Gem job

Medarbejder til bogholderi og administration, Inddrivelse

Stillingsopslag til inddrivelse af udestående

 

Web-Koncept er et webbureau, som beskæftiger sig med hjemmesider og online markedsføring til virksomheder i hele danmark, men vi er ikke helt som resten af branchen. 

 

Vi er på en mission, hvor vi gerne vil ændre branchens kvalitetsniveau og tilgangen til hvordan man får et godt og tillidsfuldt samarbejde. Vi arbejder med virksomheder som både er velkendte med markedsføring, men også virksomheder som aldrig før har haft en ekstern samarbejdspartner, og derfor kan føle en utryghed ved at give os ansvaret, og det håber vi på, at du kan hjælpe os med. 

 

Hvad får du ud af det?

 

Stort set alle jobopslag fortæller en fantastisk historie om en voksende, innovativ og god arbejdsplads, hvor alt i øvrigt er eminent socialt. Det kunne vi også skrive en masse om, men det vil vi spare dig for, og i stedet fortælle dig det her. 

Vi synes, at det er ret fedt, at man kan gå glad på arbejde hver dag, så vi vil gøre vores for, at du kommer til det. Du møder ind på vores kontor i Gentofte med udsigt ud over en hyggelig rideskole i et lille villakvarter, dog skifter vi lokation snart til større og mere corporate lokaler i Ballerup, men en ting er vigtigt at fastslå, som ikke skiftes ud, og det er vores professionalisme og den familiære stemning i virksomheden, samt vores arrangementer, fredagsbarer og andre tiltag altid overstiger alle forventninger. 

 

Mange af os i Web-Koncept har ikke taget lange kandidatuddannelser, men vi kan derimod lære dig alt det du ikke lærer i et klasselokale eller til en forelæsning, da vi har masser af erfaring fra erhvervslivet. Om du vælger at gøre karriere her eller på sigt et andet sted, så vil det klart pynte på dit CV at kunne skrive danmarks hurtigst voksende, og størst privatejet webbureau på.

 

Men meget vigtigere end det, så får du lov til at blive præsenteret for arbejdsopgaver hvor salg og økonomi møder hinanden og begge kompetencer er super relevante i det her job. Du vil sidde sammen med et team hvor inddrivelsen af udestående fakturaer er den primære arbejdsopgave. Men hvordan løser man så denne opgave? Ja det er et rigtig god spørgsmål… men det har vi svaret på.

 

Først og fremmest vil du blive undervist i samtalestyring, trænet i din kommunikation med kunderne, du vil lære at indvendigs behandle indsgielser fra kunderne, og ikke mindst få et stort kendskab til forretningsbetingelser, inkassoregler og markedsføring.  Dette job kræver nemlig de helt rigtige værktøjer for at opnå de bedste resultater.

 

Du vil arbejde sammen med et stærkt team, hvor målsætningerne er høje, og det at samarbejde og motivere hinanden er en stor del af hverdagen. Vi arbejder respektfuldt og ansvarsfuldt med vores opgaver, da vi beskæftiger os med virksomhedens penge.

 

Du vil blive udfordret og møde problematikker, som du nok aldrig har beskæftiget dig med før, men hvis du har gåpåmod og drives af tal og mål, så kan vi garantere dig,  at du får lov til at udvikle dine personlige- og faglige kompetencer i en atypisk stilling, som vil give dig masser muligheder i fremtiden.

 

Du vil beskæftige dig med:  

 

  • Inddrivelse af udestående fakturaer 
  • Løse konflikter/misforståelser/overensstemmelser med kunderne
  • Registrer indbetalinger 
  • Sende fakturaer
  • Besvare bogholderi e-mails
  • Gennemgå kundesager 
  • Dialog med vores advokater 

 

 

Vi ser at du:

 

  • Er motiveret for at nå dine mål 
  • Du har en god og positiv indstilling 
  • Har lyst til at lære, og bliver udfordret
  • Vil være med til at løfte afdelingen i flok
  • Er nysgerrig for ny læring 

 

 

En sidst ting: 

Vi gør noget rigtig godt her, og på en anden måde end mange andre i branchen, og det kan du også få lov til.

 

Send os gerne noget anderledes end det vi plejer at modtage, for det er ikke en hemmelighed, at det også kan være kedeligt at læse ansøgninger igennem hele dagen. 

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Bookkeeping and reporting

Solstroem

København K
About SolstroemSolstroem is a cutting-edge technology platform based on a proprietary distributed ledger technology, providing off-grid solar providers access to the carbon market. We accelerate the energy transition in developing and emerging countr...
6. juni 2022

Er du vores nye økonomimedarbejder på deltid?

De 5 Stjerner

Hvidovre
Er du nysgerrig på at opleve dagligdagen i en vækstende og ambitiøs virksomhed, hvor to dage aldrig er ens, og har du lyst til at blive en del af et uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet. økonomi Regnskab Han har brug for assistance og det er her...
31. maj 2022

Bogholder/kursusadministrator

Rhetorica A/S

København K
Bogholder og administrator med kundeservice og kursusadministration i blodet søges Det er en hektisk dag. Der er gæster i huset, det er tid for at sende fakturaer og få rykket for manglende betalinger samtidig med at et par af vores konsulenter har b...
30. maj 2022

Medarbejder til bogholderi og administration, Inddrivelse

Stillingsopslag til inddrivelse af udestående

 

Web-Koncept er et webbureau, som beskæftiger sig med hjemmesider og online markedsføring til virksomheder i hele danmark, men vi er ikke helt som resten af branchen. 

