Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder til Borgerservice Vejle - Team 2

Ved du det meste inden for folkeregisterområdet? Har du helt tjek på udstedelse af pas og kørekort? Trives du med at ”være på”? Er du specialist i at yde god service? Så er du måske vores nye kollega i Borgerservice Vejle

Om jobbet

Borgerservice Vejle søger en erfaren medarbejder, der hurtigt og effektivt kan indgå i et velfungerende team, hvor der er fart over feltet hver eneste dag.

Vi søger en medarbejder til opgaver inden for folkeregisterområdet og til ekspedition af borgere inden for de øvrige arbejdsområder i teamet, primært pas, kørekort, sygesikring og SKAT. 

Du kommer til at indgå i den daglige drift af vores ekspeditionsområde. Du skal derfor være god til at holde hovedet koldt, når der i travle perioder er mange mennesker omkring dig.

Du bliver en del af vores Mobile Borgerservice, der efter en fast køreplan ugentligt besøger de fire centerbyer i Vejle Kommune. Her vil du blive en del af bemandingen på lige fod med dine kolleger.

Du får dygtige og erfarne kolleger, der leverer høj kvalitet i opgaveløsningen, og du bliver en del af et fagligt stærkt miljø.

Vi forventer, at

  • du er uddannet inden for offentlig administration
  • du har indgående kendskab til opgaverne i Borgerservice
  • du har erfaring inden for folkeregisterområdet
  • du har erfaring inden for pas, kørekort, sygesikring og SKAT
  • du finder god energi i det direkte møde med borgerne
  • du kan arbejde selvstændigt
  • du har gode samarbejdsevner, også når der er travlt
  • du byder positivt ind og bidrager til et godt arbejdsmiljø, hvor høj faglighed og godt humør går hånd i hånd

Vi tilbyder dig

  • en interessant og afvekslende stilling
  • fagligt kompetente kolleger
  • mulighed for at glæde andre med den gode service, du giver
  • et godt arbejdsmiljø med en glad og humoristisk omgangstone

Tiltrædelse 1. oktober 2019.

Ansættelsesvilkår

Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. oktober 2019. Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst. Lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation efter reglerne for lokal løndannelse.

Om os

Borgerservice Vejle har ca. 35 medarbejdere, fordelt på to afdelinger. Vi løser opgaver inden for et bredt felt, der bl.a. omfatter den centrale telefonomstilling, Vejle Kommunes Kontrolgruppe, vielser, folkeregistrering, pas, kørekort, skat, vejledning om pension og boligstøtte, NemID og Digital Post.

Flere oplysninger

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte borgerservicechef Susanne Conradsen på e-mail: susco@vejle.dk  eller telefon 30 50 53 10.

Ansøgningsfrist

Vi skal have din ansøgning senest den 11. august 2019. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 34.

Straffeattest

Vi indhenter offentlig straffeattest.

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter .

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330056415Phoenix-7a92e4f112019-07-08T15:01:57.007Medarbejder til Borgerservice Vejle - Team 2

Ved du det meste inden for folkeregisterområdet? Har du helt tjek på udstedelse af pas og kørekort? Trives du med at ”være på”? Er du specialist i at yde god service? Så er du måske vores nye kollega i Borgerservice Vejle

Om jobbet

Borgerservice Vejle søger en erfaren medarbejder, der hurtigt og effektivt kan indgå i et velfungerende team, hvor der er fart over feltet hver eneste dag.

Vi søger en medarbejder til opgaver inden for folkeregisterområdet og til ekspedition af borgere inden for de øvrige arbejdsområder i teamet, primært pas, kørekort, sygesikring og SKAT. 

Du kommer til at indgå i den daglige drift af vores ekspeditionsområde. Du skal derfor være god til at holde hovedet koldt, når der i travle perioder er mange mennesker omkring dig.

Du bliver en del af vores Mobile Borgerservice, der efter en fast køreplan ugentligt besøger de fire centerbyer i Vejle Kommune. Her vil du blive en del af bemandingen på lige fod med dine kolleger.

Du får dygtige og erfarne kolleger, der leverer høj kvalitet i opgaveløsningen, og du bliver en del af et fagligt stærkt miljø.

