Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder til Daghjemmet i Assens Kommune

Har du interesse for og erfaring med fysisk og kognitiv træning? Vil du have et spændende, varierende og udfordrende job, hvor der kræves høj faglighed og fokus på tværfagligt samarbejde? Så har du chancen nu!

Daghjemmet i Assens Kommune søger pr. 1. juni 2018 en medarbejder med en social- eller sundhedsfaglig baggrund, der har interesse for og gerne erfaring med fysisk og kognitiv træning. Stillingen er et vikariat på 30 timer ugentligt med ansættelse i et år og mulighed for forlængelse.
 
Hvem er vi
Daghjemmet i Assens Kommune skal være med til at skabe et godt hverdagsliv for borgeren, hvor et aktivt liv og socialt samvær er en naturlig del. Hverdagen i daghjemmet tilpasses netop de borgere, som kommer i daghjemmet, og fokuserer ikke på diagnoser. Der skal være mulighed for at deltage i såvel store som små fællesskaber. Alle indgår i teamet på lige fod og hjælper hinanden med dagligdagens praktiske opgaver.
 
Vi har lige nu heldagshold 5 gange om ugen, men arbejder, i samarbejde med frivillige kræfter, på muligheden for flere og anderledes interessehold med forebyggelse og træning som indsats.
 
Vi er organiseret i fagområdet Social, Sundhed og Arbejdsmarked, og du refererer til leder af Daghjem og Demensteam. Vi er lige nu ansat 5 ergoterapeuter, 3 social- og sundhedsassistenter, 2 medarbejdere i flexjob og 1 medarbejder i seniorjob.  Derudover er der tilknyttet 3 demenskoordinatorer og en håndfuld frivillige.
 
Daghjemmet er løbende i udvikling og forandring, bl.a. er vi lige nu i gang med kompetenceudvikling på demensområdet. 
 
Daghjemmet har lokaliteter i henholdsvis Assens, Haarby og Aarup, og der må påregnes fleksibilitet, da vi hjælper hinanden på tværs af daghjemmene.
 
Vi tilbyder
Vi kan tilbyde dig:
  • fokus på tværfagligt samarbejde med henblik på en koordineret og sammenhængende indsats af høj kvalitet, hvor borgerens mål, ønsker og motivation er i centrum  
  • selvtilrettelæggelse af hverdagen i daghjemmet i samarbejde med de øvrige kolleger i teamet og de frivillige  
  • positive og engagerede kolleger i et godt og inspirerende arbejdsmiljø med plads til faglig sparring, udvikling, vidensdeling og humor.   
Hvem er du
Vi ønsker, at du fagligt
  • har en social- eller sundhedsfaglig baggrund – gerne som fysioterapeut
  • har fokus på den enkelte borger og dennes netværk  
  • arbejder målrettet og udviklende med borgeren og dennes aktiviteter  
  • medvirker til en koordineret og sammenhængende indsats for borgeren  
  • indgår i et tæt tværfagligt samarbejde på tværs af funktionsområder  
  • arbejder systematisk med sundhedsfremme og forebyggelse  
  • indgår i et konstruktivt samarbejde med frivillige personer og organisationer 
  • kan være med til at bygge bro mellem daghjemmets indsats og borgerens hverdagsliv 
  • planlægger, udfører, graduerer og evaluerer aktiviteter for den enkelte og i gruppe.  
Vi ser gerne, at du personligt:  
  • er loyal og åben over for kolleger, ledere og borgere, da det giver et godt udgangspunkt for at trives sammen på kryds og tværs  
  • er fleksibel og initiativrig og kan ”springe til", når der er behov – også gerne uden at skulle opfordres til det  
  • har humor, en god omgangstone og respekt – både i samarbejdet med kollegaer og i arbejdet med borgere. Det er en vigtig egenskab, som ofte får udfordringer til at glide nemmere  
  • er visionær og målrettet i dine arbejdsmetoder.  
 
Løn og ansættelsesvilkår  
Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og ud fra reglerne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest digitalt med NemID på www.borger.dk eller www.politi.dk.  
 
Vil du vide mere 
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder for Daghjem og Demensteam, Jeanett Fondt, på tlf. 24 90 44 71.
 
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler torsdag den 24. april 2018. 
 
Vi glæder os til at høre fra dig!


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329788517Phoenix-f57cf67f12018-04-06T11:01:19.977Medarbejder til Daghjemmet i Assens Kommune

Har du interesse for og erfaring med fysisk og kognitiv træning? Vil du have et spændende, varierende og udfordrende job, hvor der kræves høj faglighed og fokus på tværfagligt samarbejde? Så har du chancen nu!

Daghjemmet i Assens Kommune søger pr. 1. juni 2018 en medarbejder med en social- eller sundhedsfaglig baggrund, der har interesse for og gerne erfaring med fysisk og kognitiv træning. Stillingen er et vikariat på 30 timer ugentligt med ansættelse i et år og mulighed for forlængelse.
 
Hvem er vi
Daghjemmet i Assens Kommune skal være med til at skabe et godt hverdagsliv for borgeren, hvor et aktivt liv og socialt samvær er en naturlig del. Hverdagen i daghjemmet tilpasses netop de borgere, som kommer i daghjemmet, og fokuserer ikke på diagnoser. Der skal være mulighed for at deltage i såvel store som små fællesskaber. Alle indgår i teamet på lige fod og hjælper hinanden med dagligdagens praktiske opgaver.
 
Vi har lige nu heldagshold 5 gange om ugen, men arbejder, i samarbejde med frivillige kræfter, på muligheden for flere og anderledes interessehold med forebyggelse og træning som indsats.
 
Vi er organiseret i fagområdet Social, Sundhed og Arbejdsmarked, og du refererer til leder af Daghjem og Demensteam. Vi er lige nu ansat 5 ergoterapeuter, 3 social- og sundhedsassistenter, 2 medarbejdere i flexjob og 1 medarbejder i seniorjob.  Derudover er der tilknyttet 3 demenskoordinatorer og en håndfuld frivillige.
 
Daghjemmet er løbende i udvikling og forandring, bl.a. er vi lige nu i gang med kompetenceudvikling på demensområdet. 
 
Daghjemmet har lokaliteter i henholdsvis Assens, Haarby og Aarup, og der må påregnes fleksibilitet, da vi hjælper hinanden på tværs af daghjemmene.
 
Vi tilbyder
Vi kan tilbyde dig:
  • fokus på tværfagligt samarbejde med henblik på en koordineret og sammenhængende indsats af høj kvalitet, hvor borgerens mål, ønsker og motivation er i centrum  
  • selvtilrettelæggelse af hverdagen i daghjemmet i samarbejde med de øvrige kolleger i teamet og de frivillige  
  • positive og engagerede kolleger i et godt og inspirerende arbejdsmiljø med plads til faglig sparring, udvikling, vidensdeling og humor.   
Hvem er du
Vi ønsker, at du fagligt
  • har en social- eller sundhedsfaglig baggrund – gerne som fysioterapeut
  • har fokus på den enkelte borger og dennes netværk  
  • arbejder målrettet og udviklende med borgeren og dennes aktiviteter  
  • medvirker til en koordineret og sammenhængende indsats for borgeren  
  • indgår i et tæt tværfagligt samarbejde på tværs af funktionsområder  
  • arbejder systematisk med sundhedsfremme og forebyggelse  
  • indgår i et konstruktivt samarbejde med frivillige personer og organisationer 
  • kan være med til at bygge bro mellem daghjemmets indsats og borgerens hverdagsliv 
  • planlægger, udfører, graduerer og evaluerer aktiviteter for den enkelte og i gruppe.  
Vi ser gerne, at du personligt:  
  • er loyal og åben over for kolleger, ledere og borgere, da det giver et godt udgangspunkt for at trives sammen på kryds og tværs  
  • er fleksibel og initiativrig og kan ”springe til", når der er behov – også gerne uden at skulle opfordres til det  
  • har humor, en god omgangstone og respekt – både i samarbejdet med kollegaer og i arbejdet med borgere. Det er en vigtig egenskab, som ofte får udfordringer til at glide nemmere  
  • er visionær og målrettet i dine arbejdsmetoder.  
 
Løn og ansættelsesvilkår  
Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og ud fra reglerne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest digitalt med NemID på www.borger.dk eller www.politi.dk.  
 
Vil du vide mere 
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder for Daghjem og Demensteam, Jeanett Fondt, på tlf. 24 90 44 71.
 
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler torsdag den 24. april 2018. 
 
