Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder til Callcenteret i Borgerservice

Jobbeskrivelse mv.
Borgerservice er borgernes indgang til det offentlige. I Callcentret er vores primære opgave betjening af borgernes telefoniske henvendelser. I stillingen indgår også betjening af Informationen på kommunens rådhus, der er beliggende Parkvej 37, 4800 Nykøbing Falster. Her betjener vi personlige borgerhenvendelser til Rådhuset, og henviser til rette afdeling.
Borgerservice beskæftiger pt. 40 medarbejdere.


Vi tilbyder:
Et selvstændigt job i behagelige omgivelser, blandt gode og hjælpsomme kollegaer. Vi sætter service, kvalitet og faglighed højt, og har derfor sparring, gensidig udveksling af erfaring, og viden som en naturlig del af hverdagen.

Primære nøgleopgaver er:   

  • Betjening af borgere, der henvender sig telefonisk til Borgerservice. Betjeningen spænder fra straksafklaring med evt. sagsbehandling, til omstilling af kald til andre afdelinger/medarbejdere 
  • Ved telefoniske henvendelser, at kunne aflæse borgerens behov, og yde den rette hjælp i den livssituation borgeren kommer med
  • Telefonisk guidning i digitale selvbetjeningsløsninger
  • Betjening af borgere, der henvender sig personligt i informationen på kommunens rådhus.

Vi forventer:
Som ny kollega i callcentret ønsker vi en medarbejder, der har lyst til en travl hverdag blandt gode kolleger, og som har følgende personlige kvalifikationer:
  • At du har interesse for telefonisk betjening med borgeren i centrum
  • Serviceminded med god udstråling og et positivt livssyn
  • Kan arbejde selvstændigt, men samtidig være en holdspiller
  • Du har smil i stemmen og overskud til den enkelte borger, også når der er travlt
  • Evne til at arbejde i en omskiftelig hverdag og meget fleksibel
  • Lyst til at arbejde i en politisk styret organisation
  • Initiativrig og god til at se muligheder frem for begrænsninger
  • Trives med statistik og fokus på målet

Samtidig forventer vi, at du har følgende faglige kompetencer:
  • At du har indgående kendskab og solid erfaring med arbejdet i Borgerservice
  • At du har indgående kendskab til de kommunale digitale løsninger samt interesse for digitalisering
  • At du er god til at formulere dig mundtligt og skriftligt 

Ansættelsesvilkår: Efter gld. overenskomst. 37 timer pr. uge. Stillingerne er til besættelse pr. 01.05.2018
 
Mere information: Charlotte Møller tlf. 5473 1000
 
Ansøgningsfrist: 26.02.2018

Samtaler: uge 10


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329759483Phoenix-8cac0daa12018-02-12T10:00:04.753Medarbejder til Callcenteret i BorgerserviceJobbeskrivelse mv.
Borgerservice er borgernes indgang til det offentlige. I Callcentret er vores primære opgave betjening af borgernes telefoniske henvendelser. I stillingen indgår også betjening af Informationen på kommunens rådhus, der er beliggende Parkvej 37, 4800 Nykøbing Falster. Her betjener vi personlige borgerhenvendelser til Rådhuset, og henviser til rette afdeling.
Borgerservice beskæftiger pt. 40 medarbejdere.


Vi tilbyder:
Et selvstændigt job i behagelige omgivelser, blandt gode og hjælpsomme kollegaer. Vi sætter service, kvalitet og faglighed højt, og har derfor sparring, gensidig udveksling af erfaring, og viden som en naturlig del af hverdagen.

Primære nøgleopgaver er:   
  • Betjening af borgere, der henvender sig telefonisk til Borgerservice. Betjeningen spænder fra straksafklaring med evt. sagsbehandling, til omstilling af kald til andre afdelinger/medarbejdere 
  • Ved telefoniske henvendelser, at kunne aflæse borgerens behov, og yde den rette hjælp i den livssituation borgeren kommer med
  • Telefonisk guidning i digitale selvbetjeningsløsninger
  • Betjening af borgere, der henvender sig personligt i informationen på kommunens rådhus.

