggelig er god til planlægning kan arbejde selvstændigt Ansættelse sker ved Aalborg Budolfi Provsti. Ansættelsen er på individuelle vilkår, så ansættelse og aflønning aftales individuelt. Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til korshærspræst Lena Bentsen på telefonnummer 98326575 24406204 eller til domprovst Niels Christian Kobbelgaard på telefonnummer 61604800. Ansøgning med relevante bilag sendes via mail til aalborgbudolfi.provsti@km.dk eller i papirudgave til Dr. Christines Vej 20, 9000 Aalborg. Ansøgningen skal være fremme senest den fredag den 14.juni 2019 kl.12.00.11jobnetdd3c9c53100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3536770Aalborg Budolfi Provsti11Dronning Christines Vej 209000AalborgDKDanmark0aalborgbudolfi.provsti@km.dkDKDanmarkDanmark7Deltid46Permanent769352JobNet4996984499698410028-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dd3c9c53https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=dd3c9c53https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dd3c9c53&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dd3c9c53&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale419017Kontormedhjælper5Kontor og administration361937983Lena Bentsenaalborgbudolfi.provsti@km.dkDanmarkDanmark330047190Medarbejder med sundhedspædagogiske kompetencer søges til Center for Tværfaglig Forebyggelse 30 timer pr. uge i perioden 01.09.2019- 30.09.2021Basic Vi har en spændende ledig stilling fra 01.09.2019 eller snarest derefter. Stillingen er med tilknytning til Midtbysjakket samt fritids- og ungecentrene i Center for Tværfaglig Forebyggelse. Stillingen er for dig, der brænder for og har kompetencer til at varetage drifts- og udviklingsopgaver inden for sundhed på børne- og ungeområdet.Center for Tværfaglig Forebyggelse består af en række forskellige indsatser herunder bl.a. forebyggende indsatser på børne- og ungeområdet fx fritidscentre, ungecentre, opsøgende indsatser, SSP, boligstrategiske indsatser, frivillighed, sundhedspleje og rådgivning til småbørnsfamilier fra tværfaglige teams. Stillingen indebærer ansvar for udvikling og koordinering af konkrete sundhedsfremmende indsatser samt drifts- og faciliteringsopgaver med primært fokus på samarbejdet med fritids- og ungecentrene samt opsøgende medarbejdere i Center for Tværfaglig Forebyggelse.Stillingen er organisatorisk tilknyttet sekretariatet i centret. Sekretariatet er tværfagligt sammensat af kollegaer, som hver især bidrager med deres særlige faglighed og kompetencer til den samlede opgaveløsning. Fx er der i sekretariatet netværkskoordinatorer som arbejder inden for det boligstrategiske område, SSP konsulent, frivilligkonsulent og administrative medarbejdere m.fl. Sammen med medarbejdere og ledere i centret glæder alle sig til at samarbejde og byde dig velkommen på holdet. Dit ansvarsområde bliver fx at: Facilitere flere medarbejdernetværk sundhedsambassadører, rygestopinstruktører og nøglepersoner for børn unge i familier med alkohol. Du skal varetage nogle af rygestopinstruktørkurserne med unge. Yde konkret støtte lokalt på fritids- og ungecentrene til deres proces med udvikling af sundhedspædagogisk praksis. En stor del af din arbejdstid vil foregå sammen med medarbejderne på centrene. I samarbejde med centrenes sundhedsambassadører at formidle nyeste viden fx via