Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder til Borgerservice Vejle

Er du verdensmester i at yde god service til borgerne? Er du fagligt bredt funderet? Trives du med at ”være på? Siger du både goddag og farvel med et smil? Så er du måske vores nye kollega i Borgerservice Vejle.  
 
Om jobbet 
Din hovedopgave vil være ekspedition og medbetjening af borgere suppleret med lettere administrative opgaver, når tiden tillader det. Decideret sagsbehandling er ikke en del af opgaveområdet.  
 
Du vil komme til at indgå i to velfungerende teams, der begge har direkte borgerkontakt.  
Et kendetegn for de to teams er høj kvalitet i opgaveløsningen, og du vil blive en del af et fagligt stærkt miljø.  
 
Tre dage om ugen vil du være tilknyttet vores team helt i front, der bl.a. udsteder NemId, medbetjener borgere på selvbetjeningsløsninger og i det hele taget er borgernes første kontaktpunkt i Borgerservice. To dage om ugen vil du være tilknyttet det team, der har pas, kørekort og folkeregister som hovedområder.  
 
Til hvert team er knyttet en teamkoordinator, som har det faglige ansvar for teamets arbejdsområder. De to teams har fælles afdelingsleder, som også er chef for Borgerservice. 
 
Tiltrædelse 1. april 2018. 
 
Vi forventer, at 
  • din uddannelsesmæssige baggrund er relevant i forhold til stillingen 
  • du har erfaring fra en lignende stilling 
  • du er god til engelsk  
  • du kan kommunikere klart og præcist 
  • du har flair for IT og kan guide andre 
  • du har gode samarbejdsevner, også når der er travlt 
  • du kan arbejde selvstændigt 
  • du byder positivt ind og bidrager til et godt arbejdsmiljø hvor høj faglighed og godt humør går hånd i hånd 
 
Vi tilbyder dig 
  • en interessant og afvekslende arbejdsdag 
  • fagligt kompetente kolleger 
  • mulighed for at glæde andre med den gode service, du giver 
  • et godt arbejdsmiljø med en glad og humoristisk omgangstone 
 
Ansættelsesvilkår 
Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. april eller snarest derefter. Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst. Lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation efter reglerne for lokal løndannelse.  
 
Om os 
Borgerservice Vejle har ca. 40 medarbejdere, fordelt på to afdelinger. Vi løser opgaver inden for et bredt felt, der bl.a. omfatter den centrale telefonomstilling, vielser, pas, kørekort, vejledning om pension, boligstøtte og SKAT, NemID og Digital Post.  
 
Flere oplysninger 
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte borgerservicechef Susanne Conradsen på e-mail: susco@vejle.dk eller på telefon 30 50 53 10. 
 
Ansøgningsfrist 
Vi skal have din ansøgning senest den 11. februar 2018. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 8.  
 
Straffeattest  
Vi indhenter offentlig straffeattest.  
 
Send din ansøgning 
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. 
 
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.  
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.  
 
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.  
 
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner.
Se mere på www.vejle.dk/tilflytter
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329748243Phoenix-b165cc1512018-01-26T13:01:40.130Medarbejder til Borgerservice Vejle
Er du verdensmester i at yde god service til borgerne? Er du fagligt bredt funderet? Trives du med at ”være på? Siger du både goddag og farvel med et smil? Så er du måske vores nye kollega i Borgerservice Vejle.  
 
Om jobbet 
Din hovedopgave vil være ekspedition og medbetjening af borgere suppleret med lettere administrative opgaver, når tiden tillader det. Decideret sagsbehandling er ikke en del af opgaveområdet.  
 
Du vil komme til at indgå i to velfungerende teams, der begge har direkte borgerkontakt.  
Et kendetegn for de to teams er høj kvalitet i opgaveløsningen, og du vil blive en del af et fagligt stærkt miljø.  
 
Tre dage om ugen vil du være tilknyttet vores team helt i front, der bl.a. udsteder NemId, medbetjener borgere på selvbetjeningsløsninger og i det hele taget er borgernes første kontaktpunkt i Borgerservice. To dage om ugen vil du være tilknyttet det team, der har pas, kørekort og folkeregister som hovedområder.  
 
Til hvert team er knyttet en teamkoordinator, som har det faglige ansvar for teamets arbejdsområder. De to teams har fælles afdelingsleder, som også er chef for Borgerservice. 
 
Tiltrædelse 1. april 2018. 
 