Vi glæder os til at høre fra dig!
2018-04-19T22:51:24.370 Har du interesse for og erfaring med fysisk og kognitiv træning? Vil du have et spændende, varierende og udfordrende job, hvor der kræves høj faglighed og fokus på tværfagligt samarbejde? Så har du chancen nu! Daghjemmet i Assens Kommune søger pr. 1. juni 2018 en medarbejder med en social- eller sundhedsfaglig baggrund, der har interesse for og gerne erfaring med fysisk og kognitiv træning. Stillingen er et vikariat på 30 timer ugentligt med ansættelse i et år og mulighed for forlængelse. Hvem er vi Daghjemmet i Assens Kommune skal være med til at skabe et godt hverdagsliv for borgeren, hvor et aktivt liv og socialt samvær er en naturlig del. Hverdagen i daghjemmet tilpasses netop de borgere, som kommer i daghjemmet, og fokuserer ikke på diagnoser. Der skal være mulighed for at deltage i såvel store som små fællesskaber. Alle indgår i teamet på lige fod og hjælper hinanden med dagligdagens praktiske opgaver. Vi har lige nu heldagshold 5 gange om ugen, men arbejder, i samarbejde med frivillige kræfter, på muligheden for flere og anderledes interessehold med forebyggelse og træning som indsats. Vi er organiseret i fagområdet Social, Sundhed og Arbejdsmarked, og du refererer til leder af Daghjem og Demensteam. Vi er lige nu ansat 5 ergoterapeuter, 3 social- og sundhedsassistenter, 2 medarbejdere i flexjob og 1 medarbejder i seniorjob. Derudover er der tilknyttet 3 demenskoordinatorer og en håndfuld frivillige. Daghjemmet er løbende i udvikling og forandring, bl.a. er vi lige nu i gang med kompetenceudvikling på demensområdet. Daghjemmet har lokaliteter i henholdsvis Assens, Haarby og Aarup, og der må påregnes fleksibilitet, da vi hjælper hinanden på tværs af daghjemmene. Vi tilbyder Vi kan tilbyde dig: fokus på tværfagligt samarbejde med henblik på en koordineret og sammenhængende indsats af høj kvalitet, hvor borgerens mål, ønsker og motivation er i centrum selvtilrettelæggelse af hverdagen i daghjemmet i samarbejde med de øvrige kolleger i teamet og de frivillige positive og engagerede kolleger i et godt og inspirerende arbejdsmiljø med plads til faglig sparring, udvikling, vidensdeling og humor. Hvem er du Vi ønsker, at du fagligt: har en social- eller sundhedsfaglig baggrund gerne som fysioterapeut har fokus på den enkelte borger og dennes netværk arbejder målrettet og udviklende med borgeren og dennes aktiviteter medvirker til en koordineret og sammenhængende indsats for borgeren indgår i et tæt tværfagligt samarbejde på tværs af funktionsområder arbejder systematisk med sundhedsfremme og forebyggelse indgår i et konstruktivt samarbejde med frivillige personer og organisationer kan være med til at bygge bro mellem daghjemmets indsats og borgerens hverdagsliv planlægger, udfører, graduerer og evaluerer aktiviteter for den enkelte og i gruppe. Vi ser gerne, at du personligt: er loyal og åben over for kolleger, ledere og borgere, da det giver et godt udgangspunkt for at trives sammen på kryds og tværs er fleksibel og initiativrig og kan springe til , når der er behov også gerne uden at skulle opfordres til det har humor, en god omgangstone og respekt både i samarbejdet med kollegaer og i arbejdet med borgere. Det er en vigtig egenskab, som ofte får udfordringer til at glide nemmere er visionær og målrettet i dine arbejdsmetoder. Du kan læse mere i job- og personprofil for medarbejder i daghjem i Assens Kommune. Løn og ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og ud fra reglerne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest digitalt med NemID på www.borger.dk eller www.politi.dk. Vil du vide mere Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder for Daghjem og Demensteam, Jeanett Fondt, på tlf. 24 90 44 71. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler torsdag den 24. april 2018. Vi glæder os til at høre fra dig!10Phoenixf57cf67f101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-19T00:00:000000http://www.assens.dk/vores-kommune/job-i-assens-kommune/job-hos-os/1893410EuropaDanmarkEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynMiddelfartEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynAssens3207341Assens Kommune - Hjemmeplejen11Rådhus Allé 55610AssensDKDanmarkORS/f57cf67f_logo.pngORS/Small/f57cf67f_logo.png0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset550293AssensMinimum0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f57cf67fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f57cf67fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f57cf67f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f57cf67f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/3.jpgEr du omsorgsfuld og empatisk? Hvis ja, er du den helt rette til et job som Social- og sundhedsassistent hos Assens Kommune - Hjemmeplejen.12007991Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent10Sundhed354196192hr-support@assens.dkDKDanmarkDKDanmark329946304Social- og sundhedsassistentBasic Til vores hjem søger vi en omsorgsfuld, stabil, ansvarsbevidst og kompetent medarbejder med høj faglighed og gode samarbejdsevner. Du vil indgå i et team sammen med faste kolleger, hvor I i fællesskab løser opgaverne løser og skaber en god tilværelse for vore beboere. Stillingen er på 30 timer om ugen. Over 4 uger vil der være 3 uger med aftenvagt og 1 uge med dagvagt. Arbejde hver anden weekend. Stillingen søges besat per 1. april eller hurtigst muligt. Det vil være muligt at komme på besøg på hjemmet, få en rundvisning og høre lidt mere om stillingen onsdag d. 30. januar fra kl. 14 til 15. Ansøgning sendes via funktionen Send ansøgning senest 5. februar. Samtaler afholdes i uge 8 og 9. Se vores værdigrundlag, arbejdsplaner og yderligere information på www.friplejehjemmet-lillebaelt.dk På Friplejehjemmet Lillebælt er der plads til livsglæde, medindflydelse og engagement for beboere, pårørende, frivillige og medarbejdere. Vi ønsker at skabe et godt hjem og en god arbejdsplads med værdifulde relationer. Se mere på vores ansøgersite: https: friplejehjemmet-lillebaelt.brandero.com

Til vores hjem søger vi en omsorgsfuld, stabil, ansvarsbevidst og kompetent medarbejder med høj faglighed og gode samarbejdsevner.

Du vil indgå i et team sammen med faste kolleger, hvor I i fællesskab løser opgaverne løser og skaber en god tilværelse for vore beboere.

Stillingen er på 30 timer om ugen. Over 4 uger vil der være 3 uger med aftenvagt og 1 uge med dagvagt.  Arbejde hver anden weekend.

Stillingen søges besat per 1. april eller hurtigst muligt.

Det vil  være muligt at komme på besøg på hjemmet, få en rundvisning og høre lidt mere om stillingen onsdag d. 30. januar fra kl. 14 til 15.

Ansøgning sendes via funktionen "Send ansøgning" senest 5. februar.

Samtaler afholdes i uge 8 og 9.

Se vores værdigrundlag, arbejdsplaner og yderligere information på www.friplejehjemmet-lillebaelt.dk


På Friplejehjemmet Lillebælt er der plads til livsglæde, medindflydelse og engagement for beboere, pårørende, frivillige og medarbejdere. Vi ønsker at skabe et godt hjem og en god arbejdsplads med værdifulde relationer.

Se mere på vores ansøgersite: https://friplejehjemmet-lillebaelt.brandero.com

ORS/Small/621cd360_logo.pngFriplejehjemmet LillebæltMiddelfart2019-01-22T12:00:26.3272019-02-25T00:00:00
3299561572 social- og sundhedsassistenter til Nørre Aaby hjemmeplejeBasic Søger du en spændende og udfordrende hverdag så læs videre! Hjemmeplejen i Nørre Aaby styrker og opruster, så vi kan løse de stadigt mere komplekse opgaver, der er en naturlig del af vores hverdag. Derfor søger vi 2 social- og sundhedsassistenter i faste stillinger på 32 timer, primært i dagvagt Kan du sige ja til følgende, så send os straks din ansøgning: Ja, jeg er uddannet social- og sundhedsassistent og brænder for arbejdet som udekørende Ja, jeg har kørekort Ja, jeg har en rehabiliterende tilgang til borgerne og har som mål at borgeren lykkes Ja, jeg næres ved at arbejde i selvstyrende teams og ønsker at have indflydelse på mit arbejde Ja, jeg arbejder tværfagligt og jeg er fagligt velfunderet Ja, jeg er positiv, stabil, fleksibel og kreativ i min opgaveløsning Ja, jeg er god til at bevare overblikket i pressede situationer og jeg kan arbejde selvstændigt og ansvarligt. Ja, jeg trives i en travl og omskiftelig hverdag Ja, jeg har flair for IT og jeg er god til at dokumentere skrifteligt Ja, jeg vil trives og have det godt på mit arbejde og det tager jeg et medansvar for Du får selvfølgelig også noget igen og vi kan tilbyde dig: Fagligt dygtige, engagerede og ansvarlige kolleger Humor som en helt naturlig del af hverdagen En arbejdsplads med meget høj trivsel og fokus på et godt arbejdsmiljø Arbejde hver 2. weekend og løn efter gældende overenskomst Ansættelse hurtigst muligt Mulighed for et fast højere timetal Vil du høre mere, så kontakt Hjemmeplejeleder Lone Termansen på tlf. 8832 4456 bedst mellem 12-13, eller skriv til hende på mail lone.termansen@middelfart.dk. Ansøgningsfrist: 24.02.2019Ansættelsessamtaler afholdes 26.02.2019Stillingerne skal søges online via elektronisk link på denne side. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Spam Uønsket post .


Søger du en spændende og udfordrende hverdag – så læs videre!

Hjemmeplejen i Nørre Aaby styrker og opruster, så vi kan løse de stadigt mere komplekse opgaver, der er en naturlig del af vores hverdag.



Derfor søger vi 2 social- og sundhedsassistenter i faste stillinger på 32 timer, primært i dagvagt


Kan du sige ja til følgende, så send os straks din ansøgning:

  • Ja, jeg er uddannet social- og sundhedsassistent og brænder for arbejdet som udekørende

  • Ja, jeg har kørekort

  • Ja, jeg har en rehabiliterende tilgang til borgerne og har som mål at borgeren lykkes

  • Ja, jeg næres ved at arbejde i selvstyrende teams og ønsker at have indflydelse på mit arbejde

  • Ja, jeg arbejder tværfagligt og jeg er fagligt velfunderet

  • Ja, jeg er positiv, stabil, fleksibel og kreativ i min opgaveløsning

  • Ja, jeg er god til at bevare overblikket i pressede situationer og jeg kan arbejde selvstændigt og ansvarligt.

  • Ja, jeg trives i en travl og omskiftelig hverdag

  • Ja, jeg har flair for IT og jeg er god til at dokumentere skrifteligt

  • Ja, jeg vil trives og have det godt på mit arbejde og det tager jeg et medansvar for


Du får selvfølgelig også noget igen og vi kan tilbyde dig:

  • Fagligt dygtige, engagerede og ansvarlige kolleger

  • Humor som en helt naturlig del af hverdagen

  • En arbejdsplads med meget høj trivsel og fokus på et godt arbejdsmiljø

  • Arbejde hver 2. weekend og løn efter gældende overenskomst

  • Ansættelse hurtigst muligt

  • Mulighed for et fast højere timetal
     

Vil du høre mere, så kontakt Hjemmeplejeleder Lone Termansen på tlf. 8832 4456 bedst mellem 12-13, eller skriv til hende på mail lone.termansen@middelfart.dk.

Ansøgningsfrist: 24.02.2019
Ansættelsessamtaler afholdes 26.02.2019

Stillingerne skal søges online via elektronisk link på denne side. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam”/”Uønsket post”.

ORS/Small/2b5b858b_logo.gifMiddelfart KommuneMiddelfart2019-02-07T12:00:25.7102019-02-23T00:00:00
3299572042 social- og sundhedsassistenter til Skovgades PlejehjemBasic Skovgades plejehjem søger 2 nye assistenter. Skovgades Plejehjem søger 2 social- og sundhedsassistenter (mulighed for 32 37t ugentligt, aftales ved ansættelse) fortrinsvis dagvagt. Stillingerne er ledige pr. 1 4 2019 Plejehjemmet er indrettet med 53 plejehjemsboliger fordelt i 4 huse, og med den dejligste Klimahave som vi nyder og er stolte af. Vi er beliggende i bynært område i den gamle bydel af Middelfart og bruger gerne byen og naturen, når vi kan komme til det. Vi er omkring 55 faste medarbejdere med et højt fagligt niveau, fordelt i dag, aften og nattevagt. Vi arbejder ud fra Tom Kidwoods model omkring trivsel, og har et stort fokus på de socialpsykologiske behov. Vi arbejder med personcentreret omsorg og sætter derved fokus på det, der er vigtigt for hver og en af vores beboere, og vi vægter livskvalitet og selvbestemmelse højt. Vi sætter stor pris på og har et fantastisk samarbejde med husets frivillige og beboernes familier og venner, og ser det som en meget vigtig del af den ældres liv. Det der kendetegner dine nye kollegaer på Plejehjemmet Skovgade er, stor ansvarlighed, fleksibilitet, engagement, og en høj faglighed, vi er kreative og har et godt humør, vi er loyale og er åbne, samt positive for nye tiltag. Vi giver grundig oplæring og du vil fra start være tilknyttet til et af de 4 huse, som udgør Skovgades Plejehjem. Vi er mange medarbejdere der har været her i en del år, så derfor ser vi det ikke som en hindring at du er helt nyuddannet, eller at du har mange gode erfaringer at byde ind med. For yderligere oplysninger om stillingerne, kontakt da gerne konstitueret plejehjemsleder Henrik Mott Frandsen på telefon 6020 5007, eller faglig planlægger Kristina Asmussen på telefon 2466 4379. Ansøgningsfrist: 24.02.2019Ansættelsessamtaler afholdes 27.02.2019 Stillingerne skal søges online via elektronisk link på denne side. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Spam Uønsket post .

Skovgades plejehjem søger 2 nye assistenter.

 

Skovgades Plejehjem søger 2 social- og sundhedsassistenter (mulighed for 32 – 37t/ugentligt, aftales ved ansættelse) fortrinsvis dagvagt.

Stillingerne er ledige pr. 1/4 2019

Plejehjemmet er indrettet med 53 plejehjemsboliger fordelt i 4 huse, og med den dejligste Klimahave som vi nyder og er stolte af.

Vi er beliggende i bynært område i den gamle bydel af Middelfart og bruger gerne byen og naturen, når vi kan komme til det.

Vi er omkring 55 faste medarbejdere med et højt fagligt niveau, fordelt i dag, aften og nattevagt.

Vi arbejder ud fra Tom Kidwoods model omkring trivsel, og har et stort fokus på de socialpsykologiske behov. Vi arbejder med personcentreret omsorg og sætter derved fokus på det, der er vigtigt for hver og en af vores beboere, og vi vægter livskvalitet og selvbestemmelse højt.

Vi sætter stor pris på og har et fantastisk samarbejde med husets frivillige og beboernes familier og venner, og ser det som en meget vigtig del af den ældres liv.

Det der kendetegner dine nye kollegaer på Plejehjemmet Skovgade er, stor ansvarlighed, fleksibilitet, engagement, og en høj faglighed, vi er kreative og har et godt humør, vi er loyale og er åbne, samt positive for nye tiltag.

Vi giver grundig oplæring og du vil fra start være tilknyttet til et af de 4 huse, som udgør Skovgades Plejehjem. Vi er mange medarbejdere der har været her i en del år, så derfor ser vi det ikke som en hindring at du er helt nyuddannet, eller at du har mange gode erfaringer at byde ind med.


For yderligere oplysninger om stillingerne, kontakt da gerne konstitueret plejehjemsleder Henrik Mott Frandsen på telefon 6020 5007, eller faglig planlægger Kristina Asmussen på telefon 2466 4379.

Ansøgningsfrist: 24.02.2019
Ansættelsessamtaler afholdes 27.02.2019


Stillingerne skal søges online via elektronisk link på denne side. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam”/”Uønsket post”.

ORS/Small/5088b451_logo.gifMiddelfart KommuneMiddelfart2019-02-08T14:02:56.9902019-02-23T00:00:00
329958534Social- og sundhedsassistenter og 1 ergoterapeut til Center Døgn, MiddelfartBasic Center Døgn søger social- og sundhedsassistenter og 1 ergoterapeut. Vi har ledige stillinger som social- og sundhedsassistenter på Fælleshåb, Skovbakken og Bromsmae og vi mangler en ergoterapeut til Guldregnen. Stillingerne skal gerne besættes snarest muligt og senest 1. april 2019. Fælleshåb, Bromsmae og Skovbakken er bosteder for voksne borgere med forskellige funktionsniveauer. Guldregnen er et bosted for borgere med psykiske udfordringer. Botilbuddene udvikler sig og vi arbejder på at blive Danmarks bedste botilbud og arbejdsplads. Derfor har vi brug for endnu flere fagligt bevidste og engagerede medarbejdere, som vil være en del af forandringsprocessen. Kan du biddrage til det tværfagligt samarbejde og være medskaber af en dynamisk arbejdsplads, hvor flere spændende temaer præger vores organisation så hører vi gerne fra dig. Vi er optaget af, at have en professionel og koordineret tilgang i vores arbejde, hvor vi inddrager forskellige redskaber i den rehabiliterende tilgang. Vi er ikke bange for at være detektiver på vores egen rolle som fagpersoner og har altid borgeren, som det centrale. Vi arbejder rehabiliterende omkring den enkelte borger, hvor samarbejde skal være synligt i hverdagen for borgeren. Vi vil opbygge et godt hjem for borgerne, med trygge og udviklende rammer. I Center Døgn bliver du en del af en personalegruppe bestående af ergoterapeuter, SSA er, pædagoger og sygeplejersker. Der er løbende ekstern supervision. Alle medarbejdere indgår i fælles basis stillinger i hverdagen. Monofagligheden kommer til udtryk ved teammøder og konkrete opgaver omkring den enkelte borger. Dine opgaver vil blandt andet være: At have en rehabiliterende tilgang til borgerne og træne hverdagsaktiviteter. At indgå i et engageret og tværfagligt team hvor I løbende koordinerer og dokumenterer den faglige indsats. At være fagligt opdateret og villig til at dele ud af din viden. At medvirke til at sikre en høj faglig standard. Arbejde med mål, delmål og faglig dokumentation. Arbejder målrettet med relationer med fokusering på positiv tænkning. Har en anerkendende tilgang og ser det, der virker og tager afsæt i dette. Har gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner. Kan sprede glæde, engagement og begejstring. Kan udvise et selvstændigt initiativ og har gode samarbejdsevner. Kan bevare overblikket og prioritere i en travl hverdag. Kan se muligheder i samarbejdet med de pårørende og de frivillige. Vi ønsker kollegaer, som er mødestabile, fleksible og som er en selvledende teamplayer. Arbejdstiden vil være fordelt på både dag og aftenvagter samt weekendvagter hver 2. weekend. Stillingerne er i Center Døgn, men indtil videre Skovbakken: 2 nattevagter på 28 timer Skovbakken: 1 social- og sundhedsassistent på 30 timer Fælleshåb: 1 social- og sundhedsassistent på 30 timer Bromsmae: 1 social- og sundhedsassistent på 30 timer Guldregnen: 1 ergoterapeut på 30 timer Der arbejdes hver 2. weekend på Skovbakken, Fælleshåb og Bromsmae. Guldregnen dog hver 3. weekend. Vi søger endvidere timelønnede vikarer samt personale ,der kan indgå i tidsbegrænsede stillinger. Du bedes i din ansøgning på øverste linje skrive hvilken stilling du søger. Vi ser frem til at høre fra dig.Hvis du har spørgsmål omkring stillingerne er der mulighed for at kontakte: Skovbakken: Afdelingsleder Kirsten Rasmussen, tlf.nr. 21 28 75 37 Fælleshåb: Afdelingsleder Anja Lindekilde, tlf.nr. 51 33 26 80 Guldregnen og Bromsmae: Afdelingsleder Gert Nielsen, tlf.nr. 20 27 09 88 Ansøgningsfristen er den 11.3. 2019 og der forventes samtaler den 20.03.2019.Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Efter gældende praksis i Middelfart Kommune indhentes der straffeattest.