nyhedsbreve. At understøtte centrenes struktur og systematik i omsætning af de lokale handleplaner i forhold til Sundhedsstyrelsens forebyggelsespakker. At understøtte omsætningen af Aalborg Kommunes Sundhedspolitik, herunder i samarbejde med centrets ledere og medarbejdere at implementere nye initiativer, der bidrager til at nå såvel de samlede nationale som de kommunale mål for sundhed på børne- og ungeområdet. Vedligeholdelsesopgaver fx information på hjemmesider og forskelligt materiale fx dialogspil. Administrative opgaver i relation til fx ledelsesinformation, affrapportering af målstyringsaftaler, notatskrivning, analyseopgaver. Ad hoc opgaver som vi ikke kender endnu. Vi er en arbejdsplads, hvor det nogle gange går stærkt, og hvor opgaverne er foranderlige. Vi prioriterer at udvikle vores praksis løbende med baggrund i nyeste viden og i de behov, som opstår. Vi vil gerne kendes for at være fagligt ambitiøse på og for at vi har mod på at afprøve og undersøge nye veje for at fremme børn og unges sundhed, trivsel og udvikling.Det er vigtigt for os er, at du er interesseret i tværfagligt og forebyggende arbejde og lige som os har et ægte ønske om at gøre en forskel for de borgere, vi er her for. Derudover vil vi gerne, at: Du har en relevant, uddannelsesmæssig baggrund, gerne med kompetencer og viden inden for sundhedsområdet samt børne- og ungeområdet. Vi forestiller os, at du måske har uddannelse inden for temaerne sundhedspædagogik og sundhedsfremme. Eller måske har du viden kompetencer inden for specifikke sundhedsområder fx unges mentale sundhed. Du er teamplayer og spiller andre gode ved, at du deler din viden ligesom du praktiserer tæt opfølgning sparring med kollegaer og ledelse. Du indgår med selvfølgelighed i en respektfuld og ressourceorienteret dialog med alle. Det falder dig let at skabe overblik fx over hvilke del-elementer en kompleks opgave indebærer. Du er anerkendende og præcis i både din skriftlige og din mundtlige kommunikation. Du tilfører både høj faglighed, begejstring samt arbejdsglæde til vores arbejdsfællesskab. Du udfordres positivt af, at arbejdsdagen ofte er omskiftelig og planlægges med udgangspunkt i rammer og tidspunkter, som passer for samarbejdspartnere både dag aften og nogle gange weekends. Vi tilbyder:En stilling, som indebærer masser af opgaver sammen med engagerede kollegaer. Et positivt arbejdsmiljø, hvor høj faglighed og alsidige opgaver kendetegner hverdagen. Der vil være opfølgning og sparring på opgaverne med kollegaer og ledere.Stillingen er omfattet af lokal løn. Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. Forud for endelig ansættelse indhentes børne- og straffeattest samt referencer.Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved sekretariatsleder Trude Christensen eller centerleder Denise Bakholm tlf. 99311342Der er ansøgningsfrist torsdag den 15. august 2019 og der afholdes ansættelsessamtaler mandag den 26. august 2019.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vi har en spændende ledig stilling fra 01.09.2019 eller snarest derefter. Stillingen er med tilknytning til Midtbysjakket samt fritids- og ungecentrene i Center for Tværfaglig Forebyggelse. Stillingen er for dig, der brænder for og har kompetencer til at varetage drifts- og udviklingsopgaver inden for sundhed på børne- og ungeområdet.