Vi forventer:
Som ny kollega i callcentret ønsker vi en medarbejder, der har lyst til en travl hverdag blandt gode kolleger, og som har følgende personlige kvalifikationer:
  • At du har interesse for telefonisk betjening med borgeren i centrum
  • Serviceminded med god udstråling og et positivt livssyn
  • Kan arbejde selvstændigt, men samtidig være en holdspiller
  • Du har smil i stemmen og overskud til den enkelte borger, også når der er travlt
  • Evne til at arbejde i en omskiftelig hverdag og meget fleksibel
  • Lyst til at arbejde i en politisk styret organisation
  • Initiativrig og god til at se muligheder frem for begrænsninger
  • Trives med statistik og fokus på målet

Samtidig forventer vi, at du har følgende faglige kompetencer:
  • At du har indgående kendskab og solid erfaring med arbejdet i Borgerservice
  • At du har indgående kendskab til de kommunale digitale løsninger samt interesse for digitalisering
  • At du er god til at formulere dig mundtligt og skriftligt 

Ansættelsesvilkår: Efter gld. overenskomst. 37 timer pr. uge. Stillingerne er til besættelse pr. 01.05.2018
 
Mere information: Charlotte Møller tlf. 5473 1000
 
Ansøgningsfrist: 26.02.2018

Samtaler: uge 10
2018-02-27T01:50:32.097 Jobbeskrivelse mv.Borgerservice er borgernes indgang til det offentlige. I Callcentret er vores primære opgave betjening af borgernes telefoniske henvendelser. I stillingen indgår også betjening af Informationen på kommunens rådhus, der er beliggende Parkvej 37, 4800 Nykøbing Falster. Her betjener vi personlige borgerhenvendelser til Rådhuset, og henviser til rette afdeling.Borgerservice beskæftiger pt. 40 medarbejdere.Vi tilbyder:Et selvstændigt job i behagelige omgivelser, blandt gode og hjælpsomme kollegaer. Vi sætter service, kvalitet og faglighed højt, og har derfor sparring, gensidig udveksling af erfaring, og viden som en naturlig del af hverdagen.Primære nøgleopgaver er: Betjening af borgere, der henvender sig telefonisk til Borgerservice. Betjeningen spænder fra straksafklaring med evt. sagsbehandling, til omstilling af kald til andre afdelinger medarbejdere Ved telefoniske henvendelser, at kunne aflæse borgerens behov, og yde den rette hjælp i den livssituation borgeren kommer med Telefonisk guidning i digitale selvbetjeningsløsninger Betjening af borgere, der henvender sig personligt i informationen på kommunens rådhus. Vi forventer:Som ny kollega i callcentret ønsker vi en medarbejder, der har lyst til en travl hverdag blandt gode kolleger, og som har følgende personlige kvalifikationer: At du har interesse for telefonisk betjening med borgeren i centrum Serviceminded med god udstråling og et positivt livssyn Kan arbejde selvstændigt, men samtidig være en holdspiller Du har smil i stemmen og overskud til den enkelte borger, også når der er travlt Evne til at arbejde i en omskiftelig hverdag og meget fleksibel Lyst til at arbejde i en politisk styret organisation Initiativrig og god til at se muligheder frem for begrænsninger Trives med statistik og fokus på målet Samtidig forventer vi, at du har følgende faglige kompetencer: At du har indgående kendskab og solid erfaring med arbejdet i Borgerservice At du har indgående kendskab til de kommunale digitale løsninger samt interesse for digitalisering At du er god til at formulere dig mundtligt og skriftligt Ansættelsesvilkår: Efter gld. overenskomst. 37 timer pr. uge. Stillingerne er til besættelse pr. 01.05.2018 Mere information: Charlotte Møller tlf. 5473 1000 Ansøgningsfrist: 26.02.2018Samtaler: uge 1010Phoenix8cac0daa101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-26T00:00:000010https://guldborgsund.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=462c4aa2-3d9b-4ce4-8cb6-f1accbbba5570EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerLolland & FalsterGuldborgsund3109675Borgerservice11Kongensgade 434800Nykøbing FDKDanmarkORS/8cac0daa_logo.gifORS/Small/8cac0daa_logo.gif0
cm@guldborgsund.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent524586EmplyOfir Minimum0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8cac0daahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8cac0daahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8cac0daa&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8cac0daa&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/8.jpgØnsker du et spændende job som Kontorassistent? Hos Borgerservice tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12007991Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration353001317Charlotte Møllercm@guldborgsund.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK