Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder til Borgerservice Vejle

Kan du CPR-loven på fingrene? Er du skarp i skriftlig sagsfremstilling? Er du verdensmester i at yde god service til borgerne? Trives du med at ”være på”? Så er du måske vores nye kollega i Borgerservice Vejle

Om jobbet

En mangeårig medarbejder i Borgerservice Vejle går på pension, og vi søger derfor en erfaren medarbejder, der hurtigt og effektivt kan indgå i opgaveløsningen i et velfungerende team.

Vi søger en medarbejder, der evner både den dyberegående sagsbehandling og den direkte borgerkontakt i vores ekspeditionsområde.

Du skal med andre ord have lyst til både at ”nørde igennem” med lovstof og til at give borgerne den gode service, når I mødes ansigt til ansigt.

Du skal arbejde med folkeregistrering, og du skal have erfaring med at formulere partshøringer og afgørelser i et sprog, der er til at forstå. Derfor er indgående kendskab til CPR-loven et absolut must.

Du kommer også til at indgå i den daglige drift i vores ekspeditionsområde, hvor hovedparten af henvendelserne drejer sig om pas og kørekort. Hertil kommer øvrige henvendelser om fx sundhedskort, flytning og skat.

Du får dygtige og erfarne kolleger, der leverer høj kvalitet i opgaveløsningen, og du bliver en del af et fagligt stærkt miljø.

Vi forventer, at

  • du er uddannet inden for offentlig administration
  • du formulerer dig fejlfrit på skrift
  • du kan omsætte CPR-lovens paragraffer til partshøringer og afgørelser
  • du har erfaring med de digitale løsninger i det offentlige Danmark
  • du finder god energi i det direkte møde med borgerne
  • du har indgående kendskab til opgaverne i Borgerservice
  • du kan arbejde selvstændigt
  • du har gode samarbejdsevner, også når der er travlt
  • du byder positivt ind og bidrager til et godt arbejdsmiljø, hvor høj faglighed og godt humør går hånd i hånd

Vi tilbyder dig

  • en interessant og afvekslende stilling
  • fagligt kompetente kolleger
  • mulighed for at glæde andre med den gode service, du giver
  • et godt arbejdsmiljø med en glad og humoristisk omgangstone

Tiltrædelse 1. september 2019.

Ansættelsesvilkår

Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. september 2019. Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst. Lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation efter reglerne for lokal løndannelse.

Om os

Borgerservice Vejle har ca. 40 medarbejdere, fordelt på to afdelinger. Vi løser opgaver inden for et bredt felt, der bl.a. omfatter den centrale telefonomstilling, vielser, folkeregistrering, pas, kørekort, skat, vejledning om pension og boligstøtte, NemID og Digital Post.

Flere oplysninger

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte borgerservicechef Susanne Conradsen på e-mail: susco@vejle.dk  eller telefon 30 50 53 10.

Ansøgningsfrist

Vi skal have din ansøgning senest den 16. juni 2019. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 26.

Straffeattest

Vi indhenter offentlig straffeattest.

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter .

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330034196Phoenix-4c68d75c12019-05-29T13:00:48.197Medarbejder til Borgerservice Vejle

Kan du CPR-loven på fingrene? Er du skarp i skriftlig sagsfremstilling? Er du verdensmester i at yde god service til borgerne? Trives du med at ”være på”? Så er du måske vores nye kollega i Borgerservice Vejle

Om jobbet

En mangeårig medarbejder i Borgerservice Vejle går på pension, og vi søger derfor en erfaren medarbejder, der hurtigt og effektivt kan indgå i opgaveløsningen i et velfungerende team.

Vi søger en medarbejder, der evner både den dyberegående sagsbehandling og den direkte borgerkontakt i vores ekspeditionsområde.

Du skal med andre ord have lyst til både at ”nørde igennem” med lovstof og til at give borgerne den gode service, når I mødes ansigt til ansigt.

Du skal arbejde med folkeregistrering, og du skal have erfaring med at formulere partshøringer og afgørelser i et sprog, der er til at forstå. Derfor er indgående kendskab til CPR-loven et absolut must.

Du kommer også til at indgå i den daglige drift i vores ekspeditionsområde, hvor hovedparten af henvendelserne drejer sig om pas og kørekort. Hertil kommer øvrige henvendelser om fx sundhedskort, flytning og skat.

