Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder til Bo- og Samværstilbuddet Markedsgade

Vi søger en medarbejder der er kreativ og igangsættende ift gruppe- og kursusbaserede indsatser

Medarbejder til socialområdets indsats for Voksne med Autisme.

Vil du udfolde dine faglige kompetencer i et fagligt stærkt og udviklende miljø?
Bo- og samværstilbuddet Markedsgade søger en medarbejder der ønsker at indgå i samarbejde med tilbuddets voksne borgere.

Bo- og samværstilbuddet Markedsgade er en del af Randers Kommunes specialindsats for voksne med autisme. Målgruppen er borgere over 18 år med en diagnose indenfor autisme spektret. Borgerne kan derudover have andre problematikker i form af nedsat funktionsevne og/ eller lettere psykiatriske diagnoser. Tilbuddet drives efter Almen Boliglovens § 105 og Servicelovens §85.

Bo- og aktivitetstilbuddets 3 nuværende medarbejdere deler ledelse med Bofællesskabet Nørresundbyvej samt mestringsvejlederteamet. Sammen udvikler vi vores tilbud, så de matcher missionen i Randers Kommunes Handicapplan om, at understøtte borgerens mulighed for mestring i eget liv og høj livskvalitet. Herunder at yde hjælp og støtte ud fra Randers Kommunes støttemodel.

Vi søger en medarbejder der trives i en hverdag, der både er stabil og foranderlig, samt en medarbejder der både trives i arbejdet med individuelle indsatser og gruppebaserede indsatser.

Vi forventer, at du

  • Er uddannet pædagog, ergoterapeut e.lign.
  • Har viden om autismespektrum forstyrrelser og evnen til at bruge denne viden i din faglige praksis
  • Har en god formuleringsevne, herunder evnen til skriftligt at dokumentere din faglige indsats.
  • Har gode samarbejdsevner
  • Kan arbejde alene
  • Formår at arbejde ud fra borgernes individuelle behov indenfor rammerne af støttemodellen.
  • Er kreativ og igangsættende i forhold til gruppe- og kursusbaserede indsatser. (Erfaring med denne type indsatser vil blive vægtet højt).
  • Deltager i supervision

Eksempler på dine opgaver
  • Give støtte, vejledning og træning i daglige færdigheder jf. borgerens individuelle plan
  • Deltage i cafe samt gruppe- og kursusbaserede indsatser
  • Pårørende samarbejde
  • Dokumentation og udarbejdelse handleplaner og statusbeskrivelser

Du kan bl.a. forvente
  • En spændende arbejdsplads i udvikling
  • Tæt samarbejde med tilbuddets borgere
  • Tæt samarbejde med engagerede og fagligt funderede kolleger
  • At blive en del af en arbejdsplads, hvor trivsel og faglighed er på dagsordenen
  • Indflydelse på egne arbejdstider
  • At arbejde hver 4. lørdag

Ansættelsesforhold
Fast stilling på 37 timer.

Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

Arbejdstider: Pt. ligger arbejdstiden indenfor tidsrummet 8-21. Heraf en fast aften pr. uge samt hver 4. torsdag aften. Derudover tildeles du en lørdag hver 4. uge. Tilbuddet holder ikke åbent på søn- og helligdage.

Tiltrædelse
1. august 2019.

Ansøgningsfrist
Ansøgning samt uddannelsespapirer og øvrige relevante bilag skal være Randers Kommune i hænde senest den 14. juni 2019.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via Randers Kommunes hjemmeside.

Ansættelsessamtaler finder sted onsdag den 19. juni 2019.

For yderligere oplysninger
Kontakt leder Lars Bording-Machon. Kontaktes via mail Lars.bording-machon@randers.dk eller på tlf. 40 70 95 75 (træffes bedst mellem 8-9)

Ansættelsesforhold
Fast stilling, 37 t.

Tiltrædelse
01-08-2019

Ansøgningsfrist
14-06-2019 23:59

Virksomhedens oplysninger
Markedsgade

Kontaktperson
Lars Bording-Machon
tlf. 40 70 95 75

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032263Phoenix-5918582312019-05-27T00:00:00Medarbejder til Bo- og Samværstilbuddet MarkedsgadeVi søger en medarbejder der er kreativ og igangsættende ift gruppe- og kursusbaserede indsatser

Medarbejder til socialområdets indsats for Voksne med Autisme.

Vil du udfolde dine faglige kompetencer i et fagligt stærkt og udviklende miljø?
Bo- og samværstilbuddet Markedsgade søger en medarbejder der ønsker at indgå i samarbejde med tilbuddets voksne borgere.

Bo- og samværstilbuddet Markedsgade er en del af Randers Kommunes specialindsats for voksne med autisme. Målgruppen er borgere over 18 år med en diagnose indenfor autisme spektret. Borgerne kan derudover have andre problematikker i form af nedsat funktionsevne og/ eller lettere psykiatriske diagnoser. Tilbuddet drives efter Almen Boliglovens § 105 og Servicelovens §85.

Bo- og aktivitetstilbuddets 3 nuværende medarbejdere deler ledelse med Bofællesskabet Nørresundbyvej samt mestringsvejlederteamet. Sammen udvikler vi vores tilbud, så de matcher missionen i Randers Kommunes Handicapplan om, at understøtte borgerens mulighed for mestring i eget liv og høj livskvalitet. Herunder at yde hjælp og støtte ud fra Randers Kommunes støttemodel.

Vi søger en medarbejder der trives i en hverdag, der både er stabil og foranderlig, samt en medarbejder der både trives i arbejdet med individuelle indsatser og gruppebaserede indsatser.

