Medarbejder til Borgerservice Vejle

Kan du CPR-loven på fingrene? Er du skarp i skriftlig sagsfremstilling? Er du verdensmester i at yde god service til borgerne? Trives du med at ”være på”? Så er du måske vores nye kollega i Borgerservice Vejle

Om jobbet

En mangeårig medarbejder i Borgerservice Vejle går på pension, og vi søger derfor en erfaren medarbejder, der hurtigt og effektivt kan indgå i opgaveløsningen i et velfungerende team.

Vi søger en medarbejder, der evner både den dyberegående sagsbehandling og den direkte borgerkontakt i vores ekspeditionsområde.

Du skal med andre ord have lyst til både at ”nørde igennem” med lovstof og til at give borgerne den gode service, når I mødes ansigt til ansigt.

Du skal arbejde med folkeregistrering, og du skal have erfaring med at formulere partshøringer og afgørelser i et sprog, der er til at forstå. Derfor er indgående kendskab til CPR-loven et absolut must.

Du kommer også til at indgå i den daglige drift i vores ekspeditionsområde, hvor hovedparten af henvendelserne drejer sig om pas og kørekort. Hertil kommer øvrige henvendelser om fx sundhedskort, flytning og skat.

Du får dygtige og erfarne kolleger, der leverer høj kvalitet i opgaveløsningen, og du bliver en del af et fagligt stærkt miljø.

Vi forventer, at

  • du er uddannet inden for offentlig administration
  • du formulerer dig fejlfrit på skrift
  • du kan omsætte CPR-lovens paragraffer til partshøringer og afgørelser
  • du har erfaring med de digitale løsninger i det offentlige Danmark
  • du finder god energi i det direkte møde med borgerne
  • du har indgående kendskab til opgaverne i Borgerservice
  • du kan arbejde selvstændigt
  • du har gode samarbejdsevner, også når der er travlt
  • du byder positivt ind og bidrager til et godt arbejdsmiljø, hvor høj faglighed og godt humør går hånd i hånd

Vi tilbyder dig

  • en interessant og afvekslende stilling
  • fagligt kompetente kolleger
  • mulighed for at glæde andre med den gode service, du giver
  • et godt arbejdsmiljø med en glad og humoristisk omgangstone

Tiltrædelse 1. september 2019.

Ansættelsesvilkår

Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. september 2019. Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst. Lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation efter reglerne for lokal løndannelse.

Om os

Borgerservice Vejle har ca. 40 medarbejdere, fordelt på to afdelinger. Vi løser opgaver inden for et bredt felt, der bl.a. omfatter den centrale telefonomstilling, vielser, folkeregistrering, pas, kørekort, skat, vejledning om pension og boligstøtte, NemID og Digital Post.

Flere oplysninger

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte borgerservicechef Susanne Conradsen på e-mail: susco@vejle.dk  eller telefon 30 50 53 10.

Ansøgningsfrist

Vi skal have din ansøgning senest den 16. juni 2019. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 26.

Straffeattest

Vi indhenter offentlig straffeattest.

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter .

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330034196Phoenix-4c68d75c12019-05-29T13:00:48.197Medarbejder til Borgerservice Vejle

Kan du CPR-loven på fingrene? Er du skarp i skriftlig sagsfremstilling? Er du verdensmester i at yde god service til borgerne? Trives du med at ”være på”? Så er du måske vores nye kollega i Borgerservice Vejle

Om jobbet

En mangeårig medarbejder i Borgerservice Vejle går på pension, og vi søger derfor en erfaren medarbejder, der hurtigt og effektivt kan indgå i opgaveløsningen i et velfungerende team.

Vi søger en medarbejder, der evner både den dyberegående sagsbehandling og den direkte borgerkontakt i vores ekspeditionsområde.

Du skal med andre ord have lyst til både at ”nørde igennem” med lovstof og til at give borgerne den gode service, når I mødes ansigt til ansigt.

Du skal arbejde med folkeregistrering, og du skal have erfaring med at formulere partshøringer og afgørelser i et sprog, der er til at forstå. Derfor er indgående kendskab til CPR-loven et absolut must.

Du kommer også til at indgå i den daglige drift i vores ekspeditionsområde, hvor hovedparten af henvendelserne drejer sig om pas og kørekort. Hertil kommer øvrige henvendelser om fx sundhedskort, flytning og skat.

Du får dygtige og erfarne kolleger, der leverer høj kvalitet i opgaveløsningen, og du bliver en del af et fagligt stærkt miljø.

Vi forventer, at

  • du er uddannet inden for offentlig administration
  • du formulerer dig fejlfrit på skrift
  • du kan omsætte CPR-lovens paragraffer til partshøringer og afgørelser
  • du har erfaring med de digitale løsninger i det offentlige Danmark
  • du finder god energi i det direkte møde med borgerne
  • du har indgående kendskab til opgaverne i Borgerservice
  • du kan arbejde selvstændigt
  • du har gode samarbejdsevner, også når der er travlt
  • du byder positivt ind og bidrager til et godt arbejdsmiljø, hvor høj faglighed og godt humør går hånd i hånd

Vi tilbyder dig

  • en interessant og afvekslende stilling
  • fagligt kompetente kolleger
  • mulighed for at glæde andre med den gode service, du giver
  • et godt arbejdsmiljø med en glad og humoristisk omgangstone

Tiltrædelse 1. september 2019.

Ansættelsesvilkår

Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. september 2019. Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst. Lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation efter reglerne for lokal løndannelse.

Om os

Borgerservice Vejle har ca. 40 medarbejdere, fordelt på to afdelinger. Vi løser opgaver inden for et bredt felt, der bl.a. omfatter den centrale telefonomstilling, vielser, folkeregistrering, pas, kørekort, skat, vejledning om pension og boligstøtte, NemID og Digital Post.

Flere oplysninger

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte borgerservicechef Susanne Conradsen på e-mail: susco@vejle.dk  eller telefon 30 50 53 10.

Ansøgningsfrist

Vi skal have din ansøgning senest den 16. juni 2019. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 26.

Straffeattest

Vi indhenter offentlig straffeattest.

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter .

 

Kan du CPR-loven på fingrene? Er du skarp i skriftlig sagsfremstilling? Er du verdensmester i at yde god service til borgerne? Trives du med at være på ? Så er du måske vores nye kollega i Borgerservice Vejle Om jobbet En mangeårig medarbejder i Borgerservice Vejle går på pension, og vi søger derfor en erfaren medarbejder, der hurtigt og effektivt kan indgå i opgaveløsningen i et velfungerende team. Vi søger en medarbejder, der evner både den dyberegående sagsbehandling og den direkte borgerkontakt i vores ekspeditionsområde. Du skal med andre ord have lyst til både at nørde igennem med lovstof og til at give borgerne den gode service, når I mødes ansigt til ansigt. Du skal arbejde med folkeregistrering, og du skal have erfaring med at formulere partshøringer og afgørelser i et sprog, der er til at forstå. Derfor er indgående kendskab til CPR-loven et absolut must. Du kommer også til at indgå i den daglige drift i vores ekspeditionsområde, hvor hovedparten af henvendelserne drejer sig om pas og kørekort. Hertil kommer øvrige henvendelser om fx sundhedskort, flytning og skat. Du får dygtige og erfarne kolleger, der leverer høj kvalitet i opgaveløsningen, og du bliver en del af et fagligt stærkt miljø. Vi forventer, at du er uddannet inden for offentlig administration du formulerer dig fejlfrit på skrift du kan omsætte CPR-lovens paragraffer til partshøringer og afgørelser du har erfaring med de digitale løsninger i det offentlige Danmark du finder god energi i det direkte møde med borgerne du har indgående kendskab til opgaverne i Borgerservice du kan arbejde selvstændigt du har gode samarbejdsevner, også når der er travlt du byder positivt ind og bidrager til et godt arbejdsmiljø, hvor høj faglighed og godt humør går hånd i hånd Vi tilbyder dig en interessant og afvekslende stilling fagligt kompetente kolleger mulighed for at glæde andre med den gode service, du giver et godt arbejdsmiljø med en glad og humoristisk omgangstone Tiltrædelse 1. september 2019. Ansættelsesvilkår Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. september 2019. Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst. Lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation efter reglerne for lokal løndannelse. Om os Borgerservice Vejle har ca. 40 medarbejdere, fordelt på to afdelinger. Vi løser opgaver inden for et bredt felt, der bl.a. omfatter den centrale telefonomstilling, vielser, folkeregistrering, pas, kørekort, skat, vejledning om pension og boligstøtte, NemID og Digital Post. Flere oplysninger Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte borgerservicechef Susanne Conradsen på e-mail: susco@vejle.dk eller telefon 30 50 53 10. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest den 16. juni 2019. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 26. Straffeattest Vi indhenter offentlig straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter .10Phoenix4c68d75c101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1377&ProjectId=145969&DepartmentId=20220&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3537293Stadsarkiv & Borgerservice11Skolegade 17100VejleDKDanmarkORS/4c68d75c_logo.pngORS/Small/4c68d75c_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent769948VejleMinimum14596900029-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4c68d75chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4c68d75chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4c68d75c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4c68d75c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/1.jpgEr du den nye Medarbejder i Stadsarkiv & Borgerservice?12008001Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration361950894susco@vejle.dkDanmarkDanmark330024378Medarbejder søges til forefaldende opgaverRobot For en virksomhed beliggende i Vejle, søger vi en praktisk medarbejder der kan lide fysisk arbejde. Jobbet er på fuldtid og daghold fra kl. 07.00. Det er et vikariat på 2 mdr., med mulighed for forlængelse for den rette. Arbejdsopgaverne vil være forefaldende opgaver indenfor byggebranchen, såsom oprydning, støvsugning, vedligehold af rækværk m.m. Vi forventer følgende fra dig: - Du kan lide fysisk arbejde - Du har kørekort B - Du kan starte nu - Du har det fint med forskellige forefaldende opgaver Virksomheden kan tilbyde dig følgende: - Et vikariat med opstart nu - Mulighed for længerevarende for den rette - Timeløn efter kvalifikationer - God arbejdsplads med dygtige kollegaer Hvis det lyder som noget for dig, må du rigtig gerne sende dit CV og en kort ansøgning til os på vejle@work4all.nu - mærk ansøgningen MEDARBEJDER VEJLE Vi kan kontaktes på 70223311 hvis du har spørgsmål

For en virksomhed beliggende i Vejle, søger vi en praktisk medarbejder der kan lide fysisk arbejde. Jobbet er på fuldtid og daghold fra kl. 07.00.

Det er et vikariat på 2 mdr., med mulighed for forlængelse for den rette.

Arbejdsopgaverne vil være forefaldende opgaver indenfor byggebranchen, såsom oprydning, støvsugning, vedligehold af rækværk m.m.


Vi forventer følgende fra dig:

- Du kan lide fysisk arbejde

- Du har kørekort B

- Du kan starte nu

- Du har det fint med forskellige forefaldende opgaver

 

Virksomheden kan tilbyde dig følgende:

- Et vikariat med opstart nu

- Mulighed for længerevarende for den rette

- Timeløn efter kvalifikationer

- God arbejdsplads med dygtige kollegaer

 

Hvis det lyder som noget for dig, må du rigtig gerne sende dit CV og en kort ansøgning til os på vejle@work4all.nu - mærk ansøgningen "MEDARBEJDER VEJLE"

Vi kan kontaktes på 70223311 hvis du har spørgsmål 

Work4all VejleVejle2019-06-03T00:00:002019-07-09T00:00:00
330043237Alsidig medarbejder - Pensionist/efterlønnerRobot Vi søger en alsidig medarbejder m k et par dage om ugen. Vi lægger vægt på en person, der har kvalifikationer til lidt af hvert. Eksempelvis malerarbejde, holde udendørs arealer, småreparationer, sætte ting på plads på lager og mange andre ting. Gode arbejdsforhold. Løn efter kvalifikationer og aftale.

Vi søger en alsidig medarbejder m/k et par dage om ugen.

Vi lægger vægt på en person, der har kvalifikationer til lidt af hvert. Eksempelvis malerarbejde, holde udendørs arealer, småreparationer, sætte ting på plads på lager og mange andre ting.

Gode arbejdsforhold. Løn efter kvalifikationer og aftale.

STANTON A/SVejle2019-06-14T00:00:002019-07-01T00:00:00
330037524Studie jobRobot HAR DU BRUG FOR ET AFVEKSLENDE FRITIDSJOB VED SIDEN AF DIN SKOLEGANG, SÅ HAR VI STILLINGEN TIL DIG. Vores WEB shop er i rivende udvikling, og vi udvider med et eftermiddagshold, derfor har vi brug for netop dig, hvis du kan svar ja til nedenstående. Du er over 16, eller har som minimum afsluttet 9. klasse, 18 år er ingen hindring. Du kan arbejde mindst 2 eftermiddage om ugen (ca. 8 timer om ugen) Selvstændig og kan lide at tage fat. Teamplayer. Godt humør. Jobbet består af at indgå i vores vareforsendelse fra WEB shoppen, det kan være klipning af metervarer, plukning af diverse små artikler, fakturering og pak af forsendelserne. Der kan forekomme andre Ad HOC-opgaver. Det primære er at du fungerer godt i gruppesammenspil og er klar på at give et nap med når det gælder. Arbejdstimerne ligger mellem 14.00 og 18.30 på hverdage,og mellem 12.00 og 18. på fredage. Send dit CV samt et par ord om dig selv mrk. Studie job til lhh@stoffstil.com. Spørgsmål kan stilles til Lone Hammelsvang-Hindkjær på 24 63 22 91.

HAR DU BRUG FOR ET AFVEKSLENDE FRITIDSJOB VED SIDEN AF DIN SKOLEGANG, SÅ HAR VI STILLINGEN TIL DIG.

Vores WEB shop er i rivende udvikling, og vi udvider med et eftermiddagshold, derfor har vi brug for netop dig, hvis du kan svar ja til nedenstående.

  •  Du er over 16, eller har som minimum afsluttet
  •  9. klasse, 18 år er ingen hindring.
  •  Du kan arbejde mindst 2 eftermiddage om ugen (ca. 8 timer   om ugen)
  •  Selvstændig og kan lide at tage fat.
  •  Teamplayer.
  •  Godt humør.

Jobbet består af at indgå i vores vareforsendelse fra WEB shoppen, det kan være klipning af metervarer, plukning af diverse små artikler, fakturering og pak af forsendelserne. Der kan forekomme andre Ad HOC-opgaver. Det primære er at du fungerer godt i gruppesammenspil og er klar på at give et nap med når det gælder.


Arbejdstimerne ligger mellem 14.00 og 18.30 på hverdage,
og mellem 12.00 og 18. på fredage.


Send dit CV samt et par ord om dig selv mrk. Studie job til lhh@stoffstil.com. Spørgsmål kan stilles til Lone Hammelsvang-Hindkjær på 24 63 22 91.

 