Vi forventer, at

  • du er uddannet inden for offentlig administration
  • du har indgående kendskab til opgaverne i Borgerservice
  • du har erfaring inden for folkeregisterområdet
  • du har erfaring inden for pas, kørekort, sygesikring og SKAT
  • du finder god energi i det direkte møde med borgerne
  • du kan arbejde selvstændigt
  • du har gode samarbejdsevner, også når der er travlt
  • du byder positivt ind og bidrager til et godt arbejdsmiljø, hvor høj faglighed og godt humør går hånd i hånd

Vi tilbyder dig

  • en interessant og afvekslende stilling
  • fagligt kompetente kolleger
  • mulighed for at glæde andre med den gode service, du giver
  • et godt arbejdsmiljø med en glad og humoristisk omgangstone

Tiltrædelse 1. oktober 2019.

Ansættelsesvilkår

Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. oktober 2019. Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst. Lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation efter reglerne for lokal løndannelse.

Om os

Borgerservice Vejle har ca. 35 medarbejdere, fordelt på to afdelinger. Vi løser opgaver inden for et bredt felt, der bl.a. omfatter den centrale telefonomstilling, Vejle Kommunes Kontrolgruppe, vielser, folkeregistrering, pas, kørekort, skat, vejledning om pension og boligstøtte, NemID og Digital Post.

Flere oplysninger

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte borgerservicechef Susanne Conradsen på e-mail: susco@vejle.dk  eller telefon 30 50 53 10.

Ansøgningsfrist

Vi skal have din ansøgning senest den 11. august 2019. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 34.

Straffeattest

Vi indhenter offentlig straffeattest.

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter .

 

