Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder til afdelingen for værdipapirer ved Skattestyrelsen i Odense

Er du vores nye kollega i Skattestyrelsens Kundecenter i Odense?

Har du lyst til at blive en del af en myndighed som sikrer fundamentet for finansiering af det danske samfund. Er du faglig dygtig og kan du tackle at have en travl hverdag og fortsat have et smil i stemmen, så er det dig, vi hos Adecco søger, på vegne af Skattestyrelsen.  

 

Vejledning med et smil - Gør en stor forskel   Skattestyrelsens Kundecenter besvarer alle generelle henvendelser på skatte-, moms- og afgiftsområdet og yder én til én vejledning til borgere og virksomheder pr. telefon, mail og chat samt vejledning på Facebook og Twitter. Din kerneopgave bliver at besvare telefoniske henvendelser og give borgerne faglig vejledning indenfor værdipapirområdet.

 

Dine arbejdsopgaver Opgaverne i forhold til værdipapirområdet er besvarelse af henvendelser på 1. level indenfor følgende fagspecifikke områder;

  • Vejledning til TastSelv i VærdiPapirSystemet
  • Vejledning indenfor Aktieavancebeskatningsloven
  • Vejledning indenfor Kursgevinstloven

 

Kontakten med borgere foregår primært pr. telefon, hvorfor det er vigtigt, at du gør det nemt og trygt for borgere og virksomheder at være i kontakt med Skatteforvaltningen. Vi vægter retssikkerheden højt således at borgerne kan mærke at vi er til for dem. 

 

Forandringsparat, serviceminded og lyst til at lære nyt   Vi forventer, at du som minimum har en relevant kortere videregående uddannelse, hvor du for eksempel har haft fokus på økonomiske og juridiske områder. Du kan eventuelt være uddannet finansøkonom, professionsbachelor eller lignende.  

 

Erfaring med kundebetjening, samt erfaring med at vejlede pr. telefon er en fordel, men ikke et krav. Du er en habil IT bruger og har en god talforståelse, så du er i stand til at forholde dig til forskellige beregninger i forhold til henvendelserne.  

 

Som person udviser du en professionel adfærd, du er empatisk og forstår at udtrykke dig klart og præcist i tale og skrift. Du besidder personlige kompetencer som sikrer en venlig og imødekommende myndighedsbetjening.   

 

Du har i din opgaveløsning fokus på kvalitet. Således arbejder du målrettet og detaljeorienteret både selvstændigt og i teams, hvor du trives med at videndele med dine kollegaer. Du motiveres af at vejlede borgere i forhold til en myndighedsopgave og har et ønske om at blive faglig stærk indenfor fagområdet.

 

Dit nye team   Vi er et team, der prioriterer høj faglighed, et stort engagement og et godt socialt sammenhold. Du kan derfor se frem til at få brugt og udfordret dine faglige og personlige kompetencer. Din dagligdag vil foregå i et uformelt miljø hvor trivsel og arbejdsglæde er vigtigt.  

Du vil sammen med andre nyansatte vikarer blive klædt godt på i form af et tilrettelagt oplæringsforløb, herunder sidemandsoplæring.  

 

 

Ansøgning, kontakt og ansættelsesvilkår 

Hvis du har erfaring med ovenstående og er interesseret i stillingen, bedes du oprette profil via www.adecco.dk og uploade dit CV og eksamensbevis. Herefter skal jeg bede dig fremsende en mail om din interesse for stillingen til  Henrik.Jepsen@Adecco.dk noter i emnefeltet ”Værdipapirer, Odense”.

 

Vi afholder samtaler løbende. Der er tale om et vikariat med forventet tiltrædelse pr. 3. maj og året ud med mulighed for fastansættelse.

 

I oplæringsperioden, de første 5 uger, vil man være på en 30-33 timers kontrakt.

Efter oplæringsperioden vil arbejdstiden udgøre 37 timer ugentligt.

 

Lønniveau: kr. 151,25 kr i timen (dertil kommer pension, feriepenge mv. iht. gældende overenskomst). Desuden er der betalt frokostpause.

 

Dit arbejdssted bliver Dannebrogsgade 2, 5000 Odense C.  

 

Om Skattestyrelsen    ’Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden’ 

 

Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde.  

 

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.  

 

Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk  

 

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.