Vi forventer, at du
  • Er uddannet pædagog, ergoterapeut e.lign.
  • Har viden om autismespektrum forstyrrelser og evnen til at bruge denne viden i din faglige praksis
  • Har en god formuleringsevne, herunder evnen til skriftligt at dokumentere din faglige indsats.
  • Har gode samarbejdsevner
  • Kan arbejde alene
  • Formår at arbejde ud fra borgernes individuelle behov indenfor rammerne af støttemodellen.
  • Er kreativ og igangsættende i forhold til gruppe- og kursusbaserede indsatser. (Erfaring med denne type indsatser vil blive vægtet højt).
  • Deltager i supervision

Eksempler på dine opgaver
  • Give støtte, vejledning og træning i daglige færdigheder jf. borgerens individuelle plan
  • Deltage i cafe samt gruppe- og kursusbaserede indsatser
  • Pårørende samarbejde
  • Dokumentation og udarbejdelse handleplaner og statusbeskrivelser

Du kan bl.a. forvente
  • En spændende arbejdsplads i udvikling
  • Tæt samarbejde med tilbuddets borgere
  • Tæt samarbejde med engagerede og fagligt funderede kolleger
  • At blive en del af en arbejdsplads, hvor trivsel og faglighed er på dagsordenen
  • Indflydelse på egne arbejdstider
  • At arbejde hver 4. lørdag

Ansættelsesforhold
Fast stilling på 37 timer.

Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

Arbejdstider: Pt. ligger arbejdstiden indenfor tidsrummet 8-21. Heraf en fast aften pr. uge samt hver 4. torsdag aften. Derudover tildeles du en lørdag hver 4. uge. Tilbuddet holder ikke åbent på søn- og helligdage.

Tiltrædelse
1. august 2019.

Ansøgningsfrist
Ansøgning samt uddannelsespapirer og øvrige relevante bilag skal være Randers Kommune i hænde senest den 14. juni 2019.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via Randers Kommunes hjemmeside.

Ansættelsessamtaler finder sted onsdag den 19. juni 2019.

For yderligere oplysninger
Kontakt leder Lars Bording-Machon. Kontaktes via mail Lars.bording-machon@randers.dk eller på tlf. 40 70 95 75 (træffes bedst mellem 8-9)

Ansættelsesforhold
Fast stilling, 37 t.

Tiltrædelse
01-08-2019

Ansøgningsfrist
14-06-2019 23:59

Virksomhedens oplysninger
Markedsgade

Kontaktperson
Lars Bording-Machon
tlf. 40 70 95 75

 

