Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder til Adresse, BBR og byggesagsbehandling

Kerteminde Kommune er en kommune i fremdrift både i forhold til erhvervsbyggeri og boliger. Erhvervs- og Arbejdsmarkedsafdelingen har derfor brug for at opnormere i forhold til adresser, BBR og byggesagsbehandling. Vi er en afdeling, hvor samarbejde med alle interessenter i kommunen og tværfaglighed er nøgleord. Og vi er kendt for det!

 

Byggesagsteamet løser alle følgende opgaver:

  • Adresser og BBR.
  • byggesager vedr. carporte, enfamiliehuse og erhvervsbyggerier mm.
  • Administration af og dispensationer fra lokalplaner.
  • Skimmelsvampsager

 

Derfor kan vi tilbyde dig: 

Et udfordrende og afvekslende job på en travl og uformel arbejdsplads i et godt socialt klima – med gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Vi lægger vægt på at fastholde og fortsat udvikle et godt teamsamarbejde, hvor der løftes i flok, og hvor alle tager ansvar for at få løst teamets opgaver, med respekt for hinandens kompetencer. Du bliver sammen med vores nuværende adresse og BBR-medarbejder ansvarlig for adresser og BBR og vi forventer, at du efter en god oplæring kan varetage simple byggesager.

 

Opgaverne 

Vi søger en medarbejder til håndtering af adresser, BRR og behandling af simple byggesager i vores byggesagsteam. 

 

Vores faglige og uddannelsesmæssige forventninger: 

  •  En relevant uddannelse som f.eks. teknisk designer, bachelor i offentlig administration, landinspektør, bygningskonstruktør eller tilsvarende kvalifikationer. 
  •  Erfaring med adresser, BBR eller byggesagsbehandling vil være en fordel.
  •  At du kan formulere dig både skriftligt og mundtligt i en imødekommende og professionel tone, både i forhold til almindelige boligejere og professionelle rådgivere.  
  •  At du har lyst til kontakt og dialog med ansøgere, og være god til at lytte og vejlede dem i forhold til de ønsker som de har. 
  •  At du selvstændigt kan sætte dig ind i en sag, undersøge lovmæssige forhold og sikre, at sagen løses struktureret og målrettet. 

 

Stillingen 

Stillingen er på 37 timer om ugen og arbejdspladsen er placeret på Munkebo Rådhus. 

Lønnen forhandles ud fra dine kvalifikationer med udgangspunkt i gældende overenskomst og principperne for Ny løn. 

Ansøgningsfristen er onsdag, den 7. august 2019 kl. 12.00. Det forventes at der afholdes samtaler d. 8. august. 

Ansættelsesdatoen er 1. oktober 2019.  

 

Vil du vide mere ? 

Du er meget velkommen til at ringe til Peter Timm, Key Account Manager/ Byggesagsbehandler på tlf. 3055 0188 og få en uforpligtende drøftelse om stillingen. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048773Phoenix-524f120312019-06-25T11:00:49.343Medarbejder til Adresse, BBR og byggesagsbehandling

Kerteminde Kommune er en kommune i fremdrift både i forhold til erhvervsbyggeri og boliger. Erhvervs- og Arbejdsmarkedsafdelingen har derfor brug for at opnormere i forhold til adresser, BBR og byggesagsbehandling. Vi er en afdeling, hvor samarbejde med alle interessenter i kommunen og tværfaglighed er nøgleord. Og vi er kendt for det!

 

Byggesagsteamet løser alle følgende opgaver:

  • Adresser og BBR.
  • byggesager vedr. carporte, enfamiliehuse og erhvervsbyggerier mm.
  • Administration af og dispensationer fra lokalplaner.
  • Skimmelsvampsager

 

Derfor kan vi tilbyde dig: 

Et udfordrende og afvekslende job på en travl og uformel arbejdsplads i et godt socialt klima – med gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Vi lægger vægt på at fastholde og fortsat udvikle et godt teamsamarbejde, hvor der løftes i flok, og hvor alle tager ansvar for at få løst teamets opgaver, med respekt for hinandens kompetencer. Du bliver sammen med vores nuværende adresse og BBR-medarbejder ansvarlig for adresser og BBR og vi forventer, at du efter en god oplæring kan varetage simple byggesager.

 

Opgaverne 

Vi søger en medarbejder til håndtering af adresser, BRR og behandling af simple byggesager i vores byggesagsteam. 

