Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder til Borgerservice i Hørsholm Kommune (Tidsbegrænset stilling)

Borgerservice i Hørsholm Kommune søger en dygtig, pålidelig, engageret og initiativrig kollega, der har lyst og kvalifikationer til at arbejde med opgaver, som går på tværs af kommunens pensions- og kontanthjælpsteams (team Back og team Rådgivning & Ydelser).
Borgerservice er borgernes indgang til det offentlige. Vores opgave består i, at betjene borgernes personlige, telefoniske og skriftlige henvendelser indenfor de fleste borger-relaterede områder. I de to teams er der pt 5 faste medarbejdere, der er specialister i at træffe myndighedsafgørelser på områderne og skabe sammenhæng og overblik for borgerne.

Dine arbejdsopgaver
Vi er i gang med at skabe et tættere samarbejde mellem de to teams, der begge beskæftiger sig med ydelsesområdet. For at lykkes med det har vi i et år brug for en kollega, der kan løse følgende opgaver:

  • Betaling af regninger vedrørende f.eks. medicin, fodpleje, tandbehandling, fodterapi osv. samt forskellige afstemningsopgaver.
  • Vejlede- og besvare spørgsmål fra borgerne, der henvender sig både fysisk, telefonisk og skriftligt, om emner indenfor Lov om Aktiv Socialpolitik, Integrationsloven og Lov om Social Pension.
  • Hvis du har erfaring med borgerbetjening og decideret sagsbehandling indenfor disse områder vil det også være en fordel, men det er ikke et krav.


Hvad forventer vi?
Som medarbejder i Borgerservice forventer vi at du:

  • Kan lide at arbejde med Mennesker og tal - og meget gerne have erfaring med betaling af regninger, afstemning og lignende økonomiopgaver.
  • Har kendskab til økonomi
  • Har kendskab til lovgivningen på området (f.eks. Lov om aktiv socialpolitik og Lov om social pension)
  • Er god til at skabe overblik
  • Er god til at arbejde selvstændigt Og at du er fleksibel, effektiv, positiv, har humor og er initiativrig

Derudover skal du være kontoruddannet og kunne omgås IT ubesværet. Du skal kunne håndtere office-pakken, elektroniske sags- og dokumenthåndteringssystemer og visse andre fagspecifikke systemer.


Vi tilbyder
Som vores nye kollega i Borgerservice bliver du en del af et engageret og professionelt team, hvor omgangstonen er uformel og humørfyldt. Vi arbejder alle ud fra et tværfagligt perspektiv, så vi understøtter hinanden bedst muligt og får mest ud af hinandens fagligheder.

Arbejdstiden er 37 timer om ugen med mulighed for at holde fri hver anden fredag. Vi har fleksibel arbejdstid, hvilket indebærer, at du i det daglige har gode muligheder for at tilpasse arbejdet, så familie- og fritidsliv hænger sammen. Omvendt forventes du også i perioder at yde en ekstra indsats, når det er nødvendigt.

Hørsholm Rådhus ligger tæt på Helsingørmotorvejen og 5-10 minutters gang fra Kokkedal Station, som er trafikknudepunkt for både busser og tog (23 min. fra Nørreport St.)

Vi forhandler din løn og andre vilkår i henhold til den relevante overenskomst med baggrund i din uddannelse og erfaring.

Mere viden
Stillingen er tidsbegrænset for et år til og med den 31. maj 2019, med tiltrædelse pr. 1. juni 2018 eller snarest muligt.
Du er velkommen til at kontakte Chef for Borgerservice og Digitalisering i Center for Politik, Udvikling og Borgerservice Sune Johansson på telefon 4849 3060, hvis du vil vide mere om stillingen.

Søg sådan
Brug link ’Søg jobbet’ for at søge stillingen eller søg via www.horsholm.dk/job, så vi har den senest d. 20. april 2018. Du vil blive bedt om kontaktoplysninger og om at uploade CV og ansøgning.
Samtaler finder sted 25. april 2018.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her