2019-06-15T01:00:05.700 Vi søger en medarbejder der er kreativ og igangsættende ift gruppe- og kursusbaserede indsatserMedarbejder til socialområdets indsats for Voksne med Autisme.Vil du udfolde dine faglige kompetencer i et fagligt stærkt og udviklende miljø?Bo- og samværstilbuddet Markedsgade søger en medarbejder der ønsker at indgå i samarbejde med tilbuddets voksne borgere.Bo- og samværstilbuddet Markedsgade er en del af Randers Kommunes specialindsats for voksne med autisme. Målgruppen er borgere over 18 år med en diagnose indenfor autisme spektret. Borgerne kan derudover have andre problematikker i form af nedsat funktionsevne og eller lettere psykiatriske diagnoser. Tilbuddet drives efter Almen Boliglovens § 105 og Servicelovens §85.Bo- og aktivitetstilbuddets 3 nuværende medarbejdere deler ledelse med Bofællesskabet Nørresundbyvej samt mestringsvejlederteamet. Sammen udvikler vi vores tilbud, så de matcher missionen i Randers Kommunes Handicapplan om, at understøtte borgerens mulighed for mestring i eget liv og høj livskvalitet. Herunder at yde hjælp og støtte ud fra Randers Kommunes støttemodel.Vi søger en medarbejder der trives i en hverdag, der både er stabil og foranderlig, samt en medarbejder der både trives i arbejdet med individuelle indsatser og gruppebaserede indsatser.Vi forventer, at duEr uddannet pædagog, ergoterapeut e.lign.Har viden om autismespektrum forstyrrelser og evnen til at bruge denne viden i din faglige praksisHar en god formuleringsevne, herunder evnen til skriftligt at dokumentere din faglige indsats.Har gode samarbejdsevnerKan arbejde aleneFormår at arbejde ud fra borgernes individuelle behov indenfor rammerne af støttemodellen.Er kreativ og igangsættende i forhold til gruppe- og kursusbaserede indsatser. (Erfaring med denne type indsatser vil blive vægtet højt).Deltager i supervisionEksempler på dine opgaverGive støtte, vejledning og træning i daglige færdigheder jf. borgerens individuelle planDeltage i cafe samt gruppe- og kursusbaserede indsatserPårørende samarbejdeDokumentation og udarbejdelse handleplaner og statusbeskrivelserDu kan bl.a. forventeEn spændende arbejdsplads i udviklingTæt samarbejde med tilbuddets borgereTæt samarbejde med engagerede og fagligt funderede kollegerAt blive en del af en arbejdsplads, hvor trivsel og faglighed er på dagsordenenIndflydelse på egne arbejdstiderAt arbejde hver 4. lørdagAnsættelsesforholdFast stilling på 37 timer.Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.Arbejdstider: Pt. ligger arbejdstiden indenfor tidsrummet 8-21. Heraf en fast aften pr. uge samt hver 4. torsdag aften. Derudover tildeles du en lørdag hver 4. uge. Tilbuddet holder ikke åbent på søn- og helligdage.Tiltrædelse1. august 2019.AnsøgningsfristAnsøgning samt uddannelsespapirer og øvrige relevante bilag skal være Randers Kommune i hænde senest den 14. juni 2019.Ansøgningen skal sendes elektronisk via Randers Kommunes hjemmeside.Ansættelsessamtaler finder sted onsdag den 19. juni 2019.For yderligere oplysningerKontakt leder Lars Bording-Machon. Kontaktes via mail Lars.bording-machon@randers.dk eller på tlf. 40 70 95 75 (træffes bedst mellem 8-9)AnsættelsesforholdFast stilling, 37 t.Tiltrædelse01-08-2019Ansøgningsfrist14-06-2019 23:59Virksomhedens oplysningerMarkedsgadeKontaktpersonLars Bording-Machontlf. 40 70 95 7511jobnet59185823100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:000000https://www.randers.dk/job/ledige-job-i-randers-kommune/549370EuropaDanmarkJyllandØstjyllandRanders3535713Randers Kommune, Bo- og Samværstilbud Markedsgade11Markedsgade 16F8900Randers C40709575DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent767979JobNet4995889499588910027-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=59185823https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=59185823https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=59185823&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=59185823&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale332003Pædagog9Undervisning og pædagogik361932416noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330044376Specialområdet Autisme i Randers søger en faglig stærk og erfaren pædagog til opgangsfællesskabet på Søren Møllers gadeBasic Er du interesseret i at arbejde med trivsel, udvikling og forandring for unge voksne mennesker med autisme? Har du en høj faglighed og flair for dokumentation? Så er du måske vores nye kollega?Da en af vore kolleger skal læse videre søger vi en ny kollega til en fuldtidsstilling pr.1.9.2019. Om opgangsfællesskabet Søren Møllers gade:Botilbuddet er oprettet efter Servicelovens 107, som et midlertidig boligtilbud.Der er i alt 12 lejligheder fordelt på tre etager med tilknyttede fællesrum, hvor sociale aktiviteter og fælles arrangementer finder sted. Der er tale om et døgntilbud, hvor alle arbejder med skiftende arbejdstider i dag-, aften- og nattetimerne, samt hver anden weekend.Der er i alt 12 ansatte, organiseret i 2 teams, en husassistent, samt en daglig leder, der til daglig driver botilbuddet. Vi samarbejder dagligt med borgeren, pårørende, myndigheder og andre relevante samarbejdspartnere. Vores kerneopgave er at tilbyde og videreudvikle optimale rammer for trivsel, udvikling og forandring til voksne med autisme.Vi tilbyder derfor specialiseret bostøtte med fokus på selvbestemmelse og udviklingsmuligheder for den enkelte, for at skabe et trygt og meningsfuldt voksenliv. Målgruppen er normalbegavede borgere med komplekse udfordringer indenforautismespektret. Diagnosen kan være kombineret med yderligere komorbiditet som psykiatriske diagnoser og misbrugsproblematikker. Der arbejdes projektorienteret i enkelte indsatser. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være: Individuel bostøtte i borgerens lejlighed, herunder f.eks. ledsagelse, støtte tilrengøring og strukturering etc. Samtale og oversættelse af den neurotypiske verdens forståelsesramme. Tilrettelæggelse af den faglige indsats sammen med dit team, tovholderfunktionog særlige koordineringsopgaver i borgersager med særlige komplekseudfordringer. Dokumentation og resultatdokumentation. Vi forventer, at du: Har en uddannelse som pædagog eller ergoterapeut. Har indgående erfaring med at arbejde med mennesker med autisme. Er selvstændig og robust, idet bostøtte ydes som alene-arbejde. Kan bevare overblikket og træffe beslutninger samt arbejde struktureret iprojekter, som kræver særlig flair herfor. Vil bidrage til at skabe og fastholde stabilitet både som kollega og i forhold til indsatsen generelt. Er en teamspiller, som ser en styrke i forskellige fagligheder, og som evner at arbejde struktureret og loyalt sammen med teamet i forhold til de aftaler ogstrategier, som indgås. Vi tilbyder: Et stærkt fagligt miljø, med individuelt fokus på borgeren og på faglig udvikling af autismeområdet generelt. Mulighed for udvikling og udbygning af autismeviden og erfaring. Samarbejde med specialister fra Autismefokus og andre fagpersoner udefra. Løbende sags supervision. Et godt kollegaskab, hvor trivsel på arbejdspladsen er i fokus. En arbejdsplads, hvor det psykiske arbejdsmiljø er i fokus med henblik på, at sikre de bedste arbejdsbetingelser. Mulighed for indflydelse og egne ansvarsområder. Løn og ansættelsesvilkår:Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen med varierende arbejdstider. Arbejdstidstilrettelæggelse og løn aftales i henhold til gældende overenskomst.Løn forhandles med den fagligt relevante organisation. Ansøgningsfristen er den 1. juli 2019 kl. 12, og samtaler gennemføres i løbet af uge 27.Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte daglig leder Sarah Normann Petersen på telefon nr. 30601268.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Er du interesseret i at arbejde med trivsel, udvikling og forandring for unge voksne mennesker med autisme? Har du en høj faglighed og flair for dokumentation? Så er du måske vores nye kollega?
Da en af vore kolleger skal læse videre søger vi en ny kollega til en fuldtidsstilling pr.1.9.2019.
 
Om opgangsfællesskabet Søren Møllers gade:
Botilbuddet er oprettet efter Servicelovens § 107, som et midlertidig boligtilbud.
Der er i alt 12 lejligheder fordelt på tre etager med tilknyttede fællesrum, hvor sociale aktiviteter og fælles arrangementer finder sted.
 
Der er tale om et døgntilbud, hvor alle arbejder med skiftende arbejdstider i dag-, aften- og nattetimerne, samt hver anden weekend.
Der er i alt 12 ansatte, organiseret i 2 teams, en husassistent, samt en daglig leder, der til daglig driver botilbuddet. Vi samarbejder dagligt med borgeren, pårørende, myndigheder og andre relevante samarbejdspartnere.
 
