Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder til Callcenteret i Borgerservice

Jobbeskrivelse mv.
Borgerservice er borgernes indgang til det offentlige. I Callcentret er vores primære opgave betjening af borgernes telefoniske henvendelser. I stillingen indgår også betjening af Informationen på kommunens rådhus, der er beliggende Parkvej 37, 4800 Nykøbing Falster. Her betjener vi personlige borgerhenvendelser til Rådhuset, og henviser til rette afdeling.
Borgerservice beskæftiger pt. 40 medarbejdere.


Vi tilbyder:
Et selvstændigt job i behagelige omgivelser, blandt gode og hjælpsomme kollegaer. Vi sætter service, kvalitet og faglighed højt, og har derfor sparring, gensidig udveksling af erfaring, og viden som en naturlig del af hverdagen.

Primære nøgleopgaver er:   

  • Betjening af borgere, der henvender sig telefonisk til Borgerservice. Betjeningen spænder fra straksafklaring med evt. sagsbehandling, til omstilling af kald til andre afdelinger/medarbejdere 
  • Ved telefoniske henvendelser, at kunne aflæse borgerens behov, og yde den rette hjælp i den livssituation borgeren kommer med
  • Telefonisk guidning i digitale selvbetjeningsløsninger
  • Betjening af borgere, der henvender sig personligt i informationen på kommunens rådhus.

Vi forventer:
Som ny kollega i callcentret ønsker vi en medarbejder, der har lyst til en travl hverdag blandt gode kolleger, og som har følgende personlige kvalifikationer:
  • At du har interesse for telefonisk betjening med borgeren i centrum
  • Serviceminded med god udstråling og et positivt livssyn
  • Kan arbejde selvstændigt, men samtidig være en holdspiller
  • Du har smil i stemmen og overskud til den enkelte borger, også når der er travlt
  • Evne til at arbejde i en omskiftelig hverdag og meget fleksibel
  • Lyst til at arbejde i en politisk styret organisation
  • Initiativrig og god til at se muligheder frem for begrænsninger
  • Trives med statistik og fokus på målet

Samtidig forventer vi, at du har følgende faglige kompetencer:
  • At du har indgående kendskab og solid erfaring med arbejdet i Borgerservice
  • At du har indgående kendskab til de kommunale digitale løsninger samt interesse for digitalisering
  • At du er god til at formulere dig mundtligt og skriftligt 

Ansættelsesvilkår: Efter gld. overenskomst. 37 timer pr. uge. Stillingerne er til besættelse pr. 01.05.2018
 
Mere information: Charlotte Møller tlf. 5473 1000
 
Ansøgningsfrist: 26.02.2018

Samtaler: uge 10


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her