2019-08-12T00:54:35.310 Ved du det meste inden for folkeregisterområdet? Har du helt tjek på udstedelse af pas og kørekort? Trives du med at være på ? Er du specialist i at yde god service? Så er du måske vores nye kollega i Borgerservice Vejle Om jobbet Borgerservice Vejle søger en erfaren medarbejder, der hurtigt og effektivt kan indgå i et velfungerende team, hvor der er fart over feltet hver eneste dag. Vi søger en medarbejder til opgaver inden for folkeregisterområdet og til ekspedition af borgere inden for de øvrige arbejdsområder i teamet, primært pas, kørekort, sygesikring og SKAT. Du kommer til at indgå i den daglige drift af vores ekspeditionsområde. Du skal derfor være god til at holde hovedet koldt, når der i travle perioder er mange mennesker omkring dig. Du bliver en del af vores Mobile Borgerservice, der efter en fast køreplan ugentligt besøger de fire centerbyer i Vejle Kommune. Her vil du blive en del af bemandingen på lige fod med dine kolleger. Du får dygtige og erfarne kolleger, der leverer høj kvalitet i opgaveløsningen, og du bliver en del af et fagligt stærkt miljø. Vi forventer, at du er uddannet inden for offentlig administration du har indgående kendskab til opgaverne i Borgerservice du har erfaring inden for folkeregisterområdet du har erfaring inden for pas, kørekort, sygesikring og SKAT du finder god energi i det direkte møde med borgerne du kan arbejde selvstændigt du har gode samarbejdsevner, også når der er travlt du byder positivt ind og bidrager til et godt arbejdsmiljø, hvor høj faglighed og godt humør går hånd i hånd Vi tilbyder dig en interessant og afvekslende stilling fagligt kompetente kolleger mulighed for at glæde andre med den gode service, du giver et godt arbejdsmiljø med en glad og humoristisk omgangstone Tiltrædelse 1. oktober 2019. Ansættelsesvilkår Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. oktober 2019. Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst. Lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation efter reglerne for lokal løndannelse. Om os Borgerservice Vejle har ca. 35 medarbejdere, fordelt på to afdelinger. Vi løser opgaver inden for et bredt felt, der bl.a. omfatter den centrale telefonomstilling, Vejle Kommunes Kontrolgruppe, vielser, folkeregistrering, pas, kørekort, skat, vejledning om pension og boligstøtte, NemID og Digital Post. Flere oplysninger Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte borgerservicechef Susanne Conradsen på e-mail: susco@vejle.dk eller telefon 30 50 53 10. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest den 11. august 2019. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 34. Straffeattest Vi indhenter offentlig straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter .10Phoenix7a92e4f1101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-11T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1377&ProjectId=146064&DepartmentId=20220&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3559541Stadsarkiv & Borgerservice11Skolegade 17100VejleDKDanmarkORS/7a92e4f1_logo.pngORS/Small/7a92e4f1_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent790711VejleMinimum14606400008-07-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7a92e4f1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7a92e4f1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7a92e4f1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7a92e4f1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration362182871susco@vejle.dkDanmarkDanmark330071148Løn- og personalemedarbejder, Fællesadministrationen i BrejningBasic Om jobbet Vi søger en erfaren medarbejder, der hurtigt og effektivt kan indgå i opgaveløsningen i et velfungerende team i Fællesadministrationen i Brejning. Stillingen vil indeholde følgende arbejdsopgaver: Journalisering i Sbsys Sagsbehandling af ATS-blanketter (personaleblanketter) i APOS Lønindplacering ved ansættelser Bestilling af kontorartikler Servicere ved henvendelser vedrørende personale Sagsbehandling af mails vedrørende personale i fælles mail Kontrolfunktion ved administration af borgermidler og efterfølgende journalisering i Nexus Diverse Ad hoc opgaver Du vil blive en del af vores Fællesadministration, der servicerer og understøtter 4 forskellige centre. Du får dygtige og erfarne kolleger, der leverer høj kvalitet i opgaveløsningen, og du bliver en del af et fagligt stærkt miljø. Vi forventer, at du har erfaring med løn- og personaleadministration du er serviceminded som person er du udadvendt, vedholdende, har stor ansvarsfølelse, er fleksibel, arbejder struktureret og målrettet med dine opgaver og overholder aftalte deadlines du kan kommunikere klart og præcist både mundtligt og skriftligt du har flair for IT du har gode samarbejdsevner, også når der er travlt du kan arbejde selvstændigt, men ikke bleg for at søge hjælp og yde kolleger hjælp du er besiddelse af godt humør og bidrager til at fastholde en god omgangstone du byder positivt ind og bidrager til et godt arbejdsmiljø, hvor høj faglighed og godt humør går hånd i hånd Vi tilbyder dig en interessant og afvekslende arbejdsdag fagligt kompetente kolleger mulighed for at glæde andre med den gode service, du giver et godt arbejdsmiljø med en glad og humoristisk omgangstone Tiltrædelse den 1. november 2019 Ansættelsesvilkår Der er tale om en fast stilling på 12 timer ugentligt med tiltrædelse den 1. november 2019. Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst. Lønnen aftales med den forhandlingsberettige organisation efter reglerne for lokal løndannelse. Om os Fællesadministrationen har 5 medarbejdere, der betjener og understøtter 4 centre. Vi løser opgaver for et bredt felt, der bl.a. omfatter løn- og personalesager, økonomi og borgerregnskab. Flere oplysninger Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Marianne K. Mosegaard fra mandag den 12. august 2019 til og med onsdag den 21. august 2019 på e-mail: mkrmo@vejle.dk eller på tlf. 76 81 95 12. Fra torsdag den 22. august 2019 i uge 34 er du velkommen til at kontakte Lone Espersen på e-mail: loesp@vejle.dk eller på tlf. 76 81 95 16 og 24 85 52 65. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest den 9. september 2019. Vi holder ansættelsessamtaler den 26. september 2019, hvor du får en case, du skal løse, inden du kommer ind til samtalen. Løsning vil indgå i den samlede vurdering ift. ansættelsen. Straffeattest Vi indhenter offentlig straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Om jobbet
Vi søger en erfaren medarbejder, der hurtigt og effektivt kan indgå i opgaveløsningen i et velfungerende team i Fællesadministrationen i Brejning.

Stillingen vil indeholde følgende arbejdsopgaver:

  • Journalisering i Sbsys
  • Sagsbehandling af ATS-blanketter (personaleblanketter) i APOS
  • Lønindplacering ved ansættelser
  • Bestilling af kontorartikler
  • Servicere ved henvendelser vedrørende personale
  • Sagsbehandling af mails vedrørende personale i fælles mail
  • Kontrolfunktion ved administration af borgermidler og efterfølgende journalisering i Nexus
  • Diverse Ad hoc opgaver

Du vil blive en del af vores Fællesadministration, der servicerer og understøtter 4 forskellige centre.