Vores kerneopgave er at tilbyde og videreudvikle optimale rammer for trivsel, udvikling og forandring til voksne med autisme.
Vi tilbyder derfor specialiseret bostøtte med fokus på selvbestemmelse og udviklingsmuligheder for den enkelte, for at skabe et trygt og meningsfuldt voksenliv.
 
Målgruppen er normalbegavede borgere med komplekse udfordringer indenfor
autismespektret. Diagnosen kan være kombineret med yderligere komorbiditet som psykiatriske diagnoser og misbrugsproblematikker. Der arbejdes projektorienteret i enkelte indsatser.
 
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:
  • Individuel bostøtte i borgerens lejlighed, herunder f.eks. ledsagelse, støtte til
    rengøring og strukturering etc.
  • Samtale og oversættelse af den neurotypiske verdens forståelsesramme.
  • Tilrettelæggelse af den faglige indsats sammen med dit team, tovholderfunktion
    og særlige koordineringsopgaver i borgersager med særlige komplekse
    udfordringer.
  • Dokumentation og resultatdokumentation.

Vi forventer, at du:
  • Har en uddannelse som pædagog eller ergoterapeut.
  • Har indgående erfaring med at arbejde med mennesker med autisme.
  • Er selvstændig og robust, idet bostøtte ydes som alene-arbejde.
  • Kan bevare overblikket og træffe beslutninger samt arbejde struktureret i
    projekter, som kræver særlig flair herfor.
  • Vil bidrage til at skabe og fastholde stabilitet både som kollega og i forhold til indsatsen generelt.
  • Er en teamspiller, som ser en styrke i forskellige fagligheder, og som evner at arbejde struktureret og loyalt sammen med teamet i forhold til de aftaler og
    strategier, som indgås.
     
Vi tilbyder:
  •  Et stærkt fagligt miljø, med individuelt fokus på borgeren og på faglig udvikling af autismeområdet generelt.
  • Mulighed for udvikling og udbygning af autismeviden og erfaring.
  • Samarbejde med specialister fra Autismefokus og andre fagpersoner udefra.
  • Løbende sags supervision.
  • Et godt kollegaskab, hvor trivsel på arbejdspladsen er i fokus.
  • En arbejdsplads, hvor det psykiske arbejdsmiljø er i fokus med henblik på, at sikre de bedste arbejdsbetingelser.
  •  Mulighed for indflydelse og egne ansvarsområder.
 
Løn og ansættelsesvilkår:
Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen med varierende arbejdstider. Arbejdstidstilrettelæggelse og løn aftales i henhold til gældende overenskomst.
Løn forhandles med den fagligt relevante organisation.
 
Ansøgningsfristen er den 1. juli 2019 kl. 12, og samtaler gennemføres i løbet af uge 27.
Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte daglig leder Sarah Normann Petersen på telefon nr. 30601268.



















Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

ORS/Small/0981abaf_logo.gifSAU Søren Møllers GadeRanders C2019-06-17T12:00:54.9602019-07-01T00:00:00
330045146Pædagog til barselsvikariatRobot Karup Skole er en centralt beliggende og velfungerende skole i Karup by i Viborg Kommune med engagerede børn, forældre og personale, og et godt og konstruktivt samarbejdsklima. Der er ca. 320 elever fra 0.-9. klasse, SFO og ca. 40 ansatte. Vi søger en pædagog til barselsvikariat på 3 mdr. Vi er i gang med at forankre og videreudvikle arbejdet med aldersintegrerede hold i indskoling og på mellemtrin med afsæt i et tæt og forpligtende teamsamarbejde og i konstruktiv dialog med ledelse, forældre og andre samarbejdspartnere. Stillingen, der er på 30 timer om ugen, indebærer både undervisning i skolen og aktiviteter i SFO SFOklub. Du skal være klar til at lade dig udfordre professionelt, reflektere over egen praksis og bidrage til dine kollegaers professionelle udvikling. Vi forventer at du er:Stærk i relationsarbejde, forældresamarbejde og klasserumsledelse.Personligt og professionelt robust i arbejdet med børn med særlige behov. Vi forventer at du kan:Planlægge og gennemføre almindelig undervisning i samarbejde med kollegaer.Planlægge og gennemføre understøttende undervisning på 0.-3. årgang med eget hold.Planlægge og gennemføre SFO SFOklub aktiviteter om eftermiddagen.Anvende IT som arbejdsredskab og som en del af undervisningen her med fokus på Ipad og Smartboard.Planlægge og gennemføre pauseaktiviteter for børnene. Hvis du kan se dig selv arbejde med denne vision for øje, kan Karup Skole tilbyde:En skole, der arbejder med aldersintegrerede hold i indskoling og på mellemtrin.En skole der satser på brugen af IT i undervisningen gennem udlevering af I-pads eller bærbare computere til elever i indskolingen og på mellemtrinnet, mens vi arbejder med Bring Your Own Device i udskolingen. Vi har også smartboards i alle klasselokalerne, og et godt udvalg af digitale lærermidler.En skole, der arbejder systematisk og målrettet med at sikre trivsel og inklusion.Et engageret personale, som vil hinanden på tværs af team og alder.Selvstyrende team med en meget høj grad af indflydelse på egen opgaveløsning.En ledelse, der støtter dig og dine kollegaer i hverdagen, og som sætter rammen og retningen for jeres arbejde. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Yderligere oplysninger om stillingen og evt. aftale om besøg på skolen kan ske til SFO-leder Susanne Ruskjær på tlf. 50 96 56 15. Læs og se mere om skolen på www.karup-skole.dk og vores Facebook side https: www.facebook.com karupskole Ansættelsessamtale forventes afholdt den 3. juli 2019 Ved en evt. ansættelse indhentes straffe- og børneattest.Karup Skole er en centralt beliggende og velfungerende skole i Karup by i Viborg Kommune med engagerede børn, forældre og personale, og et godt og konstruktivt samarbejdsklima. Der er ca. 320 elever fra 0.-9. klasse, SFO og ca. 40 ansatte.