Center for Tværfaglig Forebyggelse består af en række forskellige indsatser herunder bl.a. forebyggende indsatser på børne- og ungeområdet fx fritidscentre, ungecentre, opsøgende indsatser, SSP, boligstrategiske indsatser, frivillighed, sundhedspleje og rådgivning til småbørnsfamilier fra tværfaglige teams. 

Stillingen indebærer ansvar for udvikling og koordinering af konkrete sundhedsfremmende indsatser samt drifts- og faciliteringsopgaver med primært fokus på samarbejdet med fritids- og ungecentrene samt opsøgende medarbejdere i Center for Tværfaglig Forebyggelse.

Stillingen er organisatorisk tilknyttet sekretariatet i centret. Sekretariatet er tværfagligt sammensat af kollegaer, som hver især bidrager med deres særlige faglighed og kompetencer til den samlede opgaveløsning. Fx er der i sekretariatet netværkskoordinatorer som arbejder inden for det boligstrategiske område, SSP konsulent, frivilligkonsulent og administrative medarbejdere m.fl. Sammen med medarbejdere og ledere i centret glæder alle sig til at samarbejde og byde dig velkommen på holdet.
 
Dit ansvarsområde bliver fx at:
  • Facilitere flere medarbejdernetværk; sundhedsambassadører, rygestopinstruktører og nøglepersoner for børn/unge i familier med alkohol.
  • Du skal varetage nogle af rygestopinstruktørkurserne med unge.
  • Yde konkret støtte lokalt på fritids- og ungecentrene til deres proces med udvikling af sundhedspædagogisk praksis. En stor del af din arbejdstid vil foregå sammen med medarbejderne på centrene.
  • I samarbejde med  centrenes sundhedsambassadører at formidle nyeste viden fx via nyhedsbreve.
  • At understøtte centrenes struktur og systematik i omsætning af de lokale handleplaner i forhold til Sundhedsstyrelsens forebyggelsespakker.
  • At understøtte omsætningen af Aalborg Kommunes Sundhedspolitik, herunder i samarbejde med centrets ledere og medarbejdere at implementere nye initiativer, der bidrager til at nå såvel de samlede nationale som de kommunale mål for sundhed på børne- og ungeområdet.
  • Vedligeholdelsesopgaver fx information på hjemmesider og forskelligt materiale fx dialogspil.
  • Administrative opgaver i relation til fx ledelsesinformation, affrapportering af målstyringsaftaler, notatskrivning, analyseopgaver.
  • Ad hoc opgaver som vi ikke kender endnu.
Vi er en arbejdsplads, hvor det nogle gange går stærkt, og hvor opgaverne er foranderlige. Vi prioriterer at udvikle vores praksis løbende med baggrund i nyeste viden og i de behov, som opstår. Vi vil gerne kendes for at være fagligt ambitiøse på og for at vi har mod på at afprøve og undersøge nye veje for at fremme børn og unges sundhed, trivsel og udvikling.
Det er vigtigt for os er, at du er interesseret i tværfagligt og forebyggende arbejde og lige som os har et ægte ønske om at gøre en forskel for de borgere, vi er her for. Derudover vil vi gerne, at:
  • Du har en relevant, uddannelsesmæssig baggrund, gerne med kompetencer og viden inden for sundhedsområdet samt børne- og ungeområdet. Vi forestiller os, at du måske har uddannelse inden for temaerne; sundhedspædagogik og sundhedsfremme. Eller måske har du viden/kompetencer inden for specifikke sundhedsområder fx unges mentale sundhed.
  • Du er teamplayer og spiller andre gode ved, at du deler din viden ligesom du praktiserer tæt opfølgning/sparring med kollegaer og ledelse.
  • Du indgår med selvfølgelighed i en respektfuld og ressourceorienteret dialog med alle.
  • Det falder dig let at skabe overblik fx over hvilke del-elementer en kompleks opgave indebærer. 
  • Du er anerkendende og præcis i både din skriftlige og din mundtlige kommunikation.
  • Du tilfører både høj faglighed, begejstring samt arbejdsglæde til vores arbejdsfællesskab.
  • Du udfordres positivt af, at arbejdsdagen ofte er omskiftelig og planlægges med udgangspunkt i  rammer og tidspunkter, som passer for samarbejdspartnere både dag/aften og nogle gange weekends.
Vi tilbyder:
En stilling, som indebærer masser af opgaver sammen med engagerede kollegaer. Et positivt arbejdsmiljø, hvor høj faglighed og alsidige opgaver kendetegner hverdagen. Der vil være opfølgning og sparring på opgaverne med kollegaer og ledere.

Stillingen er omfattet af lokal løn. Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. 

Forud for endelig ansættelse indhentes børne- og straffeattest samt referencer.
Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved sekretariatsleder Trude Christensen eller centerleder Denise Bakholm tlf. 99311342

Der er ansøgningsfrist torsdag den 15. august 2019 og der afholdes ansættelsessamtaler mandag den 26. august 2019.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
 
 