Du får dygtige og erfarne kolleger, der leverer høj kvalitet i opgaveløsningen, og du bliver en del af et fagligt stærkt miljø.

Vi forventer, at

  • du er uddannet inden for offentlig administration
  • du formulerer dig fejlfrit på skrift
  • du kan omsætte CPR-lovens paragraffer til partshøringer og afgørelser
  • du har erfaring med de digitale løsninger i det offentlige Danmark
  • du finder god energi i det direkte møde med borgerne
  • du har indgående kendskab til opgaverne i Borgerservice
  • du kan arbejde selvstændigt
  • du har gode samarbejdsevner, også når der er travlt
  • du byder positivt ind og bidrager til et godt arbejdsmiljø, hvor høj faglighed og godt humør går hånd i hånd

Vi tilbyder dig

  • en interessant og afvekslende stilling
  • fagligt kompetente kolleger
  • mulighed for at glæde andre med den gode service, du giver
  • et godt arbejdsmiljø med en glad og humoristisk omgangstone

Tiltrædelse 1. september 2019.

Ansættelsesvilkår

Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. september 2019. Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst. Lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation efter reglerne for lokal løndannelse.

Om os

Borgerservice Vejle har ca. 40 medarbejdere, fordelt på to afdelinger. Vi løser opgaver inden for et bredt felt, der bl.a. omfatter den centrale telefonomstilling, vielser, folkeregistrering, pas, kørekort, skat, vejledning om pension og boligstøtte, NemID og Digital Post.

Flere oplysninger

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte borgerservicechef Susanne Conradsen på e-mail: susco@vejle.dk  eller telefon 30 50 53 10.

Ansøgningsfrist

Vi skal have din ansøgning senest den 16. juni 2019. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 26.

Straffeattest

Vi indhenter offentlig straffeattest.

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter .

 