 

Vores faglige og uddannelsesmæssige forventninger: 

  •  En relevant uddannelse som f.eks. teknisk designer, bachelor i offentlig administration, landinspektør, bygningskonstruktør eller tilsvarende kvalifikationer. 
  •  Erfaring med adresser, BBR eller byggesagsbehandling vil være en fordel.
  •  At du kan formulere dig både skriftligt og mundtligt i en imødekommende og professionel tone, både i forhold til almindelige boligejere og professionelle rådgivere.  
  •  At du har lyst til kontakt og dialog med ansøgere, og være god til at lytte og vejlede dem i forhold til de ønsker som de har. 
  •  At du selvstændigt kan sætte dig ind i en sag, undersøge lovmæssige forhold og sikre, at sagen løses struktureret og målrettet. 

 

Stillingen 

Stillingen er på 37 timer om ugen og arbejdspladsen er placeret på Munkebo Rådhus. 

Lønnen forhandles ud fra dine kvalifikationer med udgangspunkt i gældende overenskomst og principperne for Ny løn. 

Ansøgningsfristen er onsdag, den 7. august 2019 kl. 12.00. Det forventes at der afholdes samtaler d. 8. august. 

Ansættelsesdatoen er 1. oktober 2019.  

 

Vil du vide mere ? 

Du er meget velkommen til at ringe til Peter Timm, Key Account Manager/ Byggesagsbehandler på tlf. 3055 0188 og få en uforpligtende drøftelse om stillingen. 

2019-07-31T00:51:46.773 Kerteminde Kommune er en kommune i fremdrift både i forhold til erhvervsbyggeri og boliger. Erhvervs- og Arbejdsmarkedsafdelingen har derfor brug for at opnormere i forhold til adresser, BBR og byggesagsbehandling. Vi er en afdeling, hvor samarbejde med alle interessenter i kommunen og tværfaglighed er nøgleord. Og vi er kendt for det! Byggesagsteamet løser alle følgende opgaver: Adresser og BBR. byggesager vedr. carporte, enfamiliehuse og erhvervsbyggerier mm. Administration af og dispensationer fra lokalplaner. Skimmelsvampsager Derfor kan vi tilbyde dig: Et udfordrende og afvekslende job på en travl og uformel arbejdsplads i et godt socialt klima med gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Vi lægger vægt på at fastholde og fortsat udvikle et godt teamsamarbejde, hvor der løftes i flok, og hvor alle tager ansvar for at få løst teamets opgaver, med respekt for hinandens kompetencer. Du bliver sammen med vores nuværende adresse og BBR-medarbejder ansvarlig for adresser og BBR og vi forventer, at du efter en god oplæring kan varetage simple byggesager. Opgaverne Vi søger en medarbejder til håndtering af adresser, BRR og behandling af simple byggesager i vores byggesagsteam. Vores faglige og uddannelsesmæssige forventninger: En relevant uddannelse som f.eks. teknisk designer, bachelor i offentlig administration, landinspektør, bygningskonstruktør eller tilsvarende kvalifikationer. Erfaring med adresser, BBR eller byggesagsbehandling vil være en fordel. At du kan formulere dig både skriftligt og mundtligt i en imødekommende og professionel tone, både i forhold til almindelige boligejere og professionelle rådgivere. At du har lyst til kontakt og dialog med ansøgere, og være god til at lytte og vejlede dem i forhold til de ønsker som de har. At du selvstændigt kan sætte dig ind i en sag, undersøge lovmæssige forhold og sikre, at sagen løses struktureret og målrettet. Stillingen Stillingen er på 37 timer om ugen og arbejdspladsen er placeret på Munkebo Rådhus. Lønnen forhandles ud fra dine kvalifikationer med udgangspunkt i gældende overenskomst og principperne for Ny løn. Ansøgningsfristen er onsdag, den 7. august 2019 kl. 12.00. Det forventes at der afholdes samtaler d. 8. august. Ansættelsesdatoen er 1. oktober 2019. Vil du vide mere ? Du er meget velkommen til at ringe til Peter Timm, Key Account Manager Byggesagsbehandler på tlf. 3055 0188 og få en uforpligtende drøftelse om stillingen.10Phoenix524f1203101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-30T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1374&ProjectId=145153&DepartmentId=19971&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynKerteminde3552196Erhvervsafdelingen11Hans Schacksvej 45300KertemindeDKDanmarkORS/524f1203_logo.pngORS/Small/524f1203_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent783174KertemindeMinimum14515300025-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=524f1203https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=524f1203https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=524f1203&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=524f1203&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonMedarbejder til Adresse, BBR og byggesagsbehandling1Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration362135209Srn@kerteminde.dkDanmarkDanmark330111646Ph.d.-stipendium i formidling af det tyske mindretals historie under nazismen og Anden Verdenskrig / Ph.D.-Stipendium zur Vermittlung der Geschichte der deutschen Minderheit in Dänemark unter Nationalsozialismus und Zweitem WeltkrigRobot Institut for Historie (IH), Det humanistiske Fakultet, Syddansk Universitet i Odense, opslår et ph.d.-stipendium i formidling af det tyske mindretals historie under nazismen og Anden Verdenskrig til besættelse d. 1. februar 2020 eller snarest herefter. Ansøgningsfrist er 20. november 2019.Projektet skal undersøge, hvordan det tyske mindretals historie under nazismen og Anden Verdenskrig kan formidles. I projektet kan fx indgå indsamling og analyse af biografisk materiale af krigsdeltagere, forskning om nationalsozialismen i Nordslesvig, Anden Verdenskrig og besættelsestiden fra det tyske mindretals perspektiv, deres omgang med fortiden, mindestedet på Knivsberg og dets betydning for mindretallet eller andre relevante undersøgelser. Du kan læse mere om stillingen på vores hjemmeside https: www.sdu.dk da service ledige_stillinger 1067099

