Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder til Administrativt Team

Center for Økonomi og Ejendomme søger en dygtig, engageret og udviklingsorienteret administrativ medarbejder til at indgå i et team på i alt 4 medarbejdere. Stillingen ønskes besat pr. 1.10.2019.

Det administrative teams hovedopgaver er personaleadministration, bogføring, forsikringsadministration og receptionsfunktionen på Rådhuset.

Vi tilbyder et alsidigt job med gode muligheder for kompetenceudvikling, og hvor teamsamarbejde er i konstant fokus. Vi er en arbejdsplads der forventer, at medarbejderne aktivt deltager i den løbende effektivisering og udvikling af arbejdsprocesser. Vi er også en arbejdsplads, hvor det ofte går stærkt, men hvor der også er plads til humor og socialt fællesskab.

Arbejdsopgaverne

* Bogføringsopgaver i økonomisystemet OPUS samt Facility Management systemet Dalux

* Receptionsbetjening af Rådhusets gæster (ikke Borgerservice)

* Håndtering af centerets digitale postkasser

* Styring af den kommunale vognpark

* Diverse ad hoc opgaver for centeret og ledelsen

Vi forventer, at du

* har kontoruddannelsen inden for offentlig administration

* har kendskab til ejendomsområdet

* har solid erfaring med bogføring i OPUS

* har erfaring med flådestyring

* er struktureret, serviceorienteret og fleksibel

* har gode kommunikations- og samarbejdsevner, og kan lide at have kontakt til mange forskellige typer mennesker

* kan skabe og bevare overblikket over mange opgaver og deres prioritering i en travl hverdag

* har solidt kendskab Office-pakken

* bidrager til et godt arbejdsklima med et godt humør

* har lyst og evne til løbende at udvikle på arbejdsprocesser samt deltage i kompetenceudvikling på relevante områder

Stillingen er en fuldtidsstilling og ønskes besat pr. 1. oktober 2019. Aflønning vil ske efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfristen er torsdag den 29. august. Der afholdes samtaler 4. september 2019. Send ansøgning via nedenstående link.

Hvis du vil vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte leder af Ejendomsservice Pia Albrektsen, telefon 25312040 eller mail pal13@helsingor.dk.

I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330074348Phoenix-3371e78f12019-08-16T00:00:00Medarbejder til Administrativt TeamCenter for Økonomi og Ejendomme søger en dygtig, engageret og udviklingsorienteret administrativ medarbejder til at indgå i et team på i alt 4 medarbejdere. Stillingen ønskes besat pr. 1.10.2019.

Det administrative teams hovedopgaver er personaleadministration, bogføring, forsikringsadministration og receptionsfunktionen på Rådhuset.

Vi tilbyder et alsidigt job med gode muligheder for kompetenceudvikling, og hvor teamsamarbejde er i konstant fokus. Vi er en arbejdsplads der forventer, at medarbejderne aktivt deltager i den løbende effektivisering og udvikling af arbejdsprocesser. Vi er også en arbejdsplads, hvor det ofte går stærkt, men hvor der også er plads til humor og socialt fællesskab.

Arbejdsopgaverne

* Bogføringsopgaver i økonomisystemet OPUS samt Facility Management systemet Dalux

* Receptionsbetjening af Rådhusets gæster (ikke Borgerservice)

* Håndtering af centerets digitale postkasser

* Styring af den kommunale vognpark

* Diverse ad hoc opgaver for centeret og ledelsen

Vi forventer, at du

* har kontoruddannelsen inden for offentlig administration

* har kendskab til ejendomsområdet

* har solid erfaring med bogføring i OPUS

* har erfaring med flådestyring

* er struktureret, serviceorienteret og fleksibel

* har gode kommunikations- og samarbejdsevner, og kan lide at have kontakt til mange forskellige typer mennesker

* kan skabe og bevare overblikket over mange opgaver og deres prioritering i en travl hverdag

* har solidt kendskab Office-pakken

* bidrager til et godt arbejdsklima med et godt humør

* har lyst og evne til løbende at udvikle på arbejdsprocesser samt deltage i kompetenceudvikling på relevante områder

Stillingen er en fuldtidsstilling og ønskes besat pr. 1. oktober 2019. Aflønning vil ske efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfristen er torsdag den 29. august. Der afholdes samtaler 4. september 2019. Send ansøgning via nedenstående link.