ORS/Small/c9492652_logo.gifCenter for Tværfaglig ForebyggelseAalborg2019-06-20T17:01:22.9972019-07-25T00:00:00
330048527Kundebetjening i Motorstyrelsens ekspeditionRobot Vil du gerne bruge din viden og evner til god kundebetjening, og trives du i en afvekslende hverdag? Så er Motorstyrelsen måske noget for dig. Motorstyrelsen søger en medarbejder til Motorstyrelsens ekspedition, hvor du skal være med til at betjene borgere og virksomheder. Det kan f.eks. være spørgsmål indenfor registreringsbekendtgørelsen, Motorregistret (DMR), vægtafgift og grøn ejerafgift. Sideløbende med den personlige kundebetjening kommer du til at arbejde med skriftlig og telefonisk kontakt med vores kunder. En ordentlig arbejdsplads, hvor du kan være med til at forme fremtiden Vi tilbyder et job i Motorstyrelsen, som er en relativt ny organisation, der stadig er under udvikling. Du vil blive en del af et miljø, hvor faglig sparring og videndeling værdsættes. Udviklingen og nye trends indenfor autobranchen stiller krav til vores ekspertise og evne til at agere fremsynet. De mange spændende og udfordrende arbejdsområder går hånd i hånd med vores høje faglighed. I Motorstyrelsen praktiserer vi ordentlighed, og vores adfærd og opgaveløsning tager udgangspunkt i værdierne udsyn, faglighed, ansvarlighed og samarbejde. Vi forventer, at du er en passioneret ambassadør for vores værdier. Faglig nysgerrig og orienteret mod kunden Vi lægger vægt på, at du har en relevant uddannelse fx en kontoruddannelse, administrationsbachelor indenfor offentlig administration eller tilsvarende relevant uddannelse. Du har desuden kendskab til motorregistret (DMR) og registreringsbekendtgørelsen. Vi forventer derudover, at du har erfaring med kundebetjening og er vant til at yde en høj service. Du er dygtig til at kommunikere både mundtligt og skriftligt, og du formulerer dig entydigt og præcist. Du er serviceminded, og henvendelser fra borgere og virksomheder håndterer du professionelt, imødekommende og myndigt og altid med kunden i centrum. Du håndterer dine opgaver selvstændigt og indgår samtidig i teamsamarbejde, hvor du forstår vigtigheden af videndeling og sparring med dine kolleger. Dit nye team Du kan se frem til at blive en del af en spændende arbejdsplads, hvor du er omgivet af gode kolleger. Vi har gode muligheder for faglig karrieremæssig udvikling, gode ansættelsesvilkår, fleksible arbejdstider og et job, der giver mening. Vi sætter pris på at have et godt arbejdsmiljø både fagligt og socialt. Vi har travlt, men med respekt for balancen mellem arbejde og fritid. Vi løfter i flok, når der er behov for det. Ansøgning og kontakt Ansøgning, CV og evt. dokumentation for uddannelse og kompetencer skal du sende via linket Søg stillingen senest den 10. juli 2019. Tiltrædelse snarest muligt eller 1. september 2019. Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til funktionsleder Aina Daugberg på tlf. 7238 8504. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver Lauritzens Plads 1, 9000 Aalborg. Der vil blive indhentet straffeattest i forbindelse med ansættelse. Om Motorstyrelsen Vi sikrer korrekt og effektiv registrering og afgiftsberegning af alle køretøjer Motorstyrelsens arbejde bidrager til et smidigt og velfungerende bilmarked i Danmark til gavn for både forhandlere og bilejere. Vi tager løbende højde for udviklingen på motorområdet, så vores afgørelser er korrekte og ensartede uanset biltype, ejer- og lejeformer. Vores medarbejdere er specialister med en høj faglighed, som altid tilstræber at levere grundig sagsbehandling formidlet på en forståelig måde. Både når vi vejleder, og når vi kontrollerer. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Motorstyrelsen på www.motorst.dk. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vil du gerne bruge din viden og evner til god kundebetjening, og trives du i en afvekslende hverdag? Så er Motorstyrelsen måske noget for dig.



Motorstyrelsen søger en medarbejder til Motorstyrelsens ekspedition, hvor du skal være med til at betjene borgere og virksomheder. Det kan f.eks. være spørgsmål indenfor registreringsbekendtgørelsen, Motorregistret (DMR), vægtafgift og grøn ejerafgift.



Sideløbende med den personlige kundebetjening kommer du til at arbejde med skriftlig og telefonisk kontakt med vores kunder.

En ordentlig arbejdsplads, hvor du kan være med til at forme fremtiden
Vi tilbyder et job i Motorstyrelsen, som er en relativt ny organisation, der stadig er under udvikling. Du vil blive en del af et miljø, hvor faglig sparring og videndeling værdsættes. Udviklingen og nye trends indenfor autobranchen stiller krav til vores ekspertise og evne til at agere fremsynet. De mange spændende og udfordrende arbejdsområder går hånd i hånd med vores høje faglighed.