Institut for Historie (IH), Det humanistiske Fakultet, Syddansk Universitet i Odense, opslår et ph.d.-stipendium i formidling af det tyske mindretals historie under nazismen og Anden Verdenskrig til besættelse d. 1. februar 2020 eller snarest herefter. Ansøgningsfrist er 20. november 2019.

Projektet skal undersøge, hvordan det tyske mindretals historie under nazismen og Anden Verdenskrig kan formidles. I projektet kan fx indgå indsamling og analyse af biografisk materiale af krigsdeltagere, forskning om nationalsozialismen i Nordslesvig, Anden Verdenskrig og besættelsestiden fra det tyske mindretals perspektiv, deres omgang med fortiden, mindestedet på Knivsberg og dets betydning for mindretallet eller andre relevante undersøgelser.

Du kan læse mere om stillingen på vores hjemmeside

https://www.sdu.dk/da/service/ledige_stillinger/1067099

 

Syddansk UniversitetOdense M2019-10-24T00:00:002019-11-17T00:00:00
330103619VVS-lærling til vores service afdeling i SvendborgRobot Vil du være en del af vores team? I Dansk Installations Teknik udfører vi alt inden for VVS, Ventilation, EL og blikarbejde. Både store og små projekter. Læs mere om virksomheden her på www.dit.as Vi har det sjovt sammen - også selvom vi har travlt. Vi søger en lærenem og selvstændig VVS-lærling med teknisk snilde til vores service afdeling i Svendborg. Som VVS-lærling i service er du med på opgaver som bl.a.: Service opgaver for både private og erhverv Mindre byggeprojekter Vi forventer, at du: Har teknisk snilde Er selvstændig og struktureret i din hverdag Har kørekort Har et godt humør, er fleksibel og imødekommende Vi tilbyder: Gode og engagerede kolleger Et uhøjtideligt arbejdsmiljø Gode arbejdsforhold Ansættelse start januar!

Vil du være en del af vores team?

I Dansk Installations Teknik udfører vi alt inden for VVS, Ventilation, EL og blikarbejde. Både store og små projekter. Læs mere om virksomheden her på www.dit.as

Vi har det sjovt sammen - også selvom vi har travlt.

Vi søger en lærenem og selvstændig VVS-lærling med teknisk snilde til vores service afdeling i Svendborg.  

Som VVS-lærling i service er du med på opgaver som bl.a.:

  • Service opgaver for både private og erhverv
  • Mindre byggeprojekter

 

 

Vi forventer, at du:

• Har teknisk snilde

• Er selvstændig og struktureret i din hverdag

• Har kørekort

• Har et godt humør, er fleksibel og imødekommende

 

Vi tilbyder:

• Gode og engagerede kolleger

• Et uhøjtideligt arbejdsmiljø

• Gode arbejdsforhold

 

Ansættelse start januar!

Dansk Installations Teknik A/SSvendborg2019-10-09T00:00:002019-12-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ph.d.-stipendium i formidling af det tyske mindretals historie under nazismen og Anden Verdenskrig / Ph.D.-Stipendium zur Vermittlung der Geschichte der deutschen Minderheit in Dänemark unter Nationalsozialismus und Zweitem Weltkrig

Syddansk Universitet

Odense M
Institut for Historie (IH), Det humanistiske Fakultet, Syddansk Universitet i Odense, opslår et ph.d.-stipendium i formidling af det tyske mindretals historie under nazismen og Anden Verdenskrig til besættelse d. 1. februar 2020 eller snarest hereft...
Indrykket:24. oktober 2019
Udløbsdato:17. november 2019

VVS-lærling til vores service afdeling i Svendborg

Dansk Installations Teknik A/S

Svendborg
Vil du være en del af vores team? I Dansk Installations Teknik udfører vi alt inden for VVS, Ventilation, EL og blikarbejde. Både store og små projekter. Læs mere om virksomheden her på www.dit.as Vi har det sjovt sammen - også selvom vi har travlt....
Indrykket:9. oktober 2019
Udløbsdato:2. december 2019