Vi søger en pædagog til barselsvikariat på 3 mdr.
Vi er i gang med at forankre og videreudvikle arbejdet med aldersintegrerede hold i indskoling og på mellemtrin med afsæt i et tæt og forpligtende teamsamarbejde og i konstruktiv dialog med ledelse, forældre og andre samarbejdspartnere.

Stillingen, der er på 30 timer om ugen, indebærer både undervisning i skolen og aktiviteter i SFO/SFOklub. Du skal være klar til at lade dig udfordre professionelt, reflektere over egen praksis og bidrage til dine kollegaers professionelle udvikling.


Vi forventer at du er:
  • Stærk i relationsarbejde, forældresamarbejde og klasserumsledelse.
  • Personligt og professionelt robust i arbejdet med børn med særlige behov.

Vi forventer at du kan:
  • Planlægge og gennemføre almindelig undervisning i samarbejde med kollegaer.
  • Planlægge og gennemføre understøttende undervisning på 0.-3. årgang med eget hold.
  • Planlægge og gennemføre SFO/SFOklub aktiviteter om eftermiddagen.
  • Anvende IT som arbejdsredskab og som en del af undervisningen her med fokus på Ipad og Smartboard.
  • Planlægge og gennemføre pauseaktiviteter for børnene.
     
Hvis du kan se dig selv arbejde med denne vision for øje, kan Karup Skole tilbyde:
  • En skole, der arbejder med aldersintegrerede hold i indskoling og på mellemtrin.
  • En skole der satser på brugen af IT i undervisningen gennem udlevering af I-pads eller bærbare computere til elever i indskolingen og på mellemtrinnet, mens vi arbejder med ”Bring Your Own Device” i udskolingen. Vi har også smartboards i alle klasselokalerne, og et godt udvalg af digitale lærermidler.
  • En skole, der arbejder systematisk og målrettet med at sikre trivsel og inklusion.
  • Et engageret personale, som vil hinanden på tværs af team og alder.
  • Selvstyrende team med en meget høj grad af indflydelse på egen opgaveløsning.
  • En ledelse, der støtter dig og dine kollegaer i hverdagen, og som sætter rammen og retningen for jeres arbejde.
    Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
     
    Yderligere oplysninger om stillingen og evt. aftale om besøg på skolen kan ske til SFO-leder Susanne Ruskjær på tlf. 50 96 56 15. 
    Læs og se mere om skolen på www.karup-skole.dk og vores Facebook side https://www.facebook.com/karupskole

Ansættelsessamtale forventes afholdt den 3. juli 2019

Ved en evt. ansættelse indhentes straffe- og børneattest.

 

 

Karup SkoleKarup J2019-06-20T00:00:002019-06-30T00:00:00
330045821Pædagog til daghjemmet i HammelRobot Vil du være med til at udvikle vores daghjemstilbud til borgere med en demenssygdom, og er du pædagog så se her! Daghjemmet i Hammel søger en pædagog pr. 1. september 2019, som brænder for at arbejde med mennesker med moderat til svær demens. Stillingen er på 30 timer pr. uge, med primært arbejde om dagen på hverdage, en aftenvagt om ugen og arbejde hver anden lørdag. Hvem er vi?Vi er Favrskov Kommunes daghjemstilbud med aftenåbent til demensramte borgere i eget hjem. Borgerne får her en mulighed for positive oplevelser i hverdagen, individuelle aktiviteter, tryghed, ro, struktur og nærvær. Støtten skal medvirke til at genvinde og fastholde færdigheder, skabe livskvalitet og indhold i hverdagen. Samtidig giver det mulighed for at aflaste borgerens pårørende, og forlænge den periode, hvor den demensramte kan blive i eget hjem. I daghjemmet kommer der i gennemsnit 8 borgere dagligt i dagtimerne og med aftenåbent to gange om ugen med plads til 6 borgere. Når daghjemmet har åbent om aftenen og om lørdagen, indgår det i jobbet, at man skal hente og bringe borgeren i eget hjem. De andre dage hentes borgerne primært af ekstern chauffør.Daghjemmet består af fire medarbejdere, der i et tæt samarbejde støtter, vejleder, og guider borgeren i forhold til de daglige gøremål med tæt kontakt til hjemmet og hjemmeplejen.JobindholdI daghjemmet følger vi årstiden, og der er mange almindelige huslige gøremål. Vi prioriterer udeliv hele året, og bl.a. har vi høns, udfører havearbejde og går små ture. Vi arbejder med livshistorie, reminiscens, træning, sang og musik som nogle af aktiviteterne. Vi skal kunne have flere individuelle aktiviteter i gang på en gang, og borgerne har ind imellem brug for skærmning fra andre. Indimellem har borgerne brug for hjælp til plejeopgaver.Hvem er du?Vi søger en medarbejder, der meget gerne har erfaring i arbejdet med mennesker med demenssygdomme. Du er god til at samarbejde, kommunikere, være nærværende og ligeværdigt til stede. Du er fleksibel og robust og har en anerkendende og positiv tilgang til borgeren. Du er kreativ og omstillingsparat og er god til at finde på nye aktiviteter, når der er behov for det. Du er i stand til, sammen med dine kollegaer, at varetage den daglige pleje omsorg og pædagogiske indsatser for vores borgere.Vi kan tilbydeindflydelse på vores tilbud til borgere i dag- og aftentilbudet spændende og selvstændigt arbejdesamarbejde og sparring internt i teametpersonlig og faglig udviklingsamarbejde med kompetente og engagerede medarbejdere i Favrskov Kommune.Vil du vide mere? Kontakt gruppeleder Rikke Moesgaard Skjødt, tlf. 23 47 92 06, mail rms@favrskov.dkAnsøgningsfrist den 30. juni 2019. Første samtale afholdes den 2. juli 2019 og anden samtale den 5. juli 2019, hvorfor det er vigtigt, at du kan afsætte tid disse dage.Det er en forudsætning for ansættelsen, at den person, som vi ønsker at ansætte, ikke er straffet for forhold, som gør vedkommende uegnet til at bestride stillingen.Søg jobbetVi beder dig sende din ansøgning til Favrskov Kommune via linket. Du kan se alle ledige stilligner på www.favrskov.dk jobFavrskov Kommune kan kun modtage ansøgninger sendt elektroniskVil du være med til at udvikle vores daghjemstilbud til borgere med en demenssygdom, og er du pædagog – så se her!

Daghjemmet i Hammel søger en pædagog pr. 1. september 2019, som brænder for at arbejde med mennesker med moderat til svær demens. Stillingen er på 30 timer pr. uge, med primært arbejde om dagen på hverdage, en aftenvagt om ugen og arbejde hver anden lørdag.

Hvem er vi?

Vi er Favrskov Kommunes daghjemstilbud med aftenåbent til demensramte borgere i eget hjem. Borgerne får her en mulighed for positive oplevelser i hverdagen, individuelle aktiviteter, tryghed, ro, struktur og nærvær. Støtten skal medvirke til at genvinde og fastholde færdigheder, skabe livskvalitet og indhold i hverdagen. Samtidig giver det mulighed for at aflaste borgerens pårørende, og forlænge den periode, hvor den demensramte kan blive i eget hjem. I daghjemmet kommer der i gennemsnit 8 borgere dagligt i dagtimerne og med aftenåbent to gange om ugen med plads til 6 borgere. Når daghjemmet har åbent om aftenen og om lørdagen, indgår det i jobbet, at man skal hente og bringe borgeren i eget hjem. De andre dage hentes borgerne primært af ekstern chauffør.

Daghjemmet består af fire medarbejdere, der i et tæt samarbejde støtter, vejleder, og guider borgeren i forhold til de daglige gøremål med tæt kontakt til hjemmet og hjemmeplejen.

Jobindhold

I daghjemmet følger vi årstiden, og der er mange almindelige huslige gøremål. Vi prioriterer udeliv hele året, og bl.a. har vi høns, udfører havearbejde og går små ture. Vi arbejder med livshistorie, reminiscens, træning, sang og musik som nogle af aktiviteterne. Vi skal kunne have flere individuelle aktiviteter i gang på en gang, og borgerne har ind imellem brug for skærmning fra andre. Indimellem har borgerne brug for hjælp til plejeopgaver.

Hvem er du?

Vi søger en medarbejder, der meget gerne har erfaring i arbejdet med mennesker med demenssygdomme. Du er god til at samarbejde, kommunikere, være nærværende og ligeværdigt til stede. Du er fleksibel og robust og har en anerkendende og positiv tilgang til borgeren. Du er kreativ og omstillingsparat og er god til at finde på nye aktiviteter, når der er behov for det. Du er i stand til, sammen med dine kollegaer, at varetage den daglige pleje/omsorg og pædagogiske indsatser for vores borgere.

Vi kan tilbyde
  • indflydelse på vores tilbud til borgere i dag- og aftentilbud
  • et spændende og selvstændigt arbejde
  • samarbejde og sparring internt i teamet
  • personlig og faglig udvikling
  • samarbejde med kompetente og engagerede medarbejdere i Favrskov Kommune.


Vil du vide mere?

Kontakt gruppeleder Rikke Moesgaard Skjødt, tlf. 23 47 92 06, mail rms@favrskov.dk

Ansøgningsfrist den 30. juni 2019. Første samtale afholdes den 2. juli 2019 og anden samtale den 5. juli 2019, hvorfor det er vigtigt, at du kan afsætte tid disse dage.

Det er en forudsætning for ansættelsen, at den person, som vi ønsker at ansætte, ikke er straffet for forhold, som gør vedkommende uegnet til at bestride stillingen.

Søg jobbet

Vi beder dig sende din ansøgning til Favrskov Kommune via linket. Du kan se alle ledige stilligner på www.favrskov.dk/job

Favrskov Kommune kan kun modtage ansøgninger sendt elektronisk

 