Hvis du vil vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte leder af Ejendomsservice Pia Albrektsen, telefon 25312040 eller mail pal13@helsingor.dk.

I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

 

2019-08-30T00:51:13.783 Center for Økonomi og Ejendomme søger en dygtig, engageret og udviklingsorienteret administrativ medarbejder til at indgå i et team på i alt 4 medarbejdere. Stillingen ønskes besat pr. 1.10.2019.Det administrative teams hovedopgaver er personaleadministration, bogføring, forsikringsadministration og receptionsfunktionen på Rådhuset.Vi tilbyder et alsidigt job med gode muligheder for kompetenceudvikling, og hvor teamsamarbejde er i konstant fokus. Vi er en arbejdsplads der forventer, at medarbejderne aktivt deltager i den løbende effektivisering og udvikling af arbejdsprocesser. Vi er også en arbejdsplads, hvor det ofte går stærkt, men hvor der også er plads til humor og socialt fællesskab.Arbejdsopgaverne * Bogføringsopgaver i økonomisystemet OPUS samt Facility Management systemet Dalux * Receptionsbetjening af Rådhusets gæster (ikke Borgerservice) * Håndtering af centerets digitale postkasser * Styring af den kommunale vognpark * Diverse ad hoc opgaver for centeret og ledelsenVi forventer, at du * har kontoruddannelsen inden for offentlig administration * har kendskab til ejendomsområdet * har solid erfaring med bogføring i OPUS * har erfaring med flådestyring * er struktureret, serviceorienteret og fleksibel * har gode kommunikations- og samarbejdsevner, og kan lide at have kontakt til mange forskellige typer mennesker * kan skabe og bevare overblikket over mange opgaver og deres prioritering i en travl hverdag * har solidt kendskab Office-pakken * bidrager til et godt arbejdsklima med et godt humør * har lyst og evne til løbende at udvikle på arbejdsprocesser samt deltage i kompetenceudvikling på relevante områderStillingen er en fuldtidsstilling og ønskes besat pr. 1. oktober 2019. Aflønning vil ske efter gældende overenskomst.Ansøgningsfristen er torsdag den 29. august. Der afholdes samtaler 4. september 2019. Send ansøgning via nedenstående link.Hvis du vil vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte leder af Ejendomsservice Pia Albrektsen, telefon 25312040 eller mail pal13@helsingor.dk.I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere fagligt og personligt.9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek OplevHelsingor og se selv.11jobnet3371e78f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-29T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2296&ERId=369530EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHelsingør3576038Helsingør Kommune11Stengade 593000HelsingørDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent808512JobNet5031169503116910016-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3371e78fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3371e78fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3371e78f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3371e78f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgMedarbejder til Administrativt Team12007991Dansk3Læse/ tale343107Kontorfuldmægtig5Kontor og administration362306411pal13@helsingor.dkDKDanmarkDKDanmark330088816To nye medarbejdere til Center for Strategi og HRRobot Center for Strategi og HR i Gribskov Kommune søger to dygtige og engagerede medarbejdere til dels løn- og personaleadministration og dels som HR Partner.I stillingen som medarbejder til løn- og personaleadministration, søger vi en profil der er driftsorienteret, som trives med struktur og som brænder for at yde en god service.Som HR Partner skal du være stærk i relations arbejdet, du trives i en udadvendt rolle og drives af at gøre en forskel for de ledere og fagområder, som du understøtter og rådgiver.Kan du se dig ind i én af stillingerne, så er du måske vores nye kollega? Angiv øverst i din ansøgning hvilken stilling du søger.Jobbet som medarbejder til løn- og personaleadministration (i daglig tale Koncernpartner)Dine primære arbejdsopgaver vil være:Lønadministration herunder bl.a. lønudbetaling, pensionsindbetaling, tjenestemandspensioner, skatteindberetning, indhentning af refusioner, afstemninger og årsregnskab.Personaleadministration: bl.a. udarbejdelse af ansættelsesbreve, ændringer i ansættelsesforholdet, barselsaftaler, fraværsadministration og registrering af tillidsvalgte.Behandling af henvendelser fra ledere, tillidsvalgte, faglige organisationer, medarbejdere og andre samarbejdspartnere.Bearbejdning af informationsmateriale: løn- og fraværsstatistikker samt andet statistisk materiale inden for området.Tæt kontakt med ledere ressourcepersoner inden for egne ansvarsområder, således at du kan rådgive og støtte den enkelte virksomhed i de personaleadministrative systemer.Undervisning af ledere og ressourcepersoner i løn- og fraværssystemer.Understøtte tiltag fra andre enheder, som har sammenfald kobling til løn- og personaleadministration.Selvstændigt ansvar indenfor aftalte tværgående områder.Ansvarlig for at opbygge tætte relationer med lederne inden for dit område, således at du kender dine ledere og ved hvor du skal byde ind med rådgivning og sparring.Tæt dagligt samarbejde med HR Partnerne i centeret.Gribskov Kommune anvender Silkeborg Data i forbindelse med lønadministrationen, men overgår pr. 1. januar 2020 til KMD.Om digDine faglige kompetencer:Vi forventer at du kan sætte dig i brugerens sted både i forhold til systemer