 

Vi er på en mission, hvor vi gerne vil ændre branchens kvalitetsniveau og tilgangen til hvordan man får et godt og tillidsfuldt samarbejde. Vi arbejder med virksomheder som både er velkendte med markedsføring, men også virksomheder som aldrig før har haft en ekstern samarbejdspartner, og derfor kan føle en utryghed ved at give os ansvaret, og det håber vi på, at du kan hjælpe os med. 

 

Hvad får du ud af det?

 

Stort set alle jobopslag fortæller en fantastisk historie om en voksende, innovativ og god arbejdsplads, hvor alt i øvrigt er eminent socialt. Det kunne vi også skrive en masse om, men det vil vi spare dig for, og i stedet fortælle dig det her. 

Vi synes, at det er ret fedt, at man kan gå glad på arbejde hver dag, så vi vil gøre vores for, at du kommer til det. Du møder ind på vores kontor i Gentofte med udsigt ud over en hyggelig rideskole i et lille villakvarter, dog skifter vi lokation snart til større og mere corporate lokaler i Ballerup, men en ting er vigtigt at fastslå, som ikke skiftes ud, og det er vores professionalisme og den familiære stemning i virksomheden, samt vores arrangementer, fredagsbarer og andre tiltag altid overstiger alle forventninger. 

 

Mange af os i Web-Koncept har ikke taget lange kandidatuddannelser, men vi kan derimod lære dig alt det du ikke lærer i et klasselokale eller til en forelæsning, da vi har masser af erfaring fra erhvervslivet. Om du vælger at gøre karriere her eller på sigt et andet sted, så vil det klart pynte på dit CV at kunne skrive danmarks hurtigst voksende, og størst privatejet webbureau på.

 

Men meget vigtigere end det, så får du lov til at blive præsenteret for arbejdsopgaver hvor salg og økonomi møder hinanden og begge kompetencer er super relevante i det her job. Du vil sidde sammen med et team hvor inddrivelsen af udestående fakturaer er den primære arbejdsopgave. Men hvordan løser man så denne opgave? Ja det er et rigtig god spørgsmål… men det har vi svaret på.

 

Først og fremmest vil du blive undervist i samtalestyring, trænet i din kommunikation med kunderne, du vil lære at indvendigs behandle indsgielser fra kunderne, og ikke mindst få et stort kendskab til forretningsbetingelser, inkassoregler og markedsføring.  Dette job kræver nemlig de helt rigtige værktøjer for at opnå de bedste resultater.

 

Du vil arbejde sammen med et stærkt team, hvor målsætningerne er høje, og det at samarbejde og motivere hinanden er en stor del af hverdagen. Vi arbejder respektfuldt og ansvarsfuldt med vores opgaver, da vi beskæftiger os med virksomhedens penge.

 

Du vil blive udfordret og møde problematikker, som du nok aldrig har beskæftiget dig med før, men hvis du har gåpåmod og drives af tal og mål, så kan vi garantere dig,  at du får lov til at udvikle dine personlige- og faglige kompetencer i en atypisk stilling, som vil give dig masser muligheder i fremtiden.

 

Du vil beskæftige dig med:  

 

  • Inddrivelse af udestående fakturaer 
  • Løse konflikter/misforståelser/overensstemmelser med kunderne
  • Registrer indbetalinger 
  • Sende fakturaer
  • Besvare bogholderi e-mails
  • Gennemgå kundesager 
  • Dialog med vores advokater 

 

 

Vi ser at du:

 

  • Er motiveret for at nå dine mål 
  • Du har en god og positiv indstilling 
  • Har lyst til at lære, og bliver udfordret
  • Vil være med til at løfte afdelingen i flok
  • Er nysgerrig for ny læring 

 

 

En sidst ting: 

Vi gør noget rigtig godt her, og på en anden måde end mange andre i branchen, og det kan du også få lov til.

 

Send os gerne noget anderledes end det vi plejer at modtage, for det er ikke en hemmelighed, at det også kan være kedeligt at læse ansøgninger igennem hele dagen. 

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Bookkeeping and reporting

Solstroem

København K
About SolstroemSolstroem is a cutting-edge technology platform based on a proprietary distributed ledger technology, providing off-grid solar providers access to the carbon market. We accelerate the energy transition in developing and emerging countr...
6. juni 2022

Er du vores nye økonomimedarbejder på deltid?

De 5 Stjerner

Hvidovre
Er du nysgerrig på at opleve dagligdagen i en vækstende og ambitiøs virksomhed, hvor to dage aldrig er ens, og har du lyst til at blive en del af et uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet. økonomi Regnskab Han har brug for assistance og det er her...
31. maj 2022

Bogholder/kursusadministrator

Rhetorica A/S

København K
Bogholder og administrator med kundeservice og kursusadministration i blodet søges Det er en hektisk dag. Der er gæster i huset, det er tid for at sende fakturaer og få rykket for manglende betalinger samtidig med at et par af vores konsulenter har b...
30. maj 2022