Du får dygtige og erfarne kolleger, der leverer høj kvalitet i opgaveløsningen, og du bliver en del af et fagligt stærkt miljø.

 

Vi forventer, at

  • du har erfaring med løn- og personaleadministration
  • du er serviceminded
  • som person er du udadvendt, vedholdende, har stor ansvarsfølelse, er fleksibel, arbejder struktureret og målrettet med dine opgaver og overholder aftalte deadlines
  • du kan kommunikere klart og præcist både mundtligt og skriftligt
  • du har flair for IT
  • du har gode samarbejdsevner, også når der er travlt
  • du kan arbejde selvstændigt, men ikke bleg for at søge hjælp og yde kolleger hjælp
  • du er besiddelse af godt humør og bidrager til at fastholde en god omgangstone
  • du byder positivt ind og bidrager til et godt arbejdsmiljø, hvor høj faglighed og godt humør går hånd i hånd

 

Vi tilbyder dig

  • en interessant og afvekslende arbejdsdag
  • fagligt kompetente kolleger
  • mulighed for at glæde andre med den gode service, du giver
  • et godt arbejdsmiljø med en glad og humoristisk omgangstone

 

Tiltrædelse den 1. november 2019

 

Ansættelsesvilkår
Der er tale om en fast stilling på 12 timer ugentligt med tiltrædelse den 1. november 2019.
Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst.
Lønnen aftales med den forhandlingsberettige organisation efter reglerne for lokal løndannelse.

 

Om os
Fællesadministrationen har 5 medarbejdere, der betjener og understøtter 4 centre. Vi løser opgaver for et bredt felt, der bl.a. omfatter løn- og personalesager, økonomi og borgerregnskab.

 

Flere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Marianne K. Mosegaard fra mandag den 12. august 2019 til og med onsdag den 21. august 2019 på e-mail: mkrmo@vejle.dk eller på tlf. 76 81 95 12. Fra torsdag den 22. august 2019 i uge 34 er du velkommen til at kontakte Lone Espersen på e-mail: loesp@vejle.dk eller på tlf. 76 81 95 16 og 24 85 52 65.

 

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest den 9. september 2019.
Vi holder ansættelsessamtaler den 26. september 2019, hvor du får en case, du skal løse, inden du kommer ind til samtalen. Løsning vil indgå i den samlede vurdering ift. ansættelsen.

 

Straffeattest
Vi indhenter offentlig straffeattest. 

 

Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

 


ORS/Small/3df783c1_logo.pngFællesadministrationen i BrejningBørkop2019-08-12T03:00:00.9302019-09-03T00:00:00
330074623ContainertømningRobot Holder du sabbat-år, venter på studieopstart eller mangler et job? Så er det her noget for dig.: Bemandingskontoret Danske søger, 2-4 friske og stærke medarbejder, til containertømning af fyrværkeri. Det er en samfundsnyttigt opgave, da du er medvirkende til, at Danskerne kan fejre nytår med knald og brag.. :) Spar penge på fitness, tjen penge på manuelt fysisk arbejde. Win Win Opgaverne er forskellige lige fra containertømning, pakning samt letter produktionsarbejde. Fast god timeløn, ingen akkord. Du skal tale og forstå dansk, af sikkerhedsmæssige årsager. Du vil få en grundig oplæring i de forskellige opgaver. Arbejdstiden er afhængig af opgaverne, så den er variabel. Arbejdspladsen er placeret i Vandel. Der afholdes løbende samtaler, opstart efter nærmere aftale. Vi søger medarbejder der er.: Mødestabile Team-orienterede Har lyst til at lære nyt Kan du se dig selv i denne stilling, så send din ansøgning allerede i dag på job@danske.as eller ring til.: JØRGEN OG JESPER på 76 500 900

Holder du sabbat-år, venter på studieopstart eller mangler et job? Så er det her noget for dig.:

Bemandingskontoret Danske søger, 2-4 friske og stærke medarbejder, til containertømning af fyrværkeri. Det er en samfundsnyttigt opgave, da du er medvirkende til, at Danskerne kan fejre nytår med knald og brag.. :)

Spar penge på fitness, tjen penge på manuelt fysisk arbejde. Win Win 

Opgaverne er forskellige lige fra containertømning, pakning samt letter produktionsarbejde.