2019-06-17T00:53:38.163 Kan du CPR-loven på fingrene? Er du skarp i skriftlig sagsfremstilling? Er du verdensmester i at yde god service til borgerne? Trives du med at være på ? Så er du måske vores nye kollega i Borgerservice Vejle Om jobbet En mangeårig medarbejder i Borgerservice Vejle går på pension, og vi søger derfor en erfaren medarbejder, der hurtigt og effektivt kan indgå i opgaveløsningen i et velfungerende team. Vi søger en medarbejder, der evner både den dyberegående sagsbehandling og den direkte borgerkontakt i vores ekspeditionsområde. Du skal med andre ord have lyst til både at nørde igennem med lovstof og til at give borgerne den gode service, når I mødes ansigt til ansigt. Du skal arbejde med folkeregistrering, og du skal have erfaring med at formulere partshøringer og afgørelser i et sprog, der er til at forstå. Derfor er indgående kendskab til CPR-loven et absolut must. Du kommer også til at indgå i den daglige drift i vores ekspeditionsområde, hvor hovedparten af henvendelserne drejer sig om pas og kørekort. Hertil kommer øvrige henvendelser om fx sundhedskort, flytning og skat. Du får dygtige og erfarne kolleger, der leverer høj kvalitet i opgaveløsningen, og du bliver en del af et fagligt stærkt miljø. Vi forventer, at du er uddannet inden for offentlig administration du formulerer dig fejlfrit på skrift du kan omsætte CPR-lovens paragraffer til partshøringer og afgørelser du har erfaring med de digitale løsninger i det offentlige Danmark du finder god energi i det direkte møde med borgerne du har indgående kendskab til opgaverne i Borgerservice du kan arbejde selvstændigt du har gode samarbejdsevner, også når der er travlt du byder positivt ind og bidrager til et godt arbejdsmiljø, hvor høj faglighed og godt humør går hånd i hånd Vi tilbyder dig en interessant og afvekslende stilling fagligt kompetente kolleger mulighed for at glæde andre med den gode service, du giver et godt arbejdsmiljø med en glad og humoristisk omgangstone Tiltrædelse 1. september 2019. Ansættelsesvilkår Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. september 2019. Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst. Lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation efter reglerne for lokal løndannelse. Om os Borgerservice Vejle har ca. 40 medarbejdere, fordelt på to afdelinger. Vi løser opgaver inden for et bredt felt, der bl.a. omfatter den centrale telefonomstilling, vielser, folkeregistrering, pas, kørekort, skat, vejledning om pension og boligstøtte, NemID og Digital Post. Flere oplysninger Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte borgerservicechef Susanne Conradsen på e-mail: susco@vejle.dk eller telefon 30 50 53 10. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest den 16. juni 2019. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 26. Straffeattest Vi indhenter offentlig straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter .10Phoenix4c68d75c101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1377&ProjectId=145969&DepartmentId=20220&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3537293Stadsarkiv & Borgerservice11Skolegade 17100VejleDKDanmarkORS/4c68d75c_logo.pngORS/Small/4c68d75c_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent769948VejleMinimum14596900029-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4c68d75chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4c68d75chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4c68d75c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4c68d75c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/1.jpgMedarbejder til Borgerservice Vejle12008001Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration361950894susco@vejle.dkDanmarkDanmark330081755Medarbejder til Silkeborg BibliotekBasic Silkeborg Bibliotek søger medarbejder til markedsføring og kommunikation. Silkeborg Bibliotek drives af et meget højt ambitionsniveau.Både hos medarbejderne og hos ledelsen.Vi vil gerne være de bedste i branchen.Silkeborg Bibliotek består af et hovedbibliotek i Silkeborg og tre lokalbiblioteker i henholdsvis Gjern, Them og Kjellerup.Vi er værtsorganisation for partnerskabet omkring Campus Bindslevs Plads.Vi driver tre medborgerhuse.Vi indgår i øvrigt en række forpligtende partnerskaber med både private og offentlige aktører.Læs STRATEGIEN for mere information om vores mål og værdigrundlag.Du bliver bibliotekets omdrejningspunkt, når kendskabet til vores ydelser skal ud at leve blandt brugerne, vores mange partnere og det politiske niveau i kommunen.I den forbindelse skal du være i stand til at foretage et kvalificeret valg af kommunikationskanal og -metode. Du skal også håndtere en del af organisationens interne kommunikation.Du skal være sparringspartner for ledelsesgruppen, når nye strategier skal udvikles og implementeres og primus motor, når vores kanalstrategi skal videreudvikles og søsættes. Du er ikke grafiker, designer eller layouter, sådan nogle har vi, men du evner at vurdere et grafisk udtryk, på skærm eller tryk, samt den visuelle formidling, som vi udfolder i bibliotekets fysiske rum. Du arbejder på et strategisk niveau den ene dag for næste dag at hæfte, plotte, skære eller udføre administrative rutiner i forbindelse med bibliotekets markedsføringsprodukter. Biblioteket har ikke skarpe linjer mellem det operationelle og det strategiske niveau. Dine primære arbejdsopgaver: Markedsføring af Silkeborg Bibliotekerne i både bred og smal forstand. Strategisk kommunikation, internt såvel som eksternt. Storytelling af både den lille og den store historie. Koordinering af bibliotekets grafiske arbejde. Pressehåndtering. Koordinering af biblioteksformidlernes indholdsproduktion til SoMe og web. Produktion af indhold til forskellige platforme samt sparring med indholdsproducenterne. Tovholder og koordinator for diverse kampagner. Faglige kompetencer: Relevant uddannelse og minimum tre års relevant arbejdserfaring, hvor evnen til koordinering har været i centrum. Skarpe kommunikative evner med sans for strategisk vinkling på både skrift og i tale. God til tekster og med et veludviklet sprogøre. Indgående kendskab til arbejdet med SoMe, herunder erfaring med at fastlægge og arbejde med KPI er samt erfaring med at anvende Facebooks Business Manager til b.la. annonceadministration. Kvalificeret til at vurdere visuelle og grafiske udtryk. Erfaring med administrative rutiner, samt sans og respekt for drift og deadlines. Skal have arbejdet med forskellige CMS. Personlige kompetencer: Udadvendt og markant. Lyst til at koordinere. Evnen til at sætte sig ind i andre menneskers dagsorden og arbejdssituation. Evnen til at håndtere travlhed også andres. Fleksibel i forhold til opgaver og arbejdstid, da aften- og weekendarbejde vil forekomme. Løn og ansættelsesforhold:Du bliver en del af bibliotekets stabsfunktion.Stillingen er på 37 timer pr. uge. Tiltrædelse 1. december 2019 eller snarest derefter.Stillingen aflønnes efter gældende overenskomst samt aftale om lokal løndannelse.Der gives ikke rådighedstillæg. Nyttige links:Silkeborg Bibliotek: https: silkeborgbib.dk Campus Bindslevs Plads: http: campusbindslevsplads.dk STRATEGIEN: https: silkeborgbib.dk sites silkeborg.ddbcms.dk files strategien_2022.pdf Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte bibliotekschef Lars Bornæs på tlf. 22 13 36 30 eller bibliotekets formidlingschef Heidi Aistrup på tlf. 23 63 87 28. Ansøgningsfrist tirsdag 1. oktober 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 22. oktober.Der vil indgå løsning af case under samtalen. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.Silkeborg Bibliotek søger medarbejder til markedsføring og kommunikation.
 