Center Døgn søger social- og sundhedsassistenter og 1 ergoterapeut.

Vi har ledige stillinger som social- og sundhedsassistenter på Fælleshåb, Skovbakken og Bromsmae og vi mangler en ergoterapeut til Guldregnen.

Stillingerne skal gerne besættes snarest muligt og senest 1. april 2019.

Fælleshåb, Bromsmae og Skovbakken er bosteder for voksne borgere med forskellige funktionsniveauer. Guldregnen er et bosted for borgere med psykiske udfordringer.

Botilbuddene udvikler sig og vi arbejder på at blive Danmarks bedste botilbud og arbejdsplads. Derfor har vi brug for endnu flere fagligt bevidste og engagerede medarbejdere, som vil være en del af forandringsprocessen. Kan du biddrage til det tværfagligt samarbejde og være medskaber af en dynamisk arbejdsplads, hvor flere spændende temaer præger vores organisation – så hører vi gerne fra dig.

Vi er optaget af, at have en professionel og koordineret tilgang i vores arbejde, hvor vi inddrager forskellige redskaber i den rehabiliterende tilgang. Vi er ikke bange for at være detektiver på vores egen rolle som fagpersoner og har altid borgeren, som det centrale. Vi arbejder rehabiliterende omkring den enkelte borger, hvor samarbejde skal være synligt i hverdagen for borgeren. Vi vil opbygge et godt hjem for borgerne, med trygge og udviklende rammer.

I Center Døgn bliver du en del af en personalegruppe bestående af ergoterapeuter, SSA’er, pædagoger og sygeplejersker. Der er løbende ekstern supervision.

Alle medarbejdere indgår i fælles basis stillinger i hverdagen. Monofagligheden kommer til udtryk ved teammøder og konkrete opgaver omkring den enkelte borger.

 

Dine opgaver vil blandt andet være:

 

  • At have en rehabiliterende tilgang til borgerne og træne hverdagsaktiviteter.

  • At indgå i et engageret og tværfagligt team hvor I løbende koordinerer og dokumenterer den faglige indsats.

  • At være fagligt opdateret og villig til at dele ud af din viden.

  • At medvirke til at sikre en høj faglig standard.

  • Arbejde med mål, delmål og faglig dokumentation.

  • Arbejder målrettet med relationer med fokusering på positiv tænkning.

  • Har en anerkendende tilgang og ser det, der virker og tager afsæt i dette.

  • Har gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner.

  • Kan sprede glæde, engagement og begejstring.

  • Kan udvise et selvstændigt initiativ og har gode samarbejdsevner.

  • Kan bevare overblikket og prioritere i en travl hverdag.

  • Kan se muligheder i samarbejdet med de pårørende og de frivillige.

 

Vi ønsker kollegaer, som er mødestabile, fleksible og som er en selvledende teamplayer.
 

Arbejdstiden vil være fordelt på både dag og aftenvagter samt weekendvagter hver 2. weekend.

Stillingerne er i Center Døgn, men indtil videre
 

Skovbakken: 2 nattevagter på 28 timer

Skovbakken: 1 social- og sundhedsassistent på 30 timer

Fælleshåb:    1 social- og sundhedsassistent på 30 timer

Bromsmae:   1 social- og sundhedsassistent på 30 timer

Guldregnen: 1 ergoterapeut på 30 timer
 

Der arbejdes hver 2. weekend på Skovbakken, Fælleshåb og Bromsmae. Guldregnen dog hver 3. weekend.


Vi søger endvidere timelønnede vikarer samt personale ,der kan indgå i tidsbegrænsede stillinger.