Vi forventer, at 
  • din uddannelsesmæssige baggrund er relevant i forhold til stillingen 
  • du har erfaring fra en lignende stilling 
  • du er god til engelsk  
  • du kan kommunikere klart og præcist 
  • du har flair for IT og kan guide andre 
  • du har gode samarbejdsevner, også når der er travlt 
  • du kan arbejde selvstændigt 
  • du byder positivt ind og bidrager til et godt arbejdsmiljø hvor høj faglighed og godt humør går hånd i hånd 
 
Vi tilbyder dig 
  • en interessant og afvekslende arbejdsdag 
  • fagligt kompetente kolleger 
  • mulighed for at glæde andre med den gode service, du giver 
  • et godt arbejdsmiljø med en glad og humoristisk omgangstone 
 
Ansættelsesvilkår 
Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. april eller snarest derefter. Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst. Lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation efter reglerne for lokal løndannelse.  
 
Om os 
Borgerservice Vejle har ca. 40 medarbejdere, fordelt på to afdelinger. Vi løser opgaver inden for et bredt felt, der bl.a. omfatter den centrale telefonomstilling, vielser, pas, kørekort, vejledning om pension, boligstøtte og SKAT, NemID og Digital Post.  
 
Flere oplysninger 
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte borgerservicechef Susanne Conradsen på e-mail: susco@vejle.dk eller på telefon 30 50 53 10. 
 
Ansøgningsfrist 
Vi skal have din ansøgning senest den 11. februar 2018. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 8.  
 
Straffeattest  
Vi indhenter offentlig straffeattest.  
 
Send din ansøgning 
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. 
 
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.  
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.  
 
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.  
 
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner.
Se mere på www.vejle.dk/tilflytter
 
2018-02-11T23:50:04.567 Er du verdensmester i at yde god service til borgerne? Er du fagligt bredt funderet? Trives du med at være på? Siger du både goddag og farvel med et smil? Så er du måske vores nye kollega i Borgerservice Vejle. Om jobbet Din hovedopgave vil være ekspedition og medbetjening af borgere suppleret med lettere administrative opgaver, når tiden tillader det. Decideret sagsbehandling er ikke en del af opgaveområdet. Du vil komme til at indgå i to velfungerende teams, der begge har direkte borgerkontakt. Et kendetegn for de to teams er høj kvalitet i opgaveløsningen, og du vil blive en del af et fagligt stærkt miljø. Tre dage om ugen vil du være tilknyttet vores team helt i front, der bl.a. udsteder NemId, medbetjener borgere på selvbetjeningsløsninger og i det hele taget er borgernes første kontaktpunkt i Borgerservice. To dage om ugen vil du være tilknyttet det team, der har pas, kørekort og folkeregister som hovedområder. Til hvert team er knyttet en teamkoordinator, som har det faglige ansvar for teamets arbejdsområder. De to teams har fælles afdelingsleder, som også er chef for Borgerservice. Tiltrædelse 1. april 2018. Vi forventer, at din uddannelsesmæssige baggrund er relevant i forhold til stillingen du har erfaring fra en lignende stilling du er god til engelsk du kan kommunikere klart og præcist du har flair for IT og kan guide andre du har gode samarbejdsevner, også når der er travlt du kan arbejde selvstændigt du byder positivt ind og bidrager til et godt arbejdsmiljø hvor høj faglighed og godt humør går hånd i hånd Vi tilbyder dig en interessant og afvekslende arbejdsdag fagligt kompetente kolleger mulighed for at glæde andre med den gode service, du giver et godt arbejdsmiljø med en glad og humoristisk omgangstone Ansættelsesvilkår Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. april eller snarest derefter. Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst. Lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation efter reglerne for lokal løndannelse. Om os Borgerservice Vejle har ca. 40 medarbejdere, fordelt på to afdelinger. Vi løser opgaver inden for et bredt felt, der bl.a. omfatter den centrale telefonomstilling, vielser, pas, kørekort, vejledning om pension, boligstøtte og SKAT, NemID og Digital Post. Flere oplysninger Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte borgerservicechef Susanne Conradsen på e-mail: susco@vejle.dk eller på telefon 30 50 53 10. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest den 11. februar 2018. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 8. Straffeattest Vi indhenter offentlig straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk tilflytter .10Phoenixb165cc15101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-11T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1377&ProjectId=144726&DepartmentId=20220&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandHedensted3088885Stadsarkiv & Borgerservice11Skolegade 17100VejleDKDanmarkORS/b165cc15_logo.pngORS/Small/b165cc15_logo.png155.710689009.52903600
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent513696VejleMinimum0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b165cc15https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b165cc15https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b165cc15&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b165cc15&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale0Øvrige352547603importimport_b165cc15DKDanmarkDKDanmarkda-DK