I Motorstyrelsen praktiserer vi ordentlighed, og vores adfærd og opgaveløsning tager udgangspunkt i værdierne udsyn, faglighed, ansvarlighed og samarbejde. Vi forventer, at du er en passioneret ambassadør for vores værdier.

Faglig nysgerrig og orienteret mod kunden
Vi lægger vægt på, at du har en relevant uddannelse fx en kontoruddannelse, administrationsbachelor indenfor offentlig administration eller tilsvarende relevant uddannelse. Du har desuden kendskab til motorregistret (DMR) og registreringsbekendtgørelsen.



Vi forventer derudover, at du har erfaring med kundebetjening og er vant til at yde en høj service.



Du er dygtig til at kommunikere både mundtligt og skriftligt, og du formulerer dig entydigt og præcist.
Du er serviceminded, og henvendelser fra borgere og virksomheder håndterer du professionelt, imødekommende og myndigt – og altid med kunden i centrum.



Du håndterer dine opgaver selvstændigt og indgår samtidig i teamsamarbejde, hvor du forstår vigtigheden af videndeling og sparring med dine kolleger.

Dit nye team
Du kan se frem til at blive en del af en spændende arbejdsplads, hvor du er omgivet af gode kolleger. Vi har gode muligheder for faglig karrieremæssig udvikling, gode ansættelsesvilkår, fleksible arbejdstider og et job, der giver mening.



Vi sætter pris på at have et godt arbejdsmiljø – både fagligt og socialt. Vi har travlt, men med respekt for balancen mellem arbejde og fritid. Vi løfter i flok, når der er behov for det.

Ansøgning og kontakt
Ansøgning, CV og evt. dokumentation for uddannelse og kompetencer skal du sende via linket ”Søg stillingen” senest den 10. juli 2019. Tiltrædelse snarest muligt eller 1. september 2019.



Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til funktionsleder Aina Daugberg på tlf. 7238 8504.



Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver Lauritzens Plads 1, 9000 Aalborg.



Der vil blive indhentet straffeattest i forbindelse med ansættelse.

Om Motorstyrelsen
’Vi sikrer korrekt og effektiv registrering og afgiftsberegning af alle køretøjer’



Motorstyrelsens arbejde bidrager til et smidigt og velfungerende bilmarked i Danmark til gavn for både forhandlere og bilejere. Vi tager løbende højde for udviklingen på motorområdet, så vores afgørelser er korrekte og ensartede uanset biltype, ejer- og lejeformer. Vores medarbejdere er specialister med en høj faglighed, som altid tilstræber at levere grundig sagsbehandling formidlet på en forståelig måde. Både når vi vejleder, og når vi kontrollerer.



Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.



Læs mere om Motorstyrelsen på www.motorst.dk.



Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.



Skatteforvaltningen, Aalborg, Lauritzens PladsAalborg2019-06-24T00:00:002019-07-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Medarbejder med sundhedspædagogiske kompetencer søges til Center for Tværfaglig Forebyggelse 30 timer pr. uge i perioden 01.09.2019- 30.09.2021

Center for Tværfaglig Forebyggelse

Aalborg
Vi har en spændende ledig stilling fra 01.09.2019 eller snarest derefter. Stillingen er med tilknytning til Midtbysjakket samt fritids- og ungecentrene i Center for Tværfaglig Forebyggelse. Stillingen er for dig, der brænder for og har kompetencer t...
Indrykket:20. juni 2019
Udløbsdato:25. juli 2019

Kundebetjening i Motorstyrelsens ekspedition

Skatteforvaltningen, Aalborg, Lauritzens Plads

Aalborg
Vil du gerne bruge din viden og evner til god kundebetjening, og trives du i en afvekslende hverdag? Så er Motorstyrelsen måske noget for dig. Motorstyrelsen søger en medarbejder til Motorstyrelsens ekspedition, hvor du skal være med til at betjene ...
Indrykket:24. juni 2019
Udløbsdato:10. juli 2019