Fast god timeløn, ingen akkord. 

Du skal tale og forstå dansk, af sikkerhedsmæssige årsager. Du vil få en grundig oplæring i de forskellige opgaver.

Arbejdstiden er afhængig af opgaverne, så den er variabel. Arbejdspladsen er placeret i Vandel.

Der afholdes løbende samtaler, opstart efter nærmere aftale.

Vi søger medarbejder der er.:

  • Mødestabile
  • Team-orienterede
  • Har lyst til at lære nyt

Kan du se dig selv i denne stilling, så send din ansøgning allerede i dag på job@danske.as eller ring til.:

JØRGEN OG JESPER  på 76 500 900

 

 

DANSKE BILLUND ApSVandel2019-08-19T00:00:002019-10-10T00:00:00
330071210Medarbejder til LysbroKunstBasic Medarbejder med pædagogisk og kunstfaglig baggrund søges til LysbroKunst.Ved LysbroKunst er der et barselsvikariat på 30 timer pr. uge ledig til besættelse snarest muligt. LysbroKunst er et 104-aktivitetstilbud på Lysbro Uddannelsescenter, og rummer pt. 38 hel- og deltidsbrugere. Borgerne er psykisk og fysisk udviklingshæmmede som alle arbejder med kunst i et dynamisk og kreativt fælleskab med højt til loftet, og hvor alle skæve streger, sjove og anderledes id er er velkomne. I LysbroKunst arbejdes der målrettet på at fremme borgernes samfundsdeltagelse gennem kunsten, så den enkeltes udtryk har værdig i egne og andres øjne. Med fokus på borgerinddragelse og medbestemmelse, arbejdes der i forskellige værksteder med bl.a. tekstil, grafik, keramik, glas, træ, maleri.Borgernes kunst er synlig og tilgængelig for en bredere offentlighed, bl.a. gennem projekter og udstillinger. Vi søger en kollega, der: har kendskab til, og pædagogisk erfaring med målgruppen er kreativ har gode samarbejdsevner, er engageret, initiativrig, og trives godt i et teamsamarbejde kan arbejde professionelt med at støtte borgerne i deres eget kunstneriske udtryk og interesse. er handlekraftig og håndværksmæssigt praktisk anlagt er id rig og i besiddelse af et godt humør. Vi tilbyder et spændende, kreativt og levende læringsmiljø med fagligt kompetente og humoristiske kolleger. Læs mere om os på www.lysbrokunst.dk Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Søren Mørch Sørensen på tlf. 21 58 91 46. Ansøgningsfrist torsdag 5. september 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 37. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.Medarbejder med pædagogisk og kunstfaglig baggrund søges til LysbroKunst.

Ved LysbroKunst er der et barselsvikariat på 30 timer pr. uge ledig til besættelse snarest muligt. 
LysbroKunst er et §104-aktivitetstilbud på Lysbro Uddannelsescenter, og rummer pt. 38 hel- og deltidsbrugere. Borgerne er psykisk og fysisk udviklingshæmmede som alle arbejder med kunst i et dynamisk og kreativt fælleskab med højt til loftet, og hvor alle skæve streger, sjove og anderledes idéer er velkomne.
 
I LysbroKunst arbejdes der målrettet på at fremme borgernes samfundsdeltagelse gennem kunsten, så den enkeltes udtryk har værdig i egne og andres øjne.
 
Med fokus på borgerinddragelse og medbestemmelse, arbejdes der i forskellige værksteder med bl.a. tekstil, grafik, keramik, glas, træ, maleri.

Borgernes kunst er synlig og tilgængelig for en bredere offentlighed, bl.a. gennem projekter og udstillinger.
 
Vi søger en kollega, der:
  • har kendskab til, og pædagogisk erfaring med målgruppen
  • er kreativ
  • har gode samarbejdsevner, er engageret, initiativrig, og trives godt i et teamsamarbejde
  • kan arbejde professionelt med at støtte borgerne i deres eget kunstneriske udtryk og interesse.
  • er handlekraftig og håndværksmæssigt/praktisk anlagt
  • er idérig og i besiddelse af et godt humør.
Vi tilbyder et spændende, kreativt og levende læringsmiljø med fagligt kompetente og humoristiske kolleger.  
 