og ydelser fra Center for Strategi og HR, og at du aktivt søger muligheder og løsninger af problemer inden for dit arbejdsfelt.Med din faglige baggrund og din erfaring har du en sikker hånd i forhold til lønsagsbehandling og den hertil knyttede personaleadministration.Du ved og viser i din udførelse af opgaven, at du er til for brugeren.Du er bevidst om hvad der er høj service i hvilken som helst situation - som ansat i Center for Strategi og HR er du til for organisationen og dens opfyldelse af værdier, mål og rammer.Du evner at møde brugeren på dennes niveau og hjælpe denne videre i sin opgaveløsning i en ligeværdig dialog.Du er udstyret med et naturtalent for overblik, planlægning og opfølgning.Du ved hvordan en kommunal virksomhed er opbygget og virker i dagligdagen, ligesom du kender rammerne for hhv. den politiske ledelse og den administrative ledelse (direktionen).Du har en særlig tæft for tal- og systemforståelse. Erfaring fra KMD OPUS vil være en fordel.Jobbet som HR partnerDine primære arbejdsopgaver vil være at:Rådgive ledere omkring personaleforhold, og tage ansvar for at personalesager overholder ansættelsesretlige krav m.v.Deltage i sygesamtaler og tjenstlige samtaler med medarbejdere sammen med den pågældende lederBehandle henvendelser fra chefer, tillidsvalgte, faglige organisationer, medarbejdere og andre samarbejdspartnere.Samarbejde med de faglige organisationer inden for aftalte overenskomstområder, både i forhold til forhandlinger samt aftale- og værdimæssige rammer.Forestå opfølgning til ledere vedrørende introplaner, opfølgningssamtaler, mv. i forbindelse med nyansættelserForestå forhandlinger med tillidsrepræsentanter og faglige organisationerUnderstøtte direktionens fokusområder i forhold til dialogen med de faglige organisationer, virksomhedsledere og eksterne samarbejdspartnere.Understøtte og bidrage til udvikling af koncepter, politikker og strategier inden for HR og det personaleadministrative felt.Om digDine faglige kompetencer:Du kan være kommunalt uddannet, gerne med bred erfaring fra sektorområder i en kommunal virksomhed, eller du kan have en juridisk baggrund eller lignende. Hvis du er kommunalt uddannet skal du gerne have en uddannelse svarende til diplomniveau.Du skal være fagligt velfunderet, herunder forhandlingsvant og have erfaring med planlægning og gennemførelse af forhandlingsprocesser. Ligeledes skal du have erfaring med tunge personalejuridiske sager og være i stand til at rådgive virksomhedsledere og formidle din viden i organisationen inden for det personalejuridiske og arbejdsretlige felt.Du skal have erfaring med at indgå som sparringspartner på forskellige ledelsesniveauer, eksempelvis både i forhold til teamleder og centerchefer. Ligeledes skal du kunne omsætte et teknisk sprog til et brugervenligt forståeligt funktionsniveau.Øvrige kompetencer for begge profilerDu er som person ansvarlig, opfølgende og selvstændig samtidig med at du er meget dialogorienteret i forhold til interessentgruppen : direktion, ledere, medarbejdere, faglige organisationer og andre samarbejdspartnere.Du er opsøgende, systematisk, arbejdsom og omgængeligDu er holdspiller, hvor holdet er organisationen Gribskov, og din adfærd bidrager til et godt arbejdsklima i Center for Strategi og HR.De mange og varierede opgaver og den store berøringsflade gør, at du skal kunne vige fra en planlagt dagligdag og dagsorden på grund af andre sager, som lige nu og her er vigtigere. Derfor forventes det, at du er fleksibel, serviceorienteret og har en intuitiv forståelse for hvilken kvalitet, der skal lægges i de enkelte opgaver samt hvordan opgaverne skal prioriteres.Om osStillingen er placeret i Center for Strategi og HR, som er en stabsfunktion. Du bliver en vigtig del af et stærkt fagligt fællesskab, hvor du sammen med de øvrige HR- og Koncernpartnere skal sikre betjening af hele organisationen inden for løn- og personalejuridiske forhold.Vi er ca. 50 medarbejdere i centeret og har til huse i et åbent kontormiljø på rådhuset i Helsinge. Du vil referere til teamleder Thomas Mateusiak. Line Okholm er centerchef.Vi er uformelle, har frihed under ansvar og har en praktisk tilgang i vores opgaveløsning, hvor sparring og videndeling er en naturlig del af arbejdsformen. Det, der tæller hos os, er resultater, samarbejde og god service. Vi er gode til at have det sjovt også selv om dagene indimellem kan være lidt hektiske.Det praktiskeLøn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst.Du vil primært arbejde på rådhuset i Helsinge, men du vil også være ude hos de ledere, som du er partner for.Yderligere oplysningerDu kan få yderligere oplysninger om HR partner-stillingen hos HR partner Henriette Kjellmann Jensen på 7249 6331 eller hkjen@gribskov.dk eller teamleder Thomas Mateusiak på 7249 6641 eller tmate@gribskov.dkYderligere oplysninger om stillingen som koncernpartner hos Jette Kjær Bigum på 7249 7058 eller jkbig@gribskov.dk eller teamleder Thomas Mateusiak på 7249 6641 eller tmate@gribskov.dkAnsøgningsfristVi skal have modtaget din ansøgning senest den 30. september kl. 12.00.Første samtalerunde afholdes den 7. oktober 2019, hvor der udvælges kandidater til anden samtalerunde, der finder sted den 9. oktober 2019.Gribskov Kommunes værdierÅbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · FleksibilitetCenter for Strategi og HR i Gribskov Kommune søger to dygtige og engagerede medarbejdere til dels løn- og personaleadministration og dels som HR Partner.

I stillingen som medarbejder til løn- og personaleadministration, søger vi en profil der er driftsorienteret, som trives med struktur og som brænder for at yde en god service.

Som HR Partner skal du være stærk i relations arbejdet, du trives i en udadvendt rolle og drives af at gøre en forskel for de ledere og fagområder, som du understøtter og rådgiver.
Kan du se dig ind i én af stillingerne, så er du måske vores nye kollega? Angiv øverst i din ansøgning hvilken stilling du søger.

Jobbet som medarbejder til løn- og personaleadministration (i daglig tale Koncernpartner)

Dine primære arbejdsopgaver vil være:
  • Lønadministration herunder bl.a. lønudbetaling, pensionsindbetaling, tjenestemandspensioner, skatteindberetning, indhentning af refusioner, afstemninger og årsregnskab.
  • Personaleadministration: bl.a. udarbejdelse af ansættelsesbreve, ændringer i ansættelsesforholdet, barselsaftaler, fraværsadministration og registrering af tillidsvalgte.
  • Behandling af henvendelser fra ledere, tillidsvalgte, faglige organisationer, medarbejdere og andre samarbejdspartnere.
  • Bearbejdning af informationsmateriale: løn- og fraværsstatistikker samt andet statistisk materiale inden for området.
  • Tæt kontakt med ledere/ressourcepersoner inden for egne ansvarsområder, således at du kan rådgive og støtte den enkelte virksomhed i de personaleadministrative systemer.
  • Undervisning af ledere og ressourcepersoner i løn- og fraværssystemer.
  • Understøtte tiltag fra andre enheder, som har sammenfald/kobling til løn- og personaleadministration.
  • Selvstændigt ansvar indenfor aftalte tværgående områder.
  • Ansvarlig for at opbygge tætte relationer med lederne inden for dit område, således at du kender dine ledere og ved hvor du skal byde ind med rådgivning og sparring.
  • Tæt dagligt samarbejde med HR Partnerne i centeret.

Gribskov Kommune anvender Silkeborg Data i forbindelse med lønadministrationen, men overgår pr. 1. januar 2020 til KMD.