 

Du bedes i din ansøgning på øverste linje skrive hvilken stilling du søger.

 

Vi ser frem til at høre fra dig.

Hvis du har spørgsmål omkring stillingerne er der mulighed for at kontakte:

 

Skovbakken:                     Afdelingsleder Kirsten Rasmussen,  tlf.nr. 21 28 75 37

Fælleshåb:                        Afdelingsleder Anja Lindekilde,       tlf.nr. 51 33 26 80

Guldregnen og Bromsmae:  Afdelingsleder Gert Nielsen,          tlf.nr. 20 27 09 88
 

Ansøgningsfristen er den 11.3. 2019 og der forventes samtaler den 20.03.2019.

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Efter gældende praksis i Middelfart Kommune indhentes der straffeattest.

ORS/Small/00031f3f_logo.gifMiddelfart KommuneMiddelfart2019-02-11T15:00:18.5002019-03-10T00:00:00
329963569Social- og sundhedsassistenter til LindebjergBasic Sætter du borgeren i centrum? Er du uddannet social- og sundhedsassistent? Og vil du være en del af en arbejdsplads, hvor der er mulighed for personlig og faglig udvikling? Så er det måske lige dig, vi står og mangler! Vi søger social- og sundhedsassistenter til Lindebjerg pr. 1. april 2019 eller hurtigst muligt derefter. Stillingerne er på 30-37 timer ugentligt med skiftende arbejdstider fordelt på dag, aften og weekend. Hvem er vi Lindebjerg er et bo- og aktivitetstilbud for voksne med fysisk og psykisk funktionsnedsættelse, der er beliggende i stationsbyen Aarup i Assens Kommune. Lindebjerg rummer 64 lejligheder, som er fordelt på fire personaleteams, hvor du vil blive tilknyttet et enkelt team. 7Borgerne er i alderen 20-70 år og har betydelig og varig funktionsnedsættelse af forskellig karakter, herunder Downs syndrom, psykiatriske diagnoser, autistiske træk, nonverbal, immobilitet m.m. Fælles for alle er, at de har brug for individuel kompenserende støtte og vejledning i alle livets aspekter. Der er stor spredning i borgernes funktionsniveau og en del har udfordringer i form af lav impulsstyring og manglende sociale kompetencer. Alle har i høj grad brug for pædagogisk støtte og vejledning for at få hverdagen til at fungere og kunne indgå i sociale fælleskaber. Der er særligt fokus på tværprofessionelt samarbejde og rehabiliterende tilgange. Du vil blive medansvarlig for at etablere, vurdere og evaluere sundhedsfaglige og pædagogiske tiltag og aktiviteter, der understøtter borgeren. Lindebjerg har været og vil fortsat være under udvikling i 2019, hvilket betyder, at alle medarbejdere gennemgår en række temadage og kurser, i forhold til bl.a fundamentering og metodeudvikling. Om jobbet Som social- og sundhedsassistent på Lindebjerg vil dine opgaver overordnet være at sikre formålet i Assens Kommunes Sundhedsaftale, herunder: at borgerne oplever sikkerhed, kvalitet og kontinuitet i opgavevaretagelsen at de sundhedsfaglige opgaver udføres efter Sundhedsloven at være ansvarlig for opdatering af FMK, medicindosering m.m. at dine kollegaer, via introduktion og delegering med afsæt i Sundhedsloven, kan varetage de daglige opgaver, herunder medicinhåndtering. Vi tilbyder Hos os får du: en arbejdsplads i konstant bevægelse en arbejdsplads under udvikling kurser og supervision tværfagligt samarbejde medindflydelse på udvikling af tilbuddet. Hvem er du Vi forventer, at du: er uddannet social- og sundhedsassistent kan koordinere, iværksætte og lave opfølgning på sundhedsfaglig indsatser kan og vil indgå i det daglige pleje- og omsorgsarbejde omkring borgerne sætter borgerne i centrum ser de pårørende som vigtige samarbejdspartnere både kan og vil samarbejde tværfagligt er ansvarsbevidst har pædagogisk indsigt og interesse. Løn og ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst og ud fra reglerne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest, inden ansættelsen kan finde sted. Dette kan du gøre digitalt med NemID på www.borger.dk eller www.politi.dk. Vil du vide mere Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingerne, er du velkommen til at henvende dig til teamleder Kathe Nelander Kielstrup på tlf. 29 64 74 21. Du kan også læse mere om Assens Kommune på www.assens.dk. Der er ansøgningsfrist den 13. marts, og vi forventer at afholde samtaler i uge 12. Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

Sætter du borgeren i centrum? Er du uddannet social- og sundhedsassistent? Og vil du være en del af en arbejdsplads, hvor der er mulighed for personlig og faglig udvikling? Så er det måske lige dig, vi står og mangler!

Vi søger social- og sundhedsassistenter til Lindebjerg pr. 1. april 2019 eller hurtigst muligt derefter. Stillingerne er på 30-37 timer ugentligt med skiftende arbejdstider fordelt på dag, aften og weekend.   
 
Hvem er vi   
Lindebjerg er et bo- og aktivitetstilbud for voksne med fysisk og psykisk funktionsnedsættelse, der er beliggende i stationsbyen Aarup i Assens Kommune. Lindebjerg rummer 64 lejligheder, som er fordelt på fire personaleteams, hvor du vil blive tilknyttet et enkelt team. 
 