Læs mere om os på www.lysbrokunst.dk
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Søren Mørch Sørensen på tlf. 21 58 91 46.
 
Ansøgningsfrist torsdag 5. september 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 37.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.

ORS/Small/3860aabe_logo.jpegLysbro Uddannelsescenter / Lysbro kunstSilkeborg2019-08-12T12:01:07.0502019-09-05T00:00:00
330074862Medarbejder til MødestedetBasic Mødestedet søger en medarbejder til vikariat på 30-33 timer, med tiltrædelse snarest muligt til 31 december 2019. Mødestedet er et socialpsykiatrisk værested, beliggende på skoletorvet i hjertet af Silkeborg og er en del af Socialpsykiatri og Rusmiddel sektionen i Silkeborg Kommune.Der kommer dagligt omkring 25-30 borgere i alderen fra 18 år og op efter, og vi har åbent 6 dage om ugen. Mødestedet er et sted, hvor mange danner netværk og får et sammenhold med andre borgere i samme situation. Som bruger i Mødestedet, behøver man ikke være tilknyttet andre tilbud i Socialpsykiatrien og man kan komme og gå, som man har lyst i husets åbningstid. Som udgangspunkt er det et u-visiteret værested, men der er få visiterede pladser til borgere, som har behov for ekstra støtte. For at understøtte borgernes mulighed for at få noget meningsfuldt at stå op til, har Mødestedet en del faste aktiviteter som man som borger kan deltage i, såsom kreativt værksted, cafeen, gåture, bordtennis, honning produktion og meget andet. Sammen med borgerne holder vi fast i gamle traditioner som julefrokost, påskefrokost, udflugter og meget mere. Som medarbejder i Mødestedet kommer man til at indgå i de forskellige eksisterende aktiviteter, men har også mulighed for i samarbejde med borgere og kollegaer om udviklingen af andre aktiviteter. Vi forventer, at du: har en relevant uddannelse, pædagog, ergoterapeut, sygeplejeske eller lignende har en interesse og gerne erfaring med psykiatri har gode samarbejdsevner kan arbejde hver 3. lørdag kan indgå i de praktiske opgaver der ligger i driften af et stort hus kan arbejde selvstændigt og bidrage med liv og glæde i hverdagen kan indgå i det pædagogiske terapeutiske arbejde med borgerne og bidrage med ro og nærvær Vi tilbyder: en velfungerende og udfordrende arbejdsplads et tværfagligt sammensat team deltagelse i supervision mulighed for at være med til den løbende udvikling af Mødestedet et hus hvor humor betyder meget en stor gruppe af fantastiske borgere og kollegaer Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Eva Stride på tlf. 22 18 16 05. Ansøgningsfrist mandag 26. august 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 35 og 36. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.Mødestedet søger en medarbejder til vikariat på 30-33 timer, med tiltrædelse snarest muligt til 31 december 2019.
 
Mødestedet er et socialpsykiatrisk værested, beliggende på skoletorvet i hjertet af Silkeborg og er en del af Socialpsykiatri og Rusmiddel sektionen i Silkeborg Kommune.
Der kommer dagligt omkring 25-30 borgere i alderen fra 18 år og op efter, og vi har åbent 6 dage om ugen. Mødestedet er et sted, hvor mange danner netværk og får et sammenhold med andre borgere i samme situation.
 
Som bruger i Mødestedet, behøver man ikke være tilknyttet andre tilbud i Socialpsykiatrien og man kan komme og gå, som man har lyst i husets åbningstid. Som udgangspunkt er det et u-visiteret værested, men der er få visiterede pladser til borgere, som har behov for ekstra støtte.
 
For at understøtte borgernes mulighed for at få noget meningsfuldt at stå op til, har Mødestedet en del faste aktiviteter som man som borger kan deltage i, såsom kreativt værksted, cafeen, gåture, bordtennis, honning produktion og meget andet. Sammen med borgerne holder vi fast i gamle traditioner som julefrokost, påskefrokost, udflugter og meget mere. Som medarbejder i Mødestedet kommer man til at indgå i de forskellige eksisterende aktiviteter, men har også mulighed for i samarbejde med borgere og kollegaer om udviklingen af andre aktiviteter.
 
Vi forventer, at du:
  • har en relevant uddannelse, pædagog, ergoterapeut, sygeplejeske eller lignende
  • har en interesse og gerne erfaring med psykiatri
  • har gode samarbejdsevner
  • kan arbejde hver 3. lørdag
  • kan indgå i de praktiske opgaver der ligger i driften af et stort hus
  • kan arbejde selvstændigt og bidrage med liv og glæde i hverdagen
  • kan indgå i det pædagogiske/terapeutiske arbejde med borgerne og bidrage med ro og nærvær
Vi tilbyder:
  • en velfungerende og udfordrende arbejdsplads
  • et tværfagligt sammensat team
  • deltagelse i supervision
  • mulighed for at være med til den løbende udvikling af Mødestedet
  • et hus hvor humor betyder meget
  • en stor gruppe af fantastiske borgere og kollegaer
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Eva Stride på tlf. 22 18 16 05.
 
Ansøgningsfrist mandag 26. august 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 35 og 36.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.

ORS/Small/9c5af2d3_logo.jpegSocialpsykiatri og rusmiddelSilkeborg2019-08-19T12:02:33.3532019-08-26T00:00:00
330074685Erfaren minkfarmmedarbejder søgesRobot Medarbejder med erfaring søges til minkfarm i Ikast. Du skal være frisk, fleksibel, og god til at samarbejde med de 3-5 ansatte, og samtidig kunne arbejde selvstændig. Hvis dette skulle havde din interesse, og du kan nikke ja til overstående, så ring til. Dorthe 4522706882

Medarbejder med erfaring søges til minkfarm i Ikast.

Du skal være frisk, fleksibel, og god til at samarbejde med de 3-5 ansatte, og samtidig kunne arbejde selvstændig.

Hvis dette skulle havde din interesse, og du kan nikke ja til overstående, så ring til.

Dorthe 4522706882

MINKFARMER DORTHE NIELSENIkast2019-08-19T00:00:002019-08-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Løn- og personalemedarbejder, Fællesadministrationen i Brejning

Fællesadministrationen i Brejning

Børkop
Om jobbet Vi søger en erfaren medarbejder, der hurtigt og effektivt kan indgå i opgaveløsningen i et velfungerende team i Fællesadministrationen i Brejning. Stillingen vil indeholde følgende arbejdsopgaver: Journalisering i Sbsys Sagsbehandling af A...
Indrykket:12. august 2019
Udløbsdato:3. september 2019

Containertømning

DANSKE BILLUND ApS

Vandel
Holder du sabbat-år, venter på studieopstart eller mangler et job? Så er det her noget for dig.: Bemandingskontoret Danske søger, 2-4 friske og stærke medarbejder, til containertømning af fyrværkeri. Det er en samfundsnyttigt opgave, da du er medvir...
Indrykket:19. august 2019
Udløbsdato:10. oktober 2019

Medarbejder til LysbroKunst

Lysbro Uddannelsescenter / Lysbro kunst

Silkeborg
Medarbejder med pædagogisk og kunstfaglig baggrund søges til LysbroKunst.Ved LysbroKunst er der et barselsvikariat på 30 timer pr. uge ledig til besættelse snarest muligt. LysbroKunst er et 104-aktivitetstilbud på Lysbro Uddannelsescenter, og rummer...
Indrykket:12. august 2019
Udløbsdato:5. september 2019

Medarbejder til Mødestedet

Socialpsykiatri og rusmiddel

Silkeborg
Mødestedet søger en medarbejder til vikariat på 30-33 timer, med tiltrædelse snarest muligt til 31 december 2019. Mødestedet er et socialpsykiatrisk værested, beliggende på skoletorvet i hjertet af Silkeborg og er en del af Socialpsykiatri og Rusmid...
Indrykket:19. august 2019
Udløbsdato:26. august 2019

Erfaren minkfarmmedarbejder søges

MINKFARMER DORTHE NIELSEN

Ikast
Medarbejder med erfaring søges til minkfarm i Ikast. Du skal være frisk, fleksibel, og god til at samarbejde med de 3-5 ansatte, og samtidig kunne arbejde selvstændig. Hvis dette skulle havde din interesse, og du kan nikke ja til overstående, så rin...
Indrykket:19. august 2019
Udløbsdato:31. august 2019