Om dig
Dine faglige kompetencer:
Vi forventer at du kan sætte dig i brugerens sted både i forhold til systemer og ydelser fra Center for Strategi og HR, og at du aktivt søger muligheder og løsninger af problemer inden for dit arbejdsfelt.
  • Med din faglige baggrund og din erfaring har du en sikker hånd i forhold til lønsagsbehandling og den hertil knyttede personaleadministration.
  • Du ved og viser i din udførelse af opgaven, at du er til for brugeren.
  • Du er bevidst om hvad der er høj service i hvilken som helst situation - som ansat i Center for Strategi og HR er du til for organisationen og dens opfyldelse af værdier, mål og rammer.
  • Du evner at møde brugeren på dennes "niveau" og hjælpe denne videre i sin opgaveløsning i en ligeværdig dialog.
  • Du er udstyret med et naturtalent for overblik, planlægning og opfølgning.
  • Du ved hvordan en kommunal virksomhed er opbygget og virker i dagligdagen, ligesom du kender rammerne for hhv. den politiske ledelse og den administrative ledelse (direktionen).
  • Du har en særlig tæft for tal- og systemforståelse. Erfaring fra KMD OPUS vil være en fordel.

Jobbet som HR partner

Dine primære arbejdsopgaver vil være at:
  • Rådgive ledere omkring personaleforhold, og tage ansvar for at personalesager overholder ansættelsesretlige krav m.v.
  • Deltage i sygesamtaler og tjenstlige samtaler med medarbejdere sammen med den pågældende leder
  • Behandle henvendelser fra chefer, tillidsvalgte, faglige organisationer, medarbejdere og andre samarbejdspartnere.
  • Samarbejde med de faglige organisationer inden for aftalte overenskomstområder, både i forhold til forhandlinger samt aftale- og værdimæssige rammer.
  • Forestå opfølgning til ledere vedrørende introplaner, opfølgningssamtaler, mv. i forbindelse med nyansættelser
  • Forestå forhandlinger med tillidsrepræsentanter og faglige organisationer
  • Understøtte direktionens fokusområder i forhold til dialogen med de faglige organisationer, virksomhedsledere og eksterne samarbejdspartnere.
  • Understøtte og bidrage til udvikling af koncepter, politikker og strategier inden for HR og det personaleadministrative felt.

Om dig
Dine faglige kompetencer:
  • Du kan være kommunalt uddannet, gerne med bred erfaring fra sektorområder i en kommunal virksomhed, eller du kan have en juridisk baggrund eller lignende. Hvis du er kommunalt uddannet skal du gerne have en uddannelse svarende til diplomniveau.
  • Du skal være fagligt velfunderet, herunder forhandlingsvant og have erfaring med planlægning og gennemførelse af forhandlingsprocesser. Ligeledes skal du have erfaring med tunge personalejuridiske sager og være i stand til at rådgive virksomhedsledere og formidle din viden i organisationen inden for det personalejuridiske og arbejdsretlige felt.
  • Du skal have erfaring med at indgå som sparringspartner på forskellige ledelsesniveauer, eksempelvis både i forhold til teamleder og centerchefer. Ligeledes skal du kunne omsætte et teknisk sprog til et brugervenligt forståeligt funktionsniveau.

Øvrige kompetencer for begge profiler
  • Du er som person ansvarlig, opfølgende og selvstændig samtidig med at du er meget dialogorienteret i forhold til "interessentgruppen": direktion, ledere, medarbejdere, faglige organisationer og andre samarbejdspartnere.
  • Du er opsøgende, systematisk, arbejdsom og omgængelig
  • Du er holdspiller, hvor "holdet" er organisationen Gribskov, og din adfærd bidrager til et godt arbejdsklima i Center for Strategi og HR.
De mange og varierede opgaver og den store berøringsflade gør, at du skal kunne vige fra en planlagt dagligdag og dagsorden på grund af andre sager, som lige nu og her er vigtigere. Derfor forventes det, at du er fleksibel, serviceorienteret og har en intuitiv forståelse for hvilken kvalitet, der skal lægges i de enkelte opgaver samt hvordan opgaverne skal prioriteres.