Favrskov KommuneHinnerup2019-06-21T00:00:002019-06-30T00:00:00
330041679Erfaren pædagogisk konsulentRobot Er du optaget af trivsel og gode undervisningsmiljøer for elever i grundskoler og på ungdomsuddannelser? Så er du måske DCUMs nye pædagogiske fagkonsulent. DCUM søger en erfaren pædagogisk konsulent, der kan bidrage til centrets mangeartede opgaver omhandlende det psykiske, fysiske og æstetiske undervisningsmiljø. Dine opgaver Dine opgaver vil bl.a. bestå i at rådgive skoler og uddannelsesinstitutioner i deres trivselsarbejde, herunder forebyggelse af mobning, arbejdet med motivation og elevinddragelse, de fysiske rammer, undervisningsmiljøvurderinger, trivselsmålinger etc. Du skal omsætte og formidle viden om undervisningsmiljøer til praksis gennem bl.a. artikler, oplæg og workshops. Derudover skal du fungere både som deltager og projektleder i forskellige DCUM-projekter og samtidig varetage udgående konsulentopgaver. Som pædagogisk fagkonsulent skal du etablere netværk og arbejde målrettet for at udbygge centrets eksterne samarbejdsrelationer. Du skal have flair for den gode relation og samarbejde med mange forskellige eksterne parter lige fra elever, undervisere, og skoleledelse til interesseorganisationer, myndigheder og ministerier. Dit primære arbejdsområde vil være grundskoleområdet og til dels ungdomsuddannelserne, men du kan også indgå i projekter rettet mod centerets andre målgrupper. Din profil du har en relevant uddannelsesbaggrund. du har målgruppekendskab fra grundskolen og måske også fra ungdomsuddannelser. du har minimum 2 års erfaring fra praksis. du har erfaring med projektledelse. du er en dygtig skriftlig og mundtlig formidler. du har flair for og kan lide arbejdet i en politisk ledet organisation. Har du erfaring med fondsansøgninger, vil det være en fordel men ikke et krav. Vi tilbyder et job i et ambitiøst miljø, hvor vi vægter kvalitet og faglig udvikling gennem konstruktiv og anerkendende kollegial sparring. en uformel arbejdsplads med plads til et godt grin. en fast stilling med 37 t uge i gennemsnit. Om DCUM DCUM er et uafhængigt statsligt videnscenter, der hører under Undervisningsministeriet. DCUM skal medvirke til at sikre og udvikle et godt fysisk, psykisk og æstetisk undervisningsmiljø på alle uddannelsessteder og et godt børnemiljø i alle dagtilbud. Læs mere på www.dcum.dk . Yderligere oplysninger og ansøgning Du ansættes i henhold til aftale mellem Finansministeriet og din faglige organisation. Har du yderligere spørgsmål til jobbet, kan du kontakte souschef Bo Leervad Christensen på leervad@dcum.dk eller direktør Jannie Moon Lindskov på lindskov@dcum.dk . Din ansøgning skal sendes til ansoegning@dcum.dk senest den 4. august 2019. I emnefeltet skriver du Pædagogisk konsulent . Vi forventer at holde samtaler i uge 32 eller 33. Tiltrædelse 1. oktober. Er du optaget af trivsel og gode undervisningsmiljøer for elever i grundskoler og på ungdomsuddannelser? Så er du måske DCUMs nye pædagogiske fagkonsulent.

DCUM søger en erfaren pædagogisk konsulent, der kan bidrage til centrets mangeartede opgaver omhandlende det psykiske, fysiske og æstetiske undervisningsmiljø.

Dine opgaver
Dine opgaver vil bl.a. bestå i at rådgive skoler og uddannelsesinstitutioner i deres trivselsarbejde, herunder forebyggelse af mobning, arbejdet med motivation og elevinddragelse, de fysiske rammer, undervisningsmiljøvurderinger, trivselsmålinger etc.

Du skal omsætte og formidle viden om undervisningsmiljøer til praksis gennem bl.a. artikler, oplæg og workshops. Derudover skal du fungere både som deltager og projektleder i forskellige DCUM-projekter og samtidig varetage udgående konsulentopgaver.

Som pædagogisk fagkonsulent skal du etablere netværk og arbejde målrettet for at udbygge centrets eksterne samarbejdsrelationer. Du skal have flair for den gode relation og samarbejde med mange forskellige eksterne parter lige fra elever, undervisere, og skoleledelse til interesseorganisationer, myndigheder og ministerier.

Dit primære arbejdsområde vil være grundskoleområdet og til dels ungdomsuddannelserne, men du kan også indgå i projekter rettet mod centerets andre målgrupper.

Din profil
  • du har en relevant uddannelsesbaggrund.
  • du har målgruppekendskab fra grundskolen og måske også fra ungdomsuddannelser.
  • du har minimum 2 års erfaring fra praksis.
  • du har erfaring med projektledelse.
  • du er en dygtig skriftlig og mundtlig formidler.
  • du har flair for og kan lide arbejdet i en politisk ledet organisation.

Har du erfaring med fondsansøgninger, vil det være en fordel men ikke et krav.

Vi tilbyder
  • et job i et ambitiøst miljø, hvor vi vægter kvalitet og faglig udvikling gennem konstruktiv og anerkendende kollegial sparring.
  • en uformel arbejdsplads med plads til et godt grin.
  • en fast stilling med 37 t/uge i gennemsnit.

Om DCUM
DCUM er et uafhængigt statsligt videnscenter, der hører under Undervisningsministeriet. DCUM skal medvirke til at sikre og udvikle et godt fysisk, psykisk og æstetisk undervisningsmiljø på alle uddannelsessteder og et godt børnemiljø i alle dagtilbud. Læs mere på www.dcum.dk .

Yderligere oplysninger og ansøgning
Du ansættes i henhold til aftale mellem Finansministeriet og din faglige organisation. Har du yderligere spørgsmål til jobbet, kan du kontakte souschef Bo Leervad Christensen på leervad@dcum.dk eller direktør Jannie Moon Lindskov på lindskov@dcum.dk .

Din ansøgning skal sendes til ansoegning@dcum.dk senest den 4. august 2019. I emnefeltet skriver du "Pædagogisk konsulent". Vi forventer at holde samtaler i uge 32 eller 33. Tiltrædelse 1. oktober.