Silkeborg Bibliotek drives af et meget højt ambitionsniveau.
Både hos medarbejderne og hos ledelsen.
Vi vil gerne være de bedste i branchen.

Silkeborg Bibliotek består af et hovedbibliotek i Silkeborg og tre lokalbiblioteker i henholdsvis Gjern, Them og Kjellerup.
Vi er værtsorganisation for partnerskabet omkring Campus Bindslevs Plads.
Vi driver tre medborgerhuse.
Vi indgår i øvrigt en række forpligtende partnerskaber med både private og offentlige aktører.
Læs STRATEGIEN for mere information om vores mål og værdigrundlag.

Du bliver bibliotekets omdrejningspunkt, når kendskabet til vores ydelser skal ud at leve blandt brugerne, vores mange partnere og det politiske niveau i kommunen.
I den forbindelse skal du være i stand til at foretage et kvalificeret valg af kommunikationskanal og -metode.
 
Du skal også håndtere en del af organisationens interne kommunikation.
Du skal være sparringspartner for ledelsesgruppen, når nye strategier skal udvikles og implementeres og primus motor, når vores kanalstrategi skal videreudvikles og søsættes.
 
Du er ikke grafiker, designer eller layouter, sådan nogle har vi, men du evner at vurdere et grafisk udtryk, på skærm eller tryk, samt den visuelle formidling, som vi udfolder i bibliotekets fysiske rum.
 
Du arbejder på et strategisk niveau den ene dag for næste dag at hæfte, plotte, skære eller udføre administrative rutiner i forbindelse med bibliotekets markedsføringsprodukter. Biblioteket har ikke skarpe linjer mellem det operationelle og det strategiske niveau.
 
Dine primære arbejdsopgaver:
  • Markedsføring af Silkeborg Bibliotekerne i både bred og smal forstand.
  • Strategisk kommunikation, internt såvel som eksternt.
  • Storytelling – af både den lille og den store historie.
  • Koordinering af bibliotekets grafiske arbejde.
  • Pressehåndtering.
  • Koordinering af biblioteksformidlernes indholdsproduktion til SoMe og web.
  • Produktion af indhold til forskellige platforme samt sparring med indholdsproducenterne.
  • Tovholder og koordinator for diverse kampagner.
Faglige kompetencer:
  • Relevant uddannelse og minimum tre års relevant arbejdserfaring, hvor evnen til koordinering har været i centrum.
  • Skarpe kommunikative evner med sans for strategisk vinkling på både skrift og i tale.
  • God til tekster og med et veludviklet sprogøre.
  • Indgående kendskab til arbejdet med SoMe, herunder erfaring med at fastlægge og arbejde med KPI´er samt erfaring med at anvende Facebooks Business Manager til b.la. annonceadministration.
  • Kvalificeret til at vurdere visuelle og grafiske udtryk.
  • Erfaring med administrative rutiner, samt sans og respekt for drift og deadlines.
  • Skal have arbejdet med forskellige CMS.
Personlige kompetencer:
  • Udadvendt og markant.
  • Lyst til at koordinere.
  • Evnen til at sætte sig ind i andre menneskers dagsorden og arbejdssituation.
  • Evnen til at håndtere travlhed – også andres.
  • Fleksibel i forhold til opgaver og arbejdstid, da aften- og weekendarbejde vil forekomme.
Løn og ansættelsesforhold:
Du bliver en del af bibliotekets stabsfunktion.
Stillingen er på 37 timer pr. uge. Tiltrædelse 1. december 2019 eller snarest derefter.
Stillingen aflønnes efter gældende overenskomst samt aftale om lokal løndannelse.
Der gives ikke rådighedstillæg.
 
Nyttige links:
Silkeborg Bibliotek: https://silkeborgbib.dk/
Campus Bindslevs Plads: http://campusbindslevsplads.dk/
STRATEGIEN: https://silkeborgbib.dk/sites/silkeborg.ddbcms.dk/files/strategien_2022.pdf
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte bibliotekschef Lars Bornæs på tlf. 22 13 36 30 eller bibliotekets formidlingschef Heidi Aistrup på tlf. 23 63 87 28.
 
Ansøgningsfrist tirsdag 1. oktober 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 22. oktober.
Der vil indgå løsning af case under samtalen.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.

ORS/Small/c46b5d4d_logo.jpegSilkeborg BibliotekerneSilkeborg2019-09-01T01:00:23.4232019-10-01T00:00:00
330074623ContainertømningRobot Holder du sabbat-år, venter på studieopstart eller mangler et job? Så er det her noget for dig.: Bemandingskontoret Danske søger, 2-4 friske og stærke medarbejder, til containertømning af fyrværkeri. Det er en samfundsnyttigt opgave, da du er medvirkende til, at Danskerne kan fejre nytår med knald og brag.. :) Spar penge på fitness, tjen penge på manuelt fysisk arbejde. Win Win Opgaverne er forskellige lige fra containertømning, pakning samt letter produktionsarbejde. Fast god timeløn, ingen akkord. Du skal tale og forstå dansk, af sikkerhedsmæssige årsager. Du vil få en grundig oplæring i de forskellige opgaver. Arbejdstiden er afhængig af opgaverne, så den er variabel. Arbejdspladsen er placeret i Vandel. Der afholdes løbende samtaler, opstart efter nærmere aftale. Vi søger medarbejder der er.: Mødestabile Team-orienterede Har lyst til at lære nyt Kan du se dig selv i denne stilling, så send din ansøgning allerede i dag på job@danske.as eller ring til.: JØRGEN OG JESPER på 76 500 900

Holder du sabbat-år, venter på studieopstart eller mangler et job? Så er det her noget for dig.:

Bemandingskontoret Danske søger, 2-4 friske og stærke medarbejder, til containertømning af fyrværkeri. Det er en samfundsnyttigt opgave, da du er medvirkende til, at Danskerne kan fejre nytår med knald og brag.. :)

Spar penge på fitness, tjen penge på manuelt fysisk arbejde. Win Win 

Opgaverne er forskellige lige fra containertømning, pakning samt letter produktionsarbejde.

Fast god timeløn, ingen akkord. 

Du skal tale og forstå dansk, af sikkerhedsmæssige årsager. Du vil få en grundig oplæring i de forskellige opgaver.

Arbejdstiden er afhængig af opgaverne, så den er variabel. Arbejdspladsen er placeret i Vandel.

Der afholdes løbende samtaler, opstart efter nærmere aftale.

Vi søger medarbejder der er.:

  • Mødestabile
  • Team-orienterede
  • Har lyst til at lære nyt

Kan du se dig selv i denne stilling, så send din ansøgning allerede i dag på job@danske.as eller ring til.:

JØRGEN OG JESPER  på 76 500 900

 

 

DANSKE BILLUND ApSVandel2019-08-19T00:00:002019-10-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Medarbejder til Silkeborg Bibliotek

Silkeborg Bibliotekerne

Silkeborg
Silkeborg Bibliotek søger medarbejder til markedsføring og kommunikation. Silkeborg Bibliotek drives af et meget højt ambitionsniveau.Både hos medarbejderne og hos ledelsen.Vi vil gerne være de bedste i branchen.Silkeborg Bibliotek består af et hove...
Indrykket:1. september 2019
Udløbsdato:1. oktober 2019

Containertømning

DANSKE BILLUND ApS

Vandel
Holder du sabbat-år, venter på studieopstart eller mangler et job? Så er det her noget for dig.: Bemandingskontoret Danske søger, 2-4 friske og stærke medarbejder, til containertømning af fyrværkeri. Det er en samfundsnyttigt opgave, da du er medvir...
Indrykket:19. august 2019
Udløbsdato:10. oktober 2019