Om os
Stillingen er placeret i Center for Strategi og HR, som er en stabsfunktion. Du bliver en vigtig del af et stærkt fagligt fællesskab, hvor du sammen med de øvrige HR- og Koncernpartnere skal sikre betjening af hele organisationen inden for løn- og personalejuridiske forhold.
Vi er ca. 50 medarbejdere i centeret og har til huse i et åbent kontormiljø på rådhuset i Helsinge. Du vil referere til teamleder Thomas Mateusiak. Line Okholm er centerchef.

Vi er uformelle, har frihed under ansvar og har en praktisk tilgang i vores opgaveløsning, hvor sparring og videndeling er en naturlig del af arbejdsformen. Det, der tæller hos os, er resultater, samarbejde og god service. Vi er gode til at have det sjovt også selv om dagene indimellem kan være lidt hektiske.

Det praktiske
Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst.

Du vil primært arbejde på rådhuset i Helsinge, men du vil også være ude hos de ledere, som du er partner for.

Yderligere oplysninger
Du kan få yderligere oplysninger om HR partner-stillingen hos HR partner Henriette Kjellmann Jensen på 7249 6331 eller hkjen@gribskov.dk eller teamleder Thomas Mateusiak på 7249 6641 eller tmate@gribskov.dk

Yderligere oplysninger om stillingen som koncernpartner hos Jette Kjær Bigum på 7249 7058 eller jkbig@gribskov.dk eller teamleder Thomas Mateusiak på 7249 6641 eller tmate@gribskov.dk

Ansøgningsfrist
Vi skal have modtaget din ansøgning senest den 30. september kl. 12.00.
Første samtalerunde afholdes den 7. oktober 2019, hvor der udvælges kandidater til anden samtalerunde, der finder sted den 9. oktober 2019.

Gribskov Kommunes værdier
Åbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · Fleksibilitet

 

Gribskov KommuneHelsinge2019-09-12T00:00:002019-09-30T00:00:00
330079663Spildevandsmedarbejder til Byg og MiljøRobot Vi har travlt i Frederikssund Kommune og søger en ny spildevandsmedarbejder til miljøområdet. I Byg og Miljø er vi 20 personer, som varetager mange forskellige myndighedsområder. Din rolle vil hovedsageligt blive spildevandsmedarbejder med et bredt felt af opgaver inden for spildevandsområdet. Som vores nye kollega, vil du komme til at udarbejde tilladelser og påbud indenfor spildevandsområdet. Du kan som del af sagsbehandlingen forvente at være i daglig kontakt med kloakmestre og borgere telefonisk eller på mail. Spildevandsgruppen består af 2 medarbejdere. Der vil være mulighed for faglig udvikling i forhold til de mange forskellige opgaver der er inden for spildevands- og miljøområdet.Vi har fokus på en god og hurtig sagsbehandling og helhedssyn af alle slags sager, herunder en hurtig afklaring af erhvervssager, som er prioriteret i Frederikssund Kommune.Vi forventer, at duhar relevant uddannelse i forhold til arbejdsopgaverne,gerne har erfaring med offentlig forvaltning,gerne har erfaring fra tidligere lignende job og dermed arbejdet med spildevand,er god til at arbejde selvstændigt, men også er en god teamspiller, der er hjælpsom og parat til at bidrage og sparre med kollegerne,er social og kollegial med et godt humør - også når der er travlt,er løsningsorienteret, struktureret og har en pragmatisk tilgang,har gode formidlings- og kommunikationsevner på dansk, både skriftligt og mundtligt,er god til at fortolke lovgivning (finde hjemmel) og arbejde helhedsorienteret,er rar og engageret og har mod til at træffe beslutninger,har gode kompetencer inden for IT,har kørekortVi tilbyderet spændende og udfordrende job i et team med dygtige og engagerede medarbejdere,ansættelse i en bevægelig organisation med høj faglighed, gode kolleger og et godt arbejdsmiljø,mulighed for indflydelse på gruppens udvikling og arbejdsprocesser,37 timers arbejdsuge med flekstidsordning.Yderligere oplysningerDu er velkommen til at kontakte spildevandsmedarbejder Laura Piil Pedersen på telefon 47 35 24 36 eller afdelingsleder Jonas Roest Petersen på telefon 47 35 23 69.Vi forventer at afholde samtaler i uge 39.Løn og ansættelseDer er tale om fastansættelse. Ansættelsen sker efter gældende overenskomst og med aflønning efter kvalifikationer i henhold til principperne i Ny Løn.Arbejdssted:Slangerup Administrationscenter, Kongensgade 18, 3550 Slangerup.AnsøgningsfristFredag d. 20. september 2019, kl. 08.00.AnsættelsesforholdFuldtidTiltrædelseSnarest muligtKontaktSpildevandsmedarbejder Laura Piil Pedersen på telefon 47 35 24 36 eller afdelingsleder Jonas Roest Petersen på telefon 47 35 23 69.Vi har travlt i Frederikssund Kommune og søger en ny spildevandsmedarbejder til miljøområdet. I Byg og Miljø er vi 20 personer, som varetager mange forskellige myndighedsområder. Din rolle vil hovedsageligt blive spildevandsmedarbejder med et bredt felt af opgaver inden for spildevandsområdet. Som vores nye kollega, vil du komme til at udarbejde tilladelser og påbud indenfor spildevandsområdet. Du kan som del af sagsbehandlingen forvente at være i daglig kontakt med kloakmestre og borgere telefonisk eller på mail. Spildevandsgruppen består af 2 medarbejdere. Der vil være mulighed for faglig udvikling i forhold til de mange forskellige opgaver der er inden for spildevands- og miljøområdet.

