Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

MEDARBEJDER TIL BOGHOLDERI, ADMINISTRATION OG SEKRETÆROPGAVER

LILLE VIRKSOMHED SØGER MEDARBEJDER TIL BOGHOLDERI, ADMINISTRATION OG SEKRETÆROPGAVER

VIRKSOMHEDEN
Tranberg Ejendomme aps er en lille virksomhed, der bl.a. beskæftiger sig med udlejning af møblerede boliger til udenlandske udstationerede medarbejdere. Kontoret, hvor der skal arbejdes, er beliggende i Brønshøj. Virksomheden er en 100 % ikke-ryger virksomhed.

JOBBET OG ARBEJDSTIDEN
Vi ønsker dækket selskabets bogholderi og administration. Udgangspunktet vil være en halvtidsstilling, men dette kan evt. ændres efter, om du kan varetage alle eller kun nogle af nedennævnte opgaver. Jobbet kan evt. kombineres med forskellige praktiske opgaver.
Arbejdet er et tilstedeværelsesjob, ikke et arbejde-hjemmefra-job.
Arbejdstiden fordeles på ugens første 4 dage. Tiltrædelse snarest muligt.
Ansøgning fra virksomheder har ingen interesse.

DINE OPGAVER BLIVER INDENFOR
- bogføring
- virksomhedens administration
- delvis administration af ejendomme
- sekretærfunktion
- øvrige opgaver på kontoret

FORUDSÆTNIGNER
- at du selvstændigt kan varetage virksomhedens bogholderi
- at du udtrykker dig fejlfrit på dansk såvel mundtligt som skriftligt
- at du kender til ejendomsadministration eller er indstillet på at lære grundlæggende begreber herfra
- at du er rutineret i brug af computergrej og programmer
- at du kan begå dig på engelsk, meget gerne også på andre sprog
- at du har kørekort

LIVET PÅ KONTORET, KOLLEGERNE OG ARBEJDET
Virksomheden er lille, og du vil ofte være alene på kontoret eller kun sammen med chefen. Et stort summende fælleskontor, kimende telefoner, en vrimmel af kolleger og kunder og en kantine, hvor du kan møde alle dem fra de andre afdelinger, findes ikke her, så spild endelig ikke mere tid på denne annonce, hvis det er det, du drømmer om. Vil du derimod trives ved selvstændigt arbejde i rolige omgivelser, så læs gerne videre. Du vil have kontakt med forretningsforbindelser, kunder og håndværkere i form af møder, telefonsamtaler og korrespondance på e-mail. En del af vore kunder taler engelsk. Der bogføres i programmet Strato, og der arbejdes med almindelige programmer som word og excel m.fl. Gensidig respekt, humor, ærlighed og hjælpsomhed skal kendetegne arbejde og samvær på kontoret og selskabets relationer udenfor huset. Der vil naturligvis være opgaver, der skal løses nøjagtigt sådan, som chefen tror. det er klogest, men der vil også være rig mulighed for at præge kontoret, arbejdet og virksomhedens ansigt udadtil. Du vil blive en vigtig person i dette. Mange af de rutiner, der skal fungere i det daglige arbejde, er ikke til stede nu, men skal bygges op af dig. Sjældent vil du møde beskeden ”Vi plejer”, men ofte vil du blive spurgt om dit forslag til en løsning.

FORVENTNINGER TIL DIG
- at du er en rutineret bogholder og gerne påtager dig de ovenfor nævnte opgaver
- at du ønsker og formår at arbejde selvstændigt
- at du vil interessere dig for at samle trådene i en lille virksomhed og skabe et velfungerende kontor
- at du gerne prøver kræfter med ny og ukendte opgaver
- at det vil interessere dig at samarbejde med virksomhedens venlige og spændende kunder

ANSØGNING
Kontakt Jørgen Jensen på telefon 4020 4018 dagligt kl. 10-20 eller på e-mail:  te1301@outlook.dk
Jeg vil glæde mig til at modtage din henvendelse.

 


 

 

 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Allround bogholder søges til solid ejendomsadministration på Frederiksberg

Proselection

Beskrivelse Som bogholder bliver dine arbejdsopgaver fokuseret på bogholderiet for en portefølje af ejer- og andelsejendomme primært placeret i Københavnsområdet. Det er en fordel, hvis du har erfaring med de regnskabsmæssige opgaver i en ejendomsad...
Indrykket:27. september 2018
Udløbsdato:26. november 2018

Bogholder

DE JONGHE ADMINISTRATION ApS

København
De Jonghe Administration ApS søger en kompetent og selvstændig økonomimedarbejder med opstart hurtigst muligt.Arbejdstid mellem 30-37 timer pr. uge.Som regnskabskonsulent bogholder hos os, får du dit daglige virke i København. De Jonghe Administrati...
Indrykket:5. november 2018
Udløbsdato:31. december 2018

Bogholder/office manager søges til Mette Klingsten Advokatfirma

Mette Klingsten Advokatfirma

Mette Klingsten Advokatfirma søger en kombineret bogholder og office manager til vores kontor på Kgs. Nytorv. Som bogholder office manager vil dine arbejdsopgaver omfatte: Styring af klientkonti Styring af diverse afregninger herunder ved rejse Debi...
Indrykket:9. november 2018
Udløbsdato:1. december 2018

Studentermedhjælper

Rigshospitalet

København
Brænder du for økonomi, analyse og udvikling af ledelsesinformation, og kunne du tænke dig at arbejde i en stor og højt specialiseret virksomhed med et årligt udgiftsbudget på 9 mia.? Læser du på en økonomisk videregående uddannelse og har interesse...
Indrykket:12. november 2018
Udløbsdato:26. november 2018

Er du på udkig efter nye udfordringer? Så kig her

Danpanel IVS

København
På vegne af vores kunder søger vi efter stærke og kompetente bogholdere. DanPanel samarbejder b.la. med Danmarks førende virksomheder indenfor revision og regnskab. Besidder du disse egenskaber? Budgettering og likviditetstyring Kontakt med revisore...
Indrykket:16. november 2018
Udløbsdato:11. januar 2019