Dansk Center for UndervisningsmiljøRanders NØ2019-06-12T00:00:002019-08-04T00:00:00
330037632Pædagog til Landsbyen Sølund boenhed 6Robot Er du en dygtig og ambitiøs pædagog? Har du stor sikkerhed på tastaturet og vil du gå foran i implementering og sidemandsoplæringen af vores kommende IT system Cura? Hvis svarret er ja, så er dette måske jobbet for dig.Stillingen er på 32 timer ugentligt.Kun uddannede pædagoger, kan komme i betragtning.BoenhedenBoenhed 6 er en velfungerende boenhed, som består af to huse med 8 lejligheder i hver.I Hus 6 bor der 8 mennesker med multihandicap, med levealder mellem 25 og 31 årSamtlige beboere har brug for hjælp til personlig pleje, spændende fra fuld hjælp til støtte og guidning. 6 beboere anvender kørestol. Størstedelen af beboerne har ikke verbalt sprog, og vi anvender tegn til tale.En beboer har behov for én til én støtte i samtlige vågen timer. Stillingen forudsætter varetagelse af denne opgave.Vi arbejder ud fra filosofien Gentle Teaching.Vi vægterMedansvar for fagligheden samt faglig sparringOverblik og strukturEn stæk faglighed også på skriftÅben dialogSamarbejde med kolleger og pårørendeMedansvar for et godt arbejdsmiljøPsykisk robusthedSmil på læben, og en afslappet omgangstoneStabilitet og fleksibilitetFor at kunne varetage stillingen, skal du tage initiativ til og deltage i aktiviteter. Det kan både være i og uden for huset eksempelvis bål, svømning, cykling, snoezel, ridning og meget mere. Svømning er en del af den daglige opgaveløsning. Du skal have almindeligt kørekort og vil køre en minibus.Du skal være en kompetent IT-bruger samt have lysten til at være resurseperson og gå foran, når vi sidst på året skal implementerer et nyt IT system Cura.Arbejdstiden for stillingen, ligger i tidsrummet kl. 6-23. med tjeneste hver 2. weekend samt arbejde på skiftende helligdage.Stillingen er til besættelse senest den 1. september 2019.Vi ser løbende på ansøgningerne.Frist1. juli 2019.Er du en dygtig og ambitiøs pædagog? Har du stor sikkerhed på tastaturet og vil du gå foran i implementering og sidemandsoplæringen af vores kommende IT system Cura? Hvis svarret er ja, så er dette måske jobbet for dig.

Stillingen er på 32 timer ugentligt.

Kun uddannede pædagoger, kan komme i betragtning.

Boenheden
Boenhed 6 er en velfungerende boenhed, som består af to huse med 8 lejligheder i hver.
I Hus 6 bor der 8 mennesker med multihandicap, med levealder mellem 25 og 31 år
Samtlige beboere har brug for hjælp til personlig pleje, spændende fra fuld hjælp til støtte og guidning. 6 beboere anvender kørestol. Størstedelen af beboerne har ikke verbalt sprog, og vi anvender tegn til tale.
En beboer har behov for én til én støtte i samtlige vågen timer. Stillingen forudsætter varetagelse af denne opgave.
Vi arbejder ud fra filosofien Gentle Teaching.

Vi vægter
  • Medansvar for fagligheden samt faglig sparring
  • Overblik og struktur
  • En stæk faglighed også på skrift
  • Åben dialog
  • Samarbejde med kolleger og pårørende
  • Medansvar for et godt arbejdsmiljø
  • Psykisk robusthed
  • Smil på læben, og en afslappet omgangstone
  • Stabilitet og fleksibilitet

For at kunne varetage stillingen, skal du tage initiativ til og deltage i aktiviteter. Det kan både være i og uden for huset eksempelvis bål, svømning, cykling, snoezel, ridning og meget mere. Svømning er en del af den daglige opgaveløsning. Du skal have almindeligt kørekort og vil køre en minibus.

Du skal være en kompetent IT-bruger samt have lysten til at være resurseperson og gå foran, når vi sidst på året skal implementerer et nyt IT system Cura.

Arbejdstiden for stillingen, ligger i tidsrummet kl. 6-23. med tjeneste hver 2. weekend samt arbejde på skiftende helligdage.

Stillingen er til besættelse senest den 1. september 2019.

Vi ser løbende på ansøgningerne.

Frist
1. juli 2019.

 

Skanderborg KommuneSkanderborg2019-06-06T00:00:002019-07-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Specialområdet Autisme i Randers søger en faglig stærk og erfaren pædagog til opgangsfællesskabet på Søren Møllers gade

SAU Søren Møllers Gade

Randers C
Er du interesseret i at arbejde med trivsel, udvikling og forandring for unge voksne mennesker med autisme? Har du en høj faglighed og flair for dokumentation? Så er du måske vores nye kollega?Da en af vore kolleger skal læse videre søger vi en ny k...
Indrykket:17. juni 2019
Udløbsdato:1. juli 2019

Pædagog til barselsvikariat

Karup Skole

Karup J
Karup Skole er en centralt beliggende og velfungerende skole i Karup by i Viborg Kommune med engagerede børn, forældre og personale, og et godt og konstruktivt samarbejdsklima. Der er ca. 320 elever fra 0.-9. klasse, SFO og ca. 40 ansatte. Vi søger ...
Indrykket:20. juni 2019
Udløbsdato:30. juni 2019

Pædagog til daghjemmet i Hammel

Favrskov Kommune

Hinnerup
Vil du være med til at udvikle vores daghjemstilbud til borgere med en demenssygdom, og er du pædagog så se her! Daghjemmet i Hammel søger en pædagog pr. 1. september 2019, som brænder for at arbejde med mennesker med moderat til svær demens. Stilli...
Indrykket:21. juni 2019
Udløbsdato:30. juni 2019

Erfaren pædagogisk konsulent

Dansk Center for Undervisningsmiljø

Randers NØ
Er du optaget af trivsel og gode undervisningsmiljøer for elever i grundskoler og på ungdomsuddannelser? Så er du måske DCUMs nye pædagogiske fagkonsulent. DCUM søger en erfaren pædagogisk konsulent, der kan bidrage til centrets mangeartede opgaver ...
Indrykket:12. juni 2019
Udløbsdato:4. august 2019

Pædagog til Landsbyen Sølund boenhed 6

Skanderborg Kommune

Skanderborg
Er du en dygtig og ambitiøs pædagog? Har du stor sikkerhed på tastaturet og vil du gå foran i implementering og sidemandsoplæringen af vores kommende IT system Cura? Hvis svarret er ja, så er dette måske jobbet for dig.Stillingen er på 32 timer ugen...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:1. juli 2019