Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder til Administrativt Team

Center for Økonomi og Ejendomme søger en dygtig, engageret og udviklingsorienteret administrativ medarbejder til at indgå i et team på i alt 4 medarbejdere. Stillingen ønskes besat pr. 1.10.2019.

Det administrative teams hovedopgaver er personaleadministration, bogføring, forsikringsadministration og receptionsfunktionen på Rådhuset.

Vi tilbyder et alsidigt job med gode muligheder for kompetenceudvikling, og hvor teamsamarbejde er i konstant fokus. Vi er en arbejdsplads der forventer, at medarbejderne aktivt deltager i den løbende effektivisering og udvikling af arbejdsprocesser. Vi er også en arbejdsplads, hvor det ofte går stærkt, men hvor der også er plads til humor og socialt fællesskab.

Arbejdsopgaverne

* Bogføringsopgaver i økonomisystemet OPUS samt Facility Management systemet Dalux

* Receptionsbetjening af Rådhusets gæster (ikke Borgerservice)

* Håndtering af centerets digitale postkasser

* Styring af den kommunale vognpark

* Diverse ad hoc opgaver for centeret og ledelsen

Vi forventer, at du

* har kontoruddannelsen inden for offentlig administration

* har kendskab til ejendomsområdet

* har solid erfaring med bogføring i OPUS

* har erfaring med flådestyring

* er struktureret, serviceorienteret og fleksibel

* har gode kommunikations- og samarbejdsevner, og kan lide at have kontakt til mange forskellige typer mennesker

* kan skabe og bevare overblikket over mange opgaver og deres prioritering i en travl hverdag

* har solidt kendskab Office-pakken

* bidrager til et godt arbejdsklima med et godt humør

* har lyst og evne til løbende at udvikle på arbejdsprocesser samt deltage i kompetenceudvikling på relevante områder

Stillingen er en fuldtidsstilling og ønskes besat pr. 1. oktober 2019. Aflønning vil ske efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfristen er torsdag den 29. august. Der afholdes samtaler 4. september 2019. Send ansøgning via nedenstående link.

Hvis du vil vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte leder af Ejendomsservice Pia Albrektsen, telefon 25312040 eller mail pal13@helsingor.dk.

I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.