Vi har fokus på en god og hurtig sagsbehandling og helhedssyn af alle slags sager, herunder en hurtig afklaring af erhvervssager, som er prioriteret i Frederikssund Kommune.

Vi forventer, at du
  • har relevant uddannelse i forhold til arbejdsopgaverne,
  • gerne har erfaring med offentlig forvaltning,
  • gerne har erfaring fra tidligere lignende job og dermed arbejdet med spildevand,
  • er god til at arbejde selvstændigt, men også er en god teamspiller, der er hjælpsom og parat til at bidrage og sparre med kollegerne,
  • er social og kollegial med et godt humør - også når der er travlt,
  • er løsningsorienteret, struktureret og har en pragmatisk tilgang,
  • har gode formidlings- og kommunikationsevner på dansk, både skriftligt og mundtligt,
  • er god til at fortolke lovgivning (finde hjemmel) og arbejde helhedsorienteret,
  • er rar og engageret og har mod til at træffe beslutninger,
  • har gode kompetencer inden for IT,
  • har kørekort

Vi tilbyder
  • et spændende og udfordrende job i et team med dygtige og engagerede medarbejdere,
  • ansættelse i en bevægelig organisation med høj faglighed, gode kolleger og et godt arbejdsmiljø,
  • mulighed for indflydelse på gruppens udvikling og arbejdsprocesser,
  • 37 timers arbejdsuge med flekstidsordning.

Yderligere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte spildevandsmedarbejder Laura Piil Pedersen på telefon 47 35 24 36 eller afdelingsleder Jonas Roest Petersen på telefon 47 35 23 69.
Vi forventer at afholde samtaler i uge 39.

Løn og ansættelse
Der er tale om fastansættelse. Ansættelsen sker efter gældende overenskomst og med aflønning efter kvalifikationer i henhold til principperne i Ny Løn.

Arbejdssted:
Slangerup Administrationscenter, Kongensgade 18, 3550 Slangerup.

Ansøgningsfrist
Fredag d. 20. september 2019, kl. 08.00.

Ansættelsesforhold
Fuldtid

Tiltrædelse
Snarest muligt

Kontakt
Spildevandsmedarbejder Laura Piil Pedersen på telefon 47 35 24 36 eller afdelingsleder Jonas Roest Petersen på telefon 47 35 23 69.

 

Frederikssund KommuneSlangerup2019-08-28T00:00:002019-09-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

To nye medarbejdere til Center for Strategi og HR

Gribskov Kommune

Helsinge
Center for Strategi og HR i Gribskov Kommune søger to dygtige og engagerede medarbejdere til dels løn- og personaleadministration og dels som HR Partner.I stillingen som medarbejder til løn- og personaleadministration, søger vi en profil der er drif...
Indrykket:12. september 2019
Udløbsdato:30. september 2019

Spildevandsmedarbejder til Byg og Miljø

Frederikssund Kommune

Slangerup
Vi har travlt i Frederikssund Kommune og søger en ny spildevandsmedarbejder til miljøområdet. I Byg og Miljø er vi 20 personer, som varetager mange forskellige myndighedsområder. Din rolle vil hovedsageligt blive spildevandsmedarbejder med et bredt ...
Indrykket:28. august 2019
Udløbsdato:20. september 2019