7Borgerne er i alderen 20-70 år og har betydelig og varig funktionsnedsættelse af forskellig karakter, herunder Downs syndrom, psykiatriske diagnoser, autistiske træk, nonverbal, immobilitet m.m. Fælles for alle er, at de har brug for individuel kompenserende støtte og vejledning i alle livets aspekter. Der er stor spredning i borgernes funktionsniveau og en del har udfordringer i form af lav impulsstyring og manglende sociale kompetencer. Alle har i høj grad brug for pædagogisk støtte og vejledning for at få hverdagen til at fungere og kunne indgå i sociale fælleskaber.  
 
Der er særligt fokus på tværprofessionelt samarbejde og rehabiliterende tilgange. Du vil blive medansvarlig for at etablere, vurdere og evaluere sundhedsfaglige og pædagogiske tiltag og aktiviteter, der understøtter borgeren. 
 
Lindebjerg har været og vil fortsat være under udvikling i 2019, hvilket betyder, at alle medarbejdere gennemgår en række temadage og kurser, i forhold til bl.a fundamentering og metodeudvikling. 
 
Om jobbet   
Som social- og sundhedsassistent på Lindebjerg vil dine opgaver overordnet være at sikre formålet i Assens Kommunes Sundhedsaftale, herunder:    
  • at borgerne oplever sikkerhed, kvalitet og kontinuitet i opgavevaretagelsen  
  • at de sundhedsfaglige opgaver udføres efter Sundhedsloven
  • at være ansvarlig for opdatering af FMK, medicindosering m.m.
  • at dine kollegaer, via introduktion og delegering med afsæt i Sundhedsloven, kan varetage de daglige opgaver, herunder medicinhåndtering.   
Vi tilbyder
Hos os får du:
  • en arbejdsplads i konstant bevægelse  
  • en arbejdsplads under udvikling  
  • kurser og supervision  
  • tværfagligt samarbejde  
  • medindflydelse på udvikling af tilbuddet. 
Hvem er du
Vi forventer, at du:  
  • er uddannet social- og sundhedsassistent  
  • kan koordinere, iværksætte og lave opfølgning på sundhedsfaglig indsatser
  • kan og vil indgå i det daglige pleje- og omsorgsarbejde omkring borgerne  
  • sætter borgerne i centrum  
  • ser de pårørende som vigtige samarbejdspartnere  
  • både kan og vil samarbejde tværfagligt  
  • er ansvarsbevidst
  • har pædagogisk indsigt og interesse. 
 
Løn og ansættelsesvilkår   
Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst og ud fra reglerne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest, inden ansættelsen kan finde sted. Dette kan du gøre digitalt med NemID på www.borger.dk eller www.politi.dk.   
 
Vil du vide mere  
Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingerne, er du velkommen til at henvende dig til teamleder Kathe Nelander Kielstrup på tlf. 29 64 74 21. Du kan også læse mere om Assens Kommune på www.assens.dk
 
Der er ansøgningsfrist den 13. marts, og vi forventer at afholde samtaler i uge 12.  
 
Vi glæder os til at modtage din ansøgning!
ORS/Small/7d9af322_logo.pngAssens Kommune - LindebjergAarup2019-02-20T16:02:25.4832019-03-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Social- og sundhedsassistent

Friplejehjemmet Lillebælt

Middelfart
Til vores hjem søger vi en omsorgsfuld, stabil, ansvarsbevidst og kompetent medarbejder med høj faglighed og gode samarbejdsevner. Du vil indgå i et team sammen med faste kolleger, hvor I i fællesskab løser opgaverne løser og skaber en god tilværels...
Indrykket:22. januar 2019
Udløbsdato:25. februar 2019

2 social- og sundhedsassistenter til Nørre Aaby hjemmepleje

Middelfart Kommune

Middelfart
Søger du en spændende og udfordrende hverdag så læs videre! Hjemmeplejen i Nørre Aaby styrker og opruster, så vi kan løse de stadigt mere komplekse opgaver, der er en naturlig del af vores hverdag. Derfor søger vi 2 social- og sundhedsassistenter i ...
Indrykket:7. februar 2019
Udløbsdato:23. februar 2019

2 social- og sundhedsassistenter til Skovgades Plejehjem

Middelfart Kommune

Middelfart
Skovgades plejehjem søger 2 nye assistenter. Skovgades Plejehjem søger 2 social- og sundhedsassistenter (mulighed for 32 37t ugentligt, aftales ved ansættelse) fortrinsvis dagvagt. Stillingerne er ledige pr. 1 4 2019 Plejehjemmet er indrettet med 53...
Indrykket:8. februar 2019
Udløbsdato:23. februar 2019

Social- og sundhedsassistenter og 1 ergoterapeut til Center Døgn, Middelfart

Middelfart Kommune

Middelfart
Center Døgn søger social- og sundhedsassistenter og 1 ergoterapeut. Vi har ledige stillinger som social- og sundhedsassistenter på Fælleshåb, Skovbakken og Bromsmae og vi mangler en ergoterapeut til Guldregnen. Stillingerne skal gerne besættes snare...
Indrykket:11. februar 2019
Udløbsdato:10. marts 2019

Social- og sundhedsassistenter til Lindebjerg

Assens Kommune - Lindebjerg

Aarup
Sætter du borgeren i centrum? Er du uddannet social- og sundhedsassistent? Og vil du være en del af en arbejdsplads, hvor der er mulighed for personlig og faglig udvikling? Så er det måske lige dig, vi står og mangler! Vi søger social- og sundhedsas...
Indrykket:20. februar 2019
Udløbsdato:13. marts 2019