STOFF & STIL A/SHerning2019-06-06T00:00:002019-07-30T00:00:00
330038439Peer-medarbejder til Psykiatriens Hus AarhusBasic Om stillingen:Den regionale del i Psykiatriens Hus Aarhus søger endnu en peer-medarbejder til personalegruppen. Stillingen er 25-30 timer om ugen. Den regionale del af Psykiatriens Hus hører til under Afdeling for Depression og Angst, AUH Psykiatrien.Om Psykiatriens Hus:Psykiatriens Hus Aarhus ligger i bygninger ved Marselisborg Centret. Vi er åbnet i løbet af vinter og forår 2019. Psykiatriens Hus er et kommunalt og regionalt samarbejde.I huset er Socialvagten, Recoveryskolen, Collabrative Care, samt nye tiltag som Åben Fleksibel Rådgivning, hjemmebehandlingsteam, overnatningspladser, caf område, aktivitetsgrupper, Åben Dialog netværksmøder mm. På sigt vil der også komme frivillige i huset.I huset har Aarhus Kommune og Region Midtjylland tilsammen 16 overnatningspladser. Åben Dialog bruges til afholdelse af Netværksmøder og bruges også som dialogisk praksis, hvor blandt andet nysgerrighed på hinandens perspektiver er en central del.Om jobbet:Jobbet som peer-medarbejder i Psykiatriens Hus er afvekslende og indeholder forskellige arbejdsopgaver.Peer-støtten kan spænde fra uformelle samtaler til strukturerede forløb. En del af jobbet, er at være i området ved overnatningspladserne. Her er samtaler og aktiviteter, der giver mening for borgerne, der overnatter, en del af dit arbejde.Kollagerne er blandt andre ergoterapeuter, fysioterapeuter, sygeplejersker, sosu-assistenter, læge, psykologer, andre peer-medarbejdere og socialrådgivere.Som peer-medarbejder kan du også sammen med kollegaer opstarte og afholde diverse aktivitetsgrupper fx Krop og Afspænding, Kreativt Værksted ol. Caf området er indrettet så det er hyggeligt og indbydende med et mix af nye og gamle ting, med plads til at få en snak om det der fylder lige nu og her. Her vil peer-medarbejdere fra Psykiatriens Hus også være til stede, så mennesker, der kommer til huset bliver budt velkommen. Arbejdet kan også være at være med i den ambulante hjemmebehandling, hvor du fx sammen med en sygeplejeske besøger en borger i eget hjem eller har samtaler i Psykiatriens Hus. Her er peer-medarbejderens fokus: recovery, give mulighed for sparring og spejling i forhold til identitet, sygdom, symptomer, hverdagen og rutiner, relationer eller hvad der ellers fylder.Som Peer-medarbejder er du med til at: Skabe håb og optimisme hos borgerne Styrke recoveryorientering i organisationerne Styrke borger i at beskrive sin situation Styrke borgernes handlekraft og indflydelse på eget behandlingsforløb Stilling vil bestå af både dag aften og weekend arbejde.Din profil:Vi forventer at du: Har Peer-uddannelsen Er kommet langt i din egen recovery og interesserer dig for at hjælpe andre, der befinder sig i en psykisk sårbar situation Har lyst til at bruge din erfaringskompetence og dine levede erfaringer Er aktiv deltagende i forhold til, at være medskaber at de værdier og den kultur vi sammen skal bygge op med borgeren i centrum og aktiv inddragelse af pårørende, netværket samt øvrige relevante samarbejdspartnere Har interesse i at lave meningsfyldte aktiviteter sammen med borgere Kan arbejde selvstændigt og indgår i fællesskabet Besidder gode kommunikations- og samarbejdsevner Er fleksibel, har en positiv indstilling i hverdagen, udviser engagement, nærvær og gå-på-mod. Har lyst til at arbejde med dialogisk praksis Åben Dialog Derfor skal du vælge os:Vi kan tilbyde: En spændende nyetableret arbejdsplads med mulighed for at præge udviklingen af den nære psykiatri frem mod en moderne og nytænkende indsats til mennesker med psykisk sårbarhed og psykisk sygdom En arbejdsplads hvor inddragelse af patient- og pårørende er omdrejningspunktet Engagerede og ambitiøse samarbejdspartnere fra region og kommune, der har en fælles interesse i at understøtte borgernes recoveryproces Gode udviklingsmuligheder for dig som medarbejder, medbestemmelse og fleksibilitet Fælles introduktionsforløb og supervision Sikkert og tryg arbejdsmiljø Åben dialog tilgang som fælles mindset Deeskalerende low arousel kurser AnsættelsesvilkårLøn i henhold til gældende overenskomst.Mere informationHar du brug for mere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende sygeplejerske regional leder af Psykiatriens Hus Tanja Prlac Jessen på 30704204 eller tanjes@rm.dkAnsøgningAnsøgningen skal være os i hænde senest den 20. juni 2019.Du sender ansøgningen ved at klikke på knappen Søg job , Søg stillingen eller lignende. Upload venligst ansøgning, CV samt øvrige relevante dokumenter.Stillingen tiltrædes den. 1. august 2019 ellers snarest derefter.Samtale forventes afholdt 24. juni 2019.Du møder et ansættelsesudvalg med forskellige faggrupperepræsentanter fra Psykiatriens Hus og evt. brugerrepræsentanter.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Om stillingen:
Den regionale del i Psykiatriens Hus Aarhus søger endnu en peer-medarbejder til personalegruppen. Stillingen er 25-30 timer om ugen. Den regionale del af Psykiatriens Hus hører til under Afdeling for Depression og Angst, AUH Psykiatrien.

Om Psykiatriens Hus:
Psykiatriens Hus Aarhus ligger i bygninger ved Marselisborg Centret. Vi er åbnet i løbet af vinter og forår 2019. Psykiatriens Hus er et kommunalt og regionalt samarbejde.

I huset er Socialvagten, Recoveryskolen, Collabrative Care, samt nye tiltag som Åben Fleksibel Rådgivning, hjemmebehandlingsteam, overnatningspladser, caféområde, aktivitetsgrupper, Åben Dialog netværksmøder mm. På sigt vil der også komme frivillige i huset.

I huset har Aarhus Kommune og Region Midtjylland tilsammen 16 overnatningspladser. Åben Dialog bruges til afholdelse af Netværksmøder og bruges også som dialogisk praksis, hvor blandt andet nysgerrighed på hinandens perspektiver er en central del.

Om jobbet:
Jobbet som peer-medarbejder i Psykiatriens Hus er afvekslende og indeholder forskellige arbejdsopgaver.
Peer-støtten kan spænde fra uformelle samtaler til strukturerede forløb. En del af jobbet, er at være i området ved overnatningspladserne. Her er samtaler og aktiviteter, der giver mening for borgerne, der overnatter, en del af dit arbejde.

Kollagerne er blandt andre ergoterapeuter, fysioterapeuter, sygeplejersker, sosu-assistenter, læge, psykologer, andre peer-medarbejdere og socialrådgivere.
Som peer-medarbejder kan du også sammen med kollegaer opstarte og afholde diverse aktivitetsgrupper fx Krop og Afspænding, Kreativt Værksted ol.  

Caféområdet er indrettet så det er hyggeligt og indbydende med et mix af nye og gamle ting, med plads til at få en snak om det der fylder lige nu og her. Her vil peer-medarbejdere fra Psykiatriens Hus også være til stede, så mennesker, der kommer til huset bliver budt velkommen.  

Arbejdet kan også være at være med i den ambulante hjemmebehandling, hvor du fx sammen med en sygeplejeske besøger en borger i eget hjem eller har samtaler i Psykiatriens Hus. Her er peer-medarbejderens fokus: recovery, give mulighed for sparring og spejling i forhold til identitet, sygdom, symptomer, hverdagen og rutiner, relationer eller hvad der ellers fylder.

Som Peer-medarbejder er du med til at:
  • Skabe håb og optimisme hos borgerne
  • Styrke recoveryorientering i organisationerne
  • Styrke borger i at beskrive sin situation
  • Styrke borgernes handlekraft og indflydelse på eget behandlingsforløb
Stilling vil bestå af både dag/aften og weekend arbejde.

Din profil:

Vi forventer at du:
  • Har Peer-uddannelsen
  • Er kommet langt i din egen recovery og interesserer dig for at hjælpe andre, der befinder sig i en psykisk sårbar situation
  • Har lyst til at bruge din erfaringskompetence og dine levede erfaringer
  • Er aktiv deltagende i forhold til, at være medskaber at de værdier og den kultur vi sammen skal bygge op – med borgeren i centrum og aktiv inddragelse af pårørende, netværket samt øvrige relevante samarbejdspartnere
  • Har interesse i at lave meningsfyldte aktiviteter sammen med borgere
  • Kan arbejde selvstændigt og indgår i fællesskabet
  • Besidder gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • Er fleksibel, har en positiv indstilling i hverdagen, udviser engagement, nærvær og gå-på-mod.
  • Har lyst til at arbejde med dialogisk praksis/Åben Dialog

Derfor skal du vælge os:

Vi kan tilbyde:
  • En spændende nyetableret arbejdsplads med mulighed for at præge udviklingen af den nære psykiatri frem mod en moderne og nytænkende indsats til mennesker med psykisk sårbarhed og psykisk sygdom
  • En arbejdsplads hvor inddragelse af patient- og pårørende er omdrejningspunktet
  • Engagerede og ambitiøse samarbejdspartnere fra region og kommune, der har en fælles interesse i at understøtte borgernes recoveryproces
  • Gode udviklingsmuligheder for dig som medarbejder, medbestemmelse og fleksibilitet
  • Fælles introduktionsforløb og supervision
  • Sikkert og tryg arbejdsmiljø
  • Åben dialog tilgang som fælles mindset
  • Deeskalerende / low arousel kurser
Ansættelsesvilkår
Løn i henhold til gældende overenskomst.

Mere information
Har du brug for mere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende sygeplejerske /regional leder af Psykiatriens Hus Tanja Prlac Jessen på 30704204 eller tanjes@rm.dk

Ansøgning
Ansøgningen skal være os i hænde senest den 20. juni 2019.
Du sender ansøgningen ved at klikke på knappen ”Søg job”, ”Søg stillingen” eller lignende. Upload venligst ansøgning, CV samt øvrige relevante dokumenter.

Stillingen tiltrædes den. 1. august 2019 ellers snarest derefter.
Samtale forventes afholdt 24. juni 2019.

Du møder et ansættelsesudvalg med forskellige faggrupperepræsentanter fra Psykiatriens Hus og evt. brugerrepræsentanter.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

ORS/Small/7143fc5d_logo.gifADA Psykiatriens HusAarhus C2019-06-06T10:00:47.6672019-06-20T00:00:00
330037218Administrativ medarbejder - driftsassistentBasic Vil du være Materielgårdens nye medarbejder - Vi søger vi en ny administrativ medarbejder driftsassistent med en stærk profil, der har lyst og vilje til at være en del Materielgården. Du skal kunne lide en travl hverdag med mange skiftende opgaver. Du skal kunne bevæge dig væk fra skrivebordet og møde ledere, medarbejdere og samarbejdspartere med engagement og imødekommenhed. Du vil være omdrejningspunktet på kontoret og dine opgaver vil spænde bredt. Af opgaver kan nævnes, driftsøkonomi, it og digitaliseringsprocesser. Indkøb af driftsrelaterede varer, udstyr og beklædning samt styring af telefoni, kan også være af dine opgaver. Vi forventer af dig at du er kontoruddannet og gerne inden for offentlig administration du har kommunomuddannelsen du har gode kommunikative evner du har arbejdet med økonomi og har en god talforståelse og formidlingsevne du har erfaring med planlægning, koordinering og eksekvering du har fokus på mål og resultater du er kan bevare fokus, er struktureret og kan afslutte de projekter, du sætter i gang du har erfaring med SBSYS, ØS Indsigt, og Navision IT og Office pakken, herunder især PowerPoint og excel Vi tilbyder dig Stor selvstændighed i opgaveløsningen. En arbejdsplads med faglig sparring og faglig udvikling. En arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø og gode grin. Et tæt relation til ledelsen. Ansættelsesvilkår Stillingen er på 32 timer pr. uge. Tiltrædelse snarest og senest den 1. august 2019. Om os Materielgården er en del af Natur, Vej og Genbrug i Teknik & Miljø. Materielgården er en driftsenhed og varetager en bred vifte af driftsopgaver. Antallet af medarbejdere svinger mellem 80 og 110 medarbejdere afhængig af sommer vinter sæson. Materielgården varetager opgaver vedr. vedligeholdelse og renholdelse af kommunens gader, veje, torve, pladser og parker. Grønne områder såsom boldbaner, skove, vandløb og åer. Derudover varetages en del af kommunens vinterberedskab af Materielgården. Flere oplysninger Nærmere oplysninger om jobbet kan fås hos leder af Materielgården, Henrik Kragh på telefon 29 10 89 25 Løn- og ansættelsesvilkår Dine løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og principperne for Ny Løn. Tiltrædelse senest den 1. august 2019. Ansøgningsfristen er den 16. juni 2019 Samtaler holdes den 19. juni og den 20. juni 2019. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter .

Vil du være Materielgårdens nye medarbejder - Vi søger vi en ny administrativ medarbejder/driftsassistent med en stærk profil, der har lyst og vilje til at være en del Materielgården.

Du skal kunne lide en travl hverdag med mange skiftende opgaver. Du skal kunne bevæge dig væk fra skrivebordet og møde ledere, medarbejdere og samarbejdspartere med engagement og imødekommenhed. Du vil være omdrejningspunktet på kontoret og dine opgaver vil spænde bredt. Af opgaver kan nævnes, driftsøkonomi, it og digitaliseringsprocesser. Indkøb af driftsrelaterede varer, udstyr og beklædning samt styring af telefoni, kan også være af dine opgaver.

Vi forventer af dig at

  • du er kontoruddannet og gerne inden for offentlig administration – du har kommunomuddannelsen
  • du har gode kommunikative evner
  • du har arbejdet med økonomi og har en god talforståelse og formidlingsevne
  • du har erfaring med planlægning, koordinering og eksekvering
  • du har fokus på mål og resultater
  • du er kan bevare fokus, er struktureret og kan afslutte de projekter, du sætter i gang
  • du har erfaring med SBSYS, ØS Indsigt, og Navision – IT og Office pakken, herunder især PowerPoint og excel

Vi tilbyder dig

  • Stor selvstændighed i opgaveløsningen.
  • En arbejdsplads med faglig sparring og faglig udvikling.
  • En arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø og gode grin.
  • Et tæt relation til ledelsen.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er på 32 timer pr. uge.

Tiltrædelse snarest og senest den 1. august 2019.

Om os

Materielgården er en del af Natur, Vej og Genbrug i Teknik & Miljø. Materielgården er en driftsenhed og varetager en bred vifte af driftsopgaver. Antallet af medarbejdere svinger mellem 80 og 110 medarbejdere afhængig af sommer/vinter sæson. Materielgården varetager opgaver vedr. vedligeholdelse og renholdelse af kommunens gader, veje, torve, pladser og parker. Grønne områder såsom boldbaner, skove, vandløb og åer. Derudover varetages en del af kommunens vinterberedskab af Materielgården.

Flere oplysninger

Nærmere oplysninger om jobbet kan fås hos leder af Materielgården, Henrik Kragh på telefon 29 10 89 25

Løn- og ansættelsesvilkår

Dine løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og principperne for Ny Løn.

Tiltrædelse senest den 1. august 2019. Ansøgningsfristen er den 16. juni 2019

Samtaler holdes den 19. juni og den 20. juni 2019.

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter .

 

 

 

ORS/Small/2e26d0c5_logo.pngMaterielgårdenVejle2019-06-04T13:01:20.4772019-06-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Medarbejder søges til forefaldende opgaver

Work4all Vejle

Vejle
For en virksomhed beliggende i Vejle, søger vi en praktisk medarbejder der kan lide fysisk arbejde. Jobbet er på fuldtid og daghold fra kl. 07.00. Det er et vikariat på 2 mdr., med mulighed for forlængelse for den rette. Arbejdsopgaverne vil være fo...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:9. juli 2019

Alsidig medarbejder - Pensionist/efterlønner

STANTON A/S

Vejle
Vi søger en alsidig medarbejder m k et par dage om ugen. Vi lægger vægt på en person, der har kvalifikationer til lidt af hvert. Eksempelvis malerarbejde, holde udendørs arealer, småreparationer, sætte ting på plads på lager og mange andre ting. God...
Indrykket:14. juni 2019
Udløbsdato:1. juli 2019

Studie job

STOFF & STIL A/S

Herning
HAR DU BRUG FOR ET AFVEKSLENDE FRITIDSJOB VED SIDEN AF DIN SKOLEGANG, SÅ HAR VI STILLINGEN TIL DIG. Vores WEB shop er i rivende udvikling, og vi udvider med et eftermiddagshold, derfor har vi brug for netop dig, hvis du kan svar ja til nedenstående....
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:30. juli 2019

Peer-medarbejder til Psykiatriens Hus Aarhus

ADA Psykiatriens Hus

Aarhus C
Om stillingen:Den regionale del i Psykiatriens Hus Aarhus søger endnu en peer-medarbejder til personalegruppen. Stillingen er 25-30 timer om ugen. Den regionale del af Psykiatriens Hus hører til under Afdeling for Depression og Angst, AUH Psykiatrie...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:20. juni 2019

Administrativ medarbejder - driftsassistent

Materielgården

Vejle
Vil du være Materielgårdens nye medarbejder - Vi søger vi en ny administrativ medarbejder driftsassistent med en stærk profil, der har lyst og vilje til at være en del Materielgården. Du skal kunne lide en travl hverdag med mange skiftende opgaver. ...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:16. juni 2019